Obradović i Bakić saglasni u "dijagnozi" režima, ali ne i oko metoda borbe

Vesti

Obradović i Bakić saglasni u "dijagnozi" režima, ali ne i oko metoda borbe

Predsednik Dveri Boško Obradović izjavio je za N1 da Savez za Srbiju više nema šta ni sa kim da razgovara o izborima koji bi se održali u martu naredne godine, već da pristaju samo na odlaganje izbora uz obavezujući sporazum o izbornim uslovima sa vladajućim strankama, i prelaznu tehničku vladu, najamanje devet meseci do održavanja izbora. Sociolog Jovo Bakić je, s druge strane, ocenio da Aleksandar Vučić može da potpiše bilo šta, a da to ne primeni, jer neće sa vlasti otići tako lako.

Komentari (180)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Vendetta

Zar neko stvarno veruje da se vlast u ovakvim ( pa i mnogo demokratskijim državama) zaista dobijaju izbornom voljom gradjana. Da danas neko imvestira par stotina mil. € , čak

Iscepane patike

Prekinite bar vi iz opozicije da se svađate i svi složno u BOJKOT!

Puki

Rejting SZS se kreće obrnuto proporcionalno broju gostovanja Boška Obradovića na N1.

ninko

Bakic je teorija,a Bosko praksa.

crni domino

Obradovic se pokazao a Bakic treba da se slusa jer pametno zbori!

Mina

Juce sam poslala komentar za koji je receno da je prosleđen. Zašto ga niste objavili, Bakic je pametan, smiren, i razložan covek, ali to nije dovoljno. Bolje da i dalje teoretiše nego što stalno napada opoziciju niskim udarcima. Naravno ne bih glasala za Boška, jer je protiv EU i za savez sa Rusijom. Da ste dobro procitali moj komentar videli bi ste suštinu naše politicke scene. Nemoguce je da Bakic poziva na revoluciju ide na informativni razgovor i n išta. Bez želje da sad ja etiketiram, razmislite malo o ovom coveku. Ili se možda preporucuje za Predsednika države. Lako je oceniti rad i pozicije i opozicije ali šta dalje. A onda još navlaci narod na izbore što samo odgovara AVu.

Obrad

Komentari pokazuju da bi i ovi sto bi dosli na vlast nisu nista bolji od Vucica i njegovih lopova..ako sam protiv Djilasa ili Obradovica i Bastaca ne znaci da sam bot!

Bgd

Uz dužno poštovanje obojci,ipak treba napraviti razliku,Profesor prima Platu iz Budžeta i tako će biti do penzije A Obradović Ne.

sve je receno u jedoj recenici

"Na opasku profesora Bakića da su i izbori borba, Obradović je rekao: "Odlično, vi izađite profesore."" Ovo ponavljati svima koji su navodno protiv rezima ali im smeta sve kod opozicije. Bakic je istovremeno rekao kako mu smeta bojkot jer po njemu to nije aktivna borba protiv rezima i kako je po njemu Obradovic previse agresivan.

Bgd

U poslednje vreme Zene u Srbiji pokazuju mnogo vecu hrabrost, zrelost, efikasnost, budno pratim mnoge njihove prave poteze, a Seselj i ostali neka nastave da pricaju sada pa o muskim hormonima.

TomDzons

Ne postoji čovek na planeti koji u toku svog bivstvovanja nije imao neku kompromitujuću situaciju. Ali koristiti štazi metode kao sistem vladanja e to nije normalno. Pritisak je toliki da postaje neizdrživo. Možda ovi iz SNS i namerno to rade nadajući se da će izprovocirati neki veći građanski sukob kako bi se skrenula pažnja sa njihovih neuspeha, Kosova i kombinacija.

Blonde

2008. je počeo Vučić u ovoj, drugoj turi da rovari protiv Srbije i svih, ponavljam svih njenih građana, zbog zadovoljenja lične sujete, bolesnog ega i nenormalne želje da vlada, makar i na štetu svih i svega, usput da besomučno pljačka, vređa i ujeda svaku razumnu misao, kao da se sveti jer je, eto, neshvaćen i neprihvaćen. 2010. je uveliko pljuvao, prozivao, svađao i lagao, o svakome, izmišljao nasramnije laži i davao još sramnija obećanja. Prost čovek, ne u smislu loš već jednostavan nije mogao da podnese koškanja elite, politika mu je došla preko glave, uz svetsku ekonomsku krizu, naseo je i masovno izašao, blokirali su većinu zemlje. E, oni nama opet trebaju, a dok se gospoda, elita i političari koškaju i prozivaju, to se neće desiti? Da niste svi skupa previše pametni? Da ne preliva, k'o ali baba fontana? Vama je možda dobro? Trpećemo ovoga dok ne dođe majka Tereza? Nesvesni, da bi i nju opljuvao? Neki ljudi ne vide dalje od svog nosa, neki vide al' se inate, neki se ne inate al' neće da priznaju da su pogrešili. Umesto sloge, nove podele? Umesto apela na običnog čoveka, imaginarni planovi a ovaj još uvek jaše? Mašala! Živeli mi, nebeski, umišljeni filozofi!

istinoljub

Obecanja: Ponistice sve sto je ranije ispregovarano Kosova,resiti sve sporne privatizacije, osuditi Miskovica, obracunati se sa tajkunima, iskorenice partijsko zaposljavanje, iskoreniti kriminal i korupciju, srediti javne nabavke, pogasiti Agencije, ugasiti Drzavne sekretare, napraviti Vladu od 15 ministara, smanjiti broj poslanika, prestaje se sa daljim zaduzivanjem, smanjice cenu struje 20%, bolji zivot do 2014, oslobodice medije(?),svi ce biti jednaki pred zakonom, garantovao da nece smanjivati penzije, objavljivace spisak donatora, ugovor FIAT-a, ukinuti TV pretplatu...

Bobi

Bakic je u pravu kada kaze da opozicija mora da se oslobodi ljudi koji su se kompromitovali i da na tom primeru pokaže da se razlikuje od vlasti, ali greši da treba izaci na nelegitimne izbore!

da primetim

Po toj vasoj logici svako bi trebao da prestane se bavi politikom ako o njemu pisu (lazu), tabloidi, jurisnici napredne stranke... Da li je njima strano da ljude stavljaju na stub srama i izmisljaju afere, dogadjaje? U opoziciji na takav nacin mogu da se eliminisu svi koji nesto vrede. Nedopustiv je takav govor i da institucije nista ne ispituju. Pa su gradjani zbunjeni, dezorjentisani i svi su im isti.

Boris

Slazem se da je Bakić u pravu. Ali ja mislim da je i on za bojkot. Mislim da je on samo začikavao nervoznog Obradovića sa izlaskom na izbore

Др

Није Бошкић нервозан ,него је умислио да је величина и док је таквих у опозицији, власт не треба да брине, јер несвесно нервира људе који су можда и у дилеми!

Xyzc

Što se uzbudjujete? Vi svakako niste u dilemi.

Др

И нисам! У праву си! Ви сте тек сада открили идеју бојкота. Ја то радим све ово време после 2000те,јер сам погрешно веровао у ове што опет желе да ми учине добро!Нека, хвала, немојте више!А кладим се да је педесет посто вас који сте сада против, 2012. гласало за ову власт и наравно разочарали!

Xyzc

Ne nismo glasali za ovu vlast, što je još gore sledili smo tvoj primer I 2012 ostasmo kod kuće I uprskasmo skroz na skroz.

radikalan zakon

... u tom slucaju radikalni naprednjaci kojima je sve dopusteno, pa cak niko da kaze da krse Ustav Srbije, neka donesu, po ugledu na njih radikalan zakon da svi koji su bili u bilo kojim strankama, osim naprednjacke, radikalne u lidera stranaka koji su u koaliciji sa naprednjacima nemaju pravo da se kandiduju na izborima... zna se da ce naprednjaci bilo ko da je bio u bilo kojoj stranci izaci u medije i ispljuvati ga jer lazi i obmane su njihovo politicko sredstvo da unistavaju sve koji ne misli kao oni.

Iskrena Iskra

Formiranje prelazne vlade kada je vreme za redovne izbore? Da li ste realni gospodo? Pa nije u Srbiji ratno stanje. To sto vi nemate sanse da pobedite to je rezultat vaseg nerada ili ti pogresne politike.

Zlatko

Boškov neostvareni san je da bude ministar u vladi pa makar to bilo i u nekoj prelaznoj.

Radnik

Izjava Bakica da radnicima kasne plate je potpuna neistina!Problemi i malverzacije u Krusiku su ocigledne i velike, ali reci da kasne plate, je za kalibar Bakica neocekivano.Bar tu cinjenicu, oko plata, je lako proveriti.

Popi

Ja ne znam kakva je to kampanja bojkota ???

Dora

To ti je kampanja kada nemaš neki politički plan da ponudiš narodu, pa kupuješ vreme...

Peron

Odličan ovaj plan što ga neo radikali sprovode od 2012-te. Operacija, iseljenja dela naroda funkcioniše perfektno.

Igor

U međuvremena 10 mojih saradnika sa porodicama je emigriralo iz Srbije. Vi neoradikali ste opšte zlo i propast. I vi imate nekom nešto da prebacite, sram Vas bilo.

Bobi

To ti je kada te neko zove na boks meč a vezuje ti ruke i noge i ti to naravno odbijaš jer nisi lud! Pojedi sendvič možda shvatiš!

Ljubo

Kao što reče Jovo Bakić -Režim greši što Boška Obradovića ne pušta na televiziju-

Zile

Ljubo ta ti je dobra! On je sam sebi dovoljan da se pokopa.

Kojo

Koliko razumem Bakic je za nasilnu revoluciju a Obradovic nece priznati izbore dok on ne pobedi!?

Orion

Loše razumeš.

Boris

Boško me ne zanima, on je isti kao ovi nasilnici iz tvog sns-a. Tebi se nasilje svakodnevno nad slabijima svidja. Nemas pametnija posla nego da napadas poštenog profesora univerziteta. Ide apanaza, ne zanima te ostalo

Kondor

Sa ovakvim komentarima, pogledima, prebacivanjima, sumnjama, nesagledavanjem sustine problema...pored nas ovakvih, svako bi nas pozeleo...vladace on jos dugo.

Pajo

A sta ce biti ako izlaznost bude 60-70 % da li cete prihvatiti rezultate ?

Ah

Toliku izlaznost AV nikada dozvoliti neće kao i za sve ove izbore održane u ovih evo sad će još malo nepunih 8 godina njegove vladavine. On vlada na maloj izlaznosti ali sad ima problem što ona prava još uvek parlamentarna opozicija će te izbore bojkotovati a on lažnu mora da plaća i da im za uzvrat nešto ponudi, tu leži njegov problem.

Filip

Prvo i osnovno oni izbore bojkotovati neće,priča o bojkotu je samo ucena,pa ako prođe.

Sloboda ili ništa

Onda mafija ima legitimitet da vlada jer sa takvim rezultatom velika vecina ljudi pristaju biti podanici i sluge.

gaga

Vucic nece otici...

Igor

Mirno? To znamo....

bzvz

Nije trebao Bakic da analizira Boskovo ponasanje. To je bilo prilicno nadmeno i pokroviteljski. I ako Bakic zagovara revoluciju, neka radi na tome, a pricati je lako i vec prilicno dosadno.

Vladan

Dosadila je i Boškova priča u kojoj u svakoj rečenici mora barem jednom da pomene Vučića.

Др

Па и Весић стално помиње Ђиласа! Постоји ли ,уопште, разлика између данашњих политичара!

Љиљаница

Наравно да постоји. На једној страни су назадни радикали, а на другој све остало. Бирам ово друго и зато БОЈКОТ.

Kustos

B.Obradovic ima katastrofalan nastup, iako verujem da je posten covek. U pravu je Jovo Bakic, on u javnim nastupima samo pokazuje da je opozicija spolja gledano ista sa Djukom, Orlicem, Martinovicem i slicnim. Uzas jedan... Ono sto govori B.Obradovic nije glupo, ima odredjen logike u tome, ali ljudi naprosto NE VERUJU da ce se napraviti bolje sutra od njih, vec da druga ekupa zeli da smeni ove, i da su isti ustvari... A to mora da omoguci neki obican covek koji treba da strada na ovaj ili onaj nacina... Tesko to ide. Moraju biti mnogo uverljiviji, i pre svega sasvim RAZLICITI od rezima o kome su oba gosta tacno govorila. Prof.Bakic i te kako strada od rezima, ali ima pristojnosti da ne kmeci, i da pristojno odgovara na sva pitanja. Na stranu, sta je zeljeni rezultat politika i ideologije iza koje stoje ova dva sasvim razlicita gosta... Da pojednostavim, ja ne bih Bosku O. dao nakon ovoj vecerasnjeg nastupa da bude ni direktor biblioteke, a kamoli ministar ili nesto slicno. Jednostavno, nema dovoljnu ozbiljnost, dubinu i licnu odgovornost, i tu je na moju zalost isti kao i vecina sadasnjih ministara ovog rezima... I zato je AV neugrozen zaista u ovom trenutku. Ugrozava ga samo Sergej T. sa ipak ogranicenim potencijalom ljudi koji bi mogli za njega da glasaju, i D.Djilas jer jedini ima ozbiljnu pricu iz SZP, ali koji vuce repove, pa to pravi problem. Ostali od aktulenih lidera opozicije su rang B.Obradovica, sa tom razlikom da u njihovo postenje sumnjam...

Atena

Bice tu nesporazuma. Mislim da bas svi (cak I Bakic) OSIM Boska vuku hipoteku bivsih I epitete." istih". On je u medjuvremenu, svoju distancu od manira "budisticki smirenih", cinicnih Drigosrbijanaca izgubio I ozbiljno se diskvalifikovao u delu birackog tela koje, necete verovati, jednako prezire I Vucica I globalisticke kompradore. I mnogo je brojnije nego sto pretpostavljate.

Građanin Srbin

Cini mi se da ljudi vise raspravljaju o boskovom i jovinom temperamentu nego sto su culi sta su gosti imali reci. Dosta vas treba ponovo odgledati emsiju, jer ovako idete na ruku nazadnjacima.

istinoljub

Profesor Jova Bakic daje pravu sliku i presek stanja u Srbiji. Odlican je teoreticar. Ipak, ostaju neke nedoumice. Da li je Bakicu palo na pamet da je Bastac mozda hteo i da vidi i obidje bolesnog prijatelja? Bez zelje da branim Bastaca, neka se sve preispita. Kaze da Vucic gresi sto ne pusta opoziciju na TV. Opozicija nije samo Bosko, tu je i Marinika Tepic. Da li bi njeno eventualno gostovanje islo u prilog Vucicu?Moze li se pouzdano tvrditi da Djilas ne bi podrzao Zakon o poreklu imovine? Pa mi sve ove tvrdnje deluju vise diskreditujuce nego utemeljene. Da li je na izbore bolje izaci i pod ovakvim uslovima, protiv cega nije Bakic. Ili pod uslovima kako je izneo Obradovic, a Bakic se o tom predlogu negativno izjasnjava. Teorija i praksa? Tesko cemo se mi na ovakav nacin posoliti i ista promeniti. Ako vec sumnjamo u sve najbzi, najpreci i najizvesniji put da uredimo ovo drustvo je da dovedemo tu Vladu strucnjaka, Koja ce urediti drustvo i potom raspisati slobodne izbore. Na koje ce posebno izaci Marinika i Bosko. I koji su jedino u koaliciji zato sto je stanje u drzavi vanredno. O cemu su se slozili i Bakic i Bosko.

Xyzc

Bravo.

Vlada

Sve tačno.To i jeste bila ideja koja se na početku protesta pojavila i to je ,od prilike i sadržina Sporazuma s narodom. Medjutim ,od pojave političara na bini jedan deo ljudi je ,potpuno iracionalno počeo da kritikuje protest,političare (koji ,roku na srce i jesu inicirali proteste iz Kruševca) i nekako imam osecaj da smo se vise bavili opozicijom i protestom nego režimom koji je u tom trenutku delovao ozbiljno uzdrman (zatečen). To im je dalo šansu da se konsoliduju i sada "plivaju" bez problema. Bakić je dao svoj "skroman" doprinos tome. Ne voli neko Djilasa,Boška,Mariniku? Ne svidjaju im se njihova rešenja? Ok ,kada dodje vreme neka glasa za nekog drugog a njih kritikuje ako je aktivista.Ali sad? Sada je samo u pitanju bobna za to pravo da budemo razliciti - pravo da nam se ne svidja Boško,Djilas,Tepićka....Sada nas primoravaju da ih ne podrzavamo. Pozdrav

krajisnik

"Da li je Bakicu palo na pamet da je Bastac mozda hteo i da vidi i obidje bolesnog prijatelja? Bez zelje da branim Bastaca, neka se sve preispita." Mislim da ljudima poput Bastaca nije mjesto u politici. Ne vidim razliku izmedju Bastaca sa jedne i Martinovica,Orlica,Vesica i Djuke sa druge strane ,osim sto su na suprotnim stranama. Mislim da i djeca znaju koliko novca mogu da prenesu preko granice,kao sto Jovo kaze ,prebacis sa racuna na racun,a ne ove fore. Marinika je primjer kako po meni treba da izgleda osoba kojoj bi ja dao glas.

@Krajisnik

postoji i Brza posta pa se voce, druge potrepsine, ne salju bolesniku postom, vec se on obidje. Sta je u pitanju pouzdano ne znam, ali se on na ovakav nacin etiketira kao lopov. Sto je nedopustivo, jer su moguca i drugacija objasnjenja.

Krajisnik

Bastac i Bosko su previse radikalni u nastupima sto se mene tice. Bosko ima previse desnu politiku,a Bastac nastup mangupa. Marinika gadja u metu kao Cvjetin Milivojevic ili isti taj Jovo Bakic.

Sale

Boško bi trebalo malo da stiša strasti, a Bakić me razočarao. Slušamo samo jedne iste analize i predvidjanja. Očigledno da se Samoodbrana nije samoodbranila.

Starogradjanka

Sale@;svako ko ne skače, upada u rec...u Srbiji, ne prolazi.Obradovic me nije razočarao, ista priča, isti stil, godinama. Samo sto nije nasrnuo na voditelja. Biće ovo priča, sa tužnim krajem.

u ime naroda

Iskreno, nije mi se dopao Boskov nastup. Ponasao se nezrelo, uvredljivo... Razumem njegovu poziciju ali... Bakic je u pravu. Ne mozete da se borite istim stilom, morate pokazati razlicitost. Bakic je bio dobronameran, to Bosko nije razumeo ili nije hteo da prihvati. Argumenti kao sto su- dosta mi je teoretisanja ili izadjite vi na izbore su u najmanju ruku neozbiljni. Bakic radi svoj posao i odlicno ga radi. Takodje, i Bosko treba da radi svoj posao ali jos uvek ga ne radi odlicno. On ne razume da npr. biracko telo koje potencijalno glasa za opoziciju ne prasta gluposti, afere, malverzacije ili uvredljiva objasnjenja poput objasnjenja za, definitivno, sumnjivu radnju Bastaca. Ostaje gorak ukus kod biraca.

Kole

Bosko misli da je Velja Ilic!

Uros

Ma ne zna Obradovic ni sam ni ko je ni sta je, ne kad je gladan ni kad je zedan.

Milos

Po ovome sto je Bosko Obradovic izjavio, on bi do vlasti bez izbora .

Milos

Bosko nece nikada biti deo vlasti jer je marioneta opozicije i jedno zamorce!

Vuk

Drzavi takvi politicari kao sto je on ne trebaju!

Super

Ne možemo ni bez Jove, ne mozemo ni bez Boska ...obojica su pametna i vazna za opoziciju....super su i kada razlicito misle!!!*

Živan Ra(d)osavljević

More sa zadnjom rečenicom Boško ga je baš ućutkao. Naravno, slažem potpuno.

Stepski vuk

Naravno da možemo bez obojice. Obradović je još jednom pokazao da se mnogo ne razlikuje od Martinovića, Orlića... Nedostaje mu osnovno domaće vaspitanje i uljudnost. Bakić poseduje kulturu ophođenja, oštar jezik, ali i sterilnost od koga boluje naša intelektualna elita. I šta dalje? Ništa! Prepustiti da se stvari dešavaju (jer na njih jednostavno nemožemo da utičemo) i u tome da pravimo što manje grešaka. Pokušajmo da uljudnošću pobedimo u ovom trenutku nepobedivog Vučića. Budimo za koplje pristojniji od njih. Isplatiće se.

Super

Sa Boskom ne mozemo porediti ni Martinovića ni Orlica..prevarantima....laznim patriotima!nikako!

MS

Je l' vam sad jasno zasto ljudi koji ne glasaju za sns, ne izlaze na izbore?

Nenad T

nije

Xyzc

jasno nam je, zato što su vam kradikali okej.

jr

to ti je izgovor? pa vi ste najzasluzniji za vladavinu sns

Džoni

nije mi jasno

napreDno

I na takav nacin samo produzavaju vladavinu Vucica. Koji vam je ocigledno bolji.

Zoran iz Loznice

Nije bolji ali nije ni gori. Isti su. Kurta i Murta. Bojkot.

Savez negativne selekcije

Domaći stupiditet u originalnoj formi!

Bora

Bojkot su prvi prihvatili građani i naterali SzS da ga prihvati. Slažem se da ova vlast neće otići na normalan način. Svakodnevno talasanje novim aferama uzdrmava vlast, no nekako mi ne približava opoziciju, osim par časnih izuzetaka kao što je Marinika Tepić. Zato se nadam da će Samoodbrana ponuditi pošteno i neokaljano rešenje, jer mi Jeremić, Obradović, Đilas, Bastać i slični ne ulivaju nadu. DS ne treba da se ujedinjuje, već da pročišćena ekipa uz svu stranačku infrastrukturu stane iza poštenih, pametnih i neokaljanih, uz klince i intelektualce.

boban

Da li ste culi kada je Obradovic jasno rekao da niko iz SzS nece uci u prvu jednogodisnju vladu posle izbora?Potpuno ignorisete tu vaznu cinjenicu.

Bora

Bobane, ključne reči: vladu, jednogodišnju i Obradović. Da pojasnim: 1. Hoće u skupštinu, ni tamo im nema mesta, ne verujem im. 2. Jedna godina proleti kao tren, Vučiću se trebalo 2 godine da koliko-toliko preuzme službe, na kraju je morao da postavi Gašića da njima upravlja. A to je tek početak. 3. Obradović ima suviše radikalne, necionalne i konzervativne stavove i ne uliva mi ni malo poverenja, ne verujem nacionalistima.

Razočaran

Bio sam član Dveri i sada kada vidim ovaj nastup Obradovića, sramota me je zbog toga. Ta količina besa me podseća na "Jednog čoveka" i siguran sam da bi Obradović bio drugi "Jedan čovek" kada bi došao na vlast. Naročito što znam i još dosta stvari koje to potvrđuju. Ranije sam krivio Bakića što kritikuje, a ne daje rešenje. Sada ga potpuno razumem jer trenutno ne postoji nikakva alternativa. Pa i da Bakić hoće nešto da radi, SA KIM? Sam sigurno ne može. Nisam neki zaljubljenik u Jovu Bakića, već trezveno posmatram situaciju. Čovek je spomenuo samo 2 primera, Boška i njegove izlive besa pred kamerama i Bastaća sa švercovanim novcem, i to je dovoljno, a sigurno ima za svakog lidera SzS nešto da se kaže. Kada se oni sklone i dođu novi ljudi, tada ću MOŽDA i slušati. A možda velikim slovima je zbog svih ovih do sada, koji su nas razočarali.

STARI MOST

BOTINOOO

boban

Ja nisam video nikakve izlive besa od strane Obradovica.Ne verujem da ste ikada bili clan Dveri.Pre ce biti da ste clan SNS zato sto ignorisete veliku serijsku pljacku od strane SNS.Cilj je skinuti mafiju sa vlasti.

Skarlet

I ja takodje tako mislim,Boško je imao mnogo toga da kaže a vremena malo,tako da je burnije reagovao.S druge strane profesor Bakic racionalno koristi vreme i kaže suštinu,ipak je on predavač i ima tu smirenost koja nam drži pažnju.Cilj im je isti,o načinu treba razgovarati dok se ne usaglase.Bošku se žuri,trebalo bi da malo umiri loptu.Mislim da ima dobre namere koje ne bi smele da se tumače kroz njegov temperament.

Xyzc

Obradović jeste bio malo glasniji, razumljiva je njegova ljutnja, medjutim ne može mu se osporiti pristojnost I poštovanje sagovornika, ni jednom nije upao u reč Bakiću, čak I kad je Bakić odapinjao otrovne strele prema opoziciji I njemu lično.

Srbija van razuma

Eto opet. "Ko god je protiva nas taj je za Vučića". Pa shvatate li vi SzS botovi da svaki put kad to kažete ili napišete gubite minimum deset potencijalnih glasača/neglasača. Sa ovakvom "opozicijom" Vučiću je garantovana doživotna vlast. Bez vas iz SzS Vučić bi ranije pao. Na svu sreću (ili nesreću) urušiće se jednog dana sam kad se i ovo malo države raspadne, nastupi anarhija i pacovi ga napuste i puste niz vodu. To je garantovano i to će biti način vučićevog odlaska. Samo... potrajaće ovo poprilično pre nego se to desi a i ko zna ko će preuzeti vlast. Na dobro ne miriše u svakom slučaju.

Mišo

Nevjerovatno je koliko ovaj Boško podsjeća na AV iz vremena prije 2012 Isti nastup, ista dikcija, ......

Paki

Plači mala plači

Realnost

Građanima su obojica jasno i nedvosmisleo poručili da je ovo zlo na vlasti čista mafija koja je preotela državu. Da je Boško malo iritiran jeste, ali zapitajte prvo sami sebe da li ste vi u takvom stanju svaki dan gledajući afere i propast koju doživljavamo ? Boško je na terenu svaki dan i radi upravo ono što prof. Bakić govori a ne radi: protiv mafije koja je uzela državu se ne bori na izborima već odlaskom u narod. Zato , podrška nedvosmislena obojici, Bošku i ekipu da više rade na ujedinjenu i zajedničkim , ponavljam i naglašavam zajedničkim akcijama sa ostalom opozicijom (prvenstveno DJB I PSG ) jer narod čeka jedinstvo a ne 5 kolona. Profesora posebno molim da se o aktivira i uključi u što veći broj okupljanja i time da svoj konretan doprinos, posebno odmah i sve vreme do proleća. Vaša pojava i reč ima jako veliku vrednost.

miloss

bosko bi u celoj prica da budi kurta ili murta, u zavisnosti ko su ovi sada. Frustriran jeste, ali samo zato sto trenutno kradu drugi a ne on. A posto svi kazete pametan jovo bakic, rece covek visedecenijske kazne zatvora. U zavisnosti od vrste korupcije zaprecene kazne su od 2-10 ili od 2-12 godina. Za prvo delo nikada sud nece dati kaznu vecu od 5 godina. Ali kao sto je djilas firme registrovao na treva lica, zar neko stvarno misli da su AV i ekipa toliko glupi da nisu radili isto. Sto se tice medija ovakav sistem je uveo boris tadic zajedno sa djilasom racunajuci da ce mu goreti do zore. a SNS je toliko apgrejdovao sistem da sada igra ligu sampiona. Tacno je i to da je Tadiceva vlast donela poslovnik o radu skupstine, ali nisu racunali da ce brzo da gegnu sa vlasti, a ovi naravno koriste taj sistem do besvesti. Nije sns uveo korupciju i sl u srbiju, samo je usavrsio ceo sistem, a isto kao hudini uspeva jos i da zamase oci sirokim narodnim masama.

Ale

Posle odgledane emisije, još sam čvršći u uverenju da sa ovakvom opozicijom Vučić na vlasti ostaje još dugo,dugo... Postaju mi sumnjivi da su sa njim u dilu.

Xyzc

Ne, ne, Vučić će još duuugo vladati zbog takvih gradjana.

NadaNS

Sve pohvale za gospodina Bakića ! Odličan !!!

Marko

a obradovic????

Mirka

Izgleda da su Bakica dobro uplasili i pripretili na onom informativnom razgovoru gde je bio da objasni da ono sto je rekao ustvari nije rekao. Nema vise vijanja po ulicama, sad su odjednom izbori prava borba. Pominje Bastaca , a ne rece zasto sad buknu afera kad prvo treba da se resi mnogo veca afera u koju je umesan sam vrh vlasti, pre svih ministar policije,pa ce naravno i Bastac posle toga doci na red. Sinoc je prof. vise napadao Boska nego Vucica. Sramno izdanje Bakica koji brani rusitelja CG i njene nezavisnosti Andriju Mandica. Potpuno je profesor dezorijentisan. Bravo za Boska sa cijim politickim programom se inace uopste ne slazem i nikad ne bih za njega glasala, ali je sinoc odrzao lekciju iz demokratije i kako se do nje dolazi u zarobljenoj drzavi.

Ukratko

Iz ovog komentara se vidi koliko smo pogubljen narod, sitne pohlepne duse...

Plavi puž

U pravu je Bakić kada kaže da se mora spustiti ton. Da se na jedan smiren i drugačiji način od Vučića i SNS, priča o problemima u Srbiji. Baš kao što to radi Marinika Tepić. Kao što je govorio Teodor Ruzvelt : govori tiho i nosi batinu sa sobom

Blonde

Boško može da sedi i priča sa Bakićem, Bakić može da sedi i priča sa Boškom. Vučić ne može da sedi i priča sa Boškom nit' sa Bakićem. Shvata neko razliku? Svi su isti? Jasno koliko nam sloga potrebna i neophodna?

Бре

Управо тако, то је поента свега.

Rale

Bravo Bole.

блесав створ

Или бојкот избора или излазак на изборе. Изборе у држави укинитих институција, у држави у којој има 5 милиона пунолетних грађана и 6,8 милиона уписаних гласача, у држави џипова и штангли на изборним местима... бојкот.

Bob

Gosp. Bakicu stvarno mislite da se na izborima moze pobediti ovaj kako sami kazete mafijaski rezim? Oni su spremni na sve da ocuvaju vlast pa ce na isti nacin jos 100 puta pobediti.(kradjom pritiskom, kupovinom glasova itd) Setite se kako je Vucic pravio SNS sa Tomom svakog meseca bi im se neko pridruzio ili podrzao. Toga se Vucic plasi. A sada je najteze samostalno preci cenzus sto sira koalicija moguca i nemoguca inace nema ban spasa

rade

Meni je Obradovic bio bolji od Bakica. Bakic je 3x bolje elokventan od Obradovica ali on je covek koji posmatra stvari sa strane i nema nameru da udje u direktnu borbu i time nema kreditibilet.

DRAGAN

On je u borbi mnogo pre Obradovica.Ali se slazem samo Bojkot.

Sasa

"Bolje" elokventan? E moj Rade... Pored toga, nisu oni ušli u ring, niti u reality, pa da ti sada procenjuješ ko je bolji. Mi imamo zajednički cilj, a to je da srušimo ovu zločinačku vlast i pri tome idemo u više kolona. BTW, kada smo već kod ocenjivanja govornika, mogu da kažem da sve što je rekao Bakić stoji, a puno upitnih stvari ima od onih koje je izrekao (ili bolje reći "izvikao"), Obradović.

Бре

И професор и Бошко су у праву,само са овим радикалима(а то смо видели да и даље јесу јер је АВ приликом оног лапсуса читао говор а не говорио из главе) једино може бојкотом свега нешто урадити јер су и они на исти начин дошли на власт.

Boban

Imamo lošu vlast i još lošiju opoziciju.Štulic reče još pre više od 30 god."ljudi bez kalibra i ideje ufuravaju nam istine crno- bele "Kada bi opozicija i "srušila " Vučica i došla na vlast ,odmah bi se posvadjali oko podele vlasti.Ne ulivaju poverenje,bezidejni,nesložni,bez jasnog programa oko bitnih pitanja...

Xyzc

I vlast I opozicija su u redu, mi gradjani nismo u redu. Verovao ili ne do nas je.

Sotja

Gospodine Bosko, morate da poboljsate samokontrolu. Takodje, morate znati razliku izmedju komuikacije na ulici, protestu i televizijskog studija, pogotovo kad preko puta vas sedi civilizovan sagovornik. Ovaj vas intervju, izlaganje, ostrascenost, ratobornost, nadvikivanje i svadjanje sa voditeljem, skoro kao SNS stetocine...

Duci0167

Ljudi,to ce na svasta da lici samo ne na izbore. Zar nista niste naucili u zadnjih 7 god? Ignorisati ih totalno,bojkot naravno.

Program

Bojkot Nije resenje

Savo iz Kikinde

Nije resenje, vec sredstvo.

Zdrave

Nema nista od bojkota.

Predrag

Poštujem Jova Bakića ali mislim da je tip čoveka koji uživa u osećaju da drugi misle da je pametan (verovatno i jeste) ali lako je biti pametan i teoretisati, to svi možemo, ali teško je boriti se realno i u praksi. Mislim da Bakiću malo fali petlje a malo je i licemeran. Bošku svaka čast.

djole 3

Svaka rec vaseg komentara ubada PRAVO u centar, a pogotovo deo u kojem tacno opisujete Bakica "tip čoveka koji uživa u osećaju da drugi misle da je pametan". Onoga momenta kada je Bosko Obradovic napao na njegovu sujetu, tada se poceo pojavljivati grc na licu Bakica.

Bilo i biće

djole@; “um caruje, snaga klade valja”...

grandiozo

Jovo je u pravu,samo REVOLUCIJA!

N2

Poceli ste da mi idete po zivcima.Imate li ili nemate ideju,ili ste sa sa njim.

Dr1

Pazite sad kako se skupljaju minusi sa obe strane: Bosko je Vucicev brat blizanac, i to onaj manje pametan. Gledao sam emisiju, i najpametnija stvar koju sam cuo je da Vucic gresi sto ga ne pusta na TV. Ljudi moji, pa njima uopste ne treba Vucic da ih melje; melju se sami. Izbore svakako bojkotujem, bez obzira na to da li ce ih i SzS bojkotovati, nije mi uopste taj deo sporan kod njih. Nego, ljudi moji, pa mi bukvalno mozemo samo da se nadamo da ce se onaj sam povuci. Kako ovi da ga pobede? Kako?

Последњи Монархиста

Водитељ је победио. 42: 30 дуго вам трају мисли. Живеле кратке мисли.

Jovana

Ko ne vidi da bi stanje u Srbiji bilo katastrofalno ako bi Boško Obradović kojim slučajem bio deo vlasti — taj ima problem sa percepcijom, ili je mnogo mlad pa ne razume prilike u ovoj zemlji. Isto se odnosi na Jeremića i Djilasa. Teško zemlji sa takvom opozicijom kakva je i Marin le Pen u Francuskoj; da ti se kosa podigne na glavi. Vučićeva bot mašina nek ruča sendvič, umesto što će meni dati plus na ovo, a vi koji vidite nekakvu alternaciju u agresivnom i frustriranom nacionalisti Bošku, alavom i samozaljubljenom nacionalisti Jeremiću i smrtno dosadnom Djilasu, vama neka su božije sile u pomoći.

Peron

Takvu budalaštinu ste mogli napisati u mnogo manje reči.

Aca

Jovana kraljice. Naravno, masa ljudi će sada reći nisu svi isti, ti si zapravo bot SNS i sl. Ne, Jovana je samo rekal ono što svaki inteligentan čovek primeti...Pozz

...

... dovoljno je da čujete podatak: u srbiji ima 1.700.000 penzionera (čitaj-sns gladača), i da ti to utera strah u kosti... ... jednostavno, svaki pokušaj je uzaludan... ...nema nade :-(

Frida Kalo

aman, što ste se svi okomili na penzionere! Među njima je veliki deo od onih 5% visokoobrazovanih u Srbiji i NE GLASAJU za AV-a. Bolje zagrebite po generacijama od 18 do 40 godina, sa srednjom i osnovnom školom i kvazi-intelektualce (i razne polovnjačke potkategorije) koji se lože na nacionalizam i mrze sve što je bilo "pre" (čitaj: u Titivo vreme) a bez pravog znanja i uvida u stvari.

Milan

Aj leba ti... Moji su penzioneri i ne mogu da ga smisle. Vise se plasim ovih mladih koji su odrasli u ovakvom nakaradnom sistemu koji im predstavlja prirodni habitat, koji su nauceni da se preko stranke gura kroz zivot. Pogledaj im samo press konferencije, iza njih stoji copor balavurdije od 20 godina. Kakvi crni penzioneri...

Goran

Pises generalizovane gluposti. Da si bar jednom bio/la u protestnoj setnji subotom uvece, primetio bi/la da je prosek godina protestanata oko 45-50, Naravno da ima i mnogo onih koji su 50-ti rodjendan odavno proslavili. Ima i ponekoga ko je ispod 25, ali malo.

Nikola

Bole krenuo na svoje. Ne valja ti nastup bole

boban

Niste objasnili zasto? Da li je psovao?Vredjao?Lagao?Mrmljao?Upadao u rec? Nije. Cemu onda kritika i to bez objasnjenja?

Savo iz Kikinde

80% vremena je urlao i sprecavao Bakica i voditelja da dodju do reci. Veoma primitivno i nepromisljeno. Verujem da je sinoc izgubio simpatije i podrsku velikog broja gradjama.

Мики

Зашто не објавите да је ово приватна држава породице Вучић,да имају све и паре за гласаче,и медије и полицију и тужилаштво и војску и навијаче , све , све....који БОЈКОТ само одлазак из Србије .... заборавио сам и СПЦ која је колективно учлањена у СНС-у!!!!!

Emoj Boki

Ono kad puno pričaš a samo vrtiš u krug. Na žalost to prolazi kod Srbadije koju gospodin Bakić, po mom mišljenju, konstantno precenjuje...

Mihajlo

Boško Obradović je dao odličan primer zašto ljudi misle da su svi isti, a u isto vreme kaže da je to spin. Uradio je isto ono što bi i Vučić da je gostovao. Monolog, ne da drugima da dođu do reči, a kada mu se oduzme reč zbog toga on se ljuti i breca na voditelja. Ako poštuje profesora Bakića kao što kaže zašto mu nije dao da dođe do reči? Ako je ovo za njega dijalog i sloboda medija onda nije ništa bolji od Vučića.

Lekar u penziji

Obradovic mnogo priča i ništa ne kaže. Bakić malo priča, a puno kaže. Voditelju sa pomahnitalim Obradovicem, nije bilo lako.

Judge

Objasnili ste srž problema zašto nam inteligencija odlazi.

80% emisije priča Boško.

Ovaj Boško ćuti jedino kad jede i spava, kao Vučić, a Vučić nikad ne spava i ne jede.

Shommy

Obojica su mi drago.Živela Srbija.

Bob

Bravo Boskic !!

Neda

Bravo, Boško!!!

Idealno

Smehotres opozicija !

da jeste smehotres

ne bi vas brinuo jedan sociolog i ne bi ste ga privodli na informativni razgovor. Vratili ste nas u vreme UDBE i OZNE, jer strah od ljudi koji ne izlaze na izbore vas parališe. Nije to zanemarljiv procenat. Kada na 50% apstinenata dodate opozicione stranke koje će bojkotovati izbore, kakav god rezultat ostvarili od procenta izašlih glasača, činjenica će biti da ste nepoželjni i da držite vlast na osnovu želje manjine, a uprkos volje većine.

Laki

Bukvalno je bio spreman da istera voditelja iz emisije i nastavi sam.

Gradjanin

Bravo Bosko!👍

realno

buahaha Obradović je svojim nastupom izbacio svaku sumnju da li će, ako dođe na vlast, koristiti RTS kao što to radi Vučić. Ne prekida, ko dete kad se popne na trešnju. Kao drži se sporazuma sa narodom, a ipak bi sa Vučićem u prelaznu vladu. hohoho Njegovo gostovanje je čisti autogol za SZS .

Otadzbinac

Samo revolucija

Čale

Bojkot!!! ✊

Mi imamo amneziju

Bosko legendo. Samo da ne izgoris u toj borbi. Za sada ne mogu nista da ti pripisu sem gluposti o fasizmu ali to im nije dovoljno da te provuku kroz blato. Bakic teoretise i ceka da se neko drugi izbori za njega. Probao je sa Borkom pa odustao jer nema tolerancije na "bol" koju mogu da mu nanesu "mafijasi"

DRAGAN

Ne lupaj.Jovo je iskreniji 100 puta nego Obradovic.Kako majstore mislis da pomeris izbore kada ustav to ne dozvoljava.Znaci krsi isti jer mi to odgovara a vamo udri po Vucicu jer je to isto uradio 10000000 puta.Moraju biti bolji a ne da izadjem na izbore I biram manje zlo. Jednostavno Bastac koji mi je simpatican morao je da podnese ostavku zbog carinskog prekrsaja.I ako neko vrti par floskula u krug to je Obradovic.Realno sagledaj sta je on sinoc rekao 3-4 recinice u hiljadu izvedbi.Ali na stranu to Bojkot 100%.

DRAGAN

@Mi imamo amneziju Ne lupaj.Jovo je iskreniji 100 puta nego Obradovic.Kako majstore mislis da pomeris izbore kada ustav to ne dozvoljava.Znaci krsi isti jer mi to odgovara a vamo udri po Vucicu jer je to isto uradio 10000000 puta.Moraju biti bolji a ne da izadjem na izbore I biram manje zlo. Jednostavno Bastac koji mi je simpatican morao je da podnese ostavku zbog carinskog prekrsaja.I ako neko vrti par floskula u krug to je Obradovic.Realno sagledaj sta je on sinoc rekao 3-4 recinice u hiljadu izvedbi.Ali na stranu to Bojkot 100%.

Dr Riči

Podrzavam Boskovu diskusiju. Akcija a ne teorija. Pali su mnogi diktatori, ni ovaj nece vecno...

Mile

Opozicija je nazalost, NIKAKVA...Zato i podrzavam Bakica da je IZLAZAK NA IZBORE PRAVI TRENUTAK da se MAFIJA SMENI... VREMENA ,do izbora ima, SAMO OPOZICIJA TREBA DA SE USAGLASI...ali oni nemaju program, jer i kad bi pobedili, ne bi znali sta da rade! Opoziciji treba da bude jasno, da je SKIDANJE MAFIJE PRIORITET SVIH PRIORITETA, pa tek onda idu druge stvari !

Мики

БОТИНО има новац и медије власник Србије, како ћеш добити изборе???

Polo

@Mile Ko bude garantovao “6. oktobar” glasaću za njega.

Peki

Neka se slobodno kandisuje Jovo Bakić .

Lazar

Koja opozicija da se sredi? Svi ko rogovi u vreci.

Mukomir

pa Bosko je vrlo impulsivno objasnio sve,prelazna vlada sacinjena od experata,zatim izbori pa izvolite glasajte!a Jovo Bakic je sobijolog kome pqiroda posla podrazumeva,mirnobu u govoru,ipak je i on koliko znam privodjen zbog svojih izjava,tako da je tesko biti normalan i stalozen u ovim uslovima

Kostica

Mislim da je, šire gledano, "prioritet" da bude priznato Kosovo. Čovek za koga se smatra da je to obećao, a i oni kojima je to obećao, žele da obezbede što više saučesnika. On da bi sa sebe skinuo odgovornost, oni da bi svemu dali što veći legitimitet. Sadašnja opozicija, pametno, ne želi niti da njemu priušti oprost niti da učestvuje u njihovoj ujdurmi. Sa osamdeset mesta u Skupštini opozicija ne bi dobila ništa osim valjanja u blatu.

Građanin Srbin

Oba gosta su OK. Imaju dobre namere i donekle im se razlikue misljenje oko metodologije, ali to svakako nije razlog za sukob. Doduse nije ga ni bilo, ali je bilo malo tenzije. Jovo je malo podbadao Boska za frustracije, ali realno, nije lako coveku da se na ulici rve sa mafijom koja radi za vlast, a onda udje u studio i kulira. To niko ne moze. Jovo iz udobnosti distance daje smirene komentare, to je samo to. Kao sto obojica kazu, ova vlast je mafijaska i da bi se to zlo srusilo, mora se izaci iz zone komfora, jer bukvalno nema drugog nacina. Podrska za obojicu i sve njihove saborce.

Građanin Srbin

Hej botovi, hajde da vas zamolim za jos par stotina minusa, mozda ce to onda promeniti cinjenicno stanje ili bar moj komentar hahhhahaha

izašla sam iz zone konfora

devedesteih, a onda jeste došlo do promena, ali ni približno onakvih kakve sam očekivala. Sve jedno mi je ko je kočio, DSS ili DS, obe stranke imale su ministre i lokalne političare koji ne bi prošli unakrsnu proveru imovine i prihoda, a članstvo nije zahtevalo promene, nego je gledalo kako da uleti na povoljan talas. Kako da verujem SzS kada nije spreman na osudu Bastaća. Mali se malo zaigrao, nije znao da se novac ne nosi u kofeeru, još manje da se prijavljuje kada putuje koferom, a mi ga ne damo. Gde je tu razlika između SzSovog "ne dam ga" i brojnih Vučićevih "ne dam ga"? Bastać i Boško, agresivnošću, podsećaju na radikale. Kako zažmuriti na to i pomoći da se jedni sklone i dovedu isti na vlast? Moj izbor jeste da mi deca žive u uređenoj državi, a to nije država Srbija.

Kristofer

Bosko puno prica i pokazuje neke papire koji se dobro i ne vide. Malo tu podseca na mladog Vucica ili sto rece Bakic pokazuje odredjenu frustraciju sto ga nema u medijima pa bi sad sve odjednom da kaze.

Dr Riči

daj bre

Super

zato je i dosao da prica...i neka prica...ima i sta da prica..*

Boki

Ja bih ipak rekao da je u ovoj emisiji (odgledao je celu) sustina nase da kazem nesrece. Imamo coveka koji mudro razmislja ali je statican da reci pretvori u delo, i imamo coveka koji zeli da se bori ima energiju ali previse srlja i metode bi morao korigovati. Porediti Crnu Goru sa demokratijom je veliki gaf.

Mukomir

pa prirodno je da zeli da kaze!a zbog cega je dosao?pa o tome se i radi sto se ne moze nigde cuti opozicija,Bosko je hmpulsivan,hrabar,Jovo je sociolog,miran,tih i iz pozadine reaguje,tako ni za 100god.nema promene

Čukam

Ja zaista ne razumem protivnike bojkota, pa da li bi trebalo da se ide na izbore koji su unapred izgubljeni? Sta vise sa ovim da se razgovara? Na tim izborima koza cuva kupus, navijacke horde zavode "red", policija statira, deo naroda jede sendvice a ostatak je u tamnici!

Мики

Да,имају паре за те изборе,сваки пресдник општине из СНС-а је мазно не мање од 3 милона евра!

Duki

Postovanje za obojicu ali filolog u odnosu na sociologa ostavlja jaci utisak. Al nemojte se paliti obojica jer se dobro zna da OVIMA mozemo ledja da vidimo samo radikalnom metodom. I molim vas uvazeni inelektualci kada dodjete na vlast da obavezno pohapsite ovu bagru za primer sledecima i kao nagradu za patnju ovog jadnog i izmucenog naroda. Sportski pozdrav.

Apatrid

Mozda tebi ostavlja jaci utisak ako se palis na galamu ili si u Dverima. Koliko god mi je besmislena Bakiceva internacionala, Bosko je podbacio. Da se vise bavio Aleksandrom Obradovicem iz Valjeva ili policajcima koji su dobili suspenziju zbog Potocara ili bilo kojim drugim slucajem krsenja Ustava i zakona, imao bi znatno bolju prodju. Ovako je vise od pola emisije zvalavio na opstim tackama bojkota, stranom posredovanju u pregovorima i medijskoj zastupljenosti opozicije. Kao da niko drugi ne postoji u Srbiji, osim opozicije. Gradjani postoje i tu su, tek tako. Da je poslednji covek koji stoji protiv Vucica ne bi dobio moj glas, a Vucic ne bi svakako

Goran

potpisalo 200000 ljudi pa to je jako malo Bosko

dusan

ma gde je potpisalo 200000, svi smo bili na protestima, jedva se dvaput potpisivalo...to je najbednija laz. a i pritom je malo da bi se zvalo sporazum s narodom.

realno

Sumnjam, a zašto bih im i verovao, kad je Jeremić prvu veče rekao da je potpisalo više desetina hiljada građana. Pa nije prvu veče kad se pojavio sporazum bilo toliko ljudi, a kamoli da su stigli, ili hteli, potpisati. Bio sam redovan u protestima, do njihovog preotimanja protesta.

Šetačica

Potpisivalo se i na protestima u drugim gradovima.Slažem se da je malo

Setac

pa da nas je i deset,bar mislimo svojom glavom i niko me silom i ucenama ,aurobusima doveo da potpisem.

NACA��

Bravo Boško👏👏👏

Vladimir

I sad posle odgledane emisije, ja, onako "tolerantnom" i "demokratskom dijalogu" predanom Obradovicu treba da verujem!!! ;) A usput, nacin na koji brani Bastaca samo dokazuje onu voditeljevu tezu "svi su oni isti"... Slozicu se sa Obradovicem kada kaze da nisu... misljenja sam da je on licno, mnogo gori.

Dejan

Nemorate Obradoviću možete da verujete npr. Orliću ili nekom drugom iz SNS.

Grizman

gori od Vučića nema.

Dzoni

Vaš komentar pokazuje sjajnu strategiju koju ima vlast, a to je uporno ponavljanje teze "svi su oni isti". Rezultat takve teze je logična, ostavimo Vučica na vlasti. Čestitam.

Vladimir

@dzoni Ne, moj komentar i generalno moj stav nemaju veze sa trenutno, i inace, bilo kojom garniturom na vlasti unazad 29 godina vec iskljucivo sa licnim iskustvom, sa svim onim recima i obecanjima dok se nedodje na vlast... Mnogo njih sam imao prilike da vidim od 90-ih, isprva u opoziciji a potom na vlasti pa u opoziciji, da ih nebrojano puta cujem... Usput, potrazite na youtubu stare emisije "Utiska" od pre 25-6 godina i vise, na pokojnom Studio B, ista meta, isto odstojanje i posle toliko godina. A usput, hocete li mi reci da je nastup, intonacija, gestikulacija i generalno, Obradovicev nastup uopsteno, ne vezano za ovu emisiju, takav da uliva poverenje u neki demokratski pedigre a kamoli namere? Znate, zalosno je ali eto recimo, vise sam verovao onome sto je govorio, Aljbinu Kurtiju u onom intervju dan ranije n'o Obradovicu u ovoj emisiji...

Vendetta

Jovo je više rekao u 60 sekundi nego Obradović u 60 minuta , “ a’la Vučić” ! Čovek je lepo objasnio, da primitivci i geacu poput Obradovića , urban-face džiberi poput Bastaća- samo rasteruju glasače opozicije ! I Jovo Bakić ne mora na barikade ! Svaka revolucija ima ideologe , koji , iako ne idu u prve redove , grme jače od topova !

istinoljub

Lako je dizati revoluciju za tastatutom i iz fotelje. Tako se ne dize revolucija. Hajde podignite je vec jednom. Ili cekate nove ljude, posto ovi "rasteruju glasace opozicije". Kada ti novi ljudi treba da se pojave, ako ne u ovo i ovakvo vreme? Gde su sta rade- plase se, kalkulisu cekaju? Sta i koga? Jedino vidim da se SZS bori i nesto konkretno cini. Zahvaljujuci njima ovde je i EU da popravi izborne uslove za sve i svima. I da svi dobiju koliku-toliku sansu. Bosko je lepo objasnio o prelaznoj o vladi strucnjaka koja ce doneti zakone, stvoriti institucije.,osloboditi medije pa raspisati fer izbore. Ne zalazem se ja za Boska vec za takav scenario i ideju. A vama sve nesto nije jasno?

Ne volim sendviče

Potpisujem svaku Vašu reč. I još da dodam da je profesor Bakić u pravu kad kaže da predsednik greši što ga ne pušta na RTS. Tek bi onda izgubio glasače. I zaista svaki nastup Jove Bakića grmi jače od topova.

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Fudbal

Fudbal

Siti ubedljiv, De Brujne se poigrao sa Arsenalom 19:37 h

19:37 h  |  Fudbal

Fudbal

Fudbal

Milojeva dvosmislena poruka: Najdraži meč i pobeda 19:36 h

19:36 h  |  Fudbal

Svet

Svet

Pobednici izbora u Škotskoj traže novi referendum o nezavisnosti, London odbija 19:30 h

19:30 h  |  Svet

Biznis

Biznis

Mali Šengen - šta kažu privrednici o novom tržištu 19:25 h

19:25 h  |  Biznis

Biznis

Biznis

Srbija, zemlja jeftine radne snage ili dobra adresa za investicije? 19:24 h

19:24 h  |  Biznis

Biznis

Biznis

Vučić i "Džonsonov" bager otvorili radove na Moravskom koridoru 19:22 h

19:22 h  |  Biznis

Vesti

Vesti

Vučić kaže da je "popustljiv" prema opoziciji, SzS ostaje pri bojkotu 19:17 h

19:17 h  |  Vesti

loader