Kunijević: Beli listići najcrnja strana istorije Srbije

Vesti

Kunijević: Beli listići najcrnja strana istorije Srbije

Dugogodišnja urednica muzičkog programa RTS-a Nena Kunijević izjavila je u Novom danu televizije N1, da stanje u medijima nikada nije bilo gore, pre svega zbog uredničke autocenzure koja je, kako ocenjuje, dostigla nivo bolesti.

Komentari (180)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

sava

Beli listici su otisli u istoriju od kada je na vlasti SNS. Gde ste bili da komentarise bele listice od proslog rezima. Sramota.

Poca

Šta nije verodostojno u slici kojom je Nena Kunijević oslikala društvo u kojem živimo???Ona nije političar i nema potrebe da se plaši bilo koga i drugačije slika stvarnost .Mi smo zajedno sa njom svedoci vremena u kome živimo.Nema potrebe da lažemo sami sebe.Vrlo precizna analiza.Čestitam.

Zolja

Beli listici su cirkus treba izaci i glasati na izborima.

Zora

Pa sad svako sebi daje za pravo da kritikuje. A ge su bili do sada.

Bojana

Da, da, Nena... sećamo se mi i Vaših angažovanja. Pa nemaju svi kratku pamet, sećaju se ljudi kako je bilo kad ste Vi lično imali jako veliku medijsku pažnju. A tad ste govorili da nema autocenzure. Odlično se sećamo.. nije je bilo. Aha....

Nena Kunijević

Zahvljujem se mnogobrojnim ljudima koji su shvtili šta sam htela da kažem i zašto sam to rekla. Mislim da javne ličnosti nemaju pravo da se zaštite godinama i tako izvuku od javne odgovornosti, a onima koji me kritikuju praštam jer naravno svako ima pravo da ne razume! To nije greh , to je nepoznavanje materije o kojoj se izjašnjavaju oni koji imaju hrabrosti da kažu ono što misle i da to potpišu punim imenom i prezimenom. Nena Kunijević

Poca

Nena Kunijević ,persona za ugled,VELIKA MAJKA,žena sa stilom u oblačenju,ponašanju,majstor svog zanata ,vaspitana ,kulturna i sve naj,naj.Nažalost toliko je malo prisutna u medijima da se pitate da li su urednici TV programa čuli za nju??Ubiše nas neukusom,dranjem,neodmerenim govorom i smehom,odvratnom garderobom.A draga Nena je žena od koje mladi mogu mnogo korisnog da nauče.Veliki naklon PRAVOJ DAMI.

srbin sa pamćenjem

Izuzetna žena i dobra opažanja. Uvek je bila hrabra i svoja. Tačno je da su za sve odgovorni ovi koji ne izlaze na izbore. Oni su grobari Srbije i to anonimni. Nesposobni da bilo šta urade i za sebe i za Srbiju. Nena se uvek angažovala i pamtim je, časno, jasno i glasno. Posebno boreći se protiv rata , bez straha šta će joj se lično desiti. Bravo gospođo Kunijević

Re:Sanja-m

Minusi nemaju veze, navikli smo. Problem kod Nene Kunijevic, je taj, sto postoje ljudi koji se jako dobro secaju, vremena koje je iza nas, njenih angazovanja...Pitam se, za koga je Nena Kunijevic u tim strasnim vremenima 90tih, lobirala vrlo izdasno, ovo sada su posledice, jednog sasvim pogresnog puta, koji na svu moju srecu, nikada nije bio moj. Hvala na ukazanom prostoru.

Nena Kunijević

Ako govorimo o kratkom sećanju lobirala sam za život mojih sinova koji su imali 18 godina, a bili u ratu koji nije njihov i za sve njihove vršnjake bez obzira koje vere i nacionalnosti su bili. Draga moja, razmislite o tome, gde ste bili Vi i šta ste korisno uradili ??? Srdačan pozdrav, gospođa Sanja čije će nam prezime ostati nepoznato toliko o ličnoj hrabrosti. Kao što vidite ja se uvek potpišem imenom i prezimenom i stojim iza svake izgovorene reči.

Misite o tome!

Dragi beli listići, pogledajte komentare u kojima se osuđuje vaša politika formulisana u rečenici: "Nemam za koga da glasam", odnosno prebrojte koliko imaju minusa. Svi znamo ko ostavlja minuse. Prema tome, vaše ponašanje ide samo na ruku ovog režima, kome odgovara sve manje i manja izlasnost. Oni sve čine da nam namerno zgade politiku, sopstvenu državu, da nas nateraju da se više ne borimo za sebe! Opšta apataija - to njima treba. Svojim ponašanjem samo im pomažete da tako bude. Grozim se ljudi koji kažu ništa me ne zanima, baš me briga koje na vlasti, gledam svoja posla... Režim to hoće, danas bude briga za sve. Ako tako budemo radili, može samo da nam bude sve gore i gore. Razmislite o tome! Ukoliko nastavite po starom, pa više nemate moralnog prava da se žalite.

Marija

Umesto da kukate jako je bitno da na dan izbora ispunite svoju gradjansku obavezu a i duznost na kraju krajeva i izadjete na izbore, glasate kako i dolikuje jednom civilizovanom gradjaninu. Kakvi beli listici, to je sramota.

slađa

Jedina sramota je prihvatiti nepristojnu ponudu. Na kraju krajeva, svako je odgovoran za svoj život. Da li sam dovoljno civilizovano iznela sopstveno mišljenje?

Miško

Po shvatanju dotične Slađe, SNS i Vučić su isto što i oni koji se bore za istinski demokratsku Srbiju! Nemam reči! Trebalo bi kao u Grčkoj uvesti pravilo da je izlazak na izbore obaveza koja mora biti ispoštovana.

slađa

Bolje uvedite giljotinu. Možda se i prepadnem za svoju lepu glavu, obeščašćenu strasnim mislima prema Vučiću. Izbori ili smrt!

Vlada

Vidi ovako: ako se na svakom kanalu emituje rijaliti - ja ću da ugasim televizor. Ako neko hoće moj glas neka ga i zasluži.

GH

Ubacivanje belog listića je i neodgovornost i predavanje sopstvene sudbine u tudje ruke.

gh

Izlazak na izbore je pravo i obaveza, a oni koji ubace beli listić, samovoljno predaju svoju budućnost u tudje ruke, jer gube mogućnost da utiču na svoj budući život.

Nena Kunijević

Izuzetno sam srećna zbog interesovanja koje je izazvao moje gostovanje u Novom danu. Govorila sam o izuzetno važnim stvarima koje se dešavaju u Srbiji kao na primer međusrpski odnosi u Skupštini , imenovanja članova Upravnih Odbora, imenovanje članova Programskih Savete, šokantne sudbine dece pešaka , takođe i onih odličnih đaka o kojima niko ne razmišlja kao o budućnosti Srbije , a uče još u 21. veku pri svetlosti sveća . Jedino što je skrenulo ogromnu pažnju su beli listići koji su za mene kao čoveka van politike bili daleko ispod navedenog. Ako već pričamo o ljubavi prema Srbiji onda energiju koju trošimo na međusobne diskvalifikacije usmerimo ka onima koji su budućnost Srbije.

Maja

Neno, divni ste. Vasa harizmaticnost, posvecenost onome sto volite, iskrenost, hrabrost... zaista plene. Svako dobro Vam zelim.

Rodjena 50 i neke

Potpuno ste u pravu. Ja bih samo dodala, da je vreme da novi ljudi nastupe na scenu, ukoliko zele, a da Vi, kao i mnogi drugi koje znamo vec cetvrt veka, odu u mirovinu.Elegnatno i dostojanstveno.

Sanja M-

Botovi, ovakvoj ženi dajete minuse! Sramota! Pa vas 99% nema znanja, lične kulture i obrazovanja kao ona. Osoba koja je za našu kulturu uradila daleko više od mnogih. Draga Neno, imate moju podršku za sve rečeno. Nadam se da će ovoga puta narod shvatiti da niko drugi osim nas ne može da promeni ovu državu, ovo neizdržvio stranje u društvu.

Bravo još jednom!

Dugogodišnji uredniče RTS-a (izvinjavam se zbog rodne neravnopravnosti ali ne nalazim pravu reč) kažete " za mene su beli listići najcrnja strana istorije Srbije" govori o vašem poznavanju bar ove bliže istorije. Pošto se završila pobuna protiv rata još početkom devedestih kada su se deca izvukla iz istih, sada je krenula revizija istorije šta je bilo najcrnje. Bravo, čestitam na zapažanju! Dostojno RTS-a i kuće koje svojim radom zastupate!

Jovan

apsolutno se slazem sa svim sto ste naveli u emisiji. To su nazori i pitanja kojima se bave ozbiljni ljudi. Jedino mi "zveci" nepoznanica, zbog cega ste cutali godinama i tek sada u penziji ili pred penzijom govorite o tome? Zasto ta pitanja niste postavili ranije? Da li ste i vi isli logikom "bolje da se ne zameram"? Opet ponavljam vasem radu se divim i smatram da ste izuzetna licnost kada je javni servis i obrazovanje u pitanju. Pozdrav vama Neno.

mrav

Poštovana, Razmotriću nekoliko spornih tačaka u Vašem izlaganju. 1. Pretpostavljam da je pažnja posvećena navodu o belim listićima rezultat toga što je vest o Vašem gostovanju naslovljena citatom Vaše izjave o istim. U vezi navoda, problematično je što ste, umesto kritike izbornog sistema koji primorava građane da daju podršku jednom od zala, kritikovali (i kudili) one koji su pribegli eskapistčkoj patnji. 2. Što se tiče analize rada Skupštine, umesto kritike manira kojim se izigravaju i omalovažavaju sami građani, Vi ste ponudili zabrinjavajuću isaključivost nazivajući problem problemom "međusrpskih odnosa". 3. Kada govorite o deci, trivijalno navodite primere dece pešaka i tome sl. ne nudeći ikakve preporuke. Ne vidim kako još jedan prilog o tegobnim uslovima u kojima se razvijaju najmlađi i najosetljiviji treba da doprinese poboljšanju istih. Pozdravljam svakoga ko želi da diskutuje o mogućnostima koje bi doprinele emancipaciji, otvorenosti i konsenzualnoj politici razvoja!

Ivan

Beli listići jesu problem. Izlaznost mora biti ogromna. Mora se uvesti neki zakon da glasanje na izborima bude obavezno. Ukoliko ne izađe lepo ga kazniš pa da vidiš.

Crni Gruja

Covece o cemu ti pricas, pa to prvo nije demokratski, takva je necija volja. LJudi su izlazili i petog otobra pa sta su dobili, glavobolju. Nije ni cudo sto su pobeleli listici.

Kosta

Ti isti 'beli listici' posle komentrarisu kako je lose, a sami nisu se potrudili da ista menjaju. Ko ih uopste izmisli.

srki

Prvo nisu beli listici nego nevazeci listici. Drugo, zaista su napravili veliku stetu. Naime prouzrokovali su problem Dacicu,Krkobabicu,Ljajicu,Palmi i mnogima drugima da moraju da vladaju sa drugim koalicionim partnerom. Prouzrokovali su problem da kompletan DS preleti u SNS...

Dalibor

Ko je sada ova Nena, sve neki stručnjaci pred izbore!!!!

Бута

Bolje i beli listići nego neizlazak, zbog broja glasača. Činjenica je da i pored velikog broja kandidata nemamo naročit izbor. Pa ako niko od ponuđenih ne odgovara našem idealnom, predacemo prazan (beli) listić. A ispunili smo svoju gradjansku dužnost. Da se ne ponavljaju neuspeli izbori , jer to mnogo košta.

Besposličar

Mislim da većina ljudi ne shvata šta su u stvari beli listići. Elem, jedno je kad na biračkom mestu uzmete listić i praznog ga ubacite u kutiju. Tada "oni" zaokruže onoga koga hoće. Drugo je kad vam "neko' da već zaokruženi listić, naravno, sa dodatnom "stimulaciom", onda odete na biralište, gde dobijete prazan listić, koji tada zamenite i vratite ga praznog "onom" od koga ste ga dobili. Jel malo jasnije botovi ili treba da crtam. Uostalom, šta ja pričam , kad vi to znate bolje od mene. Trebalo je da ovo namenim naivnim ljudima.

danilo

Beli listic je licni stav na koji niko nema pravo da utice a sta ce posle neko sa njim da radi nije problem za mene vec za sudske organe. Koliko energije ulazete da objasnite neobjasnjivo bolje da stavite prst na celo i shvatite da glasajuci za jedno od 2 losa zapravo glasate protiv sebe. Beli listic predstavlja da ne zelimo da budemo saucesnici jednog loseg izbora. Zabluda je cudo a i tesko se leci. Ocigledno ...

Besposličar

U Asprovalti 1994. moja porodica je upoznala Ivanu i Acu, koji su tada bili na završnoj godini stomatologije. Desilo se slučajno, jer smo stanovali vrata do vrata. Bili su zaista divni, čak nam se i ćerka seća njih, iako je imala samo šest godina. Ivana je pričala o svojoj majci, gde i šta radi, ali gledajući ovaj klip, znam da su svi ponosni na nju, kao i porodica Dimitrijević iz Jagodine.

Pamtim

Nena Kunijevic, mora da se suoci sa istinom; NEMAMO BAS SVI "KRATKO" PAMCENJE! Novi ljudi su nam potebni. I slobodni mediji. Zasto niko nije prenosio desavanja u Hali na Novom Beogradu? STRAH? Ili, nesto drugo? Hvala na ukazanom prostoru.

Nikita

Slažem se po svakom pitanju sa gospođom Kunijević, osim za bele listiće na nekoliko prethodnih izbora. Beli listići su svi oni kojima savest nije dozvoljavala da glasaju za manje zlo, jer zlo je zlo, nezavisno od gradacije. Prelomne 2012. nije bilo suštinske razlike između Borisa Tadića i Tomislava Nikolića, kao ni između njihovih stranaka, a isto tako nema velike razlike između prethodnog i ovog režima - oni pre su samo bili kulturniji. Ove godine konačno postoji kandidat koji je zaslužio moj glas, zato što se za razliku od svih prethodnika, kandiduje da me predstavlja, a ne da vlada i nameće mi svoju ideologiju i religiju. I molim sve ljude da izađu i glasaju za Sašu Jankovića. Ovaj put beli listići jesu glas za Vučića i svaki glas protiv gospodina Jankovića jeste glas za Vučića. (I da odmah razjasnim, kako Velikosrbi ne bi imali dilemu: nisam strani plaćenik, već potpisnik Apel100).

DRagi

Hteli bismo opet da gledamo Nenu u emisijama Vase TV najbolje u PRESSINGU, jer jedino na toj televiziji moze da se cuje glas razuma !!!!

Seljak iz Žagubicu

I ne morate bre da izlazite gradjani,samo čekajte i uživajte.Ću vas pitam šta će jedete još malo.Ja kao seljak koji živi od zemlje i stoke sam svestan da moramo da izadjemo i skinemo ovu NEČAST sa vlasti,a da sad izbije glad ne bi crko-uvek ima šta da se pojede na selu-tako da nisam životno ugrožen sto se na žalost ne bi reklo za ljude u gradovima.Pamet u glavu braćo,olovku u ruke i iz sve snage protiv NEČASTIVOG LAŽOVA.

Sedma sekcija

Bravo care! Svaka ti je ko Njegoseva!

Natasa

Ne zestite se, ne koristi se rec gradjanin u kontekstu onoga ko zivi u gradu. Ustav stanovnike zemlje definiše kao građane i odnosi se i one koje žive na selu i one koje žive u gradu. Svi stanovnici gradova su poreklom sa sela, neki su dosli pre, neki kasnije, neki zive na selu, i to ni jednima ni drugima ne dodaje niti oduzima vrednost.

Milen

Ja sam svojim prijateljima i rodbini rekao: Ko na ovim izborima ne glasa (za koga hoce, to me nije briga), da mi se vise ne obraca.

Minja

Moje poverenje je zavredio Vučić i moj glas ide isključivo njemu. Koji sma sad ja listić, beli ili crni?!

Milan

Naivni.

Ilija

Pa kako vidim izgleda da je crni..

Sedma sekcija

Najcrnji. Ali to je tvoje pravo...

Hvala

Hvala gdji Kunijevic i N1 na ovom zraku svetlosti... Ponovite bezbroj puta, nikada nece biti dovoljno... Mogli bi ovakvi ljudi gostovati svakodnevno, ako treba i isti, mora neko da govori, mnogi ljudi su izgubljeni i ne vole to, ali ne znaju sta bi bilo ispravno jer niko ne pokazuje svetlo, osvetlite svi koji mozete, molim VAS.

Milan

Belih listica ce sigurno uvek biti, to se ne moze promeniti.

Ona

Osim ako se ne desi da se neko doseti pa osnuje stranku Beli listic i po automatizmu dobije glas svih neopredeljenih.

milan

Bravo Nena, mada niste ništa novo rekli to svi znaju ali se ide preko toga kao "dobar dan" . Čudno je kako u našim medijima se (ne)reaguje, kako nema istraživačkog entuzijazma, nema gladi za istinom nego samo senzacijama a i to smo preuzeli od vlasti. Ono kada hapse odjednom na desetine ljudi koji nemaju ništa zajedničko ono kada najavljuju neke događaje pa se dogode ili opet ne dogode tako kako su najavljene. Nema više ljudi koji stoje iza svoje profesije i rade svoj posao hrabro i sa srcem, ne protiv nekog određenog nego za svoju zemlju za svoj narod kojem svakodnevno zamazuju oči.

Vlada

Beli listić je bio vaspitna mera.Neko računa da nema veze što je loš jer će da te plaši mogućnošću da će doći gori.Pa nek dodje - idemo zajedno u ponor al' ne dam da me jašeš! Morali smo da prodjemo kroz ovo zlo i mi i bivša vlast. Sad pametno - bez belih listića ,pa da vidimo ko je kakvu pouku izvukao.Glasam za Sašu.

Nada

Gospodja ima pravo, bili su problem, ali sad nisi, svi su savesni i izlaze na glasanje.

Вук З.

"Сви излазе на гласање"... Осим оних који су стављали у кутију беле листиће (не схватају да тиме још више помажу онима за које гласају дисциплиновани)!

Zoky

Nemoguće je shvatati ozbiljno ljude koji optužuju bele listiće. Dragi građani, nije do belih listića, do vas je.

Miodrag Ilić

Ako neko ne želi da sluša turbofolk neka promeni kanal.Činjenica je da oni koji ne izlaze na izbore stalno nešto kritikuju a nikako da se potrude da nešto isprave .

Bojana

Iju , ma sta kazes.

Jovana

Upravo tako.

Ivan II

Da li je gospođa koja je stručnjak za medije primetila da su poslednjih nedelja neki intelektualci počeli da javno govore o problemima u Srbiji i da jasno označavaju krivce za probleme. Pored toga gde je bila do sada, a i dalje ne govori otvoreno, već se krije iza opštih mesta. Beli listići koje spominje su iznuđeni onda kada je politička elita izgubila svaki kontakt sa građanima i nije bilo nikoga za koga je moglo da se glasa. Čak ni za manje zlo. Gospođa Kunijević uopšte ne uliva poverenje.

ajde

Cak ni za manje zlo? Doveli ste 100 puta gore. O kakvom kontaktu sa gradjanima pricas? Evo imamo Vucica, on nas kontaktira stalno.

Radovan

Gospođa treba da nauči da "beli listići" na izbore IZLAZE,i imaju pravo da listić ponište.Onaj ko na izbore ne izađe,nije beli listić.

Gavran

A RTS ste izgleda zaboravili 90-ih?

Inače, Nisam Beli Listić

Za mene je sto puta časnije biti beli listić, kojim želim da kažem da sam protiv ovakvog nakaradnog izbornog sistema-koji je uzrok svemu, a na kome ni jedna garanitura vlasti nije radila da ga promeni..zašto bih mi to pravo neko zamerao i govorio mi da sam crn, jer neću da učestvujem u nameštenoj igri...Uzgred, poštovana gospođa priča naokolo kao kiša oko Kragujevca i ne sme da imenuje danas glavne krivce za ovakvo stanje, već pominje opšta mesta..tako da, ko nema problem sa tim, da kao ovca izlazi na nameštene , nedemokratske izbore , bez slobodnih medija koji su preduslov za fer nadmetanje-nek izvoli, problem je opet što će za neupseh kriviti bele listiće , a ne spremnost za borbu da se obezbede slobodni izbori ..i tako u krug

Dada

Beli listici i jesu problem, to je sigurno.

rada

A ne znas zasto, to je sigurno.

Bili Piton

Vi ste problem a ne beli listici.Svi vi koji lajete a da vas gazda privije na krilo i tutne vam posao ,sendvic i 500e ..cutali bi kao Tasovac.Gradjanska Srbija tj. malogradjanska Srbija...licemeri.

danijela

"Neću cenzuru, već donju granice ispod koje, zbog vaspitanja, ne sme da se ide, poručuje Nena Kunijević." Gospodjo upravo granica koju zelis da podvuces pretstavlja cenzuru a beli listic je ukidanje tih granica pravom licnog izbora. Crta sama po sebi predstavlja cenzuru tako da bolje da se i dalje bavis muzikom. Dosta nam je vise polupismenih "intelektualaca" .

Dragana K.

Beli listići su bili bunt naroda koji nije imao za koga da glasa a nijsmo zeleli da glasamo protiv. Moralo se urušiti staro, i još uvek se urušava, da bi dobili neki bolji rezultat. Zato do pobede Saša Janković!!! Sada nema potrebe za belim listicima.

istinoljub

Tebi je staro ono sto traje 10 godina i sto je tek pocelo i nije se jos ukorenilo? Rusenjem Vucica ce se vratiti na stanje pre Vucica ( na neke elementarne slobode) pa krenuti gde je se tada stalo. Nikada ovde nije bilo vecinske podrske za te ideje sto govori da su one i dalje ispred, a da svi deklarativno pisu slicne programe. Samo da treba da dodje onaj koji ce to i sprovesti. Apstinencijom se usporava proces napretka u promene.

Boris

Mislim da cenzura u medijima nije toliko zastupljena koliko primanje mita i naknada da bi se favorizovala određena ličnost ili stranka. Kada se taj problem reši i novinarstvo u Srbiji će dočekati novo svetlije doba.

Ivana

E ovo ste dobro rekli.

Doroteja

Nema belih listića, na izborima svaki građanin zaokružuje želljenog kandidata na svom listiću.

Laki

I niko mu neosporava to pravo!!

Smilja

Svako upravlja svojim zivotom na nacin koji sam odredi, kako je slobodan u svoja cetiri zida isto tako je i slobodan da iza paravana zaokruzi broj koji zeli ili ne zeli.

Jovica

Mislim da nikada necemo dostici stanje u medijima kao sto je bilo za vreme Tadica

Irena

Narod je sve svesniji, napredujemo.

Novosasđanka

Gde i koliko napredujemo, ubedljivo u provaliju i beznađe

sunce

Svako treba da radi svoj poso odgovorno,a na rukovodeca mesta postaviti skolovane ljude.

Sanja S

Beli listići su prošlost.

Miomir

Hrabro i pametno izrečeno!

Jovan

Sve dokle ne shvatite nas koji nismo bili spremni na svakakve kompromise, dotle vas necemo reizabrati

Jovan

Volim ove fraze: intelektualci zanemeli i slicno. Normalno da su zanemeli, ako podrzavas politiku SNSa poput osica gomila ljubitelja cenzus partija navali da te pljuje i prica sve najgore o tebi. Obrisao sam sa telefona nekoliko novina, jer ne objavljuju ni jedan komentar koji nije protiv vlasti

MILENA

Rijaliti je upropastio narod u Srbiji.

milos

To bi trebalo da se ukine, da se negde pametnije ulaze novac. I da one koji prave rijaliti shou treba malo da pocnu da rade..ako hocemo bolju Srbiju.

Jelena

Ja sam bila taj beli listić, a ovaj put ću da glasam isključivo za Vučića. I šta sad? Jesam li ja nepodobna da dam komentar, kako to gospođa kaže?!

Stanislav

Hahaha bivši beli listić, koji će sad da glasa za spasioca iz aviona :) Do sada nije imala za koga, ali sada se niotkuda pojavio On, kao poslednja nada, i sad ima za koga da se glasa? Da li je moguće da ne umete bolje od toga?

Biljana

Imas pravo da budes i beli listic i da glasas za Vucica. Svaki gradjanin moze da izabere kako ce postupiti. Podobna si i za komentar, kakav god. Nadam se da si i sretna i zadovoljna zivotom u Srbiji.

joca

Svako svomu,svako ima pravo na izbor i niko to nemoze da ospori!! Pa cak i za te bele listice!!

Uzelac

nisi ti bila nikad beli listic. Ne razumes ti to.

Novosasđanka

Komentar proziran beli listići nikad neće glasati za Vučića , niste nepodobni već zaobilazite istinu.

Vladan

I Nena je devedesetih duvala u Mirinu frulu, ucestvujuci po raznim mitinzima u inostranstvu, protiv NATO pakta. Imala je i uspesnu karijeru i nije se nijednom pobunila protiv stanja u medijima i drustvu.

kole

Zaboravlja se sve brzo zar ne??

Cile

Bravo

Zoran

G-đu Kunijević poznajem lično i Vaš komentar, a naročito onaj deo o „Mirinoj fruli”, je zlonamrena laž. Inače, ne sumnjam da su namere tzv. Belih listića bile časne, ali je njihov rezultat ovaj današnji jad i čemer. „Put do pakla popločan je dobrim namerama”. Kad pametan dopusti glupom da mu određuje kako i gde će da živi, onda se to završi ovim što danas imamo. Pošteni i časni ljudi su poniženi i prognani na društvene margine, a lopovi, prevaranti, kriminalci, starlete i raznorazni mediokriteti su najistaknutiji članovi društva.

Živka

Optuživati bele listiće za sadašnje stanje je u najmanju ruku nekorektno.Treba se setiti koliko se tada vlast osilila i bila gluva na sve savete da se uozbilje.I tada ni čistačica nije mogla da se zaposli, a da nije podobna.Morali su biti kažnjeni, nemože izgovor biti ovi su gori.Uostalom više nikad neću glasati za manje zlo, zla mi je dosta, hoću da glasam za dobro, hvala bogu te sad imam za koga.

Maja

Najcrnja strana nase istorije je period za vreme i posle Milosevica.

cika Velja

Kada neko namece svoju volju drugima, a da pritom ne primecuje gde gresi je totalitarizam. Uredjivacka politika je jedna, a ne princip koji mora postojati i ne sme se menjati. Pogledajte onda voditeljke, sve su u minicu sa dekolteom i golim ramenima. Da li sada treba osuditi sve te televizije, sloboda izrazavanja i misljenja je ta koja ce nas uputiti na put kojim zelimo ici, a ne shvatanja koja usporavaju napredak covecanstva.

pitanje?

Koju stranku zastupa ova gospodja? Na cijoj je strani? Da li za Jeremica ili Jankovica?

čovek

Moje je pravo da glasam i da ne glasam. Kome se ne sviđa, ne treba da komentariše moj izbor.

Marko

Beli listici jesu,razocarenje u prethodne Vlasti.nema tu nikakve mudrolije.

istinoljub

Tacno je da je 2012 bila kampanja. Tacno je da su mnogi bili pod utiskom kampanje. Tacno je i da se ta apstinencija danas pokazala kao velika greska.Cemu danas opet beli listici? Ako Jeremic udje u drugi krug po komentarima se vidi da ce beli listici ciniti isto kao i 2012 g. Ko racionalani moze tvrditi da je medijski mrak isto kao i sloboda medija? Da su fer izbori isti kao nefer i kradja izbora? Da su Jeremic i Vucic isti. Svaki beli listic je glas za opstanak ovog rezima, po prakticnim posledicama. Ako su one vlasti i bile "razocarenje" sta je bila alternativa. Svugde se glasa za bolje. Nigde u svetu ne postoje floskule da su svi isti, da je sve zlo, da se glasa protiv. Svaki glas protiv je istovremeno glas ZA nesto drugo i bolje.

mrav

istinoljub Dakle, beli listici su krivi sto je Dacic izigrao Tadica? A sto se tice Jeremica; covek je dosao sa zadatkom, kada ga obavi vratice se svojoj NVO ili sta je to vec.

elaboracija

Ona bi oduzela ljudima pravo na komentar, zato što ne žele da glasaju? Pa to je baš onako demokratski.

T.Sanja

Izlazak na izbore i glasanje je građansko pravo, ali i obaveza.

filip knezevic

Eh da su samo beli listici najcrnja strana srpske istorije,gde bi nam bio kraj.

Analitičar

Gospodja je muzički urednik i uredu je da analizira taj deo .Ali vama i demokratskim partijama fali prava analiza "belih listića" .Zašto ne pozovete nekog kvalifikovanog da priča o tome. Popis 2011 dok je Srbija bila još Savezna Republika Jugoslavija. Ukupan broj stanovnika 7.120.666 .Popisana raseljena lica sa Kosova,nije vršen popis na Kosovu, podaci Preševske doline nepouzdani. Zadnji izbori broj glasača 6.739.441. Na Kosovu 106.094. (koliko je glasalo na zadnjim izborima od njih pitam se ,pitam se?) Neki podaci 30.000 godišnje napusti zemlju, umre 35.000 više nego se rodi. 1.1 do 1.3 miliona glasača po procenama van zemlje. I još jedna procena najviše može biti 5.7 miliona a najverovatnije 5.3 miliona glasača. A ova analiza , šta na to kažete . I kako uvesti red u ovo zamešateljstvo?

Luka

iako je suprotno u odnosu na ono o cemu je govorila, ova zena treba da se kandiduje za predsednika...

Mija

Pa na tim kolegijumima ne sedim ja, nego vaše kolege. Što dozvoljavate to jednoumlje na RTS-u?

Komentator

Draga gospodjo, razmislite malo o UZROKU a ne o posledici. Beli listici su posledica. Uzrok je bila tadasnja vladavina DS-a. Koliko god ne volim Vucica, meni je drago sto sam bio beli listic.

nasa deca

"Beli listici" su glas za Vucica, takav je izborni sistem.Informisite se malo.

Komentator

@nasa deca - Koliko se secam, beli listici su nastali dok je DS bio na vlasti. Zasto presvetli DS nije radio na tome da se taj nakaradni izborni sistem ne promeni? E zato sam bio beli listic, sve i da je to "glas za vucica". Poenta je bila dati DS do znanja da postaju isti kao SNS. Do sada bi mozda bili i gori od ovoga da se nisu promenili. Nadam se da su shvatili. Cinjenica da su podrzali Jankovica mi ulova nadu da jesu.

Nada

Мој коментар ( уствари није чист коментар , већ је радост што још постоје борци ,професионалци , у свом "занату" , као Г-ђа Нена Кунијевић која се не мири са пропадањем правих вредности ,у овом случају је у питању музичка вредност и дугогодишњи рад на том делу културног блага у земљи Србији и хвала јој што ,одлазећи у "пензију "не рече као већина : " Ја заврших своје и одужих се Србији..."ОНА нема никад ни малу дозу страха да "истресе " истину и да је подкрепи чињеницама...Не размишља о последицама и зна да уместо , људи који се "боје истине "треба сама ,да се покрене , а онда ће је подржати и остали , није битан број , јер није ни мало , а ни тешко Њено страдање ,не размишља се о томе, а није битна ни награда , новчана ,постоји увек сатисфакција на крају , учињено довољно за наше потомке , да би сутра вредело живети у Родној Србији...Н.Л.В.-Дринска(новинар и писац)

Lingvista

Molim nepismene da ne smaraju komentarima, prosto neverovatan broj grešaka svih vrsta u 8 redova, slabije od prosečnog osnovca.

Jovan

Sta moze toliko da smeta ovim "intelektualcima" sa naprednjacima ako se Srbija reformise i idemo ka EU? Zar nije to i cilj? Da zivimo bolje i bogatije.

Мара

Дрштвене норме су се промениле, драстично. Све је другачије, али се надам да ћемо се једног лепог дана вратити на прави пут.

Igo

Ja ne izlazim na izbore, jer ne prihvatam farsu o biranju manjeg zla. Prosto mi vređa inteligenciju ponuđen izbor između kandidata koji su, ili iza kojih stoje dinarski i devizni milioneri, a koji su stekli bogatstvo na nesreći sopstvenog naroda, baveći se politikom i distribucijom privilegija. Na bilo kakve izbore nije moguće izaći bez mnogo novca, našeg novca, to je ključna činjenica o moralnoj dimenziji svakih izbora. Dosta laži !!!!.

KG777

Gde bi nama bio kraj kad bi svako radio samo svoj posao.

Nikola

Bili bi savrsena zemlja.

istinoljub

Slazem se sa komentarom gospodje Kunijevic. Osim sto ne mislim da se beli listici ne opredeljuju da bi potom presli na pobednicku stranu. Neopredeljivanje je mehanizam da se pokaze i istakne sopstvena posebnost. Ili bar ubedjenje u sopstvenu posebnost. Posebnost se istice opredeljivanjem za posebne i otsustvom ikakve alternative. Istice se i jedna moralna superiornost. I pored odsustva glasanja, ocigledna je potreba da komentarise i bude prisutan. Ta posebnost se ovde istice kao gradjanstvo prvog reda. Sa druge strane, potreba da se prikazivanja sebe iznad drugih je definisana kao malogradjanstina.

Petar

Bolje i beli listić nego da zaokružim Jeremića.

Nina

Ne glasaju beli listići na izborima, nego građani.

Hana

Sve je to ista prica, i za Tita, i Milosevica, i Tadica, i Vucica. I svuda u svetu je isto. Mediji pricaju o slobodama, a privrzeni su svakoj vlasti u nekoj meri zarad odredjenih interesa.

Drakče

Pa poradite na uredničkoj samokontroli.

nije nego

Bravo gospođo, svaka Vam je na mestu! Isto mišljenje imam za bele listiće!

Fedor

Uvek je toga bilo i bice. Cenzura postoji u svakom sistemu i prilagodjava se.

Ercov

Jutros na radiju tema-Ima li u Srbiji socijalne pravde? A sve povodom medjunarodnog dana socijalne pravde koji je danas. Umesto da je tema zasto nema socijalne pravde u Srbiji oni dodatno iritiraju slusaoce .Javljaju se ljudi samo sto ne placu ili biju . Strava i uzas.

Savka

Mi danas gotovo da i nemamo medije, već sredstva propagande.To je pravilo sem ponekog izuzetka.Uvek se zapanjim kad vidim do koje mere se podilazi niskim strastima i pitam se kako ljude koji to neposredno rade nije sramota kako od svog okruženja tako i od ogledala.

Zika

Svasta.

kole

Hvala bogu na decijim kanalima pa da mogiu zajedno sa svojim detetom da odgledam malo nesto normalnije!! Kod mene se negleda ni RTS,Pink,N1,Prva,nista sem klinackih i da vam kazem zivot mi je mirniji!

Milos

Kakvi beli listici? popunimo te listice..

kinez

Ukinite rijatilije,nasilja,ubistva koja redovno servirate na televizije!! Ili barem svedite na vreme kada deca spavaju,a ne da gleda kako je kada pustio zadnjicu ili izbacio grudi ili kako se svadjaju!! Molim vas!

Pletenica

Promenite program! Za svaku emisiju je jasno naznaceno koja je starosna granica za gledaoce, kako onda dopustate deci da gledaju ono sto nije za njih, gde ste VI za to vreme, ko ih pazi?

stefana

Ugasi televizor, jednostavnije je.

Diona

Socijalisti kraljevi belih listića.

goran

Ja bih vasu pricu vise usmerio ka tome sta i kako servirate deci na televiziju! Spadam u modu slobodno reci zlatnoj generaciji dece koja je rasla uz Branka,metle bez drske,itd!! Danasnja deca na zalost nemaju takva uzivanja gledanja televizije kao nekada mi! Prvo deca pa onda sve ostalo!

stefana

Sad je neko novo vreme.

miki

E vala svaka ti cast na tome,napisao si ono sto treba a ne oko nekih belih listica!!

Marinko

Potpuno se slazem sa vama... Mi smo gledali Opstanak, a danas se deca bore za opstanak. I to zahvaljujuci "demokratiji"

stefana

Belo oko mene sve je belo.

perica

Ala ova prica, za sve pare.

Goga

Srbi nisu lopovi, mediji nisu ispolitizovani, a belih listića neće biti.

stefana

Tako jeeee, ova prica za sve pare.

Marija

Najcrnja strana...dajte molim Vas Srbija je mnogo propatila, mnogo smo crnog mi doživeli da bi ste ovako lupetali.

olja

Bravo za gospodju Kunijević koja je progovorila o cenzuri na RTS-u, koji izgleda nije naučio lekciju, kada je devedesetih sejao strah i mržnju sa ekrana. Tada je bio u službi Miloševića a danas Vučića.

Oliver

Mislim da jako gresis. Doticna gospodja prica o vremenu koje je iza nas, treba da se vrati u stvarnost, realnost, koja je daljeko bolja od one koju ona plasira.

suzana

A koju informaciju nemas, danas u doba tehnoligije, kazi?

rade

Da zato ih je Vucic javno napao!

suzana

Pa sve informacije imas, koju nemas?

Zika SLIKA

Svaka cast.

BGD

Saglasan u vezi Belih Listića.Medjutim glavnim kreatorima,Roditeljima Belih Listića Srbijanki Turajlić,Vesni Pešić,Vesni Rakić-Vodenilić,to ne smeta,ne dotiče ih.Te 3 osobe,morala radi same sebe bi isključile iz javnog života.

Deki

Njih tri same sebe da iskljuce iz javnog zivota, nema sanse, nisu one navikle da ne budu mirodjija svake corbe.

istinoljub

Vesna Pesic je priznala da je pogresila. Nisam za zabranu misljenja ma koliko ona bila pogubna .

Irena

Ako su beli listići najcrnja strana istorije Srbije, kako onda tumačiti devedesete kao jednu od strana istorije Srbije? Manje crne?!

drp

Beli listići su promašaj, a šta je učešće u ekipi koja je u sred rata protestovala pred SSNOom tražeći da se "ljubigamajka" odmah otpusti iz JNA i vrati na šnenokle?

Pol

Sta je pisac hteo da kaze?

Op

Taj nivo bolesti je sigurno od preomerne konzumacije onih premijerovih ćevapa sa roštilja,koje je lani lično pekao za predstavnk

konstantin

Svi na izbore i do pobede...

Zoran

Ja sam izasao na izbore, ali nisam zaokruzio predsednickog kandidata. Nisam imao koga da biram. Moj sadasnji direktor iz SNSa je kupio diplomu, ali je to uradio dok je na vlasti bio DS. Oni su ti omogucili. Moju firmu, porodicu i mene su pljackali i DS i SNS podjednako. Ovi prvi su me vise opljackali, a drugi vise ponizili. I sad neko kaze da sam ja odgovoran kao beli listic za ovu tercijalnu fazu bolesti? Da su Tadic i Sutanovac pobedili, sta? Bila bi veca demokratija u medijima? Kumovi ne bi zavrsavali poslove? Ne bi bilo korupcije? Moja porodica i ja bismo ziveli bolje? Sad necu biti beli ic jer imam za koga da glasam. Da biram izmedju Sutanovca i Vucica ponovo bih izasao na izbore i ponistio listic.

Milija

Bravo, proglasavanje POSLEDICE za uzrok problema je pokazatelj nivoa svesti ove gospodje. Takodje bih isto uradio, poslednji koji me je "preveslao" bio je Kostunica i tada sam se zarekao - nikad vise za "manje zlo". Sad me ni podrska Sutanovca Jankovicu nece pokolebati, jer em nije iskrena, em sluzi da se slepaju na njegov rejting, jer svoj vise nemaju. A ni u drugom krugu ne bih glasao za Jeremica, koji ce se za 3 minuta lako dogovoriti sa svakim, pa i vucicem.

Ogi

Bravo!

mihajlo

Prilikom izbora treba obratiti pažnju koga biramo, da ne bi kao sada imali u skupštini , ljude koji nisu kompetentni za obavljanje tih funkcija.

daca

Danas su mediji uglavnom pod nečijim uticajem u zavisnosti od uredjivačke politike medijske kuće. Retko ko se može pohvaliti slobodoumljem i slobodom govora .

Marinko

Beli listic, je glas za Vucica.. Tako da podrzavam bele listice.

Podrška

Bravo. Isti slucaj sa mnom. I mojom uzom i sirom porodicom.

Ana

Ma nema ova pojma... Samo vi dragi gradjani opet uzmite beli listic...

Kole,KI

Ja sam bio beli listic, sada cu glasati za Vucica, jesi zadovoljna?

istinoljub

Gospodja je apsolutno u pravu za bele listice. Uzdrzavaju se od svega osim da prodaju sopstvenu moralnost pre svega, a potom i pamet. Gde su oni uvek iznad drugih. Ta teznja da se prikaze iznad drugih je u osnovi definicije malogradjanstine ili malogradjanina.Ovde se to prikazuje kao gradjanstvo prvog reda. Ocigledno da je jedno izdizanje iznad realnosti ili poistovecivanje sa onima koji se prikazuju posebnim (sto cesto i jesu). Drugih alternativa za njih nema. Ne razumeju se ni okolnosti ni vreme. Primetno je otsustvo osecaja za vreme i okolnosti. I pored apstinencije i odsustva u politickom zivotu primetna je teznja da se bude prisutan u javnosti i potreba za pokazivanjem sopstvene izuzetnosti moralisanjem o drugima.

Janko

Turbofolk nezamisliv na RTS-u? Presmešno. Pa on ga je i stvorio. Rejting će prestati da bude kriterijum onda kada TV bude prestala da prodaje reklame. Ako može bez toga da se prehrani... Premda mi ceo taj koncept zvuči bahato, »sad ćemo mi vama da serviramo šta je dobro, jer vi ne znate – a mi znamo«.

Backo

Koja emisija ima turbo folk ili kako vec na RTS-u?

Gagi

Ima istine u ovome sto prica gospodja Kunijevic, narocito bih uticao da se na RTS uvede vise obrazovnih emisija. A da li postoji autocenzure od strane urednika, pa stvarno ne znam. I ne vidim zasto bi to bilo tako.

Vesna

Prvo, šta reći o nekome ko se usudi da javno komentariše a sam ne razlikuje bele listiće od apstinenata? Drugo, zašto su beli listići gori od glasača SNS aktivno podržavaju ovo zlo?

Predrag

"Beli listići" su zapravo oni koji su sebe smatrali mudrima, prefinjenima i beskompromisnima, a zapravo su bili tako nasamareni (da ne upotrebim neki drugi izraz) od SNS-ove propagandne mašinerije da je to strašno. Kao oni neće izaći i time će kao nekome poslati poruku nekome. Kako da ne, mnogo će nekoga to pogoditi. To njihovo ponašanje mi je kao iz one izreke: Naljutio se čobanin na selo pa sebi ... A tek oni koji odu da bi nacrtali Čiča glišu, em troše vreme, em đonove da bi kao bili duhoviti. Alo bre o našoj budućnosti se radi. SVI NA IZBORE

Rango

Još kada ti beli listići krenu da sole pamet glumeći neku domaću elitu, čoveku se prosto smuči to pametarenje.

Leonida

Centralni problem u Srbiji je sto ljudi misle da ne mogu da promene situaciju i time prepustaju da sns sa relativni malom podrskom u narodu ima apsolutnu vlast, posto obicno nezadovoljni ljudi ne izadju na izbore i da bi situacija bila mnogo povoljnija kada bi i oni odlucili da se pitaju. Treba da shvatimo da je svaki glas bitan i da bi politicka slika bila mnogo bolja kada bismo imali vecu izlaznost. O ovom problemu treba najvise govoriti u kampanji i raditi na masovnosti i izvuci svakog coveka na biraliste.

Simić

Znali smo i bez nje da je uredništvo RTS-a patološko.

Greska u koracima

Ovo je dokaz da još niko nije shvatio bele listiće kako treba. Ljudi su izasli i dali glas protiv svih! Da li prošla vlast ili nova razmišlja zašto se to desilo? Zašto ljude nije mrzelo da izadju na izbore i precrtaju sve? Kazna jer ne rade dobro! Kazna jer su lopovi. Kazna jer moraju naučiti da rade u interesu naroda. Pogledajte kako su se poklali u DS nakon tih izbora jer nije bilo više dovoljno da se ukrade. Izrodili se neki novi pokreti neke nove ideje i možda neka zdravija politička priča. Zato su beli listići bitni...ali moraju u opoziciji shvatiti zašto su ljudi izabrali da ih precrtaju...

iona

milion potpisa za ovo. ovo je i tadićev rezon, kao uvređene mlade se ponašaju. ja nisam imala za koga da glasam jer je DS postala toliko izvitoperena da je bila neprepoznatljiva. pešićkin poziv da se glasa za tomu diplomu nisam prihvatila jer ipak i u najgoroj situaciji postoji neka granica. prestanite da spinujete više kako su uvek drugi krivi, nikad lopovi.

Era

Ja sam bio žrtva belih listića. Tada stvarno nisam imao za koga da glasam. Srbijanka Turajlić i Vesna Pešić su bili najveći zagovornici belih listića, a na sledećim izborima poziva narod Vesna Pešić da glasa za Tomislava Nikolića i to sve zbog Borisa Tadića. Posle izbora poredi Vučića sa Zoranom Điđićem!?! A gde smo sad AV samo što ustav ne ukine!

Rio Mare

Medijski mrak.

stefana

Pa upali televizor.

Glasac

Svaka cast na izjavi. Da je vise ovakvih ljudi i vesti

Rajko

Svaka rec je pogodjena pravo u centar. Uskoro imamo sanse da promenimo sve.

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

U niškom Čairu 230 lakše obolelih pacijenata, među njima i porodica sa detetom 12:41 h

12:41 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

BLOG UŽIVO: Srbija u jeku epidemije, sleteo avion sa srpskim državljanima iz SAD 12:40 h

12:40 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Koalicija za dobročinstvo: Neophodno ukidanje PDV-a na humanitarnu pomoć 12:31 h

12:31 h  |  Vesti

Biznis

Biznis

Nadoknadu od države zatražilo 650.000 nemačkih preduzeća 12:31 h

12:31 h  |  Biznis

Svet

Svet

Australija najavila stroge kazne za napuštanje domova za Uskrs 12:24 h

12:24 h  |  Svet

Vesti

Vesti

Modrovrana prstenovana u Bačkoj pronađena na 7.386 km udaljenoj farmi u Namibiji 12:22 h

12:22 h  |  Vesti

NEWS

NEWS

Fajon: I hope no Serbia's official will use crisis to score political points 12:21 h

12:21 h  |  NEWS

loader