Branislav Trifunović: Građanski gnev mnogo veći od snage opozicije

Vesti

Branislav Trifunović: Građanski gnev mnogo veći od snage opozicije

Glumac Branislav Trifunović izjavio je da već odavno nije uključen u proteste i da neće govoriti na mitingu koji se organizuje u subotu.

Komentari (78)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

aha

Gradjanski 'gnev' je najjaci na Tviteru i slicno. Kad treba da se proseta, svi imaju vaznija posla.

AAF

Branislava Trifunović je relativno dobar glumac, a ostalo ne bih želeo da komentarišem.

vuk

Samo mi reci po čemu si to zaključio?

Mad Max

Da li dobro razumemo sta je gnev? Koliko je to snazna ili slaba emocija? Da li kad ste gnevni lagano setate ili brzo hodate ili mozda trcite, jurite, najbrze jurite? Razmislite o tome, saznacete onda u kakvoj je sprezi gnev sa protestima koji traju i saznacete da li setaci nose gnev u sebi :)

istinoljub

Gradjanski gnev je mnogo jaci od opozicije? Znaci li to da opozicija nije umela da kanalise taj gnev i radikalizuje proteste? Znamo li sta je gnev? Gnev ne praktikuje mirne setnje, vec je stihija koja rusi sve pred sobom. Da li je Bane nameravao da povede gnevne, ali je se isprecila opozicija? Koja je osudjivana odmeh nakon upada na RTS. Bane tada komentarise da ne zna da li je za tako nesto. “I dodaje da se i dalje ne zna ko je tu opozicija i da se političari bore samo za svoje pozicije” Isti Blic(08.04.2019)pise da je Trifunovic garant mirnih protesta i da je do radikalizacije doslo kada se on povlaci, a proteste preuzima opozicija. Kriva je opozicija-kako okrenes. Sa druge strane primecujemo da se ona jedina ostala da se bori bori.Odustaje se jer je mrska opozicija i cekaku se novi ljudi. A niko nema volje, snage i petlju da bude taj novi i preuzme odgovornost. Odgovornost se ovde uvek prebacuje na neke druge. Pravo pitanje je da li je taj gnev jaci od ove vlasti? Ako do toga dodje sva ova pitanja ce biti besmislena.

istinoljub

Ukratko-moj gnev je toliko veliki, da sam se povukao. I nisam usamljen.

Kondor

Moj gnev je toliki da nikada necu odustati. Niti cu dozvoliti da me ucenjuju, niti obeshrabre niti cu ja to drugima ciniti. Jedino sto znam je da bitku dobija onaj ko je cvrsto resio da je dobije . I to je jedina istina. Ne odustajem i. ..nisam usamljen. Pozz.

Boris

Brale šta ti sve tu napisa.

Laku noć Srbijo...

Zašto tako Bane, svi mi imamo neki razlog zbog kojeg izlazimo na proteste. Suludo bi bilo da svi idemo iz istog, a svima nam je zajednički: da ova vlast što pre nestane sa pol.scene.

Mikica

A koja da dođe?

Bot Dekontaminator

Vratiće se on.niko ne treba da brine za njega.on je protiv ove tiranije i biće tamo gde treba kada bude najpotrebniji.

Zemun moj grad

Gradjani koji protestuju su opozicija ovoj vlasti. Politicari treba da se ukljuce. E sad sto su oni mlaki to je druga stvar. Pa ni gradjani nisu nista bolji.

mislim dakle postojim

E ovakve Vucic obozava, protiv njega su, ali su i protiv opozicije, sledi, on ostaje na vlasti zagarantovano

Ana

Bane nije protiv opozicije, on je protiv politizovanja protesta i u pravu je jer je to dovelo do osipanja protesta. Svi mi imamo neke svoje favorite u opoziciji i preuzimanje protesta od strane jedne političke grupacije neminovno dovodi do odlaska onih koji tu grupaciju ne podržavaju. Rešenje je bilo da svi opozicioni političari i stranke i pokreti budu ravnormeno zastupljeni, ali to se nije desilo. Zapitajte se zašto.

Šetac

Jel vama treba pozivnica ili molba da izadjite na protest?

Maksimilijan

Bez partija nema demokratije, bar u kapitalizmu. Građani su samo korektivni faktor.

Ana

Šetač, mene takva pitanja uvek zasmeju. Ja ću šetati makar ostala jedina i sama, ja sam pričala o ljudima koji ne shvataju trenutak u kom živimo i imaju potrebu da ih neko vodi. Kad im se ne sviđa onaj ko ih vodi, oni odlaze. Koliko god to bilo pogrešno, takvi ljudi postoje i opozicija to mora da ima na umu, a ne da se pretvara da to ne zna i ne vidi. Politika zahteva i duboko promišljanje i taktiziranje, a pokušaj kapitalizacije neke situacije se veoma često, ako nije dobro iskalkulisan, obije o glavu upravo onom ko to pokuša. Nadam se da sam bila jasna, ako nisam, vi pročitajte šta o tome misi gospodin Teodorović.

Jozef

Odlicno zapazanje,bravo. E,sad ko lud ko glup. Opozicija ne zna to da iskoristi toliku kolicinu gneva,snage i energije. Ne zna ili nece?!

Druže !

Daleko je to od kritične mase da bi se kvalitetno moglo poentirati ! Zato,polako,mudro,tiha voda breg roni . Koliko da traje neka traje . Jasno je da svakim danom tonemo sve dublje ali takav je naš narod . Na dobrom smo putu da nam ponovo uvedu vize . Možda to bude okidač .

Steve G

Bane, o kakvom gnevu pricas? Mozda je dva puta bilo neke vrste gneva za vreme masovnijih protesta. Prilikom upada u rts i ispred predsednistva. A sve je to isforsirao jedan covek, iz opozicije, kojeg niste hteli da podrzite.

Ana

Svi smo gnevni i to strašno, iako nismo iza tog čoveka kog pominjete. ja bih volela kada bi ljudi shvatili da ne mogu uvek da polaze samo od sebe kad formiraju svoje stavove, već da moraju da gledaju širu sliku.

ŠETAČ

Šetnja me je Ozdravila,progledo sam!A,Ako bude trebalo kod sledeče vlasti,neču čekati!Šetaču odmah!

Blonde

Napisah jedan komentar, ostrašćena i zalepljena svojom nemoći, sad se utisak malo slegao, probaću da "spustim loptu". Bane, dobri Bane, ne ide to tako. Sve što si izgovorio, isto je politika i političko delovanje. Svi smo mi građani, ljudi iz opozicije nisu Marsovci. Da li sam ja nepoželjna na protestu samo zato što sam neki levi član stranke? Zar je moje nezadovoljstvo nepoželjno? Dokle ćemo da čekamo "posebnog", zar to nije nastavak kulta ličnosti? Zar nije poenta srušiti štetočinsku vlast, pa na poštenim i fer izborima nedugo potom birati, časno? Zar to nije najbolji i najdemokratskiji način da se posle zalažeš, ali argumentima za ili protiv nekoga? Zar nije poenta doći do uspostavljanja vladavine prava, rada institucija, zakona, medijske slobode? On ne da, Gašića, Babića, Nešu, Lončara, Jutku, Simonovića, a ti, zar ti i brat greši zato što šeta, zar nije dostojan da staneš uz njega, a jednako ste protiv vlasti, najgore ikada? Ovako, ne da stojimo u mestu, nego napredno nazadujemo. Nema pesimizma, ne sme ga biti, sada, ne! Podela, još manje!

Batazava

slažem se,bravo!

Malina

Blonde , nadam se da ce te Bane razumeti ,sve sto si rekla je istina...

Lisica

Bane vratise ,zajedno sa svim nestranackim ljudima od autoriteta.Bez Vas nemoze,protesti su izgubili energiju i kreativnost.Nisam protiv opozicije ali su trebali da dozvole da se gradjani protestima i na druge civilizovane nacine izbore za slobodu medija i fer i postene izbore.Tada bi i opozicija mogla da predstavi svoje programe i ucestvuje na fer izborima.Zato molim da opet vodite proteste.

Baba

Bane, sine, vrati se u proteste. Potreban si. Pomozi gradjanima. Pomozi i da nasi politicari vise nikada ne koriste vlast za svoj ibteres. A gradjani da budu uvek budni i da protestiuju i za najmanju nepravdu

SRBIJANAC

VRATI SE BANE! AKO SE TI VRATIS, VRATICE SE I KOJO I TEODOROVIC!!

IstinaSuva

O kom ti gradjanstvu mislis uopste,ovde nema 2% ljudi pod pojmom gradjanina.Svi su u vrtlogu korupcije,manje,vece,veza,vezica i zato sve stoji kao memla. Samo sto sadasnji na vlasti to koriste,sto se kaze zapalo im tako. Pogledaj Trifunovicu protest juce,prekjuce u Pragu.Cesi koji zive xx puta bolje od nas i koji imaju standard minimum tri puta veci, uredjeniju drzavu,bune se protiv vlasti,premijera zbog neke mutljavine,koja se kod nas desava 100 puta dnevno od strane vlasti. I to 120 000 ljudi izaslo. Dok ne krene kod nas toliko ljudi svaki dan,a a ne zimi da bi malo hodali,setali cisto setnje radi,a prolecu,letu ih nema jel su po Grckoj,onda nama nema pomoci. Da ne kazem da su generacije do 25 godina totalno sludjene i inferiorne i ne zanima ih nista.Sad Ti da pricas nekome ko je milenijumska generacija ova 2000te rodjena,a koja ima pravo glasa,,koje bio Vucic 1999te smesno je.Cak ce covek u njihovim ocima biti junak,jel je bio ministar informisanja u vremenu nato bombardovanja.

NSpenzioner

Šetaču do izbora,a onda ču odlučiti za koga ču glasati!!!

Čule

Iskreno i pošteno. Poštujem.

Kondor

Muka mi je od Nas....dok je nama Nas tesko da ce biti bolje. Ako smo toliko svesni kao sto mislimo, ne bismo sebe ni doveli u ovakvu situaciju. Ko su to, mi I oni? Gradjanski ili opozicioni protest? Sve smo to, MI. Mi, nezadovoljni, mi koji vidimo I ne pristajemo, koji reagujemo. Mi, koji moramo da istrajemo I promenimo, izborimo se za slobodne medije, slobodne izbore, fer izborne uslove, za vladavinu prava, za Skupstinu koja funkcionise, za komtrolu vlasti i smenjivost svake koja interes naroda ne postuje. Sve smo to samo MI...svesni MI...gradjani, seljaci, radnici, partije, akademici, ljudi iz medija, kulture....Ima nas toliko. Jos da je pameti...i iskrene volje.

Serbia

Interesuje me gde je onaj normalan, pametan i posten covek, KOSTA CCAVOSKI? Potrebni su nam takvi ljudi i ljudi slicni njemu .

Laku noć Srbijo...

.... možda je Čavoški pametan, ali njegovo pol.delanje je vrlo diskutabilno, setite se!

lana

Samo se pitam , koja je vaša ideja? Pravite pometnju a to nekome odgovarta

gjk

Nema trece strane,mi ili Vucic.

Una

Građanski protesti bez mešanja opozicionih političara su se dva puta ugasili sami od sebe /protesti koje je vodila ''Ne davimo Beograd'' kao i potesti posle predsedničkih izbora/. Koliko puta treba isto da se desi pa da ''građaneri'' nešto shvate. Mirne šetnje, što se tiče Vučića mogu trajati godinama bez ikakvih medijskih promena. Samo akcija može dovesti do početka suštinskih promena. To je jedino shvatio Boško Obradović i pokušao da unese živost u proteste što je uglavnom naišlo na osudu i kolega iz opozicije i ''građanera''. Zato je teško da će do promena ikada doći.

Toma

U pravu ste, ali se onda uz predvodnike opozicije šlepuju i nebitni likovi poput Janka Veselinovića, čija stranka (pokret?) ima taman toliko članova da svi zajedno ponesu onaj transparent na čelu kolone. A sutra će tražiti (i dobiti) svoje parče vlasti, poslanike u parlamentu, jedno ministarstvo/feud, i 'ajmo Jovo nanovo. Sve već viđeno kad je DOS došao na vlast.

AB

Опозициони лидери ходају по жици нити се одричу Бошка нити га подржавају ,у протестима учествују различити људи разних идеја ,циљ је одржати тај скуп што дуже и што бројније.

mirko

Ima istine u ovome što je rekao, ali ja ne bih eliminisao politiku i političare iz protesta. Neki političari treba i da govore, a neki su već dovoljno govorili i da se malo odmore, kao naprimer Lečić. Ima prostora za sviju, osim za karijeriste, koji bi da se nametnu kroz proteste. Govoriti trebaju samo oni koji imaju šta reći, a govoriti samo da se govori ne koristi glavnoj ideji, a to je smena vlasti.

Šetac

Bane samo pogledaj po minusima ko te podrzava i daje ti za pravo. Majstore falis na protestima a ovakvim konstantnim izjavama gusis proteste. Čoveče opozicija je očajna ali ispada da pomažeš AV.

HERCEGOVAC

Bane je divan glumac kao i brat mu ali ovo je borba vrlo ozbiljna i teska.Zato tu nema mesta inprovizovanju mora se znati ko vodi proteste .Mi dok setamo hocemo da cujemo lidere opozicije sve je lepo i glumci i novinari umni ljudi ali moramo biti max ozbiljni i jasni

Biljana

Mi cemo istrajati, iako ima dosta onih koji se bore kao i Bane...povuku se i onda podrivsju. Unistio je najboljeg medju nama, a sada bi i proteste da diskredituje.

N2

ajde ne lupaj. Protesti su bili snažni sve do onog trenutka dok ih nije preuzela opozicija. Sama opozicija ih je namerno ugušila zato što su ili nesposobni ili su ih pritisli ovi sa Zapada da nije trenutak za talasanje. Uostalom, njima odgovara da sačekaju da Vučić obavi sav prljavi posao oko Kosova, da ne bi morali oni da se bakću time. Najavljivali su radikalizaciju, blokade, i šta bi s tim? Šatra, to je najbolje što su smislili? Stvarno?!

E, Pa

rezultate opozicionog učešća na protestima vidimo, svi ovi izveštaji relevantnih faktora I EU nisu pali sa Marsa , to je posledica opozicionih lidera I njihovog angažovanja. I to je put za oslobaďanje od Vučićevog jarma , mi samo moramo da I dalje budemo aktivni I damo Im podršku na protestima.

N2

e, oni su posledica toga da je Vučić obećao priznanje Kosova a sad odlaže, i oni ga na taj način pritiskaju. Stranci vrlo dobro znaju sve što se ovde dešava, godinama, i tek sad su počeli pominjati gušenje medija i ostalo. Baš sad, kad treba finalizovati ovo oko Kosova. Nemojte da ste naivni.

SRBIJANAC

BRAVO! PRAVO U CENTAR! NEMA DALJEEEEEE! VRHUNSKA ANALIZA!

Čule

A kako mislite da ,,gnevni građani,, kanališu svoje zahtve (opravdane svakako...) bez političkih organizacija? Nisu dobri ,,ovi,, pa naprvite novu koja će organizovati, povući i kanalisati energiju u željenom pravcu...nemojte samo kritikovati i duriti se. Dajete pozitivnu energiju samo snstaboru koji samo likuju ,,počeli su da se kolju, neće još dugo!,,

N2

šta je konkretno uradila opozicija otkad je preuzela proteste? Ja sam šetala, Vučića ne mogu da smislim, svako drugi bi mi bio bolji... i verovala sam čak i ovim opozicionarima, dok nisu bukvalno ugušili protest. Pokazali su bezidejnost, nedostatak hrabrosti, nesposobnost.

Vlada

Razocarali ste me Bane , ne zato sto mislim da niste u pravu vec zato sto ste odustali. Zasto??? Jesu pogresili su , niko ne zna kad je pravo vreme ali je neminovno da se umesaju politicari. Ali zasto odustati. Imate odgovornost jer ste pokrenuli, ljudi vas prae. Gde ce sad svi ljudi koji su bas zbog vasih ideja krenuli??? Da odustanu. Nemate prava niko od vas da odustane vec da preuzmete jos jace . Da se izdignete iznad tog problema i vi i slicni vama i dalje budete lideri. Dok svi probate i razocarate se i odustanete narod je sludjen i propade u jos vecu agoniju i bedu. Vratite se povucite jos ljudi i budite lider

Realan

Upravo tako. I mene malo nervira ovo prenemaganje, kakvo odustajanje?! Potrebne su bile konkretne akcije i dok protesti nisu preuzeti da se ne lazemo Bane. Ne rusi se ovo preko noci, ovakvim izajvama i odustajanjem samo cinite uslugu i jos vise osipate bilo kakvu nadu za promenom!

Beba

Protesti jesu građanski ali je dobro što je opozicija preuzela vođstvo jer na izborima se ne može glasati za građane. Mora neko da vodi proteste, neka se ti građani onda organizuju kao pokret pa zajedno sa opozicijom na izbore, mora se nekako artikulisati ta snaga. Zar nismo imali građanske proteste posle poslednjih izbora, gde niko od opozicije nije preuzeo vođstvo pa su se odjednom ugasili?! Ovako postoji neki plan i smer u kome se ide.

N2

i koji je to plan i smer? Šator sa izložbama i čavrljanjima? Jel to ta radikalizacija koju su najavljivali? Pretili su i postavljali ultimatume i šta bi od toga? Ispadaju neozbiljni. U redu je da opozicija preuzme proteste, ali ne ovakva. Ovakva opozicija je za Vučića savršena.

Snezana

Nadjite nam drugu, bolju opoziciju.

N2

Ja ne moram naći drugu, bolju opoziciju da bih ovu kritikovala. I takođe ne moram da je veličam i hvalim samo zato što je Vučić užasan. Ajde, razdvojite to prvo, pa da pričamo.

Diplomirani građanin

Mene zanima zašto se konstantno potencira na tome ko vodi proteste? Aman z'aman ljudi pa valjda nam je isti cilj. Pa šta ako je političar održao govor? Pa neće valjda narod da ide u skupštinu i da predaje zahteve. Neko mora taj gnev da artikuliše i kanališe na pravi način. Međutim, to što se političari degradiraju svakodnevno i što zbog toga nama niko ne valja, to je druga tema. Evo pitam vas, ima li bolje stvari od bojkota parlamenta? Pa svi smo videli koliko se i nogama i rukama trude da vrate opoziciju u skupštinu. To su uradili političari (zahvaljujući narodu). Razmislite malo o tome.

Realan

Bukvalno kao deca, ''ja necu vise da se igram jer nisam glavni''.. CIlj je jedan, srusiti ovu bahatu vlast, ako treba ostati na ulici i kada dodju neki novi dok ne isune odredjene zahteve!!

Joka

Ne slazem se sa Banetom, ovo jesu gradjanski protesti i dalje, jer ja i moja iporodica nismo ni u jednoj stranci, a idemo subotom da iskazemo svoje nezadovoljstvo, jer to je jedino mesto gde mozemo da pokazemo da smo kao gradjani ove zemlje, a narocito ovog grada, nezadovoljni nacinom na koji vlada SNS na celu sa AV i njegovom ekipom, svi mi dobro vidimo sta oni rade, ugusili su medije, ostao nam samo N1 i novine Danas, lazu na sve strane, cuvaju se da se ne bi raspali, a ovaj narod cuti i trpi i svakog dana osiromasuje sve vise i odlazi odavde sve vise. I zar ja treba kao Bane da cutim? Ne, necu! Kad dodje vreme za glasanje, videcu kome cu dati svoj glas, ali to glasanje nece biti fer ako mi cutimo. Opet ce AV da pobedi i onda smo totalno ugasili...

Gradjanin

Kako god bilo. Podrska ljudi, ne delite se!

Деда Н С

Nismo mi ni beli listići a samo mislimo da nisamo ni bubale. A na kraju ipak ispadne da samo budale jer verujemo da su moguće promene na demokratski način. BANE i jedni i drugi nas tretiraju kao BUDALAE.

Neko iz mase

Slazem se sa Banetom, ovi nas nigde nece odvesti trebalo je da ostanu gradjanski protesti. Nista ne postizemo ako u potpunosti ne ocistimo dvoriste! Evo pogledajte cehe i druge izlaze u mnogo vecem broju od nas zbog mnogo manjih stvari.

Miki

Pa izlaznost govori o nama a ne o opoziciji.Na hiljade ima takvih kao Bane.Ko mlada stalno im nesto smeta.A Vucic posle svake ovakve po meni samoljubive izjave kaze,,hvala,,

Protestant

Sve je politika. Ama baš sve.

NenadS

Tačno... Sad narod treba da pronađe modus kako da kanališe svoje nezadovoljstvo i promeni društvene okolnosti. Stara opozicija sa starim liderima ne vodi rešenju.

Брана

Сви су генерали после битке паметни... Прво, повод за почетак протеста је било пребијање политичара Борка Стефановића, једног од оснивача Савеза за Србију. Друго, сви су знали да протесте логистички покрива СзС (камион, озвучење, транспаренти...). Треће, протести су спласли зато што су тренутно нестраначки "грађанисти" умислили да су много битни и паметни (а у ствари сујетни су до бола), и док су они били ведете нису могли да осмисле ни списак захтева. Да смо ове ставове о слободи медија и фер и слободним изборима имали крајем прошле године, а не да се сваке недеље измишљају нови захтеви, до сада би АВ био много озбиљније пољуљан.

Purinac

Sve dok glumci budu glumatali sa govornica pravih protesta nece biti. Dajte glas gradjanima i prestanite da pravite zurke i setnje, to je za decu i penzose. Novo vreme, nova pravila, trbalo bi ponuditi i nova resenja i nove ljude kao i nacine borbe. Protivnik je prljav, prefrigan i spreman na sve a takvi se ne teraju zvizdanjem u pistaljku.

miki

Bane bolji od Sergeja

vasa

pametno

Tt

Pa Bosko Obradovic je od upada na TV preuzeo protest u Beogradu i nametnuo se za lidera SzS. Ko ce to podrzati? Jadna je I DS koja se u svemu tome izgubila. Gradjanski protesti u Beogradu su bili I inspiracija I svetionik, i ohrabrenje za proteste u manjim mestima sirom Srbije ( a tamo je za to stvarno potrebna hrabrost) a onda je nezreloscu i neodgovornim ponasanjem opozicije (opet!) sve upropasceno i energija je izgubljena.

Čačanin

Nisam pristalica Dveri ali za neke stvari pruža podršku Bošku Obradoviću. Ono što sam do sada primetio je da Obradović nema završnicu, i u RTS-u i oko predsednistva i kod MUP-a se na kraju povlačio! Velja Ilić bi u svoje vreme recimo išao do kraja...

Zlatko

Mnogo više ljudi je protiv Vučića, nego što neko može da zamisli. Više nego na bilo kom protestu. Pitanje zašto nemamo bojkot na svim nivoima?

Mrki

Pa,ne verujem baš,svi oni ljudi koji su šetali sigurno neće sad da glasaju za Vučića,ko je shvatio koje je on zlo po Srbiju neće mu ponovo poverovati,a gradjanska neposlušnost se može pokazivati i na drugačije načine,svako od nas ako promeni mišljenje bar jos jednom čoveku biće uspeh !

boki

Sta znaci gradjanski protesti ? Svaki protest mora da ima neki cilj da animira ljude da na nekim izborima glasaju protiv vladajucih. Pitanje za koga, za neke politicke partije ili za neke gradjane. Kako izabrati te gradjane, valjda treba neko politicko iskustvo, neki program,platforma. Poznato je da razni ljudi imaju razne zahteve cesto dijametralno razlicite. Kako ljudi bez politickog iskustva da formulisu i sprovedu zamisljeno. Kuka se na opoziciju ponavljaju se SNS floskule. Cini mi se da je kod mnogih u pitanju debela sujeta, zasto bas oni nisu vodje.

Alan Ford

Svaki protest ima za cilj da nešto promeni. A to ne znači samo promena ljudi u vlasti može da bude i promena sistema kako sledeći koji dože na vlast ne bi bio u mogućnosti da je zloupotrebi. Sistem je bitniji od ljudi koji su u sistemu

СТЕВАН

Лепше је и тачније је рећи да има много ствари којима су грађани оправдано незадовољни, уместо речи које је Columbo (глумац) употребио. Но, свеједно, ипак је , изгледа разумео ...

Kale

Probudio se Trifunovic!

Ljuka

Ili jesi ili nisi , nema sredine.!

True fan

"Gradjanski gnev veci od smage opozicije"... Ruku na srce, to i nije bilo tesko postici...

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Makedonski državljanin osumnjičen u slučaju "Prvi partizan" pušten iz pritvora 21:49 h

21:49 h  |  Vesti

Pljiz

Pljiz

PLjiŽ: Sezona 4 epizoda 11 (13.12.2019) 21:30 h

21:30 h  |  Pljiz

Vesti

Vesti

Kurti za DW: Mi nemamo teritoriju koju bismo mogli da damo Srbiji 21:22 h

21:22 h  |  Vesti

Tenis

Tenis

Pobedila u životnoj borbi: Skjavone se izlečila od raka 21:07 h

21:07 h  |  Tenis

Biznis

Biznis

Istanbul prvi grad u svetu po zaradi od turizma 21:00 h

21:00 h  |  Biznis

loader