Tadić u "Utisku nedelje": Nisam bio med i cveće, protestima treba kreativnosti

Vesti

Tadić u "Utisku nedelje": Nisam bio med i cveće, protestima treba kreativnosti

Predsednik Socijaldemokratske stranke (SDS) Boris Tadić izjavio je u Utisku nedelje na Nova S da protesti "1 od 5 miliona" nisu izgubljeni i da brza promena vlasti nije bila realistična. Nisam bio med i cveće, pravio sam greške mnogo puta, rekao je o svojoj vlasti bivši predsednik Srbije.

Komentari (105)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Nikola

Ako je nešto Koštunica uradio kako treba to je da je nakon isteka svog mandata / pada sa vlasti / potpuno napustio politiku i više ga nema nigde. To je nešto što mora postati pravilo za svakog, pa i za Tadića.

SSSS

Najveća greška je formiranje SNS-a čiji je on bio sponzor

Marjan

Ti si Tadiću kriv za ovakvu današnjicu!

Mile

Bice da je NAROD KRIV...

MILASTIN

Tacno tako, slazem se sa vama MArjane

Dobro pamtim

"Nisam bio med i cveće...", kakav eufemizam. Za vladavinu "demokrata" koji su učinili mnogo lošeg, da ne nabrajam, navešću samo jednu Tadićevu rečenicu: " Izdvajanjem milion dolara iz budžeta Srbije, ne štitimo Miladina Kovačevića, već ugled Srbije." For the record, ako se neko pita, ne glasam ni za Vučića.

Mile

Citajuci komentare vidi se koliko smo propali kao narod!..Niko nikom ne valja!!!Jedni bi ove,drugi one,treci tamo neke, a u Srbiji nikad gore! Ovde je ocigledno da smo imali ispiranje mozga 75 godina, i da narod ne zeli da cuje ISTINU, ni ti sta sve treba uraditi u ovoj zemlji..A istina je bolna do bola.ZATO NAROD VOLI DA SLUSA LAZI JEDNOG VUCICA, kao sto je voleo da slusa i lazi Nikolica, Tadica,Kostunice, Djindjica,Milosevica...Od nas, kao naroda nema nista, i to ne samo Srba, nego i onih iz bivse Juge..Svi su na usti kalup! Balkan, sem Slovenije, je propast Evrope, ami Srbi smo evidentno najgori...RESICE TO NEKO TRECI,jednog dana,jel smo dojadili ocigledno svima !

Super

Nije kriv samo Tadic za ostanak u vlasti Vucica,Dacica,Vesica....Seseljevaca...vec i mi svojim ne izlaskom na glasanje,belim listicima,kukanjem da su svi isti,nebrigom za buducnost nase dece......super...super ...na pravom smo putu do propasti...?

snezana-tica

Teofile,nije ni čudo što si najčitaniji u nedeljniku Vreme, čast ostalima. Pozdrav.

Deki

Posto zivim u Nemackoj, pratim njihovu politicku scenu pa hocu da uporedim. Zadnja dva izborna ciklusa zavrsena su stvaranjem velike koalicije inace najljucih politickih protivnika sto znaci da ni u najdemokratskijim zemljama zapadne Evrope ovakve stvari nisu strane. Dalje, nema sanse da je Tadic osnovao SNS, taj posao su odradile zapadne zemlje koje su bili i sponzori. Tadicu je odgovaralo da se rabiju radikali ali sigurno nije moga da pretpostavi da ce iz razbijene SRS da nastane ovakvo cudoviste od stranke. Vucic i Toma su na zapadu obecali, znamo svi vec sta i sve je bilo jasno. Ozbiljan nemacki nedeljnik Focus je 2011-te ,posle zadnje posete Angele Merkel Tadicu pisao da ako on ne zeli da odradi posao ima ko hoce. Znate vi sto kritikujete da je koalicija 2008 sa Dacicem bila iznudjena, da je DS dobio dovoljno glasova da sam vlada, ne bi ni bilo pominjanja. Znate vi i da je kod Srba demokratija neomiljena rec,da su ovde prednost imali uvek populisti, demagozi, sovinisti nego demokrate kao sto znate da ni po cemu ne mozemo upirediti Tadica i Vucica ali vam to ne smeta da za svo zlo sveta optuzujete Tadica a verujem da ga mnogi od vas nisu ni glasali

Caki

bravo za savrsen komentar

Stanje soka

u sustini se ne slazem sa tobom. Zato sto Tadic nije razumeo specificnost vremena u kojem je bio na vlasti. Svojim ne cinjenjem je ostavio u zivotu sve aveti 90 ih. Da su se ozbiljno bavili demokratijom od 2000 te, radikali i nazovi socijalisti nikada vise ne bi dosli na vlast. Narod za njih u dovoljnom broju ne bi glasao, bili bi jedna mirna i stabilna demokratija oko politickog centra. Medjutim, razocarali su...

Caki

pa sta je uradhjo Kostunica noc izmedju petog i sestog oktobra?otisao kod slobe,bez da je se dogovorio sa koalic.o tome niko ne pise vec sve svaljuju na DS

Graciela

Eee prijatelju, kad ti iz Nemačke bolje vidiš nego neki odavde. Svaka na mestu...i ne vracaj se u ovu ludaru.

Šone

Ne postoji tu nijedan politicar koi vredi da bi ova zemlja zivnula

Igor

Teofil Pancic je jedan od malobrojnih ljudi u javnom zivotu koji je u stanju a ima i kredibilitet da objasni sta nije u redu sa gradjanskim pokretima u Srbiji i on je po meni to jako dobro uradio. Ti mladi ljudi moraju da shvate da nam se Vucic nije slucajno dogodio, da on nije neprirodno stanje za ovo drustvo. Ovo drustvo nije zaboravilo sta je Vucic radio 90-tih. Ono mu to nikad nije dovoljno zamerilo. Ono sto ja hocu da kazem je da gradjanske inicijative na zalost nece moci mnogo da urade dok se sistemski ne krene u modernizaciju ovog drustva i menjanje nakaradnog sistema vrednosti a to bez nekog na celu drzave koje je spreman da sa tim pocne nece moci daleko da stigne. Kvaka 22 je to sto to isto drustvo treba da izabere nekog ko ce to da uradi. Na sadasnjoj politickoj sceni nema nikog ko je spreman da se "zameri" sa narodom tako da cak i da ima volje da se neko takav izabere njega na politickoj sceni Srbije jednostavno nema.

clan elite

Kada sam video da je gost Tadic, ugasio sam TV. On zaista nema sta da kaze, vratio je u zivot Dacica, sto je bila katastrofalna greska za buducnost Srbije, izabrao je lose saradnike (Snezana Malovic, Nebojsa Krstic, Jelena Trivan ...) i, najgore, j sto se posle svega hladno okrenuo i ostavio DS u enormnim dugovima... Izvinjenjeje Olji, Vostanicu i Teofilu sto nisam gledao emisiju!

Goca

ekstremno sagledavanje stvari.Nisam glasala za Tadica, ali sam odgledala emisiju Pa sta je mogao u datoj situaciji, ako se secate SPS je mogao i da napravi koaliciju i sa radikalima. Sta bi tek onda dobili. Ipak je Tadic gospodin covek, uljudan, kulturan i mirno je sisao sa vlasti, sto se ne moze reci za AV. Nama je stalno neko drugi kriv, a mislim da mi kao narod nismo politicki osvesceni,jer mi smo izabrali ovu nakaradnu vlast, pa sada trpimo posledice.

Živan Ra(d)osavljević

Zašto bi neko pravio koaliciju sa strankom kojoj nije važno sa kim će praviti koaliciju? Zato što mu je bitno da bude na vlasti, nije važno sa kim!

E, Pa

možda da radikali sa spsom ne bi zajahali još 2008, Zar vam to ne zvučji logično?

Graciela

A Vucica možeš da gledaš po čitav dan...ili i tada gasiš Tv....???? Onda ne bi trbao da ga pališ uopšte.

Zoki021

I opet krivi "beli listići" ? Oni su bili više sve drugo nego beli!! To je bio protest da poštuješ građane.

Neko

A kad cete vise vi svi isti da se jednostavno sklonite...muka je svima od vas...Ako vec istinski zelite drustvo i drzavu na nivou evropskih vrednosti jednostavno pustite mlade nove ljude a ne vi isti 30godina..DOKLE?

Hygge

UZMITE im! Zaista mislite da je to TOLIKO teško? Toliko je ljudi u Srbiji koji su izvanrednih kvaliteta! Više vere u sebe i vas je majka rodila! Neće vam niko dati ako se za to ne izborite! Niko nije postao Bill Gates dekretom! Učlanite se! Neko od vas će sigurno uspeti! Energija, prijatelju moj.

crni domino

Tadicu, mene bi bilo sramota da se pojavljujem u javnosti!!! Ti si stvorio Vucica, ti si vratio Dacica, nisi izvrsio lustraciju i nisi otvorio dosijee! ONI DANAS VLADAJU Tadicu! Sram da te bude beskarakterna nistarijo...

@crni domino

SPS je vratila DSS, baš kao što je DSS kriva za to što je Tomi Nikolićiu dala ćagu da može da bude predsednik Skupštine.

Igor

Istini za volju, nije to mogao da uradi ni Djindjic a nekmoli Tadic. Mislim Tadic je napravio mnogo gluposti ali sam 100% siguran da nam je neka varijanta Radikala bila sudjena pre ili kasnije. Jednostavno ovo drustvo nikad nije dozivelo katarzu da bi im se Radikali dovoljno ogadili.

Caki

uzas zatakav komentar,covek je gospodin sa akademskim vokabularom ali ako vam ne valja eto vam vucica on je dobar i posten

Penelopa

Mnogo je lakse neke stvari videti sa distance, a koliko se da primetiti najvise komentara je dao neko ko se potpisuje kao "udobno", ali na danskom jeziku (ili, mozda, islandskom, a u tom slucaju je znacenje "uzivanje"). Covek je fizicki tamo, ali je i ovde uprkos "lepom" zivljenju tamo negde. Pitanje je: zbog cega se on (i slicni) ne aktiviraju u zemlji koju ipak vole, jer se ne bi ni oglasavali da nije tako? Da su ostali i izborili se za bolje i lepse, onda bi se mogli nazvati hrabrim i istrajnim, a najlakse je otici (pobeci, nekad je i tako)

E, Pa

niti je stvorio Vučića, niti je vratio Dačića, čemu lażi?

Sojic

Da nije bilo Tadica,SPS ne bi danas postojao. Problem kratkog pamcenja je najveci problem srpskog naroda!

Moriarty

To nije tacno. SPS je bio faktor, tas na vagi, na svim skorasnjim izborima. Tadic je morao da igra sa njima, i koalirajući da drži radikale podalje od vlasti. Za SPS nije kriv Tadic, nego deo građana (oko 10%) koji ih dugo već održavaju u životu i čini ih nezaobilaznim faktorom i pored decenijskog uništavanja zemlje. Ja nisam ljubitelj Tadića ni DS-a posle ubistva Đinđića, i teška srca sam glasao za njega 2012-e godine. Nažalost, sad se tek vidi kolika glupost su bili “beli listići”, pokret Beli i slično. Antipolitika u svakom obliku drži režim na vlasti. Moraju ljudi u Srbiji da se uključe u politiku ozbiljnije!

domicilna nistarija

Da nije bilo Djindjica, koji je rekao da nije demokratski zabranjivati stranke. Par puta su to pricali ljudi iz DOS-a i DS-a. Djindjic je dozvolio i Pinku da opstane. Sto se tice Tadica, lose je radio i zato je kaznjen na izborima. DS nikada nije imao vecinu, ako se dobro secam. Danas su se mnogi pokajali sto su bili beli listici 2012. Teofil je u pravu, mi smo krivi jer nam je ocigledno dobro. Cekamo da se pojavi neko za koga cemo da glasamo. Pojavio se Jankovic, pa nam ni on nije bio dobar. I nije, jer je posle izbora glumio legalistu i menjao sistem iz fotelje.

Asabajlis

Izvini kolega, ali to jednostavno nije tačno. SPS su povampirili KoŠtunica i njegov DSS tako što su se prvo nakon petog oktobra protivili tome da se socijalisti i radikali zabrane kao političke organizacije, mada su što neko reče i drugi funkcioneri DOS-a govorili da nije demokratski zabranjivati stranke, očekujući valjda da će večno vladati ako im bivši režim bude opozicija. Drugi ključni momenat se desio kada se isti taj Koštunica dogovorio sa SPS-om da mu u parlamentu podržava manjinsku vladu. Socijalisti su do tada konstantno gubili podršku na svakim izborima i brzo bi nestali iz političkog života, ali od tog trenutka se konsoliduju i rejting im ponovo raste. U trenutku kada je Tadić napravio koaliciju sa njima oni su se već stabilizovali i nametnuli kao partija bez koje se ne može formirati vlada. Znači nije Tadić vratio SPS u politički život, ali je uradio dve stvari za koje mislim da su podjednako loše. Kao prvo napravio je neprincipijelnu koaliciju sa njima i tako nastavio Koštuničinu ideju da je u srpskoj politici svaki postupak dozvoljen ako se pravdate nekakvim višim ciljem ili nacionalnim interesom. Kao drugo u vreme Tadića DS je vladala verovatno ne mnogo različito od toga kako bi to činila SPS da je sama na vlasti.

Caki

bravo

Caki

nije ih Tadic doveo vec Kostunica

Maja

Svi ste vi cvećke.

Olivera

Ako nista drugo Tadic je svestan svoih pogresnih postupaka.. Realno..

ALEKSANDAR

Gospodine Tadiću imali ste priliku da sa DS napravite demokratsku ,savremenu Srbiju. Zašto niste ; ja imam svoje mišljenje sa kojim se nećete verovatno složiti. Ono ima uporište u odluci DS da glasa za poništavanje svih privatizacija po zakonu Ante Markovića davne 1994 godine i to zajedno sa vldajućim SPS-om jer ovaj sam nije imao za taj zakon većinu. Zato idite u peziju dragi gospodine. Srbija će dugo dugo biti tamni vilajet i sa vama i bez vas.

Последњи Монархиста

Борисе врати се, све ти је опроштено.

Hygge

Izvinite, Boris ima neke nadljudske sposobnosti kad ga tako lepo molite da se vrati. Ako je tako, ako ste zaista spali na Borisa, onda vam spasa nema. Mislim, pošto je Boris tako lepo zamoljen, to govori da u Srbiji, od 7 miliona stanovnika, 5,5 miliona odraslih (glasača), ne možete naći NIKOGA ko je makar približnih kvaliteta kao Boris? To je po mom mišljenju tragedija.

Snezana

A gde su ti novi? Gde je Sasa Jankovic, Beli, "Ne davimo Beograd"...

Lauda

Hygge, 6,8 miliona glasača na 6,5 stanovnika, maksimalno.

Hygge

Da pojasnim na šta sam mislio. Izbori u Danskoj 2011. Pobeđuju socijaldemokrate, na čelu sa Helle Thorning Schmidt (ne kao pripadnica partije sa najviše glasova). Postaje premijerka. Izbori 2015. Helle gubi, premijer postaje iz Lars Løkke Rasmussen (Venstre, liberali, desni centar). Helle podnosi ostavku, na čelo socijaldemokrata dolazi Mette Frederiksen. Mlada političarka, svega 37 godina. 2019. (pre 5 dana), Mette pobeđuje na izborima. Trenutno traju koalicioni pregovori. Dakle, šta ovim želim da kažem? Nemam ja ništa protiv Tadića ni bilo kog opozicionog političara. Ali imam protiv mišljenja o NESMENJIVOSTI - što vlasti, što političara na čelu stranaka. Nesmenjivost vlasti (i u strankama) je za mene UVREDA razuma. Srešćete u životu na stotine, neki na hiljade, kvalitetnih ljudi u svim obastima. Reći da neko treba da se vrati, da ispravi ovo ZLO, a sam je imao priliku da napravi sistem i nije je iskoristio je uvreda razuma. Pa nije samo valjda Tadić (ubacite bilo koje ime) osoba koja ima politički kvalitet?

Hygge

Hahahahaha Lauda, znam. Evo malog poređenja. Podaci su proverljivi, Bogu hvala za Google. U Danskoj ima 5,8 miliona stanovnika, a otprilike 4,2 miliona glasača. Od tih glasača je na poslednje izbore izašlo oko 3,6 miliona, oko 85 odsto. Dakle, ako kažemo da Srbija ima 7 miliona (optimistično) stanovnika, i ako svu tu razliku od 1,2 miliona (Danska-Srbija) stavimo u glasačko telo, onda dobijemo 5,4 miliona glasača u Srbiji. Naravno da je to nemoguće, neki procenat od tih 1,2 miliona (razlike) moraju činiti i oni do 18 godina. Ali, u Srbiji "imate" 6,7 miliona glasača, zvanično. Samo ta činjenica je dovoljna za svaku opoziciju DA NE IZLAZI na izbore. EU ćuti, nije je briga, sve dok se isporučuju rezultati. Ali, Srbija je VAŠA zemlja, i vi treba da marite!

Hygge

Snežana, "novi" su u već postojećim strankama. Vi biste bili "nova". Učlanite se u stranku i izborite status (inteligencijom, radom, odlučnošću). A oni koji su pokušali, ne mislim da treba da daju ostavke na članstvo u strankama, već da kao "vojnici" stranke doprinose njenom napretku. Ipak, znam da je teško objasniti, vi živite u Srbiji a ja ne. Dva sveta, nažalost, a zajednički jezik nije dovoljan da se poruka iskomunicira.

Hygge

Dragi Botovi, hvala za minuse. Izabrao sam slobodu i život dostojan Čoveka. Prošla plata, neto, 3.700 evra. Koliko bi se sendviča za to moglo kupiti? I što je najbolje, ne razvoze me autobusima niti bilo šta moram. Osim da budem normalan, SVOJ, običan građanin Danske. Sad ujedno možete guglati šta znači i zašto - Hygge 😂.

Gavrilo

Covek koji je izjavio da je "SPS prirodni parner DS-a" nema vise sta da trazi u politici. Neko ko je provodio vreme igrajuci basket dok je ovo zlo nadiralo, neko ko je indirektni tvors ovog jednoumlja, jos manje. Sad bi da se vrati kao da se nista nije desilo. E, nece moci, narod pamti.

JelenaB

Teško da narod pamti, jer da pamti ne bi mu se zlo ponavljalo po ko zna koji put i to sve u gorem obliku! Da narod pamti ne bi "žute" menjao za ove iz devedesetih! Narod ne da ne pamti, nego mi se čini da se ne seća ni juče šta je bilo jer je neverovatno da ovo zlo trpi sedam godina poslednjih, a da ne pričam o devedesetim! I dosta te mantre da su svi isti jer nisu i ne mogu biti. Pogledajte državu od 2000. - 2012. i od 2012. - 2019. i recite mi šta se to promenilo nabolje?!

dr

Ds nikad nije imala vecinu pa je usla u koaliciju sa SPSom. Ja bih i sad usao u koaliciju sa SPSom da se pobedi ova radikalstina. Posle ih suptilno i polako razmontiras raznim aferama a oni imaju putera naglavi kolko hoces. To bi opet mogla biti formula da se kako tako odbranimo od ove posasti u vidu SNSa.

Caki

ko je izjavio da je sps prirodni partner DS?pa protiv njih smo se boriki 5okt.pa ih je Kostunica abolirao,ne mesaj babe i zabe

Boris

Teofil je sve lepo objasnio

Ana

Bar je svestan svojih gresaka i promasaja ako nista drugo.

Igor

Ima tu jedna stvar koju je Teofil osvetlio a to je da Tadić nije mogao i da je hteo da od Srbije napravi demokratsku zemlju. S toga krivicu koju pokušava da Tadiću da pripiše sagovornik iz građanske inicijative ne stoji. Nije Teofil skočio da brani Tadića nego je reagovao na taj naivan stav koji abolira krivicu ovog društva na sve što nam se sad događa. Teofil je lepo objasnio zašto je takvo razmišljanje pogubno.

Andrej

Tadiću je vlast i opstanak na istoj bilo prioritet, pa otud neprirodna koalicija sa SPS 2008. godine, otud skraćivanje mandata 2012. godine, kako bi "pogurao parlamentarnu listu" na svoje ime i osigurao još jedan mandat - to su fakti! Odlazak u opoziciju je bio sasvim legitiman i normalan potez svakog državnika, koji vidi da više ne može da prođe takav način vladanja i njegovo viđenje društvene stvarnosti i da je potreban "reset", kako državi, narodu, tako i partiji koju vodi, ali ne i Tadiću...na kraju svega, beše neslavan: "vidimo se u nekom drugom filmu"!

Ono

Ako ništa drugo barem je javno priznao za razliku od ovog Šešeljevog malog!

Kako Ana Kaže

Tužan komentar, jer Šešeljev mali nije za poredjenje - ni sa kim.

Egzaktni geometar iz Valjeva

E, sada čekam da se jave sa komentarima gospoda iz "kruga dvojke" i kažu po hiljaditi put, kako su, eto, oni svi isti i itd...ljudi, pa oko nas sve "gori" i raspada se. Dajte, uzmite se u pamet više. Smeta sad i SANU, opozicija, imagine Chetniks I svi drugi...užasi "kvazitolerancije i prefinjenosti"

Joca

Ostavite se više kruga dvojke. Nije vam krug dvojke doveo Milosevica ni Vucica. Nije ni mogao da spreči njihov dolazak, pa ne može ni da ih otera. U krugu dvojke je jedino sto je Srbija stvorila u modernoj istoriji sto može da se računa.

Egzaktni geometar iz Valjeva

...izvini,ali Valjevo,Čačak i Užice su Vas "gospodu"(ibale sam završio dva elitna državna fakulteta, btw..), it "kruga dvojke" oslobodili od Slobodana Miloševića..a Vi se i dalje zgražavajte nad našim naglaskom...e,zato se i mi, figurativno grozimo tog kruga...toliko za sada

Egzaktni geometar iz Valjeva

...e, vreme je sada da se neko javi od "pripadnika najfinije građanske proviniencije" i saopšti nam kako su svi oni jednaki...užasi kvazitolerancije i prefinjenosti "kruga dvojke". E, zato nam i jeste tako, jer su svi "namireni" i tako fini i mirni, dok sve gori i raspada se oko nas

Rade

Ako već priznaje da je grešio mnogo puta, zašto onda da iko više glasa za njega? Dao je sebi veliki autogol...

Deki

Ti si verovatno "zlatan ",nikada u zivotu nisi pogresio, znam da vas ima mnogo takvih u Srbiji

Igor

Parekselans primer izvitoperenog sistema vrednosti koji jedan od uzroka što u Srbiji cvetaju vođe. Kod nas se snaga da se prizna sopsrvena greška smatra za slabost.

Io sono

Sinoć sam stekla utisak gledajući isti da je opozicija bespomoćna. Teofil je dao najbolju ocenu situacije, ali rešenja ni na vidiku. Situacija nije kao 90-tih. Naš narod je prezaduzen i postao je rob sopstvene lakomislenosti. Dolazi do sve većih razlika izmedju bogatih i siromašnih, tzv. srednji sloj nestaje, koji je i nosilac promena. Postajemo robovlasnicko društvo u XXI veku. Ovde će biti, ako ne želiš da budeš kao "oni", moraćeš da bežis, a ako ostaneš nećeš ni biti svestan, usled borbe za golu egzistenciju, kada si prešao granicu. Dovoljno je samo reći da smo svi u "sivoj zoni".

Последњи Монархиста

На жалост гола истина.

plazoje

uporedjujem tadicev vokabular sa recnikom sadasnjeg predsednika.... strava i uzas dokle smo dosli....

mirko

Tadiću se može prigovoriti mnogo toga, a ja bih mu u prvom redu prigovorio, loš izbor saveznika. Prigovoriti mu formiranje SNS nije pametno, jer naprimer Jeremić I Đilas su napustili DS i formirali stranke, a imaju i poslanike u NS, pa niko ne optužuje predsednika Srbije zbog toga.

Nera

To bi bilo sve ok sto ti kazes, kada sa druge strane ne bi stajalo nekoliko cinjenica:1.u Srbiji do dana danasnjeg NIKADA nisu pobedile demokratske opcije-gradjanske;2.Da Tadic nije formirao koaliciju sa SPS, ovi radikali bi +ostali.Odnosno,KRIVI SMO MI, nema sanse za nas,bar ne u ovom veku.

mirko

Mislio sam na savetnike, ali mi je zamenjena ta reč, rečju saveznike i ispao je drugi smisao. Moja krivica, slažem se sa Vašom primedbom.

Mila

Olja je vrhunski novinar!

Gledalac 345

Neće smeniti Vučića oni koji su, svojim delima, direktno ili indirektno doprineli da on preuzme vlast! Mogu da nađem koliko god ljudi koji smatraju da je ova vlast užasno loša, ali nikoga ko bi želeo da se vrate ljudi koji su izgubili 2012. Što se mene tiće, ovi ultra desničari, rek nisu opcija. Ipak mi je drago što barem negde može da se čuje i opozicija, čak i okoreli SNS glasači imaju pravo da čuju i neko drugačije mišljenje!

Mile.

Ja bih glasao za te što su izgubili 2012. zato što su napravili mnogo manju štetu nego ovi, u svakom pogledu. Evo vam par proverljivih podataka (statistika NBS, Ministarstva finansija, Zakon o staroj deviznoj štednji). Slobin dug od 15 mlrd $ u skoro istom iznosu ostavili na kraju 2011. Ovi nas zadužili za prve četiri godine 10 mlrd €, po sadašnjim podacima oko 8.5 mlrd € više nego na kraju 2011, uz povećan PDV, akcize, poreze i smanjene plate i penzije. Ostavili 12 mlrd € deviznih rezervi u NBS na kraju 2011., od Slobe nasledili praktično ništa. U ovih sedam godina SNS-a rezerve su bile između 9 i 11 mlrd €. Vratili najveći deo stare devizne štednje od ukupno 4.2 mlrd € vraćenih do kraja 2016. kao i po 100-200 miliona € deviznog dela Zajma za preporod Srbije i osnovnog uloga Jezdinim i Dafininim štedišama. Vratili Slobin dug penzionerima od 900 miliona DM. Isplatili zaostale naknade trudnicama, porodiljama... Po podacima iz NIN-a od pre oko dve godine, Srbija je od privatizacije zaradila oko 3-3,5 mlrd €. 'Žuti' su nekako 'napravili' barem 15 mlrd €, a ovi su nas samo dodatno zadužili.

Ana

Neverovatna izjava Pančića da sada ne misli da mu je mesto na protestima jer su ušli u opadajuću fazu. Hajde svi tako da odemo pa će protesti sigurno propasti, u to Pančić ne treba da sumnja. Rezonovanje osobe operisane od logike. A u stvari izgovori, izgovori, izgovori... Malo nas zamrzelo.

domicilna nistarija

Jeste, ali je on isto tako govorio da mu ne smeta da seta sa Boskom, jer mu sa druge strane vise smeta Vucic. Tada su mnogi govorili da im smetaju politicki protesti. Zalosno je sto tako malo ljudi izlazi na proteste. Mrzi i mene da idem, ali neko mora, pa jos ako se skupi drustvo...

Ana

Znate šta, ja uopšte ne razumem te priče. Ja šetam sa mojim mužem, ne šetam sa Boškom. Ne šetam čak ni za Boškom, jer prođem ispred pa on šeta za mnom. Ljudi, urazumite se. Šetamo zato što nam nije dobro, što smo očajni, besni. Baš me briga ko je pored mene. Kad dođe vreme za glasanje, glasaću za onog ko meni odgovara,

NemanjaBB

Ti si vasrksao SPS i saucesnik u stvaranju SNS. Ej covece,za mene si zaborav!!

laki

Vaskrsnuo sps i sve sto sa tim ide.tako je, slazem se s tobom.Bravo! Ma ne da nisu isti bar ovakvi, nego su prst i nokat.

SPP

Emisija je jako dobra, svi ucesnici su izuzetno pristojni i umni ljudi, izrazavaju se bez mrznje i sklonosti, a predlozi koji su ostavili utisak u prethodnoj sedmici su takvi da prosto zahtevaju komentar. Uostalom, to je i naziv emisije koju pronicljiva i odlicno pripremljena voditeljka vrlo vesto i sa umecem vodi. Bravo!!!

Olivera

Ne znam seca Li se ko da je Tadic izgubio od Nikolica U neznatnom procentu...nisam bila njegov ljubitelj Al Mi je teze pala pobeda ovih za Koje Sam znala Koji su nivo...

Kondor

Sjajna emisija. Slusajuci ovu kulturnu, argumentovanu, dobronamernu diskusiju I analizu nase tragedije, ne moze covek da se ne zapita...zasto smo sebi dozbolili da nas najgori okupiraju, zavladaju. Da li je to cena zajednicke gluposti? A, kako je tek porazno saznanje koliko cemo problema imati i kako se za osnovne slobode izboriti. Kolika je dekadencija u drustvu. Da li je vrednije u ovoj neravnopravnoj borbi uspeti ili se efemernim problemima baviti? Da smo iole zreli i pomalo svesni shvatili bismo da samo udruzeni, uz mnogo truda I jos vise pameti, mozemo ovu posast skloniti....

Hit za Vendi

Tadicu, nisi bio med i cvece i zato te narod nece....... Uh, bre nisam znala kakav sam talenat, jos muziku da napisem i bice to hit.

Mima

Jel ti Vucic dobar?

dario argento

Da li ćeOlja Bećković od sada u Utisku Nedelje da zove samo opozicionare i političare iz prošlosti ili će da zove nekog iz vlasti?

Vanja

Zove ih, ali imaju zabranu dolaska. Pogodite zasto.

Mima

Ne pratis dovljno Olju u prosloj emisiji je rekla da je zvala Anu Brnabic ali nije dobila precizan odgovor iz njenog kabineta.

Informacija

Kao da živite u Svajcarskoj... Prišle nedelje je pozvala Anu Brnabić npr. Nismo imali zadovoljstvo...

Ledeni

Ona ih je zvala, nisu se odazvali.

Eto

Da pratite znali bi da je navela na početku prošle emisije ko je sve dobio poziv ali odbio besmislenim izgovorima da se pojavi...

Utisak

Mi koji pratimo Utisak znamo da Olja redovno zove nekoga iz vlasti, samo što oni to odbijaju. Prošle nedelje je pozvala premijerku, koja je do poslednjeg dana eskivirala. Meni to dovoljno govori koliko je poštena ova vlast, a još uz ovakve sendvič komentare ne treba nista dovoditi u pitanje.

Kako Ana Kaže

Zaista sjajna emisija. Ovakve debate toliko nedostaju, a morale bi da budu uobičajena, dnevna pojava.

Vlada343

koje debate?Ovde je Tadic i istomisljenici

Boris

ocigledno nisi gledao emisiju. Odakle ti to da su istomosljenici?

Gost

Kome je Tadić opcija neka pogleda dokumentarac o nastanku Sns-a (ima ga na youtube-u). Rekao bih da je Predrag cistih namera, ali da nije dovoljno agresivan i kreativan da svojim recima nadvlada Borisa i Teofila. Teofil je dao odlicnu analizu, sve u svemu, ovo je bila odlicna emisija.

Korint

Sve u svemu tebi je baš dosadno u životu.

Sibila

Zasto treba da bude agresivan??? U stvari u samom tom pitanju (ili "komentaru" prethodnom) je istovremeno i odgovor zbog cega je stanje takvo kakvo jeste. Nadam se da "gost" nije bas tako mislio, samo je upotrebio krivi izraz. Mozda je mislio da bi trebalo da je energicniji, ali ako nije, onda je zaista pitanje kakve to lidere zeli jedan prilicno veliki broj glasaca...

Zabarac

Žao mi je što je Teofil prekinuo, i spasao Borisa da ne odgovori na pitanje njegove uloge u kreiranju sadašnje vlasti. Svaka čast Peđi, bravo.

Caki

pa nije on doveo,dosli su na vlast regaularno jer su beli listici presudili

Predrag

Trla baba lan...

Mrki

Da joj prođe dan ;)

Naca

Tadicu Vi ste i med i mleko i cvece i prolece. Veliko postovanje.

Skadarlija

Slušajući gospodina Borisa Tadića imao sam osećaj kao da sam se žedan napio sveže vode! Pravi intelektualac finih manira, jednostavno gospodin čovek, a danas nam u moru primitivaca i sns doktora to izgleda kao priviđenje.

Stanko

Nista ni vi niste bolji nego ovi sad. Najbolje je da svi vi radite nesto drugo. Ali u srbiji je izgleda najbolje baviti se politikom

Stb

@Stanko hajde Stanko kandiduj se ti pa da nam napokon krene! Napokon neko ko zna šta treba. I da... preuzmi odmah i orlove..

Caki

bravo!pravi odgovor za stanka

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Bristol ponovo bez struje, Pašalić kaže - Ministarstvo odbrane krši preporuku 19:17 h

19:17 h  |  Vesti

NEWS

NEWS

No coalition with SDKI, Kosovo leader says 19:13 h

19:13 h  |  NEWS

Vesti

Vesti

Treći okrugli sto: Prekršena pravila, izlazak SzS, dogovor ni na vidiku... 19:12 h

19:12 h  |  Vesti

Svet

Svet

Merkel: EU voljna da pronađe praktično rešenje za pitanje granice dve Irske 19:04 h

19:04 h  |  Svet

Vesti

Vesti

Preporuke civilnog sektora - vlast kaže može, ali nema konkretnih obećanja 19:03 h

19:03 h  |  Vesti

Info

Info

Suša: Skupština bira i može da smeni REM, Vesić obmanuo javnost 18:39 h

18:39 h  |  Info

Svet

Svet

Zajednička vežba izraelske i američke vojske, simulacija otmice broda 18:36 h

18:36 h  |  Svet

Svet

Svet

Salvini: Izazvao sam krizu Vlade jer se ne plašim vanrednih izbora 18:33 h

18:33 h  |  Svet

loader