Kosnet: Potreban sporazum koji će podrazumevati uzajamno priznanje

Vesti

Kosnet: Potreban sporazum koji će podrazumevati uzajamno priznanje

Prištini je potreban sporazum sa Beogradom koji će rezultirati "uzajamim priznanjem", ali i odgovorno rukovodstvo, rekao je ambasador SAD u Prištini Filip Kosnet, čestitajući građanima Kosova 11 godina od proglašenja kosovske nezavisnosti.

Komentari (22)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Пеђа

Решење нам треба, колико год ми то оспоравали. Проблем постоји, треба га решити. Време је.

Sasa Djordjevic

Reana cinjenica, samo kompromis je odrziv

Maja

Uzajamno nema nista

Jovan

Američka demokratija na delu!!!

Милош

Зар нисте информисани да је Србија призната држава? Хвала на понуди али то нам није потребно!

Čole

A baš nam mnogo nedostaje priznanje od Kosova?!

nataly

11 godina nezavisnosti a traže uzajamno priznanje? Smešno zaista.

Kaže naš narod

Tuđa ruka svrab ne češe.

Ур Нино сар Сербуле

Ево потписујем, чим ви вратите Мексику Калифорнију, Тексас, и Нови Мексико, МОЖЕ ?

Alhemičar

Bolje je da nateraš Prištinu da ukinu takse , umesto što glumite svetskog policajca!

ceca

Ej Ameriko dokle si došla i koga podržavaš

rada

Ti znas sta je najbolje.Najbolje pametovati kad nisi u tome.

Anja

Samo ne znam ko ce ga se pridrzavati!?

Filip

Znamo ko nece i ko se nikada nije pridrzavao...

Шалите се?

Узајамно?

Ranko

Uzajamno da se podeli teritorija...

Fahri Musliju

Bice sporazuma kad vratite Texas Meksikancima

Kiki

A sta tek reci o indijancima,kako su ih proterali sa njihove zemlje!

Dragan Mitrović

Dajte ako slovite za tako moćnu državu rešite problem koji je na tapetu več duži period.

Tifani Rok

Čestitao im?!! Samo ne znam šta!!!

Dragan

Srbiji dajte sever Kosova i enklave i to je to.

Daca

Ma potrebno je da Amerika bude ostrija prema njima i da im naredi sta da urade uzimajuci u obzir i nase interese.

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Vučić ponudio pomoć poplavljenoj Veneciji 09:54 h

09:54 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Gojković: Nema razloga za odlaganje izbora 09:53 h

09:53 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Druga runda međustranačkog dijaloga uz posredstvo evropskih parlamentaraca 09:39 h

09:39 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Smajlović: Društvo u stanju hladnog građanskog rata 09:35 h

09:35 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Mediji: Grenel poručio da "mini šengen" mora da uključi i Kosovo 09:29 h

09:29 h  |  Vesti

Svet

Svet

Demonstranti u Hongkongu dali vladi 24 sata da ispuni zahtev o lokalnim izborima 09:17 h

09:17 h  |  Svet

Biznis

Biznis

NBS: Srbija nije trošila novac SFRJ jer je bila pod sankcijama 08:57 h

08:57 h  |  Biznis

loader