RT u Velikoj Britaniji kažnjen sa 200.000 funti

Svet 26. jul 201914:58 > 14:59
Podeli:
Izvor: Shutterstock

Televizija RT, medij koji finansira ruska vlada, kažnjena je u Velikoj Britaniji s 200.000 funti zbog kršenja propisa o nepristrasnosti, piše Fajnenšel tajms (FT).

Britanski medijski regulator Ofkom je saopštio da je otkrio da sedam informativnih emisija na RT emitovanih između 17. marta i 26. aprila 2018. „nisu očuvale potrebnu nepristrasnost“.

Navedene emisije su se najvećim delom ticale reakcija britanske vlade na trovanje nekadašnjeg špijuna Sergeja Skripalja u Solzberiju i na sukobe u Siriji.

„Bili smo posebno zabrinuti zbog čestog kršenja pravila u kratkom vremenskom periodu“, saopšteno je iz Ofkoma.

Pored novčane kazne, RT će morati da emituje sažetak Ofkomovih nalaza u formi u kojoj to regulatorno bude tražilo i kada to bude zatraženo.

Ofkom je naveo da nema informacija o dodatnim kršenjima propisa u programu RT.

Ruska televizija nije komentarisala.