Teodorović: Zbog čega kolonu mokrih nogu počinje da zamenjuje jedan mali šator

Vesti

Teodorović: Zbog čega kolonu mokrih nogu počinje da zamenjuje jedan mali šator

Akademik Dušan Teodorović je izjavio da su protesti uzdrmali predsednika države Aleksandra Vučića, ali da je masovnost ključna reč kako da se "slomi njegov režim", kao i da je propuštena šansa u januaru da se protesti radikalizuju.

Komentari (41)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Marzik Mirjana

Vaš poštovalac arh MAĐO profesore povedite nas !

SRBIJANAC

STANITE NA CELO PROTESTA, PROFESORE! NIKOLA KOJO UZ VAS, BEZ SATORSKIH SLUZBENIKA!

Kristina11

Od protesta nema ništa.

Baki

Vlast sistem nije sama smislila na isti način se vlada i u madjarskoj.Narod su podelili i oslabili a oni i njihovi mesetare i postaju rak rana.Snage treba ujediniti i masovno izaći na ulice i ne povlačiti se do ispunjenja traženih uslova za novo uredjenje. Posle toga provući sva zlodela kroz sistem i sankcionisati svakog izgrednika po zakonu.

Skadarlija

Nemojte da zamišljate da treba 300.000 ljudi da izađe, dovoljno je i 60-70 hiljada sa pravim ljudima koji imaju hrabrosti da blokiraju Beograd i da ne odustaju dok se ne ispune zahtevi za fer i demokratske izbore. Slušao sam Mariniku Tepić u emisiji "Utisak nedelje" kako priča protiv radikalizacije protesta pa na ideju profesora Teodorovića da je narod trebao da blokira vilu u kojoj se bespravno nalaze Toma i Dragica, ona rekla da je to njihov "dom" i da to nije lepo... E pa Marinika, ta vila nije tomin i dragicin dom, to je državna vila namenjena premijerima, a on nek ide u Bajčetinu odakle je i došao, a ne da se širi po vili koja mu ne pripada! Isto tako blokirati i autoput i sve prilaze Beogradu, sve da stane pa da vidite onda kako se vlast trese i kako je spremna da se dogovorimo! Ovo sa pištaljkama je u krug je gubljenje vremena, to ih ne ugrožava i boli ih uvo za šetače, uostalom vučić je to glasno i rekao da mogu slobodno da šetaju koliko hoće...

bn

Jedno pitanje, gde ćeš da nadješ 60-70 000 ljudi?

Polis

Imamo cast da Vas, na ovoj TV cesto slusamo. Razumela sam sve o cemu ste, unazad 3-4 godine govorili. Znam da je potrebna masovnost, za radikalizaciju sam, par puta sam samo, propustila proteste, ali pitam se dokle cemo korzirati. I udruzenje, a pre svega opozicija moraju naci 'agresivniji' vid borbe protiv zla. ON se sada, obzirom da opada broj setaca, 'hrani' time. NJemu ide u prilog, setnja. Mirni, pristojni, vaspitani setaci, ne mogu oboriti ovakav rezim.

stop diktaturi

Šetam od prvog dana,slažem se sa profesorom,aločekujem i od opozicije da sad pribegne radikalnijim metodama protesta(političari ne građani)kroz blokadu otetih institucija,narod će se lako okupiti.

Jelica

Slazem se sa svakom recju koja je izgovorio G-din Teodorovic. Šetač sam sve ovo vrema i bicu na ulici do god oni budu trajali. Mnogi Beogradjjani cekaju da vide sta ce se dogoditi, traze izgivore da ne izlaze, bece navidno da budu izmanipulisani neshvatajzci da Vučić to upravo i čini. Ne može se sedeti kzci i lagati sebe za nečinjenje bili čega. Treba se boriti, boriti i ne dati vlastima da imaju ujedan miran dan.

nirvana

"Res, non verba" - Dela, ne reci.

Zlopamtilo

Zašto.....? Možda zato što u ovoj "državi" kontrolne poluge SVEGA drži Služba .Tako je , kada je procenjeno da bi protest , može biti , mogao porasti u isti uključena ekipa srpskih političkih komandosa ,prekaljenih opozicionara , veterana srpskog višepartizma ,....Ljudi su to prepoznali , očigledno . E sad, to se nekom sviđa više , nekom i ne baš toliko....

Swisserb

Jasno je da kurta i murta imaju dogovor, mora da ih (opoziciju) vucic zbog nekih stvari drzi pod kontrolom i ucenjuje. A dali bi narod i pozeleo nekog murtu?

milosav

beogradjani ne izlaze, njima je potaman..

Samo uporno i kulturno

Opozicija može da smeni BAHATE PRIMITIVCE sa vlasti, samo ako je UPORNA, KULTURNA i ima bolje predloge za SOCIJLNO-ZDRAVSTVENU oblast, RAVNOPRAVNOST građana i regiona , a za KiM (sa ZSO) da se donese Ustavni zakon o specijalnom statusu (koji bi se konačno rešio za 50 godina, referendumom na KiM i ZSO)!

Pink Floyd

Ako uopšte i objavite moj komentar (s obzirom da ne prolaze). Dakle, skloniti Đilasa, Jeremića, Obradovića, Veselinovića i sve već istrošene. Istaći nove, i mlade, a i starije, iskusne intelektualace (neostrašćene) I... To bi trebalo biti to

Ada

Do naroda je. Nedostaje jos minimum 200 000 ljudi na ulicama. I naravno. Glumci da prestanu da igraju predstave, prof i nastavnici da predaju, vozaci da voze, rudari da kopaju rudu. Ceka se trenutak, je li ?

Ratibor

Neko voli šatorsku atmosferu.

Maja

Narodu je jasno da opozicija nema šta novo da ponudi,nikakvu ideju o boljitku za narod. Sve se svodi na lični interes.

Juca

Zahvaljujući Đilasu, Jeremiću i Obradoviću

marija

A zahvaljujući Vučiću i ti ćeš juco za deset godina bežati iz ove zemlje , jer je zahvaljujući Vučiću ova Srbija bez budućnosti. Sretno ti bilo botovanje!

REGIONALNA PROGRESIVNOST

Akademik Teodorović pravi grešku kao i većina političara pa misli da se smenom jednog čoveka (Miloševića, Đinđića, Tadića, Vučića) može promeniti LOŠ SISTEM koji favorizuje stranačku oligarhiju i njihove tajkune, još iz vremena socijal-komunizma (Karić, Mišković, Đunić, Kostić,...) ! Zato je neophodna korenita promena političkog sistema: REGIONALIZACIJA Srbije na 4 ravnopravne pokrajine (plus KiM specijalni status), bez nadležnosti u državnim poslovima ; Jedan državni i 4 pokrajinska javna TV servisa ; NEPOSREDNI izbori za sve skupštine i gradonačelnike ; obnova Parlamentarne Kraljevine Srbije po uzoru na skandinavske; PROGRESIVNA stopa poreza; veće minimalne plata i penzija; bolja garantovana socijalna i zdravstvena zaštita;.....

s.

Sve je o.k. u komentaru, podržavam iz sve snage i onda "...obnova Parlamentarne Kraljevine Srbije po uzoru na skandinavske...". Jednostavno ne mogu da dam plus za Monarhiju, ali bez brige nisam uopšte ocenio komentar.

Taksista letećeg auta

Tačno je. Šetnje ne smetaju režimu. Blokade otetih institucija bi im itekako smetale.

Realno

Šta to nije jasno? Narod neće uz Jeremića, Djilasa, Boska, Veselinoviće prosto šta oni mogu novo da donesu? Gradjanski protesti, mirni su imali smisao, pre bi se tako nesto menjalo nego da političarima. Opet ako gradjani sami naprave promene, čemu onda političari? I nije jasno šta bi to oni radili, sudili Vučićima, ukinuli SNS, a šta tu ima za narod? Satisfakcija možda neka da, al gde je problem Kosova, ekonomija, bela kuga, nema nikakvih nagoveštaja šta bi to bilo na bolje za narod.

sasa

zato, profesore, sto je i vlast i opozicija porod iz zmijskog legla zvanog udba. zato, od momenta kako je opozicija preuzela proteste, mene, i vreujem velikog dela ostalih protestanata, ne njima nema. zato smo profesore, od pocetka bili glasni protiv politicara, dok nije cela stvar prodata.

ANA

Bravo profesore! Vi vidite jasnije sustinu protesta, od svih koji su ga poceli! Zato mi iz kolone mokrih nogu, zelimo vas na njenom celu!

Realista

Ovo je. nalažlost, bilo očekivano!!! Ne može se večito šetati od tačke A do tačke B, i onda očekivati da Vučić sam od sebe podnese ostavku, jer mu je žao nas koji šetamo mesecima. Još pre 2 ili 3 meseca, gostujući u emisji DLZ, Nikola Kojo je rekao da protesti moraju da se "radikalizuju", jer ovako nećemo uraditi ništa. Delimo mišljenje sa njime, mada tako mislim od prvog trenutka. Sada o tome govori i akademik Teodorović, doduše malo drugačijim rečima. Nedavno je tu tezu pomenuo i Vuk Jeremić. Jednostavno, ovi protesti jedva da liče na one iz 1996/97. ili 2000. godine, kada je postojala strahovita energija, masa, snaga tog naroda koji je probijao kordone. Vikend šetenje nisu rešenje. Narod mora da pređe na otvoreniji vid borbe, na ono što se zove građanska neposlušnost. Da se razumemo, ne pozivam na nasilje, nego da pokažemo zube režimu kako je rađeno devedesetih. Ko ne zna, neka pročita izjave Zorana Đinđića, Zorana Živkovića, i druhi učesnika tih protesta.

sofija

Ljudi pa budimo realni, dolazi lepse vreme, leto, vrucine, ljudi se spremaju na godisnje odmore, nemaju vremena da svake subote hodaju i protestvuju a da je i dalje jedini "program" protesta smeniti predsednika drzave, uvideli su da je to nemoguce na ulici a sa druge strane koga mi to imamo za predsednika, koga bi sada medjunarodna zajednica prihvatila????

Ej

Treba i zaraditi za život,pusti odmore,a zamislite kako je kad ste privatnik u malom gradu a sa prozora opštine vas telefonom snima dežurni bot klinac od dvadesetak leta koji sline još briše rukavom...

Djole

ako se ljudi spremaju za odmor onda jw dobro netreba setnja

Mile

Cenjeni profesore, Od opozicije nema zbačajne vajde - narod ih neće. U pravu ste - AVa neće niko pomeriti osim MASE! Dok se krem intelektualne elite ne pridruži i napravi brain-storming , NIŠTA Narodu treba NADA, a ne triućanje i kukanje. A NADU mu mogu dati samo ljudi sa integritetom i pameću. Savet mudraca je 1. korak - inicirajte ga, sledićemo vas.

Boris

Podjednaku odgovornost snose SzS i organizatori protesta (građani) za neuspeh protesta. Mogu oni da kampuju 100 godina ispred predsedništva i da to diktatoru ne smeta ništa. A mogu da tvituju još 1000 godina i neće srušiti njega. Sa ovakvim "građanskim protestima" i ovakvom nesposobnom opozicijom On će, na moju veliku žalost, da vlada dok on to hoće. Bez organozovane stranačke strukture po svim opštinama i bez radikalizacije protesta (blokade svih institucija, puteva i ambasada) nema kraja ovoj propasti.

Apophis

Srbija je postala bezidejno, raspadnuto sado-mazo "drustvo"... Tajne sluzbe unutar "opozicije" su OPET USPELE da osecaj slobode dovedu u duboku komu... Ipak je ovom narodu dovoljno dobro jer za bolje nikada nije ni znao!

Nije bitan

Profesore, drugim recima sto se tice protesta prohujalo sa vihorom nazalost.Moramo naci drugu formulu,ova je vec vidjena a av odlicno zna kako da nase"oruzje" upotrebi u svoju korist.Vazno je animirati ostatak Srbije mislim na onaj deo gradjana koji osim nacionalnih televezija ne vide i ne cuju drugacije misljenje.

Skilled migrant

....taman tako kako smo zaslužili....

Nikola

donekle ste u pravu

Crkotina pored puta

Da parafraziram naslov Hičkokovog filma "Pozovi M radi ubistva" u ovu našu situaciju, glasio bi "Pozovi Lečića da uništi gradjanski protest" Kako 09.03.1991. tako i više od četvrt veka kasnije. Kao što je DOS "ukrao" od gradjana 05. oktobar, tako danas podeljeni ostaci DS-a u n frakcija ispred nosa kradu gradjanima protest. Ali, potrebno je ovo logički "poredjati " u glavi i doći do istine...Uživajte u šatoru!

Doktor Trstenik

Svaka čast! Mislim da je potrebna ozbiljna organizacija i mislim da ima izdajnika u opozicioni redovima! Ni jedna velika akcija tokom prethodnih protesta nije završena, prekidalo se u ključnim momentima! Proteste treba nastaviti i tražiti podršku zapada!

Dragan

UTOPIJA

Dragan

Potpuno i apsolutno ste u pravu.

Buntovnik s razlogom

Ako je neko mladoga duha,onda ste to Vi profesore Teodoroviću!! Moje poštovanje!!!!

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Svet

Svet

Bela kuća: Tramp bio na godišnjem lekarskom pregledu 16.11.2019.

16.11.2019.  |  Svet

Tenis

Tenis

Imamo novog šampiona - Tim bolji od Zvereva! 16.11.2019.

16.11.2019.  |  Tenis

Fudbal

Fudbal

Hrvati preokretom do Evropskog prvenstva! 16.11.2019.

16.11.2019.  |  Fudbal

Svet

Svet

Demonstranti u Bagdadu zauzeli centralni trg, približili se obezbeđenoj zoni 16.11.2019.

16.11.2019.  |  Svet

Svet

Svet

Gvaido organizovao novi protest protiv Madura: Nećemo odustati 16.11.2019.

16.11.2019.  |  Svet

Info

Info

Aleksandar Obradović govorio na protestu "Jedan od pet miliona" 16.11.2019.

16.11.2019.  |  Info

Vesti

Vesti

Novi protest u Beogradu: Pedeset subota nasilja i pretnji, a mi smo i dalje tu 16.11.2019.

16.11.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Umesto zakona, roditelji nestalih beba traže formiranje posebnog tužilaštva 16.11.2019.

16.11.2019.  |  Vesti

loader