Bjelogrlić o slučaju filma "Mezimica": Moralna kriza društva

Showbiz

Bjelogrlić o slučaju filma "Mezimica": Moralna kriza društva

Kreiranje atmosfere u kojoj se umetnička dela kvalifikuju kao "podobna" i "nepodobna", "patriotska" i "antisrpska" jedan je od najvećih pokazatelja ozbiljne moralne i etičke krize jednog društva, rekao je reditelj, producent i glumac Dragan Bjelogrlić za Nedeljnik.

Komentari (11)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

AB

Vojnov je video sličnost tema i zato je lobirao da se Teret skine da repertoara a da njegov film Mezimica bude prvi gledan.

Bikki57

Šta je bilo sa filmom/serijom mamurluci? Da li je to negde prikazano?

Kapetan

Isti si kao i oni -ODBIO SI DA IGRAS U TOM FILMU!!!

бт

Када "криза" потраје прелази у стање. Дакле, у питању је стање а не криза друштва, остало је добро речено.

Nišlija

Realno, tako je Bravo Bjela

Crnojević

DB je ozbiljan igrač na svim poljima.

Deki

Rezultat njihovog igranja je višedecenijski sunovrat koji doživljavamo kao narod i država.

Alek

Cekajte,stvarno ne razumem. Ima neka komisija koja u ime drzave daje pare za film. I oni su procenili da tema ne zasluzuje da bude uz pomoc drzave ekranizovana.I sta je tu problem?Skupite pare,nadjite sponzora pa ostvarite izuzetan umetnicki film,uprkos i u inat. Jel to znaci da ja napisem scenario i skupim drugare,pa konkurisemo za moj privatni,unetnicki imaginarijum,ali ako mi ne daju pare,onda nista ne valja.A trziste,a producenti?

dr feelgood

Radi se o tome da se finansiranje dodelilo, a zatim povuklo.

Žile

Bjelo, uzmi scenario i snimi seriju, scenario je odličan.

Sumnjivo lice

Bravo!

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Zdravlje

Zdravlje

Anosmija se može javiti u bilo kom period života i za nju nema leka 17:00 h

17:00 h  |  Zdravlje

Biznis

Biznis

Najk povukao iz onlajn prodaje sve proizvode s imenom Kobija Brajanta 16:55 h

16:55 h  |  Biznis

Vesti

Vesti

Vjerica Radeta predsedava sednicom u Skupštini Srbije 16:49 h

16:49 h  |  Vesti

Biznis

Biznis

Panel: Prava potrošača u Srbiji se ne poštuju dovoljno, ni blizu kao u EU 16:39 h

16:39 h  |  Biznis

Fudbal

Fudbal

Solšer pred Siti: Da se prisetimo utakmice protiv PSŽ 16:33 h

16:33 h  |  Fudbal

Biznis

Biznis

Rekonstrukcija sportskih centara u Beogradu uoči Evropskih univerzitetskih igara 16:30 h

16:30 h  |  Biznis

loader