Opozicija objavila predlog "Sporazuma sa narodom"

Vesti

Opozicija objavila predlog "Sporazuma sa narodom"

Predstavnici opozicije, odgovarajući na poziv organizatora protesta "1 od 5 miliona", usvojili su tekst Sporazuma sa narodom od sedam tačaka, kao predlog skupa mera za obezbeđivanje poštenih izbora i vraćanje demokratskih načela i vladavine prava nakon pobede nad režimom Aleksandra Vučića, saopštio je Savez za Srbiju.

Komentari (378)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

z

Jel deo sporazuma da lideri stranaka koji izgube na izborima treba da podnesu ostavke? Licna odgovornost i nista manje.

JJ

Ako N1 može neka objavi anketu "kakav program treba da ima partija za koju bih ja glasao" i da ponudite više opcija (od levih do desnih) kao odgovor. Nekima bi to bio dobar orijentir. Ova i ovakva opozicija nema velike šanse da formira većinu u Skupštini.

dd

Ne možeš imate anketu jer će je botovi uzurpirati, dobićeš neke nakaradne rezultate.

6.OKTOBAR

Ima smisla ako ga potpise najmanje 50000 zemljoradnika citave zemlje sa svojim predlozima kako urediti srpsko selo i agrar. Ima smisla ako ga potpise najmanje 50 000 proizvodnih radnika i stavom kako oni vide cenu rada,sindikalno udruzivanje i kolektivni ugovor sa poslodavcem.Ima smisla ako ga potpse najmanje 50000 poslodavaca u Srbiji i njihov predlog kako do veceg profita,vecih plata za radnike i odnos sa drzavom.Ima smisla ako ga potpise najmanje 50000 akademskih gradana srbije svih delatnosti,kako oni vide pravnu drzavu,zdravstvo,prosvetu i nauku.......PS. TEK ONDA IMA SMISLA GOVORITI O ,,SPORAZUMOM SA NARODOM".

Dexi

Ima smisla sve to tek kada se odradi prvo ovaj sporazum. To što si predložio je prvi sprat, a nemaš nikakve temelje!

NN

Pogrešno! Narod treba da sastavi Ugovor sa Opozicijom a ne obratno. Kada dođu na vlast ili blizu vlasti, njih više narod neće interesovati. Narod ovog puta postavlja uslove..!

seljak

tesko ce narod da ista napise. dobro je ovo, ne preteruj

Igor

Podrška apsolutna. Stim što je godinu dana smešan period za uspostavljanje svih ovih "obaveza" od strane Tehničke vlade. Samo za borbu protiv korupcije i lustraciju su potrebne godine, jer zamislite koliko tendera/ugovora treba pregledati, koliko svedoka saslušati, itd...a ne zaboravite da ovi nisu baš tolike budale bili da potpisuju Ugovore bez zakonskog pokrića..Vučića može da privede pravdi samo neko od najbližih saradnika ko zna skoro sve..

Rhoi

Sva podrška poslednja šansa.

Батаниџа

Немојмо дозволити да нам курир јуче информер, пинк коперникус, али и остали таблоиди разарају договор. Покажимо им да нису јачи од нас и да се баве лажима.

mr prava

Pa da krenemo redmo: 1. Malo je godinu dana( mora citav mandat tj. 4godine) za rad strucnjaka i za tako temeljne reforme koje su u planu uz pretpostavku promene Ustava, ako se i kada se dodje na vlast posle ovog taloga i mulja u kom smo sada. 2. Da vidimo oniline-konkurs za strucnjake po oblastima koje su predvidjene da se reformisu sa transparentnim tokom glasanja- gde ce svako glasati za strucnjaka uz predhodnu registraciju imenom i prezimenom. Svi strucnjaci da obavezno podnesu licence uz celokupnu radnu i licnu biografiju kao predhodni uslov da bi uopste moglo da se glasa za njih. Prijave strucnjaka bi bile kontrolisane od Eticke komisije koja bi se sastojala od istaknutih profesora koji su svakodnevno na protestima i koji bi odstranili eventualne ,,strucnjake svake vlasti". 3.Predstavnici opozicije pristaju da kad se izborimo za slobodne izbopre da se na zejdnickoj listi nalaze predstavnici: 1.akademika, 2.profesora, 3.javnih licnost, 4.strukovnih i 5.gradjanskih udruzenja 6.student i 7.predstavnici opozicije i to po jedan predstavnik ovim redosledom do 250… 4. Narct zakona o lustaraciji izradice Nezavisna komisija strucnjaka i opozicioni lideri i svi ostali pripradnici opozicije nece biti izuzeti od eventualne lustracije i uz ispitivanje porekla imovine i njeno oduzimanje(*poseban zakon). 5. Potpisnici ugovora sa narodom ukoliko ne budu lustrirani, daju unapred zalozne izjave na celokupnoj imovini,predaju putne isprave kada dodju na vlast. 6. Predstavnici opozicije momentalno napustaju sve skupstine od republicke, pokrajinske do gradskih i lokalnih koja ,,demokratska načela i temelji parlamentarizma“ u sadasnjoj diktaturi.Ako vam i daju rec negde ispada da su se sazalili i samo glume da postoji sloboda govora... O uvredama i blatu da ne pricamo...

Gile

Suditi Udbašima za dokazana zlodela. Otvoriti policijska dosijea a pre toga sprečiti paljenja. Ne dozvoliti opoziciji da ponovo folira kako "ta dosijea i nisu važna".

dd

Ovo je bitno, a nije navedeno u statutu! MORA se potpuno reorganizovati služba DB, razvijati sve postojeće kadrove i dovesti nove ljude. Ništa se neće uspeti bez toga.

Cvrc Milojka

Gotov je!

FIKUS

Ma bravo!

Milan

Oooo,opet eksperti, secam se ja tih eksperata posle 5.oktobra!!! Puno toga dobrog su nam doneli, hvala puno ali ne hvala

Neverni Toma

POSTOVANI KOMENTATORI i CITAOCI ovog komentara!kao sto mozete videti ovo sto TZV.opozicija predlaze je u stvari samo PREDLOG citaj (MAGLA) koji se i ne mora usvojitii ni primeniti,trenutno se opozicija grcevito bori da ponovo uzjase ovaj napaceni narod(jer su osetili da je momenat)i da nastave kradju ove nase SRBIJE!Predlog koji su objavili je delimicno prepisan (onako kako njima odgovara)od ljudi koji su zabranjeni ,a bore se za srbiju i koje mozete pronaci na internetu i uveriti se i sami!Iz prepisanog predloga "Sporazuma sa narodom"su izbacili jednu veona vaznu stavku koja bi bila stetna za njih,a to je da nakon lustracije i ispitivanja porekla imovine 1990-2019.ista bude oduzeta(nacionalizovana)ako se utvrdi da je stecena na politickim pvrivilegijama! Zato ni KURTA NI MURTA!!!Nemojte verovati kvazi opoziciji dosta smo bili u mraku ne istine.Trebalo bi vec jednom da upalimo SVETLO i otvorimo sirom oci da se ovo vise nikad ne bi ponovilo!Ponavljam glasni NI KURTA NI MURTA

Hronični Ironičar Furundžija

...slika govori više od hiljadu reči...

Tara

Sa slicnim obecanjima su Tomislav Nikolic i Alesksandar Vucic pobedili 2012 godine Borisa Tadica , jednog od prvih podpisnika ovog sporazuma . Tuzno

Boris

Uvesti: - obavezno glasanje svih punoletnih gradjana - glasanje putem (besplatne) pismonosne pošiljke. - kazne za neglasanje. Primere imamo u susedstvu- u Grčkoj i Italiji.

MarkoNS

Lepo. Spisak lepih zelja... Ko garantuje? Imenom i prezimenom? Imovinom? Sta ako prekrsite i ne ispunite ovo iz "ugovora" ? Kako Vas kazniti ako opet uzmete po svojem.. ? Bukvalno da se potpise ugovor, imenom i prezimenom , propisane kazne ako se ovo iz ugovora ne ispuni. Penali... Ovako je sve samo spisak lepih zelja.

klizav teren

U pravu ste jer ovo im dodje kao i firme koje rade neko vreme, pokupe novac pa se ugase a radnici ostanu na ulici i nemaju koga da tuze... tako i oni mogu da garantuju, da ugase stranku i propade ugovor a narodu nista.

Pola bureka

Predloziti poljoprivrednicima novi vlasnicki maksimum zemljista na osnovu proizvodnje i preradjivackih kapaciteta sopstvene i kooperativne proizvodnje.Za ozivljavanje sela drzava da proda zemljiste u svom posedu na 20 godina otplate,mladim skolovanim poljoprivrednicima.Velicinu zemljisnog maksimuma razvrstati u tri grupe: 1 grupa bi sacinjavala velike proizvodjace poljoprivrednih proizvoda i njihovu preradu kao i otkup od malih gazdinstava.Kod ove grupe doneti zakon o uslovnom hektaru za drzanje stoke.2 grupu sa manjim maksimumom sacinjavalibi proizvodjaci ratarsko/ stocarske proizvodnje na malim farmama.3 grupu sacinjavilibi mala gazdinstva sa ratarsko/ povrtarskom ili vocarskom prizvodnjom u sastavu zadruznog sistema.Maksimum zemljista:1 grupa do 10.000 ha,2 grupa do 100 ha i 3 grupa do 40 ha.Ove mere uticale bi na razvoj sela i ostanka mladih u svojoj drzavi na svojoj zemlji.

Pola bureka

Sadasnje izdavanje drzavnog zemljista na godinu dana u zakup je pogubno za kvalitet toga zemljista.Parcele iz godine u godinu menjaju zakupljivaca koji samo gledaju da izvuku maksimum prihoda uz minimum ulaganja.Takvo raubovanje zemljista je nedopustivo,na sta vec imamo upozorenje instituta da humusu naglo pada procenat zastupljenosti,sto dovodi da se kvalitet zemljista priblizava pustinjskom.Iz tih razloga hitno treba drzava da proda mladim skolovanim proizvodjacima.Kad moze daprodaje Arapima moze i nasim seljanima.

Rajko

A ko potpisuje u ime naroda? I, da li ce ti "EKSPERTI " biti neki novi G17+, i koja je to stranka-koalicija.. ispštovala i slov A iz svog programa kada je dosla na vlast??

Jedan Od

E ovako se bori protiv bele kuge! Bravo! Samo još fale sistemi za odgovornost - šta ako neko od vas ipak sabotira uspostavljanje te prelazne vlade?

Pjer

1. Lustracija 2. Lustracija 3. Lustracija Pogotovo ljudi koji vode tabloidne novine i televizije.

Frojd

Jedino sa čime se ne slažem jeste lustracija. To znači da neko ko je ukrao od države i obezbedio sebi tri naredne generacije da žive ko bogovi , a da ništa ne rade biće sklonjen iz političkog i javnog života na slobodi sa svim tim parama što je ukrao. Lustracija je za takve ljude nagrada jer ih lišava odgovornosti. Umesto lustracije treba da se uvede pojedinačna odgovornost za svakoga ko je oteo od države , na sud!

Lignjasti kokosar

Lustracija i jeste kaznjavanje onih koji su se bavili kriminalnim radnjama svakog tipa, koristeci se polozajem! Politikom nece moci da se bave, jednostavno iz razloga, sto ce guliti krompir u Padinskoj skeli! Naravno, konfiskovati sav novac i materijalna dobra, koja nisu prijavljena u imovinskoj karti, a za koje ne postoji pisani dokaz da su stecena legalnim putem i obracunom iskacu iz sume koju je doticni legalno zaradio za vreme obavljanja funkcije!

Dizanje

Dobar pocetak. Medjutim sada je najvaznije nastaviti sa gradjanskim protestima i omasovljenjem protesta. A politicari i predstavnici protesta u svakom od mesta u kome se protesti dogadjaju neka rade na dopunama i izmenama sporazuma kako se stvar sama po sebi razvija. Srbiju ce morati da naprave njeni gradjani a politicari da rade kao servisi gradjana. Mogla bi Srbija da bude lepa zemlja za zivot u buducnosti da svako radi ono sto najbolje zna ili za sta je skolovan. Ne da opet keramicari menjaju ministarstva, lazni doktori glume policajce, karijeristi i prtunisti sa zavrsenim diskutabilnim skolama da vode zemlju. Pa ljudi u Srbiji ima mnogo, mnogo boljih ljudi od ovih sto sada vladaju nama.

Pragmatičar

(1) Potpisnici dokumenta treba da formiraju prelaznu vladu jer su političari, ipak sa oročenjem na 2 godine ili duže, jer je posla mnogo, a vremena malo; (2) Preciznije utvrditi i definisati svaki cilj, u istom ili odvojenom dokumentu; (3) Precizno utvrditi rokove za sprovođenje svakog pojedinačnog cilja i navesti funkcije budućih odgovornih lica za sprovođenje konkretnog cilja; (4) Precizno utvrditi način na koji će nosilac konkretne funkcije za ostvarenje konkretnog cilja krivično, materijalno, moralno i na drugi način snositi odgovornost i da li će se ikada više baviti politikom u slučaju neuspeha u ostvarenju cilja unutar roka.

Nislija

Sta su smisljali danima? Ovo se kuca za sat vremena. Konkretne obaveze, ljudi, dela!!! Ovo je nacelno ispisano i to se plasira ljudima koji opet treba da rizikuju svoju buducnost. Nema vremena za rizik. Konkretna dela, a ne prelazni period posle kog dolazi prilika da opet dodje na vlast trenutna koalicija ili prethodnici. Nikako da se svi odreknu te fotelje i moci. Svi koji su bili u politici idite i uzivajte u svojim parama, pustite ljude da zive svoj zivot bez vas. Pokazali ste sta umete i sve je bilo lose pa losije. Pustite narod da ispliva neko iz njega i konacno usmeri narod na normalan put. Zivela Srbija!

Dragan

Pominjete Ustavni sud, pravosuđe, sudove, poresku uprava. Šta sa odlukama ovih institucija u proteklom periodu. Postoji gomila gomila pogrešno donetih odluka i rešenja gde se grubo krši Ustav i zakoni. Zar ne bi trebalo preispitati ovo?

Dule

Pa da nije Borisa Tadica i njegovog Mirka Cvetkovica nikada ovakva vlast ne bi ni postojala..I sada on potpisuje dogovor sa narodom..Borise skloni se molim te..Ti si vratio SPS u zivot.Ti si napravio kult licnosti.Ti si imao fikuse na funkcijama dok si o svemu odlucivao ti licno.Ti si napravio ovakvu drzavu a ovi posle tebe su ovi iz Sns samo to usavrsili.Skloni se covece.

Banjo

Nista dok se ne potpise sporazum sa SAD i EU. Vidite da oni postavljaju predsednike, premijere, proglasavaju referendume uspelim... Jer ti su obavezujuci, dok ovi narodni i nisu.

umpah-pah

Ne sa narodom, vec sa gradjanima. Naucite se vec jednom demokratiji.

Gradjanka

To je ispravno rečeno i ima smisaonih nejasnoća u korišćenju ovih termina u gore navedenom tekstu. Nije jasno, da li su narod oni građani uključeni u narodni pokret bunta a građani svi ostali ili j nešto drugo po sredi?! A ovo što n1 dopušta botovima da klikću je nedopustivo! Bolje isključiti ove tastere!

MariJa

Što se mene tiče, najbitnija rečenica je neprihvatljiva: "Potpisnici Sporazuma garantuju ispunjenje ovog dokumenta i spremni su da prihvate svaku ocenu javnosti i sud građana: kako politički, tako i moralni." Oprostite dragi članovi opozicionog bloka, dok ne definišete jasne zakonske posledice koje ćete trpeti ukoliko ne ispoštujete tačke navedene u "Ugovoru", iz mog ugla, ovo je samo prodavanje magle. "Ocena javnosti" i "sud građana"... Ta nemojmo se šaliti.

DN

Potrebna je samo JEDNA TAČKA , LUSTRACIJA , da ide do 1945 a ne samo do 1990 , ali to ne odgovara nekim političarima na vlasti i u "opoziciji" jer su njihovi očevi i dedovi bili deo Brozovog fašističkog režima ili njegovi lažni disidenti .........

Rale

Je l' ima još neko neku želju? Evo npr treba da se obavežu da će svima da ispune po tri želje inače ništa.

Toma

1. Otvaranje dosijea!

Serbistan

Otvaranje dosijea treba da bude na prvom mestu, bez toga sledi nam jos jedna prevara.

Lik iz Eu

Meni ovo jako smrdi. Ugovor sa ovim ljudima, kojima ne verujem ništa više od Slobinih repova koji su sada na vlasti?! Implicitno se prihvata da ova ekipa nije baš sjajna, otud i ideja o ekspertskoj vladi. "Ugovor" njih ne obavezuje ni na šta. Dakle, to nije ugovor, to je "neću više majke mi, biću dobar". Drugo, dosijii, lustracija i slobodni državni mediji treba da su na prvim mestima (budućoj pravoj vladi, a ne prelaznoj!), a ne kao neka 7. tačka... To mi govori da je "dogovor" napravljen tako da ZVUČI dopadljivo, dakle u pitanju je čista demagogija. "Da se mi lepo složimo, pa da vi nas lepo dovedete na vlas', a posle ćemo lako :)" Treće i najvažnije, ekspertskoj vladi je, oročenoj na godinu, natovareno posla za bar 4. Dakle, ili je a) ovo sve što je uništavano od Gazimestanskog govora moguće lako i brzo ispraviti pomoću ekspertskog tima iz npr. G17+ :), ili je b) ovaj predlog šarena laža. Zašto je tačan odgovor b)? Zato što je čitava ideja da ekspertska vlada to zapravo ne bude, da za godinu napravi skup nekih neefikasnih polumera, i da se vazda kasnije poteže "argument" kako je ovo ili ono bilo posao ekspertske vlade. A da ne pričamo o nemuštom i neiskazanom stavu prema EU... Iako bi ZATVARANJE pristupnih poglavlja svakako bila prava stvar. Ali neće to opozicija... Samo se bori za svoj red na kazanu.

Serbistan

Ne znam zasto si dobio toliko minusa. Slazem se sa komentarom, sve je napisano da zvuci dobro ali u sustini ne obavezuje. Posebo sto nema otvaranja dosijea db-a, a to me navodi na zakljucak da je celokupna opozicija jos jedna podmetacina db-a. Ako ne raskrstimo sa najvecim neprijateljem srpskog naroda jos od 45, db-om, ne postoji mogucnost napretka.

Lik odavde

Lako je prosipati pamet iz zavetrine stranih demokratija. Dodjite ovde pa ponudite svoju stručnost, uzmite učešće i pomozite, ukoliko niste za nedemokratski naprednjački režim. Izadjite sa konkretnim predlogom. Ovo prazno osudjivanje može i moja baba.

Vesna

A gde je plan ili program!?????

chika Rade

Tim strucnjaka??? Da nije mozda G17?

Biosimpatizer

Da se svako ko je krivicno osudjivan ne sme baviti politikom ili raditi u drzavnom preduzecu NIKADA !!!

Tarabic

Posle ovog mi je puno srce, hvala vam deco sto ste se zrtvovali po ovoj hladnoci za dobrobit Srbije.

drvladimir

Moramo zakonski obavezati svako punoletno lice kada je u pitanju glasanje.Ili,primer,90-ih su Grci koji studiraju u Srbiji morali ici na glasanje.U suprotnom nisu mogli produziti vazenje pistojeceg pasosa.Odlazili su bez pogovora i glasali.

BKS

@drvladimir elegantno: obezbediti uslove za ekektronsko glasanje iz Inostranstva.

Стеван

Ко је још потписник СПОРАЗУМА СА НАРОДОМ? Ко представља НАРОД? Имамо ли права да дамо неке сугестије за побољшање текста СПОРАЗУМА ? Шта ће бити са Уставом Републике Србије и њеним законима? Имамо ли ми неко тело или орган у РЕПУБЛИЦИ, за заштиту УСТАВНОГ ПОРЕТКА ?

Tadija

polakooo

Vladimir

Dzabe sve ako se ne reformišu službe bezbednosti.

antiBOT

Bravo! Puna podrška, doteraćemo još neke stvari kad dođe na potpisivanje... A hejteri i pametnjakovići u komentarima, osvrnite se gde živite!

Rale 22

Ukidanje: 1. Poreza na imovinu za stan/kuću u kojoj stanujemo. 2. Finansiranja Političkih stranaka iz Budžeta. 3. Korišćenja Budžeta za izborne kampanje.

draganstain

ukidanje izvršitelja, notara, upravnika zgrada... Samo da dodam.

N.N.

Mnoge stavke treba orociti Na primer Obavezujemo se da cemo doneti zakon o poreklu imovine u roku od 6 meseci od stupanja na duznost. Ne sme biti neodredjenih termina i rokova. I sadasnja vlast je obecala da ce doneti zakon o poreklu imovine, samo nisu rekli kada U principu oni nisu rekli ni da ga nece doneti. Komisija za ispitivanje korupcije i finansijskih malverzacija mora biti iskljucivo od strucnjaka, finansijskih forenzicara, a nikako od stranackih kadrova. Izmena izbornog zakona koji je idealan za stranke i politicare a los za gradjane i demokratiju. Dvodomna skupstina. Pola poslanika stranacki a pola kao delegati svojih izbornih jedinica gde ce gradjani glasati za licnost direktno. Umesto funkcije predsednika uvesti petoclano predsednistvo cije ce clanove gradjani birati direktno. Glasac moze glasati samo za jednog kandidata. Uredjenje birackog spiska i povezivanje sa evidencijom gradjana, rodjenih umrlih i drzavljana. Ukinuti pravo glasa onima koji nemaju stalno prebivaliste u srbiji. Ukinuti dvojna drzavljanstva sem u izuzetnim slucajevima. Presedan je u svetu da ovoliko veliki broj dvojnih drzavljanstava postoji. To otvara mogucnost za kriminal i mahinacije. Glasas samo onde gde stalno zivis. Ja ne glasam u republici srpskoj, necu ni dodik da glasa u srbiji. Zloupotreba funkcije u svrhe kampanje trenutno povlaci oduzimanje funkcije. Ukinuti finansiranje stranaka iz budzeta. Neka se finansiraju od clanarina i donacija. Sve donacije strankama i politicarima moraju biti javne. Ko i koliko je dao. Ispitivanje imovine povezanim licima. Svi tenderi, javne nabavke i ugovori moraju biti javni. Sva primanja funkcionera moraju biti javna. U upravnim odborima ne sme biti partijskih kadrova vec iskljucivo obrazovani strucnjaci ciji obrazovni profil mora biti povezan sa delatnoscu preduzeca.

Pecinacki smetovi

... i da dodam u vezi Zakona o lustraciji da se obavezno uzmu izvestaji Verice Barac i lustriraju tajkuni da ne bi oni iskoristili prazan prostor i ubacili se u politiku jer oni su nastali politickom voljom svih koji su bili na vlasti....

Pecinacki smetovi

... da nastavim: da se ne dozvoli ni jednoj stranci da ostane u Skupstini kao nova stranka koja se otcepila ili podelila od stranke koja je isla na izbore kao sto je to bio slucaj sa naprednjacima koji su sedeli u skupstini iako ta stranka nije ni postojala dok su bili redovni izbori niti je isla na izbore...

Kondor

Uvek sam verovao, I kad drugi nisu da ce se ovo digoditi. Srbija je posle svega sto je prezivela, zasluzila da bude uredjena, demokratska, normalna zemlja. I neki nasi, davni...koji su verovali I sebe nesebicno dali. Podrzavam sporazum, podrzavam sansu. Toliko posla za sve nas. Ova privilegija se ne ispusta.Idemo. do NOVE, do NORMALNE SRBIJE!!!

Rale

Ne vidim da bilo ko zastupa ideju prekida finansiranja političkih stranaka iz Budžeta, a trebalo bi!

DN

Da nema finansiranja iz budžeta nestale bi sve "partije" nastale iz DS-a , "Nove", "Narodne", "Levice"i ostale koje su daleko ispod cenzusa kao i sateliti SNS-a i SPS-a ...

Vlada

Ajmo ovako, mislim da je sve ovo lepo ali nije dobro. A treba ovako: Svaka vlast ima ostavlja dobre i loše stvari iza sebe. Zato kad god dođe nova vlast ona treba da oda priznanje predhodnicima za poslove koje su dobro uradili, one poslove gde su loše radili treba da isprave a odgovorne da pozovu na odgovornost. Ako tako radi svaka včast svake 4 godine mi ćemo za 20 godina biti Švajcarska. Zato smatram da je ugovor sa narodom i političari iz opozicije obična demagogija.

da primetim

U redovnim i uredjenim drzavama da. Na sta mi danas licimo i zbog cega se uopste pojavljuje ovaj ugovor? Lustracuja.

Fulano

Predlažem i uspostavljanje punog rodnog pariteta u prelaznoj vladi i svim ostalim. Dosta je bilo ostavljanje prava polovine stanovništva za neka bolja vremena. I ono najvažnije: prelazni organi moraju biti ustavotvorni, da se jednim širokim konsenzusom predloži jedan ustav koji će imati legitimitet, trajnost i sistematski kroz jasne mehanizme uspostaviti uzajamnu kontrolu tri nezavisne grane vlasti i nemogućnost ponavljanje diktature, jasno definisati prava opozicije itd. U njega treba ugraditi kao poseban dokument povelju o pravima i slobodama gradjana kao posebno istaknuti institut. Predlažem i donošenje instituta obaveznog glasanja.

Anonymous

1. Obavezujemo se na zajedničku borbu za slobodne medije i slobodne i poštene izbore na način koji smo definisali u Zajedničkim uslovima opozicije za sprovođenje slobodnih i poštenih izbora1 koji su sastavni deo ovog Sporazuma. Preformulisati u: 1. Obavezujemo se na zajedničku borbu za slobodne medije i slobodne i poštene izbore u skladu sa Ustavom i zakonima Republike Srbije, na način koji smo uze definisali u Zajedničkim uslovima opozicije za sprovođenje slobodnih i poštenih izbora1 koji su sastavni deo ovog Sporazuma.

Romulus

Imperativni mandat.

Serbistan

Otvaranje dosijea drzavne bezbednosti? Nisam video ovo, a bez toga nema nikakvog napretka.

Tpza

A da ekspertska vlada ostane bar 4 godine

Lik iz Eu

Ima jedan problem. Gospoda se "obavezuju" (čime?) da naprave ekspertsku vladu POSLE poštenih izbora. Ideja ekspertske vlade i jeste da bude prva i prelazna, da omogući poštene izbore, a ne što stručnost treba da zameni demokratiju... Ne verujem da će uopšte i praviti ekspertsku vladu.

Slavica

Za malu zemlju Srbiju ovo je jedino rešenje. Kako kaže naš narod ''Samo dogovor kuću gradi''... Postoje još neke stvari... Plašim se sledećih ''regularnih'' izbora. Da bi se ostvario ovaj sprazum, trebalo bi ovaj narod, od... 5 miliona, da izađe na izbore... Govorimo da Srbija ima pametne ljude, dajmo izvucimo ih zarad Srbije... ''U svakom kukolju ima i po neko žito''... Nisam stranački opredeljena, ne verujem mnogo ni poziciji, ni opoziciji, biće teško...

Nesha

Ne može da izađe 5 miliona, kada je u Srbiji, realno - oko 5.700.000 stanovnika. Ostali su pobegli. Zato je sređivanje spiskova užasno važno.

Igor M

I da se ne svete ovima sto su sad na vlasti !

Tito

ma da kao Koštunica Samo " po pravu i zakonu "...Obavezno! Hahaha.

osvetnik

Nije stvar u osveti. Kazna mora biti tako stroga da se u narednih 100 godina ne pojave novi banditi. A onome što je kažnjen to izgleda kao osveta zato što nema trunke obraza da se pistidi zbog svojih nedela, I izgleda mu kao odmazda jer nema ni trunke razuma da shvati da je činio nedela. Ako ne bude kazne (osvete, odmazde), eto njih ponovo za par godina. Živ primer su Vučić, Dačić i Vulin.

Ba

lustracija nije osveta

Dusan

Lustracija da ide do 45. ne samo do 90.

Narod

Lepo ste vi to sastavili , ali je ovo za slabu trojku! Ovo je , za mene , strana na kojoj je tek napisan sadržaj Ugovora ! Nije ovo neki zaključak, platforma, saipštenje . Ljudi , vi pravite UGOVOR ! I to ne sa nekom firmom ili pojedincem, nego NARODOM. Šta fali : Detaljna specifikacija po svakoj tačci, sa detaljnim opisom načina sprivodjenja ugovorenog! Prava i obaveze potpisnika- štanima činiti Narod , šta Vlast; Garancije : narod daje sve ! Svoje živote , sudbine , budučnost. I plaćaće poreze , dažbine , sve što se dogovorimo. Ali onda da vidimo čime vi garantujete da ćete uraditi to što obećavate ! Konačno , svaki ugovor ima jasno definisane kaznene odredbe ( ako neko omane ) kao i uslove raskida ugovora ! Sami ste ponudili UGOVOR ! Onda ga i napravite . Ako nemate ljudi/znanja- evo Narod će : napravićemo portal gde svako moze da daje predloge po tačkama . Verujem da bi brzo isplivala sjajna rešenja !

Haha

Crowdsourceing drzavna uprava. Sad sam sve cuo :)

SS

Polako; ovo su tek prvi koraci. To sto mi kao narod uvek zelimo sve preko noci da nam bude reseno je sustinski problem nezadovoljstva po automatizmu...polako "narode", korak po korak...Ovo je dobro za pocetak....

Serbistan

Slazem se, mora to konkretnije. Gde su imena? Gde su navrdeni konkretni potezi?...

Izbeglica iz Prodavnice Magle.

"Ako nemate ljudi/znanja- evo Narod će : napravićemo portal gde svako moze da daje predloge po tačkama ." Predlog; Tomas Džeferson i njegovi drugari 1776 godina, Efikasno rešen sličan problem. Proučiti Poučno može biti

Masenjkina mamaase

Bravo za primedbu.Bas tako i treba,upravo to sto ste napisali.Ovo je" pravo u centar"

Tetka iz Korupcijelenda

Samo snazno i sa verom u pravnu i ravnopravnu Srbiju. Konacno

Che Sucks

Gledam sve ovo i ne verujem svojim culima koja me vristeci upozoravaju da ovde nesto ne valja! Kako ce nas isti ljudi, koji su u principu radili isto sto i sadasnja vlast, izvuci iz kandzi ove danasnje uzasne vlasti, koja je samo usavrsila metode prethodne. Zar smo zaista toliko naivni? Koga obavezuje ugovor sa narodom? To smo vec imali sa DOS-om. Da li su otvorili dosijea? Da, ali samo mozes da vidis svoj! Znaci nisu, a obecali su! Lustracija? Smesno! Nista od toga! Nezavisno sudstvo? Ma hajte molim vas! Korupcija? Vecina se utrkivala ko ce vise da ucari I mazne. Cast izuzecima, zaista! A ostali, vecina, obogatise se preko noci! I sada mi treba da im verujemo na rec ili papir! Ha! Papir trpi svasta a rec je odavno najjeftiniji resurs u ovoj obogaljenoj drzavi. Nova uprava mora da bude izvorna , nekorumpirana i nekompromitovana. Znaci svi oni divni ljudi koji su ucestvujuci u protestima tako elokventno objasnili sve sto treba da znamo. E onda mozda i poverujem da ce se Srbija menjati!

Minja

Svako ima pravo na sumnju, ali treba pazljivo procitati tacku 7.

cccccc.....

Usavrsili? Znaci doneli jos vece medijske slobode, jos postenije izbore. Dali veca ovlascenja Zastitniku, Povereniku. Upristojili Skupstinu. Ili su unistili sve sto su zatekli? Kako radi ta tvoja logika?

Aleksa

nisu radili isto što i sadašnja vlast, ovi sada iz oka otimaju

Petarpopara

Moraju da izađu sa sastavom te vlade stručnjaka još sad!

Zarko

Prvo. Gde je sredjivanje birackih spiskova. Sta znaci "politicka I moralna odgovornost. Sta znaci "zalagacemo se"... Sta znaci " u privremenoj vladi nece se nalaziti lideri stranaka. Ako su njihovi ljudi u vladi isto je kao i da su oni u vladi. U vladi bi valjda trebalo da budu strucnjaci potrebnih kvalifikacija koji nikada nisu pripadali ni jednoj stranci i koji se od eventualnog uticaja mogu zastititi svojim strucnim I moralnim kredibilitetom... I jos mnogo toga nedostaje. Gradjani su vec culi mnoga od ovih obecanja I evo gde se sada nalazimo...

SS

Izgleda da niste dobro procitali; vladu ce i sacinjavati samo strucni ljudi, vanstrancke licnosti, ostvarene u svom poslu i struci. To je tehnicka vlada od godinu dana...

Rale

G. Aki, ako su vas ovi (potpisnici sporazuma) tada prevarili, ovi (trenutno na vlasti), su vas i prevarili i ponizili, ili vi ne vidite razliku?! Meni je svaka prevara prethodnih u odnosu na prevare i poniženja današnjih bolja i nadam se da su naučili lekciju. Vredi dati im novu šansu. Šta mislite?

Aki

Gospodine Rale, ako period od 2008.-2019. godine smatrate "manjom nelagodnošću", zbog koje povlačenje iz politike nije neophodno, dajte im novu šansu. Ja se nadam da su naučili lekciju, za nas sam siguran da nismo. Pozdrav.

Rale

g.Aki..OK, ako su vam ovi sadašnji bolji, onda ništa.

Чедо

Али, пази сад, Вучиђ направи услове по вашој мери, изаћете на изборе - и изгубите. Да ли је онда на реду самопроглашење новог председника државе ?

Beclija

sasvim si u pravu. Iako nisam pobornik ove vlasti, meni sve ovo lici na scenario namernog pravljenja haosa. Sto iz ne sposobnosti vlasti do opozicije koja realno ne postoji. Realna situacija je da vlast ima glasove, realno je da biracki spiskovi nisu u redu, ali je realno i da opozicija nema podršku. Ako mene pitate, meni lici ovo na namerno izazivanje haosa da bi se na kraju postigao da sporazum sa Kosovom na onaj ili ovaj nacin. Svakako nam treba pod hitno neki novi lider i ekipa oko njega. Ali takvih nazalost nema. I nisam siguran kuda ovo vodi.

Beli listic

Potpisujem. Srede se spiskovi, posmatraci iz Evrope... I opet pobedi SNS sto je sada realno. Sta onda ? Prvo treba par godina da radite na terenu opozicijo, da obecate da ce za dva meseca da bude bolji zivot gradjana. Vece plate, penzije.... Hvala sto ste mi objavili komentar.

Dušan Silni

@Чедо Daj mi sve medije na 7 godina i ja ću kao totalni anonimus pobediti bilo koga na bilo kojim izborima ...

Anak1n

nemojte da strucnjaci budu ko g17

Vitez Koja

Imamo strucnjake kakve imamo-odrasli u okruzenju punom bandita morali su i sami biti hajduci. Mi NEMAMO fino vaspitane strucnjake koji imaju iskustvo u vodjenju velikih sistema jer mi nemamo takve sisteme. Mi nemamo ljude vizionare jer su takvi odavno pobegli odavde. I zato ne ocekujte vladu vitezova okruglog stola - to ce biti vlada dobronamernih i neiskusnih ljudi koju ce saplitati ko stigne. Bas kao u periodu 2001-2003

MS

Sa jedne tacke se mora krenuti.Ovo bi mogla biti polazna tacka.Vreme ce iskristalisati i izdvojiti pojedince.

deda iz EU

Napokon! Ajde sada, terajte dalje i do kraja!

bole 2

E sad svi koji pitaju gde je opoziciji plan lepo imaju šta da čitaju i da više ništa ne pitaju. Svakako mogu da daju neki predlog, sugestiju, primedbu.

Zoki 021

Spominje li neko NATO i EU u smislu mira na Balkanu?

SS

Dajte da sredimo prvo svoje dvoriste i da zapusimo rupe na brodu koji pusta na 1000 strana, pa cemo posle da se bavim tim, za sada, manje bitnim stvarima. EU ne prima nove clanice u narednih15-20 godina, sto je potvrdio i sam Makron, tako da...fokusirajmo se na goruce probleme drzave koja je sve samo ne drzava....

dario argento

Čekajte ovo je 12 novih tačaka? Šta je sa onih 30 tačaka na koje su svi zaboravili, jer sad ima 42 tačke ili tih 12 tačaka ulaze u onih 30?

bn

Onih 30 tačak je bilo za jednokratnu upotrebu, i zaboravilo se na njih čim su bile objavljene, sada je na redu, novo mazanje očiju gradjana.

neregistrovan čitalac

Za početak, može. Ajmo dalje.

gradjanin koji je napustio sns drzavu

dovoljno je bilo napisati da cete zatvoriti sva poglavlja za pristup EU. bilo bi dovoljno

CAR

Više puta, odnosno stalno do sada, su moja očekivanja izneverena. Istina je da nikada nismo imali ovakav dokument, precizan , jasan i prema svakome dobronameran. Verujem u uspeh i miran postupak za hitnu promenu ove katastrofalne vlasti.

Stteva

Slazem se . Samo su trebali da bi svi gradjani poverovali da zaloze svoju imovinu . Da odu u sud i overe to.Pa ako neko od njih prekrsi sporazum da mu se oduzme imovina !

Milutin

Kljucna rec je lustracija. Podrska.

Ljupče

Ključna stvar primena zakona i dokaz odakleti ne država da te juri nego ti kao fizičko lice,da doneseš papiriće.

Nidza

Bez otvaranja dosijea lustracija je samo sarena laza na papiru.

Lucifer

Lustracija na prvom mestu.

Masenjkina mama

Tacka 7.koja se tice Strucne vlade i kojoj dajete oroceno vreme od godinu dana,mislim da je premalo vremena za sagledavanje prave slike i delotvorne reakcije ili davanja redloga za prevazilazenje.S toga smatram da ta strucna vlada treba da ima daleko duzi mandat i utvrdi sva pogresna i stetna cinjenja u privredi jer ovako se cini da postoji opasnost vracanja na staro.Lustracija bi trebalo da bude na 1.mestu a medju strucnjacima ,pored najvise zastupljenih pravnika,treba dati daleko vise prostora ljudima iz privrede,poljoprivrede,resursa voda,suma i sl.Videti sta je sa time uradjeno,dati nove predloge i ponistiti stetne ugovore.S druge strane obavezno je izaci sa potpunom imovinskom kartom opozicije,stecenim diplomama i svime onime sto zameramo vlasti.Jedino tako sticete ponovni,moguce,kredibilitet kod naroda.Struka jena prvom mestu ali ne samo tako sto cete je birati iz svojih redova kao sto su svi,pa i vi do sada radili.Morate nas ubediti da sada radite iskljucivo za zemlju i narod i onda podrzavam takav rad mada mi i dalje smeta cinjenica istih lica decenijama na polit.sceni pa odhovorite i na pitanje sto nas 7 godina prepustate ovoj despotiji bez vase reakcije.Na sve morate da date transparentne odgovore inace nista nece proci.Program je ok ali samo ako nije pisan u stilu onoga sto mi zelimo da cujemo.Dosta je bilo svih nazovi promena.Reakcija mora da bude brza i svrsishodna na dobrobit naroda,ne vas i ne njih.Ukoliko iko od vas ima laznu diplomu,stecenu na sumnjiv nacin i po tzv privatnim fakultetima,nije mu mesto ovde.Pogotovu cemo kontrolisati strucnu vladu i hocemo da inam mogucnost referenduma za takav izbor.Zna se da bilo koje,bas bilo koje komprovano ime ili ime u vezi sa njim ne moze da vise nista odluci niti unutar,niti van Srbije.

Paor

Slazem se za pocetak.neke stvari treba jos izkristaliti.Kojo za predsednika,profesor Malesevic za ministra poljoprivrede.pozdrav od poljoprivrednika.

Oo oO

Anam, ne cepidlačite i ne sitničarite! Ovo je za početak doboljno, ne mislite valjda da će do detalja svaki pojedinačan problem svakog od nas da napišu u ovom sporazumu. A ovo da vam je muka od ovih likova i da hoćete nova lica je posebno smešno. Ajde neka dodje neko nov i potpuno nepoznat, komentari ni bili da nemamo pojma ko je ovaj i šta ume i šta može itd. Ovi ljudi, koliko god da su bili loši, od ovih na vlasti su mnogo bolji. Trenutno bolje nemamo i budimo jedinstveni u ovoj borbi. Neka nam je sa srećom.

Ruzica

Slazem se. Ali gospodo, treba ovo distribuirati gradjanima obzirom na nasu medijsku sliku odnosno mrak. Ajde lepo vi to stampajtepa delite. U svako selo, na svaka vrata. Mislim da to treba da bude prvi korak, DA SE NAROD INFORMISE.

Dejana

Saglasan sam sa vašom idejom. Mora negde biti dostupna aktuelna verzija u pdf formatu kako bi bilo uniformno i spremno za laku i brzu štampu.

Aba

A šta je sa Dijasporom ....obavezno obezbediti uslove da dijaspora glasa ko god ima Srbijanski pasoš.......

Olga

Da, ELEKTRONSKO GLASANJE OBAVEZNO! Svaka cast na predlogu!

SS

Dijaspora i sada moze da glasa; samo je potrebno otici do konzulata. Elektronsko glasanje ne postoji ni u Americi (postoji mail-in-vote, ali to iziskuje kompleksnu logistiku koju, na zalost, nismo u stanju trenutno da uspotavimo, a verovatno dugo i necemo). Dijaspora, dakle, moze da glasa neometano; samo je potrebno uloziti malo truda i vremena. Zivim na Floridi, a vec sam 2 puta isao do konzulata u Washington DC da glasam...

Rista

Ne postoji Srbijanski pasoš, već postoji Srpski pasoš.

Dinko

Potpisujem. Samo bih se složio da rad vlade ne bude ograničen na bilo koji rok osim zakonskog. Dakle ako valja 4 godine, u suprotnom 100 dana, odnosno dok joj skupstina ne izglasa nepoverenje.

Jo

LSV kada je tražilo sprovođenje LUSTRACIJE najveći deo istih ovih pravilo se da nemaju pojma o čemu se radi,čak i kada su tražili da se produži rok za lustraciju. Protesti svo vreme dok se ne smene ovi i dok se ne sprovede lustracija i ostala obećanja. Bez presije naroda iliti protesta okoreli preletači preletaće ispočetka pa će isti talog isplivati na površinu

Popara

zasto Canak nije potpisao?

Poz

Lepo je sve to ali ja cu sacekati da cujem sta DJB kaze.

Musavi Kestendzija

DJB je objavio Ugovir s narodom, pre neki dan. (Malo se ignorisu aktivnosti DJBa). Ima na sajtu. Kao sto pretpostavljate bazira se na vrednistuma, crvenim linijama i programu za Srbiju u 20 tacaka. Vec 5 godina to postoj, samo su sada to minimalno uoblicilii.

Boki

Predlazem Nikolu Ivanovica(sina Olivera Ivanovica)kao predstavnika gradjana i opozicije i budućeg kandidata za predsednika.(On bi sigurno imao najvise interesa da se izbori sa nepravdom u drustvu)

Aki

Evo da iznesem svoje mišljenje i ljudi koji to mišljenje dele sa mnom. Ja nisam počeo dane da brojim od 2012. godine, sećam se i prethodnika. Akademski sam građanin. Mene su prevarili. Tadašnja pozicija, a današnji deo opozicije je radio upravo ono na šta se sporazumom sada obavezao da neće raditi. Ljudi od integriteta takve stvari ne rade, jer ispadaju licemeri. Možda se ljudi prvi put susreću sa protivustavnim prisvajanjem nadležnosti od strane predsednika, ali smo takav slučaj imali ne tako davno, pod plaštom evropskih integracija- obesmišljavanje i urušavanje institucija. Za to vreme su današnji borci protiv nepravde, iz svojih fotelja, okretali glavu od nepravde koju su za sobom ostavljali, a pobunili se tek kada je na njih počela da utiče, što je naročito svojstveno ovome narodu. Gospodo draga, od Vučića i njegovih nepismenih štetočina bolje i nisam očekivao, ali od vas jesam i vi ste me prevarili. Da imate obraza, nestali bi sa političke scene. Sklonite se i dozvolite mladim ljudima da pokušaju da isprave nesreću koju ste nam ostavili, ne otežavajte im put! A do tada, vaš sporazum me interesuje koliko i drvo koje pada u sred šume, samo mnogo manje.

dosta demagogije

Zasto bi se ti mladi plasili ovih ako su sposobniji? Sta garanruje da su posteni i da znaju.?Imace slobodan pristup medijima, da se dokazu i pokazu, pa neka se izbore sami. Posteno

Pamta

" Gospodo draga, od Vučića i njegovih nepismenih štetočina bolje i nisam očekivao, ali od vas jesam i vi ste me prevarili. Da imate obraza, nestali bi sa političke scene. " Gospodine Aki svaka cast, to je sustina nase sadasnje nesrece!

Maja

Gospodine Aki , ako cekamo da se pojave neki mladi a pri tom verovatno, verovatno bez potrebnog iskustva za borbu sa azdajama , onda ce ,,ovaj ostati na vlasti jos 20 godina. Dajmo ljudima sansu da ,,ove,, oteraju , aposle glasajmo za mlade i sposobne , ukoliko se pojave jer je mnogo takvih van zemlje.

Tor

Bravo covece , sve rekao , sve mi deluje kao kad majka kritikuje dete da ne radi vise nista lose, necu mama ovoga puta bicu dobar ... ma necu da gledam vise ni zutu ni naprednu vlast, ali mi licno "nedostaje" G17 tim "strucnjaka" ... gde si Mladjo, kralju?

Dimci

Cenim trud i zalaganje, mislim da du pobude iskrene i čiste, ali kakva bre prelazna vlada stručnjaka? Ko su ti stručnjaci i ko nam garantuje da će dobro uraditi posao? I Dinkić je bio stručnjak ili ekspert, kao i Krstić i mnogi drugi... A ako su već dovoljno dobri da urade sve kako treba, zašto ne bismo zadržali te stručnjake sve vreme? Malo mi je nelogična sama ideja prelazne vlade, zvuči kao bežanje od odgovornosti i dodvoravanje glasačima koji su ljuti na prethodnu vlast.

Sloba

To je to. Sad nema niko izgovor. Ni opozicija, ni narod ni oni koji su za levo ni oni koji su za desno. Opozicija je prvi put pokazala konstruktivnu inicijativu.

Mitar

Sada da ne dodavamo svako od nas imao bi novi zahtev ovo je sasvim dovoljno mogu slobodno reci i ubedljivo najbolji predlog od visestranacija u Srbiji.BRAVO.

Nazvati ga kraljem

A sta cete raditi u slucaju kada je glasam za jednu stranku a onda poslanik te stranke preleti u drugu?

Jasna Poljana��

promeniti zakon,mesto poslanika da pripada stranci a ne pojedincu.

Djordje

Iskreno, ne znam da li je gore da gledam ove sa slike ili Vucica koji ne silazi sa TV ekrana? Da li je moguce da je ova zemlja pala toliko nisko da su jedina alternativa Vucicu ljudi poput Djilasa, Obradovica i Stefanovica?

Bojan

Gospodine Djordje, kandidujte se ako mislite da ste kvalitetniji, i imate glas mene i moje porodice.

Pavle

Svi su bolji od tog vaseg gosp. VUCICA.

Nenadmasan

POZDRAVLJAM SPORAZUM . Moj predlog, jednom sam pisao o tome, da se o nekim stvarimam, sa redovnim izborima narod referendumom odluci - ne ceo zakon, ali izborni uslovi, lustracija i sl.

Nenadmasan

Jedna dopuna - politicari ne mogu biti clanovi UO I NO u javnim preduzecima i drzavnim ako ih ima

Bravo!

Bravo!

Danka

Izgleda prilično dobro. Ovo je kostur, a detanja rešenja očekujem, u diskusijama sa građanima. Na prvo čitanje, mogu reći, PODRŽAVAM! Sada možemo da pričamo.

Pamta

A sta je sa otvaranjem dosijea? Valjda prvo treba utvrditi sa kojim se ljudima raspolaze!

Mladenka

Vidim da neki botici traze da se odmsh navede resenje za sve sto je sadasnja vlast radila i uradila. Ne moze nijedan papir da pidnese toliko detalja. Strpite se . Bice sve reseno u korist nas gradjana ove Srbije. 18 h , plato.

Mladen

ja strpljenja vise nemam. Ja sam imao 8 godina 1990.kada je sve počelo da ide nizbrdo, sada imam 37. Necu da čekam.

Pola burek

Na protestu 15 februara ( petak) objaviti sporazum sa narodom ili naroda sa opozicijom.Do toga dana a koji nas potseca na ustanak protiv dahija,traba i narodni lideri da sednu sa opozijom i utanace i bolje artikulisu program koji treba da obuhvati sve sfere zivota naroda.Sretno nam bilo Sretenje Gospodnje.

Maja

Mediji su u posebnom prilogu.

SRBIJANAC

A CISCENJE JAVNIH PREDUZECA U DRZAVNE UPRAVE OD SNS SEKTASA!? SAMO DA SE ZNA, DA SU U TRI ZADNJE GODINE ZAPOSLILI NA HILJADE IDIOTA! RADIM U JEDNOM OD VELIKIH JP, DOBRO ZNAM O CEMU PRICAM! PO SUDOVIMA SU ZAPOSLENE CITAVE BOTOVSKE FAMILIJE, NA DOBRO PLACENA RADNA MESTA I NISTA NE RADE! NE RETKO I NE DOLAZE NA POSAO!

Ko?elja?

bravo. Pravo pitanje. Svako od nas zna bar 10 botova dobro plaćenih neradnika dovedeni preko noći u poslednjih 5-6 godina.

Istina

Evo ja radim preko 25 godina u javnom preduzrcu. Potpisujem da niko nije zaposljen za stalno od kada je donet zakon o zabrani. NIKO! Jeste primljeno na ugovor do 10 posto sto je dozvoljeno zakonom. Costo sam morao da napisem zarad istine za koju se svi borimo! Nadam se da ce te objaviti komentar.

Ivan

Porodiljsko pod hit o da se sredi,zene sa godinama staza ne primaju punu naknadu jer imaju vezane 2 trudnoce a trudnicko ne ulazi u naknadu. Kad je rizicna trusnica zena nije kriva sto ne radi a pre toga je radila 10 godina bez prekida,a primice platu umanjenu za veliki procenat!

Stari Grad

Volela bih da sam optimista. Ali, nisam. Biću i u subotu na Platou.

Danka

Od nečega mora da se krene. Detalji će se dogovarati i precizirati,u razgovorima sa stručnim ljudima, na protestima, ali i van njih.

istinoljub

Verujte, mi nemamo vise sta da izgubimo. Mozemo samo da dobijemo. Moramo da verujemo i da se borimo, Dok ima vere ima i nade. Za nas i buducnost nase dece.

Stari Grad

istinoljub@; vera i nada...30 godina otišlo u nepovrat. A, nije da nismo, verovali i nadali se. Podržavam gradjanske proteste, u ove dogovore sa narodom, niti verujem, niti se nečemu nadam. Verujem u biologiju, u neke nove, mlađe ljude, a ima ih, sigurna sam. Oni koji su rodjeni 1990. godine, ulaze u četvrtu deceniju života. Srecno!

Petar

Mediji ?!

Dordera

Ništa o Kosovu Ništa o RS Ništa o EU Ništa o Rusiji i SAD Ništa o vojsci Srbije Ništa o pravoj istoriji srbije i srba Ništa o srpskim nacionalnim interesima Ništa o srbima u emigraciji i kako ih vratiti Ništa o nacionalnom pomirenju srba bez obzira na vjersku pripadnost i političko opredeljenje Itd Itd

vanja

kako ne shvacate ovo je prelazna ekspertska vlada gde nece biti politicari, jedini zadatak je oslobadjanje institucija, posle godinu dana ponovo svi na izbore i svako se bori sa svojim programom, za rusiju, za EU, na neutralne, itd. Ovo je samo otklon od ove korumpirane, kriminalne vlade, koja je unistila sve cega se dotakla.

Janko

Pogledajte stari domaći film "Bog je umro uzalud" . Sve je već viđeno, nema eksperata, nema brige za narod, nema većih plata, nema pravde, samo gola borba za vlast.

Baki

Na jednoj listi, djilas, borko, OBRADOVIC, VESELINOVIC, TRIFUNOVIC...prosto neverovatno!?

Samo da dodam

Necu da pametujem, ali ako cete uredjeno sudstvo, primenite model sa Sicilije iz onog vremena sudije Falkonea. Drugacije nece moci. Tamo su dva coveka pobedila mafiju, a ovde ce trebati dosta vise i da se ne napravi greska Italijana, da su posle nekog vremena neki pritajeni mafijasi usli u politiku i dobro se sakrili, cim su Falkonea digli u vazduh. Ova zemlja je hladna, lazljiva, sa burazerskim kombinacijama, kao stara oronula kuca. A kad je takva kuca zna se sta se radi. Rusi se do temelja i grade se novi temelji. Neko lickanje, pokusaj ulepsavanja ovde nece uspeti. Iz korena i sve iz pocetka, ako hocete da normalni ljudi ostanu u zemlji.

Mile s Čubure

Na b92 portalu ni reči o sporazumu. 200 miliona evra nas je koštalo to zadovoljstvo Aleksandra Vučića.

Jeja

Želim vama i nama svu srecu!!!! Samo napred, na kraju cemo postati PRAVA država!

Vladimir

koliko god želeo da vam se želja ispuni, a od srca želim, kad gledam ove otužne likove ovako poređane - mislim na Đinđića i srce mi se cepa. Ovo je jedna nesposobna gomila otužnih likova koji samo na sebe misle. Ako smo dočekali da nam je jedna od perjanica opozicije Borko "fusnota" sa strankom od cirka 5 članova i Boško "ljotićevac" sa sve Jeremićem "salonskim fašistom" koji iz Beograda mrdnuo nije, recimo do Surdulice da vidi kako se tamo živi i da ne govorim o Đilasu koji na novinarsko pitanje za koliko je prodao Direct Mediu novinaru doslovno kaže: "zini da ti kažem" - onda mi se draga Jejo nekako nade gase a da cela priča još nije ni počela....bio sam u otporu, bio sam ispred skupštine kad je trebalo, bio u studentskim protestima, ali nekako mi stomak ne da ovu tužnu gomilu srebroljubaca da podržim....mada moraću da stisnem petlju i zaokružim :) nema nam druge

Petar

Zar je moguce da nema ni M o medijima ? Sta je sa RTS om ? Nemojte da se igrate sada !

Dovla

Nista specijalno i epohalno. Nema garancija da ce se ovo stvarno sprovesti u delo. Zelim sa garantuju celokupnom svojom imovinom, da bi u slucaju ne ispunjenja sporazuma ostali bez icega a njihova imovina presla u ruke humanitarnih organizacija

Besmislen

zahtev! Zasto bi garantovali celokupnom svojom imovinom? Da li bi ti to uradio? Ne bi. Prvenstveno zbog svoje porodice, a i zato sto ulaze u nesto nepoznato i veoma rizicno jer pitanje je sta je posle ovih stetocina ostalo! Secam se dobro posle nekoliko meseci posle promene vlasti 2000. kad je , cini mi se, Djindjic u jednom razgovoru rekao da su znali da ce biti puno problema ali da ni u snu nisu verovali da je drzava totalno bila razvaljena, sve uruseno i opljackano i da nisu znali odakle pre da krenu! Besmisleno je traziti takvu garanciju.

baki

Odstampati u pet milona primeraka.

Željko Stari

Ostaje samo jedan mali problem. Ne mislim na Sinišu :D Vama se ljudi ne može verovati. Imali ste priliku i iskoristili ste je da svojim delovanjem dovedete Vučića. Narod ima dovoljno bistrih, poštenih i nekompromitovanih ljudi i ne vidim zašto bi Srbija sa vama opet zaključila "ugovor". Šta da radimo ako opet ne poštujete ugovor? Strazbur? :D

Uvređena žena

koju priliku su imali? idi botuj negde drugde. Što ti ne dovedeš te nove ljude? Kao da se ti ljudi beru na drvetu, muka mi je više od te mantre o novim ljudima. Ko garantuje da bi novi ljudi bili pošteni i sposobni da donesu promene? Ne znam zašto vam te nesuvisle komentare o novim ljudima objavljuju, uostalom što se ne aktiviraš i ne budeš neko nov, ako ti je toliko stalo do novih? Meni su ovi sasvim zadovoljavajući i Đilas i Jeremić su i bogati i ostvareni ljudi i hvala im što su spremni da prolaze ovu golgotu da bi Srbiju učinili boljom. Dok se nisu politički aktivirali gebelsovska propaganda ih nije dirala, da imaju ikakvog nezakonitog delovanja kod njih Vučićeva uzurpirana vlast ih nebi štedela.

Samuilo

Ja pokusavam da ubedim u svom okruzenju, ljude koji su posteni, moralni, strucni, bez putera na glavi da napravimo listu za lokalne izbore. Posto mi je muka da ih slusam non stop kako je lose i nema ko. Niko od njih nece. Ne mogu, nije to za njih, politika je za pokvarene ljude ne za njih. Jel tako? A to je stav mnogih. I onda se cude, odkud jedni te isti. Pa nema ko braco moja, jel vi posteni necete. Ja cu da ti kazem sta se desava ako ne ispune, opet na ulicu. Mi kao narod moramo da naucimo da se sastajemo po trgovima cesce i da se borimo za normalno drusvo, dok se ne izborimo, drugacije ne moze.

general lee

Čitajte ove komentare, slobodnih ljudi, koji žele dobro svojoj zemlji , koji se ne prodaju za sitna materijalna zadovoljstva, kako bi kasnije neko manipulisao njima. Podrška promenama !

Sloba

Prvo izaberite najboljeg među vama,ne može 20 lidera ,a stručnjake smo već imali !!!

Svet

imamo Jednog Čoveka pa ne valja, vođa nam više ne treba.

mimi

Dosta više kritke, tek su počeli prestanite vise da im saplićete nogu ludi narode.

Če

A šta su to počeli? Koliko znam,počeli su oni od 2001. Da se zna!

Oki

A lečenje dece sms-ovima?

istinoljub

Vidim, trazi se da se ugovor upotpuni nekim konkretnim merama i resenjima. Moramo shvatiti da ugovor ne predstavlja mere ekonomske politike, razvoja poljoprivrede, privrede, zdravstva, nauke...Tim pitanjima treba da se bave ministarstva u buducoj vladi i strucni. Cilj ugovora da se izadje iz postojeceg stanja, napravi jedan buduci okvir u kome ce funkcionisati buduce drustvo. Da se uvedu nekakva pravila, red i odgovornost.. Pa se daju smernice kako da se uredi deustvo i konkretni predlozi kako doci do takvog drustva. Postavljaju se zdravi temelji i nazire zdrava krovna konstrukcija. Oko tog cilja treba da se svi okupimo, a da bi negde stigli od necega moramo poceti. I napokon krenuti. Neverne Tome i zlurade pitam sta je alternativa? Ovo danas?

Napredni recnik

istinoljube, ako je "ovo danas" po tebi jedina alternativa, onda niste dovoljno zreli da se bavite politikom, niti ste mnogo drugaciji od "ovih danas". Svako ko ne deli vase misljenje je bot, glupan i izddajnik? To mi zvuci poprilicno naprednjacki za nekog ko sebe naziva demokratom. Zar vi stvarno, svo ovo vreme, ne prepoznajete ko vam je protivnik?

istinoljub

@ Napredni recnik, hajde konkretno sta i koga ti predlazes? Kada vidim drugi konkretan papir i predlog mozemo raspravljati. Njega za sada nema.

Napredni recnik

Tadic i ekipa treba da idu malo na rehabilitaciju. Ja ne znam sta tu vama nije jasno? BoTa se povuce, a stranka ako ista vredi ce izabrati sledeceg predstavnika. Tako isto i ostale stranke. Ne trebaju tu nikakvi lideri, velika imena, to je demokratija, zar ne? Da se biraju predstavnici. Shvatate? Deca beze iz zemlje zato sto ne mogu od vas starih da dodju na red.

Joca

Gde se spominju radnici i njihova prava. Dali će raditi na pravljenju novog zakona o radu

Sns=Sss

Ja bi Jos dodao da se poniste svi antiustavni i antigradjanski zakoni poput smanjenja plata ili zakona o radu kao i svi stetni ugovori poput Beograda na vodi PKB i mnoštvo drugih idiotskih zakona i stetnih ugovora kao i da se svi ucesnici ove vlasti kao i pojedine tkzv opozicije poput LSV LDP i SRS procesuiraju i osude za pljačku izdaju zastrašivanje i saucesnistvo i osude na visedecenijske robije, ovo ostalo je ok

TM

Odlično.

Zpn

Lako je reci ili napisati ali treba sprovesti u delo.A sa ovima ovakvima nesto mi ne ulivaju poveranje.

Boris

Mlako, nerealno, neustavno i nezakonito, bez ikakvog objašnjenja kako će nešto učiniti. Na primer, samo po pitanju privremene vlade, uopšte nije jasno kako će to sprovesti. Kako će formirati vladu stručnjaka?! Kojih stručnjaka!? I sadašnja premijerka je došla na to mesto kao nestranačka ličnost i stručnjak! I kako će ograničiti rok trajanja vlade!? U startu obećavaju da neće poštovati zakone niti ustav, pošto po zakonu vlada ne može biti ograničena na godinu dana! Nema Srbiji spasa sa takvom opozicijom, a još manje sa sadašnjom vlašću!

Đuka

U redu kritika, ali nisi ništa konkretno predložio. Samo kritika bez predloženog rešenja, nisi pogodio cilj.

eMKo

Podrazumeva se da će biti izabrani ljudi od integriteta i reči koji će urediti sve navedeno za godinu dana i onda će podneti ostavke. Uzgred, za čega (šta) je stručnjak Brnabićka? Za vetrenjače?

Boris

E Đuka, nisam ja promašio cilj nego neki drugi ljudi. Političari treba da predlože stvari koje imaju smisla, koje su konkretne i koje će uveriti narod da će se stanje u državi promeniti na (bitno) bolje, to je njihov posao! Na narodu je da kritikuje i prihvati ili ne prihvati predložena rešenja, a ne da narod predlaže rešenja. Ja, kao deo naroda, kažem da meni taj ponuđen plan ne zvuči dobro i smatram da su, na žalost, opozicioni političari promašili cilj, a ne ja.

Djura

A kako da im verujemo posle svega ?

Sns=Sss

Ti veruj vučiću i naravno ne zaboravi sendvič

Ambar

Italija je za dve godine promenila 7 vlada,menjaš dok ne dodju pravi ljudi,jer njih pravi narod iz narodne volje ali bolji život koji osećaju sve generacije iz dana u dan

Tarabicka

Odstampajte letke, zakupite stranice u svim casopisima i javno objavite ugovor! To je jedini nacin da ljudi svuda mogu da budu upoznati sa sadrzajem!

Toza

Apsolutno podržavam svaku tačku sporazuma.

Батаниџа

Врло добар договор, за одличан потребна је његова примена. Ако неко искочи одмах га означити и избацити из договора. Против овога је само сада владајућа гарнитура и види се да у некој паници самозвани почиње обилазак региона. Опет урушене школе и са све мање ђака, урушене клозете или оне које су " обновили" фабрике које не раде или искоришћавају раднике на недоследан начин или или или.......

Nadja

Pocelo je. Stavljam potpis. Da pocistimo ovu bagru.18 h subota . Plato.

Deda

Prenesite im dodatak za još jednu tačku! Plata svih političara ne sme da bude veća od prosečne plate u najnerazvijenoj opštini! Plata državnih službenika ne sme da bude veća od prosečne plate u najnerazvijenoj opštini! Minimalna plata kulturno-prosvetnih radnika, medicinskih radnika, policajca, sudija, vojnika, vatrogasaca, ne sme da bude manja od prosečne plate u najrazvijenoj opštini Srbije! Ovako ćete pokazati da vam je stalo do naroda, do obrazovanja, kulture, zdravstva, sudstva, policije, vojnika i pokazaćete da mislite o budućnosti! Usvajanjem ovakvog zakona ima nade da će se oni koji su napustili ovu državu možda jednog dana i vratiti. Vratite dostojanstvo radniku, narodu, penzioneru, studentu, onima koji misle svojom glavom, a poltrone, ulizice, preletače, lezileboviće stavite gde im je mesto... Prenesite ovu poruku #1od5miliona, prenesite ovu poruku svima iz opozicije, prenesite ovu poruku i vlasti, svima prenesite, jer narodu je dosta leba bez motike zaBitange

Deda

Da obrazložim: 1. Političari će se truditi da i najnerazvijenija opština postane razvojena, da standard građana poraste u toj opštini, jer samim tim i njima raste plata. 2. Političari će se truditi da se poveća minimalac, jer se tako povećava i prosečna zarada, a samim tim i njihova. 3. Političari će se truditi da nema prijave na minimalac u toj opštini, a ostatak na ruke i tako suzbiti sivu ekonomiju i kriminal u toj opštini. 4. Političari će dobijati platu po učinjenom za korist građana, a ne partije i vlasti, pa će se vratiti poštovanje prema političarima... I mogao bih još, ali shvatili ste poentu. Živeo Deda Deda za predsednika P. S. Deda je iz Novog Sada i vole svoju zemlju, ali ako se nešto ne promeni na bolje, voleće je preko skype i ostalih društvenih mreža

qgo

EH, prvi put vidim komentar za koji sam pomislio - kako se ovoga ni ja nisam setio a razbija koliko je dobro. Bravo @Deda! Razumni, logicni i pravedni predlozi.

Baba

@Deda ne preterujte molim vas, i budite realni. Kao sto ne želim da me operiše hirurg koji drži skalpel i razmišlja o tome kako će da nahrani decu sutra dan, tako ne očekujem da oni koji treba da uspostave red u ovoj državi to rade za džeparac (što jeste prosečna plata u Srbiji). Povrh svega, ako im onemogucite pristojna i zaslužna primanja, u riziku ste da će i oni krenuti da pune džepove “alternativnim putevima” ili da odustanu.

Od velikog znacaja...

A UDBA?

Rale

Odlično pitanje

Dragan

Lepo. Podržavam. Ali da bi prestalo ovo ludilo morate da shvatite narodu treba novi čovek, domaćin koji će da radi na oporavku zemlje i stvaranju uslova za normalan život ovog jadnog i napacenog naroda. Mi smo sada kao rastimovan klavir, da bih ponovo postavili sve na svoje mesto treba nam ne partiski čovek već dobar stručan ne kompromitovan domaćin. Da stručnjaci vode resore a ne partiski ljudi koji sve znaju a u stvari samo lutaju od ministastva do ministarstva. To je put za spas ove zemlje u suprotnom ovi će da vladaju i vladaju a mi će mo da kukamo deca će bežati sve više za boljim životom i biće to naš tužan kraj.

????

Evo sad imamo jednog domacina pa poludesmo od njega! Veciti zanos da ce jedan covek doneti spas i boljitak a mi samo da sedimo kod kuce gledamo tv i komentarisemo!

Cone

Potpisujem

Dragisa

Neka je sa srecom! Idemo ....

nirvana

Sjajno, danas je 6. nije bitno sto je februar.

Dene

SAGLASAN . Idemo na proteste koje smo zapoceli jis zesce.

prcki

Ovaj ,,proglas-dogovor,, otstampati u 5 miliona primeraka i postlati na svaku adresu, okaciti na sva ulazna vrata u zbrade, da se narod upozna, posto to SIGURNO nece biti objavljeno u vucicevim medijima. Deliti na protestu i to po nekoliko komada kako bi svako dao svom komsiji, rodjaku, prijatelju.

aurora

Imam dopunu: neka svako od nas odštampa po 10 najmanje primeraka i podeli komšijama (ili pošalje poštom). Moramo se i mi potruditi. A svakako - šetamo i dalje, do ostvarenja naših ciljeva.

Crni

Sada idemo daljeeeeee.....Svi na proteste protiv ovog bahatog rezima i protiv AV.

Dr

Sesti oktobar sve esava. Srbija bez AVa. Potpis nije bitan setnja zdravlje spasava

Dušan Silni

Bravoo !!

Belka

BRAVO . TO SMO CEKALI.

Boki

Po meni najvazniji od svih preduslova je onaj pod brojem 7.8

Veljko

Podrzavam!!! Apsolutno!!!

toplicanin

Sve ste to mogli da uradite kad ste bili na vlasti, ali vam tada nije odgovaralo.

bzvz

Mogli ste da izbegnete Borisa Tadica ciju je vladavinu Vucic iskopirao i usavrsio. I uopste, sta taj covek trazi u ovakvom savezu kada se sve ono sto se navodi moglo uraditi i u njegovo vreme, a on ne samo da nije ni pokusao da promeni stvari vec ih je i pogorsao.

" bzvz" je tvoj komentar

Kao da je sve zavisilo od Tadica! Uostalom on i po svojoj prirodi nije apsolutista, diktator i tiranin. Zato je dobar jedan od predloga u komentarima da je najbolje da se bira jedna stranka i njen program pa ako ne valja znamo ko je odgovoran i smeniti ga. DS nikad nije vladala sama, jos od DOS-a (18 stranaka, svako nesto hteo, bilo i ubacenih da podrivaju promene i sl.) a uvek trpela najvece kritike i odgovornost! Uostalom besmisleno je da ovako mala zemlja ima 200 partija! Ukrupniti ih a gospodo sujetu progutajte posebno vi sto imate 500-1000 pristalice iz svoje ulice, komsiluka i medj rodbinom i prijateljima! Vreme je i poslednja je sansa za ozbiljan rad i normalnu drzavu!

Sloboda

Podrska!

Blonde

Hajd'mo sad građani, na nama je ostalo, bez cepidlačenja i povlačenja, do kraja! Mi idemo u petak u bolnicu, ali biće neko 'mesto nas dok se ne vratimo. Podržimo jedni druge 😘.

Vojvodjanin iz Banata

dogovoreno Blondi - do kraja! Marijo Majko Bozija, da li vidis sta rade sa tvojom decom?! Ovo je ponovo postalo mesto gde se sibaju Bog i djavo... ali tamna strana uvek izgubi. Sila je sa nama.

Pera

Izborni zakon je izvor svega, dobrog i loseg u drzavi (obzirom na nas mentalitet). Znaci, da nam se ne bi ponavljali, ljudi, dogadjaji, stranke i sve muke koje smo doziveli poslednjih 30 godina, Promeniti totalno izborni zakon. • Zabraniti udruzivanje, koalicije, politickih partija i organizacija (cak i posle izbora). • Stranka koja pobedi samostalno da vrsi svu vlast (kako bi se za neku godinu smanjio broj na razuman 3-4). • Drzava da napravi softver i registruje sve clanove svih stranaka kako bi kontrolisao preletanje. Dakle, za zivota, jedan covek moze da bude clan samo jedne stranke. Ko hoce da se uclani u neku stranku, hop, prvo provera. Ako si vec bio u neku... Cvrc. • Itd... Itd... Mogao bih do sutra bez prekida.

beba

Neka gradjanima ovaj sporazum na protestima u Beogradu,predstavi Marinika Tepic.Hrabra i divna zena.

SRBIJANAC

MARINIKU ZA PREDSEDNICU!!

Mama

Naravno saglasna sam!!!Vidimo se u SUBOTU!!!!

B62

Obavezan lekarski pregled psiho zdravstvenih sposobnosti za bavljenje politikom odnosno za postavljanje na bilo koju funkciju od javnog značaja. Takav pregled je obavezan za bilo koje zaposlenje u Srbiji Pa zašto i za njih to ne bi vazilo?

Šubert

Ovo treba da bude aneks 1. kao zaštita od usijanih i bolesnih glava.

Boris

Pa ko bi se onda bavio politikom? 99.9% normalnog sveta ne želi da postane političar, i kod nas i u svetu. Politika je svuda skoro isključivo rezervisana za bolesne ljude.

misko

Potpisujem, najvise mi se svidja sto su posli od sebe, znaci lustracija i ispitivanje porekla imovine od 1990. g. Hrabro, posteno, ko je protiv ovog taj mora da je gadno zaglibio u kriminal i korupciju.

Nadničar

Obećanja ništa ne koštaju.

Lujo Bakotic

Imate moj glas

Gaga

Ako su stručnjaci koji bi sačinjavali tz" stručnu vladu"?

Maya

Miodrag Zec za ministra ekonomije i finansija, Miodrag Majić ili Omer Hadžiomerović za ministra pravde...

3X

Podrška..bravo .

Sava

Javne konkurse za poslove u drzavnim i javnim preduzecima, povratak na posao svih koji su ostali bez posla po nalogu celnika iz SNS -a. I jos jedno privilegovati ljude koji su zavrsili ozbiljne skole,tj drzavne fakultete. Bez toga dza a krecimo

Gordana baka

Sporazum sa Protestom, Narodom, deluje Pravno i Politički kvalitetno, uz potrebu , mogućnost dogradnje, i pojašnjenja o eventualnom "sankcionisanju" ,ukoliko se isti ne poštuju tj. neprimenjuje.

Gaga

I nije im neki predlog !

nen

Izgleda da gradjani Srbije shvataju da imaju vecu moc od vlasti i opozicije.To je normalna situacijau jednoj demokratskoj zemlji.Ovi protesti su dobri i za politicare,da shvate da ce biti smenjeni ukoliko ne rade svoj posao.

rade copawi

19. kancelarije "za mlade" u svakom selu 20. garantovana cena maline 21. zabrana uvoza pasulja iz kirgizije, paradajza iz albanije i makedonije... 22. otvaranje domace fabrike traktora, kombajna, prikljucnih masina i alatljika 23. pravljenje kanala za na i od vodnjavanje njiva 24. zakon o poreklu i kvalitetu prehrambenih proizvoda i sirovina ima toga jos ovo iz glave

Gordana baka

, Sa ovim komentarom , bilo je mudrije da se niste oglasili, buduci da ne samo da niste konstruktivni , vec I apsolutno Nekorisni , . D's nid

rade copawi

ja sam seljak covek i napisao sam iz glave sta mene muci konkretno a vi gospodjo gradjani setajte do mile volje ali moje celo selo glasa za onog ko obeca da necemo morati da platimo dug za javnu rasvetu u selu koji je sa kamatama narastao na preko 2 000 000 dinara pa vi vidite u 21 veku glasamo za onoga ko nece dvajes sijalica da nam gasi. pa jeri to pravo gospodjo?!

eMKo

21. ne može ali se može regulisati sa 24.

Crni luk

Apsolutna podrška! Živim u gradu i hoću na pijaci da kupim ono što gaji srpski seljak, a ne da pravim ajvar od paprike iz Bangladeša...

gandra

potpuno pogresan redosled poteza- prvo treba formirati vladu nacionalnog spasa - protesti tome sluze - a potom nakon dve godine raspisati slobodne izbore - ne moze se izlaziti na izbore koje organizuje sns - ovo mi deluje kao pokusaj ocuvanja sistema a ne njegove temeljne promene - ovo je sminkanje lesa, da se izrazim slikovito

Lepotan 1 od 5 miliona

Bravoooo...samo dogovor sa narodom resava problem!

bib

Buduca Lista se mora zvati 1 od 5 milona.Ispade da je ovo sudbinska pogresna recenica predsednika sns a.

Pravdajedostižna

Odličan početak! Dodaci u komentarima dole su takodje odlični - osim kad udju u ideologiju i poltičko opredeljenje. To moramo ostaviti za posle prvih slobidnih izbora u Srbiji. Imam da primetim par stvari: Lustracija u jednoj reči? Šta je BIA-om? Kako garantujemo SPROVODJENJE zakona i deklarisanih principa? Stepen ispunjenja ovog ugovora mora biti: 1. Merljiv - kako će se meriti, ko, kada i koji su parametri uspeha/neuspeha. I 2. Nepostupanje mora povlačiti ozbiljne sankcije koje treba definisati.

Sumnjivac

Nije ovo početak, nego kraj!

Sanja

Ovu tačku 7.10 obavezno početi od samih sebe ! Draga opozicijo krenite da dokazujete, pa da vidimo gde smo !

Lopovi iz Nisa

U ime svih zrtava niske distribucije kazemo STOP MONOPOLU I IZIVLJAVANJU NAD GRADJANIMA. TRAZITI PRAVDU U SRBIJI, A NE NA MEDJUNARODNOM SUDU. BRAVO I HVALA.

nirvana

Nek' nam je sa srecom!

goran

Mora da se pod obavezno navede vracanje otetih plata i penzija.

Zoran Kg

Na ovaj sporazum političari naprasno zaborave kada se dokopaju vlasti.

Maja

Samo da primetim da je i sad premijer nestranačka ličnost. Papir trpu sve. Konkretne mere, gospodo! I konkretna imena.

general lee

КОНАЧНО ! НЕКА ЈЕ СА СРЕЋОМ !

galeb

EU?

eMKo

Prvo Srbija!

bojan

Mora Srbija da se gradi od temelja.Sve je uruseno,skolstvo,zdravstvo i pravosudje.

Gordana baka

Dakle mladi zasucite svoje rukave, bice posla,!👍

Oo oO

Ok, podržavam..idemo ljudi do kraja!

sredoje petrovic

Molim vas molim da prevedete taj sporazum u sporazum s gradjanima! Jos od francuske revolucije se ne govori narod nego gradjani!!!!!

Pera matori-realno

OK, a sad da se navede kontroni organ koji će aktivirati potpis o smeni u slučaju nepridržavanja ugovora. Narodu je dosta praznih obećanja. SNS se dokopao vlasti obećanjima da će pohapsiti “žute lopove“, DOS da će pohapsiti SPS i JUL ovce, a nikad niko nije odgovarao za pljačku države. Sve se pokrije odlukama Vlade, Skupštine i Upravnih odbora. Dokle više?

Iza brda

Konkretne mere gospodo, konkretne mere – crno na belo: Da se ukinu notari, Da se ukinu sudski izvršitelji, Da se porez na imovinu vrati na nivo 2012. godine, Da akcize na benzin, dizel i TNG ne prelaze 25% bez PDV-a, Da se lustriraju svi političari od 1990. godine do danas, uključujući i članove DOS-a od 2000 do 2012. godine, Da se PDV vrati na 18%, Da se lustriraju profesionalni „preletači“ iz stranke u stranku, od običnih šalterskih službenika do direktora državnih i javnih preduzeća kako bi se dao primer budućim generacijama da moralna prostitucija nije isplativa, Da se objave imena, prezimena, adrese i radna mesta svih partijskih botova svih partija, pokreta i grupa građana, Da svako ko nije svesno obavljao državni posao zbog čega je država oštećena u novcu, imovini ili u nekom trećem obliku štete koja je nanesena imovini svih građana Srbije bude kažnjen oduzimanjem lične imovine, Da se poreklo imovine utvrdi u periodu od 1990. godine do danas svim nosiocima javnih funkcija po podeli vlasti ( izvršnoj, sudskoj i zakonodavnoj), zaposlenima po ministrstvima, državnim agencijama, javnim preduzećima, narodnoj banci, državnim preduzećima i shodno dobijenim rezultatima izvrši zaplena protiv - pravno stečene imovine, Da se otvore sve komunističke UDBAŠKE arhive od 1944. godine do danas, Da se na osnovu tih ariva javno obelodane saradnici UDBE iz redova opozicije i Srpske pravoslavne crkve, Da se ukinu svi Zakoni, uredbe i odluke kojima se građanima Srbije otima novac od teško stečenih zarada kako bi se tim novcem „hranio“ partijski aparat i višak partijski zaposlenih ljudi u državnoj upravi.... DA SE PROMENI KOMUNISTIČKI SISTEM IZ KORENA! Kada ovakav Ugovor, dogovor, sporazum.... sa GRADJANIMA SRBIJE, a ne sa Srpskim narodom napišete, jer smo svi u čabru, a ne samo Srbi, i kada dodate još jedno pedesetak stvari kojima bi mogli da olakšate svakodnevni život i rad napaćenim gradjanima, tek onda ćete moći da ponesete barjak slobode. Dotle....moj potpis – nemate!

Mihajlo12

bravo, u centar!

Bravo

Pravi komentar,svaka reč na mestu.

Narod

polako čoveče. Kuća se sprema od tavana. Doćićemo i do podruma. Veliki je to posao. Nismo kuću odavno spremali.

Neću ni mrkvu ni šargarepu!!!

U sridu! I, naravno, odgovor na ključno pitanje: KAKO??? Sve ovo je i moja baba mogla napisati, ovako u formi nabrajanja obećanja. To nam nude svi, bez izuzetka, još od devedesete...

istinoljub

Nije problem da se nesto i naknadno trazi. Medjutim u ugovor ovog tipa ne moze se unositi bas sve i detaljno. To da se lustriraju svi od devedesetih je jedna obicna glupost. Ti bi i Djindjica mrtvog da lustriras? i sve koji su pravili nekakav demokratski poredak nakon promena. Ako cemo da bas zakeramo necemo ni krenuti, a kamoli stici nigde. Naravno da imamo pravo da iznosimo zahteve i da trazimo njihovo ispunjenje. Sada nemamo nista, odmah hocemo sve.

Sergej

Izmena podanickog zakona o radu Ukidanje cenzusa za deciji dodatak Da dodam,inace BRAVO za spisak!!!

Pravdajedostižna

@Iza brda Sa većinom konkretnih predloga se slažem ali mislim da je to posao neke nove Vlade. Sva rešenja u ovoj fazi treba da, koliko god je to moguće, budu poltički neutralna - sve do prvih punih slobodnih izbora. Izuzetno je bitno postići približavanje naroda i legitimnih političkih programa i postići istinski konsenzus oko bitnih tema od nacionalnog interesa.

Gordana baka

Dobro. razmisljate. Ali molim Vas malo konciznije I sistematicnije.

Cana

Polako. Bice sve.

Đoša

jel, kad si već tako pametan što 10% od ovoga ne upita vlast! Ti si reakcionar-provokator.

Lidija

Vidi, o svemu tome o čemu ti pričaš treba da vode računa mnooogo stručniji ljudi od tebe, pa mi ovo nekako liči na gašićevu produženu ruku pre nego iskrenu želju nekoga iz mase. Ovu vest su botovi čekali što se i vidi po broju trolova/botova koji trenutno ovde vršljaju. Mislim da si i ti jedan od njih ... E, sada je najbitnije svrgnuti ovog diktatora i najuriti sve ove njegove lopurde i poltrone sa vlasti i postaviti poštene i pametne ljude. Nakon toga, kada se uspostave institucije, slede izbori, pa glasa za koga hoćeš a ove populističke predloge ostavi za neku buduću predizbornu kampanju vučićevih patrljaka ... Sve to i inače piše u upravo prezentovanom programu koji ti najverovatnije nisi ni pročitao jer si čekao narešenje kao zapeta puška ! Ajd' pa se vidimo u subotu u 18:00.

Citalac

1.tacka mora biti ciscenje birackog spiska do poslednjeg "mrtvog glasaca"

SZS

Ovo je prava stvar pocelo je ✊

Vlada

Nazalost,posle dva veka mi još uvek vodimo borbu Ustavobranitelja protiv Vodje ...nikako da napravimo kao ljudi taj drugi korak Revolucije zapocete 1804. godine i da se napokon,kao civilizovani ljudi vodimo pravilima a ne da nas Vodje vode gde oni procene.Kao sto član 2. Ustava kaze - mi smo SUVERENI POJEDINCI i to ne sme niko da gazi.Slazem se sa tekstom ,podrzavam napore i opozicije i gradjana koji protestuju.Da jednom odrastemo ,da se upravljamo pravilima jer nismo i pravno nesposobni da neko u nase ime radi sta hoce.Subota 18h! Za Ustav Srbije i slobodu gradjana!

Antibot

Bravo! Bravo za svaku stavku pojedinacno! Samo tako uspostavice se red u ovoj nastradaloj zemlji. Bice tesko skloniti "Kralja svih, svega i svacega" sa vlasti, ali moramo istrajati! Do konacne pobede, da vratimo Srbiju normalnim, postenim i radnim ljudima!

Grandmaster Flash

14 sati, 15 minuta 15 pozitivnih lajkova, negativnih 0 Čisto da se zabeleži, dok ovaj komentar čitate, već su botovi dobili direktivu kako da klikću (sokolovi klikću, oni cijuču ko parcovi)

Bogi

Najveći deo sporazuma je u redu i prihvatljiv. Jedino je trebalo drukčije definisati pitanje lustracije i porekla imovine. U sporazumu se uzima kao ključna godina 1990. To nije dobro. Centralna istorijska tačka kod lustracije i porekla imovine je 1987/88 godina i proces diferencijacije. Ko je prošao Miloševićevu gvozdenu metlu (diferencijaciju) taj je posle bio ili velika vlast, ili je stekao bogatstvo, ili oboje. U odgovoru na pitanje ko je prošao diferencijaciju leži odgovor na pitanje ko treba da bude lustriran i čiju imovinu treba ispitati...

kohoutek

I šta za nas koji smo pod miloševićem morali da rasprodajemo imovinu da bi preživeli, mislim na moje pokojne roditelje sa penzijom od dve marke. Možda bi se nešto trebalo preliti, ko je avanzovo oduzimati a ko je popucao, udeliti. Isto je lako proverljivo.

Cwetko

I još bi trebali da ubace pojam PRELETAČA koji je jako bitan,jer nam oni vode zemlju 20godina. Zabraniti učlanjenja posle pada vlasti

Mika

A Vojvodine opet nema nigde?

???

Jel Vojvodina van Srbije?

Vojvođanin

Pravo pitanje.Vojvodina jeste u Srbiji,ali ne treba da bude pod Srbijom.Ono što se zaradi u Vojvodini treba da ostane u Vojvodini.Gde je pitanje finansiranja Vojvodine?Ni onih 7 posto.Dokle bre?Dokle?Puna autonomija.

Prof. dr R O T

Bravo, vrlo lepo zamisljeno, prvi korak, napustanje parlamenta i skupstina, zatim obezbedite slobodu medija i demokratske izbore, ostanite jedinstveni i istrajni u zahtevima, masovnost ce se povecavaati, narocito kada Velicanstveni krene u svoju kampanju lazi o obmana!

Gde je tu ekonomija

Batalite više prazne priče, prva i osnovna stvar je da garantujete ljudima minimalnu cenu rada od najmanje 400 eur. i poštovanje zakona o radu od strane svih poslodavaca, i to u prvih tri meseca vlasti. Ukoliko niste u stanju to da ispunite, pakujte kofere, a Narod da bira sposobnije. Dok vi rešite pravosuđe i bavite se lustracijom, ode omladina. Trenutak je takav da običan čovek više nema vremena da sluša vaše politikanstvo i gleda "Stručnjake" sa ogromnim platama, a on jedva preživljava. Dok to ne ispunite, vaše plate da budu minimalci. Previše ste vi političari uništili sve čega ste se dotakli, da bi vam se verovalo na obično slovo na papiru.

Ekonom

Platu od 400 eur ti obećava Vučić već 7 godina. I šta ti imaš od takvih obećanja? E da, prijatan sendvič.

Ogi

Mešate babe i žabe. Ekonomije nema, to je činjenica, uništavana je i uništena od SPS-a 90', bombardovanja, DS i DSS i G17 orivatizacija i na kraju ovih koju su stavili krst na raku, dovodeći nas u situaciju da motamo kablove za 200 E. Ali, mešate babe i žabe. Mnogo stvari ne piše u 7 tačaka, da su hteli sve mogli su enciklopediju da objave. Ovo sui preduslovi. Lustracija i pravosudje i fer izvbori i sloboda govora i medija je osnova za sve, pa i ekonomiju. Ne gledajte plitko, stvar je mnogo mnogo šira, opasnija i veća od pitanja plata. A ako ćemo o poslednjem, sa tim praznim populizmom je i VUčić došao na vlast, u čemu bi bila onda razlika kada je objeknitvno ekoniija u prahu i pepelu.

СТЕВАН

@Gde je tu ekonomija Прво питање је ко су потписници и у име кога.Друго је, ко коначно доноси и потврђује Споразум и на основу које одредбе ВАЖЕЋЕГ УСТАВА, или закона РЕПУБЛИКЕ. Лица која се помињу немају ни квалификације ни референце да било шта од написаног спроведу. Замислите да ови “предлагачи” дођу на власт !!!

Čoban

Među potpisnicima nema predstavnika Građanskog fronta koji čine pokreti gradova Srbije?

Marko Nasi

Podrska

Stranac

Ozbiljno bi bilo 1. izglasati nepoverenje Vladi, na protestima (prikupiti milion potpis 2.raspustiti skupstinu uz formiranje Privremene vlade 3. Organizovati izbore za Ustavotvornu skupstinu 4. Odabrati šta je država Srbija - republika ili monarhija i urediti joj ličnu kartu-granice,narod i državnu strukturu Sve ovo u naredne dve godine.

Јужњак

Ајмо народе, морамо да срушимо ову, ме знам више ни како да их назовем.. СВИ НА ПРОТЕСТ!!!

gogi

Rusenje kompletnog sistema,koji vise nece moci da omogucava politicarima da se bahate.Drugo,trebalo je da navedu,da lideri sadasnje opozicije nece ucestvovati u buducim vladama,ne posle godinu dana,nego u opste.

Kosava

Necete Djilasa nee znate koga hocete a kritikujete sadasnju vlast.Treba glasati protivAV a I kad dodju drugi na vlasti da budu smenljivi brate ako see ne drze obecanja.

Jr

Recite mi dobri ljudi molim vas - kako se preziva taj gospodin narod? Stalno čujem nešto o njemu pa reko' mora da je izuzetan gospodin...

Narod

Taj narod se preziva Probudjenović, devojačko prezime je Ponosić.

dejan

Marinika na celo liste.

Okrenem se -Batistuta

Marinika shvati uz tebe ćemo stati☝️

Milan

Auuu što ste sada fini. A u stvari svi svi su fini kada obećavaju.

Maja

Bravo. Skidam kapu. Dugo je trajalo, ali bi potpisao svaku reč.

Gaga

Dobro je, sada idemo do pobede.

Ja

Svidja mi se. Jos da ubedimo ovih 40-50% gradjana koji glasa za aktuelnu vlast.

PAVLE

BRAVO MAJSTORI. DOLE DA VUCICRVIM 10-GODISNJOM LAZIMA I NEUSPESIMA.

Bude

Zasto se od uvodjenja parlamentarne damokratije, 1989. god., non-stop protezu floskule "nestranacka vlada" i "nestranacki premijer". Tako nesto nema ni jedna drava EU i sire. Politicku tezinu mora da ima vlada.

ljilja

Mora se istrajati do kraja!

Mahniti

Ovi što već kukaju pte nego što se išta desilo nek pročitaju sve ovo lepo opet pa nek onda ostave komentar,a ne posle prvog pasusa.Hvala!Jedan od 5 miliona!!!

Istina

Uz Božiju pomoć, počinjemo da spremamo naš dom na adresi Srbija ,uz želju da više nikada nemamo vodju. Uredjenoj državi ne trba kult vodje. Trebaju joj institucije.

Lala

Imate moj glas! Na vama je da li cu morati da šetam opet za godinu dana ili ne!

Nije važno

Sve dok se ne rasformira 'UDBA' ovo će biti mrtvo slovo na papiru. Želim vam svu sreću sveta.

Knjaz

Dobra osnova za normalnu drzavu..podrzavam..potrebna nam je cistai zdrava drzava..mozemo mi to..idemo sada do kraja..

Izdajnik srpskog naroda

A gde su konkretne promene trulog sistema? Zar nam i dalje treba 250 poslanika? Svim poslanicma prosecne plate. Nema sluzbenih sranja. Transparentnost svih troskova itd itd.

Jedan od puno manje od 12%

Prvo lustracija i poreklo imovine. Ostalo će doći samo po sebi

Sumadinac

Podrzavam, mada voleo bih da postoji ogranicen mandat kao u SAD ali da ne moze da zloupotrebljava kao Putin sto radi u Rusiji.

novosadjanin

Svaka cast, samo istrajte na tome.

radulovićevac

Pa meni ovo deluje baš ozbiljno... Za sada je najbitnije oduzeti svaki legitimitet ovoj vlasti, i to potpunim bojkotom i odbacivanjem odluka koje su protiv naroda i države (što je svaka njihova odluka). A zatim lustracija lustracija lustracija!

dr.mr.

Podrzavam!

Sju***

Ovaj dogovor sa narodom je idealisticki..Zaa koje vreme oni mogu postici sve sto su naveli u ovoj platformi..Ocekivala sam da se smanje partije i postavi jedan covek kome bi narod verovao i povesti u bolje sutra Vremena nemamo"Videli smo u Venecueli..Skim treba Evropa da razgovara sa 18 partija" Zaa mene postoji Ds Sds i Savez za Srbiju, za sada. Nema boljih dok se ne pojave...

Johnnie Walker

Prelazna Vlada strucnjaka ne bi trebalo da je vremenski ogranicena, vec treba da radi dok ne obavi predvidjene poslove. Pitanje je da li sve navedeno moze da se uradi za godinu dana. Dakl, kad zavrse posao, raspisuju se slobodni izbori. Ajmo momci jos malo to izbrusite, da se dogovorimo i da radimo nesto pametno i korisno za ovu zemlju i sve nas. Vidimo se u subotu.

Simic

A vraćanje otetih penzija

Borko

Obecanje ludom radovanje.....Setite se samo sta je bilo sa DOS-om...Obecavali svasta ,nista od obecanog nisu uradili, pokrali kriminalci drzavu ... samo novi politicari mogu doci u obzir.... a svima ovima i na poziciji i u opoziciji politicarima ispitati poreklo imovine pa ko je krao u zatvor dok ne vrati svaki ukradeni dinar od gradjana...

Piši propalo

bas tako, odličan komentar.

1_od_5M

Potpuno se slazem, imate moj glas!

VesnaMexD

Gospodo, svaka čast da ste pobedili lične sujete i suštinski male programske razlike. Kad zaista shvatite da ste vi zaposleni, da vam je svaki gradjanin Srbije koji plaća porez, poslodavac, i da bavljenje politikom nije sredstvo da ispunite svoje lične ciljeve i džepove, onda možemo da se deklarišemo kao civilizovano društvo. Cilj je vrlo jasan, sredstva moraju da budu demokratska i pristojna, i samo imamo čemu da se nadamo. Bravo za dogovor, za, nadam se, dobru nameru.

Hajde da vidimo!

Verujem da ima puno gradjana koji se slazu sa svim navedenim, ali bez zacrtanih rokova, svako obecanje gubi smisao. Svi smo svesni koliki mehanizam je potreban da bi se to sprovelo, a dok njega ne uspostavimo proci ce jos dosta vremena... U svakom slucaju, podrzavam!

Фрфљави

Старе политичаре не желим. Поготово не оне који су били на власт. А посебице Ђиласа. Он је поред Вучића највећи преварант

Džejn

koga je Đilas prevario, i šta ukrao?

Pitagora

kakvo ti je ime takav ti je i komentar.

Nikad nikome izvini

...jel imas ti neki dokaz za to prijatelju??? Ako imas pravac kod drzavnog tuzioca pa nek odgovara...ili kod Tajkuna br 1 mislim Predsednika...

Nikola

Da li prisustvujemo konačnom istorijskom preokretu? Kao što je Nikola Kojo rekao, ovo je zadnji momenat da se spasemo. Idemo do kraja!

Ovo sve meni dobro zvuči

Skoro svi zahtevi koje bih ja postavio su tu. Možda bi trebalo regulisati odgovornost, mehanizam smene, ostavke, sankcije za one koji ne poštuju potpisano.

Zoka NS

Kao da su kosultovali profesora Čedomira Čupić i Miodraga Zeca. Ovim saopštenjem je dobro uzdrmana SNS

liki

Morate biti istrajni I čvrsti.Ovi su krenuli u kampanju po Srbiji kao odgovor na proteste.Samo jedinstveni možemo da ih pobedimo.Navikli su na neslogu u opoziciji,nedajmo im to zadovoljstvo.

Mika Alas

E,Vučicu kad ovo pročitaš ,shvaticeš koliko si daleko od Demokratije,Gradjana,Ljudskog poštenja.Tvoja Vlast je "sve ovo",ali potpuno "suprotno".Podrška potpisnicima" Sporazuma sa narodom".Od sada "SVI NA SUBOTNJA OKUPLJANJA",do konačne pobede.Neka nam je sa srecom.GOTOV JE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sava

Opozicija slusa narod za razliku od predsednika sns koji protestante naziva najpogrdnijim imenima.

Garancija

Pre 19 godina je postojao " ugovor sa narodom" koji je ostao mrtvo slovo na papiru,čak su Dragaš i prof. Trkulja napisali program DOS-a,sli je i to ostalo mrtvo slovo na papiru,kakkve su garancije ako se ne bude poštovao,sve se svodi na onu maksimu "časna reč".Ostaće samo gorčina da je neko dva puta preveslao narod na isti način.

Sto pre

7.8 pa sve ostalo.

Kuks

Nije loše, zavisi kako će biti u praksi. Do pobede. 🙂

CoCo

Promenite "sa narodom" u "sa građanima" i da razmislim.

Džejn

da, ajde da cepidlačimo zbog jedne reči a da uopšte nismo ni pročitali šta piše u ostatku. 👏

Petar

Svaka cast ....jos samo i da se ovo desi ....dali cu ovo doziveti jednog dana ....posle trideset godina tuge i bola zavrsno sa ovom gebelsovom sluzbom ....

Pop makarije

Tako je ako to uradite nesto moze biti od ove zemlje

dragan

.....pa zasto sve ovo nisu primenili dok su imali vlast....koja je to naknadna pamet posle devetnajest godina, hoceli i ako kojim slucajem osvoje vast , narod , gradjani , cekati narednih devetnajest godina njihovu naknadnu pamet ???

Milovan

iako se ne slažem sa vašom konstatacijom da je ovo plod 'naknadne pameti generala posle bitke', ipak mislim da je bilo kakva pamet daleko bolja od konstantne gluposti!

BRDJANIN

Prvo, nije devetnajest, a ti vidi koja ti je, pamet i sta si zakljucio iz ovoga!

Dragan

A priznajete Vučićevu naknadnu pamet?

Dragoslav

Sve je ovo lepo i krasno ali VI danas u Srbiji ne predstavljate vise nikog. Šta tražite od ovog naroda opet vlast možda ?

TAC

Bravo!!!

Sascha

Odmah počnite sa izradom nacrta novih ili predloga izmena postojećih zakona i to stavite na uvid javnosti, da bi građani znali koluko ste ozbiljni u sprovođenju sporazuma. Ukoliko dođe do promena, te zakone (izmene) treba što pre pustiti u skupštinsku proceduru.

Nenad

Svaka cast majstori,nema stajanja dok se zlo ne otera.

Brankoo

"Obavezujemo se", NE gospodo, garantovacete, svojim zivotom, imovinom, dostojanstvom! Suludo je uopste da se oni vrate, jer smo protiv njih 2012 glasali, ali isto tako, ovaj se vise ne moze trpeti.

Kokorayko

Bravo matori,nema ništa"obavezujem se" nego potpisujem i garantujem

Nekotamo

Deja vu..

Аа

Па већ сте једном то обећали па ћорак! Како сад да вам верујемо? Ако дођу млади људи а ви се повуците имате мој глас.,

Veljko

pa jel pise da oni u vladi nece ucestovati

Piši propalo

Imali ste 12 godina da od drzave Srbije napravite ozbiljnu i poštenu drzavu, niste ništa uradili. Vase vreme je isteklo. Nisam glasač vlasti, ali ne znam zasto bih i vas glasao, bili ste na vlasti, i ništa. Hvala i prijatno.

Bg

Svi na proteste!

Laku noć Srbijo...

Do konačne pobede, IDEMOOOO!

Vihor

Zakon mora da bude isti za svakog gradjanina!Bez politike u pravosudju!Tuzilastvo isto!Ustavni sud da bude svetinja!

Траг човека

Мртво слово на папиру. И овом тренутку нам најмање треба један Ђилас. И са којим су то народом они потписали споразум??

tuga

Ne, ne treba nam Djilas, nego... Vucic? Babic? Mihajlovicka? Gresio covek, priznao da je gresio. Ima nekog obraza i neke iskrene zelje da se nesto promeni, da uradi nesto dobro. Morate da razumete i da je sistem do srzi truo. TRUO. Da ne moze sve da se promeni za "dve, najvise tri godine" i da treba vremena da se preciste redovi i nadje kadar. Sigurno je bilo rdjavih i dok je bio Djilas, ali ljudi ne moze se porediti ovo danas i to... O cemu vi pricate.

Labud

sa slobodnim delom. Ne sa onima koji profitiraju od okupacije.

De nda

procitaj ponovo mozda shvatis.

studenti

Podrzavamo...

Готов је

Свака част! ИДЕМО ...

goran

ako sam dobro razumeo, Vlada stručnjaka bi bila ograničena na godinu dana? Ako je to tako onda je neozbiljno, a s obzirom na brojne složene poslove koje bi ta Vlada preuzela da obavi. Mislim da je rok od godinu dana premali za tako nešto i ne vidim zašto bi njeno trajanje bilo ograničeno

Mahniti

Ali imaće se uvid u sve što se radi,recimo da je tih godinu dana samo probni rad.Ima tu posle ovih baš mnogo posla,ali prvo lustracija pod obavezno pa sve dalje!

Nena

Haleluja!!! Dobro ste se setili! Idemooo

Setac

Da li su oni uopste svesni da ne seta “narod” vec GRADJANI Srbije???

daka

Srećno :) valjda se i ovi naši 'junaci' dogovore ođe. poz iz cg

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Kultura

Kultura

Posle sedam godina rekonstrukcije, otvoreno pozorište "Bora Stanković" u Vranju 21:03 h

21:03 h  |  Kultura

Svet

Svet

UN upozoravaju na dramatične posledice pada populacije u jugoistočnoj Evropi 20:53 h

20:53 h  |  Svet

NEWS

NEWS

European Parliament names new rapporteur for Serbia 20:51 h

20:51 h  |  NEWS

Tenis

Tenis

Kriza se nastavlja: Kecmanović izgubio od Štrufa 20:51 h

20:51 h  |  Tenis

Tenis

Tenis

Federer pobedom obeležio 1500. meč u karijeri 20:51 h

20:51 h  |  Tenis

Fudbal

Fudbal

Mihajlović u bolnici na trećem ciklusu hemioterapije 20:50 h

20:50 h  |  Fudbal

loader