Pretnje i uvrede Šešelja u Skupštini, od predsedavajućeg samo - hvala, profesore

Vesti

Pretnje i uvrede Šešelja u Skupštini, od predsedavajućeg samo - hvala, profesore

Uvrede u prvom planu, zakoni kao i same teme sednica - u drugom. Tako već mesecima izgledaju zasedanja Skupštine Srbije. Spodobe, izdajnici, ustaše, narkomani - češće se čuje za govornicom parlamenta nego obrazloženja članova zakona i stvarnih pitanja poslanika članovima Vlade.

Komentari (51)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Rados

Vojislav Seselj nije ni docent a kamoli profesor.

SEM

Zna on da mu ne smeju nista,jel ako se on izbrblja,e onda ce leteti perje na sve strane.

Батаниџа

Ми који памтимо деведесете, знамо ко је Шешељ и ко су његови најнајближи сарадници и онда и сада. Зато не треба да чуди овакво понашање председавајућих у скупштини.

Panda

90tih sam bila dete, ali i ja dobro pamtim i znam....

Milos

Mehanizam postoji. Samo iskljucis mikrofon, pa neka mrsi sebi u bradu. Cak i Slavica Djukic Dejanovic je znala i umela da upristoji radikale u skupstini. Radeta pocela da kune i vredja, a Slavica iskljuci mikrofon. Radeta da pukne od besa, ali da se cuje vise nije mogla. Kad se hoce, moze se. Sada pustaju ovog ratnog zlocinca da vredja dostojanstvo svakog ko mu padne na pamet. Vucicev trbuhozborac.

Др. Но

Руси имају једну пословицу: -Сваки народ има баш такву власт какву заслужује.

Milica

Sreca pa ovu predstavu ne finansiramo mi, narod...

Dr u penziji

cini ti se....

,AB

Плаћамо ми јако добро ,када видим ухрањеност радикала и фирмирану гардеробу СНС .

Milica

Sreca pa ovu predstavu ne finansiramo mi, narod...

NE GLEDAM

SKUPŠTINA=FARMA=PAROVI

Milos

A gde je to Seselj profesor pa mu tituliraju tako? Gde i sta predaje?

Gradjanin

Horor film...

Alhemicar

Sve je ovo nas odraz u ogledalu, zao mi je sto je tako, zao mi je sto smo nekada pre 100 i vise godina imali narod koji vise ne postoji... Volim svoj narod, volim srbe, i jako me je stid sto smo ovakvi... Stub drzave je kultura, mi je nemamo...

Liberal

@Alhemicar Narod je neprosvećen i vekovima od primitivnih srpskih političara zaglupljivan.

Marija

Gde je on profesor?

Kako gde

Na cuvenom fakultetu u Sava centru,licno je bio mentor Stefanovicu.

Čale

Šešelj i Radeta su Vučićevi politički roditelji, zato ih tako štiti.

realno

cirkus se nastavlja,toliko ozbiljnih problema za resavanje a oni se ovim bave,dok su ti ljudi u skupstini nema nam napretka

Jaaaooo

@realno “Nebeski narod”.

Setrakian

Počinjem da mislim da smo ovo i zaslužili jer jednostavno nismo u stanju da im se efikasno suprotstavimo. Sami im to dozvoljavamo, građani su pasivni i nezainteresovani, a mnogi za njih zapravo i glasaju jer ne znaju gde se nalaze. Sve u svemu, tako nam i treba, biće nam ovako, verovatno još i gore još mnogo godina.

Tarantino

Kako se samo "lepotani" radikalski postuju.

Od dva zla Srbi su uvek birali veće

A nije vam odgovarao Boris Tadić? Eto vam ga sad Šešelj.

Alisa u zemlji cuda

bravo.

Rajko

Šta bravo? Da li vi koji ste Zlo bilo koje od ta dva, zelite dobro ovom narodu i gradjanima Srbije, i nakon 30 godina,i izgleda da se Srbi Dva Zla neće rešiti ni za narednih 30 godina.

Gaja

Ali stvarno ne razumem sta je tu Bravo.Bas zbog njega I 9 godina vladavine na takav nacin kao I Kostunice mi smo ovde gde smo.Kako ih nije sramota da pominju medije,Mitrovica,Vulina,I ostale kako rade ovo sto rade.Zasto ih nisu lepo sve poslali u politicku istoriju I svojim delima dobrim,vladali jos 20 godina.

Anti bot

Kao da sanjam, radikali imaju apsolutnu vlast u zemlji, i zaseli su na svim.funkcijama i raspolazu u potpunosti sa zemljom i nasim zivotima.

Sirano

Samo te produhovljene face da vidis odmah ti je jasno! Hvala profesore, hvala koleginice. E zato nek se svadjaju sa mikrofonom, pristojni, obrazovani ljudi su ih ostavili bez publike

Jocko

Bravo Jerkov! Dobro si postupila kada si napustila LSV...

Komšija sa zapada

Bravo za Aleksandru Jerkov. Pametna žena sve objasnila u nekoliko rečenica.

Blonde

Kaže Velja juče, ništa bez Đokovića, ja kažem, ništa bez Džoa, kakve crne tužbe i bakrači, ne sme biti ni stida, samo ponos, prkos i Džo! Al' do kraja, ne napola! Čuj, profesor!? A najbolji đak, počasni doktor nauka Moskovskog Univerziteta!?

EU

Ne Srbija 2019 vec Srbija 1990 pa do danasnjeg dana ista!scena isti glumci.Jel to hoce plebs?

Miki

Uzas!

Тоза тхе Р.И.П.

Opozicijo, hoćete li da ja podnesem krivičnu prijavu protiv NN lica zbog kršenja zakona koji se tiču izbora i rada narodnih poslanika?

Mirce

sta vredi prijava kad vazi ono kadija te tuzi, kadija ti sudi???!!!

KOSTA

SRBIJA 2019. BRUKA

Haotično

Mene samo zanima profil ljudi koji glasa za Šešelja. Ništa više.

Haotično

ovi što udaraju minuse, teški botovi, radikalsko-naprednjacki, pronašli se u mom komentaru. Sram vas bilo.

Dragana

Koliko ima radikala.?Ima li ih deset.Bruka.

E, Pa

Na žalost ima ih 2 miliona.

ЂОКО СО ЕДНОТО ОКО

Динарски типови. Потпомогнути Козарчанима, Дурмиторчанима, сишли са Велебита, Папука, Копаоника.....

lily

Potpuno su u pravu poslanici koji bojkotuju rad Skupštine. Samo dno dna.

Mitar

Evo vam sto se prava opozicija nevraca u skupstinu.Bilo koji sada poslanik ili lider opozicije kaze da se treba vratiti treba ga smatrati Vucicevim covekom.

Dragoljub

Jel ovaj predsedavajući beše Rasimov?

Neću da budem član BRATiJE

Jel vam sada jasno da je cela priča o njihovom razdvajanju bila unapred izrežirana predstava i gluma, i da nas sve vuku za nos.

Lauda

Šešelj se dalje pita, Nazadnjaci su ipak njegov projekat.

Vera

Joj kako me je sramota!!!!

E, Pa

I mene, I mene.

Zlatko

Reče ko na šta liči, neko ko ninašta ne liči.

istina pre svega

srbija danas

Bela Ekipa

Kakav profesor takvi i djaci ...

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

NEWS

NEWS

Moscow will agree with UN SC discussion of division of Kosovo, if Serbia wants 20:12 h

20:12 h  |  NEWS

Vesti

Vesti

Godina prođe, još bez pravosnažne presude Darku Šariću 19:58 h

19:58 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Razgovori o Tešiću sa SAD na diplomatskom nivou - očigledno postoji neki problem 19:49 h

19:49 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Da li Srbija ima razloga da slavi Međunarodni dan ljudskih prava 19:48 h

19:48 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

TE Kostolac emitovala više sumpor dioksida nego što je dozvoljeno za ceo region 19:47 h

19:47 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Ni ove godine nije saopšteno koliko će koštati doček u Novom Sadu 19:43 h

19:43 h  |  Vesti

loader