Viši sud presudio da su Vučićević i Informer povredili čast Olivere Kovačević

Vesti 01. mar. 202113:473 komentara
Podeli:
Izvor: N1

Viši sud u Beogradu je presudio da Dragan J. Vučićević, glavni i odgovorni urednik dnevnog lista "Informer" i izdavač "Insajder tim" d.o.o, isplate novinarki Radio-Televizije Srbije (RTS) Oliveri Kovačević naknadu nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove zbog povrede časti i ugleda, saopštilo je danas Udruženje novinara Srbije (UNS).

Sudski proces po tužbi Olivere Kovačević protiv Dragana J. Vučićevića i „Insajder tima“ trajao je pet godina, naveo je UNS.

Presudom se Vučićević obavezuje da sa portala informer.rs ukloni tekstove pod naslovima „Žuta Olja dovodi Kesića: Kidnapovana država, RTS krojili tačno po meri B92!“, „Javni servis siluje javnost Srbije: Žuti ‘novinari’ sa RTS-a spremaju revoluciju“, „Licemerje žute Olje: Pljuvala Koraća za života, a na komemoraciji ga mrtvog hvali!“ i „Borko skroz prs‘o: Ubeđen da će biti premijer, zabranio Kenu kod žute Olje!“.

Vučićevića je sud obavezao i da objavi izreku presude bez ikakvih izmena u štampanom izdanju „Informera“, bez ikakvog komentara i daljeg odlaganja, najkasnije u drugom narednom broju od dana pravosnažnosti presude.

U obrazloženju presude Višeg suda povodom niza tekstova koji su bili predmet sudskog postupka, zaključuje se da „ovakvi tekstovi ne doprinose svrsi javnog informisanja u demokratskom društvu, kao ni raspravi u javnom interesu, već im je svrha da na tabloidni način podrže neistinite i nepotpune informacije i na taj način diskredituju ličnost tužilje“.

Komentari

Vaš komentar