Vlast rezultat referenduma upisala kao pobedu, iz opozicije prigovori i prijave

Vesti 20. jan 202222:242 komentara
Podeli:

Kao još jednu pobedu upisala je sebi vlast rezultat referenduma. Nije to pobeda, nego prvi poraz za 10 godina vlasti Srpske napredne stranke i to u 15 velikih gradova Srbije, poručuju iz pokreta Dveri. Tvrde da je na onim biračkim mestima gde nije bilo kontrolora opozicije bilo manipulacija, pa su, kako tvrde, predsednici biračkih odbora glasali umesto birača koji nisu izašli na referendum. Zbog navodnog falsifikovanja glasova pokret Dosta je bilo podneo je i krivične prijave.

Da opcija „NE“ na referendumu može da pobedi u sredinama gde ima najviše birača, ali ne i u konačnom zbiru glasova Dverima nije logično. Nije im jasno ni kako je izlaznost bila znatno veća od prosečne baš na onim mestima gde opozicija nije imala svoje kontrolore. Kao trag o zloupotrebama pokazuju zapisnike iz Čačka, Šapca, Beograda. Sjenicu navode kao pravi biser izborne krađe, gde su na jednom biračkom mestu od 771 upisanog birača glasali baš svi.

Povezane vesti

„Ovde verovatno ne živi ni deset odsto od ove brojke, a kamoli da je toga dana izašlo na glasanje. Oni su bili toliko drski da su prvo sve listiće ubacili, da je toga dana izašlo svih 771, a onda još genijalnije da je od toga 746 ili 99,47 odsto glasalo da, to vam je najbolja slika Vučićeve referendumske izborne krađe“, rekao je Boško Obradović.

Zapisnike sa svih biračkih mesta analizirao je i pokret Dosta je bilo. Na preko tri hiljade i 900 pronašli su falsifikovanje volje birača. Mesta u kojima je bilo najviše nelogičnosti ista su ona koja pominju i Dveri, kao i model krađe glasova.

„Negde između 18 i 20 časova na ovim biračkim mestima koje smo pomenuli, kada su im stigle izlazne ankete, gde su videli da ‘ne’ pobeđuje, odnosno da glas ‘da’ gubi, krenulo je masovno glasanje pod navodnicima, odnosno falsifikovanje izvoda iz biračkih spiskova na mestima na kojima nije bilo kontrolora iz opozicije“, rekao je Saša Radulović.

Zbog nepravilnosti koje su uočili podneli su Republičkoj izbornoj komisiji prigovor, a Republičkom javnom tužilaštvu i krivičnu prijavu protiv NN lica i članova biračkog odbora.

„Pravno ne postoji nikakva mogućnost da RJT odbije da ispita navode prijave. Šta mora da uradi RJT, pa na primer za biračko mesto 60 u Sjenici, koje je malopre Saša pomenuo, RJT bi moralo da na licu mesta utvrdi kako je došlo do toga da se 771 birač koji je upisan u birački spisak se pojavi taj dan na biračkom mestu“, kaže Vojin Biljić.

Dok opozicija optužuje vlast da je krala i manipulisala rezultatima, ista optužba stiže i na njihovu adresu, ali sa televizije Pink. U audio snimku koji su emitovali tvrde da se čuje član Dveri iz Jagodine koji je hteo da lažira rezultat.

„Da jednostavno ispinujemo mi i kažemo to je to 44 zarez nešto odsto, mi proglasimo faktički pobedu, optužimo ih za krađu za ono tamo gde nismo imali kontrolore i mi na tome da gradimo priču, ne znam šta vi mislite o tome“, navodi se na tom snimku.

„Televizija Pink objavljuje samo laž, to je moj jedini komentar“, rekao je Boško Obradović.

N1: Pa ako je moguće, čiji je to glas, je li to stvarno glas tog čoveka Stefana Vuka Milanovića?

„Pa to ćete morati da pitate Željka Mitrovića kako je to montirao, ja zaista nisam učestvovao u tome“, kaže Obradović.

N1: Da li vi poznajete tog čoveka, je li to njegov glas ili nije, čovek je vaš član?

„Ja sam vam već odgovorio na vaše pitanje“, rekao je Obradović.

Šta se sve na referendumu dogodilo Dosta je bilo čekuje da kaže sud, od Upravnog traže detaljnu istragu, a u obaranju rezultata spremni su da idu i do Ustavnog.

Komentari

Vaš komentar