SBB nije izbacio televizije “Telmar”, “TV GM” i “TV Požega” iz programske ponude

Vesti 23. feb. 202117:02
Podeli:
Izvor: SBB

SBB kompanija demantovala je tvrdnje Udruženja medija i medijskih radnika u saopštenju koje je objavio portal Glas Zapadne Srbije, da je SBB kompanija “izbacila” iz ponude regionalnu televiziju “Telmar”, “TV GM” i “TV Požega” i isključila te televizije sa kabla.

Kako se navodi u saopštenju SBB-a, televizije “Telmar”, “TV GM” i “TV Požega” nikada nisu bile deo programske ponude SBB kompanije, pa samim tim nisu ni mogle da budu “izbačene” iz ponude.

„Udruženje medija i medijskih radnika se obratilo 22.02.2021. godine u 17:06 časova sa zahtevom na zvanični mejl SBB kompanije da se tri navedene televizije uvrste u SBB programsku ponudu, da bi istog dana, već u 17:15 časova, prosledili saopštenje u kome su optužili SBB da je ‘izbacio’ ‘Telmar’, ‘TV GM’ i ‘TV Požega’ iz svoje programske šeme. Bez čekanja na odgovor, u razmaku od deset minuta, saopštenje je bilo objavljeno na portalu Glas Zapadne Srbije, koji nije proverio informacije i objavio netačnu vest“, ističe se u saopštenju SBB-a.

SBB poziva tri navedene lokalne televizije da im lično upute zahtev za emitovanje njihovog programa, kako bi „u skladu sa mogućnostima videli koliko je izvodljivo da budu deo programske šeme.“

„Prioritet naše kompanije je da SBB usluge budu dostupne svim građanima Srbije, kao i lokalne televizije sa kojima imamo odličnu saradnju. Objektivno i nepristrasno novinarstvo je nešto što bi takođe trebalo da bude dostupno svima, pa verujemo da ćete vi kao medij imati poštovanja prema građanima Srbije i objaviti odgovor naše kompanije. Verujemo u to da će u budućnosti SBB moći da pod istim uslovima kao i ostali operatori, razvija i širi svoju mrežu na celu teritoriju Srbije“, poručuje se u saopštenju SBB-a.

SBB posuje u okviru United Grupe kao i televizija N1.

Komentari

Vaš komentar