Trifunović: Da li ste čuli opoziciju da priča nešto drugo osim o Vučiću?

Vesti

Trifunović: Da li ste čuli opoziciju da priča nešto drugo osim o Vučiću?

Glumac i jedan od organizatora protesta u Beogradu Branislav Trifunović izjavio je da opozicija mora građanima da ponudi konkretan plan i da im se ne može u nedogled davati "blanko" podrška.

Komentari (125)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Sasa Mladenovic

Gde da kazu,80% Srbije ne zna ni da postoje...a ti se vise otkaci od opozicije,prvo si lupetao sve i svasta o Sasi Jankovicu a sad si presao na ostale,rezultat-mediji Aleksandra Vucica od subote bruje kako su demostranti napali opoziciju....ne pomazes...ili to namerno radis ?!

Jovana

Jesmo

Čitalac

Koliko ljudi po Srbiji koristi Twitter ili druge mreže u odnosu na RTS? Kako će ljudi znati šta opozicija nudi ako nema pristup nacionalnim medijima, ni kod vas...Budite realni. A da treba da se uzmu u pamet , tu ste u pravu

Superoperater

U vreme kuge, malo je drugih prioriteta, osim da pošast prođe.

Đilasovac

Ali da bi kuga prošla, mora narodu da se ponudi alternativa. Opozicija mora da ponudi jasan i konkretan plan. Cela Srbija čeka da se opozicija napokon konkretno oglasi !!!!!!!

Hrabri krojac

Pa kad je Vucic u ovoj zemlji sve i svja. Kako moze opozicija da prica o bilo cemu ozbiljnom a da ne pomene Vucica? A ovako izgleda kad glumci povedu narod u proteste. Bas zbrda-zdola i nicemu ne vodi. Vucic je satanizovao opoziciju do te mene da cak i nezadovoljan narod izbegava da je pomene. Ovoj nasoj opoziciji, kakva god da je jer nemamo bolju, narod mora da da podrsku inace necemo da mrdnemo nikud.

Luka

Malo sbrda, zdola, ali dobra poenta...

Nik

Prvo i najvaznije je zahtev da nema trgovine za Kosmet,ni pod kojim uslovima,ni za hiljda Krajina,to je br.1.Lustracija,oduzimanje bogatstva steceno mimo zakona,zakoni koji su krojeni za pol.ikriminalnu strukturu ponistiti I niz slicnih poteza,sudstvo da ne spominjemo.

Antieu

eeeee ;) ko ce to da uradi? Savez politickih vampira i njihovi glumci?

Vazi

@Antieu narod, i nadlezne institucije. Nicija do zore nije gorela :)

Nesa 1.

Bez političke partije i političara nema ništa. Kao kada bi oni uzeli tvoj posao da rade. VI glumci, poznate ličnosti odlično ste pokrenuli masu ljudi. Sada neko sve to mora da artikuliše uobliči...

Pravda

Apsolutno tačno!

bratska posla

Pomaze bratu budecxem predsedniku PSG tako sto odmaze SzS. Uostalom, o cemu on stalno prica, osim o tome da opozicija ne valja.

Miloš

E pa sad,ti bi da opozicija odmah zna šta hoće?Prvo im treba dati vlast u ruke,a onda će oni postepeno za 10-15 godina sazrevati i sazreti i saznati i kako se vodi država i šta oni hoće i tako sve će znati samo polako.

Ilija

Iznose svoj program koji se sastoji od jedne jedine tačke 1.Mrzimo Vučića.

Stefan

Pa o čemu drugom da pričaju?O svom progarmu?Kako kada ga nemaju?

Jhgkjf_Gospodin

Nije ni to lose, samo jeste nedovoljno.

Bane

Neverovatno je da su se ljudi toliko zaneli pa pricaju kao da je Vucic vec otisao sa vlasti ili je smena vlasti pitanje dana. Prvi i najvazniji zadatak je smena ove vlasti, a to se moze uciniti na dva nacina: revolucijom i izborima. Koji od dva nacina smene vlasti preferiraju organizatori protesta? Ako je u pitanju revolucija opozicija im ne treba, a ako su u pitanju izbori onda je kljucno pitanje kako se izboriti za iole normalne uslove.

Т

Зеленовић, Шабац...

Dinko

Oni koji su protiv trenutne, i jedine opozicije koju imamo, su podlegli nrgativnoj kampanji koju Vučić vodi već sedam godina. I recimo 13 godina pre toga. To je ukupno 20 godina. Slušam čelnike SZS na alternativnim televizijama i stičem utisak da su naučili lekciju. Mislim da je Bane izneo teret dosadašnjih protesta i pošto je izričito rekao da nema nameru da se aktivno bavi politikom, da sazreva vreme da nezadovoljstvo građana formulišu oni koji za to imaju znanje, iskustvo, članstvo, organizaciju i infrastrukturu, i da preuzmu odgovornost za stvaranje uslova za mirnu smenu ovog režima. Kroz oslobađanje medija, izborne uslove, uključivanje institucija u političli život Srbije... i znaju oni vrlo dobro šta sve preduzeti da bi se stalo na kraj ovom zlu. Naravno nije tu samo SZS, tu su i ostale stranke, građanska udruženje, sindikati, studenti, nezavisni intelektualci, nevladine organizacije... svi oni koji žele da žive u normalnoj, slobodnoj, pravnoj, demokratskoj Srbiji. Ako to zaista želimo, svako će dobro doći u toj borbi.

Marko

Ajde nemojte da tupite!Pa i u vreme Milosevica nisu bili slobodni mediji sa nacinalnim frekvencijama, pa smo se izborili posle dobijenih izbora na ulici zbog izborne kradje.Dajte predstavnike, sa biografijama gde ce pisati da li su bili korumpirani na bilo koji nacin i eto vam polazne tacke.

Glasač

Još samo ti da gaziš opoziciju. Pa kako mogu da rade kad je narušen ustavni poredak, oduzeta su im sredstva za rad, pristup medijima a i svakodnevno 7 godina se satanizuju i zastrašuju? Nije korektno svaljivati krivicu na one koji su ostali dosledni i nisu preleteli zbog interesa u SNS.

И тд...

Istina.

Gordana baka

Da sada ova opozicija ,Savez za promene.. kao prelazno rešenje a posle , biće vremena za poboljšanja i kristalizaciju vrednosti i poverenja i zasluge.

Musavi Kestendzija

Bane, covece, sta ucini. Svesno ili ne, ali nacinio si stetu protestima. Sada je lako biti pametan, ali posle pokusaja ubistva Borka, Savez za Srbiju je trebao organizovati Protest. Treba razmotriti ptrdlog Dosta Je Bilo, da proteste treba usmeriti ka ambasadama zemalja koje podrzavaju sistem u kom se radi sve ono sto je nedozvoljeno u njihovim zemljama. A da, Bane na Tribinama DJB:"Da li je KiM zaista izgubljen? i "Kuda ide EU?", Vucica niko nije pominjao. Sem DJB sajta i tribina kad ih ima naravno posecujem i kolko tolko pratim nekoliko stranaka iz SzS i vidim ljudi ozbiljno rade. Zato me malo cudi na osnovu cega si zakljucio da opozicija treba da se "trgne".

Drne

A gde da iznesu konkeretan plan? Na You tube?

Predlozi za opoziciju

Evo neke ekonomsko-političke mere za bolji život građana Srbije : 1.povećanje minimalne plate i penzije za 5.000 dinara; 2.skraćenje radnog vremena na 7 sati dnevno (35 nedeljno), a da se prekovremeni rad plaća uvećano 50%; 3.uvođenje progresivne porezne stope za sve preko tri prosečne plate, dobiti, vrednosti imovine; 4.formiranje ministarstva za investicije iz dijaspore; 5. uvesti neposredne izbore za sve skupštine, gradonačelnike ; 6. izvršiti regionalizaciju Srbije na 4 ravnopravne pokrajine, bez autonomije u državnim poslovima;

Minja

Treba da idu po Srbiji, da organizuju skupove i na njima da izlazu svoje konkretne planove. U malim mestima posle ljudi o tome pricaju, diskutuju i tu se otvara mogucnost promene--u njihovim glavama. Preko TV je samo jedna od mnogih prica.

Serbistan

Sto da ne, za pocetak.

Fulano

Apsolutno se slažem! Zasucite rukave i izborite ze za nas glas. Institucija odgovornosti mora da postoji, nema više vremena za gubljenje. Ili će se jasno uspostaviti sistem sa jasnim posledicama za onog koji ga irusava ili krši njegova pravila ili smo džabe krecili.

Gordana

Iznad svega i pre svega lustracija. Ko prođe lustraciju može da se bavi politikom a ko ne može da prođe lustraciju ne može. Tek kad prođu liatraciju možemo ih smatrati opozicionim političarima.

E, Pa

izvinite, ko će to sada da lustrira, kako to zamišljate, pojasnite.

Dinko

slažem se, samo mislim da ste malo pobrkali redosled. Prvo skinemo ove sa vlasti, pa prelazna tehnička vlada, pa lustracija, pa izmena zakona o izborima, pa izbori.

Mar

Lustraciju nece preziveti ni jedan politicar od 1990 na ovamo. Alo ovo je Srbija. O toj lustraciji su svi pricali i niko nikada nije odmaka mm. Sta vam to govori?

Батаниџа

Потпуно се слажем са твојим ставом. И ја сам челницима СзСа нешто рекао. Имао сам прилику да са њима разговарам. Треба, сада је време јер надам се да ови неће моћи да то злоупотребе, изађу са програмима за спас Србије и оно што би савез понудио. Потпуну промену система, владавину права, да се зна шта је председник, шта је влада и шта је судство. Само са јасним и остварљивим програмима изаћи у јавност. Потребно је и ,али спорадично говорити и указивати како ова власт ради, а не оптерећивати се њоме. Један од путева не и једини којом опозиција може и треба да делује.

miloš

To je sve što imaju da ponude

Dikens

Imamo narod na ulici, opoziciju koja se našla u 30 tačaka koje bi svaki normalan čovek potpisao i vlast koja je sigurna da ne mora da pravi ustupke . Razliku može da napravi opozicija i mislim, dobije punu podršku naroda na ulici, tako što će da izađe iz svih skupština i svih lokalnih i kojekakvih uprava i upravnih odbora, da se odrekne dodatnih prihoda i beneficija, i stvarno zasluži poverenje. Lično čvsto verujem da hoće, eto.

Za pocetak

Trifunovic prvo treba da se odluci da li zeli opoziciju na protestima ili ne.

setac

Ko je on da odluci? Svako ima pravo da seta.

L.

Da se izjasne ko je sa kim i ko sta propagira

OK

Gospodin Trifunovic je u potpunosti u pravu, a poruka je jasna ako vec imate politicke organizacije (nazovi opozicija) zasto ste gluvi na zahteve gradjana? Da se razumemo i vlast i opozicione stuktrure su u sluzbi gradjana Srbije i placene su njihovim sredstvima, i njihov jedini posao da volju tih gradjana sprovedu. Narod je na ulici jer niko od njih to ne radi. Dakle gospodo iznesite konkretan plan za trenutnu situaciju (ne prepisane tacke nekog apstraktnog plana), dajte vremenski rok za koji ce te to sigurno sprovesti, odnosno sta ce se dogoditi sa vama ako to ne uradite u tom roku. Zato ste placeni... Sve ostalo je mlacenje prazne slame kao do sada....

lala

„Ako zaurlamo, ovo zlo će otići“ izjavi Bane Trifunovic u Novom Sadu. Eto vam plana, ako neko u to uopste moze da poveruje. Trazi se plan od "nazovi opozicije", a ne dozvoljava joj se da govori i da vodi? Gde to ima? Program od 30 tacaka nije apstraktni plan, vec veoma konkretan plan.

Grunf

@lala Zemljace, jeste li Vi procitali te tacke? To su toliko opsta mesta prezvakana vec 1000 puta. Neka odmah napisu i objave tekstove zakona iz raznih oblasti i neka se javno obavezu da ce konkretna resenja i implementirati. Pa iste ove stvari pisao je i Vucic svojevremeno pa vidimo koliko ih postuje.

lala

@Grunf, trazimo programe, a kada se iznesu to su "opsta prezvakana mesta". Da li su prezvakana i opsta mozemo videti tek nakon ukazanog poverenja i ukazane sanse. Vucic nije ispostovao predizborna obecanja, ali mi nemamo smenjivu vlast i fer uslove. Nesto od onoga sto vi nazivate "prezvakanim" je nekada ovde funkcionisalo.

ako objave komentar

Zaboravljate da i francuski narod bije svoje proteste na ulici bez opozicije, s tim sto su uspeli da nateraju vlast da pregovara ... i ono sto je najvaznije Zuti prsluci osnivaju svoju stranku a verujem da ce dobiti od naroda podrsku na izborima ako dokazu da su uspeli sa svojim zahtevima koje su u protestima i demonstracijama trazili da francuska (Makron) vlast ispuni.

E, Pa

u planu su navedeni i rokovi, nisu apstraktni, apstraktan je vaš komentar.

Mare

@lala Ti mora da si mlad. Tih 20 tacaka su spisak zelja od kojih 25 su u startu ne ostvarivi. To ti Vucic zna zato ih se i ne plasi. Drugo kada mi ove promenimo i dovedemo SzS dok se oni formiraju mi cemo za 5-6 godina shvatiti da opet moemamo napolje jer ovi nisu mogli da se dogovore oko prve tacke. Mene interesuje decidno, da li su za EU, sta su im crvene granice po tom pitanju, tacno sta je oko Kosovo, KAKO planiraju da sprovedu lustraciju, I pre svega koji su vremenski rokovi i garancije za to. Ako moze Vucic to da obeca i krene da ispunjava, meni je ok i da on ostane. Vlast samo po sebi mi nije vise bitna, hoce drugaciji sistem! Dosta mi je vise da oni na istu foru manjeg zla se menaju decenijama a sistem i drzava srlja u propast. Pa dokle?

Marko NBGD

Ako mozes da mi objasnis kako to narod finansira opoziciju, osim ako mislis na plate poslanika. Ako mislis na poslanike, da li si nekada gledao/la skupstinu pa mi objasni kako tamo bilo ka moze da se bori za bilo sta u ovakvim uslovima.

OK

@Marko NBGD sve političke organizacije u državi Srbiji su finansirane iz budžeta, odnosno poreza na dohodak, vlasništvo građana i kredita. Znači da su na plati građana. Kakva je to opozicija i čemu kad primaju plate a rezultata nema, kao kod vlasti ;)

Milica

Cula sam ja Bane i konkretan plan, i program i ideje, od Dosta je bilo na primer,ali ih drugi nigde nisu ni videli ni culi,osim u negativnom kontekstu,zato su i prosli ovako kako su prosli.Sajt jedne politicke organizacije i drustvene mreze nisu dovoljni.Sama cinjenica da i ti svu opoziciju vidis kao nekog ko "ponovo" treba da vodi narod dovoljno govori.Nije vecina opozicije usla kod Djilasa slucajno,nego zato sto on ipak ima neki medijski uticaj.Cak ni ovaj komentar verovatno nece biti objavljen zato sto je pomenut Djb.Toliko

Program

Pa i oni bi trebalo da budu življi. Koliko vidim prihvaćene su njihove parole i ideje u šetnji.

Marko NBGD

Bane kao da ne zna da veoma mali procenat Srbije koristi drustvene mreze, kako da se cuje program opozicije ako ne govore po skupovima pogotovo po manjim sredinama, tamo je retko ko gledao Ivanovica, Kesica i PLJIZ, tamo jedva 20% ljudi zna da postoji SZS... Bane o'ladi malo, dajes materijal njihovim medijima i tabloidima da te interpretiraju kako se njima svidi, a njih prati 90% Srbije. Uvek uzdrzani Jovo Bakic je podrzao proteste, ali i na neki nacin dao legitimitet opoziciji, a smatram da njegovo misljenje treba uvaziti.

DAREDEVIL

Tako je, Bane... Veliki pozdrav za BRAĆU TRIFUNOVIĆ!!!

nezavisni posmatrac i setac

Da mi ipak sacekamo sa cestitanjima. Da vidimo sta ce biti finalni proizvod Banetove price. Nesto konkretno ili ono kao na protestima protiv diktature. Prica je ostala ista. Mogu li rezultati da budu drugaciji?

EVO

podrške od botova. Bravo za ovu izjavu, ne mogu da verujem. Gde to mogu da iznesu svoje ideje? idu po nekim Tv stanicama, koje ne vidi 3/4 Srbije. Na protestu ne mogu da se čuju. Niste hteli stranačka obeležja, niste hteli njih u prvim redovima. Sve su to ispoštovali. Kakav je ovo obrt? Eno blatoidi već objavili, kako se medjusobno napadate.

Maja

Zar SZS nije promovisao 30 tačaka programa. Obišao celu Srbiju. Bane?

Konan

To nije dovoljno, naslusali smo se mi tih "programa" i "tacaka". Neophodna je lustracija. Ako niste primetili, to vam cela Srbija porucuje vec celu deceniju.

ivan

I sta su postigli?

@Konan

Tamo i pise lustracija.

mimi

Zašto ne Marinika Tepić, ona je prava opozicija treba nju staviti na čelo kolone, žena je izdrzala sve napade i mislim da je jedna od najhrabrijih žena.

Vagar

Tako je.Svaka čast za predlog.I braća Trifunović da se uključe.Trebaju nam novi mladi neiskvareni.

Lepotan 1 od 5 miliona

Si ju tunajt 😉 lepi i pametni moji 😘

WW

Najbolje bi bilo, da Bane postane političar, pa da, u praksi, vidi kako to izgleda. Evo ja ću odmah da se učlanim u njegovu stranku, bez obzira što smatram, da u konkrentom slučaju nije u pravu, iz poštovanja za ono što je do sada učinio za demokratiju u Srbiji.

pa im poverujem

Da se usvoji zakon da politicari nemaju plate vec sve funkcije u Srbiji da obavljaju besplatno.

Milance

@pa im poverujem istu ideju imam vec duze vreme. Radice oni koji to zaista hoce. Nema interesa i zloupotreba.

Redovni čitalac

Vaš predlog je čist populizam. Svako za svoj rad treba da dobije adekvatnu zaradu ali da rad bude odgovoran, transparentan i javavan. Nema tajnih ugovora, protekcionaštva i mnogih drugih zloupotreba položaja.

Peron

Svaka mu čast na politickom aktivizmu. Međutim, ovo razglabanje(da ne upotrebim ostriji izraz) o opziciji, nije mu trebalo. Sve podrzavam sto je napisao "istinoljub".

Pih

A istinoljub je napisao sta? Da nema novih, da je povratak na stare napredak i da izadje i 5miliona stari ne odstupaju?

istinoljub

@Pih, Istinoljub pise da treba da izgradimo pravnu i modernu drzavu, vladavinu prava i sloboda. Sto je iznad svih stranaka. Istinoljub ce glasati za nove, za stare, za one koji imaju najvece sanse- da se promeni ova vlast. Ti mi pokazi te nove da bi ih glasao za njih. I ubedi me da ranije nismo imali demokratsko drustvo, a da ga danas imamo. I da stvaranje osnove za dalji prosperitet ovog drustva nije napredak. Ja ne stavljam inat ispred razuma, kao mnogi.

Anka

@istinoljub...bravo! Svaka cast na detaljnom i realnom izlaganju. Eto, Vi sye idealni za opoziciju. Mozda je vreme da udjete u politiku...🙄

BK

Nije sve bas tako. Gde da se oglase? Neko kaze na N1, mozda TV Sabac? Recimo. da ih i svakodnevno pozivaju, kolika je pokrivenost obe televizije!? Drustvene mreze? Oni koji koriste drustvene mreze, vec setaju. Skupstina? To je vec smesno.

Antibot

Ne znam zasto bas toliko negativnih komentara o opoziciji? Ljudi, pa protiv njih se svakodnevno vodi najprljavija kampanja preko Pinka i tabloida koji prati pola Srbije. Kada nekad procitam te naslove tacno mogu da zamislim koliko je lako prostom coveku da poveruje u to. Ono sto opozicija mora pod hitno da uradi jeste da pocne da stvara novog lidera koji jos uvek nije potkacen SNS masinerijom i to po mogucstvu neku zenu, jer Vucic stalno potencira kako oni štite žene, dok se Savez za Srbiju zalaze za silovanje. Ubedjen sam da bi ih žena kao lider potpuno zbunila i to bi bila dobitna kombinacija.

Smiljka

Slazem se jer to bi mogla da bude Natasa Vuckovic koja je u Demokratskoj stranci koja se pokazala da je vrhunski poznavalac politike, kritike i svega sto je potrebno za jednog vodju opozicije.

Дубина два

Мариника Тепић је показала да би могла бити изузетан лидер.

Mislim dakle postojim

Odlican predlog. Pod hitno da ga razmotre oni koji se pitaju jer nam vreme istice.

odisej

Marinika Tepić za predsednika!

Koceljevac

Antibot potpuno si u pravu...

Sale

U Srbiji se vazda trenutnoj vlasti izglasavalo nepoverenje.... Kad je jos kod nas neko glasao za opoziciju da bi dosla na vlast... Niko nikad...

cika Tika

... trenutna vlast je vazda izglasavala samoj sebi nepoverenje kada je raspisivala vanredne izbore.

Aleks

Prvo tu opoziciju treba neko da podrzi pa ce i ona dobiti vetar u ledja. U suprotnom neka glumci osnuju stranku, studenti takodje, pa ce Sns da nas oduva kao balon od sapunice. Savez za Srbiju je i osnovan da bi okupio razlicite ljude, sindikate, udruzenja, pokrete, politicke partije, sve one koji zele potpunu promenu sistema vladavine...i svi u tom Savezu imali bi ravnopravan status. Ne bi mogao nijedan pojedinac da odlucuje bez konsenzusa svih!

ML

Tako je! Dosta sa napadima na opoziciju. Umesto toga hajde da se već jednom ujedinimo i podržimo SzS. Ako to ne uradimo, ostaše nam ovi doveka.

Bojana

Opozicija nema ideju, nema program, nema planove, osim da setaju i vode zdrav zivot. Naravno da na izborima to ne prolazi.

istinoljub

Zasto onda tvoj sef ne izadje na TV duel Tadicu ili Djilasu?

Bothunter

Bot detektovan, bezvredan komentar.

Krajnje je vreme

Da se opozicija oglasi, da zahteve gradjana iznese pred javnost, neka to bude i na N1 dok im RTS ne da potrebno vreme, neka idu od mesta do mesta, neka upoznaju gradjane svih gradova o tim zahtevima, neka ponovo steknu poverenje gradjana jer mora da se cuje i njihov glas. Vucic ih stalno proziva i naziva lopovima i izdajicama, zasto cute? Neka se oglase, javno, da znamo da su se pokrenuli.

Mara

bojkot za pretplatu RTS u dok ne dozvoli opoziciji da ravnomerno nastupa.

Joka

Slazem se da opozicija treba da iznese svoj plan, ali im je to onemoguceno. Ja sam protiv ove vlasti iz mnogo razloga, a to znaci da sam opozicija, ali se ne bavim politikom. Nasoj zemlji su potrebni mladi, pametni i sposobni ljudi da je vode. Ali, moraju da iskoriste savete onih koji su bili na vlasti, da ne bismo imali neke tzv. politicare - pevace, vec obrazovane i normalne ljude, koji nas nece blamirati pred svetom. Nemojte zameriti, ali moram da primetim da nas ni Tadic ni Djilas nisu ovoliko osramotili kao ovi danas! Da ne pisem o svemu ostalom! Prvo skinuti ovu nakaradnu vlast, postaviti novu, neka bude i prelazna vlada dok se ne urede sve stvari u zemlji, i obavezno doneti zakon da ako je neko izabran za predsednika ne moze nakon toga biti izabran za premijera, jer ce u tom slucaju vladati 20 godina! A to nam sigurno ne treba!

buki

A ja mislim da treba da budu pre svega politicki postojani, da ispune svoja obecanja koja su prethodno dali narodu.

Mitke

... i da donesu nove zakone u kojima bi se zabranilo svakom onome koji je na vlasti da raspisuje bespotrebne izbore kada im se cefne.

Rade

Vise Bane rece istine nego svi politicari iz opozicije zajedno!

Tadija

Da je u pravu sto se ovog tice, jeste.

istinoljub

Evo dela od 30 tacaka koje ke predocio SzS- 1. Izgradnja demokratskog, uređenog i pravednog društva i vladavine prava po najvišim evropskim standardima, 2. Stvaranje uslova za fer i poštene izbore, 3. Ostvarivanje punih medijskih sloboda ,4. Borba protiv politike siromaštva 9. Sprovođenje nove ekonomske politike, koja će se bazirati na većim javnim investicijama, podršci domaćim preduzetnicima i eliminisanju partokratije iz javnog sektora 10. Ukidanje postojećeg i donošenje novog zakona o radu 13. Uspostavljanje nezavisnog sudstva i samostalnog tužilaštva oslobođenog uticaja izvršne vlasti. Lakši i efikasniji pristup građana pravdi. Ukidanje nepravednog sistema javnih izvršitelja 14. Oštra borba protiv kriminala i korupcije, uvođenje specijalnog tužioca za visoku korupciju po ugledu na rumunski model, nezastarevanje krivičnih dela poteklih iz procesa privatizacije15. Lustracija svih koji su zloupotrebili javne funkcije i državne resurse. Hitno donošenje zakona o poreklu imovine, koji će se primenjivati na sve javne funkcionere od 1990. godine do danas .16. Zaštita stečenih prava građana i zabrana njihovog ukidanja. Vraćanje protivustavno otetih penzija građanima na stečeni nivo, uz nadoknadu svih prethodnih umanjenja 18. Izgradnja suštinske samouprave. 26. Partnerstvo države i domaće poljoprivrede. To su samo neke od 30 tacaka koje sam odabrao po licnom nahodjenju. Da li je tesko procitati ih? U medijima imaju ogranicen pristup, a na protestima ne mogu da govore. Gde ce da promovisu ove ideje? Oko prica, kako je radjeno pre 2012-te moze se polemisati do sutra. O izostanku samostalne parlamentarne vecine, uticaju svetske ekonomske krize,otkazivanju podrske zapada zbog Kosova. Da se nije previse ocekivalo i koliko smo licno pruzili podrsku 2012-te, da bi danas krivili druge? Trifunovic zaboravlja da iznese samo jedno- i kljucno. Da smo imali demokratsko drustvo, a da ga danas nemamo. I da smo kod predhodnih imali neka prava i slobode-i smenjivu vlast. Za sta se, izmedju ostalog, danas borimo.

Setac

@istinoljub A sta radi SzS da taj plan/program u 30 tacaka ostvari? Cekaju gradjane da im oni “na tacni” donesu realizovane te “tacke”? Sta konkretno radi ta opozicija? Reci su jedno i papir ce da istrpi i 100 tacaka - sta radi SzS na terenu, na lokalu? NISTA.

istinoljub

@ Setac, program je javno iznesen i moze se realizovati samo dolaskom na vlast. Ili se menjati, ako se ne realizuje. Za sta moramo imati smenjivu vlast. Te price da neko treba da ide po terenu, a da nema pristup medijima su naduvane price. Bavi li se SNS politikom na terenu osim sto kupuje glasove i preti? Kakav efekat ima rad na terenu kada te sa medija danonocno zasipaju propagandom? Djilas je bio na terenu za beogradske izbore. I? Otkuda tebi tvrdnja da su svi koji setaju protiv opozicije? I zasto te ljude ne pustite da govore, pa taman bili izvizdani? Trifunovic nece ili ne sme da se konkretno prihvati zadatka i osnuje stranku. Jankovic je dokaz kako je tesko isprofilisati nove. I pored licne podrske javnosti i javnih licnosti. Opozicija je jedino na sta konkretno mozemo da se oslonimo. Sta cinimo, ako i nju unistimo? Gde su novi, osnivajte stranke.

istinoljub

I odjednom pljas. Preko 100 minusa-od koga?. Dokaz koliko sam u pravu. Jer,da je opozicija takva kakvom je predstavlja vlast, nazalost i drugi, Vucic bi odavno izasao na TV duel Djilasu, Tadicu i nekuma drugima. Zasto ih ne pusti u medije ukoliko su bezidejni?

Ljubomir

eto, vidiš - lepo je to sve i vrlo tačno, ali zar ja to treba ovde iz komentara prvi put da vidim?? E, o tome se radi.

istinoljub

Ljubomire, da o tome se radi. Da to treba javno da se cuje i stalno, u medijima sa nacionalnom frekfencijom. Sve ostalo je prica-sta je starije, kokoska ili jaje. Poz.

Vlada

Tačno.Sve preko ovih 30 tačaka bi u ovoj situaciji bio čist populizam tipa -10 hiljada milijardi ulaganja,jeftina struja za ručak...(poznato).@Šetač - odakle opoziciji poluge vlasti da to ostvari dok se ne skloni SNS? Šta si ti uradio na lokalu? Pa ti si opozicija.Da li si za večeras ubedio još nekog da podje u šetnju? Dok SNS nosi tudje bake na krkače da glasaju ti očekuješ da ti Djilas,Jeremić,Obradović dodju kući i ponude program koji imaš na netu? To nas je i dovelo dovde.

Gener

Mislim da ste u pravu 👍

Tavanak

Ovo nije program, ovo su fraze!

radoznao

Setac je sasvim u pravu. Na stranu to istinoljub zasto ti branis SZS ako oni treba da odbrane gradjane Srbije? Nesto ne vidim da se neko njihovim imenom potpisuje ovde, a na protestu ne smeju ni na kamion da se popnu. Ako nisi preterano zauzet objasni mi tu njihovu nekativnost u ovako ozbiljno vreme... Hvala..

istinoljub

@ radoznao, necemo se praviti bas naivni. Postenije bi bilo da se sasvim ogradite od opozicije pa da nastavite sami. Nista im ne dozvoljavati, a pitati se zasto. Zasto bi se oni plasili?

Pera

A koje su garancije? Evo ti jedan test, i pogledaj SNS predizbornu listu obecanja, pa pogledaj DS i onda setices se i Dinkica i njegovih. I uporedi sa ovom. Pa ja ovo citam vec 25 godina, gotovo svake izbore. I znas koliko se Srbija promenila, samo onoliko koliko ih je EU stiskao. Plata od 2000 do dans je veca za 150 evra. Hvala im svima na tome i demokratiji koja je bila nesto bolja od ove danas. Ja stvarno ne znam ko je ovde lud....

Billy

Najzad da neko kaze istinu javno, moja puna podrska

BKS

Dobro, a SZS plan u 30 tačaka?

Rade

Mrznja prema nekome, ne moze biti temelj ni za sta!

E, Pa

vi napredni u svemu vidite mržnju, valjda sve merite prema sebi. Nikoga ne mrzimo,Vučića ne volim, volim svoju decu, porodicu, prijatelje, za političare nemam emocije, jedino mogu da mi izazovu poštovanje ili prezir.

Ivan

Nema na tzv protestima novih ideja. Samo ogoljena borba za vlast.

Peron

E neka si i i rekao. Svaka ti je ka u Njegoša.

Candy

Mislis nema kod ljudi na vlasti novih ideja, samo ogoljena borba za ostanak na vlasti?

L.

Candy, je l' se ti to pravis ili stvarno ne razumes??

Mirjana

Bravo, Bane!

Mare

Apsolutno u pravu.

Милена

Све си управу,потребна је млада свежа крв,пуна идеја са планом за поштене изборе и потом вођење ове земље по мери целог народа!

Ђинђићев шетач

Ја сам опозиција Србије,обичан грађанин..не страначки.А оваквих као ја ,у Србији колко хоћеш,ван партија а опозиција,пробудио се народ!

Zota

Tako je majstore...samo napred!!!

Mile

Slažem se, mislim da opozicija nema plan.

Lepotan 1 od 5 miliona

nema opozicija ali je ima narod! Shvati da je drzava narod! To je jako prosto Mile pile 😉

Cenzurica Demokratić

Slazem se milion posto!

Ninja

Koliko je samo čovek u pravu

B62

Tako je Bane Bravo nama treba promena sistema mladi pametni obrazovani ljudi poput tebe i raznih drugih u struci Dosta je bilo političara i politikanata

Snezana

Koliko je tih mladih na protestu? Ima ih , ali ne dovoljno. Imaju priliku da se pokazu. Nadam se da im niko nece zabraniti da uzmu mikrofon .

Žak

Bravo Trifunovićiiii...idemoooo!!!

Miki

Odlicno receno...

Ja sam prvi

Zasto?

POPULARNO NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Završena obnova Parka prijateljstva, sledi uređenje obale Save i Dunava 15:44 h

15:44 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Haradinaj smenio zamenicu ministra iz Srpske liste zbog statusa o bombardovanju 15:38 h

15:38 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Pogrdne reči ispisane na prostorijama Srpske napredne stranke 15:27 h

15:27 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Zbog druge faze obnove Trga, trole će ići do Slavije, autobusi do Terazija 15:16 h

15:16 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Krivična prijava zbog pretnji zaposlenima TV N1 na stranici Srbija naša zemlja 15:14 h

15:14 h  |  Vesti

Biznis

Biznis

Savet podržao ukidanje Zakona o privremenom umanjenju plata u javnim preduzećima 15:12 h

15:12 h  |  Biznis

NEWS

NEWS

NOVA S television kicks off in Serbia, available in some regional countries 15:06 h

15:06 h  |  NEWS

Vesti

Vesti

Kocijančić: Takse ne ometaju samo dijalog, već i evropski put Kosova 15:03 h

15:03 h  |  Vesti

loader