Viši sud potvrdio presudu vlasniku Informera zbog uvrede Nataše Mijušković

Vesti 29. jan. 202115:18 > 15:1928 komentara
Podeli:
Izvor: N1

Viši sud u Beogradu potvrdio je presudu Prvog osnovnog suda u Beogradu, kojom se vlasnik Informera Dragan J. Vučićević proglašava krivim, jer je gostovanjem na TV Pink, marta 2017. godine, povredio čast i ugled novinarke RTS Nataše Mijušković.

Iako je trebalo nekoliko godina da se stigne do pravde, ovo je drugi spor koji je sud presudio u moju korist, od dva koja sam pokrenula protiv vlasnika Informera, poručila je Mijušković.

Povezane vesti

Ona je naglasila da se u vremenu, u kojem su uvrede i laž svakodnevica, još jednom potvrđuje da ima časnih sudija koji smeju da rade svoj posao.

Vlasnik Informera je proglašen krivim jer je, komentarišući konferenciju za medije Nataše Jeremić, Natašu Mijušković – koja je bila na konferenciji – uz ostale uvrede, nazvao „najgorim DOS-ovskim ološem“.

Vučićević je Nataši Mijušković isplatio 150.000 dinara – sa zateznom kamatom od januara 2019. godine, kada je doneta prvostepena presuda, kao i sudske troškove u iznosu od 61.000 dinara, takođe sa zateznom kamatom.

Komentari

Vaš komentar