Rusija zatvorila kancelariju Dojče Velea posle zabrane rada ruske televizije

Svet 03. feb 202215:26 > 15:59
Podeli:
Izvor: IIlustracija / MARIUS BECKER / DPA / AFP

Rusija naložila je zatvaranje lokalne redakcije nemačke radio televizije Dojče vele i zabranu emitovanja njenih programa kao uzvratnu meru posle zabrane u Nemačkoj emitovanja ruskog kanala RT na nemačkom jeziku.

Prema ruskom ministarstvu spoljnih poslova, sankcije se takođe predviđaju protiv predstavnika nemačkih državnih i javnih struktura uključenih u restrikciju emitovanja kanala RT.

Nemačko regulatorno telo za medije saopštilo je u sredu da zabranjuje emitovanje ruske televizije RT DE na nemačkom jeziku, kojoj je ranije zabranjeno emitovanje preko satelita. Televizija je posle zabrane emitovanja preko satelita mogla još da se prati preko internet stranice i mobilne aplikacije.

Portparolka ruske diplomatije Marija Zaharova danas je na Telegramu najavila uzvratne mere Rusije, a Kremlj je osudio meru donetu protiv ruske televizije u Nemačkoj ocenivši da se radi o napadu na slobodu izražavanja.

Ruski državni medij RT DE, ranije poznat kao Raša tudej (Russia Today) 16. decembra je na svojoj internet stranici počeo da emituje program za nemačko tržište, pozivajući se na dozvolu za emitovanje dobijenu u Srbiji od Regulatornog tela za elektronske medije (REM), koja televiziji dozvoljava da emituje program u Nemačkoj u skladu sa evropskim zakonom.

Nemačko regulatorno telo je ocenilo da je srpska dozvola za emitovanje nedovoljna zato što kompanija koja proizvodi program RT DE ima sedište u Berlinu i cilj joj je nemačka publika.

Komentari

Vaš komentar