PSG: Vesić da se izvini Markoviću i Beograđanima i da podnese ostavku

Vesti

PSG: Vesić da se izvini Markoviću i Beograđanima i da podnese ostavku

Pokret slobodnih građana (PSG) poručio je da nazivanje reditelja Gorana Markovića "lažnom elitom" nije sramota "pozornika Vesića", već se radi o sramoti zamenika gradonačelnika Beograda koji se obraća u ime velikog broja Beograđana kojima, kao i Markoviću, duguje izvinjenje, "a sebi ostavku".

Komentari (14)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Predrag Popović

Goran Marković je najveći srpski reditelj. Ne, to nije Kusturica, na žalost mnogih. 1. Specijalno vaspitanje 2. Nacionalna klasa 3. Majstori, majstori 4. Variola vera 5. Tajvanska kanasta 6. Sabirni centar 7. Tito i ja 8. Urnebesna tragedija Sve navedene filmove je režirao veliki Goran Marković, Beograđanin, gospodin, pošten čovek. Vesić Gorana treba da bude sramota za to što je rekao o ovom divnom čoveku.

Kostica

Kad Vesić kvalifikuje jednog Gorana Markovića kao lažnu elitu i budžetskog parazita?!?! ja počinjem da se pitam kako je moguće da mi još uopšte hodamo na nogama, a ne na glavi. Pa mi smo kao društvo postali tragična inkarnacija sintagme "zlo i naopako", ono što klinci pišu po zidovima 666+999. Naučna je zagonetka kako uopšte još egzistiramo.

Nemanja

@Kostica Zato što nam je narod neobrazovan, zatucan, siromašan. I lako se može manipulisati tom masom.

Saki

Ljudi na ulice u što većem broju!!!!!

Milorad

Bravo vesiću, samo tako nastavi. Sve više opredeljuješ ne opredeljene da moraš leteti sa vlasti na smetlište istorije.

Alex

Ne cure fontane nego prelivaju-jarbol,gondola itd. Vesić je štetočina.

Apsurdistan

Zaboravili ste da pomenete opsesiju secom drveca u Beogradu.

Ruzica Ilic

Bravo majstori. AJMO PISTALJKE, SUTRA JE PROTEST!!!

Horacio

Ja ću da ga pamtim i po kordonu žena koje je isturio da ga brane

Pishel

Zasluzili smo da nas takvi vode, ocigledno.

Masa

Meni se cini da ovaj Vesic radi protiv Vucica sve vreme

Šetačica

Pustite ga neka radi,da im što pre vidimo leđa

Ceda

Zaboravili ste fontane koje cure...

Šetačica

Ma,ne cure.Ne rade!

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Svet

Svet

Španija Maroku šalje 32 miliona evra kako bi čuvao granicu i zaustavio migrante 22:59 h

22:59 h  |  Svet

Svet

Svet

Sukobi na protestima u Kašmiru, ima povređenih demonstranata 22:45 h

22:45 h  |  Svet

Vesti

Vesti

Đilas: Biće vraćeni svi nacionalni resursi koje je vlast rasprodala 22:18 h

22:18 h  |  Vesti

NEWS

NEWS

Two suspects arrested for attack on Serbs in Croatia, SDP says strikes not rare 22:08 h

22:08 h  |  NEWS

Biznis

Biznis

Tramp naložio američkim kompanijama da napuste Kinu i proizvodnju vrate u SAD 22:06 h

22:06 h  |  Biznis

Vesti

Vesti

Protest "Pravda za Tamaru" u Kruševcu povodom smrti trudnice 21:43 h

21:43 h  |  Vesti

NEWS

NEWS

Second election coalition formed in Kosovo 21:43 h

21:43 h  |  NEWS

loader