SSP: Presuda protiv Pinka, sud naložio da plati Đilasu odštetu zbog neistina

Vesti 07. nov. 202015:56 > 16:00
Podeli:
Izvor: PIXSELL/Danijel Berkovic

Viši sud u Beogradu je doneo presudu da Televizija Pink plati Draganu Đilasu odštetu od 100.000 dinara "zbog laži koje je 16. novembra 2017. godine o njemu izneo vlasnih te televizije Željko Mitrović", saopštila je danas Stranka slobode i pravde.

Sud je naložio i uredniku informativnog programa Pinka Goranu Gmitriću da bez odlaganja i komentara u okviru emisije „Nacionalni dnevnik“ pročita presudu kojom je nedvosmisleno utvrđeno da je Mitrović u svom otvorenom pismu iznosio neistine na račun Đilasa.

„Iako je bilo potrebno tri godine da se utvrdi da Mitrović laže, iako je iznos odštete smešan važno je da sudovi u Srbiji potvrde da Pink nije televizija već fabrika mržnje koja po naređenju iz Vučićevog kabinete vređa, maltretira i ugrožava bezbednost svakog čoveka koji se suprotstavi ovom režimu“, ocenjuje se u saopštenju.