Pravosnažna presuda – Informer iznosio neistine o Vojinu Rakiću

Vesti 16. feb 202213:25 > 13:294 komentara
Podeli:
Izvor: N1/arhiva

Pokret "Novi 6. oktobar" je saopštio da je sudsko veće Apelacionog suda u Beogradu pravnosnažno presudilo da se prof. dr Vojin Rakić, direktor Centra za bioetičke studije i predsednik tog pokreta, istinito predstavljao kao "šef uprave za Evropu UNESCO Katedre za bioetiku".

Kako se navodi u saopštenju, sud je ocenio da je Informer neopravdano predstavio Vojina Rakića kao „kvazi-stručnjaka“. Nasuprot tome, u presudi se navodi da je Sud prihvatio stručne ocene da je Vojin Rakić najviše rangirani naučnik u zemlji i šire iz oblasti društvenih nauka.

Sud je utvrdio da je Informer iznosio neistinu da se Vojin Rakić „lažno predstavljao kao šef Uprave za Evropu UNESCO Katedre za bioetiku“.

Informeru je sud pravosnažno naložio da plati Rakiću novčanu odštetu zbog povrede njegovog ugleda i časti i da presudu, bez komentara, objavi najkasnije u drugom narednom izdanju.

Na ovu presudu Informer nema pravo žalbe.

Rakić: Sve sam ih tužio

Vojin Rakić je u izjavi za portal N1 rekao da su identične tvrdnje o njegovom navodnom „lažnom predstavljanju“ u ime UNESCO Katedre za bioetiku tokom orkestrirane režimske kampanje protiv njega iznosili razni tabloidi, kao i TV Pink i Politika.

Osim toga, Aleksandar Vučić je istu tvrdnju o Rakićevom navodnom „lažnom predstavljanju“ iznosio tokom konferencije za novinare u Briselu, 7. septembra 2020. godine.

„Sve njih sam tužio zbog iznošenja neistina i povrede ugleda i časti. Sada je pravnosnažno sud utvrdio da sam se istinito predstavljao. Samim tim, sud je na stanovištu da su imenovana glasila, tabloidi, ali i Aleksandar Vučić lično, upravo bili ti koji su iznosili neistine o meni – posebno u vezi sa tim kako sam se predstavljao“, ističe Rakić.

Komentari

Vaš komentar