Patrijarh Irinej: Ne vidim koristi za narod od podsticanja na proteste

Vesti

Patrijarh Irinej: Ne vidim koristi za narod od podsticanja na proteste

Patrijarh Srpske pravoslavne crkve Irinej izjavio je da spoljni pritisci treba da dovedu do snažnijeg jedinstva naroda i države u odbrani suverenih prava i integriteta zemlje i da to jedinstvo ne bi trebalo da narušavaju unutrašnje razmirice.

Komentari (373)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

WW

Ni ja ne vidim nikakvu korist od voznog parka SPC, koji je luksuzniji od Guglovog voznog parka.

Melisa

Ni ja ne vidim koristi od vaseg patrijarsenja pa ipak ste prisutni kao Patrijarh

Koristi nema ali slobode ima

On je ipak samo jedan pop!!!!

Vojvoda Od Cikaga

Ne bih da vredjam SPC ne zato sto se plasim Anateme , nego zato sto sam pravi I istinski vernik. samo jedno Pitanje za naseg crkvenog poglavara: Zar ovi ljudi sto setaju I sto se smrzavaju pokusavajuci da stanu na put tiraniji - Nisu vas narod..? Zar Patrijarh treba da sluzbuje jednom coveku pa neka on nosio I orden Nevskog, ili sve svoje dece...

Sunčica

Vaša svetosti, nije problem što ne razumete, važno je da mi razumemo.

J.S.

Kakvi to posebni "slojevi" društva organizuju proteste?! Tu reč ne bi trebalo da koriste pripadnici navodno demokratske države.

Str

Pogledajte njihov samo vozni park mercedes,audi,skoda superb itd sramota,narod nema sta da jede

Milutin

porez plati pa onda daj komentare šta misliš da treba, a šta ne. ovako, to je licemerje.

Nišlija koji prodaje bubreg da plati struju

Nišlija koji prodaje bubreg da plati struju: Muka i očaj me naterali... Pitam se i ja zasto protesti...

Djordje

Ti protesti ce i tebe skloniti sa mesta koje ne zasluzujes.

Goga

Pa zar nije Bog poslao Vucica..nego, sta bi sa Vladikom Teodosijem..nema ga nesto..

Komunisti...

su bili u pravu:-Religija je otrov za radničku klasu!

Thin Lizzy

Nema to veze sa religijom brate. Prava religija podrazumeva moral, ljubav prema Bogu i ljudima a ne slepu poslusnost crkvenim poglavarima. Kod nas ipak po Kanonu patrijarh nije nepogresiv kao papa, tako da imamo puno pravo da se ne slozimo sa patrijarhovom, u ovom slucaju politickom izjavom. Pozzzz

Vožd

Ni mi ne vidimo korist od vaše svetosti.

Krušar-Ćuprija

Ah ti protestanti.Pa Stvorilac i jeste stvorio čoveka da misli.To je crkva izmislila da smo mi stado.Mada je nekom dobro da bude samo ovca.

Branko

Pavle mi je bio simpatican, imalo je puno pametnih stvari da se od njega cuje, a ovog necu ni da komentarisem!!!

Јарослав Петровић

Верник сам, поштујем своју Цркву и идем на протесте. Ко су у овим коментарима и чији "ботови" Бог свети зна. Знам само да са оним који неписмено и некултурно пишу о патријарху, не бих учествовао у било чему. Тај сој је гори од ових из СНС и не дао Бог да таква катаклизмичка опција победи у Србији. А и неће. Видео сам да су на протестима, већином, људи који се боре за праве хришћанске вредности. Наравно "у сваком житу има и кукоља".

Unapred osuđeni

Petroviću , ako si ti bio na protestu onda sam ja Papa . Patrijarh treba da zna da na protestu nisu samo pravoslavci i nisu samo srbi . Tu su svi građani srbije suočeni sa bremenom koji im je ova vlast natovarila . A ti i patrijarh ste verovatno učesnike protesta pomešali sa katolicima protestantima , pa navalili da kudite. Polako oladi malo svako ima pravo da ocenjuje javne ličnosti , pogotovu verske dužnosnike kad kad prekorače svoje kompetencije i svrstavaju se na jednu stranu.

Ekonomoja prvo

Postuj svoju crkvu,a ne diraj u tudju,a protestuj koliko hoces.

Dzerika

Samo ti radi svoj posao.. Nije tvoje da komentarises.

Iznenadan

Plati porez

Zeljko Bgd.

Boze, oprosti mu sta prica i radi. Potpuno se otudjio od naroda zarad konfora. Tuga.

Daca

Za nas narod i nasu zemlju je najbolje da budemo slozni , protesti ne idu u korist tome, bas suprotno.

Sofija

Pa zar će te i protiv patrijarha a bio vam je dobar dok ste bili na vladti

VRASTAsima

Medju najvecim smrtnim gresima su ljutnja,bes i gordost.Svakodnevno gledamo i slusamo coveka koji bi trebalo da bude predsednik svih gradajana,kako ljutito sa puno besa vredja sve koji ne misle kao on.Uz to pokazuje nevidjenu nadmenost.Da li bi patrijarh trebao njega da upozori?A o lazi kao grehu ne treba ni pricati.Ovi gradjani sto setaju ce biti njihovo cistiliste.

marija

Bez mirA Bozijeg i blagoslova nema nam opstanka ,mora da imamo ljubav u srcu i dobrot

Bojan

У праву је патријарх српски!

kgb sou

nije.

Beogradjanin

Moj patrijarh je bio i ostace Pavle!

Nale

Zahvaljujemo se patrijarhu sto se oglasio u nadi da ce ljudi cuti najpre sebe a onda i patrijarha.

Linoleum

Šta je ovom našem Irinej-u, zašto narod,samo fali da je rekao srpski narod , kako li je mađarima,rumunima,slovacima itd. Svi smo mi građani ove države.

kgb sou

tako je.

Ja pa vucic

A kakva je korist za narod od takvih kao sto si ti?

Mašnica

Patrijarh Irinej je apsolutno u pravu za sve što je rekao.

Кики

Ајде, ваша светости, прво прећите у Пеђку патријаршију, па све остало ....

Zoran Čoče

Bravo Miloše, to je pravi komentar!

NJIVAR

Bavite se crkvenim stvarima i sledite Hristovu politku, a ne Satansku i idite u Pećku Patrijaršiju.

Posmatrac sa klupe

Zbog ovakvih ljudi verujem samo u Boga, ali ne u crkvu i crkveno predanje.

Caslav

Krst je slava, krst je spas, Hristov krst nas spasava, krst je slava i znamenje, krst je spasenje .

Futog

Koja je korist od tebe?

Jovana

Jer njegovo vreme joste zivi, i njegova zivi slava, jer to dete bese Rastko, sin Nemanjin, Sveti Sava .

ИСКРЕНО,

НЕМОГУ ДА ВЕРУЈЕМ ШТА ПРОЧИТАХ.

Ja

Pa da,tebi je dobro...i tebe cemo oterati zajedno sa njim(a)...

Olilen

Patrijarg Pavle je bio i ostao Svetac svi ostali ste pajaci

Lepotan 1 od 5 miliona

Sram te bilo. Za tebe su sve prethodni patrijarhi SPC cistota obraza a ti klasican politicar. Stidim se sto si mi ti patrijarh.

Ledolomac

Ti si estradno-politikanski patrijarh. Ne obraćaj se narodu na protestima.

Kad je

Pop-bot

Mareee

Pope pope cuti pope...

maja

Protesti nemaju smisla.

Zasto

pa zašto učestvuješ?

Aleksandra

Gospodjo zbog vas botova i nakaradne vlasti protestvujemo.

Miloš

Neću dozvoliti sebi da me ovakav patrijarh otera od pravoslavlja i ovakvi 'veliki Srbi ' Šešelj,Dodik i Vučić od ljubavi ka srpskoj državi. Ni jednom se partijarh ne obrati povodom egzodusa srpske mladosti ni povodom ubistva mladića u B.Luci.Već sad kad treba vlastima iznosi svoje stavove. Nek se drži on venčavanja Karića i Selakovića,neka ide na slavu kod Dodika sa Cecom ali neka građane Srbije i Srpske ostavi na miru. O njima brine njihov pokojni Partijarh Pavle. Ovaj Vučićev telal je samo prolazan ko ' neki je Đuka u mantiji ili Krle iz crkve .

Boldrick

Dok ne platis porez nemas pravo da komentarises o drzavi a pogotovo ne o gradjanima koji porez placaju.

Dare75

Sram te bilo. Zbog takvih kao sto si ti necu nikada biti vernik niti nista slicno

GORDANA

Socijalni problemi i nezadovoljstvo po vama netreba da se rešavaju protestima zarad mira i stabilnosti. Znači da radimo džabe za tvoje prijatelje Putina i Vučića...gazde i gazdurine i da ćutimo za vjek vjekova.To što nemamo hleba da ishranimo decu, pristojno obučemo,da ih odškolujemo za vas nije problem? Nebih se ja kod vas više krstila.

SLOBODAN

Patrijarh srpske pravoslavne crkve treba da se obrati Aleksandru Vucicu i da od njega trazi da ne deli srpski narod i da ne izaziva nesrecu u Srbiji. Vucicevo ponasanje prema gradjanima ko ji se mrznu na ulici moze doneti nesrecu srpskom narodu. To je jasno svima kojima je do dobrog u Srbiji stalo. Ako Vucic nece da promeni lose stanje u Srbiji, onda to mora da promeni narod.

Porez

Pedofilima nije mesto u crkvi, ali o tome ne pričaš...

Jerry

Gospodine bavite se crkvom mani te se politike

Marija

Sve sto je patrijarh rekao je istina!

Olivera

Zaslepila te kruna, patrijarhu !

Aleksa

Sramota za crkvu

Bane

Sto bi rekao Balasevic pre mnogo godina "sve je otislo u Honduras"

Jana

Lepo receno. Mi kao narod moramo da budemo sto slozniji i jedinstveniji u danasnje vreme.

Bojan

21 vek je covece! Vreme nauke, tehnologije ... Kome vise treba tvoja nada da ce vecno ziveti! Kome je prodajes da mi je da znam, i dali si svestan sta im prodajes za novac koji ti daju?

Kale*

Ja ne vidim korist za narod od crkve! Zbog ovakve izjave ovoga popa, evo javno se odričem pravoslavlja i prelazim u mnogobožačku staroslovensku religiju! Tako mi Peruna! A, vašu crkvu, Morana odnela dabogda!

Domi

Na proteste u srbiji ne tera lep zivot prosecnog coveka,velika plata i sigurnost u sutra,tolerancja medju ljudima koji zive u srbiji vec tera sve suprotno od ovoga sto sam napisao.

vojnik sreće

Patrijarh Irinej poziva na jedinstvo, i slogu naroda. Budimo ljudi pošteni i časni , našim ponašanjem dajemo primer deci i omladini.

Ljubodrag

Patrijarh Irinej je veliki obozavalac lika i dela predsenika Vucica. A svojim delovanjem se pokazao kao istaknuti clan SNS, a to i ne krije.

Marina.

Crkvu bi bolje bilo da se ne oglašava jer smo sekularna država, a nemaju moralno pravo posle svega što su svestwnici radili i rade. njima je uvek dobro, dok je narod i gladan i ponižen. Da se razumno Cernik sam, ali popovima ne verujem.

Ja

Ni ja nevidim korist sto si ti takav kakav jesi ...

Mile

Slepac kod ociju...

Ravnatelj

Secam se pope, kako je Amfilihije izigran, a tebe Tadic doveo, pa si mu verno sluzio. Sad vidim da si se usavrsio!

Marija

Vučićev glasnogovornik! Naravno da ne vidite posmatrajuci narod i Srbiju iz blindiranih mercedesa i ostalih luksuznih limuzina,takozvani patrijarhu

Mladen

Gledaj ti malo svoj posao, ostavi narod da radi ono sto zeli.

Nesa

Sedi pope -Sendvic

Alexa

svaka čast za komentar! Nasmeja me do suza 🤣🤣🤣

Iva

Patrijarh Irinej je rekao istinu da nema koristi od podsticanja na proteste.

Grizman

ali ima koristi od botovanje, Ivo.

021

zagrcnućeš se od sendviča.

Nekomplezni idiot

.....ali ima koristi od izlaska na proteste

gale

Bori se ti pope i dalje za carstvo nebesko a ja cu za ovo ovde

Чедо

@gale ајде размисли, да ли се место у ком живиш налази у Србији. Није овде Србија јер ју је немачка направила, или америка, беђ јер су срби гинули за њу. А Свети Сава је “крив” што ми постојимо као срби. Јер каква год да је црква, она је наша. Попови су нешто друго. Они су људи. Доћу и оду. Зато није лепо тако говорити или писати. Ваља некад и пређутати и сачекати.

67

On se bori za duhovno, a ti za materijalno.

Jeti

Ćuti pope!

Чедо

@Jeti надам се да ђе објавити овај коментар, али колика будала мораш бити да овако напишеш.

VenišnKomišn

Vaša Svetosti, ako bi mogli malo manje da se bavite politikom, bilo bi divno.

Miškoroki

Kad se ponovo pročita izjava iz naslova, može da se tumači da je upućena Vučiću, jer ko nas tera na proteste?

taurunum

I posle me pitaju zasto sam agnostik!

Jovan

Samo tvoj lični izbor a i nije baš neki.

Prele

Agnostik? Znaci imas izmedju 15 i 20 godina.

@Jovan, @Prele

Cemu ti komentari, ocigledno ne znate znacenje reci agnosticizam?

Lili

Mante se politike sirite pravoslavlje i humanost. Smanjite namete i obaveze borite se protiv zla jer ga sada niko ne kotrolise i siri se. Sirite humabost u javbnom i privatnom sektoru

Zvrk

Kako neko moze da udari minus na komentar "jedan je patrijarh Pavle"

Peron

A šta misliš, kako? Plaćeni, bez mozga, naređeno.

Charlie

Zašto ovaj nije u Peći?

Vodenicarev Sin

nije hteo il' nije smeo, djavo ce znati? (Tako: Pero Zubac)

Profesor

Ni ja ne vidim korist od ovakve crkve, zabacene parohije Ruske pravoslavne crkve, umesto samostalne autokefalne Crkve velikog i starog srpskog naroda. Jedno pitanje - kada ce gospoda iz SPC usvojiti takozvani srpski kalendar, kalendar M. Milankovica?

Bobo54

Ne radi se o koristi,nego o Slobodi. Odavno znamo da SPC motivišu koristi,razne. Od materijalnih do statusnih. Bez poreza su na bilo šta i gomilu narodnih para dobijaju za svoje prinadležnosti,što im omogućava da od astronomskih tarifa za svoje "usluge"kupuju kuće,stanove,džipove..šlihtanje vlastima je način da se to nastavi. Biće interesantno šta će da izjave kada jednom dođe do promene režima-da li će videti "korist za narod" ?

1 od 5 milona

Pavle,nedostajes...

minja

Da, Patrijarh Pavle bi razumeo zasto gradjani Srbije setaju, jer je i sam peske isao kroz ne bas lak zivot, a ovi sada se vrte u svom kolu privilegija pa im je teze da razumeju...

Josif iz Trbušnice

Uvek se setim patrijarha pavla kako onako malen prolazi kroz kordon policije na protestima 96/97... Vi to nikada necete postici... Tu ljudsku velicinu. Vama vlast malo zapreti aferama i odmah pevate po njihovom .

Prof. dr R O T

Komunizam nas je odvojio od Boga, sada se i sam trudis da to ucinis i da nas delis i svadjas, ili mislis da je dovoljno sto imamo Cara!

sveto trojstvo

komunisti nisu zabranjivali nikome bogosluženje, ja sam kršten dok je Tito bio na obe noge i niko mi nije proganjao roditelje, sporan je fašizam koji crkva budi među nacionalnim torovima za goveda koja muču li muču na istom jeziku nesvesni jednojajčane sličnosti nacija balkanskih

Djura S.

Uz duzno poshtovanje manite se politike...

Politkom

E, mislim stvarno....bolje da je lepo rekao prestanite sa protestima i glasajte za onog sto se "lavovski bori" za kosovo...a ne tu sad malo uvija u oblande...lepo reci da te ceo svet razume.

Starac Hodzo od stotinu ljeta

Samo nemojte porediti Patrijarha Pavla sa sadasnjim Irinejem. Dve potpuno razlicite licnosti na celu Crkve.

Lukaku

Preseli se u Pećku Patrijaršiju, pa ćeš svašta de vudiš!

Dusko Dimitrijevic

Kao sto Vucic nije predsednik svih nas tako ni patrijarh nije svih nas patrijarh.

Pola bureka

Danas je Srpska slava Sveti Sava i ovakve izjave protiv naroda ne prilice Partrijarhu.

Mita

Patrijarh Pavle je podrzavao studente,a ne Milosevica,za razliku od Irineja koji podrzava Vucica,a Vucic je ipak mala beba za Milosevica.Nemam reci da crkva ovako direktno podrzava vlast,toga pre nije bilo nikada.Ne bi me cudilo da se Irinej u jednom momentu uclani u SNS,ali zato moraju ostale vladike da dignu glas,ako misle dobro ovom narodu.

bcf

Puno poštovanje Patrijarhu.

Minja

Loš mu je levi dvokorak. Ateista sam zbog takvih.

Godzila

Čini mi se (ako nisam u pravu, grešna mi duša), da je Patrijarh ovom izjavom duboko "zagazio" u politiku?!

Rajko

Da vam se rasprodaju ti Mercedesi,Audiji,i džipovi,i imovina,pa da vam se daju prosecne plate.Gori ste od političara.

Hejter

i da plate porez nekada!

Kopčam se sa strane

I da se vrate u Pecku patrijarsiju na KiM, pa neka tamo kliču Kosivo je srce Srbije.

Миле Л.

Уместо да овај народ просветли и изведе га на пут спасења, он се слизао са властодршцима у Србији и РС. Са оваквим владарима и световним главама ми не можемо изаћи на прави пут! Нек' нам је Бог у помоћи!

kgb sou

Bez brige, bice i lustracije!

boba

hahahah cuj ne vidim korist ahahahah nasmeja me

domicilna nistarija

Koja je korist od vas kada ne placate porez, a puni ste para? Sta imamo od vas? Na sta vi podsticete?

Ana

Prema coveku koji sluzi Bogu treba imati postovanja.

Pfc

Vučić pozajmio botove Irineju!

Volim pravdu i postenje

Presvetli!!! Bolje cestitajte javno Djokovicu njegove uspehe kojima promovise ovu napacenu zemlju nego sto svojim komentarima o protestu svesno ili nesvesno dajete podrsku znate vec kome koji urusava sve sto jednu zemlju cini normalnom!!!!!

Deki

Noleta za Patrijarha !

istinoljub

Kao sto mislim da se Vucic nasao na mestu i u ulozi koja nikako ne bi trebalo da mu pripadne, tako mislim i za Irineja. Nazadovanje i moralno propadanje su postale oderednice ovih vremena.

RMN

JEDAN JE PATRIJARH PAVLE...!

Gaga

SPC je postala biznis-interesna klika.Totalno otudjenje od naroda,afera sa popovima pedofilima koja nikada nije kaznjena.U Boga verujem , popovima ne.Uzgred ,kada ce ova interesna klika zvana SPC poceti da placa porez?

VERNICA

SLAZEM SE SA VECINOM KOMENTARA KOJI OSUDJUJU IRINEJA I SAMO ZELIM I OVAKO DA IZRAZIM ZGARZAVANJE ZBOG OVE IZJAVE. ZASTO IRINEJ NE SAVETUJE VUCICA DA NE SIRI MRZNJU I DELI I SVADJA NAROD. DA LI VUCIC MOZE DA SEDNE SQ OPOZICIJOM DA SE NESTO DOGOVORI, NE JER IH ON SVE MRZI! NAS CRKVA GODISNJE KOSTA MILIONE EVRA KROZ NEKU UPRAVU ZA SARADNJU SA VERSKIM ZAJEDNICAMA, DAJEMO IM PENZIJE I NEKA BAR CUTE!

Minja

Upravo tako kako ste rekli. I treba ljudi da znaju da nas ima verujucih, ali ne i slepih za sve sto se desava i u crkvi i u drustvu.

Сека

ПОПЕ, ДАНАС ЈЕ СВЕТИ САВА!!!

Radoje

Svetac-patrijarh Pavle: "Patrijarh ne čini čoveka, čovek čini patrijarha". Šta reći o patrijarhu, koji po nalogu Vučića zabranjuje porisustvo mitropolitu Amfilohiju? Bruka!

Jaja Ung

„Vaša Svetosti, da zamolite predsednika Putina da se u tri rečenice obrati narodu, bilo bi dobro.“ I on šta će, zamolio je Putina.

parohijan

Evo pope jedan od odgovora zasto narod protestuje,,, to je zato sto Vucic svakodnevno i skoro u svim svojim radnjama krsi Ustav Srbije na koji se zakleo... ali pope vi i crkva se niste oglasili da li Vucic krsi i Jevandjelje na koje se takodje zakleo e to bi trebalo da bude vas posao.

Andrej

Dobro je to što Bog i crkva nisu isto!

Vgnjatovic

ljudi stalno poistovecuju Boga i religiju. Pa na zalost njihovu, ne veruju. A vera je smisao zivota.

Deki

Od kada su ugostili pinkovu žikinu šarenicu, ja u portu šabačke crkve više ne ulazim.......... "Crkva nije vera."

Don

Za veru u Boga i molitvu ne treba crkva.

Kadrovik

Ne vidi ni narod korist od SPC, pa šta ćemo sad?

Srbin

E svaka ti cast :)

Ja ne vidim nikakvu korist od postojanja crkve

Vidim samo stetu i mislim da vi bogato parazitirate na racun sludjenog naroda, vidim po ocenjivanju komentara da imate podrsku rezimskih botova i to dovoljno govori o vama. Od kraja osamdesetih znaci od vremena kada se crkva u Srba vraca na velika vrata u ovom narodu krece ZLO, razmislite malo o tome. Kako je mnogo vise morala, dobrote i humanizma bilo u drustvu na koje crkva nije imala nikakav uticaj?

TNT

Bravo za komentar!

Sneg

Odlican komentar! Botovi odaju sve.

Lauda

Bravo!

Dragana

Svaka cast .

Prele

Bravo!

DN

Crkva ionako ne uživa neki ugled zbog mnogobrojnih afera, a ovom izjavom Irinej odvraća ljude od crkve , izgleda da će i njemu kao Vučiću reći "Hvala na druženju", a on treba da zna da ovo nije Vučićeva ni država , ni narod .... do L U S T R A C I J E ...

kampanja

Mozda Irinej zna da ce biti vanrednhi izbora, pa je pocela i njegova predizborna kampanja..

Crkva u mom selu:

Za vreme posta komšija otišao u crkvu da kupi sveće i banuo popu u kuću,a na stolu - pečeno prase!-Komšija je kulturan čovek i nije glasno psovao,ali se više ne krsti!!!

Uvređena žena

vidiš, često sam slušala takve priče za sveštenike i smatrala ih jeftinom i besmislenom propagandom, međutim poverovah kad su mi moji prijatelji rekli da su i oni na veliki petak zatekli svog mesnog sveštenika u mrsu, njima zaista verujem, ostali su i posle toga verujući i oduvek slavili i poštovali svoju veru. Inače i intelektualci.

М

Ја постим сваки пост али не идем да ме причешћују овакав патријарх и такав поп као што је ваш

I u mom

stara fora iz 19. veka.

PAMĆENJE

Vaš komšija na sveštenike treba da gleda kao na službenike crkve.Mnogi nažalost ne zalužuju da budu posrednici između nas i boga i zato mnogi i ne idu u crkvu.Nažalost jedan od njih je i sadašnji patrijarh.Trebao bi da se ugleda na patrijarha Pavla

Dada

Vera i postovanje pravila je individualni izbor

Grizman

i lekar ti kaže da ne pušiš a on puši.

N

A vidis korist od podsticanja da molis Putina da se obrati botovima!?!

Nišlija

E moji vi, vi poticete iz Nisa, znate kako je bilo 90ih, borili ste se za promene a sada? Maca pojela jezii

ivan

I sta smo dobili 90tih???

Ivan kivan

Ja ne vidim korist od toga da se Crkva odriče jednog Save Janjica, ali je tako

MarkoNS

Od danas menjam veru... Bicu Budista.

Misko

pa nije vera crkva..

Miloš N.

Većini crkvenih velikodostojnika više priliči civilna uniforma.

Fuj!

...ona kecelja sa natpisom SNS, pa lopatu u ruke da ciste sneg, za bolje i nisu!

Juce i danas

NEKADA... bila je velika cast kada je Patrijarh Pavle na protestima 90tih stao uz narod protiv rata, teskog zivota, siromastva i bede koju nam je donosila vlast.... DANAS ... kada su ti isti iz 90tih na vlasti, protiv koje narod protestuje kao i nekada za bolje sutra, ovoga puta patrijarh Irinej je stao na stranu bahate vlasti koja nas laze i obmanjuje.

Doca

Ovaj se nezaustavlja,nepredstavlja vernike nego ove nesrecnike na vlasti.

Novosadjanka

Patrijarh smatra da narod mora da trpi lazi, potkradanje, nepravdu, teror lopova, laznih doktora nauka, gramzivih i bezumnih....Oprosti mu Boze, ne zna sta cini!

Das Boot

Ja kao verujući ne prepoznajem reč Božju u izgovorenom. Čak ni reč od čoveka dobronamernog. Bog će Vam nadam se oprostiti ovo besčaće. Imate život nebeski da se pred Bogom stidite.

Mara

Sramota me je predsednika, a sada i patrijarha. Ni jedan ne radi za interese svog naroda, već isključivo za lične. Žao mi je Irinej, ali moj patrijarh je bio Pavle, skroman, iskren, posvećen. Dokle god se mešate u politiku i stojite uz ovu vlast, nećete imati moju naklonost. Stvarno sramota!

Ja

Pope,ti ovom izjavom delis narod,i to na Svetog Savu.Jel ti to vučić reko da kažeš.

Nole 62

Da je sirotinja i Bogu teska,potvrdio je i Patrijarh na slavi kod Karica.

Blagoje

Čudno iskazano mišljenje, da ne poveruješ!

Milojko Crni

Znači za ovo ima komentar. Imalo je mnogo prečih stvari gde ste mogli komentarisati. Ali niste. Samo ono što vam odgovara. Pa da ste ovo makar rekli iz Peći pa da vam verujem.

Milan

Znači crkva je protiv protesta!!

veterinar

Zato sam ja protiv ovakve crkve.

Za Patrijarha

Ja verujem da Bog podržava proteste.

Ona se budi

Moj Bog podržava proteste, a njegov podržava da nam prosveta i zdravstvo i fabrike budu uništene...

Aleksandra

Strasno!

Gandalf Crveni

Porez!

Milan

I to debeli treba njima porez pa da budu skromniji otudjise se od naroda.

do vidjenja

Dopustite da o koristi za narod narod sam procenjuje.

Nenad

Uopšte ne sumnjam da ne vidiš.

Miki

Patrijah Irinej, pozivajuci na jedinstvo i prestanak unutrasnjih razmirica, ukazuje na istorijske cinjenice, da kad god smo bili nejedinstveni uvek smo bili porobljavani i bili pod stranom vlascu.

Sapcanka

Blagopocivsi,dobri Pavle u grobu se prevrce...sram Vas bilo!

Ђинђићев шетач

Уз Павла је био народ,уз овог су Ботови!

Ana

Stvarno nije trebalo da pitate Patrijaha za komentar u vezi protesta, ovako je sada izlozen negativnim komentarima opozicije i njihovih pristalica, bolje da ste ga pitali nesto o veri i verovanju, ovo je zaista bilo bespotrebno.

parohijan

Sve odgovore u vezi vere i verovanju mozes dobiti u crkvi gde su ti vrata uvek otvorena.

Mile

Patrijarj je odrastao covek, na celu velike organizacije sa ozbiljnim profitom. Valjda ume da odgovori i na nezgodno pitanje. Bolje da su ga pitali zasto je molio Putina da se obrati botovima.

Grizman

udaj se za mene.

Zaklina.

A sta bi bila "korist"za narod😂😂verovanje u zlatno tele i cekanje nebeskog carstva😉

Dex

Vasa svetosti, jel bi mogli da kazete broju jedan, da vas vise ne obmanjuje, vec da malo sidjete sa neba i pogledate kako vam narod crkava.

Budjoni

Ni narod ne vidi korist, od crkvenih dostojanstvenika u audijima, mercedesima i bmwima najnovije generacije ! Od iskonskog "Sta smo duzni oce" i "dajte koliko mozete" dodjosmo do tarifa i evro krstenica ! "Tri oce nas", 100 evra ! Protesta nema, Crkva "odvojena" od Drzave, a od naroda ? procenite sami !

Marija

Bolje da nije davao nikakve izjave o protestima sada je zilozen negativnim konetarima o svemu i svacemu, crkva treba da bude nezavisna i da se ne mesa u politiku.

Ja

Bog neka mi oprosti ako gresim ali ocutati na ovako nesto izreceno sramota je. Sebi dati za pravo (da misli i dela) a drugome oduzeti to isto nepravda je koju Gospod nikome ne dozvoljava pa ni patrijarhu. Zivite u svili i kadifi, ne razmisljate sta cete deci dati za jelo, platiti racune ili porez, ovaj jad i beda sto nas snadjose vas ne boli pa makar mozete ocutati. Vas postupak me neiznenadjuje, iznenadilo bi me da ste pitali diktatora sto se narod buni i dali mu savet kroz bozje reci "i to su nasa braca predsednice"!

SJU

tako bi postupio Pavle

Draga

Pope , ako si svesteno lice , tvoje mesto je uz narod , na protestima . Cime li te to vucic drzi u saci ? Ima nesto veliko .

Marsovac

i on deli narod na ove i one. Nema tu ni svetosti ni morala...

Kosta

Od danas sam pripradnik Ruske pravoslavne crkve

Lauda

Kakva je razlika?

Grizman

ja Ukrajinske.

Неле

Е па зато попе нити славим славу, нити у цркву идем, нити се изјашњавам као православац иако сам се као такав родио. Религија је бизнис који се бави продајом духовности, и могу с поносом да кажем да нисам муштерија. Кад би овај народ на Балкану то схватио, живео би куд и камо лепше и срећније.

qgo

KAkav apsurd, Vatikan brani interese Srbije (ne priznaje Kosovo!) a ovaj ....... (ne znam koju rec da upotrebim, napisite sami) radi protiv svog naroda? Tragikomedija...

general lee

Da malo pređeš u Prizren, da osetiš kolika je Vučićeva posvećenost pitanju rešavanja problema - Kosova i Metohije. Lepo je mudrovati iz raskošnog beogradskog sedišta.

Limoozina

Fiskalna kasa za svakog popa. Porez da se placa na svaki dinar koji uzmu za ono svoje mumlanje.

Srbin iz Bosne

Dosta pope i tebe i tvoje politike

Lika

Irinej je upravu.....

Dojčilo

@ PRAVDA ZA DAVIDA. KO JE UBIO OLIVERA IVANOVIĆA. KO JE ZAPALIO KUĆU. KO JE OKRVAVIO KOŠULJU.....

Djorgo

Ne vidim koristi za Srpsku pravoslavnu crkvu od ovakve izjave. Vidim štetu. Ne znam šta vidi Sinod. Srbi i gradjani Srbije ne traže novog vodju, čak ni novu vladu, već svoju "političku dušu", stav i izraz. Onda će i svaka vlast biti po toj meri. Možda je svaka vlast od boga, ali ona od tabloidnog smeća je protivprirodna ... i kao takva mora da ode.

Aaa

Na sceni je moralno i duhovno propadanje jednog naroda, a ovaj čovek (nazovi velikodostojnik) daje ovakvu trivijalnu izjavu, to dovoljno govori o njegovom intelektu, širi smisao mu nije bitan, a tu je da širi misao, što ova izjava svakako nije.

DrC

Nisi moj patrijarh!

milutin

Imam 70 godina i verovao sam da je crkva uvek uz narod odnosno da je narodba. Patrijarh mi ovakvom izjavom saopstava nesto sasvim drugo.

Ante Botovina

Da ti je korist primarna mislim da je ocigledno

Jovana

Kakva jeftina politicka izjava. Toliko je jedtina da su recenice totalno providne, ali ne verujem da on to i razume.

Prof. dr R O T

Velecasni, otkuda ti pravo da se mesas u politicki zivot, gledaj si svoja posla, nista necu boguhuliti, ako kazem da nisi moj Irinej, koliko ces se puta uplitati u stvari koje nisu tvoje!

Nikola

Ovom izjavom srpska pravoslavna crkva izgubila je kredibilitet i autoritet,veceg dela srpskog naroda.Tragično je što je ovom izjavom,uvredila obrazovane gradjane,intelektualnu elitu,studente,umetnike,i sve slojeve koji nešto znače Srbiji. Kao gradjani TRAŽIMO DEMANTI OVE IZJAVE i IZVINJENJE.

Olga

Nikola, cenim da si promasio suštinu. Sam vređas ( ako si vernik ) sopstvenu Crkvu i Patrijarha. Rekao je iz svog ugla kako vidi stvari, nikoga nije uvredio i prozvao. Kome da se izvini i zašto?

Juju

Covek je rekao sta misli, nikoga nije uredio ili bilo sta drugo. Svakako da nema potrebw da se ide na proteste. Sto se mene tice on nema potrebe da se bilo kome izvinjava.

Di

Ne može visoki crkveni službenik da iznosi svoje mišljenje kao običan građanin. On je uvek i svuda na čelu institucije koja ima svoje pristalice i to ne mali broj, te njegove izjave imaju političku težinu - mogu da podstaknu sledbenike, pristalice, na određene postupke.

Dikan

Bolje bi mu bill da resva problem u svojoj firmi.

Nikad Pklat

Ustani sveti savo najmudrija srpka glavo. Dete mi je otislo u skolu na svetosavsku priredbu da kao dobar ucenik i recitator ovekoveci danasnji veliki praznik i skolsku slavu. I onda procitam ovakvu izjavu nase svetosti . E sad sam stvarno razocaran i tesko je naci uopste prave reci za ovakav bezobrazluk. Superhikovski patrijarh koji nerazume svoj narod al zato razume ovu komunisticko radikalsku tvorevinu i u njeno ime poziva na nekakvo jedinstvo. Sram vas bilo vasa svetosti

Los Angeles

Kao vernik koji ne ide okolo i svima nabija na nos o tome, ja strašno sam uvredjena da neko ovakav posle gospodina Pavla može da vodi našu Crkvu. U Los Andjelesu mi pričaju stariji stanovnici uglavnom iz Libana i Irana (muslimani, jevreji, hrišćani) spominju kakav je bio Pavle čovek! Kad bi mi kao vernici mogli i od tebe da tražimo ostavku pošto se ne uklapaš u sliku čoveka koji ujedinjuje sve. Bože pomozi nam!

Pera Mrkonjic

Izgubio si ono malo postovanje sto ti je ostalo u narodu.

Uvređena žena

Ovaj patrijarh će oterati više ljudi iz crkve nego komunisti za svoje vladavine. Kako je moguće da posle njegove svetosti patrijarha Pavla na čelo crkve dođe neko poput Irineja?

Jsgicd

Koji cemer. Patrijarh koji ne razume Hrista. Taj batica ne kapira da su upravo otpor prema tlaciteljima i pobuna vrlo vazni faktori nastanka hriscanstva

G.R.

Verovatno je i patrijarh clan Sns

Juju

To nije tacno, on samo kaze da nije dobro da se ide na proteste. Ne znam sto vam to toliko smeta, sto covek kaze sta ne valja?

Bankar

Koliko je ovaj daleko od Pavla...

aleksa

Kao Pavle nece biti niko....

SRBIN u Kosovskoj enklavi

Najpre ljubazno molim redakciju N1 kojoj sam zahvalan na mogucnosti da procitam istinu da objavi komentar jer me ova izjava pogadja I razocaravajuca je, jer dolazi od prvog coveka SPC..Hvala unapred! Vasa Svetosti: Ne zelim cak ni da pomislim da ste postali Vuciceva MARIONETA u odbrani njegovog rezima,sto se I videlo kada vam bukvalno naredjuje da kazete Putinu da se obrati na mitingu nasilno dovedenih ljudi. Predsednik drzave (normalne) ne bi smeo tako nesto ni da pomisli. Izjavili ste da se Vucic lavovski bori za Kosovo. A Vucic kaze da nemamo ni metra na Kosovu,a vi na saboru doneli Odluku da nema potpisa niti razgranicenja. Jel to kontradiktornost?? PRstom niste mrdnuli da zatitite vaseg Vladiku Kosovsko-Metohijskog Teodosija I Igumana Savu,njih su rezimski mediji,I cela drzava VUciceva razapinjala brutalno,napadajuci ih das u strain placenici I izdajnici samo zato to brane stav Sabora SPC o Kosovu na kome ste i VI ucestvovali u donosenju ODluke. Za Razliku od Vas oni su u Svetim Decanima dele sudbinu sa narodom zive okruzeni bodljikavom zicom,a Vi??? Napadate narod koji protestuje protiv ovog nenarodnog I diktatorskog rezima,koji je osiromasio I opljackao drzavu. Potestujemo(bio sam u setnji za Olivera a doci cu opet) zato sto narod jedva krpi kraj sa krajem,sa 200 evramne noze se ziveti,hrana,odeca,lekovi ,skolovanje dece,pitam VAS jel vam to poznato. Nacionalno bice je odavno urusio Vucicev rezim,tako sto se oni bogate,pljackaju ovaj narod,njihovi sinovi Dragani,Seselji itd sa 19 godina u diplomatiju(Njujork,BRisel..) od nasih para. I vi takve branite! Ppkojni PAvle je zajedno sa narodom probijao MIloseviceve kopolicijske Kordone a sta vi radite? BRanite vlast Vucica,kome ni vi ne mozete pomoci vise – KRAJ. I srpski narod sa KiM vas moli da sediste Patrijarsije prebacite u Pec jer je tu oduvek stolovao srpski PAtrijarh a ne iz udobnih fotelja u Beogradu. Vojsku Kosova je formirao Vucic sa svoijim SNS odborom Srpske liste a ne oni sto setaju…Ako dodjete u Pec tako cete pomoci srpskom narodu na KiM. Ako mogu Decani,Gracanica,Ljeviska I mnogi drugi mozete I vi na Kosovo ako je Kosovo deo Srbije,kao sto ste doneli Odluku na saboru SPC, a sada ste uz onog koji kaze da nemamo nista. JOs jednom hvala N1 a Vasa svetosti razmislite jer ovo saopstenje je uvreda za normalan I slobodnomisleci srpski narod I razocarenje za srbe sa kim

StraniPlacenik

@SRBIN u Kosovskoj enklavi BRAVO!

Jelka

BRAVO ZA KOMENTAR.

MT

bravo za komentar svaka čast !!!

Mrva

ovo treba još negde objaviti!

Walker

Bravo! Puna podrska braci sa Kosmeta!

Srecni Maric

I dalje cu ici u crkvu i biti vernik,samo sto vas glas razuma necu poslusati,setam subotom i nastavljam da postim..Vi treba da budete uz svoj narod i da dodjete subotom u 18h na platou da poslusate svoje drugo stado sto ne misli kao ono vase stado.Bolje je vasa svetosti da ne delite svoj narod,kako ste krenuli brzo cete i crkvu podeliti.Ovu ideologiju sam slusao 90..i ti ljudi (av,vulin,dacic)sedeli su u BG dok smo mi obicni ratovali za ovi zemlju,jel to znaci da je njihov patriotizam veci od nas obicnih.Budite uz svoj narod i suocite se da imamo veliki problem,jer ovakve izjave jos vise dele ovaj narod.

parohijan

Kaze da su nam potrebne bolnice, u redu slazem se sa tim, ali da priupitam Irineja kada su On i crkveni oci otisli da obidju neku bolnicu pogotovo one najbolensnije da im daju neki dusevni mir u njihovoj teskoj bolesti?

Неверујем у Бога од 26.04.2013.

Цареви, диктатори свих фела су и измислили цркву, да би необразован народ држали у покорности. Све под паролом, што више будеш трпео зулум и неправде мођних на овом свету, имађеш бољи статус када умреш, на оном свету. Зар ови што су људе спаљивали кад су причали да се Земља окреће око Сунца или да није равна плоча, имају неккво право да нас нечему уче. Знају да постоји Бог а нису знали да се Земља окређе око Сунца. паметном довољно. Поп удбаш мора да одради посао који му је служба доделила, или нема аудија, златних двора.

Dr

PrAVoslAVni Patrijarh. Ovakvima ni Bog ne pomaze

Alan ford

Za razliku od patrijarha I ona plava ministarka je shvatila...

Zvrlj

Pope, jel to opet pao neki dogovor sa Vucicem? Srami se.

Palilulac

Čitam tekst i ne verujem šta čovek izgovori. Pa, ja sam naivno verovao da je ovaj pop mudar i pametan čovek !?

Zucchero

Verovatno ste verovali i 2012 da cemo sa vucicem da srljamo u u reforme, da ce da ode za 6 meweci ako nas ne krene itd itd.. Skupo placate svoju glupost.

Mare

Dokle god ovaj bude patrijarh, necu primati popa u kucu.

Štanamrade

Ma ne vidiš ti ništa! Drugi gledaju za tebe. Bolje da pogledaš kako ti žive(u kakvom luksuzu) vladike i ostale popine(čast izuzecima). Pametniji si kad ćutiš.

11111

Boze, oprosti mi sta sam pomislio da kazem ovom “coveku”. Kakva drzava, takva vlast a ja bih dodao takav i patrijrh. Sta je nize palo, drzava ili crkva?

Profesor

Patrijarh treba da bude uz svoj narod a to je patrijarh Pavle bio. Zar patrijarh podržava krađu izborne volje i prodaju Kosova i Metohije? Nemojte da cepate srpsku crkvu, vaše stado nisu ovce! Crkva treba da se stara da grehovi ne oličavaju vlast, a to je sada slučaj!

ŠUMADINAC

,,Socijalni problemi i nezadovoljstvo koje postoji kod nekih slojeva društva ne treba da cepaju narodno biće,, Slažem se i treba taj sloj od blizu dva miliona, da radi ceo vek za 200 evra, Jer društvo treba da bude stabilno.Kako će onaj drugi sloj na miru i stabilno da troškari svoj kapital ako ovaj prvi se nešto stalno buni i izlazi na ulice. Samo pazi Patrijarhu !da nam se ponovo nedese komunisti. Oni vas nisu baš nešto volelei, brijanje bilo.

Perač prozora

Kada istovremenu nađu potrebu da te štite i Merelova i Putin i Davos i Irinej to samo znači jedno - u slobodnom si padu. Padaš!

general lee

Ne valja ti posao pope. UDARILA PARA U GLAVU - SVE više nedostojan mesta na kom si ......

Posebni GM

Da mi je znati šta Vučić u fioci drži o tebi "vaša svetosti"?Nadam se da u SPC postoje ljudi koji mogu da se odupru ovom čoveku.SPC nikada lošije nije bila rangirana u narodu,čisto da se zna?

Mile

A da li doticni podrzava Briselski sporazum, ukidanje srpske policije na Kosmetu, davanje telefonskog pozivnog broja i uspostavljanje franicnih prelaza prema Kosmetu? Takodje da li planira da llanira boravak u Peci kao podrsku narodu dole? Ako ga je strah i sumnja da bi ga Bog cuvao, moze i u Bujanovac ili Presevo. Ili misli da je umesno drzati hrabre govore iz Beograda. Inace sta je on ucinio 90tih da do ovoga ne dodje do ovoga? Da li je pozivao vernike da rasprodaju imovinu i isele se na Kosmet ili mozda sam zahtevao da bude tamo? I uopste ko god brine o srpskim teritorijama, pravac Bujanovac, imovina jeftina i mozete da napravite razliku. Svaki glas se racuna.

Srecni Maric

Potparol av.

Stevan

Čuva one koji su mu pomogli na izboru za patrijarha. Ima na sebi "kilo" zlata. Šta reći.

WW

Ovo je bre bizarno.. mene je sramota samo naslov sto sam procitao

MrAdder

Patrijarh se stidi svog naroda! Nece se zaboraviti!

Oli

Ovog sto seta?

Sale

U pravu si. Za narod su pomije, a za vas mesredes-benz.

Pez

Naravno da ne vidite korist od protesta, od vožnje u zatamljenjm Audi i drugim skupim automobilima slabo šta može da se vidi, posebno ne gladni i poniženi narod..

Petar Drugi

Poštovani, u društvu gde kriminalac angažuje policajca da organizuje zastrašivanje i ubistvo građanina koji ukazuje na njegov kriminal Vi osuđujete javno nepristajanje građana na to stanje???

Joca

Bravo!

Labud

Plati porez kao svi mi pa komentariši sekularan deo egzistencije. Ni Labud ne razume hrišćanstvo bogatih i moćnih, ksenofobičnih, pa su takvi u okolini ovog popa.

Zoki

plati porez, napravi sirotinji kuću, plati lečenje bolesnog deteta pa se javi.

batman

uvek su bili uz careve a ne uz narod

SRBIJANAC

BRAVO! UVEK UZ VLAST, KAKVA GOD JE BILA! MORACEMO SAMI, BRACO MOJA MILA.......!! DA OCISTIMO DRZAVU OD SMECA, AL OVAJ PUT NA PRAVI NACIN!

Батаниџа

Патријарх Српски изгледа жели једнопартизам. Да ли је питао Додика шта се дешава са истрагом убиства младића у Бања Луци, да ли се забринуо око огромног одласка младих из земље и коме ће бити Патријарх када не буде више грађана у земљи, да ли се забринуо због све мањег рађања. Брине и осуђује протесте, а управо они желе да све ово промене и да Срби остану у својој земљи и да се више рађа. А то може само у демократској и напредној држави, али без ових напредњака.

Joca

Potpisujem svaku reč.

Rale

Patrijarh uvek treba da bude uz svoj narod, a ovaj pop je najveći Vučićev fan...

Sava

Kako se Boga ne bojis?

Sisoje

Ovo je prešlo sve granice pristojnosti.Sramotno.

Mile

Postovani Za vase obavestenje sediste patrijarha je u Peci Postovani u ovoj zemlji se placaju porezi na plate i usluge sto treba i vi da radite a ne ja za vas Postovani vi od svile kadife zlata i patrijarsijskih dvorova nevidite dalje od nosa Postovani u ovoj zemlji nema pravosudja zdravstva skolstva , zapislhavanja pi konkursu..... i da vam nenabrajam dalje Postovani ja zelim da takvu zemlju neostavim svojoj deci i buducim pokoljenjima. Ja nezelim da nepostenje , kriminal neznanje poklonistvo i udvornistvo uvlakastvo ostane normalna pojava. Postovani ja nezelim da moje dete mora da se uclani u neku partiju da bi moglo da prezivi a da onaj ko se neuclani i drugacije misli mora da nestane. Postovani vi i vasa inreresna gpupa uskoro cete stideti vadis stavova i reci, pretvorilu ste se u ....., samo da bi uzelu sto vise novca od vlasti samo za vase ciljeve Neide se samo kandilom u buducnost Pozdrav i jadmo mi je sto nerazumete

Savle

SRAMOTA!!!!!!!!! VELIKA SRAMOTA!!!!! KATASTROFALNA IZJAVA!!!!!NEDOSTOJNA PATRIJARHA!!!!!

Dr Laković

Nikad mi nije bilo jasno kako je Irinej “isplivao” na poziciju patrijarha kada su njegove sposobnosti u granicama proseka. Verovatno je bio truli kompromis među vladikama. Sramoti SPC.

Nemanjić

Au,nismo mi Srbi toliko grešni da imamo ovakvog predsednika i predstavnika crkve...zaboravićemo mi vas brzo...rodiće se opet Pavle ,biće ova zemlja opet dostojanstvena i velika.A Vi se baš nećete proslaviti u istoriji srpskog naroda.

MT

kakAV precednik takav patrijarh

Savle

Čim je Vučic počeo da se oslanja na Boga,znači da mu nema spasa.

Pera lozac

Pope od kada si ti u sns

Miki

Neverovatno. Direktno protiv 80% svog naroda.

PezosCity

OVO patrijarh ??!!

Dobrivoje

Što vam je ovo trebalo ,Vaša Visosti ?

Pes

Ovo bi neki zdraviji narod dobro zapamtio i vratio sa kamatom. Ali ne i ovaj narod

Aca

Posle Pavla ovaj. Nije fer boze

Ljube

Nadam se da on ovo nije izjavio !

Neko

Ne vidis zbog lične koristi!!

Milisav

Ja sam se na izjavu prekrstio.Od mene ,dovoljno.

Doxa

Od kada crkva više voli komuniste od naroda ?Branite Vulina,Dačica,Popovica i sl .STIDITE SE.

Milion evra za gospodina

Odvratno nemam reči pravi vučkov portparol

licemer

Tako je. Treba podsticati narod rijalitijima!

maja sludjena

Da li ucesnici protesta nisu deo naroda? Da li Patrijarh,kad kaze narod,misli na vladajucu grupaciju? Narod na protestima trazi izgubljenu slobodu,trazi da ga ne lazu i ne prave idiotima ograniceni umovi koji su zaposeli drzavu.

BotTerminator

Pa kad bolje razmislim crkva i funkcioniše kao i SNS. Stvoreni na ne dokazanoj istini( neću reći laži da ne uvredum iskrene vernike) i stalno plaše narod nečim imaginarnim. A cilj je otimanje para.

gradjanin

Ovaj covek je sramota za gradjane Srbije. Jedini nacin opstanka i delovanja SPC je da ljudi koji zive ovde ostanu neobrazovani, neobavesteni i van tokova zivota. Bravo!

Petar Drugi

Poštovani, ako je stanje u društvu takvo da moćnici angažuju policiju da organizuju zastrašivanja i ubistva neistomišljenika dali je bogougodno da građanin ćuti?

Žika

Na Sv.Savu ova izjava?Branite komunoradikale?Onda se ne iznenadjujte što ce vam hramovi "zvrjati prazni".

H.A.L.9000

PatrijarhE, ne vidim ni ja korist za narod od toga sto je sve na tebi i tvojim ''kolegama'' pozlaceno , od dugmeta do krune na toj prodanoj glavi !! Da ne nabrajam Audije i ostalo... Koliko si prodao svoju dusu, to me ne interesuje, ali nemoj moju da POKLANJAS!!!

Sasa

Pa protesti su baš da bi se narod ujedinio i sve što budu brojniji to će i jedinstvo biti veće. Njegova Svetost treba da slavi SV. Savu a ne da podržava Vučića.

Frida Kalo

Odavno je ovo svetovna država, zar ne!?

Realno

Svako ima pravo na svoje misljenje, pa i Patrijrh.

Justin

Ko ti sastavi ovaj govor? Pogubili ste se za Pare. Ne pomenu tuzbe za zlostavljanje.Da li je mozda i to strana ujdurma.

zadovoljan

A sto se ti bavis politikom?Idi pa se moli,politiku prepusti drugima.

oci su ogledalo duse

slika govori sve

Ђинђићев шетач

Секуларна држава?

Nera

Važno je da vi popovi imate korist , narod ne mora. Oderaste kožu narodu i vi popovi i vlada . Sram vas bilo . Gospodine vi trebate biti uz NAROD!

Petrovgradjanin

Tuzno je u kolikoj meri je crkva otudjena od naroda.

kgb sou

Jel ti to vucic sapnuo na uvo tu molbu? 😀😀😀

Branko

Ova izjava je skandalozna.Ima da šetam još UPORNIJE.

NN

Eh, posle patrijarha Pavla.......ovaj Karicev pop

goran

Ovo je prvi put od Svetog Save na ovamo da Patrijarg stane uz bogate i tajkune a da govori sirotinji da se bar nešeta ulicama protiv tog kriminala.Da li je moguće,da Patrijarh toliko podržava ovu vlast.

kgb sou

Smejurija!

Otto Grunt

Ostavi se politike! Plati porez!

Igor J.

O kom jedinstvu Vi pričate? Kako Vi to ujedinjujete narod? Ovakvim izjavama? Sad se digla cela svita da odbrani "naconal-soc-napred-lopovske" velikane i Cara.

Kile

Sva sreca, pa mi ovi posrednici nisu potrebni da bih verovao u Boga. Ne znam, sta jedmom patrijarhu treba da prica ovakve stvari...

Mile penzioner

Vaša Visosti,poslovica kaže:Tiput meri jednom seci.Ako ste ovako" presekli" ,onda ne volite Srbe.

Deda

Vucic dolazi na tvoje mesto Irineju. Kako je krenulo...

Rale

Od čoveka koji u Božićnoj poslanici priča o taksama na Kosovu i zaključava vrata hrama pred narodom, ništa drugo nisam ni očekivao.

Đole

Ako sam dobro razumeo našeg Patrijarha, najbolje bi bilo da svi budemo jedinstveni u trpljenju dok gledamo kako JEDAN ČOVEK pokorava sopstvenu državu i narod, nameće jednoumlje, razara institucije, trajno rasteruje sve pametno, savesno i obrazovano iz države, iskorenjuje patriotizam kod stanovništva (dok, cinično, igra na kartu patriotizma), preko svojih satrapa upropašćuje živote svih koji se drznu da upute bilo kakvu kritiku, ispira mozak, zaglupljuje i estradizuje društvo, omogućava mediokritetima i klimoglavcima da budu neko ko se za nešto pita...U finalu, rastače državu i vodi je u propast, dok zaslepljujućim lažima pokušava da drži stanovništvo pod hipnozom, ubeđujući ih kako im je, ustvari, bolje nego ikada.... Još jedan dokaz da je Vučić uspeo da raspopi Patrijarha i učini ga svojim potrčkom, a da je SPC potpuno odrođena od naroda i da je jedan njen deo postao jedan od servisa vlasti. Fuj!

botov je

"Molim te Vasa svetosti, reci ovom narodu rec, dve..."

www

Uz duzno postovanje .ne mesajte se. Mene niko ni na sta ne podstice.Sve ovo sto se desava oko nas .vise nije normalno.

TomiLee

Kakav demagog

Raka Šumadinac

Mene sramota od ove izjave.Ne mogu da verujem ?

Sima

Izgleda da je i patrijarh poceo da prebrojava narod, pa su desetine hiljada ljudi postali "neki slojevi". Moja preporuka mu je da sto pre obrati paznju na one tuzbe protiv cele SPC u Londonu. I da se resi "mangupa u svojim redovima". Dok nije dosao neko po svoje. Tako ce najbolje odbraniti interese ove zemlje, u delu svoje nadleznosti.

Spooky

Gospodine Irineju, kada prestanete da vozite dzipove, a nahranite gladan i siromasan narod, tek onda ce vase reci imati TEZINU!

Mala Pufnica

Svaka čast za komentar!!!

Serbian Walker

Ni ja ne vidim koristi od crkve koja naplacuje krstenje, vencanje i opelo vernicima a ne placa porez.

smesni su

SPC je sramota ovog naroda i drzave

Ada

Nije lepo.

građanin

Sedi pope. Jedinica

Nevreme u Srbiji

Da li biste bolje videli da država nije najavila vraćanje zemlje i poseda crkvi? Cenim Vašu dobru volju, ali smatram da se crkva više približila vlasti, a udaljila od naroda. S poštovanjem...

Mika Alas

Mislim da Vam niko nije dao pravo da se mešate u svetovne stvari,jer ste institucija odvojena od države.Ako je to stav srpske Pravoslavne crkve,onda da znate da od DANAS IMATE JEDNOG VERNIKA MANJE ,na spisku.Slobodu ne prodajem.

Oksa

Pope OSTAVKA.

Srba

Pokojni Pavle je za Irineja bio živi svetac. Znao je da proceni situaciju, kada politicari zele da iskoriste Crkvu u politicke svrhe. Znao je da podrzi studente u Kolarčevoj jer je to bi u interesu gradjana I cele Srbije. Na zalost, Irinej ce upropastiti ono sto je Pavle stvorio....kad to kazem mislim na poverenje naroda u Crkvu.

Joki

Bravo za komentar.

Jovan

Ni narod vec godinama ne vidi korist od tebe i takvih kao sto si ti, pa eto nas svi, tu gde smo. Upali pope to svoje zlatno kandilo i kadi crkve okicene zlatom. Putuj igumane

Calexico

Šta reći: skandalozno, ponižavajuće, poražavajuće, uvredljivo

Plazma

Naravno da me vidi kad ova vlast (osim milion drugih gluposti) dozvoljava crkvi da se mesa svuda. Placajte porez "sveta" gospodo, ne pljackajte narod svojim "uslugama", budite skromni ne gurajte se gde vam nije mesto...

Hhh

Njegova svetost patrijarh Vucic

Tony

...naravno da ne vidiš, ti i tvoji popovi ste puni para, vozite najskuplje limuzine i džipove, ne plaćate porez, bahatite se i bogatite...što bi protestovali

Dojčilo

Pope, gledaj svoja i crkvena posla.

+MAKSIM

A šta vidiš gospodine pope? Nije loše kad Vučić prebaci milione evra naših para, da obnovite vozni park! Lepo je biti v€rnik ne plaćajući porez, a još imati socijalno i ostala osiguranja, pride još i pare iz budžeta, kad zapne. Stvarno - čemu protesti?

Ђурађ

Ваша светости, нема користи од Ваших бројних суманутих изјава! С' вером у Бога и нас саме, све ће се ово лани звати! Моју веру, Ви и Вама слични, нећете "пољуљати".

Rajko

Ima li gde da se pročita ili pogleda objašnjenje veze SPC i SNS? Voleo bih da vidim kako i zašto to funkioniše.

Vox Pro

Crkva je anahrona, dogmatska organizacija. Opstaje na mitovima i legendama i od savremenosti prihvata samo Audije i smart telefone. Ne treba očekivati od Irineja da u bilo čemu bude od koristi narodu i njegovim potrebama. Bilo bi to preterano očekivanje.

Sneg i led

A da se ti malo baviš Pahomijem i Kačavendom? A?

rami

Vasa svetosti, socijano ugrozeno bice (a ja bih dodala da nam je ugozeno i mentalno zdravlje), nema drugog nacina za izbavljenje, osim zdrave i lekovite setnje subotom po podne. A zalosno je to sto duhovni vodja (hmmm, zvuci poznato), ne vidi (ili ne zeli) patnju svog naroda.

Bogdan

Samo kada si ti sav u zlatu...

Ana NS

Pa zlatno je doba, kako drugačije...

StraniPlacenik

Svako bi trebao da radi samo svoj posao! Popa je hteo reci: Ćuti dobro je... e pa nije!

Sikander

A kako gleda na kontramitinge i pravljenje lažnih idola, ili mu je ovo došapnuo neko da kaže?

Тоза тхе Р.И.П.

Narod do sada ne vide korist od patrijarha, ali zato gleda svakodnevnu štetu.

Pijani gost

Tačno se oseti koliko je predstavnik crkve uz narod. "Neki slojevi društva su ne zadovoljni".

vrana

Patrijarh neka resi pedofile, homoseksualce, lopove, neka se resi dzipova pa i onda nema prava da se mesa u politiku!!!!

Тоза тхе Р.И.П.

Vidim Irineja, setim se Pavla i u stomaku nastane mučnina.

shone

Crkva bi trebala da podržava narod a NE korumpirani vlast SRAMOTA!!!!

Glupan

Ja mislim da Crkva treba da plaća porez.

Nn

Šta drugo očekivati od ovakvog čoveka,nego podršku vlastima?Sramota je što se uopšte meša u politiku!

Gradjanin

Pod hitno izbaciti veronauku iz škola.

rasa

Kakve veze veronauka ima sa njim, veronauka je postojala i pre i postojace posle njega.

DexR

Razočaran sam u ... Strašno, pa zar i ti

Toza

Evidentno je, da je ovaj čovek zalutao na tom mestu.

Kek

Ne vidim koristi za narod da vi ne placate porez.

Degz

Je li ovo patrijarh koji tajkunima seče kolač na slavi? Zašto samo njima a ne svima koji slave? E moj pope licemerni...

Bojan

Za Crkvu i vernike je mnogo bolje da se Patrijarh ne meša u dnevnopolitičja pitanja.

Todor iz Zemuna

Od "zaledjenih" u 14.veku drugaciji stav se nije mogao ni ocekivati.

Mita

Uz svo dužno poštovanje,za ovakvo ulizištvo vlasti zaista nisam očekivao od patrijarha koji bi trebao da bude Srpski patrijarh,a ne patrijarh vlasti...

Roki

Pope bolje ti je da ćutiš.

neutralni

Ne vidim koristi ni što si ti patrijarh.

Nikolaj

Ja ne vidim nikakvu korist za ovaj narod od Vas na %elu SPC.

sasa

ni ja ne vidim korist u tome da svestenicima placamo zdravstveno i socijalno osiguranje, a da oni nama naplacuju duhovne lekove. ali, ajde, ako urinej ne vidi korist od nas, moze da se desi da ni mi svi uskoro ne vidimo korist od njega.

Reex

Idi pitaj Putina da kaze neku

Maxim

Ja ne vidim nikakvu korist za narod od ovakvog patrijarha. Neko ko predstavlja crkvu ne bi smeo biti član ni jedne političke partije ni organizacije. A patrijarh se, izgleda, učlanio....

Askurdjel

Znači nešto vam je obećao... TIpa, i dalje nećete plaćati porezi i niko vas neće ometati da investirate u nekretnine ako malo kritikujete narod što "ne trpi dovoljno". Sram Vas bilo!

Mrak

Ovo su građanski protesti i TEBE niko pitao nije za mišljenje! Sram TE bilo!

Raca

Кад је некима положј неоправдано лош а некима добар, зар је потребно смиривати људе да не протестују.

Bolo

Zašto Gospodine Irinej istupate sa ovakvim izjavama? Zašto se stalno stavljati na stranu SNS? Pa nek plate takse od 100% i neka pošalju školama i bolnicama na Kosovu sve što je potrebno,naravno ako su to Srpski proizvodi jer za lekove iz recimo Slovenije i špriceva iz Makedonije nema taksi. Srbija je ekonomski Tigar....a za proteste se ne sekirajte...

GLUPI GLASAČ

Brižnog Irineja za PREMIJERA !!!

Pitagora

Vreme je da se i patrijarh učlani u SNS i svoje mesto ustupi prvorođenom.

sneli

Šta reći a ne zaplakati.....posle ovakvog teksta

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Niški SzS podneo zahtev za održavanje tribine u istoj sali gde je bio Vacić 16:32 h

16:32 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Janković: Pravilno vaspitanje glavno da bi dece postala odgovorni ljudi 16:19 h

16:19 h  |  Vesti

NEWS

NEWS

EU and Serbia agree on border cooperation 16:11 h

16:11 h  |  NEWS

Lifestyle

Lifestyle

Policija traži misterioznog dobrotvora koji ostavlja koverte pune novca na ulici 16:10 h

16:10 h  |  Lifestyle

Vesti

Vesti

Tri osobe uhapšene zbog pokušaja otmice fudbalera na Novom Beogradu 15:56 h

15:56 h  |  Vesti

Kultura

Kultura

Muzej na otvorenom: Kako je otkriveno mesto groba profesora Koste Vujića 15:55 h

15:55 h  |  Kultura

loader