Georgiev: Pustimo Vučića da bude Vučić, gde su institucije da rade svoj posao

Vesti

Georgiev: Pustimo Vučića da bude Vučić, gde su institucije da rade svoj posao

Novinar BIRN-a Slobodan Georgiev, novinar BIRN-a ocenio je u Novom danu TV N1 da je vlast u Srbiji možda zabrinuta zbog protesta "Jedan od pet miliona", jer se prvi u put u ovih sedam godina suočavaju sa nečim što na šta ne mogu do kraja da utiču, već moraju na to da reaguju.

Komentari (36)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

U-ta-ta

Vučić jednostavno ne dozvoljava institucijama da rade po Ustavu i zakonu, jer on želi da sve bude pod njegovom budnom kontrolom i da svemu komanduje. Naprosto - jer je takav karakter. Drugo - da je Djindjic živ Vucic ne bi bio uz njega - bio bi isti ostrašćeni radikal kakav je oduvek i bio. Vucic je samo delimično, i to isključivo zbog EU i sveta preuzeo Djindjicevu politiku - samo da bi došao na vlast i da bi na njoj ostao. Vesić se slihta Vucicu neprimerenim izjavama o Djindjicu.

Dr

Za radikale gore kazne nema od ne obracati paznju na njih tj ignorisati ih svuda i na svakom mestu.

Zlopamtilo

Ekipa Aleksandra Vučića : Dr Stevanović ,Vulin , Lončar, Gašić ,Martinović ,Mali , Vesić ,....da ne nabrajam drugi ili treći krug .Da li je svaki od ovih pojedinaca dovoljno zreo da samostalno funkcioniše van senke Aleksandra Vučića ?Ni jedan .Ljudi bez mišljenja , bez politike ,bez morala ,...potpune marionete.Takav sistem se proteže po vertikali do samog dna , do onih likova iz autobusa koji za sendvič urlaju po ulicama .Dakle institucije postoje formalno a u stvarnosti se odlučuje u neformalnim centrima moći koji su lojalni predsedniku SNS-a.

Goran

Bez sluga nema ni Diktatora. Zato ih javno treba imenovati. One što su bili funkcioneri i omiljeni biznismeni G17+ DS LDPa i ostale bande koja je danas na bitnim funkcijama u SNSu ili njihovi omiljeni biznismeni. Zato u nacrtu Zakona o poreklu imovine i stoji da se ne proverava imovina stečena pre 1.1.2007. Godine. Time Vučić legalizuje plhačku iz privatizacija koje sam naziva kriminalnim.

Lignjasti kokosar

Institucije je ukinuo Vucic, uz pomoc halavih i korumpiranih ljudi iz tih institucija, tako da, Vucica ne smemo da pustimo da bude Vucic, jer je on pokretac i krivac za urusavanje institucija! Institucije su nam sad samo Vuciceva produzena ruka, pocev od policije, vojske, pravnog sistema, pa do poslednjeg funkcionercica mesne zajednice!

Rodja

Tacno.Kod nas postoje formalno sve institucije a u stvari sve odlucuje jedan covek.Ljudi posteni u tim institucijama, posebno mediji moraju sami da kazu dosta.Pa pobogu ja sam od kraja 90 tih promenio 5 firmi.Pa sam odgajio cetvoro dece nije bilo lako,ali ni sad ni pre 25 godina nisam propustao proteste.

фактор мира и стабилности

Не бих се у потпуности сложио са његовом оценом да толико није важан Вучић и шта он ради. Довео је неки полусвет на власт, који није баш толико глуп да не разуме, да са падом култа Вучића и они не одлазе. Зато институције не функционишу!

Hygge

I ko je na kraju Vučić da ga "puštate" da bude to što želi, a radi protiv zakona? Pa nije to zemlja vas nekolicine koji ste eto dobre volje pa bi puštali nekoga da divlja kako mu se svidi. Hajde i mene pustite da opljačkam banku, reći ću kad dolazim, nikome neće faliti dlaka s glave, samo ostavite pare. Pustite me da budem JA, jer volim to! Ali ako me pustite, te pare koje su u banci su nečije, nekome će sigurno zafaliti. Dobar život je u direktnoj proporciji sa dobrom državom (da ne nabrajam, funkcionalnim institucijama, itd.). Nemate li institucije, nemate život. Drugačija kombinacija ne postoji, ili postoji samo u glavi malog Perice.

Vučić je smenjiv,

koliko god vam sada to izgledalo neverovatno. Nema nesmenjivog predsednika, premijera, ministra. Problem je u malim, ali dobro uzubljenim šrafovima koji kontinurano rade na način na koji su navikli. Nema tog kolege sa članskom kartom, na bilo kojoj poziciji, koga nisu uklopili. Neuklopive samelju i sklone, zadrže sebi slične. Misliš da direktor javnog preduzeća, načelnik neke uprave ili gradonačelnik znaju kako da sprovedu javnu nabavku i da onemoguće sitnog službenika da namesti posao uvek istoj firmi? Malo je takvih koji znaju kako da rasture uigranu ekipu, zbog toga smo još uvek gde jesmo i ako Miloševići nisu više na vlasti.

Tifani Rok

Vučić će biti Vučić i da ga pustite i da ga ne pustite!

Hygge

Samo da prokomentarišem naslov. Kako da institucije rade svoj posao ako pustite Vučića da bude Vučić? Pa on vedri i oblači, tako da je od institucija ostalo samo to ime, a bez sadržaja. To bi bilo kao da imate narkomana u porodici i kažete da ga pustimo da bude to što jeste, a da se mi pozabavimo porodičnim finansijama. To jednostavno ne ide. Ili imate zdravo ili bolesno društvo. Ne možete imati pola institucija na vrhunskom nivou a drugu polovinu u raspadanju. Da institucije rade svoj posao, Vučić ne bi bio tu gde jeste. Kako? Pa ne bi bilo milion nepostojećih glasača i sve nepodopštine koje rade nazadni ne bi bile moguće i bile bi sankcionisane. Što znači da nazadnih ne bi bilo.

orca

Recept je prost. Ne placati nikakav porez, trositi sto manje, sva mala i srednja preduzeca u likvidaciju i da vidimo od cega ce krpelji dobijati plate. Nikakav lom i treska, sami ce se razbezati za par meseci. I naravno, gastarbajteri da ne posalju ni dinar u zemlju za to vreme.

jesi li ti normalan?

Neko treba da se samouništi da bi pokušao da nešto promeni?

Zaklina.

Sto Mujo rece,nemojte mi te sve stvari razdvajati😂

Milka

Sloba, odlican komentar na temu javnih radnika koje mi placamo. Ako ne rade svoj posao i ako su pomesali ko ih stvarno placa, treba da izgube posao. I jeste tacno, svako od nas u privatnom sektoru izgubi posao, pa nije strasna stvar, nadjemo drugi ako smo sposobni. Te parazite, koji nam izjedaju drustvo i moralno i materijalno, mi gajimo svojim novcem. Njih po revoluciji, treba smanjiti na najmanju mogucu meru jer su oni stub svake diktature.

Polis

Desetine hiljada nas je, ostalo bez posla. A, ljudi koji rade u javnom sektoru sa zasticene mecke. Da li im je dobro? Misle da jeste. Radnici RTS i TRV imaju mogucnost strajka, kojim bi trazili normalne uslove za rad, rad po zakonu, novinarskom kodeksu. Gde su cute, a mi im dajemo platu. Godinama nisam radila, dok nisam stekla penziju, jad i beda sa VSS.

VJ

Pa AV je institucija,sve!

Piletina punjena bananom

Vučic je Srbija xD i institucija, niko ne sme da pisne dok se prvo ne javi prvorodjenom.

Siroslav

Ma koje bre institucije..? Ok, ali nema ih

Kako Ana Kaže

Ako pustimo Vučica,pustili smo i institucije

Maks

"Ljudi koji žive od budžeta ". Taj sam već 30 godina, posredno i neposredno. Da znate kakv je pritisak na zaposlene u javnim preduzećima i ustanovam, ne bi tako govorili. Ljudi su zabrinuti za posao, a imaju porodice, školuju decu, plaćaju kredite. U zemlji gde je prosečna plata ispod 500 evra, govoriti o slobodama i otpornosti na pritisak vlasti je besmislica. Za ovih 30 godina bilo je uvek pritisaka, ali danas su najžešći. Od pretnje otkazima, do pretnje gašenja preduzeća. Sistem se gradi odozgo i to je ono što treba shvatiti. Srbiji je potreban politička grupacija koja će raditi na uspostavljnju sistema , a to je teško jer su finansijeri stranaka bogataši kojima ne treba uređena država. Ne kažem da ne treba protestvovati, jer bogataši reaguju samo na pritisak i kao i svaki nasilnici znaju samo jezik pritiska.

Aj da se ne ljubimo

I kako onda dalje? Ostajete da se plašite i radite po starom, a to staro je propast? Očekujete da "političke grupacije" nešto promene, ali bez vaše pomoći? Pa kako će ako im ne date glas? A glas im ne date zato što "brinete za svoju decu"? A tuđa deca - onih koji ne rade po javnim preduzećima i nisu sigurni glasovi režima? Šta s njima? Da vam neko donese na tacni slobodu i pravdu pa ćete se vi, kada to bude bezbedno, lako uklopiti? A prvom pričlikom kada opet dođe diktatura, nastavljate po starom .briga za decu, ne znate kako je to teško itd.

Ivan Grozni

Ma nemoj! A deca ljudi zaposlenih u privatnom sektoru da umru od gladi. Boli te uvo. Ne, nego si ti zaseo na državne jasle i primaš platicu svakog meseca i glasaš za diktatora. Sloboda se ne dobija, sloboda se osvaja! Ako ti je loše i uplašen si - a ti se pridruži nama dok nas ne bude 5 miliona. I nemoj da se kriješ i izgovaraš na decu. Nego izbori pravednu, slobodnu državu, baš za tvoju decu, ali i svu decu Srbije!!!!!!

Vagar

Slažem se sa većinom iznetih stavova gosp.Georgijeva.I sam sebi stalno postavljam pitanja koji su to likovi u institucijama koji pristaju da budu krpe za brisanje poda.Zar nema nikoga ko će se usprotiviti i reći"Dosta,ovo više ne može!Ja sam ozbiljan novinar,državni službenik i sl koji drži do svog profesionalnog i ličnog dostojanstva."Poput one novinarke iz Poljske koja je usred dnevnika izjavila"Poštovani gledaoci ovo što mi je dato da pročitam nije informacija,već laž i propaganda i meni nivinarska čast ne dozvoljava da u tome učestvujem i napustila udarni dnevnik."

Kondor

To je sustina. Ljudi bez morala I casti, koristoljubivci, poltroni ...su doveli do dekadencije i propasti drustva. I samo zahvaljujuci ljudima bez casti se najgori dokopaju vlasti. Los sistem favorizuje jos losije ljude. Ispliva talog. A on proizvede Vucica i kamarilu... I, da, izludjuju ih protesti. Zbunjuju ih ljudi nepotkupljivi i cvrsto reseni da promene sistem. Energija raste, energija za respekt, energija koja vodi ka slobodi.

Hygge

Ne slažem se ni sa jednim stavom bilo koga pa ni Georgijeva, ako (u prenesenom značenju, metaforički) se tvrdi da je silovanje u nekim slučajevima opravdano (pustimo Vučića da bude Vučić). Kada to kažete na početku (ili bilo na kom mestu), sve ostalo (dobro, logično, humano) se potire. Prestaje potreba za raspravom. Georgijev podrazumeva da jedan sudija može da se suprostavi onom koji je jači od svih institucija zajedno. Ako sudija radi svoj posao - nema Vučića. Ako pustimo Vučića - nema sudije. I zašto se onda taj sudija ne pobuni, zašto Ustavni sud ne progovara u slučaju Briselskog sporazuma (na primer)? Zato što ih nema, jer ste pustili Vučića da bude Vučić.

Vihor

On diktira a sns serifi sprovede i tako od 2012 godine!

institucija i drzava i sve

Pa on i jeste

Pa u tome jeste problem,

jer institucije ne postoje, sve je ih stavio u svoju šapu i kontroliše svojim odanim i proverenim naprednjacima.

Vlada

Vučić je institucija.

NM

Iz naslova mogu da porucim sledece: "institucije to je vucic i vucic je institucija njemu niko ne treba a ni nama, jer ko smo mi da mislimo!"

Ko su SAVETNICI predsednika

SAVETNICI oko Predsednika A.Vučića preko njega žele da vode sve BITNE poslove u Srbiji i zato svesno koriste A.Vučića da kontrolišu sve državne instituciej, službe, medije. A.Vučić je objektivno kriv : što je upao u tu zamku - mrežu koju su mu postavili SAVETNICI ; što krši ustav i zakone države Srbije i tako poništava volju naroda koji ga je izabrao !

cbA

A njega samo interesuje Vlast!!!Da bude najgori vladar u Srbiji u Svim Istorijama!!!

Lauda

A savetnici su ga naterali da ih postavi na ta mesta?

Deda Drago sa Kosmaja

On je kriv što je prihvatio belosvetske savetnike , koji ne poznaju Srbiju , niti našu istoriju, mentalitet, tradiciju, običaje,...

Ezgeta

E Slobo svaka ti je ko Njegoševa

POPULARNO NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Još jedan protest u Beogradu, građani krenuli u šetnju do RTS-a 18:43 h

18:43 h  |  Vesti

Svet

Svet

Međuetnički sukob u Maliju, poginulo najmanje 50 osoba 18:33 h

18:33 h  |  Svet

Vesti

Vesti

Haradinaj odao počast vojnicima KFOR-a: Akcija NATO okončala tragediju Kosova 18:23 h

18:23 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Uručene Virtus nagrade za filantropiju 17:56 h

17:56 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Stefanović: Predložiću da se traktori i poljoprivredne mašine više ne registruju 17:44 h

17:44 h  |  Vesti

Svet

Svet

Nemci protestuju jer strahuju da će nove mere EU uvesti cenzuru na internetu 17:29 h

17:29 h  |  Svet

loader