Kurti: U vladi i ministar s podrškom Srpske liste, ali ne kao deo koalicije

Vesti

Kurti: U vladi i ministar s podrškom Srpske liste, ali ne kao deo koalicije

U novoj kosovskoj vladi Srpska lista biće u opoziciji, a to što jedan ministar mora da bude iz srpske zajednice, ne znači da će on biti u koaliciji, rekao je u emisiji Pressing na N1 predsednik Samoopredeljenja i, kako se očekuje, budući premijer Kosova, Aljbin Kurti. Govoreći o ukidanju taksi, Kurti je rekao da će ih Kosovo prvo zameniti "reciprocitetom", pa tek onda ukinuti, a zatim dobro pripremiti dijalog. "Nemamo luksuz da još jednom propadne dijalog", dodao je.

Komentari (202)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Rexhep

Srbi treba da nauce pravu Istoriju a ne se baviti sa propagandum 90% od Srba su poreklom iliraili direkto Albanaca od ortodoxe vjere zatava je olov sa dva glava je skoro ista ako Srbi traze istinu treba poceti od prezime na primer Citaku-Citakovic ,Daci-Dacic,Qosja -Qosic.Gashi-Gasiq.Millosh-Milosevic Albanci su stara Grcka mi imomo staru istoriju a vi imate samo najvise 200 godine i to samo laze i manipulacije mi Albaci bezobzira stosmo se Islamizovani mi trazimo istinu u ballkanu treballo biti jedna velika drzava Iliria gde svi bi priqali Abanski sa tri religija Ortodox vecina onda islam i katolici nemanja

Pravdajedostižna

Što se Kurtija tiče, ostavio je pristojan utisak i na teškim pitanjima. Medjutim, u politici su reči jeftine - videćemo šta će biti u praksi. Znate, centar gravitacije nacionalnog bića se sporo pomera i kod Srba i kod Albanaca. Srbi su nažalost trenutno u negativnom vrtlogu jer su trovači na vlasti, a i u jednom delu opozicije. Dok se Srbija ne reši trovača nema nam napretka.

Stefan

Na Kosovu se desila promena vlasti na izborima. Ja to kod nas trenutno ne mogu ni da zamislim. Ovaj čovek govori srpski bolje nego prosečan srbin. Mi o njima ne znamo ništa. Sve što dolazi sa Kosova su zapravo interpretacije Vučića, Đurića, Vulina... Nikada nemamo priliku da čujemo šta se tamo zaista dešava. Spomenuću samo situaciju kada je RTS prekinuo prenos iz UN čim je Tači počeo da govori, pa nam je onda Vučić, svojim rečima, objasnio šta je Tači govorio. Prosečan srbin misli da su albanci nepismeni ljudi koji prodaju semenke i burek i trguju drogom. Oni o nama znaju mnogo i tu je njihova velika prednost. Inače, odličan intervju, pravi primer šta znači biti novinar.

Coli

@Stefan Poštovani Stefane, Albansku historiju ili jezik ne zna ni Marko Djurić, ali ga to ne spečava da priča o njima ceo dan ili da svaki dan ‘čita’ (???) čitavu albansku štampu. Pa onda Vi, ili bilo ko, dobijate “tačne” informacije o Albancima od tih sloja ljudi. Reči u današnje vreme da ne znaš išta o svojim prvim komšijama, ja mislim, da je tvoja greška. Ima internet pa se informiši. Evo, na primer, ja znam i srpsku historiju i jezik a niko me na to nije naterao. Ne možeš pobediti, najblaže rečeno ‘oponenta’, ako ne znaš njegov jezik, i tu mi imamo prednost. Sve najbolje.

Agron

Ti gospodine sa nekiliko recima govorio istinu. Kad ja pristupim vase medije ne mogu da zamislim kako vase medije nas predstavljaju i kako predstavljaju situaciju. Ja odmah dobijem misljenje da ce svaki momenat albanci napadnuti srbe a to u realnost vec dugo ne postoji. Ja pozivam sto vise srba da dolazu u Prishtini i da se sami ubede sta se ovdje dogadja i kako stoje odnosi izmedzu srba i albanca. Ja radim zajedno sa srbima i nema nikakvog problema ili nepravde. Nadam se da ce biti slobodnih media i javnost da bude otvoren pa da presudi pravo

Drz-te-se

Nadam se da ce ovu emisiju da pogledaju i drugi novinari (rts, pink, happy...) i da nauce nesto od profi novinara ;)

Mihailo M

Na slična pitanja poglavnik SNS-a bi vikao kao poparen, pričao o Đilasu, vređao i slično.. Drago mi je da je Kurti makar sposoban da kontroliše emocije i da se ponaša u skladu sa položajem. Ipak, vreme će pokazati da li je ono što je rekao zaista iskreno mislio i da li je sposoban da to i ostvari. Njegova ranija izjava o Ivanoviću kao zločincu je nešto što definitivno ne govori u prilog tome. Takođe, bilo bi za njega odlično pitanje, treba li Srbin koji sutra hipotetički pobedi kao građanin Kosova na izborima tamo, da u intervijuima sa "stranim" i domaćim medijima drži iza sebe srpsku zastavu? I to je takođe jako stara zastava. Kurti govori protiv nacionalizma sve vreme se nacionalno obeležavajući. Daleko bi više pomoglo u pravcu nekog poverenja kada bi koristio statusne a ne nacionalne simbole. Ima dosta kontradiktornosti.. Al neka vreme pokaže. Odličan intervju.

Bojle dolazi

Veoma mi je drago kad vidim ovako objektivne komentare od jos razumnih ljudi. Kurti je olicenje politicke i moralne cistoce. Ucinice sve da svima bude bolje bez razlike jer je skroman na svojim recima i sigurno stoji na zemlji.

Miloš

Posle svega, nijednom političaru ne verujem dok se ne dokaže suprotno. Nadam se da će Kurti ispuniti ono što je rekao. U svakom slučaju bitno je uspostaviti sistem da ako vlast ne valja, može i da se smeni a da se ne mora na ulicu zbog toga.

Igor

On je oličenje poštenog i čestitog čoveka. Stavovi su mu jasni i razumljivi, mada se sa nekim ne slažem. Ono što imponuje jeste elokventnost na spskom jeziku! Mnogi bi patriJote mogli naučiti spski od njega. Hrabar čovrk svakako!

Ace

Sad kad nas Amer pritisne sankcijama ukoliko expresno ne priznamo Kosovo. Ima Daca da propeva na engleskom

Tijana

Je l' može Kurti da se kandiduje na izborima u Srbiji pa da imamo za nekog normalnog da glasamo? Valjda bi mogao, po domaćim zakonima on je građanin Srbije, zar ne? :D

Vesna

i ja slušam čoveka i ne mogu da verujem koliko je pristojan. Naš bi skakao kao oparen, svađao se sam sa sobom i na pitanja odgovarao pitanjem!! I spominjao bivšu vlast i Đilasa...

Toni13

Nije građan Srbije! Rekao je :)

Petrit

E pa vidite, kao sto je rekao g. Kurti, on ima državljanstvo Albanije i Rep.Kosova, kod nas je legalno imati dve drzavljanstva. Sad nisam toliko siguran ali g. Kurti se izreko da nije gradjanin Srbije. Sto se tice toga da i Srbi i Albanci trebaju ovakve politicare to je nesto sto ne mora ni da se prica o tome. Lep Pozdrav

Liberal Monarchist

Imam želju da u Prištini pijem kafu i naručim kafu na srpskom. Kosovo je država i meni je to jasno, ali ajmo ovako, Srbija prizna Kosovo uz uslov dvojezičnosti kao u Sev. Mkd. Ljudi i mi srbi i albanci, nestaćemo sa ovih prostora jer političari svoje džepove trpaju a narod se iseljava, i kome onda i Srbija i Kosovo??? Uslov je da Kosovo štiti i po UNESKO zakonima čuva srpske svetinje, koje su samo i isključivo srpske i deo srpske istorije. Koliko god suludo zvučalo, neko pomirenje neke pružene ruke jedni drugima možda bi uspele da doprinesu da svi srbi piju kafu u Prištini, i da svi albanci-kosovari piju kafu u Beogradu. Hteli ne hteli mi ćemo zanavek živeti jedni uz druge, e sad da li ćemo se poklati ili sarađivati, zavisi samo od nas! Živela Kraljevina Srbija!

Gega

Dragi komsija, nedostaje ti mnogo informacija. Srpski jezik je drugi jezik u Kosovu u celoj zemlji. U Pristinu i drugde, mozes da pijes kafu i narucis na tvom jeziku bez problema. I na kraju, nisu manastiri samo sprski, nego oni pripadaju svima, mislim covecanstvu.

блесав створ

Проблем је у томе што они већ сад пију кафу у Београду, лече се у Београду (и тако треба да остане), а ми у Приштини нисмо добро дошли. И можемо да их признамо данас али се њихова усађена мржња неће смањити и нестати.

Dinko

prilično rasistički zvuči kad kažeš da je nekoj etničkoj grupi, narodu, naciji... nešto loše, usađeno.

Goga

isto tako i mrznja koju Srbi gaje prema njima nikada ne moze prestati.

MajstoR

Srbija je vec poluprazna! Pogotovo istocna Srbija od Kikinde pa do Vranja citava sela su nestala! Da u pravu ste, treba biti pragmatican resavati zivotene probleme i napokon se pomiriti sa Albancima i jednim i drugima olaksati zivot, u protivnom i jedni drugi tonemo bez povratka, pogotovo mi jer smo stara nacija! Ali moram priznati da su Albanci pokazali vecu zelju za napredkom, oni su glasali za promene, kako stvari stoje, svoje bivse lidere ratne ucesnike salju u politicku penziju. Mi izgleda jos nismo kao drustvo sazreli, nazalost svest i zdrav razum nam je jos uvek na niskom nivou i sa ovom politickom "elitom" smo daleko od bilo kakvog dogovora, mira i napredka! Dakle za ovu tesku situaciju u svakom smislu, dobar deo odgovornosti snosimo mi gradjani Srbije! Ljudi bolji zivot i buducnost ne pada sa neba, nego pocnite razmisljati svojom glavom i uzmite stvari u svoje ruke. Proci ce zivot, ostavicemo deci unistenu drzavu ako i dalje budemo gurali glavu u pesak, dozvolili istim bivsim i sadasnjim ratnohuckacima da nam kroje sudbinu!

Niki

Prijatelju, ima bat-bratu najmanje 10 godina (ako ne i vise) da ljudi narucuju kafu/kavu/kahvu po kaficima pristine i sire. Dodji, prosetaj, upoznaj, popij, pojedi...ima normalnih kao ti svuda, veruj mi!

Crni Gruja

Prijatelju...sticajem okolnosti zivim 'dole' vec nekih 8 godina pa znam kako je, tj previse ruzicasto vidis stvari. Svrati eto na tu kafu ako ti je toliko do nje stalo, mozemo i da rucamo ja castim, da ti malo objasnim da je ta dvojezicnost uglavnom samo na papiru, sve je kvazi, a ćirilice nema ni u tragovima, jer je sustinski nezvanicno nedopustiva, i tako redom. A cuvanje svetinja i isticanje etikete da su srpske je posebno zanimljivo...cuvali bi ih ko lisica slaninu, ukratko. I otkad su to monarhisti skloni blanko odricanju od dela teritorije otadzbine (koji su prisvojili pomocu strane vojne sile, uz argument, zamisli, 'pa nas je 9 puta vise', a pravo ko šiša), bez neke borbe makar? Nesto tu ne stima. Pozdravljam te pa svrati.

Prishtina

liberal MONARCHIST!!!! U Prishtini, ai gde god hoces u Republici Kosove, mozes ta pijes kafu, narucis na tvom jeziku. Ako ne verujes, daj dolazi kao turista pa vidi sa svojim ocima. A za cuvanje svetinje, to nisu srpse nego Kosovske. Nije bitno koja nacionalnos ih upotrebljava, posto Republika Kosova je zemlja svih njenih gradjana, bez razlike na veru i nacionalnu pripadnost. Ponavljam, budi ubedjen da u Prishtinu, u Gjilan, u Ferizaj, u Mitrovicu, gde god hoces mozes piti kafu, i tu istu naruciti na tvom jeziku.

Florent

Pa dodji kad hoces ja te castim! Sam narucas na Srpskom na bilo koji kafic/rest. Zao mi je sto ma vasim medija nikad se ne pokazuje prava slika Kosova. Ja svaki dan i noc svudo po Kosovo vidim kola sa srpskim tablicama, cujem srpski, sretnem srba na svaki...

Ilir

Pozdrav Vidi se da vi tamo gore niste informisani i niste vi krivi, veq vasi politicari i novinari. Dvojezicnost vec postoji na Kosovu od pocetka. Albanski i Srpski su zvanicni jezici

sezai

poštovanje, ja sam albanac iz Prištine i uveravam vas da možete da popijete kafu u Prištini, slobodno, bez ikakve zebnje. Još će vam ukazati naročito poštovanje ako foznaju fa ste iz ufaljenijeg mesta. Poražavajuća je neinformiranost ili krivo informisanost prosečnog srbina o albancima. Proradila višedecenijska ili vekovna propaganda. To nije u redu. A nije u redu da ovako dva mala naroda sa sličnim brigama i problemima ne pruže ruku pomirenja zarad bolje budućnosti

Slobodan

Sramota! Voleo bi da se ovakvi stavovi preko pro zapadnih medija promoviše u Ukrajini po pitanju rešavanja Krima. Npr da neki prestavnik Krima promoviše ruske stavove u Kijevu. Ovi razgovori su dugo spremani sa ciljem da se srbi anesteziju za sledeću šarenu lažu. Pre 100 god u Albanije živelo preko 100 000 Srba gde su sada? Nesmu da progovote srpski. Obećanja ludom radovanja. Svaki put kad Srbija prihvati nešto Srbi na Kosovu izgube nešto i tako dok ih skroz ne izbrišu.

Rusija

Ako ništa drugo,Kurtiju treba odati priznanje na poznavanju Jezika. Uzgred budi rečeno,pored Srpskog,Hrvatskog,Bosanskog,Crnogorskog,Engleskog,vlada i Francuskim.

Joni

Albin Kurti , kad je bio student u tehnički fakultet, imao sve 10. Bio je najbolji i najintelegentni student. Pozdrav...

Utisak

Elektrotehnika... Mogu da se slažem, i ne moram, covek je ostavio utisak, svojom kulturom, staloženoscu. Za respekt. Bravo za N1.

Maki1

Ovde u diaspori, igraju se deca svih nacionalnosti pred zgradom. Mali Milan kaze tati : da najvise voli druga Albanca. Ovaj pita zasto? Milan mu odgovori : uvek kad nesto obeca ispuni.

Swed

Citam komentare i vidim da ima jako pristojnih i lepo napisanih komentara,sto se meni licno jako dopada. Ja volim sve ljude ovoga sveta naravno normalne demokratski nastrojene a narocito ljde koji nemaju predrasude prema drugim verama i nacijama. Na zalost primetio sam u pojedinim komentarima frazu tipa,Kurti mozda ne ubacuje ugalj po beogradu ili on je pomilovani iredentista itd. Setite se ljudi samo sta je milosevic radio srpskim studentima,na koje je slao i vojsku i policiju da ih prebija. Pa onda mozete da zamislite sta je tek hteo dq uradi sa Albancima. Oyuds i dolazi proglasenje nezavisnosti,ljudima je dozlogrdio tiranin. Mrznja izmedju srpskog i Albanskog naroda samo postoji kod pojedinaca, to su ozlojedjeni i frustrirani ljudi koji mreze i sebe same kada se probude ujutru. A politicari tipa Seselja,Vucica i td. Samo su jos vise doprineli mrznji dva naroda koji su vekovima ziveli zajedno. Eto toliko od mene.

Vlasta napredni

Nažalost mržnja između Srba i Albanaca postoji odavno, ali je bilo prostora i vremena da se ublaži, da se uspostave bolji odnosi. Protestovali su Albanci i pre Miloševića. Ako ćemo pošteno, državau su dobili pomoću mafije. Tači i Haradinaj nisu nikakvi uzorni oficiri, već ratni zločinci. 90% prethodne vlasti će im završiti pred specijalnim sudom. Mi smo propustili šansu da pričamo sa Rugovom, a onda su došli ovi. Ako će Kurti biti premijer i Srbima i Albancima jednako ne treba propustiti šansu za normalizaciju odnosa.

Alek

Onda nece ni biti nove vlade,nego slede izbori.

Iva

Srbima je svejedno ko je premijer na KIM Albanci ne zele saradnju sa Srbima.

Zoran011

Da li se botovanje na N1 dodatno nagradjuje?

speedofsound

Kurti koristi Linux, slusa industrial i new wave, kolekcionira underground punk, cak je jednom i gostovao kao dj u lokalnoj radio stanici, voli Pasolinija, Wendersa, Truffauta cita i pise celo vreme. Sta ima tu da ti se ne svidja kod njega?

блесав створ

А Оливер Ивановић је био глупи каратиста и ратни злочинац. Јер тако каже продуховљени Курти.

Dada

Dok Kurti daje nacionalističke izjave Kosovo se prazni jer Albanci od bede sve više beže na Zapad.

Aca

Podjednako beze i Srbi sa Kosova a i Srbi iz Srbije!!!

alban

Nacionalisticke izjave su samo u tvojoj glavi. Ja Nigde nisam primetio da je Albin Kurti dao takve izjave.

OkO

Ne razumem tu euforiju " Srba" oko Kurtija. Ništa se ne razlikuje od svojih prethodnika. Ništa.

Teo

A ja ne razumem da si "OKO" i da opet nista ne vidis.Verovatno si patriJota.

Svi iz Srbije treba da odu na zapad

I te kako se razlikuje. Za početak, jasnije ističe ujedinjenje Kosova i Albanije za razliku od Hašima ili Ramuša, koji su želeli moć za sebe i da je što manje dele sa albanskim akterima. Dalje, on je politički igrač, nije vojnik poput ove dvojice, što ga čini mnogo opasnijim. Kao političar, tačno zna šta je potrebno da učini na ovim prostorima da smanji pretnje Srbije i ograniči njen uticaj. Pošto Srbija ima ljude na vlasti koje ima, prosruski orijentisane, zabrinute više za lični interes a manje za državni, plašim se da će naredne četiri godine jako boleti nacionalno osvešćene građane Srbije, koje će kao malj klepiti nesposobnost srpskih političara da kontrolišu dešavanja oko Kosova kao nezavisne države. Euforija Srba povodom Kurtijevih obraćanja javnosti je rezultat onoga što im srpski političari ne pričaju od 2000, a to su jasna usmerenja državne politike i ozbiljnost. Nemoguće je biti saveznik svima u svetu ili neutralan, što propagiraju i u Beogradu i u Banjaluci. Srbija je čvorište kineskog pojasa i puta, Srbija je poligon za S400, Srbija ide ka EU i Srbija potencira savezništvo sa SAD u WW1. To je sve neozbiljno. Mora se odrediti jasan pravac, koji srpski političari izbegavaju zbog glasova i da se ne zamere grupama glusača. Za sada, Kurti deluje kao pravo osveženje na sceni, što ga čini veoma popularnim i kod nas. Sa kim možete da stavite Kurtija u istu ravan od srpskih političara, uključujući i opoziciju? Tačno. E, to je tragedija.

Iskra

Kurti po svoj prilici, pre nego sto ukine takse priprema neku drugu globu za srpski narod a onda bi krenuo u dijalog sa Srbijom. Pa nismo mi spali sa drveta pa da tako nesto prihvatimo. Svasta.

Liberal

@Iskra Kurti je tokom intervjua ostavio utisak, bar meni, staloženog, obrazovanog, usmerenog i konkretnog političara koji je izložio svoje ideje, program i moguća rešenja konflikta sa Srbijom. Da li smo ikad ovako nešto čuli od srpskih političara, osim teritorijalnih pretenzija i kukanja ?

TRN

Ovaj lepo radi za Srbiju.

Kojo

Saradnja Sa Kurtijem bice veoma teska.

Sanja

Ne verujem da će se Kurti još dugo zadržati na postojećoj funkciji, nije on političar današnjice, a još manje budućnosti !

Majda

da.kad nije primitivan.agresivan.huškač.ne uklapa se u današnju ovdašnju politiku..kulturan razgovor šta beše to za ovdašnje političare na vlasti?

Svetla buducnost

Sanja@; zato u Srbiji, buducnost ni na vidiku, sa našim Vodjom. Blago si ga nama., Sanja.

Nepodobna

ko kaže, prvorođeni?

crni domino

Pristojan i pametan... Jel si cuo Vucicu!!!???

Steve G

Sta ima da cuje!? Njih dvojica su isti! Obojica glume "velike" politicare, posvecene stabilnosti i nekim satro dijalozima i dogovorima. Pre desetak godina su drugu plocu vrteli. Vucic stavio cvike, a Kurti iz vijetnamke u kravatu uleteo!

crni domino

(Steve G)@ Kurti i Vucic su nebo i zemlja u pogledu na buducnost svojih naroda! Vucic je politiku sveo na biznis i od tog biznisa samo ON ima koristi, ne i narod koji zastupa. To je gospodin Kurti rekao, i u pravu je!

Aca

Gledao sam presing Kurti bolje vlada srpskim padezima nego vaskolike Srbende,veliki nacionalisti,koji vole svoju zemlju po debljini svoga novcanika.

Dr Milojko*

@ A. Kurti bolje govori srpski nego naš premijer ili princ prestolonaslednik.

Jao nama!

Nisam gledao emisiju jer su nam oduzeli pravo na gledanje N1 tv.

Vasa

Nisi ništa propustio.

Ivan Grozni

Bravo gospodine Kurti!

Južni

Intervju koji olakšava i oslobađa. Ne zateže. Liči na vetar koji topi sneg. Nije nemoguće da Srbi i Albanci slobodno šetaju i razgovaraju, da sve manje i manje zaziru jedni od drugih i da prekoplotne razmirice ostavljaju iza sebe. Ali ne zavisi sve od normalnih odnosa čestitih i poštenih građana različitih nacionalnosti - preciznije, zavisi malo. Korupcija je smetnja i interesi sa strane. Da je bilo češće ovakvih i sličnih intervjua i razgovora verujem da bi sve bilo drugačije. Sloboda je preduslov za sve. Zato je slobodno kretanje i sloboda za različita uverenja put koji nema alternativu. Ne moraju Srbi i Albanci da žive u nekakvoj uzornoj zajednici ali mogu da se uvažavaju, da se druže, da sarađuju i da žive jedni pored drugih na civilizovan, neagresivan i uljudan način. Rane se teško leče ali nisu neizlečive.

Pitanje

Hajde da se slozimo, intervju je dobar Kurti nije Albanac koji ubacuje ugalj po Beogradu, razlożno priča, pa da se zadrzimo na jednom detalju kojI predlaze I koji je po mom misljenju vrlo zanimljiv, utvrdjivanje činjenica. Da li je Milosevicev rezim aksiomatski opravdanje I alibi za Albance pa I oruzaba pobuna protiv rezima koji je pokusao da sacuva celovitost zemlje. Ako I to nije validna cinjenica pitanje je da li se sećamo da su Albanci na Kosovu digli ustanak jos za Titovog vakta I da su policijske snage popinjavali cak I Slovenci. I da li se secamo da su I tada trazili ono što danas inplicite hoce Kurti, ujedinjenje sa Albanijom?

Libertina

Albanci su se, kad su Slovenci popunjavali policijske snage, borili kao Katalonci, a protiv Miloševićevih represalija, borili su se kao Kurdi protiv Turske. Ukratko, uspoređivati SFRJ i Miloševićev režim, voda je na mlin ovom drugom.

Dr Milojko*

@ navešću samo dve ispravke: 1. Albanci nisu dizali ustanak za vreme Titove vlasti, osim onog 1945.u Drenici. Protesti studenata i građana ili štrajk radnika nisu ustanak, a veća pobuna desila se posle Tita. 2. Nisu Slovenci pozivani u pomoć srpskoj policiji - to je pogrešno. Po Ustavu 1974 god. i Pokrajine su imale svoju policiju, pa Srbija nije imala ingerencije tamo. Predsedništvo SFRJ je firmiralo i uputilo na Kosovo tzv. "Združeni odred saveznog SUP-a",sastavljed od milicije Srbije, AP Vojvodine i ostalih pet republika. Prvi komandant toga odreda bio je Slovenac. Živim u mestu kroz koje su prolazili ti konvoji savezne milicije prema Kosovu.

Nepodobna

pre Titove smrti brat je služio vojsku na Kosovu, početkom osamdesetih godina, koristili su tenkove, molim vas Dr Milojko objasnite mi šta je to bilo, jer ja ne znam...

Steve G

Vidim, mnogi smatraju Kurtija za gospodina... Hhmmm... mislim da nemate pojma ko je Aljbin Kurti. Amnestirani separatista i velikoalbanski fanatik! Kao sto napisa jedan komentator, mene nije prevario! Molim da objavite komentar.

ajemsasa

"@Steve G: ... mislim nemate pojma ko je Aljbin Kurti. Amnestirani separatista i velikoalbanski fanatik!" Dobro je što vi niste velikosrpski fanatik! Čim neko pokuša ravnopravno da razgovara sa Srbima on je separatista,terorista i fanatik. Zato smo i stigli dovde!

alban

On nema sta Tebe da prevari, hoces da zivis u miru, imas ga, neces, ne moras.

Gradjanin

Gospodin covek! Sve sto ovi ovde nisu! Jugoslav vrhunski! Sve cestitke!👍

Adnan

Jednom, jedan drug - srbin mi je bio rekao: "Naši i Vaši seljaci je**še nam majku". Kurti je rođen u Pristini, pravi građanin, intelektualac, sluša rock, jazz itd... veoma je iskren covek... mozes ga videti u gradu bez pratnje a futbalske utakmice prati u stadionu sa obicnim ljudima- a ne u VIP zonama jer kao što kaže TAMO KRADU NOVCANIKE aludirajuci na predsednika, premijera i njihove bande. Nemojte ga se bojati. Dosao je dan (njegov slogan) i kod vas da posteni mladi ljudi, intelektualci uzmu stvari u svojim rukama stvarajuci bolju buducnost za nase narode. Dosta nas je svega!

bojan

sa ovim likom je moguc dogovor videcete, ima neke dobre ideje, barem kada je rec o trgovini. ali mene nije prevario, sa onom zastavom, jasno je sta zeli i jasno je da je radikalan.

Gradjanin

i to je reciprocitet, kad moze Mile zastavu, moze i Kurti!

Rusija

Ako ti je Zastava,zalog za budućnost,Blago tebi.

Neša

Strašno je koliko je naših ljudi na strani Albanaca..A ne na strani Srbije. Tuga...

Gradjanin

ovo vise nije Srbija, vec nazadnjacka prcija!

boki

to znači da su ovi naši preterali maltretiranjem sopstvenog naroda.

Todor

Ne slazem se!

E, Pa

Samo objektivni ljudi koji cene I slušaju druge, koji cene I sebe I druge su na strani Srbije. Svojim ponašanjem I dobronamernošću sam na desetine Hrvata, Bosnjaka, pa I Albanaca zadobila za prijatelje I ljude koji su prijatelji Srba. Vi takvim stavom samo možete svakog drugog da odbijete od Srba I Srbije. Nije do drugih, do nas je.

Mia

pitate se zašto. Oni idu napred a mi se vraćamo u 90-sete, sa istim ljudima koji nas vode u ratove, sankcije, izolaciju.

Llapi

Svi su objektivni ljudi! Ako si ti neki Patriota moraš i onako da podržiš istinu!

ycvx

Obrni, okreni, bez Srba na Kosmetu se ne može.

alban

Takodje i bez albanaca u Srbiji se ne moze.

xbc

Stigle su packe iz Vašingtona, i Kurti se više ne busa u grudi.

Nepodobna

a prvorođeni, ma ne brine se uopšte za sankcije, obezbedio zalihe, a što ljudi iz kontejnera vade hranu nije ga briga.

Ana Zemun

Kosovo je toliko ogrezlo u kriminalu, da ni jedan obrazovan čovek to ne može da promeni. Moraće ili da im se prikloni i radi po njihovim nalozima ili ga neće biti.

Jean-Luc

Imaš ti srećo neke dokaze o tom "ogrezlom kriminalu" ili samo ponavljaš propagandu tabloida?

Eki

bitno da je kod nas nema kriminala!! Juhuuuu

Zeljko Bgd.

Bravo za TV N1 i g.Cosica, veoma profi i korektno. Nekoliko kopalja iznad svih ostalih medija. Gos. Kurti se predstavio mnogo bolje od vrlog Vodje.

Palmoticeva

Sa “vrlim vodjom” niko ne može da se poredi. Odličan intervju, možda nam pomogne, da shvatimo, gde smo...

Biljance

Biti il nebiti,pitanje je sad.

Dare

Au, šta sada činiti. Ja sam u šoku i neverici. Albanci nam preuzimaju gotovo sve uz pomoć moćne strane sile. Na ovo uticati ne možemo.

Rusija

Možeš ! Potpisuje se Imenom i Prezimenom,preseli se na Kosovo i delaj.

Александар

Ћосићу све похвале,одлично припремљен и вођен интервју.Курти...види се да се баш потрудио да о себи створи слику социјал-демократе,уложио је у себе пуно...најобичнији терориста и иредентиста,мене није преварио.

Dragan

Dva gospodina, usudicu se reci dva mistera, sa zaista autenticnim britanskim drzanjem i dostojanstvom, u civilizovanom razgovoru i razmeni misljenja. Daju nadu u bolje sutra, u zajednicki suzivot bez razlika, netrepeljivosti i mrznje. Daj gde treba da potpisemo pa da se izljubimo kao braca sto i jesmo.

Trivun

Ne ulazeci u sustinu intervjua moram reci da sam odmorio gledajuci ovog smirenog,stalozenog,pristojnog obrazovanog coveka sa urbanim manirima za razliku od nasih napaljenih politicara pocevsi od Predsednika pa nadalje. A to sto je g-din Kurti govorio, nisam drugacije stavove ni ocekivao.Svaka cast!

Marko

Josif,zasto neprijatelj?Kome?Iskreno,pozeleti ga za vodju,kulturan,nevredja susednu drzavu Srbiju!

Predrag

Bravo, pa neka Vučić pukne od muke. Džabe je pobedio sa 98% prisiljenih glasova. Lepo reče vladika Grigorije, u 21 veku, hvaliti se pobedom od 97% može samo glup čovek, i na kraju se pokazalo da je glup.

Oliver

Deluje normalno

Милош

Vuk dlaku menja, pamet nikad.

Gaga

I dodala bih, pristojno.

Trivun za Milosa

Na koga si mislio? Budi konkretan.To sto si rekao moze se primeniti na sve jednog naseg politicara od Vucica pa nanize.

Dobar retoricar

Vlada sobom, za razliku od nekih naših (iako ti "naši" govore da su njihovi tudji), a mada bi bilo dobro da tako može da se kaže i o srpskim funkcionerima, ja to objektivno... Prilično nam izgleda iznenađujuće zato što imamo samo informacije sa lošim konotacijama, te smo, hteli to da priznamo ili ne, puni predrasuda. No, tako i kod nas onaj veliki deo populacije koji nema istinite informacije ni o događanjima u Srbiji (a, da li je Kosovo Srbija, ili je to samo za nas "šarena laza", mozda i sami sebe lažemo) ko zna kako razmišlja i vidi štošta drugačije, jer je propaganda vrlo moćna, odnosno mediji su jako moćni. Da, gospodin Kurti je vrlo dobar retoricar i vrlo dobro govori srpski, a govori i norveški, osim, naravno, maternjeg i engleskog, koji je naucio pored supruge (Norvezanka).

Nika

Dobar intevju. Mnogo šta se kopa među redovima.

Zagorka

Vec smo i zaboravili kako se razgovara,kako covek razgovara sa covekom.Kurti je ostavio izvanredan utisak i kao politicar i kao covek.Verujem mu,ima postene oci.

Miki

Auuu brate šta je botova, mrtva trka, što vučićevih što kurtijevih.

Leonora

I ja sam clanica pokreta Samoopredeljenje. Pobedili smo izbore bez para, bez medija, bez kupoprodaje ljudi, bez udovoljavanja svetskim mocnicima - samo idejama i nadljudskom konsistencijom. Morali smo da koristimo radikalna sredstva za sasvim neradikalne ideje: iskorenjivanje kriminala i socijalnu ravopravnost. Bio je dug put, ali napokon smo uspesno ljudma stavili do znanja, ono sto su albanski demonstranti prelepo napisali na banerima: "MI NISMO SIROMASNI; MI SMO OPLJACKANI". Moguce je. p.s.Albin Kurti je ziva enciklopedija. Guglajte ga na YOUT...

mirko

U Srbiji postoje predrasude o Albancima i uopšte o Kosovu, tome su doprineli srpski političari i mediji, uglavnom nacionalisti i tabloidi, bilo je i nekih zločina na obe strane, a svaka strana je govorila isključivo o drugima. Što se tiče gospodina Kurtija, na osnovu intervjua bih zaključio da je pristojan intelektualac, a posebno me raduje što je socijaldemokrata. Na drugoj strani su nacionalisti, naslednici Miloševića i Šešelja, ljudi koji žive od sukoba i svađe sa svim neistomišljenicima, za njih nema razlike između Albanaca i "neposlušnih" Srba. Očigledno je da nisu stigli da komentarišu sinoć, intervju koji nisu ni gledali, ali zato od jutros, rade udarnički po vođinim instrukcijama. Gospodinu Kortiju želim da uspešno realizuje, ono što je sinoć najavio, to bi bilo dobro za sviju.

Erdhi dita

I jasam dao glas VV ali moras jedno da znas da nije isto Kosovo i Srbija. Posto ja zivim i na Kosoovu i u Srbiju tacno znam stanje gradjana i tamo i ovamo. U Srbiju prvo nema demokratije, gradjani ne smeju javno, da kritizuje vlast a pogotovo zaposleni i drzavnim firmama. Medie su skroz okupirane i nema slobodne medie nego imamo tamo Heppy Pink Kurir Alo Informer i to vodja gostuje kad god on zeli bilo tu i i dnevniku direktan prenos. Informacije daje Vucicevic Sarapa Maric Beckovicka itd.

citalac

Odlican razgovor. Ono sto nama fali u svakom slucaju. Gospodin Cosic je trebao sa malo vise senzibiliteta da postavlja pitanja o Kurtijevom iskustvu u Milosevicevom zatvoru. Ipak je rec o politickom zatvoreniku Srbije.

Lektor

Kad bi pustio brkove bio bi isti Bogoljub Karic samo sto govori srpski bolje od njega

Dejan

Možda je civilizovan, možda je smiren, ali, ako realno sagledamo intervju, on ni na jedno nezgodno pitanje Jugoslava Ćosića nije dao konkretan odgovor već je prosipao demagoške floskule. Ništa konkretno nije rekao ni o ubistvu Olivera Ivanovića (a tek da ne komentarišem rečenicu da svi Srbi sa Kosova i Metohije kažu da su ubice Srbi), ni o vraćanju imovine, ni o sudu za ratne zločine OVK, vešto je izbegao priču o žutoj kući (pritom za ovo poslednje kaže da će normalni sudovi na KiM suditi za zločine nad nealbancima, a svi znamo da je jedini razlog zašto je Haradinaj u Hagu, znači garant je bio svet a ne mafija sa Kosova, oslobođen zbog toga što je ponestalo živih svedoka). Priča da je 60000 Srba proterano sa KiM po popisu iz 1991, a što ne reče da je po tom popisu bilo 900000 Albanaca a sada ih glasa više nego što ih ima. Čitam ove hvalospeve za Kurtija u komentarima, ali nema napretka u pregovorima, ne samo zbog ovih naših već zbog jednih i drugih. Živi bili pa videli, daj Bože da grešim.

kgb sou

udbasima i njihovim botovima se ne svidja kada gradjani Srbije uvide kvalitete kod drugih naroda. Oni bi vecito da nas svadjaju sa drugima kako bi manipulisali nama. Botujes iz udbaske centrale.

mirko

Rekao bih, da nisi pažljivo pratio intervju, ili to pišeš po zadatku. O ubistvu Olivera Ivanovića je rekao, da je čudno da nema snimka sa kamera i da će sve učiniti da se razreši, e sada ako si navikao da se pozove na poligraf i da tvrdi da on zna, razočaran si . Slično je i u vezi drugih problema, nije on sveznajući i svemoćni, nego čovek najavljuje Vlade i njene, kao i nezavisne institucije, ne namerava da bude gospodar, nego premijer.

Dejan

Eto, to je Srbija. Čim se napiše neko drugačije mišljenje odmah si bot. Ako će Vam biti lakše, ja davno većeg gospodina od Kurtija video nisam. Zaboravili smo na krilima koje politike je on došao ovde gde je. Naravno da će u medijima iz Srbije davati smirene i korektne izjave, pa nije on veverica. Ali, kao što rekoh, živi bili pa videli. Voleo bih da grešim.

Liberal

@Dejan O preminulima sve najbolje , ali šta je bilo desilo se.

Leonora

@Dejan, bas je isti sa svim medijima, albanskim, srpskim, stranim - nikada ne reaguje kao neka svajdalica nego drzi visok nivo. On ja zaista takav, verovao ili ne.

istinoljub

Nema govora mrznje, izazivanja straha, podela, sejanja razdora , prica o ugrozenosti, o opstanku, produbljivanja neprijateljsatava i nepoverenja. Svega onoga cime su manipulisali pa vladali politicari devedesetih. I cine isto danas. Stvarajuci napeta i vanredna stanja, deobe, da bi se potom predstavljali kao mesije i izbavitelji. A manipulisani narod ziveo u mrznji, strahu, nezdravog duha i u nezdravom stanju-konstantno. Govor Kurtija relaksira i zato ovde ne zele da se takav govor cuje. Jer krvari njihove predstave i planove. Potsetio me je na jedan kratak i zdraviji period kada je i Srbija imala relaksirane odnose sa susedima. Gde je nosilac te politike bio docekan na noz i nazivan Ustasom. Sa druge strane Kurti kaze da ce u njihovom pregovarackom timu biti i opozicija, ali i strucnjaci. Ovde sve to menja i sacinjava jedan covek. Tolike razlike, porazavajuce gde je Srbija danas.

Kostica

Tačno to htedoh da napišem. Političar smiren, pristojan, obrazovan, zvuči razumno, ne poziva na mržnju, ne proziva prethodne i ne naziva ih izdajnicima i nacistima... Srbadija u totalnom šoku. Stvarno je tužno dokle je ova nekad lepa zemlja dovedena i na šta je spala. Kurti je lakmus naše sveopšte bede.

boki

Mislim da nas je nasa vlast u Srbiji toliko opteretila da nam sada g.Kurti izgleda kao neko olicenje dobrote ,nesto novo ,dobro,pristojno,iskreno ali ako se vratimo samo par meseci unazad dok je bio u opoziciji na Kosovu videcemo u njemu Šešelja koji je zbog razlicitih politickih odluka blokirao vise puta rad parlamenta recimo zbog demarkacije sa Crnom Gorom,zatim njegove pristalice u ulicnim protestima i sukobu sa policijom , euleksom kforom.Sve u svemu ugladjen lik i ne tako naivan ,mozda ce i postati reformator kosovskog drustva ako ga njegovi ne skinu s obzirom da preti da ce iskoreniti kriminal i korupcoju a termin razgranicenja zamenjuje demarkacijom sto ce na terenu imati isti efekat sve u svemu ako ga njegovi krimosi dole i zapad ne uklone politicki Vučiću neće biti lako čak mogu da prognoziram da će zbog Kurtija promena vlasti u Srbiji biti ubrzana a ujedno i zbog pritiska SAD da se sto pre otpocne i potpise sporazum sa Kosovom sto licno g.Vucicu nimalo ne odgovara jer na taj dokument ma kakav on bio treba staviti potpis a to je pocetak kraja.

Miloš

Razlika između Šešelja ili Vučića i Kurtija u agresivnim oblicima političkog nastupa je u tome što je Kurti bio u prvim redovima, a ova dvojica su iz fotelja dirigovala drugima. Ne opravdavam sve Kurtijeve ili bilo čije agresivne oblike poltike, videćemo kakva će biti pozicija i da li je će zaista početi da procesuira Albance odgovorne za zločine nad Srbima. I Vučić je mnogo toga obećavao, pa vidi sad. Da vidimo i Kurtija.

Мирјана

Вучићу је почетак краја већ почео Протестима 1 од 5милиона а то ће бити сам крај краја! Плато субота 18 часова! Бојкот!

kako glasaju,

tako i zaključuju. Pedeset posto biračkog tela traži ličnu korist, nespremno je da zahteva odgovornost za kršenje zakona od predstavnika svoje stranke, a pedeset posto je zgrožena time i ne želi da učestvuje na izborima sve dok se ne pojave ljudi vredni njihovog glasa. Ne shvatam čime ih je Kurti opčinio, izneću samo jedan detalj koji me je zgrozio, bez i malo stida i srama blati Olivera Ivanovića, bez dokaza, svesan da tog čoveka više nema i da ne može da mu odgovori. Ako je takav u svemu, a vidi se da će biti apsolutista žešći i od Vučića, žalim albance.

boki

videćemo ako formira vladu kakav će politički kurs zauzeti jer odgovornost vlasti je veća od odgovornosti opozicije u kojoj je bio a obzirom da je pre formiranja vlade i pocetka pregovora sa Beogradom prvi pomenuo demarkaciju granice sto u prevodu znaci pomeranje granicnih linija mislim da ce nastaviti putem kojim je Hašim Tači ušao u pregovore samo u drugom obliku upotrebljavajući drugu terminologiju.

Moveonup

Sjajan intervju. Bravo za Ćosića!

golorukov

a jel ga pitao za trovanje? dogoverena pitanja

Lola

Briljantan intervju, Ćosiću bravo!

Ana

Hej, vučiću, uči od gospodina Kurtija kako se ponaša u javnosti i kako se odgovara na pitanja.

Mitrovica

... i da tokom celog intervjua nijednom nije rekao nešto slično kao: Ja ne lazem narod, ja nisam lazov, lagati necu, ne lazem kada ovo i ono kazem, ...!

Panda

moja mama je uvek govorila ”ko se busa u grudi o postenju, verovatno nema P od postenja u sebi”.

Kondor

Pametan, obrazovan, kulturan....ali , pre svega odgovoran...prema narodu koji tamo egzistira, prema zajednickoj buducnosti. Jasni I koncizni stavovi. Neko ko ima viziju, ko uliva nadu da je suzivot apsolutno moguc...Steta velika, sto ce dijalog voditi, sa onim najgorim koje je Srbija mogla da iznedri.

M Novosel

Kondor:Kakva je to briga o Srbima koji žive na KiM, kada on ne prizna rezultatte koje je postigla Srpska lista na njihovim izborima.

Kostica

Izvini, sine, ali prvo, niko normalan ne priznaje rezultate koje je Srpska lista postigla. Niko normalan ne priznaje ni rezultate koje je SNS postigla u Lučanima, Boru ... i ostatku Srbije. Ali čovek ipak reče da će SL biti u skupštini, pa ne znam kako si došao do zaključka da ne priznaje rezultate. Osim ako ne misliš da "rezultati" podrazumevaju da SL obavezno bude koalicioni partner? I da iz toga obavezno proizilaze razni privatni dilovi? Izgleda da baš to misliš. I ne samo ti.

Kondor

Pravo pitanje. Zasto bi, bilo ko, pruznao ono sto je neralno, sto je iznudjeno I uradjeno pod pretnjom I prituskom, a ne slobodnom voljom. Interesantno je, I za svaku pohvalu kako gospodin Kurti pravi demarkaciju izmedju nacionalne pripadnosti Srba I pripadnosti jednoj partiji...I kako akcentuje, ono sto mnogi ne zele da glasno izgovore, a to je da je Srpska lista I formirana, da Srbi ne budu politicka, misaona bica koja ce aktivno ucestvovati u politickom zivotu, odlucivati o svojoj sudbini...vec, biti robovi I slepi poslusnici, samovolje jednog diktatora, kome je prvenstveni I jedini bio licni interes.

BRAJAN SRPSKO IME

preseli se na Kosmet i uživaj suživot...

Josif iz Trbušnice

Neprijatelj dostojan poštovanja. Skidam kapu

Nije bitan

Svaka cast gospodine Cosic odlicno uradjen intervju.Culi smo i neko drugo misljenje kosovskih albanaca.Jedino me brine da li je to iskreno i da li ce buduci premijer takozvane drzave ispuniti nesto od obecanog.Malo je zaboravio na imovinu nasih svetinja.U svakom slucaju gradjanima na KiM bice bolje sa novim polticarima a imaju i podrsku velikog brata ameriku.

Samo opušteno

Što se tiče Kušnera i izjave da je Ivanović bio ratni zločinac, nije nešto merodavan da procenjuje bilo čiju ulogu u ratu na Kosovu s obzirom na to da je mnogo loših stvari i prema Albancima i Srbima nakon bombardovanja zataškao. Ali moram priznati da Kurti uliva veće poverenje za normalan život Srba na Kosovu od Vučića.

mirko

Kušner je bio predstavnik za Kosovo, da li je pošteno radio svoj posao ne znam, ali sigurno znam da je znao bolje od samozvanih sudija, koji se referiraju na političare huškaće i tabloidne medije. O Ivanoviću su mnogo lošije govorili Pink i Marko Đurić, nego što je rekao Kušner, a pogotovo Kurti.

Uros

Najbolji novinar na ovim prostorima!

Brat

Ako budes.uradio kao sto si zacrtao.zaebi nemacku idem ja na kosovo da zivim.ovaj Kurti obecava.

Miko

Obečanje ludo radovanje.Miko

Još ću da poverujem

da u okupiranoj Srbiji sa KiM, postoji "demokratija", lepe priče traju onoliko koliko dozvoljavajući strane gazde i jednim i drugim...

Iskren

Druze posto zivim i u srbiju i na kosovu, bilo bi glupo da kazem da je demokratija na kosovo na nivou nemacke ali puno bolje je i ima vise slobodo i demokratije izmedju naroda i vlasti na kosovu nego u srbiju. Ima jos to da se uradi pogotovo sa srpskom drustvom u kosovu ali su deo krivice za zivot srba na kosovu snose i sami srbi e vecinom vlasti ovde za bolji zivot na kosovu. A

Borko

Ljudi sta se palite.... mozda je on pametan i ima ideje ali kada ga mafija uzme pod svoje nece se nista pitati.... ima malo jacih igraca na Kosovu....

speedofsound

Na Kosovu nema jacih od Kurtija. On je sada shef, a svi ostali “jaki” su samo neki lopovi! Kurti je Car i svi su to priznali, idemo nadalje :) Zivim ovde i znam kako je.

Neće

Supruga mu je Norvezanka, a specijalnost joj je ispitivanje terorizma i slično (ekstremisti), a čini se da ima vrlo jak uticaj, u dobrom smislu i smeru.

NACA��

Svi odoše napred samo Srbija ide dobrano nazad. Svaka čast za gospodina Kurtija.

avavavav!

" Politika ne sme da se pretvori u biznis". Ovo nikada nisam čuo ni od jednog političara u Stradiji. Zato smo, valjda, tako jadni kao narod i država!

politikom reciprociteta

Doslo je vreme da Kurti ukine takse...

Nera

Gospodine Kurti želim vam puno uspjeha u vašem radu.

Amy

Kurti pravi gospodin. Kulturan, inteligentan , elokventan. Ne mogu mu ni Dačić ni Vučić ni cipele okrenuti. A mnogi iz vlade Srbije bi mogli da se ogledaju u gospodina Kurtia i da se nauče kulturi i nekom redu.

Max

Au kakva razlika u kulturi u odnosu na nas! Sa ovakvom vlašću, ubrzo će se tamo živeti bolje. A mi ćemo biti ubedljivo najgori.

Starogradjanka

Isti utisak. Sa pažnjom, odslusah coveka, i bi mi neprijatno, ko nas reprezentuje u svetu!? Staloženo, vrlo kulturno. Hvala N1!

Hrabar i posten

Kamo srece da mi imamo ovakog politicara kao sto je gospodin Kurti, da pocisti ove hostaplere na vlasti

Odlican intervju

Odlican Cosic jos bolji Kurti ...

Afrikanac

A da mu ponudimo premijersko mesto Srbije... Vratimo Kosovo i protera nam mafiju... Preterujem??? Mada mislim da će i on potrajati na Kosovu, kao naš Đinđić kod nas...

Marko

Nazalost, bojim se da je kasno za to. Pogledaj samo ko je na vlasti u Srbiji.

NN

Kurti, dobar političar, nije usijanja glava kao njegovi prethodni i ali, to se našem "caru" neće dopasti!

Saša

Nije usijana glava? Ali zato voli Srbe i Srbiju kao rođene...

Mudar covek

Izuzetno pametan i kulturan covek, sa ovim covekom ce Kosovo ocigledno krenuti napred

Bojkot

Molimo samo jedno od njega da čuva sve Srbe na Kosovu i da otkrije sve aktere ubistva Olivera Ivanovića. Dosta je bilo trovanja mržnjom, vreme je da ozbiljni ljudi dođu na vlast sa obe strane i da se reši status Kosova bez mafijaša i terorista. Možda se i ostvari Oliverov san da Albanci i Srbi žive zajedno.

Lsd

Elokventniji kd Ivice Dacica i to na srpskom.

Miki

Ne znam jesmo li svi gledali isti intervju, sudeći po hvalospevima demokrati Kurtiju.

John

Da li je demokrata, podložno je diskusiji (lično, više sam uveren da nije, nego da jeste, plus mi deluje malo pogubljeno...) Ali je jedan od retkih albanskih političara sa Kosova za koje je apsolutno sigurno da nije okrvavio ruke (niti naređivao drugima da to rade), jer se za sve "kritično vreme" za njega zna gde je bio - u srpskom zatvoru. U jednom ima moj respekt - pobedio je "ratnu koaliciju" što nikako nije zanemarljivo. Sa druge strane, pomalo mi liči na Sašu Radulovića...

mirko

Normalan čovek i što je najbitnije civilizovan.

Samo sendvič vučića spasava

Moram priznati covek je gospodin,pristojan slusa pitanje i odgovara itd ,kad pomislim na naseg svetca i njegovo ponasanje i pitanja i odgovore,pitam se jesmo mi kao narod uopste normalni da smo ovakvog izabrali

Gordana

Naravno da nismo normalni.I opet ćemo izabrati istog.Svi idu napred samo se mi vraćamo u Srbiju iz Crnog Gruje.

MajstoR

Nismo normalni!!!

Milan

Mislim da ce Kurti doneti znacajne promene na Kosovu..Cosic odlican kao i uvek.

dr

Nisam siguran oce li doci do premijerske fotelje. Mnogima se zamerio sa obe strane...

Pennywise

Nije glup ovaj Kurti pametan je čovek. Za razliku od AV koji zna da priča tri sata a ne kaže ništa ovaj je Ajnštajn. I super govori Srpski jezik. Već se primećuje koliko su oni napredovali a mi Srbi sa SNS-Radikalnom sektom nazadovali. Zavili su nas u crno. Bože pomozi nam da se na proleće rešimo ove Radikalne bede jednom i zauvek. 🙏

HULJA

Amin!

Sju***

Kurti je bio zrtva pogresne politike koja je decenijama unistavala ne samo Albance vec i Srbe..Dobro je naucio greske koje su izazvale sukobe i to je jedan konstruktivni razgovor bio.. Dopalo mi se sto je za ekonomski razvoj i Pravdu..I mnogo toga sto je izneo,od uticaja politike i mesanja u izbornu volju naroda ,do generala koji iza zatvorenih vrata razgovaraju ovaznim pitanjima. .do reciprociteta u daljim odnosima..!!!

Mad Max

Ja sam pomno ispratila ovaj intervju gospodina Cosica s gospodinom Kurtijem, pokusavajuci da sve predrasude stavim sa strane, da objektivno saslusam sta to ima gospodin Kurti da kaze i mogu reci da je kulturan u obracanju gospodinu Cosicu, da vrlo strpljivo ceka pitanje, da vrlo razlozno daje odgovore, da pokazuje inicijativu da resi bitne probleme na Kosovu, da je obrazovan, da iz njega ne progovara nekakav prkos, inat, nekultura, vec covek govori kako bi on i na koji nacin resio probleme Kosova. Ako mu je verovati, onda bih posebno izdvojila deo gde pominje da ce se boriti da se sto vise ljudi zaposli bez obira na nacionalnu pripadnost i da ce biti - ako bude- premijer svih gradjana Kosova. Ono sto je meni u svemu ovome posebno privuklo paznju jeste jedan civilizovan recnik bez ikakvih optuzbi, prosto govor o nekim planovima za drzavu u kojoj zivi. I da dodam jos nesto, gledala sam mu govor tela, pokrete rukama, njegov osmeh, vidi se da nije covek bez samopouzdanja, zna sta zeli i sto je najzanimljivije, mali utisak mi se sveo na jednu stvar, mozda malo proizaicnu i banalnu s obzirom da je tema bila vrlo kompleksna, ali sam ga u jednom momentu uporedila s Vucicem i moram priznati, objektivno gledajuci, ovaj covek bi, ako nista drugo, o lepom ponasanju u razgovoru s ljudima mogao da nauci nesto ovog naseg predsednika. Gospodin Cosic uvek s britkim pitanjima za svoje sagovornike, konciznim, jasnim, kao i uvek na visini zadatka. Odlican intervju!

Mile

Haradinaj je bio naivan... Ovoga ce mnogi zapamtiti!

Anita

Covek rekao kljucnu recenicu:"Na Kosovu je moguce da pobedi opozicija".

Malena

Molim da se uporedi ovaj intervju i pitanja Jugoslava Codica,sa intervjuom Vucica i postavljenih pitanja nazovi novinarke Jovicevic.Uporedite ponasanje,odgovore,pitanja,insistiranje na odgovorima.

E, Pa

Jugoslav Ćosić je primer vrhunskog novinara, bravo na pravim pitanjima I institiranju na pravim odgovorima. Moram priznati da sam bez problema mogla da saslušam ovog čoveka, što nažalost nije slučaj kad su naši političari iz vlasti u pitanju. Daleko je kulturniji, elokventniji I pošteniji od ovih iz ove sekte.

Ozbiljan i obrazovan politicar

Ako uradi onako kako govori Kurti menja ne samo suštinu i smer srpsko-albanskih pregovora, nego i kvalitet ukpupnih srpsko-albanskih odnosa. Mnogo će biti teže Vučiću da nas zamajava i da spava na podu u Briselu. Moraće da se probudi. A i Dačiću neće biti lako.

Iza brda

U ovakvim okolnostima, dok ovaj čovek sedi ispod zastave Albanije, mislim da su svaki pregovori o daljem starusu Kosova i Metohije bespredmetni. Kao Ukrajina, što je proglasila Donbas za okupiranu teritoriju, tako i naša vlast, u skladu sa preambulom Ustava Republike Srbije, treba da proglasi Kosovo i Metohiju za okupiranu teritoriju.

Dragana

Vi niste pratili intervju. Gospodin Kurti, zaista mislim, da je gospodin, je vrlo lepo obrazložio ... Jugoslav Cosic odlicno vodio razgovor. Vredelo je odvojiti vreme.

Lauda

Preambula, preambula... Da li postoji neki profesor međunarodnog prava, da objasni da je preambula bitna i sa se uvažava kao argument koliko i statut dobrovoljnog vatrogasnog društva? Može tu da piše i ono čuveno "Srbija do Tokia", nikoga to na ovoj planeti ne obavezuje.

RaNbo

Profesor Međunarodnog prava verovatno ne, ali Ustavnog prava da, iz bilo koje zemlje. Ovde sve sami stručnjaci.

Lauda

Mislio sam na međunarodno pravo, da bi se razjasnilo da ustav i preambula nikoga ne obavezuju u međudržavnim odnosima. Profesor ustavnog prava može da tumači ustav samo kao osnovni zakon za naše građane i državu.

Kosovar

Proglasi prijatelju sta hoces, mozes i ratno stanje. Jedino je sigurno da Srbi vise sa civilima ratovati nece. Kosova je Republika a granica na Kopaoniku pa proglasavaj sta god treba!

alban

Iza brda Mozete vi u vasem ustavu proglasiti i da je Japan vas, ali to ne menja cinjenicu da Japan nije vas niti ce ikada biti. . Mozemo i mi albanci napistai u nasem ustavu da je Srbija nasa, ali takodje ni to ne menja cinjenicu da je Srbija vasa. Po tvojoj logici, mozemo mi da se igramo kaoboja i indijanaca koliko god hoces, ali to ne vodi nikuda. To je samo tapkanje u mestu, a tapkanje na mestu ne vodi u bolju buducnost.

Nenadano

"Razgraničenje je rasistički koncept". Pa na osnovu čega ste vi menjali granice? Kao predsednik "samoopredeljenja" što ne pustiš Srbe da se samoopredele? Običan lažov kao i svaki političar na ovim prostorima.

Milka,,

Kapa dole za ovakvog novinara, profesionalac, ali surovi. Bravo!

Labud

Uporediti njega koji priča bolji srpski nego Dačić i Vulin... I onog pljeskača.

Gradjanin

Za fikusa je doktor nauka!

Neko

Kako Vas nije sramota da sedi sa zastavom države koju ne predstavlja...

Kad fazani lete

Ja evo sedim kući pored zastave Srbije, a ne predstavljam je. Naš problem preko trideset godina je što nam je važnija forma nego suština i to nas gura iz brodoloma u brodolom.

Kostica

Ja sedim ispod zastave Jamajke. :)

Svaka ptica svome jatu leti

Nige nećemo stići sa dvostrukim standardima -smeta ti pristojan, obrazovan albanac koji je dobio izbore na Kosovu i drži zastavu Albanije, a smatraš normalnim da neko iz Republike Srpske drži zastavu Srbije i navija za našu reprezentaciju, da Mile Dodik i kao predsednik RS i sada kao član predsedništva BH govori kako ne voli ali mora da trpi državu BH, govori kako bi Republiku Srpisku pripojio Srbiji, i još pokazuje državljanstvo pa dolazi na glasanje u Beograd?! Ako može naš Mile, može i njihov Kurti. A to nije ni bitno - bitno je da se ratni zločinci i ratni profiteri kao i kriminalci svih vrsta zauvek sklone sa grbače ovih naroda na Balkanu i da običan narod počne normalno da živi pa nek se divi ili klanja kojoj god hoće zastavi.

Jovan

Zato što to je nacionalna zastava i to je sam rekao na nekim drugim intervjuju,i on pripada toj nacionalnosti,i tamo kde se drži intervju je njegova kancelarija( od partije) i ne državna institucija, a u državnim insitucijam je reko da če bit zastava Kosove,ma da on to ne priznava,jer nije bilo referenduma u toj zastavi!

Dinko

Jugoslav odličan, postavljao prava pitanja, i insistirao na odgovoru. Kurti uglavnom iskren i otvoren sagovornik, ali bez ubedljivih odgovora na škakljiva pitanja. Više sam očekivao od deklarisanog demokrate.

ValjevoVA

@Dinko Kurti je levičar - socijalista!

Zoran Zemun

Svaka cast Jugoslavu na emisiji sa gospodinom Aljbinom Kurtijem. Lepo je cuti i drugu stranu. Emisija,koja uliva nadu za dijalog izmedju zavadjenih strana.

Tupko&Glupko

Pametan je ovaj Kurti.

SSSS

To najvise i treba Srbe da brine sa obzirom na to koliko je nas vodja pametan i inteligentan, tu smo odmah u velikom minusu.

Samo sendvič vučića spasava

@Tupko&Glupko mi se nismo mogli dogovoriti ni sa onimpre sto su bili malo gluplji od njega

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Srbija jedan od potpredsednika naredne konferencije UN o klimatskim promenama 19:50 h

19:50 h  |  Vesti

Fudbal

Fudbal

Siti ubedljiv, De Brujne se poigrao sa Arsenalom 19:37 h

19:37 h  |  Fudbal

Fudbal

Fudbal

Milojeva dvosmislena poruka: Najdraži meč i pobeda 19:36 h

19:36 h  |  Fudbal

Svet

Svet

Pobednici izbora u Škotskoj traže novi referendum o nezavisnosti, London odbija 19:30 h

19:30 h  |  Svet

Biznis

Biznis

Mali Šengen - šta kažu privrednici o novom tržištu 19:25 h

19:25 h  |  Biznis

Biznis

Biznis

Srbija, zemlja jeftine radne snage ili dobra adresa za investicije? 19:24 h

19:24 h  |  Biznis

Vesti

Vesti

Promene u REM - da li su moguće u obećanom roku 19:24 h

19:24 h  |  Vesti

Biznis

Biznis

Vučić i "Džonsonov" bager otvorili radove na Moravskom koridoru 19:22 h

19:22 h  |  Biznis

loader