Švajcarski sud: Mediji u Srbiji objavili neistine o Draganu Šolaku

Vesti 28. sep. 202009:55 > 10:03
Podeli:
Izvor: United Group

Zbog svih neistina koje se svakodnevno objavljuju u tabloidima i na pojedinim televizijama u Srbiji o suvlasniku United Grupe Draganu Šolaku, Šolak je tužio Pink International Company d.o.o, Radiodifuzno Preduzeće Studio B d.o.o, Insajder Tim d.o.o. koji je zvanični vlasnik tabloida Informer i Dragana J. Vučićevića. Okružni sud u Cirihu doneo je presudu kojom je nepobitno utvrđeno da je došlo do povrede prava ličnosti Dragana Šolaka od strane tuženih medija, saopštila je United Grupa.

Izvor : United Group

Okružni sud je utvrdio da su ti mediji vodili medijsku kampanju protiv tužioca, lažno ga optužujući i objavljujući neistine koje se odnose na samu ličnost i način poslovanja tužioca i navodni politički angažman, uz izražavanje komentara i mišljenja sa ciljem da se tužilac neobjektivno prikaže u lošem svetlu.

Tuženi mediji na sudu nisu dokazali nijednu od tvrdnji koje objavljuju.

Švajcarski sud je doneo odluku da su tuženi mediji obavezni da isplate Draganu Šolaku obeštećenje u deviznom iznosu (CHF), da moraju da uklone stranice svih tekstova i linkove emisija na kojima su vršili povredu prava ličnosti, kao i da se uzdrže od budućeg ponavljanja ovog dela i da objave sadržaj presude.

Pink, Studio B, Informer i Dragan J. Vučićević dužni su i da nadoknade tužiocu troškove postupka.

Ovom presudom posebno je zabranjeno glavnom uredniku Informera Draganu J. Vučićeviću da daje izjave koje krše lična prava Dragana Šolaka. Presuda Okružnog suda u Cirihu postala je pravosnažna 15. septembra 2020. godine.

Dragan Šolak, koji već godinama živi u Švajcarskoj, pravdu je potražio na švajcarskom sudu, gde, po njegovom mišljenju, tuženi mediji ne uživaju zaštitu vladaoca. Dragan Šolak će pokrenuti tužbe i protiv ostalih medija koji su u međuvremenu iznosili različite neistine o njemu i dovodili javnost u zabludu obmanjujući gradjane Srbije potpunim izmišljotinama.

U okviru United Grupe posluje i TV N1.