Vučić: Šta god da uradimo na Kosovu, mora referendum

Vesti

Vučić: Šta god da uradimo na Kosovu, mora referendum

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da trenutno nema nikakav predlog za trajno rešenje kosovskog problema i da će izaći pred narod kada bude imao šta da mu ponudi.

Komentari (184)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Djole

Ako ova vlast potpise nezavisno Kosovo, sledece pitanje sledi za Rasku, pa Vojvodinu, pa redom dok se ne rasparca cela teritorija. Inace nemojte misliti da cete sacuvati imovinu. TO ce vam oduzeti ko god bude imao oruzije.

Gradjanin

Ustav nase drzave zabranjuje pitanje "da li bi ste se odrekli drzavne teritorije". Mislim da je jasno da svaka vlada moze da bude korumpirana od strane raznih faktora, i da moze da postavi pitanje iz stranih interesa. Krsenje ustava moze da izazove sledecu vladu da ponisti bilo sta potpisano.

učiteljupenziji

a crnogorci mudro ćute iako su oni uneli Metohiju u zajedničku državu Kraljevinu Srba Hrvata i Slovenaca.

Seljak

Ne radi se o Kosovu vise. Ovo je stav prema Raskoj,Vojvodini, itd. Ne volim ovu garnituru ni u novinama da vidim, ali neke stvari ne mogu da im zamerim jer sezu daleko u proslost i nemaju bas mnogo veze sa njima.

roni

cela vlada izdajnicka

Dejo

Promjena Ustava Srbije, samo ako se menja status KiM! Onda mora referendum! Kako si najavljivao, veliki Vođo, KiM je sastavni deo Srbije, pa za referendum odn. izmenu Ustava nema potrebe.

Pogrešna logika

Vi stalno govorite kako je Kosovo sastavni deo Srbije. Dobro, onda raspišite referendum na celoj teritoriji Srbije, uključujući i Kosovo. Hipotetički, Albanci pristanu na referendum i na njemu se izjasne za nezavisno Kosovo ili uopšte ne izađu na referendum. To bi bila definicija legalnog referendum na teritoriji Republike Srbije, uključujući i Kosovo. Umesto toga, Vi raspisujete referendum na teritoriji Srbije van Kosova. Potpuno nelogično.

sasa

nemojte da im dajete ideje! sad ce raspisu na kosovu i metohiji, ove sa severa ce da drze na nisanu dok zaokruzuju da ,jesu' za priznavanja kosova i to je to.

Lazni 0x0

Dakle, predsednik SNS-a i njegova marionetska vlada nisu u stanju da urede osnovne stvari u drzavi pocevsi od mesne zajednice pa na vise.Stvarno su politicko krilo kriminalne organizacuje.Prinuda, ucena, sankcija, blacenje, demagogija kradja naroda, ubistva, obaranje moralnih vrednosti, promicanje niskih potreba, demagogija, podsticanje poltronstva, deljenje sopstvenog naroda na patriote i izdajnike, udvoristvo zarad vlasti, licemerje i toonee lazi mu (im) smrde iz svake stope "necovestva".Zulumcarsko prebacivanje lopte na gradjane i naravno na njegovu raju ce zahtevati novi izraz.Neki vele-i z d a j a.Pobogu, pa uradili su to 90-tih uradice ponovo.Ovo je zivi prenos sunovrata Najveceg patriote , radnog nocobdije, odlicnog studenta a na kraju ipak obicnog navijacke retorike koji se naziva predsednikom Srbije.Sve nabrojano ce stici na naplatu.

Nikad sendvic od naprednjaka

Gde sad nestade hrabrost i kuraznost o veliki vodjo? Hoces da skines krivicu sa sebe pa sad ajde narod da odlucuje?

Milutin

uh, uh, uh, čekaj sada, "da nešto imamo od KiM"!? kako to da unapred priznaješ poraz kada kažeš da se boriš svakoga dana kao lav? pre neki dan si rekao "i jedan metar da dobijemo, biće uspeh"! Pa čitavu kampanju zasnivao si na tome da KiM nema alternativu i da tvoja prepoštena stranka nikada neće odstupiti od tog principa? aaa, mislio si "nikada" dok smo opozicija, a kada smo na vlasti...onda smo na vlasti pa radimo šta hoćemo, narod ionako ne pamti ništa, zanimamo ih sa pinkovih 365 kanala i dobro je njima. Kada malo opadne gledanost, uleti neki od tvojih ministara, stručnih i školovanih, pa malo priča o nekom atentatu na tebe ili neke druge bajke i vreme od izbora do izbora začas prođe. Ustvari, izbore imamo 2-3 puta godišnje, a zašto i ne bismo kada narod voli, dobije se po črvena, a i svečana je atmosfera. Jao, jao, kako će vas se samo poznanici, a i familija odricati jednog dana kada se desi lustracija u ovoj napaćenoj zemlji... Kako ćete sa 700.000 članova spasti na 700 optužnica... Kako ćete svi da pevate drugu pesmu u paviljonima Zabele...

NN

A ko će proveravati rezultate referenduma?

Marko

Haradinaj

crni domino

SRAM DA TE BUDE!!!

Igor

Ovo je ponovo klasična demagogija koju je uostalom Vučić sve vreme i propagirao od kada je na vlasti. Pa kako sada to, da šta god uradimo narod treba da presudi na referendumu? Pa što je onda ovih 6 godina i bilo šta pregovarao, pretvarao se kako mu je teško, ležao na podu u Briselu, kada je odmah mogao da preseče i dođe do rešenja da raspiše referendum? Šta misli Vučić, da smo svi toliko glupi da ne vidimo šta sve vreme radi?

mao zedung

Naravno referendum. To je jagodica na vrhu torte srpskog ponasanja i misljenja od 1945-te na ovamo. Svi smo pametni i "uzviseni" al neko drugi nek preuzme odgovornost, mi nemamo vremena za te "tricarije". Aj sad da stisnemo petlju pa da vidimo ko ce preuzeti celo breme. Najlakse jedan. Njega ispljujemo i gotovo, a mi i dalje "nebeski narod".

Sava

Novi Kumanovski sporazum veselje naroda pobedili smo sve.

Lola

Ne mora .Opet lazes.

Apophis

Mozes samo da ga falsifikujes..po obicaju I da se kao mis SAKRIJES IZA NJEGA...A TI I JESI JEDAN MIS!

Zgranut

Ustav ne predvidja referendum po pitanju Kosova. To najbolji student prava treba sa zna. Cita 600 strana dnevno covece.

maki

Pitanje KiM je pitanje od nacionalnog interesa, trenutno, najvaznije za Srbiju. Zalosno je da neki, koji su u mnogome doprineli da KiM ima polozaj kakv ima danas, to pitanje koriste za licnu promociju, ne daj Boze, rusenje vlasti. Konacnu odluku o KiM moraju da daju gradjani na referendumu, jer to je zemlja svih nas, a ne pojedinaca.

domicilna nistarija

Neki? Hrane te nasim parama dok drugi ostaju bez posla, a ti i dalje balavis o "nekima". Neki koji su izgubili sve srBsko sto su branili, danas pricaju o patriJotizmu i dizu jarbole. Jedan VELIKI i 36 malih. Ako, nek se nadje, nece da se bace. Rambo je lepo rekao, dobro je sto ima integritet kao pojedinac, jer bi se sigurno utopio u kolektivnu ljudsku glupost (pa da moraju vrapci da mu javljaju gde da dodje).

Uros

Ovo je zemlja Vučića i botova , a svi ostali koji su mogli pobegli su odavde glavom bez obzira.

Una

Da li stvarno verujes u ono sto pises ili ti je sendvic kojim te placaju udario u glavu?E,vidis to su meni odbili sa plate da bi ti mlatio gluposti.Preslo ti od velikog sefa.

darcko

Je li Maki, a zašto se sada ide na referendum ako je položaj Kosova toliko beznadežan za nas tj ako su ga toliko pokvarili oni koji su vladali do pre 6 godina kada je došao ovaj tvoj vođa?

vlada

Svima nama odbijaju od plate da bi se finansirali SNS aktivisti, gradio Beograd na vodi, fontane i ostala megalomanija i utopija koja nije potrebna, a radimo za 300e i zivimo u najskupljoj drzavi u Evropi...

evita

sad si se setio?

U NOGU AKO TREBA

Nema šanse da me naterate. Ako treba pucam u nogu ‼️

Marko

Po pitanju Kosova ne mogu da se ljutim na Vas jer realno nista niste mogli da uradite. To pitanje je reseno 99-te. Al sto unististe institucije u zemlji, sto napraviste banana drzavu od otadzbine, sto ste kvislinzi i sto gurate narod u bratoubilacku svadju, e to ne mogu. A nece ni istorija. Zavrsicete na smetlistu i to onom najgorem..

E, Pa

a šta je on radio 1999. Itekako je odgovoran za Kosovo baš u tom periodu i zbog takvog ishoda.

Marko

Zavrseno je 99-te ispravljam se. Reseno jos mnogo ranije. Budimo posteni, nema mnogo veze sa ovom garniturom SNS-a i samim Vucicem.

Tonini

Ne mora, vrli pravniče!

Sara

Predsednik Vučić uvek radi u interesu građana! Pokušava da nađe prihvatljivo rešenje u ovako teškoj situaciji!

domicilna nistarija

Tvoj predsednik je gurao ljude u ratove, to i nije u interesu gradjana. Pretio je novinarima i izricao drakonske kazne medijima ne bi li ih tako zatvorio, a ni to nije u interesu gradjana. 30 godina blokira ovu zemlju, 12 godina blokira rad skupstine, naziva nas izdajnicima, lazovima, pijandurama, narkomanima, neradnicima... Mozda bi ti kao njegov "narod" to mogla da progutas, ali ja kao gradjanin ove zemlje to nisam zaboravio. Zivot nam prolazi u njegovoj virtuelnoj Srbiji gde je sramota koliko nam je dobro. Mozda tebe dobro hrane, ali ovde nije dobro! A sada dva kruga oko zgrade i da vices "Aco Srbine"!

Kapetan

Pojavili se botovi sa zakasnjenjem -cekali reakciju naroda -pa kad je nepovoljna -KRENULI

Avenged

Nek ti glasaju botine, nas ne smaraj.

Dojčilo

Ja sam već glasao za Vučića, zašto bi ponovo...

Gero TZ

@ A šta ako na referendum izađu samo Vučićevci tj 25 % građana ?

E, Pa

Na Kosovu mi ne radimo ništa, ti to radiš sam, evo šest godina, sad bi da me pitaš, pravo da ti kažem baš me briga,na referendum ne izlazim, sam pokusaj čorbu koju si zakuvao, duboko sežu tvoji koreni brige o Kosovu. Peri svoju istoriju bez mene.

FakeHero

Napraviće referendum i opet će svih 100% 6.8 miliona "glasača" (od 7 miliona stanovnika) da bude za štagod veliki vodja proglasi za pobednički odgovor. Providni ste, ali je narod takve i zaslužio.

Razocaran

Manipulator... Lazov... Spletkaros... Prevarant.... Natode budi se, izdaja je u toku.

Ignjat

Kako se menjaju važne stvari u državi, dekretom ili referendumom.

Ccc

Па ја нећу да гласам, сам је доносио одлуке сам и нека решава.

Marko

Tacno se vidi ko sada dize ruke od svog dela teritorije, svako ko sada kaze E sam si zavukao sam se i izvuci. Ne, svi smo zajedno u ovome, niko sam nista nije odlucio.

Stjepana Supanca 15a, czt.

Alibi političar. Sram te bilo, samo dokazuješ koliko si bedan...

Marko

Hoćemo li da se blokiramo ponovo zato što nećemo da prihvatimo stanje onakvo kakvo je. Kosovo je odavno izgubljeno, treba podržati pregovarački tim da pokuša da izvuče šta može. Ili ćemo opet da ratujemo protiv pola sveta.

Laufer

Predaja teritorije u pripremi?

Milan

Koji pregovaracki tim ti spominjes ko pregovara i potpisuje samo Vucic a vidi se I koliko je izvukao jedno veliko nista i ne lupaj o ratu te gluposti vise ne prolaze.

Ferdinand

Pre par dana je rekao da se nece sakrivati iza naroda. Znaci ipak hoce.

Sonja

Referendum ne treba! Referendum po tvom potpisivanju?????

Sale

Brigo moja predji na drugoga.... izdajnici!!!!!!

Dunster

Nećeš me videti u lošoj čorbi koju si sam kuvao.

Brka

A koga si Ti dosada išta pitao za sve odluke koje si donosio,i nemoj sada da se kriješ iza naroda,uostalom kako ti kažeš ostvario si istorijsku pobedu na izborima pa izvol'te sa tvojim glasačima i reši problem Kosova.

Rhoi

Zaboravi referendum nemam vremena.

Darko

Sve koji kritikuju predsednika Vučića, tvrdeći da se po pitanju Kosova želi sakriti iza nekoga ili nečega, a pogotovo vajne pravnike iz opozicije, želim podsetiti da su građani nosioci suvereniteta i da je pitanje osnova poznavanja prava, da se odluke, kakva će u budućnosti biti doneta u vezi Južne pokrajine, donose na referendumu, kao najdemokratskijem načinu odlučivanja.

Majkič

i do sad je preskako demokratske dialoge,sve je radio i olučivao sam pa nek izvoli u skupštinu ima večinu pa nek odlučuju,

313

Šta si imao iz ustavnog prava?

da primetim

Nemoj da se iznenadis ako se referendum bude masovno bojkotovao. Da izlaznost ne bi bila 50%+1. Ako Vucuc dobije podrsku samo vas 25%, kakvu cete pricu tada imati? Hoce li dati ostavku i povuci se sa vlasti?

Milan

Da primetim je u pravu treba masovno bojkotovati referendum sve je radio sam potpisivao neka zavrsi sta je napravio da vidimo sta je obecao I potpisao.

Aba

Da ali samo ELEKTRONSKO glasanje da gnas ne možes i tako pokrasti....jer i razoren Irak glasa elektronski a mi vodjo u sred Evrope jos grafitom.

ja

Pa kako posle da se slika telefonom listic ?

MikiJ75

Priča o referendumu je kukavički trik. Dosadašnja domaća ali i inostrana praksa pokazuje da je rezultat svakog referenduma uvek bio onakav kakav je želeo onaj ko raspisuje referendum. Mogućnosti za manipulaciju rezultatom referenduma su ogromne. Setimo se referenduma za ustav iz 2007, dva dana glasanja, pretnje otkazima, krađa glasova tokom noći, ignorisana medijska tišina, izvođen patrijarh na izborno mesto kao promoter i posle svega zataškavanje da u Vojvodini nije prošao referendum. Poštedite nas tog zavitlavanja. On isključuje ton komentatora utakmice a ja isključim ceo TV kad njega vidim.

Mile Bostan

Ljudi,ima li još neko da mu veruje?Pa zar smo ovo zaslužili kao narod?

Реално

"Народ" га је изабрао! Али Миле, ја не познајем никога ко је њега заокружио, о он на 60%. Обрасмо бостан мој Миле! И то зелен!

Kostica

Eto, izgleda da jesmo.

Mita

Na referendum vam necu ici.

Jaegger

Ko nije izlazio na izbore nece ni na referendum,ko je glasao protiv tebe nece izaci na referendum-znaci propasce ti referendum,smesan si!!!

Prof. dr R O T

A po cemu se razlikuje tvoja koalicija koja je izgubila Kosovo, zar nisi u dijalogu dosao do neke ideje, neces pobeci preko referenduma od odgovornosti, oterace te gradjani!

Putin

E ne mora. Sacuvaj boze da neku krivicu za neuspeh pripise sebi.Moj ce listic biti nevazeci sa prigodnom porukom. Tacka.

Pecinacki smetovi

... sto se mene tice ja necu izaci na referendum jer necu da mu dajem na procentima o izlaznosti jer glasao pozitivno ili ne vec je sve u napred uradjeno samo ce im trebati sto veca izlaznost.

sima

Izvesce narod na silu da bi glasli. mora da prodje referendum.

Laufer

Ovako, plan i jeste da na referendum ne izadje 50% ljudi i da on posle ima alibi da su Srbi dali Skupstini mandat da odluci. Nece on nista potpisati, vec Brnabiceva. I sve super...

VB

A zasluge i hrabrost vase?! Ko je isao na referendum povodom Rambujea i na dvodnevni ustavni,setice se da nam je-na nagovor politicara-bilo gore. Ispada:nagovor vas,odgovornost nasa! Posle svakog plebiscita,dece je bilo manje,a politicara vise/

Progresivni Alchajmer

Navijao za Rusiju protiv Hrvatske, tražio našu pobedu protiv Švajcarske... Alek, ti si neki žešći baksuz!

general lee

U svom ovom ''naprednom ludilu'' u režiji AV,oko KOSMETA- imamo i jednu situaciju za GINISA. IMAMO PREMIJERKU KOJA NIKADA NIJE POSETILA DEO ZEMLJE KOJI JE PROBLEMATIČAN, A ''AKTIVNO REŠAVA'' TAJ PROBLEM, sa ministrima, kako reče ''DRŽEĆI LEĐA PREDSEDNIKU''

Milica

Kako to sad da mu ne solimo pamet? Znaci sad treba da mu solimo pamet. Pa ce nam reci "To ste vi krivi sto ste mi solili pamet da potpisem ili ne potpisem. Sta nas gnjavi sa tim referendumom? Da ima mozga u glavi ne bi nas terao da se za tako nesto opredeljujemo kad ne moramo. Kosovo nam je oteto, kraj price. Ne predajemo ga dobrovoljno, sto nas tera da odobravamo otudjenje nase teritorije? Krajina nam je oteta. Dobar deo Bosne nam je otet. Dobar deo Makedonije. Ako hoce da nesto nazovemo pravim imenom neka organizuje referendum na kome ce da nas pita da li su te teritorije otete ili ne? Otete su? Znaci polazemo pravo na njih. Uvek i u svakom trenutku, a najbolje u onom najpogodnijem. Jer nece uvek svima ovima koji su nam sve oteli biti njihovih 5 minuta.

Vera

Potpuno je normalno da se o ovako vaznom problemu izjasnjava narod!Ne bi bilo u redu da jedan covek preuzima ceo teret i sam snosi odgovornost!

Bole2

Joj jadan on. Bas mi ga zao. A u kojoj od sedam nekretnina ce svo to tesko breme odloziti.

Kostica

TAJ čovek ima samo prava. Odgovornosti nekako nisu deo paketa.

EU Supporter

Slazem se. Podrska AV

zuti

Ti si exemplar.Bravo ,jos jednom bravo.Da te nema trebalo bi te izmisliti.Ti si negacija negacije.Ti si dirin i antidiring. Ti si cudo prirode.Koliko volim da te gledam.Koliko volim da te slusam. Mada moram reci ja te nikada nisam razumeo sta si hteo da kazes.Nazdravlje svima nama.

Uros

Ko bi reko da je on predsednik. Po recniku.

www

Ma nemoj ...sada bi referendum?!

Gero TZ

Hvala vam za ovaj članak, velike gluposti izgovori čovek ali i gluposti ponekad imaju neki značaj.

Mina

Niko ništa me pitao nije kad mi je oteo deo penzije, ne pada mi napamet da izlazim na taj referendum.

E, MIna

nije te pitao ni za druge velike odluke. U stvari velikih nije ni bilo....

Una

Da bi se ti oprao.

Marko

Opet kao i svaki put i gubitak prebacuje na druge.Već 25 godina se nalazi u politici, u vlasti ili blizu vlasti.Sad su svi drugi krivi samo on nije.Da ima i malo ljudskog u sebi rekao bi: ja za ovo nisam dorastao i otišao da radi nešto.Ima u ovoj zemlji ozbiljnih i čestitih ljudi i mudrih ali ovakvi ne daju.Završiće Srbija među šljivama, nažalost.

Republic(s) Of Bananas

6 godina on potpisuje TAJNE sporazume sa Albancima i vraća se u zemlju hvaleći se izvojevanim POBEDAMA, da bi nam u 2018. rekao da tamo, na KiM-u, više nemamo ništa? Pa KO je raspustio Srpske institucije na KiM-u? ŽUTI ili ON? Ko je stavljao parafe na BRISELSKE SPORAZUME sa Albancima ŽUTI ili ON? Da ne pričamo o tome KO je bio MINISTAR a ko podpredsednik vlade te nesrećne 99te i čija vladavina je dovela do toga da država bude bombardovana i primorana da potpiše Kumanovsku kapitulaciju. I sada će ON, koji je između ostalog TRAŽIO i DOBIO državni stan dok su po civilima, bolnicama i pijacama padale NATO bombe, da nam objašnjava da Obradović, Đilas i ne znam ko sve još samo gledaju kako da napune svoje džepove. Ma kako da ne, evo ja sam mu odmah SVE poverovao. A vi?

Djole

pa njemu ni mama više ne veruje. On to tako samo da što duže traje na vlasti. Ostalo ga i ne zanima. Fakat je tako da kada se god vratio iz Brisela hvalio se da je mnogo toga uradio i rukavom brisao znoj sa čela, a vidi sada ove i ovakve izjave za javnost. Mislio on mi smo -

Posebni Gm

Ja verujem u našeg predsednika,gospodina Aleksandra Vučića.Verujem da će svojom državotvornom politikom da nas vine putem zlatnog doba na putu svile i da ćemo isključivo sa samo njegovom nadljudskom sposobnošću,dotaknuti ovozemaljsko dno i to napreDNO!Živeo predsednik Sns-a,živeo Alek,hajle Vučić.

Bole2

Kakav referendum kakvi bakraci. Ustav druze, Ustav. Tamo pise sta moze a sta ne. A tamo pise da to sto sad pripremas da je to cin veleizdaje. Razmisli o posledicama. I sad ti je opozicija kriva i ako sruse tebe sa vlasti srusice drzavu. Ma nemoj. A od kad si ti drzava i od kad si vlada da radis sve to sto radis. Nemas ni hrabrosti da predlozis promenu Ustava i izbacivanje KiM iz preambule nego ovako kao kukavicije jaje. Sram da te bude.

Scrum Master

Kukavica jedna, krije se iza naroda, a za sve ostalo zna da nam soli pamet.

KLM

Koji bi bio domet referenduma?? I 1998. bi referendum u vezi ucesce stranih predstavnika u resavanju problema na KiM. Nepunih 95 % je bilo protiv !!!A u stvarnosti, sta bi.

Zlopamtilo

Jako lepo, pošto referendum neće uspeti ispašće da su ga izminirali Jeremić, Janković i Đilas a Vučić se džaba mučio šest sedam godina......

Micia

Za nesposobnost u vodjenja pregovora, gde je u lažnim obećanjima zapadu tražIo samo ličnu korist za opstanak, ne treba da traži pokriće naroda za nastalu situaciju i da se krije iza njega. Previše je laži i obećanja dato narodu. Ovu pitu neka ipak pojede sam

Čegevara

Menja teze i izmišlja stvari da bi ispunio šta je obećao i zbog čega trpimo ovaj teror na zdrav mozak.Kosovo je okupirano,mi tu sada nemožemo ništa ali se ni jedan narod neodriče te teritorije...kakvo crno potpisivanje?Tako je kako je i nek stoji tako.

Brus Li

Mogao si bar nešto da pripremiš za ovo vreme koliko si na vlasti. Pa ne misliš valjda da to narod umesto tebe treba da odradi. Znaš ti odlično i šta narod hoće i šta od tebe očekuje. Tebi referendum služi za odlaganje tog problema, ali nemoj da se služiš radikalskim fazonima i da postaviš najasna ili pitanja na koja se mogu dati dvojake i oprečne odgovore i rešenja

Djidja

Sa nasim parama od penzija?

Fikus

Ko je ubio OLIVERA Ivanovica?

Milica

Ljudi da li je ovo moguce?Sopstvenom narodu da pripise izdaju dela drzave.Sve nas je smatrao izdajnicima,samo je on bio patriota-pa ostani do kraja patriota.Opsti bojkot i masovni protesti protiv njegovih suludih ideja.

lala

Ja ne izlazim na referendum. Neka izađu vaši napredni glasači a u međuvremenu ću gledati da decu obezbedim preko. A vi posle ratujte do mile volje.

Posmatrac

Lepo kaze da bez opozicije nece imati izlaznoznost. Ali zato vlada sa 25% podrske naroda

Bora NS

Lopovi su oduvek vikali dok kradu: "držite lopova". Da parafraziram Sokrata: nema veće pohvale nego kada ti secikesa kaže da si secikesa. A na referendum neću, ne želim da ja odlučujem umesto njega, što je obećao - neka uradi.

IgorN

manite se aleksandre veljiki kosova potrošena priča nego put pod noge pa u moskvu sa kolindom u društvu na utakmicu i da navijate protivu engleza!!!

Čole

Pa zar nismo izabrali skupštinu da odlučuje u ime naroda? Ta pitanja treba da reši skupština sa svojom vladom.

ATILA

E pa mali od Šešelja ono šta ste od 90.god zakuvali sada sami pojedite. Narod ne uvlačite u vaše pomije.. Moraćeš neke stvari da objasniš predCedniče svega i svačega OVOME NARODU I TVOJI FANOVI NARAVNO... REFERENDUM NE HVALA, NEĆU DA BUDEM SAUČESNIK...

Marko

Bravo. Ja bih samo dodao da postoji preambula Ustava Srbije i da nama nikakvi referendumi ne trebaju. Predsednik da postuje tu volju gradjana koja je sadrzana u Ustavu. Kraj price.

U prolazu

Zamrznite konflikt pa referendum nije potreban.

Damjan

Rusio si Beograd protiv DS zbog Kosova, a sada kada si cementirao nezavisnost Kosova trazis da se u tu tvoju necasnu rabotu ukljuci i narod.

Dr.za Sve

Nisi tako pričao kada si došao na vlast . Zaigrao si se Alek . Počni tvojim u stranci da objašnjavaš da polako kupe prnje .a šta ako ne uspe referendum ?referendum na kosovu i srbiji ,ili samo u Srbiji? Ima samo još jedna stvar EU nezeli referendum żeli do 2019 da rešiš stvari .

domicilna nistarija

Ti imas sam 60%, ako ne i celih 90%, zar ne? Mozes da uvezes glasace iz RS, da glasa i Dodik, pa ce biti 50+1. Ne mora referendum. Tvoj narod ti je dao odresene ruke da im vodis zemlju. Imaju poverenja u tebe, a ti ces sigurno da im obezbedis 5:0 i pobedu. Sto bih ja glasao na referendumu da bih tvoje brljotine pokrivao. Da vidimo, za sta si se opredelio ti i tvoj narod + botovi. Ja zaista ne racunam sebe u vas narod, jer me je sramota gde zivim i ko nam vodi "drzavu". Kada govorimo o secikesama, zasto ne bi pricali i o jarbolima, fontanama, izvlacenju para iz kasa, drustvenih firmi, RTS-a?

nirvana

Ranije me bilo sramota Nikolica cim zine. Ovoga me sramota kako se pojavi.

Pravnik

To sto smo imali vise nepovratno si predao Bruselskim sporazumom! Uveo si granicu, caronu i ukinuo Srpske institucije! To nisu uradili nivTadic ni Jankovic ni Jeremic ni Djilas nego licno TI i sudice ti se jednom, siguran sam uskoro zbog toga!

U Centar

Ocigledno da ste bas nasekirali botove sa ovolikim minusima... Slazem se da treba da odgovara za izdaju!

Kapetan

Težak manipulator!Zasto ste polivali Dobricu Cosica vodom kada je predlagao podelu???Zasto ste Djindjica zvali izdajnikom kada je hteo da resi Kosovo?

'Svevremeno'

Marta meseca 2013 ste potpisali Briselski sporazum i malo po malo ste obaveze iz istog ispunili, to si sam vise puta u poslednje vreme izjavio. Sve nase institucije su 'proterane' iz nase pokrajine,dokumenta, carinski prelazi, izbori po njihovim zakonima..., a sada gradjanima ostavljas da se izjasne o niocemu.I, da nisi pravnik morao bi znati da po Ustavu Srbije KIM je sastavni deo R.SRBIJE, a ti kao Predsednik nemas mandat da pregovaras. Na referendum, gradjani bi trebalo da izadju samo ako je pitanje jasno i nadvosmisleno. Nemas pravo da Srbiju zarad tvojih mentora guras i dalje u provaliju.

Kostica

Biće nadasve zanimljivo videti formulaciju tog nedvosmislenog pitanja. Da bi dobio poželjan odgovor o predaji Kosova, a da se ljudi ne osećaju odvratno što svesno glasaju za izdaju , trebalo bi smisliti vrlo veštu formulaciju, a oni pametnih za to nemaju.

Aleksandra

Niko ne zna sta ovaj covek pregovara i dogovara!

Veslač

Stvar je u tome što taj čovek ništa ne pregovara; on samo sa gazdama sa Zapada dogovara kako da nam (srpskom narodu) provuče odluku o priznanju "Kosova". A odluka je odavno doneta, teritorija je predata, još mi treba da posisamo vesla.

Zlopamtilo

A zašto ste onda glumatali da pregovarate šest sedam godina jer ako ste znali da ćete sve staviti na referendum jasno je da pregovori nemaju smisla te bi strani faktori mogli da vas pitaju što niste odmah definisali svoju ulogu nego ste se predstavljali kao ključni igrač sa srpske strane koji ima plebiscitarnu podršku i moć da rešava stvari?

Mileva Osibi

Ma nije bre to.... njemu je važno samo to da bude predsednik dalje ga ništa ne interesuje.... ma kakvo Kosovo. To mu je samo gvoždje oko vrata sve bi dao da toga nema i da bude doživotni

Srbin

Sad se vadi na narod....referendum da pere ruke

Dusa

A sta je ovaj "kapacitet"potpisao sa Dacicem u Briselu. 2014?Zamoli Americkog diplomatu Lija da to saopsti gradjanima Srbije,junacino!!!

Pedja

Gde ćete većeg kočničara od Vas Gospodine Predsedniče, kočite još od 90ih.Samo vi nemojte da nas vodite u Evropu.

Тоза тхе Р.И.П.

Jul 2012-e godine, Vučko o KiM. ,,Mi od teme Kosova ne bežimo. Mi ćemo se našem narodu obratiti i poslati poruku da je Kosovo i Metohija u sastavu Srbije", rekao je Vučić na konferenciji za štampu, na otvorenom, ispred hotela "Jugoslavija", i dodao da se Srbija mora pridržavati svog Ustava.'' Pre toga, Šešelj, mart 2012-u u Hagu. Lider radikala Vojislav Šešelj je, tokom iznošenja završne reči na suđenju u Haškom tribunalu, optužio najviše funkcionere Srpske napredne stranje Tomislava Nikolića i Aleksandara Vučića da će prihvatiti nezavisnost Kosova i Metohije. - Nikolić i Vučić će prihvatiti nezavisnost Kosova. Sadašnja vlast nije do kraja spremna da izda, a oni jesu - rekao je lider radikala. Šešelj je optužio Vučića i Nikolića da su učestvovali u rasturanju SRS uz pomoć francuskog obaveštajca i poslanika Andro Dažana. - Vučićev prijatelj - Dažan, francuski poslanik i obaveštajac, najveći je zaštitnik Stanka Subotića Caneta a on je i prijatelj Mila Đukanovića. Dažan je pomogao  Nikoliću da rasturi SRS - rekao je Šešelj. Danas, na žalost, ispada da je V.Šešelj u pravu.

Blonde

Prijatelju, i on (Seselj) ucestvuje u tome. To je sve predstava, pokrili su sve nivoe, od ultradesnicara do evropejaca, jedini motiv je novac i moc, izdaja je nebitna, njima cilj opravdava sredstva.

Deda

Pa koliko mi se cini AV je pred izbore rekao da ima resenje za Kosovo i na osnovu toga je pobedio, Aco Srbine resi to bez referendum a.

TomiaLi

Nisi dovoljno navijao

Veštačka Intiligencija

A jel može ikako na crveno slovo bez vređanja , ili TV duel posle 6 god. bio bi red , pa nek narod ceni...ima jedan u selu , on je u svemu najbolji, seks, politika, keš, kombinacije, uvek je uz vlast i stalno krade, sada kad je u SNS krade najviše , a osuđen za mito i korupciju , AV ga hapsio 2012 .4.10. u 20 h, ušao u SNS , opet predsednik opštine , kaže sad krade i za partiju i za sebe , Vučič ne može da reši trivijalne stvari i svi se smeju , glas se kupuje za Vučiča bon od 3000, u GOMEKSU...jadna li se većino ...

Goran

Imas vecinu u parlamentu sta ce ti referendum imaj petlju kazes dobio si podrsku na izborima budi musko

Bezrepi Pele

Ma beži bre!Kakav referendum posle "briselskog"?Trebao si tada da ga raspišeš i kažeš narodu šta se nudi i šta je najbolje po nas?Uništio si sve što je bilo vezano za Srbiju dole i sad bi referendum?More...BOJKOT!

Dejan

Arlaukao si i rušio Beograd jer će demokrate da priznaju tkz Kosovo, sada kada su te tvoji evropski prijatelji priterali uza zid da potpišeš priznanje tkz Kosova, koje si im obećao kad te dovedu na vlast, arlaučeš referendum. Kurčiš se posle svakih izbora sa procentima koje si dobio pa sad izvoli: završi što si obećao. Referendum te neće spasiti vekovne kletve Vuka Brankovića.

Boki

Što će nama referendum kad imamo "sposobnog pregovarača"ops pa to je gospodin predsednik srbije lele pa on je taj pregovarač

Lazni 0x0

Leleee....

W W

Odluku na referendumu ću prepustiti vama, patriotska, iz SNS-a. Vi se najbolje razumete u granice. Karlovac, Karlobag, Virovitica, Ogulin...

IVAN NS

Kad si uticao na loš život ovog naroda skidajući plate i penzije nisi tražo referendum!

general lee

Pošto još uvek nemaš rešenje, mogao bi ZAJEDNO SA PREMIJERKOM da obiđeš KOSOVO i METOHIJU - MOŽDA POSLE TOGA DOĐETE DO NEKOG ZAKLJUČKA.

Ba

Secikese ste vi koji ste dosli na vlast 2012 pricom o Kosovu. Toliko ste nesposobni, a pogotovo ti Aco Srbine, da znate samo da prosipate radikalsku demagogiju. Na referendum nikada necu izaci, jer imas 130 poslanika i odluci sta treba u Skupstini. U jednom veoma bliskom trenutku pasces sa vlasti i Srbija ce zivnuti.

Toza

Ima jedna srpska poslovica koja kaze: "kad budala zamrsi pletivo, sto pametnih ne moze da razmrsi".

313

Референдум је одржан 23. априла 1998. На референдум је изашло 5.297.776 бирача (73,05% уписаних бирача). Против учешћа страних представника у решавању проблема на Косову и Метохији изјаснило се 94,73% гласача, а за је било 3,41%.

Blonde

On nas je kocio od sredine devedesetih, svakoga ko je pokusao da pregovara sabotirao i kocio svaki vid napretka, svi su za njega bili neprijatelji Srbije dok nije zaseo u "pregovaracku stolicu". Sad, od tadasnjih "neprijatelja" trazi da ga podrze ili su opet "neprijatelji", a nikakav dogovor nije postigao, nista nema da ponudi? Dokle bre da me svaka susa naziva neprijateljem moje zemlje? Nikada, nikada, pa ni tada necu podrzati bilo sta sto ova persona bude dogovorila, a to oko kocenja zemlje, macku o rep neka okaci, pre nego ode, pa da krenemo napred. I ja sam navijala za komsije i uvek cu. Bas nista zajednicko nemamo, osim mog udela u budzetu za koji mi se ne svidja kako se trosi.

ministar za lobotomijui

Na referendumu nema sanse da vise od 40% gradjana Srbije podrzi nezavisnost Kosova, ma koliko isprani mozgovi bili. Po oprobanom Milovom receptu, Vucic ce onda u parlamentu uz podrsku (kobajagi) opozicije navuci 2/3 vecinu za promenu Ustava, za dobrobit Srbije i 'nase dece'.Nismo daleko od dana kada cemo neradno proslavljati nezavisnost tzv. Kosova.

Zemunka 3 Generacije

Ne podnosim nacionaliste i soviniste,to je bas bljak.

313

Poštovani predsedniče, da li ste učestvovali na referendumu 23.04 1998. godine? Sećate li se referendumskog pitanja? Da li ste tada bili ministar u vladi?

Logičar

I ja navijam za Englesku, prema Hrvatskoj sam indiferentan. Englezi su mi bliži kao nacija po svemu. Više volim i njihovu kulturu i jezik i draže mi je kada u svetu sretnem Engleza nego Hrvata.

procice i njegovo

A i Toni Bler bio ovde prosle nedelje (ima samo na drustvenim mrezama) sasvim slucajno pa mora i da se navija. Kad mahne Makron onda cemo za francusku, I tako se mi nezavisno furamo.

Paor

da li ti je blzak Toni Bler koji nas je bombardovao?

Miskec

"... Da bi došli na vlast koristiće Kosovo..." Pa na krilima Kosova i ti si dosao na vlast!

Vazi

Sta god uradimo - kaze covek bez dana radnog staza van partije...

Branko Petrovic

Cudo covek pregovara oko Kosova 6 god, nista ne deli od inf, a sad narod da uzme odgovornost za sebe.. Nece moci, narod nece nasesti.. Voleo bih da je raspisao referendum kad je prodavan aerodrom, u Nishu kad je otet od grada a, kad je smanjio penzije, kad je besomučno zaduzivao zemlju,kad je birao najgore kadrove na odg funkcije na celu sa njim, a sad nama odgovornost oko Kosova.. Nek preuzme odgovornost.

Kluz

Koliko još godina treba da prođe da bi ova vlast bila odgovorna za nešto?! Da nije Lazar možda kriv što nije pregovarao sa Turcima? Pera Ložač može ovako da vodi zemlju... Čekaj malo, pa on i vodi već 6 godina...

Verujem U vase Lazi

Ne radi nista,najbolje je!!!

Mila

Da nije za referendum bilo bi što nije?! Sad ka jeste,što jeste?! Dajte ljudi uozbiljite se! Nije ovo borba za i protiv predsednika, već za mir i normalizaciju života Srba na KiM.

Kostica

Vidiš, to je stvarno malo čudno - za normalizaciju života je istovremeno i protiv predsednika.

j

Neceon ni rapisati referendum u koliko nema sta da ponudi narodu

Dejan

Čuj ovo,navijaće za Englesku....pa imamo li mi bliži narod,po mentalitetu,jeziku(komšije smo)....od Hrvatske i CG npr.?!

SSSS

A na osnovu rezultata istraživanja m9žeš da vidiš kako će to da prođe. Bolje da čekamo novu podelu karata

Ccccc

rezultati referenduma će biti prema njegovoj potrebi. Ko laže, taj i krade.

Kinta

Ovom opet krivi drugi za njegove odluke?!?Neverovatno!

Domi

E dobar si :)

Zoran987

I ako referendum propadne, ti ćeš kao odgovoran političar podneti ostavku jer narod ne podržava tvoje viđenje Srbije, jel tako?

Gringo

Samo za ovo pita narod a sve ostalo radi kako on hoće. Ja neću izaći na taj referendum.

Perun

Opet zamena teza. Nemoj me sada na izjasnjavanje nikakvo zvati. Nisi zvao kada si potpisao za srpske sudije, kad si im dao 383, kad si slao onaj cirkus od voza, kad si provocirao, kad si dogovorio energetiku, kad se igrate sa priznanjima... nemoj zvati... nemoj. Odluči i sada sam. I ne menjaj Ustav. Nikako.

Mala

slazem see potpunosti.

Ba

sto bi rekao Nesa iz Bg. Nismo mi (sns) dali suverinitet Kosovu vec zuti. Mi smo im samo dali sudije, skole, granice, policiju, energetiku pozivni br. i u buducnosti vojsku. Odgovorno se nismo borili za Srbiju.

Muamer

Predsednik Srbije sateran u ćošak. Šta li je pregovarao godinama kada na kraju to postaje referendumsko pitanje? Ovaj narod na biračkim mestima pravi ogromne greške, vidi predsednika.

DacaK

Pregovarao je za dobro Srpskog naroda na Kosovu ali ipak narod mora da da konacnu rec!!

Ba

bravo Muamere. DacaK da prestane da salje komentare, glupi su.

Pjotr

A pitanje će da bude u fazonu 'Da li ste za trajni mir i prosperitet srpskog naroda na KiM ili ste za rat'?

Sizif

Vucic je na Novom Beogradu lepio plakate " Ulica Ratka Mladica" radi svetlije buducnosti Srbije.Zasto mu ne bismo verovali da i sada, sve sto preduzima i izjavljuje, nije u interesu gradjana?

Alan Ford

A šta si uradio na Kosovu?

Winwin

Nemam dovoljno informacija da bih izašao na referendum. Daj da vidim crno na belo šta ste sve dogovarali u Briselu pa ću izaći. Od početka, ceo tok pregovora. Nisam ja poslanik u skupštini pa da stisnem zeleno dugme kad čujem zvonce...

Danka

Bravo, za komentar!

Mara

Sta si ono bese porucio Tadicu svojevremeno? Da se ne vraca ako ...?

Jovan

@Mara Bravo

Lisa

Iza mojih 1,65 cm,neces moci da se sakrijes.Pa i da,,Ja imam dva metra,ja imam 2m..."Krij se iza ledja onih,koji su glasali za tebe.Tu si da bi to resio,pa resi.Da ne sludjuju decu po skolama(i vremenskoj prognozi),sa 2 AP.Ti si najprihvatljiviji da priznas,a da sve prodje ok.Zamislite da je Djindjic,ili Tadic to uradio.Radi ono za sta su te izabrali.

Vik

....i zelju da se probijem

Ahil

Taj referendum je pocetak tvog kraja

David

Čovek je 6 godina na vlasti i sad kaže da nema nikakav predlog za rešavanje problema, a vodili smo 5:0. Isto tako po njemu živimo u zlatnom dobu iako smo siromašna zemlja... Evo ja ne znam, evo nek mi neko od botova pojasni, valjda ga vi razumete.

Добар глас

Па наравно да мора референдум, само се сад смишља питање које ће бити постављено. А то је већ тежи део.

ehee

krije se iza naroda

GagaJ

Ne krije se iza naroda nego hoce msljenje naraoda!!

domicilna nistarija

@GagaJ - Krije se iza naroda jer se ceo zivot krio iza nekoga. Iza kluba, iza protesta, iza Seselja, iza nebeskog naroda, iza vas botova... daj mu ti svoje "misljenje", ako imas pravo na svoje misljenje, ili dizes ruku na zvonce.

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Vučić u čestitki Hankeu: Sada, uz Andrića, slavimo još jednog Nobelovca 19:40 h

19:40 h  |  Vesti

Biznis

Biznis

Da li je lex specialis za infrastrukturne projekte neophodan 19:33 h

19:33 h  |  Biznis

Vesti

Vesti

Varheji: Otvaranje poglavlja znak da zemlje EU žele nastavak proširivanja 19:31 h

19:31 h  |  Vesti

NEWS

NEWS

Serbia opposition accuses regime of hiding US warning about arms trade,FM denies 19:30 h

19:30 h  |  NEWS

Vesti

Vesti

Filipović: Kurir nema kredibilitet da rasuđuje o profesionalnosti drugih medija 19:28 h

19:28 h  |  Vesti

NEWS

NEWS

House for Human Rights awards Serbia's whistleblower 19:22 h

19:22 h  |  NEWS

Vesti

Vesti

Bugarska novinarka: Saopštenje Agencije slično pismu koje sam dobila od GIM-a 19:20 h

19:20 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Protest "Stop rušenju ljudskih života" ispred Skupštine Beograda 19:12 h

19:12 h  |  Vesti

loader