Britansko regulatorno telo pokrenulo istragu o RT

Svet 18. apr 201814:07 > 14:09
Podeli:
Izvor: Shutterstock

Britansko regulatorno telo za komunikacije saopštilo je da je pokrenulo istragu o nepristrasnosti ruske državne televizije RT, navodeći da je možda prekršila pravila, posle trovanja bivšeg ruskog dvostrukog agenta Sergeja Skripalja i njegove ćerke.

Ofkom (Ofcom) je saopštio da će ispitati da li je vlasnik RT-a TV Novosti pogodan da ima britansku licencu za emitovanje programa.

U saopštenju se navodi da su se donedavno TV Novosti pridržavale pravila u skladu s drugim emiterima, ali da je posle trovanja u Solsberiju primećeno „značajno povećanje programa RT-a za koje je potrebna istraga usled mogućeg kršenja Ofkomovog kodeksa za emitovanje“.

Velika Britanija tvrdi da je Rusija otrovala Skripalje vojnim nervnim agensom 4. marta, što Moskva negira.