Saradnik Berezovskog, Nikolaj Gluškov nađen mrtav u Londonu

Svet

Saradnik Berezovskog, Nikolaj Gluškov nađen mrtav u Londonu

Rus Nikolaj Gluškov, bivši poslovni partner oligarha i protivnika Kremlja Borisa Berezovskog, pronađen je u Londonu mrtav u još nerazjašnjenim okolnostima, preneli su britanski i ruski mediji.

Komentari (16)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Prcko

FSB radi punom parom

Petar

To je podmetanje rusiji preporučujem odbeglim rusima bolje zivi u rusiji u zatvoru nego mrtvi na zapadu

milos damjanovic

Iz Srbije Hrvatske Rumunije Poljske odlaze u Englesku Nemacku da zarade koju hiljadu evra i posalju kuci. Iz Rusije siromasne i zaostale odlaze milijarderi i postaju prijatelji elite tih drzava.Kad bi znao sebi to da objasnim??

Kole

London je veliki grad, preko 10 mil stanovnika, umiru ljudi.

Mirta

Baš se zgodno namestilo!!!

pprvi dan skole u Svedskoj

Prijatelj Berezovskog Putinov neprijatelj...rusi divljaju?

NVO-alert

Pre bih rekao da ti divljaš po ovdašnjim portalima, ima dva -tri dana. Nego, šta bi ono Homer rekao Mardž? Pozdravi jelenu M. i centralu.

clan elite

Rusi ne miruju...

Larisa

Zahuktali se, sve sami " nesrećni " slučajevi...

Ponavljač

Englezi eskaliraju odnose.

Mile

Mosad

Vladan

CIA

Lemur

100%

Targaryen

CIA, snajka, CIA... Puna Srbija Čvorovića!

KGB

To ti je sigurno rekao Vulin!

Veljko

Ma gde, ne bi to CIA nikada! Pa zar oni koji su srušili preko 150 vlada i započeli preko 100 ratova od drugog svetskog rata.

POPULARNO NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Kosovski CIK nije potvrdio kandidate Srpske liste za gradonačelnike na severu 14:55 h

14:55 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Opljačkana glumica Branka Veselinović, ukraden joj i ključ Grada Novog Sada 14:55 h

14:55 h  |  Vesti

Svet

Svet

Predsednik Šri Lanke smenjuje zvaničnike 14:49 h

14:49 h  |  Svet

NEWS

NEWS

Belgrade: Kosovo's political movement strips Serbs of free human beings status 14:48 h

14:48 h  |  NEWS

Svet

Svet

Obilne kiše u Južnoj Africi, u poplavama stradale 54 osobe 14:44 h

14:44 h  |  Svet

Zdravlje

Zdravlje

Batut: Tokom 2018. došlo do značajnog porasta broja vakcinisanih MMR vakcinom 14:36 h

14:36 h  |  Zdravlje

Svet

Svet

Notr Dam se pokriva improvizovanim krovom kako bi se zaštitio od kiše 14:36 h

14:36 h  |  Svet

Region

Region

Savet Evrope: BiH i Hrvatska i dalje suočene s prilivom migranata 14:32 h

14:32 h  |  Region

loader