Kolegijum u Skupštini Srbije bez predstavnika dela opozicije

Vesti

Kolegijum u Skupštini Srbije bez predstavnika dela opozicije

U Skupštini Srbije počeo je oko 10 časova kolegijum kome ne prisustvuju predstavnici dela opozicije.

Komentari (20)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Boki

Nije došao niko iz opozicije. Vjerica i Čeda svakako nisu opozicija, već SNS partneri koji ne učestvuju u izvršnoj vlasti, ali imaju neke druge povlastice.

Gradjanin

Ceda i Canak nisu opozicija...

relja

moj do moga

Doktor

Ovde nema ni dela opozi ije, svi su nabrojanih u vlasti...

Зоран

Вучићева опозиција

Predrag

Takva nam opozicija i ne treba!

Čule

A ko ti treba? Imaš ga, uživaj.

Prof. dr R O T

Ja sam presrecan sto imam ovakvu vlast, nikada u skorijoj istoriji nije bila odgovornija, bez korupcije, kriminala....!

Zaklina.

Pa to i jeste kolegijum😂😂😂

Lazar

Kolegijum muzikum, sa dirigentom iz senke.

MiRa

Koliko ja vidim opozicije i nema, radikali i čedini nisu opzicija, zato i prisustvuju.

Milica Vucica

Jako simpaticna opozicija. Blago Vucicu.

AB

Благо Србији !

Cvetanka

Seselj , opozicija ? Ceda , opozicija ? Ma da li vi znate sta pisete ??? Oni su glavni vucicev oslonac.

Ceca

Čeda se vrti kako vetar duva izgleda

marko

Seselj opozicija! Ne zafrkavajte ovaj narod vise. Dosta bre! Sramota sta radite.

Marko

Kakav nasliv????? Dela opozicije :))))

Menadjer

Odvratan naslov!Od kad su radikali i ceda opozicija?!

Ka10

Cedu ne treba atrati opozicijom,sta o tome misle njegovi clanovi,ako ih Jos I'ma?

Čovek

@Ka10 I to malo sto nas je bilo isclanili smo se iz stranke.

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Region

Region

Moskva: Presuda o terorizmu ispolitizovana, neprijateljski korak Crne Gore 00:20 h

00:20 h  |  Region

Vesti

Vesti

Večernje novosti: Beograd priprema kontramere na kosovske takse 00:08 h

00:08 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Nemački vojnici ostaju u sastavu Kfora "jer još postoji potencijal za konflikte" 22.05.2019.

22.05.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Stamatović: Ostajem u SzS, ako imaju neke primedbe - mogu da me isključe 22.05.2019.

22.05.2019.  |  Vesti

Svet

Svet

Pet aktivista civilnog društva u Zimbabveu osuđeno za "pokušaj državnog udara" 22.05.2019.

22.05.2019.  |  Svet

Vesti

Vesti

Vlada Japana odlikovala Predraga Filipova 22.05.2019.

22.05.2019.  |  Vesti

Svet

Svet

Oko 500 ličnosti iz sveta filma pozvalo na glasanje za Evropski parlament 22.05.2019.

22.05.2019.  |  Svet

loader