Profesorka Vujić sa Berklija: Ugled Beogradskog univerziteta ugrožen zbog Malog

Vesti

Profesorka Vujić sa Berklija: Ugled Beogradskog univerziteta ugrožen zbog Malog

Doktorat Siniše Malog je očigledan plagijat i ugled Univerziteta u Beogradu je ugrožen, jer već pet godina ne može da donese odluku o tom pitanju, kaže za N1 profesorka Jasmina Vujić, svetski poznata naučnica i prva žena dekan na jednom od 10 najboljih fakulteta u Americi, na Univerzitetu Кalifornije u Berkliju.

Komentari (176)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

gf

Gospodja Vujić je poznata po tome što je što je uzela Obradovića pod svoje, oterala Glišića i Parovića, i od pokreta Dveri,napravila je stranku koja je ušla zbog parčeta vlasti sa dojučerašnjim protivnicima.

E, Pa

A vidiš, meni je poznato zato što je profesor I dekan na prestižnom američkom fakultetu Berkliju. Baš bih bila ponosna da neko moj postigne takav uspeh, a bogami sam ponosna što je jedna srpkinja na toj poziciji. Moje duboko poštovanje.

Geralt Od Rivije

Ovo je klasična prevara po režiji, priči i adaptiranom scenariju Boška Obradovića. Kakva crna profesorka sa Berklija, pa da li bilo ko u ovoj zemlji misli da je naš narod od juče. Smešan pokušaj Bole, idemo dalje.

SremacSM

Sve je u pravu, ali bih voleo da znam da li bi na Berkliju 15 studenata moglo da blokra fakultet na kojem je ona dekan i da je prisiljavaju da preko CNN trazi Trampovu ostavku. Takodje, bilo bi lepo da nam se objavi koliko su stari studenti u rektoratu i kakav im je uspeh u studiranju. Mali je teski plagijator, ali ovo nema veze sa uzvisenim zahtevima i ciljevima, vec ima iskljucivo politicku pozadinu. Zato ih studenti BU i ne podrzavaju.

miamoto

Mislim da mi suštinski grešimo u sagledavanju stvari. Da se ne lažemo, nije Srbija Zoran Đinđić, Srbija su Šešelj, Vućić i Milošević. Nije Srbija Novak Đoković, Srbija su Zvedan Terzić i Tole Karadžić. Nije Srbija Stefan Milenković, Srbija su Saša Popović i Željko Mitrović. Vlast će se promeniti onda kada se promeni narod! A narod se menja na gore! Sve je manje školovanih i obrazovanih, sve je više neobrazovanih i nepismenih. Opozicija ne postoji. Podeli li su se u sijaset nekakvih malih partija sa šačicom glasača, nesposobni da se međusobno razumeju i dogovore. Uobraženi, sujetni, iskompleksirani. Prosečan Srbin, a danas je prosek jako nizak, ne voli suprotno mišljenje, a šta je opozicija nego suprotnost vlasti. S druge strane, mali i primitivni narodi, kakvi su balkanski, ne žele da žive od svog rada i znanja, već od privilegije koja se zaslužuje dvorenjem vlasti (pogledajte samo ove botove). Prosečan Srbin ne voli intelektualca, čoveka obrazovanog i učenog, već primitivca, bahatog i sirovog. Ovog prvog doživljava kao stranca (a i onako u Srbiji fakultetski obrazovanih ima, mislim ispod 10%). Prosečan Srbin ne voli čoveka koji govori strani jezik, doživljava ga kao špijuna i stranog plaćenika. Tako da prosečan Srbin nikada neće voleti opoziciju. Smatram zato da je bolje da opozicija i ne postoji. Pogotovo ne ovakva. Da nema opozicije, prosečan Srbin nebi imao razloga da iz inata glasa za one druge, vlast. Da nema opozicije vlast nebi više imala koga da proglašava za dežurnog krivca i razlog sve nesreće. Pogledajte samo informer, hepi i pink. Ovu vlast neće srušiti zapad, istok, Arapi, Turci ili opozicija, već oni koji je sada nose na leđima. Kad im postane teška i gadna. Kad im bude mrsko i teško da vuku i tegle. Kad im se zgade sendviči, i kad se izređaju sve budale u farmama i zadrugama i postanu dosadne. Još 90 tih godina je jedan, meni inače mrzak političar rekao: sve će se završiti, tamo gde je i počelo ....... u Srbiji. Ne daj Bože da tako bude.

Voda u ušima

Na sreću, Srbija jeste i Đinđić i Šešelj, i Đoković i Zvezdan Terzić (Karadžić), i Stefan Milenković, ali i Željko Mitrović, Filharmonija, ali i Pink/Hepi... itd. I nije naš, ocrnjeni balkanski narod tako neradan, orost, nekulturan kakvim ste ga prikazali. Mnogo je i te kako dobrog, radnog, kulturnog i obrazovanog sveta. Problem je što je prevladao onaj loš deo. I na vlasti, u životu. Moramo to da promenimo. Da vučići, vesići, mitrovići i slični njima odu zauvek iz naših života.

Slavko

Bravo za komentar!

Rista idealista

Apsolutno tačno!

Utovari-istovari

od a-š tačno ja mislim da opozicija (koji su bili u vlasti) nema kredibilitet nekih novih "klinaca" nema u javnosti srbiji su neophodni mladi -PERNARI MALAGURSKI VUKANOVIĆI da osveste i povedu srbiju u bolje

mijamoto

Ne znam sta je dobro i srecno sto Srbija ima Seseja? Coveka koji je izmedju ostalog, za potrebe stranih obavestajnih sluzbi, a u cilju satanizacije jednog naroda, na sva usta i u svim sredstvima informisanja proklamovao kako ce Srbi Hrvatima vaditi oci zardjalim kasikama. Naravno njega nikada ni jedno ratiste nije videlo, cak ni ono u njegovom rodnom selu, ali je zato slao tudju decu da ratuju i ginu na sve strane.

Marko Niš

Našli su ko da priča o tome. Da li ti je Boško Obradović pisao govor za gostovanje u emisiji?

gf

Blizu si istine, ne piše on njoj govore, već ona piše njemu.

FakeHero

Malog ili Stefanovica za rektore BU pa da vidis kako ce BU da skoci na rang listama, za 2-3 godine!

istinoljub

U kojoj bi to demokratskoj, uredjenoj drzavi, koja drzi do nekakvih vrednosti, Sinisa Mali i dr. Nebojsa Stefanovic mogli biti ministri. I jos neki drugi kao Vulin i td. Posebno kada ova prva dvojica jos iza sebe imaju Savamalu. A ministru finansija, Malom, se jos i dozvoljava da uplati 200.000 da mu se ne preispituje poreklo imovine. Kada mi imamo premijerku koja ovakve cinjenice okrene naglavacke, pa kaze da je zahtev za njihovim ostavkama neprimeren, ucenjivacki i prikladan samo za neuredjenu drzavu. U kakvoj ona ne zeli da zivi. Pa neka proba da bude premijerka na zapadu i tamo uzima takve u zastitu i daje takve izjave. Ili kada Vucic kaze da ministar finansija, Mali, moze biti ministar i sa osnovnom skolom? O cemu mi pricamo kada su neke temeljne vrednosti ovde izokrenute naglavacke. Sa samog vrha. Dok se oni koji se bore za neke temeljne vrednosti optuzuju, prozivaju i lepe im se etikete.

zzzz

Pa Mali je ,,vredan ,,toga,on je jedan od velikih i nedodirljivih

Frtalj

Sve super do zadnje recenice. A onda cujes da je politicki aktivna i clan ni manje ni vise nego Dveri.

clan elite

Radost je procitati ovaku reprezentativni biografiju... ali Dveri...

Magda

Zašto nije predstavljena kao član jedne partije?

E, Pa

Zato što je profesor I to na Berkliju, vidiš postoje ljudi koji imaju I zanimanje, nije svakom zanimanje clan partije, to je jedino u vašoj sekti zanimanje. Vas predsednik nikad ništa nije radio samo je bio član partije.

Fedja

A da budemo cinjenicni , po struci jeste profesor ali to je osoba koja se zavetovala na vernost jednoj drugoj zemlji a ne Srbiji i ne moze da glumi da joj je Srbija na prvom mestu uz to sustinski je glavna u Dverima koje su po vokaciji rusofilne ... kako da verujem nekom ko u sebi ima tri osobe?

mirko

Atlagiću , pa Tesla i Pupin su radili u drugoj državi, zašto bi to bio problem da ceni Srbiju, pogotovo što je profesorica rođena u Šapcu.

Mukomir

pa to sto Bosko voli Dostojevskog ne znaci da je Rusofil,covek je zavrsio knjizevnost,zasto ga toliko kritikujete nije mi jasno?podrska i profesorki i Dverima.

Alisa u zemlji cuda

Zar mislite da bi profesorka podrzavala Dveri,da u njihovom programu ne vidi dobrobit i napredak za Srbiju.

Pustite programe draga Alisa

U ovoj zemlji cuda to je mrtvo slovo na papiru.

bojkot izbora prvi korak

Potpuno ispravno je ne priznavati BU, stipendije za post diplomske studije prosto odbijati, jer je to velika korupcija i kriminal. Sa mafijom se ne pregovara.

jana

Pa kako cemo da studiramo....?

, Gordana baka

Da dodam, Vučić je kumovao Srozavanje BU.

Углед?

“Ugled Beogradskog univerziteta ugrožen zbog Malog”? Није баш сасвим тако, јер не може се угрозити нечији углед који и иначе не постоји (најнижа категорија тог универзитета на Шангајској листи, а потпуно је избачен са Тајмсове ранг листе - Times World University Ranking 2019). Случај Малог (који сигурно није усамљен) је само илустрација реалног стања на Београдском Универзитету, коме сасвим прикладно пасује скраћеница БУ(УУУУ...) и друштва у коме он опстаје.

Istina pre svegs

Ugled su urušili profesori BU, jer oni potpisuju i sede u komisijama za odbranu doktorata. Da li je u pitanju Mali, Pera ... nine bitno. Na liniji odbrane univergiteta stoje profesori svojim moralo, znanjem i etikom. Najveći su problem profesori koji prodaju ispite, mastere i doktorate. Naplaćuju kako kome- neko keš, neko u naturi... Pad na šangajskoj listi je jer naši profesori ne rade ništa, čast izuzecima. Većina decenijama nema objavljen rad na sci listi. Pojedini, gle apsurda, ne znaju engleyki jezik, kao npr. sef katedre na ljudskim resursima na istom tom FON-u. Vatra se gasi na izvoru a ne na obodima.

SremacSM

sta ste zapeli za radove u casopisima na indeksiranim na sci listi, kaonda je to vrhunac nauke. U pola casopisa tih casopisa objavljivanje rada se placa, sto govori o tome kakva je recenzija. Broj radova na SCI listi, kao jedan od kriterijuma za rangiranje na Sangajskoj listi, uvalili su Springer i drugi izdavaci, koji obrcu stotine miliona profita, a i autorska prava se prenose na njih. Na sci pricu su se primili buranija poput nas, Hrvata, Bosanaca i sl. Nemci, Francuzi nemaju nikakvu obavezu da za odbranu dr ili za izbor u vise zvanje imaju radove u ovim cadopisima. I na kraju, da bi ibjavili rad u malom broju iatinski naucnih cadopisa ranga M21 ili M21a, dakle onih sa visokim IF, trebaju Vam jaka istrazivanja, a Srbija uglavnom nema para za to. Zato, batalite pricu o SCI radovima i o tome kako profesori ne rade. Idite na neko vece naucnih oblasti na site univerziteta ili na senat, pa pogledajte referate za izbore u zvanja i onda kaxite da ne rade nista

kinez

Urusio se kvalitet jer su najbolji otisli.ovo je samo posledica.nemoj da se lazemo

Klanovenus

Najbolji su otišli jer je Vučić napravio državu da onaj ko nije član SNS nema nikakvu perspektivu u ovom društvu.

Aleksandra

А зато су пре 2012. године свуда били запошљавани искључиво стручњаци... NOT!

Deyan

Ih Profesorka, ne znaju oni ni šta je Berkli, ni moral, ni etika. Kod njih je važna gola sila, nasilje i money talk.

Pavle

Bravo Profesorka! Razumete se u politiku i čast nam je da stižu pozitivni signali sa Berklija. Pozdravite Danka Djunica kada ga sretnete, on voli Srbiju skoro koliko i Vi.

Ana

Ovoj ženi svaka čast u svakom pogledu, ali mi je potpuno nadrealno da neko ko živi i radi na Zapadu bude u političkom savetu Dvari koji u tom zapadu vide glavnog neprijatelja i koji ne žele Srbiju da vide u Evropskoj uniji. Hoće li neko to da mi objasni?

???

@Ana pa njen licni interes je bio da svoju karijeru gradi na zapadu, ali isto je svesna da nasi nacionalni interesi ne mogu biti ostvareni ako idemo na tu stranu... zena je samo pragmaticna

Mare

Gospodja Vujic je godinama unazad podrzavala Dveri i ucestvovala u njihovim kampanjama. Odabrala je najbolju opciju.

Gradjanin

Vaznije njihove lazne diplome od svega i svih, ali to vam je AV AV...

Vuk

Vecu smejuriju nisam cuo. Servirala opozicija tako, jer nemaju jednog skolovanog coveka. Dosli ste gradjanima glave sa lazima koje Bosko i Djilas serviraju, a vi ponavljate.

Svetozar

E moja profesorka....

Bg UN

Gospođo Vujić, Ugled BG Univerziteta je ugrožen zbog MALOG I zbog mnogih "VELIKIH".

Max

Studenti ne žele više da plaćaju tolike školarine za fakultet koji se strmoglavo urušava zbog falsifikovanih diploma! Nigde ih neće priznati!

Zlatko

U moje vreme nije bilo studenata sa preko 50 godina.

Penzioner

Pitam se zasto ne postoji online registar ko je kad i sa kojim prosekom završio svoja školovanja. Pa bi mogao neko recimo da primeti i kaže čekaj bre Toma Nikolić završio u mojoj klasi a jabga nisam video ni jednom ni na predavanju ni na jednom jedinom ispitu. Ili ček cek Siniša Mali završio studije samnom u Sava Centru u neakreditovanom engleskom fakultetu....

rosa

To nigde u svetu ne postoji. Na velikim i poznatim univerzitetima cak se ocena sa ispita salje licno studentu, tj oni koji su polagali ne znaju ko kakvu ocenu ima. To se smatra za privatni i poverljiv podatak na koga ima pravo samo poslodavac.

Balkanarijum

Njima nema nazad ....to je živi pesak tonu sve dublje ... a kad bude borba za opstanak tada ćemo videti ...

SSSS

Vlast je dokazala da i kamen može da se pokvari

Penzioner

Treba prvo izolovati te privatne Megatrend- trange -frange fakultete od ozbiljnih fakulteta BU. Zatim definisati šta je plagijat, zatim proveriti po hitnom postupku gde su, kad, sa kim i kako studirali i doktorirali Toma Nikolić, Siniša Mali i Nebojša Stefanović. Smeniti ih po hitnom postupku ako se nađe i najmanja malverzacija a mislim da je dovoljno dokaza za one sa zdravim razumom.

Hmmm

Sto je najgore na zapadu mnogi priznaju Megatrend a ne priznaju BU. Gleda se kvalitet profesora a ne kako se prolaze ispiti to njima i ne pada na pamet sta sve mi radimo

Mikača

al ne da Vučić malog pa neka ima samo osnovnu školu.....

SremacSM

Novim ciklusom akreditacije profesori drzavnih fakulteta imace gornji limit optetecenja 12 casova nedeljno, sto ce mnoge spreciti da tezgare ili da prodaju svoje reference i zvanja privatnim fakultetuma, kao sto je to bio slucaj do sada. Lepo zamisljeno, ali nisam siguran da li ce se to postovati. Nisam siguran ni kako se akredituju privatni fakulteti, a posebno Zukorlicev u NP. Politika iznad svega

SRB

Glavno pitanje je da li će neko pravno odgovarati za zloupotrebu Zakona i malverzacije?!

Gogo

, mora jednom neko da odgovara pa da to postane praksa. Ne smemo dozvoliti da zbog nekog Malog ispastaju sve generacije BU. Diploma nije sverc roba i ne sme da padne u kriminalne kandze da ima cenu a nema vrednist.

Marko

Samo još da nas profesorka ubedi da će ugled BG univerziteta biti bolji kada na vlast dođu Dveri i prekinu svaki razgovor sa Zapadom.

Balkanarijum

@Marko Promašio si temu ni jedna stranka nema veze sa BU osim sns na žalost To je bila “nezavisna” institucija

Penzioner

Naravno da bi bio bolji ugled ako bi Dveri došle na vlast, jer koliko znam nema nikog iz Dveri ko je kupio diplomu ili plagirao doktorat, a u SNS ima nekoliko hiljada članova sa kupljenim diplomama (Toma Nikolić, Stefanović, Mali, Jovičić, Andrea Radulović, Tončev, Bečić itd.). Prosečan predstavnik SNS-a koji upravlja danas dravom ti je klinac od 25-30 godina koji je kupio diplomu i nema dan radnog staža.

milka

Ne lupetaj.

Jezičara

Nije u redu što se veoma kompleksno pitanje pretvorilo u hajku na jednog čoveka, pa makar on bio i ministar. Naš univerzitet gubi ugled zbog mnooogo važnijih problema od doktorata jednog jedinog čoveka. Treba ispitati da li na državnim univerzitetima ima slučajeva korumpiranosti, pre svega sticanja doktorskog zvanja na sumnjiv način. Nerealan broj doktora nauka u našoj zemlji je do sada bio predmet novinskih članaka, ali ne i ozbiljnog istraživanja. Šta stoji iza ove pojave? I da se razumemo, ovaj sunovrat je počeo devedesetih, pa se stanje samo pogoršavalo tokom godina i različitih "vladavina".

Vukasin

Najgora vrsta komentara, kritika po svemu, sto opsirnije i sto nepreciznije. Devedesete, nije Mali jedini, korupcija, sve vlasti su lose.. Sve navedeno je tacno, ali se ocigledno skrece paznja sa onog najbitnijeg trenutno, a to je da je Ministar finansija plagirao doktorat.

Mukomir

nije tacno,zasto abolirate najveceg krivca,malog,sunovrat je poceo od vladavine radikala,to je evidentno i nadam se da ce sve diplome i doktorati biti revidirani.

rosa

Ovo je tipican nacin kako se razvodnjava problem. Plagijat ne moze da se prizna i tacka. Doktorati su obarani, ili jos vise, nisu prolazili na Vecima fakulteta kada nisu valjali. Uzgred, Mali je prvo prijavio doktorat na Ekonomskom fakultetu pa nije prosao- to ste zaboravili. Za korupciju postoji policija, a istrazivanja se objavljuju u casopisima.

SRB

Mudro zbori pametna žena!

Milan

Наравно. А, да ли је тих 1000 студената ЕТФ платило бар по скромних 50 000 долара школовање ЕТФ? Било би фер?!

julijana

@Milan Kome da plati tih 50.000 dolara? Kad zatreba svako od njih ce da doleti odmah da radi. A sta ovde sad da radi, prvo nema posla, svi zbrisase u EU, a drugo umesto strucnjaka nasa drzava uzima opskurne tipove iz inostranstva pa ce beograd na vodi da potone, a grdelica da se srusi, i kalemegdan da se srusi sa gondolom, savski nasip da potruje i poplavi Beograd...

Aca Stanimirovic

Bilo bi lepo da kazete da je ona i potpredsednik Dveri.Bas zanimljivo zar ne?

Pera Detlić

I, šta bi to trebalo da nam govori?

Ivan

@Aca Stanimirovic Pa sta ako jeste. Jel to znaci da nije priznata u Americi, da ima laznu diplomu i da govori neistinu?? Idi pojedi neki sendvic molim te dok jos ima !!!

E, Pa

svaka čast za dveri, poštovanje, lepo je u svojim redovima imati jednu ovako pametnu ženu.

Mukomir

a kome to smeta?Boska napadaju zato sto je najbolji a uvazena profesorka zna sa kim ima posla,svaka joj na mestu,maksimalno lepo objasnjeno.

Milorad

Ako je ova profesorka podpredsednica Dveri, ja na sledecim postenim izborima - glasam za Dveri.

667

Ona nije potpredsednik Dveri, ona je stvorila Dveri kao političku stranku, u šta se Obradović svojevremeno kleo da se nikada neće dogoditi.

Despot

Onog trenutka kad je Tomislav Nikolić uz podršku SNS došao na mesto predsednika Srbije- obrazovanje u Srbiji je izgubilo svaki smisao. Jer,kako da studentima,mladim ljudima,objasnite da za diplomu treba da se muče, da uče, kad mogu da je kupe...kao Nikolić. Posle su došli Stefanović,Šabic...i sve je otišlo do đavola.

White

Šabić? Nešto si ti pobrkao.

R

Njeno obrazovanje i znanje mi je nespojivo sa njenim političkim angažmanom.

Jovana

I meni. Šok :(

Mukomir

ljudi,zasto tolika omrazenost prema Dverima?covek potpuno na mestu,vucic ga mrzi jer je za njega dr.nauka u svakom pogledu.

Grdana

isto sam pomislila! Nespojivo

Aleksandra

Ех, то је зато што се фокусираш на то како неко говори, а не шта су конкретни резултати тог човека. Ретко који је либерал у Србији постигао нешто конкретно у животу, осим што је као комунистички потомак имао једини задатак да седи и бистри филозофију на нашим друштвеним факултетима, па је сад због тога интелектуалац.

Mali doktor Stefanović

Zašto ne? Kakve posao kojim se neko bavi ima sa politikom? Da podržava nazadne, shvatio bih jer niko normalan i informisan a većeg IQ-a ne može podržavati nazadne.

Bole

To je u sustini naprednjacki plan za smanjivanje odlaska mladih fakultetskih obrazovanih ljudi iz zemlje, toliko unistiti BU i degradirati mu ugled da diplomci BU u buducnosti nece biti primani na doktorske studije u razvijenom svetu.

Svasta

Pa ne moraju ici na doktorate, ici ce da rade. Mislim ici ce sve jedno. Ne mora pobogu svako biti doktor nauka to ima smisla samo za one koji ostaju na univerzitetu a ne za rad u privredi. U ovoj zemlji sad svako mora biti doktor eee kompleksa.

Dana

Она разишља da li će primiti studente Beogradskog univerziteta na doktorske studije у Берклију где је декан??? НО КОМЕНТ

Pera Detlić

Latinica ili ćirilica, pitanje je sad

Hygge

Mešaš latinicu i ćirilicu i komentarišeš?Video sam svakakve botove do sada, ali ti si pobednik u tuposti!

Gogo

, samo takvi mogu i da budu botovi. Ko nema obraz ne moze ni da pocrveni.

MakaDam

što da ne razmišlja? Da urušava svoj ugled i univerziteta koji predstavlja, jer su Srbi u pitanju? A nije dovoljno što se angažovala i predočila koje trenutna situacija probleme može da ima i da trebamo da ih rešimo! Ako smo toliko maloumni da to ne možemo da rešimo, a pritom hoćemo preko veze, jerbo je ona srpkinja na berkliju a mi smo srbi, nešto stvarno nije u redu u našim glavama....

Gogo

, procitaj ponovo. Taj Univerzitet ne cini samo ona i ne odlucuje sama kao kod nas sto Vucic sve sam odlucuje. Pogresno shvatas, verovatno te neko tako naucio, ali sta ces nisi ti kriva.

SSSS

Sa' će preCednik da je proglasi samozvanom elitom.

Kiza

Boško je nju proglasio za elitu.

SSSS

Univerzitet Berkli je nju proglasio za elitu. Ona je dekan tamo.

Od poštovanog univerziteta u svetu

Postade napredna prćija. Sa par hiljada postaneš doktor. Ponizno za profesuru. Šta je sa glasom profesora?

Miloš

Većina profesora ne podržava upad studenata u Rektorat.

Gogo

, mislim da su profesori uplaseni od AV, pa cekaju priliku.

aa

Divim se i postujem profesorku Vujic. Ona bi trebalo da bude ugled svim profesorima i idol studentima BU a i svim mladima u Srbiji cije je zivotno opredeljenje nauka. Nesto kao sto je Djokovic idol onima koje sport vise privlaci. A za one uspavane i neaktivne profesore BU jos jedna poruka: Time sto ostajete indiferentni na urusavanje ugleda BU (nesankcionisano kupovanje ispita - afera indeks, diploma i plagiranje doktorata) i ne branite autonomiju istog, pokazujete da ne postujete i ne zasluzujete svoje zvanje i svoju katedru. Vi biste trebalo svojim studentima a naravno i svojoj deci da budete primer strucnosti i moralnosti a ne slepi poslusnici bilo koje politicke garniture.

Jelena ST

Samo jos da shvatis da je ona u Dverima i da zato ovo prica a ne zbog uverenja i super si.Ali onda joj se vise neces diviti.

Aca Srbin

Dveri su za ove na vlasti genijalci. Prouci ih malo dublje pa ces se uveriti.

Petar

Jelena, ti bi o Dverima, da ne bi o Malom, i Vučićevom sistemu obrazovanja.

Gledalac

Ja očekujem da Dr. Martinović i prof.dr. Atlagić provere diplomu i funkciju ove gospođe.

Kondor

Ne!!!!! Tu privilegiju ima, samo onaj jedan, kome su bas sve dozvolili, pa I da nas unisti.

Arhimed

da da... Ali neće uspeti, zato što ćemo ga sprečiti. Mi. Narod.

Мики

СПС, СНС, СРС шире код својих полуписмених и неписмених да проф.Јасмина Вујић ради за ЦИА, а чиме они могу да уцене ову еминентну научницу ?Еминентну научници су слободни људи,то ови јадни СНС и остали никад неће схватити !!!

Bole

Pazite kako naprednjacki botovi nisu prepoznali ironiju u vasem postu i samo vam daju pluseve, shvatili su post bukvalno :)

Grdana

I dr Petrović da se pridruži ekipi, bez tog šamana nisu kompletni

Napredna Srbija

Lažni student generacije podržava lažne doktore. Moralna kataklizma i beda, bez trunke dostojanstva

Gordan Petrić

A kod nas su profesori Selaković i Martinović. Tužno...

Apsurd

Zamislite profesora Martinovića koji predaje na medicinskoj školi, strašno da ne može strašnije.

Mile

Profesorko, pa vama bar ne mogu ovi iz snsa dati otkaz !!Zato ocekujem DA IMENZJETE ONOG, KO JE GLAVNI UZROK svih problema ove Srbije!

Ljiljana

Dospodo Vujic, svaka Vam cast, pozdravljam Vas sa najvecim postovanjem!

Anica23

Jesi i ti iz Dveri kao i ona pa je pozdravljas?

Filozof

@Anica23 A kakve veze ima ko je iz koje stranke, bitno je KO je i ŠTA je u svojoj struci i na poslu gde radi. KO su i ŠTA su ovi iz SNS koji imaju diplome, gde ih svetu to cene kao stručnjake i naučnike? Eto, i Vučić se hvalio da se bavio nekom naukom i da je dovoljno kompetentan da kaže da Siniša Mali nije ništa plagirao i da, kad je reč o optužbama za plagijat, u životu nije čuo veću GLUPOST! Ali, zaboravio je da navede neke reference na osnovu kojih bismo znali da je on i u svetu ugledan naučnik u svojoj oblasti, a ne samo u krugu svojih drugara!!! To u kojoj je neko stranci i kakvu politiku zastupa je jedna stvar, a nauka i struka su nešto drugo. Jedino je u ovoj našoj Srbiji problem kad ljudi struku i nauku podrede politici zbog ličnih i stranačkih interesa. Gospođa Vujić nije u toj priči, što dovoljno govori šta je ona u SAD i koliko je cenjena od svojih kolega. Ako bismo za poslanike glasali tako što zaokružujemo njihovo ime i prezime, a ne neku listu, onda bi gospođa Vujić, kad bi se vratila da živi u Srbiji, sigurno bila jedna od narodnih poslanica u Skupštini, bez obzira u kojoj je stranci, jer može neko i da bude za SNS kao stranku, ali ne vidim kako bi bilo ko sa IQ većim od 10 mogao da glasa za Martinovića, Rističevića i njima slične. U SAD se za kongres i senat predstavnici stranaka kandiduju IMENOM i PREZIMENOM, a ne nekim listama pa da se kriju iza predsednika stranke. Tamo glasate za ime i prezime, pa stranke paze koga primaju u članstvo. A o preletačima ne bih da pričam, tamo ima porodica koje su preko 100 godina za jednu stranku i nezamislivo je da sad neko tek tako preleti u drugi tabor. Ima izuzetaka, ali vrlo retko, dok je to kod nas maltene postalo pravilo.

SSSS

Zato smo i oni i mi tamo gde jesmo

BotAlert

hahahahaa Anice, bote broj 23.

Milojica

@Anica23: i ja pozdravljam profesorku Vujic! Ako vam treba evidencije radi nisam clan ni jedne stranke pa ni Dveri, zavrsio sam ETF ziveo i radio u Si dolini od 2000. do 2015. i video koliko je profesorka Vujic pomogla nasim studentima koji su tamo otisli na poslediplomske kao i koliko je vremena i truda ulozila u pokretanje udruzenja studenata ETF-a (BAFA). I sta cemo sad, sta cemo sad (mozda vam ove reci zvuce poznato)? Hajde, recite mi? Sta ste Vi, Anice, uradili a da se moze da uporedi sa profesorkom Vujic?

Ne slažem se

Dajem punu podršku studentima koji talasaju oko falsifikata Malog, jer ako na tome krade, šta je tek kao gradonačelnik, ili sada ministar finansija, u situaciji kada mu je kaca sa medom (budžet) u rukama? Mogu da zamislim, kao i što razumem da glavni kacolog svoje kaconoše ciljano raspoređuje u svojoj kočiji (Srbiji). Međutim, oko čega ne delim stav sa ovim studentima ? Oko zahteva da rektorka cima Brbabić (jednu od kacofila) da smeni svog falsifikatora, pardon, svog finansistu. Studenti prvo mora da izdejstvuju utvrđivanje krađe, tj, plagiranje Malog. To je njihov posao, njihova zona odgovornosti. Kada se to utvrdi, onda se ide dalje, sa argumentom u ruci. A argument je - i ako se ne utvrdi. Ali sada tražiti smenu ministra, pogrešan je "izvandomenski" zahtev. Studenti, imate neoboriv argument, skoncentrišite se oko 1 zahteva, i to pripadajućeg. Uopstalom, Brnabić ne odlučuje ni o sebi, a kamoli o Malom. A onaj ko odlučuje o svemu, izgleda, ovog "zaštićenog svedoka" - sme samo da bezrezervno podržava...

Milisav

@Ne slažem se Bravo. Tačno si ovo procenio. I gradjanski protesti su propali zbog insistiranja na neostvarivim zahtevima.

Ugled univerziteta više ne postoji

Zbog Malog, Jorgovanke, Stefanovića, Djordjevića....i mnogo drugih naprednjaka ugled beogradskog univerziteta je srozan. Nekada su se na beogradskom univerzitetu školovali Grci(nekoliko hiljada godišnje), a sada se mogu izbrojati na prste jedne ruke. Nove destinacije su im Rumunija i Bugarska zbog kvaliteta nastave. Naše diplome u Grčkoj više nemaju vrednost. Bruka i sramota. Rasturiše nam naprednjaci državu, školstvo, zdravstvo, ma sve.

Andrija

Naprednjake je bas briga za srozan ugled univerziteta.Ti njih i ne glasaju.Njima treba narod samo sa zavrsenom osnovnom i srednjom skolom da motaju kablove za 250e.

Hygge

Andrija, ministri mogu imati osnovnu školu, a motači kablova ni nju.

Kondor

U tom svetu su nasi strucnjaci cenjeni I postovani, na uglednim funkcijama. U tom svetu pravih diploma, postoje pravila. Koja su vrlo jednistavna, a postoje, samo zato da bi se postovala. U tom svetu, laz I prevara nose odredjene konsekvence...najstrozije se sankcionusu. Bez pogovora. Ali, to je jedan sasvim obican, civilizovani svet...kome mi, definitivno ne pripadamo.

Grizman

Naša država je zasnovana, isključivo, na ličnoj volji gospodara. Reče jedan aga za Sulejmana.

Proffesor

Gospodjo, nemojmo vise IZVRTATI STVARI !!! U ovoj zemlji APSOLUTNO NE MOZETE OKRIVITI ni Malog, ni ovoga, ni onoga, jer su to samo marginalne licnosti, kao sto su i institucije marginalne.SVAKI PROBLEM OVE ZEMLJE, OD NAJMANJEG, DO NAJVECEG PROIZVEO JE SAMO vucic i niko drugi...

Prof. dr R O T

Vucic je na svojoj TV Pink, vec pojasnio, kako to funkcionise podanicka druzina, ne mora imati ni diplomu, niti doktorat, vazno je da slusa, da je bahat, neustrasiv, a za ostalo je odgovoran licno!

...

podrska studentima, ali promasili su temu. ne treba da traze smenu malog nego oduzimanje doktorske titule...

Penzos Djuradj

Slažem se,baš tako!

Uvek ću da pokušam

Ono što je uradio je krivično delo.

Šetačica

Zatvor!!!

kritika

to mora da uradi univerza. oni nesmiju da se mešaju u rad univerze. samo da traže oduzimanje naziva,jer se pokazalo , da je rad falsifikacija. ostaloje na univerzi i dekanima. oni su odobrili diplomski nalog i dali naziv.

Zoran987

Pa naravno da je urušen ugled BU kada ljudi koji treba da odbrane taj ugled ne smeju da pisnu na očigledan plagijat. S druge strane ova ekipa bi pre izabrala da sruši ceo sistem BU i da bude poslednji na rang listi svih univerziteta ali da njima ostane taj doktorat.

HERCEGOVAC

Hapsi bagru policijo sta cekas narod te placa .....

XYZ

Zar profesorku sa Berklija?

E, Pa

Eeeeee, jadniče botovski.

Nastavnik

Siniša Mali, Nebojsa Stefanovic,Jorgovanka Tabaković, Tomislav Nikolic....Ima li ovome kraja?Ovo je bruka za celokupno društvo, poraz sistema koji se predao pred samovoljom jednog čoveka, ovo je pljuvanje u lice svim onim ljudima koji su prošli kroz nas školski sistem i koji su vredno radili kako bi stekli svoje znanje i izgradili ovu zemlju. Hrabri studenti koji su iz protesta blokirali rektorat su poslednja odbrana od rušenja integriteta BU, našeg drustva u celini . A pre svega su branioci zdravog razuma , poštenja i slobode. Bravo hrabri ljudi! Nadam se da će ustati cela prosveta i svi ostali jer drugu zemlju nemamo.

Mukomir

bravo za komentar,od reci do reci

pfc

Čemu priča, kad prvorođeni kaže da ministar može biti i lik sa završenom večernjom školom!

Josarian

@pfc Pa ne može da kaže drugačije kada se sa takvima oktužio. Mora! Među njima se on oseća pametnijim.

E, Pa

ali ne može biti ministar dokazani lopov. Sad već ceo svet zna da je plagijator, tačnije uzurpator tudje intelektualne svojine, da je makar onaj pamuk prebacio u maline pa da se malo I dvoumimo, nego on rešio baš sve da mazne. Ipak ja mislim da je njemu smestio taj neko od koga je naručio da mu napiše doktorat, nije ga on garant ni prepisivao.

Realno

Pa i moze, kakve sad to veze ima sa plagiranjem?

E, Pa

plagiranje jednako kradja, kradja je krivično delo, možda grešim, ali neko ko je kriminalac ne bi trebalo da ima javnu funkciju?

Panda

Mi smo svi ugrozeni zbog ovih malih i velikih... Podrska studentima!

Filozof

I u SAD postoje univerziteti kao što je Megatrend, na šta se njegov vlasnik i rektor ponosno pozivao (da su privatni univerziteti u nekim slučajevima i bolji od državnih, samo što Harvard na koji je mislio nije baš privatan, nego non-government i radi se o NON-PROFIT instituciji). Ali je zaboravio da kaže da se u SAD univerziteti kao što je Megatrend nazivaju diploma-mill (tj. "štancaju" diplome, kako bi mi rekli, a slobodno preveli kao: štamparija diploma), i sa tim diplomama niko ne može biti sudija, sekretar u javnoj ustanovi niti na bilo kojoj odgovornoj funkciji, to služi vlasnicima malih firmica koji su jedva osnovnu školu završili da eto kao imaju neku fakultetsku diplomu. I to je OK, i kod nas su takvi privatnici kupovali duplome nekih privatnih visokih škola i fakulteta, ali da država priznaje te diplome i zapošljava ljude na odgovorne pozicije (eto, čak i na mesto ministra policije), toga ni u jednoj normalnoj državi nema. U normalnim državama postoji RANGIRANJE univerziteta, ali ne verujem da bi i kod nas to funkcionisalo kako treba.

marko

@Filozof Tako je i u Velikoj Britaniji i veliki broj dece nasih novopecenih bbgatasa su zavrsili bas takve fakultete i ovde izigravaju vrela znanja, a u Britaniji bi mogli biti samo piljari.

Milan

Ugled BU je ugrozen zbog rektorke i prorektira kao i clanova komisije koji su rekli da je Mali samo malo prepisivao. Ugled visokog skolstva u celini je ugrozen diplomama Tomislava Nikolica,Nese Stefanovica,Gasica,Becica,Kostresa.

Sibila

Izuzetnu radost mi pričinjava da razgovaram sa tako umnim, čestitim ljudima, kao što je profesorka Dr Jasmina Vujic (uz to još prva žena u istoriji koja je bila profesor, a potom i dekan na Berkliju), ili da bar gledam i čujem pravog stručnjaka, a najbolji su i vrlo skromni (lepota je u jednostavnosti, a, što je neko bogatiji kao ličnost, manje žudi za kicenjem, kako doslovce, tako i generalno) u saopstavanju, u razgovorima i ophodjenju. Upravo je i eklatantan primer da to što je dekan na fakultetu apsolutno ne isključuje da bude aktivna i u politici, jer je svaki čovek zoon politikon. Hvala N1 što poziva takve goste, naučnike sa autentičnim doktoratom, kao što je divna Jasmina Vujić.

Liman

Sve su upropastili. Jako zli i glupi ljudi.

Candy

Pohvalno, ajde sada i svi drugi profesori neka krenu sa podrskom, neka se oglasi i SANU?

Kondor

Ne mogu...izabrali su zavet cutanja. Vrana vrani, oci ne vadi.

Umorni veteran

Ne dam malog...

Mirko

Ni ja ne dam mog malog.

Лајковачка пруга

Какав Беркли какви бакрачи. Имамо ми Мегатренд и њему сличне факултете, за које је битно да имаш пун новчаник и диплома ти је загарантована. Још ако си идопоклоник великог вође успех и напредак на друштвеној лествици су ти загарантовани. Још кад АВ чује да је госпођа Вујић члан политичког савета Двери, одмах ће је помножити са нулом. И њен докторат ће бити под сумњом док га он као Нешин и Синишин, пред спавање, не прелиста и да своје стручно мишљење. Што се силицијумске долине тиче, није то ништа према нашој долини "чипова" у коју ће незна се ко уложити две милијарде долара. Тиме ће нас прворођени увести не у "златно доба", него у "рај"! Ко доживи, причаће, а дотле!?

Marko

Kod nas je uvek jedan odabrani pojedinac iznad cele drzave drustva a gomila glupih i kojima takvo stanje odgovara to podrzavaju.

Nemanja

Nije samo zbog Malog, zbog partijskog upliva u sve pore drustva drzava ce sigurno propasti. A BU je vec propao sa nestručnim sns kadrom ubačenim da vodi takvu instituciju. Ova država nema budućnost

Naivni Srbin

Ma sta zna profesorka Vujić sa Berklija?Valjda vise zna onaj Dr.Nebojsa iz Sava centra.

Grizman

čekaj samo, kad Đuka oplete po orofesorki.

evita

Usudice se, garant!

Vladan

Ne da je ugrožen ugled nego to nije univerzitet. Studenti da uče profesore umesto obrnuto. Posledica dugogodišnje negativne selekcije u društvu

SSSS

Ma ne...

Dragan

Sve super do poslednje recenice u tekstu. Sve odjednom prekrije ta recenica o Dverima.... ne uklapa se nekako sa zenom takvog profila...

dusan

lako je njoj da odande podrzava radikalnu desnicu, klasican gastarbajter.

Pravednik

Двери нису радикална десница већ једина неукаљана политичка опција у Србији. Све што причају је потпуно тачно и нормално. Та прича о десници нема везе са мозгом то је чист популизам и замена теза!

Penzos Djuradj

Stvarno si niska čela a pogleda tupa,sporo pamtiš brzo zaboravljaš!

Ana

Samo kada bude više medijskog prostora za Srpski Pokret Dveri, građani će upoznati mnogo uglednih članova ovog pokreta, pa se neće spominjati samo ''desnica'' i mržnja prema gejevima. Sve su to časni ljudi, dokazani u svojim profesijama, koji nikada nisu bili na vlasti a na prvom mestu su im porodica, razvoj domaće privrede i poljoprivrede i patriotizam.

s.

Ana Kada čujem reč "patriotizam" hvatam se za revolver i gledam gde mi je novčanik. Prazan, upravo zbog "patriota".

Mali doktor Stefanović

s. Prazan je zbog patriJota a ne patriota.

Mukomir

a sta to fali Dverima?

Čiča Avalski

Svaka šast gospođi, ... ali naš ugled se urušava zbog Velikog !!! Mali je mali ....

wtf

Pad ugleda? Kod ugleda?

Josarian

Jasno je da postoje dva aspekta protiv odluke da se doktorat Siniše Malog proglasi plagijatom: (1) On neposredno predlaže raspored sredstava koji se daje od (naše) države Beogradskom Univerzitetu (a. zna se ko odlučuje) i (2) On je najbolji drug onoga koji odlučuje o svemu (mada bi se Nebojša samozapalio na takvu informaciju). Samo je jedan faktor koji je u korist odluke da jeste plagijat:(1) To što JESTE sramni plagijat. Kako Univerzitet do sada gleda na to, vidi se. A, to je ipak sramota!

Veber

Ma.kakav Berkli.Sava centar je zakon!

BORA

HAHAHA. DA JE SAMO ZBOG MALOG NI PO JADA, VECINA CLANOVA SNS IMA FALS DIPLOME.

@

TACNO. A VUCIC STITI SVE FALS "STRUCNJAKE" . OVO MOZE SAMO POD VUCICEVOM VLASCU.

Apatrid

E da je samo zbog Malog... Magistarski i doktorski se na BU samo stancaju. Ljudi pisu i brane "magistarske" radove u roku od 2 nedelje, te skrabotine imaju po 25-30 strana (sto je duzina seminarskog), nikakav feedback ne dobijaju od mentora, nikakvu kritiku, savet, nista...

Џивџан

Нажалост, БУ је слизнуо у каубојске факултете!

Realno

I sta se ceka? Ako ovakva jacina u naucnom svetu to izjavi, pa Mali od sramote treba sam da da ostavku... ili mozda obraza nema??

SSSS

Ima obraz, ali koža debela kao teleći boks.

Zoran987

izgleda da ne živiš u Srbiji. Oni u SNS mogu tek kada dokažu da imaju krivičnu prijavu, da im je moral i poštenje strana reč i da će pola ukradenog dati Vučiću a 10% od ostatka SNS-u.

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Bivša direktorka škole u Šapcu: Podneću tužbu protiv ministra zbog klevete 18:33 h

18:33 h  |  Vesti

Tenis

Tenis

Novakov servis – od slabosti do tajnog oružja 18:32 h

18:32 h  |  Tenis

Vesti

Vesti

Bilčik za RSE: Razmotrićemo inicijativu za snižavanje izbornog cenzusa u Srbiji 18:31 h

18:31 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Senat BU nije raspravljao o spornom izboru novog dekana Bogoslovskog 18:22 h

18:22 h  |  Vesti

Region

Region

Protestna litija SPC na Cetinju otkazana posle sugestije policije 18:16 h

18:16 h  |  Region

NEWS

NEWS

Health Min: No panic, all measures taken to prevent Coronavirus in Serbia 18:15 h

18:15 h  |  NEWS

loader