Kupili "čiste" stanove, za hipoteku saznali nakon dve godine

Vesti

Kupili "čiste" stanove, za hipoteku saznali nakon dve godine

Vlasnici stanova u Ulici Vojvode Stepe 105 u Beogradu mogli bi da budu u velikoj neprilici. Kažu da bi mogli da ostanu na ulici, jer im je investitor stavio zgradu pod hipoteku zbog bankarskog kredita i da su za to saznali tek dve godine nakon što su kupili stanove.

Komentari (83)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Adv

Ucajev je u pravu!

Budjoni

Dokle god ne "ugradite" investitore u betonske temelje, zgrada i stanovi će biti klimavi !

Pravnik

Radim u katastru Prvo, hipoteka za objekte u izgradnji se upisuje na zemljistu Drugo,banka kao poverilac podnosi zahtev Trece,ukoliko na zemljistu postoji neresen zahtev koji je ranije podnet na upis kasnije podnetog zahteva se ceka dok se ne resi predhodni po cl.125 zak.o drzavnom premeru i katastru Cetvrto,mozda i najbitnije-AKO I NIJE UPISANA HIPOTEKA EVIDENTIRAN JE ZAHTEV U G-TERETNOM LISTU DA JE PODNET ZAHTEV ZA UPIS HIPOTEKE Peto i najtuznije je sto kada kupujete objekat u izgradnji imate samo ugovor koji bez upisanog objekta malo znaci Novim zakonom o upisu u katastar je predvidjeno da se pri kupovini stanova u izgradnji moze u katastru upisati predbelezba za objekte u izgradnji sto ranije nije bio slucaj Najlosije je onim ljudima koji su investitorima platili stanove u izgradnji a ovi nisu ni zavrsili objekte ili nikad nisu dobili upotrebnu dozvolu a takvih je koliko hocete...bar po mom iskustvu

Seljak

Ma cutite ljudi dobro je. To je samo jedna zgrada i nije vasa. I tako jedna po jedna moze teraju 100 godina.

Marko

Nema pravne drzave! Gde je vladavina prava? Nasi politicari samo pricaju.

Zaklina

Sta ce biti kada se otvori pitanje vlasnistva zemle na kojoj su zgrade napravljene??cekamo rasplet😎

mornar

Sve razumem da neko pripada nekoj stranci, ali ne razumem da neko lupa minuse na stvarno stanje uknjiženja imovine u R Srbiji i niz problema koji nastaju kod upisa. Da li svi Vi koji lupate minuse imate sve papire legalne i niko nikad nije video ili čuo da je neko prevaren.

Seljak

Kucici su najverniji covekovi prijatelji.

Pera Zdera

Zato meni banka ne zeli da odobri kredit! Ja im trazim da oni sve to provere I potpisu. Zasto uzimaju proviziju? Da im ja sve donesem na tacni! Ako banka ne zeli da podeli odgovornost ne kupuj! Ako banka trazi da ti preuzmes sav rizik, ne kuouj!

Stevan

Ljudi ovde mi samo nesto nije jasno....pa da li je moguce...da banka dajuci hipotekarni kredit..a pre isplate novca,ne trazi uvid u upis karastru,pa tek onda isplati novac....ako nije tako onda je sistem dozvolio prevaru...Jer sta to znaci....odem u banku....kazem dajte mi kredit iz hipoteke...a ja cu kad stignem zavrsiti obaveze u katastru????

Shone

Ne razumes ili nisi procitao ceo tekst. Investitor je podigao kredit I kao garanciju stavio hipoteku na stanove. Tada se upisuje zabelezba u katastru da postoji teret na nekretnini. To kazu da da nije uradjenu I stanari su kupili stanove bez ikakvog tereta i naknodno se pojavila ta zabelezba da na stanovima postoji teret hipoteke. Kako je to moguce to mi vec nije jasno. Generalno stanovi na koje ima upisan bilo kakav teret ne mogu da se prometuju.

Nikola

Ma jok, nema te udbe, nema je nigde, ni medju "investitorima", ni po katastrima i sudovima, nema je infiltrirane ni u bankama... To se samo pricinjava meni, ovako ludom i dokonom. 😉

realno

Opa krenuli sa radom "SNS bot company" , za minut preko sto "crvenih" a do tad dvadesetak samo "zelenih". I sad da mi neko kaže da ovakve kriminalne radnje, gde profitiraju "investitori", banke, izvršitelji i oni koji dobijaju procenat, nemaju podršku struktura.

zuti

Ne dirajte mi katastar.To sto su zadocnjeli nekoliko godina ,ma hajde molim vas. Dakle.,podnesite prijavu protiv predsednika, protiv vlade,protiv gradonacelnika... I nemoj te da mi grdite njegovu svetost Irinej to sto hoce da Vam sagradi crkvu,e pa vidite da Vam treba. Molite se .

Komentator

Cemu sluze notari? Notar, koji uzima debele pare pri svakoj overi ugovora, jer navodno proverava da li je sve uredu, sad treba da plati. Ako ne plati, treba ukinuti notare i naterati da vrate pare svima koji su bili primorani da koriste njihove usluge jer su bili prevareni da ih notar, za pare koje uzima stiti.

Zeka

Svi oni rade u dilu , notari , izvrsitelji i advokati .

Bole

Pa u to vreme nije bilo notara...

Branko

Evo ja sam kupio 2012te stan u odeskoj, overen ugovor u sudu ali zgrada jos u izgradnji... I posle 6 meseci investitor uzima kredit i stavlja hipoteku, znaci i pare uzete i hipoteka upisana posle mog ugovora... I sad se pojavila banka i preti oduzimanjem stanova, kao sto niste vi stavili zabelesku neku u katastar da je stan kupljen, znaci ne da se upise i kao bio bih izuzet... Pa po ovom je investitor prevario banku a ne mene, uzeo pare i stavio hipoteku nakon prodaje meni! I sta sad... Osim da se postave stapini u podrum i dosvitanja ako dodje do toga da je drzava i banka u pravu a ne posten gradjanin kupac...

Srbija ne postoji kao drzava odavno

To je samo jedan veliki "lazni" aparat koji se predstavlja koa drzava i koji cedi, muci i kaznjava sopstvene gradjane a kriminalce nagradjuje. To jest bolje je reci da su kriminalci gradjani ove drzave po svakom osnovu a obicni i normalni ljudi su za ovu drzvu robovi i neprijatelji , bar nas tako vide i tako tretiraju. I iz tog razloga ova drzava za mene nije moja drzava ali ima nacina da je vratimo od bandita i kriminalaca samo ako ima volje i zelje da se to uradi.Ovo je situacija kada je potrebne mere da padaju glave a ne vise da se laje preko socijalnih mreza. Sto pre to svatite i izadjete na ulice time cete pre spasiti sopstvene zivote iz ove nocne more koja nas je zadesila...

Svasta

Dzaba sto si u pravu kad te ovi vuckovi botovi nagradise sa 100-tak minusa za par minuta!

Savatije

ako je Stevan Budjić istovremeno i vlasnik turističke agencije SAB trevel, onda je malo verovatno da će stanari ostati u tim stanovima... a što se tiče advokatovog stava da "stanari su potpuno savesni i mogu da dobiju spor vrlo lako" ... očigledno se radi o mladjanom advokatu, jer utvrdjivanje savestnosti je tema koja može da traje godinama... a hipoteka kao hipoteka, najv. da će stanari dočekati ishod takvog postupka izvan stanova koje su kupili.

Zvizdoje

Mislim da nisi u materiji pa zato sto ne znas ne treba da vredjas druge zbog svog neznanja. Poenta svakog upisa u katastar je osnov sticanja,u konkretnom slucaju je to kupoprodajni ugovor,provera u katastru da li ima neka zabelezba u listu nepokretnosti i ako nema,ppdnosenje zahteva za uknjizbu. Savesni su gradjani u ovom slucaju jer zabelzba nije postojala u trenutku upisa njohovog prava svojine u katastru,tako da posavetuj se malo sa nekim advokatom,nem potrebe da pljujes jer ocigledno ne poznajes pravo.

Petronije

Digitalizacija na delu, hvala premijerki

Svasta

Pa digitalizacija se i uvodi da se ovakve stvari preduprede. I umesto da je podrzavas, ti pokusavas da je sprecis?! Nebitno ko je uvodi, samo da se sprovede do kraja, pa nek je uvede Djilas, Vucic, Mali, Brnabicka, Jankovic, svejedno...

dragan

Digitalizacije ima dok ima struje, a ako struje nema onda nema ni digitalizacije. A što se tiče premijerke ni do danas mi nije poznato da li gospodja ima srednje ili visoko obrazovanje.

NS

Isti lopovluk u Novom Sadu, kriminal prećutno odobren od strane državnih institucija. Ljudi kupili stanove još u izgradnji, uselili i sad, posle više godina problem hipoteka, hoće da ih isele sudski izvršitelji. Kupili su još u vreme 2005/6 kad su se overavali ugovori u opštini, kad nije moralo obavezno zbog katastra da se u sudu overava. Posle je moralo samo kod javnih beležnika. Trebalo bi ispitati takve situacije kako i kad banka stavlja hipoteku. Da li banka može staviti hipoteku na stanove koji još nisu izgrađeni, ili stavlja naknadno posle izgradnje, a kupci o tome pojma nemaju. Umreženi lopovluk od "investitora" , inspekcija, katastra, banaka, izvršitelja...

Svakodnevnica

Za Pametnicu..niste u pravu, a ni pametni. O kojoj hipoteci pricamo kad objekat u pitanju nema ni tehnicku dozvolu. Po tom osnovu vlasnici stanova nisu mogli da uknjize iste, po istom ni hipoteka nije mogla biti uspostavljena, posledicno ni upisana. Pitanje za Vas, zasto takve "greske" banke ne prave kad odobravaju stambeni kredit za kupovinu stana u izgradnji? Hajde da batalimo price "kriv je investitor" kad ce njega tj sve njih slicne pokriti stecaj i to je to..nece bitu

Student prava treće godine u BG.

e ja se bogami ne bih složio sa Vama. kao Prvo i prvo, hipoteka je akcesorno pravo i tačno je da služi za obezbedjenje potraživanja. Hipotekarni odnos nastaje trenutkom potpisivanja ugovora o hipoteci ... naravno izmedju banke i investitora. Upis hipoteke u javne knjige jeste obaveza banke kao zainteresovane u tom poslu. Znači da, ako banka ne upiše svoje pravo ne znači da to pravo ne može i da sprovede u smislu prodaje stanova radi naplate potraživanja, jer upis u javne knjige služi trećim licima da znaju za takav ugovor. A što se tiče savesnosti kupaca o tome odlučuje sud čiji postupak o tome može da potraje godinama ali se tiče odnosa izmedju kupaca stanova i prodavca a ne banke kao investitorovog kreditora.... dobio sam osmicu iz Stvarnog prava a vi svi zajedno pojma nemate :-)

realno

Za / Student prava treće godine u BG. 22:34 08.07.2018. "dobio sam osmicu iz Stvarnog prava a vi svi zajedno pojma nemate :-)" Na kom privatnom sega-mega-tezga fakultetu si dobio?

Marlon

Student prava treće godine, a ne samo da ne zna osnovne stvari, nego ni logiku ne koristi. Hipoteka nastaje upisom u registar nepokretnosti. Tako potencijalni kupac može da sazna za hipoteku, pa verovatno neće ni da kupuje nepokretnost.

Niki

To je onaj isti Stevan Buđić ,vlasnik turističke agencije S.A.B. Travel koja je otkazala 2.249 aranžmana za Grčku " zato što su "kako je objasnio gostujući u jutarnjem programu kod Srđana " četiri gazarice iz Grčke odbile da prime njihove turiste" .Zamislite zbog četiri nesavesne gazdarice koje su izdale svoje sobe agenciji S.A.B. Travel agencija otkazuje svih 2.249 aranžmana koje su građani već platili g-dinu Buđiću. Problem naših medija jeste što nema kvalifikovanih novinara tako da ni predstavnica Ministarstva trgovine i turizma niti voditelj ne znaju da postave pravo ptanje : gde je nestao novac koji je agencija primila za prodate aranžmane?Jer on otkazuje sve aranžamane zato što nije prenio vlasnicima objekata u Grčkoj novac koji je uzeo od turista. Šta je uradio sa tim prilivom? Sad vidimo da je taj prevarant gradio stanove tim novcem pa ni tu konstrukciju finansiranja nije zatvorio na pošten i zakonit način .Pitanje za građane jeste : ko to u katastru nije izvršio blagovremeno uknjižbu hipoteke koju je banaka stavila na objekat do isplate celokupne pozajmice investitora S.A.B. grupe i omogućio tako ovom Buđiću da prodaje stanove čiste bez tereta . Izgleda da je njegov partner u katastru .

Cacanin

Pre par godina sam gledao emisiju gde zaposleni nekog kombinata u Vojvodini kazu decidno: kombinat ima u vlasnistvu 2300 hektara zemlje,sada samo 300. Dve hiljade ponavljam,dve hiljade hektara je u katastru nestalo. U cacku su ne politicari ili kriminalci,nego i lekari su ukljizavali nekretnine na: moje je,majke mi. Sta se onda u Beogradu radi i ne mogu da zamislim.

Nekako s proljeca

Što će reći pouka iz ovog teksta: ne kupujte stanove od stišava, sve prethodno proverite, po mogućnosti prilikom provere sve slikati za svoje potrebe. Nažalost prava i pravda su najugroženiji kod nas.

XXX

Neko je podmićen u katastru da ne upiše hipoteku odmah to je jedino logično objašnjenje ali gotovo nemoguće dokazati. U suprotnom niko ne bi kupio stan sa ovakvim teretom. Nema na čemu.

PseudO

Ne mora da znaci. Moze da bude i da je neko u banci napravio glupost, kao sa onim ljudima sto im je podstanar zalozio stan.

Kostica

@ PseudO Mislite da je samo o gluposti reč? U bankama u kojima proveravaju i da li vam je baba operisala kuk pre nego što vam daju pare? Čisto sumnjam. Meni više liči na saučesništvo

Professor

Ne znam zasto se jednostavno ne donese zakon da ko ne obezbedi depozit ili bankarske garancije, ne moze da zida. Ukoliko ne zavrsi zgradu ili prevari kupce, lepo se naplate od depozita ili bankarske garancije i to je to. Uveo bi se red i ne bi mogao svako da zida. Danas prave zgrade ljudi koji nemaju dinara, parama buducih vlasnika. Drzavo, dokle?

Kostica

Upravo da bi svako mogao da zida. Kule i gradove. Je l' treba neki primer?

Stari Grad

Kako je moguće da se hipoteka naknadno uknjiži posle nekoliko godina? Na Starom gradu im treba godinu dana da uknjiže jedan stan, kao pao sistem, te stari godišnji odmori... Ali ovo je ipak potpuni užas.

Pera

Slažem se. Ajd sad kupiš čist stan i neko ti za 5 godina upiše retroaktivnu hipoteku....koga ćeš tužiti?

Gogo

K’oBeograd na vodi je sve cist? Ujduruma!

Gradjanin

Gradjani kupuje najjeftinije moguce, tj. ulaze kao investirori sa ljudima koji obrcu tudje pare, a posle se cude. Svako mose da kupi zavrsen, cist stan, od jake firme koja gradi a ne od “gazde” sa dzipom.

Svakodnevnica

promasio si temu, skroz. Nebitno je ko od koga kupuje, jeftino ili skupo. Problem je blatantna zloupotreba osnovnih ustanova obligacionih odnosa, ugovora, hipoteke koja se svesno i sistematski sprovodi od strane banaka i ponekih investitora

Krupna Riba Kapitalac

Ma kriminalci neće na kriminalca. Prevariće još mnoge. Verujem da sarađuje sa pravnom državom,kao i banke. Zato su zajednički osnovali izvršitelje da pljačkaju narod.

Gero TZ

Kod nas je sve moguće. Mene žena prevarila a ja dobio 3 godine, c c c c c

Realista

Kupci su nadrljali to ja kao pravnik tvrdim. Hipoteka je stvarno pravo i kao takvo sredstvo obezebedjenja. Ovde je i banka izigrana od strane katastra jer nije mogla znati da katastar nece upisati hipoteku. Sam upis hipoteke nije od tolikog znacaja za banku je je osnov ugovor o hipoteci a upis sluzi samo kao obavestenje svim ostalima tj.trecim licima da je nepokretnost opterecena istom. Dakle, nema sumnje da su nebrigom katastra savesni kupci dovedeni u zabludu. Ali sta sada? Ti savesni kupci treba da tuze onoga ko ih je prevario tj. ovog vlasnika zgrade i katastar nepokretnosti zbog dovodjenja u zabludu. Mislim da banka tu nece izvisiti jer hipotekarni poverilac ne moze biti kriv sto je katastar kao drzavni organ propustio da izvrsi zabelezbu postojanja hipoteke. Dakle, kupcima ovih stanova neka je bog u pomoci ako prodavac bankrotira.

adv. Vladimir P. Radovanović

pa neće biti baš tako. Ako su kupci savesni jer u vreme zaključenja ugovora o prodaji stanova nisu znali da postoji hipoteka - a u to su se uverili uvidom u kstastar nepokretnosti kao javnu knjigu, oni će stečeno pravo po osnovu ugovora na stanu kao pisebnom delu zgrade uspešno zaštiti. Njih ne interesuje zašto SKN nije upisala zabeležbu postojanja hipoteke, preciznije, na banci je bilo da takav zahtev podnese u SKN.

Svakodnevnica

kao pravnik pravniku, gresite. Hipoteka nije mogla biti upisana u katastar iz istog razloga kojeg kupci sa ugovorima nisu mogli uknjiziti svoje stanove. Citiram navod stanarke, objekat nije dobio tehnicku dozvolu. Kako je onda hipoteka mogla biti uopste uspostavljena?

Ljuba

Jak si mi ti pravnik. Pa banka nikada ali NIKADA neće pustiti partiju kredita klijentu dok ovaj ne upiše zabeležbu hipoteke u katastru,i dok to ne postane vidljivo, a pošto je ovde bilo projektno finansiranje, verovatno je zabeležba bila upisana na parcelu, gde je kupac trebao da plati advokata da mu sve proveri. Ovde je ili propust banke ako je pustila kredit bez upisa hipoteke ili je neko iz banke u kombinaciji

Milos

Zasto katastar nije upisao hipoteku na zemljistu? Zemljiste je postojalo. Dakle ako je banka podnela katastru na vreme to je moralo biti upisano. A ovo namirenje iz stecajne mase od toga nema nista jer da poverilac ima sredstava ne bi ni otisao u stecaj.

Mileva O.

pazi ovo .... "ako bankrotira" ??? Čovek je u bankrotu odavno i ne pomišlja da ljude obešteti zato što nema od čega... na kraju će im zbrisati i ćao svima...

Lina Lena

Pa, čekajte, sad: kažete: za banku je važniji ugovor o hipoteci od samog upisa hipoteke u katastru. Ako ne postoji upis hipoteke, tj. tereta u katastru znači da radnje iz ugovora o hipoteci nisu sprovedene. Zar ne stoji obaveza investitora - korisnika kredita kod banke da o sprovedenom upisu hipoteke u katastru obavesti banku - kreditora, odnosno dostavi list nepokretnosti iz katastra u kome je na strani, ne znam koji broj beše, tereti i ograničenja, upisana hipoteka u korist banke? Zar nije odobrenje kredita uslovljeno dostavljanjem dokaza o upisu hipoteke?

Septik

Uzmite dobre advokate,.proverite vase papire i tuzite banku ako imate valjane dokaze. Banke pokusavaju siledzijski( zbog nesposobne ili korumirane drzave) da nametnu svoje prilicno lose pravne ugovore. Sluzbenici banaka zbog menadzerskog pritiska cesto prave i smisljene previde zbog plasmana, tako da nemojte dozvoliti da vas uplase.

Antiseptik

Zašto je banka kriva? Banka je svoje pare dala investitoru i zaštitila se hipotekom. Čista stvar. Hipoteka nije upisana u katastar, sto znaci da državni organ nije svoj posao uradio kako treba pa državu treba tužiti. Osim toga, verovatno je i prodavac doveo kupce u zabludu ako im nije rekao da postoji hipoteka, iako nije upisana u katastar (a možemo da pretpostavimo i zašto, i kome je to odgovaralo).

mr Deki

I banka je napravila previd. Dve godine nije proveravala da li je ustanovljena hipoteka?! Kao neko ko radi sa bankama, gotovo da ne mogu da poverujem u ovakav ishod.

Advokat

Prilozi koji se ticu pravnih stvari, sa zaljenjem konstatujem, su vrlo cesto nepotpuni. U ovoj prici, pre svega nismo saznali koja banka je u pitanju, zatim, kakav je stav banke u vezi sa ovim problemom, te da li su tacni navodi investitora da se radi o nekom naknadnom bancinom potrazivanju (parafraziram). Molim Vas za profesionalniji pristup. Sa druge strane, pohvala sto se vrlo cesto bavite problemima “obicnih” ljudi, prevarenih od “poslovnih” ljudi, jacih od zakona...

Milos

koja god da je banka isto je. Stav je da hoce svoje kako je i obavestila stanare i zapretila izbacivanjem. Ne znam sta ovo menja. Po meni je jedino kljucno pitanje ovde da li je banka na odmah zatrazila upis pa katastar propustio da upise ili je banka svijom neazurnoscu dovela kupce u zabludu.

Predrag

@Milos Iz mog iskustva, banka prvo upise hipoteku a onda pusta pare. Nisu banke prezivele stotine godina tako sto su radile ko Srbi - po principu "bice valjda sve ok". Tako da mi je cela ova prica cudna, ovaj Advokat ima pravo kada trazi dodatne informacije.

Nikola

Prevara teska ... Ja sam kupio 2011 stan od investitora koji je kredit uzeo od banke Inteze.Novac sam morao da uplatim na njegov racun firme u banci Intezi .Banka je odmah skidala pare i prebacivala na svoje.Banka je meni poslala posle 15 dana BRISOVNICU hipoteke sa mog stana.Ja se lepo uknjizio i svi zadovoljni.

general lee

Ma ovo ne može da bude u zlatnoj srbiji. Proverite vi ovo. Da nije neka opoziciona podmetačina. Svi naši sistemi su napredni i u svakoj oblasti su među najboljima,ako ne i najbolji u eu.

Svakodnevnica

Po mom misljenju problem je u poslovanju banaka jer im je omoguceno da zloupotrebljavaju instituciju hipoteke po slobodnom nahodjenju. Zasto banke ne istrpe gubitak ako sklapaju upitne poslove? Kako je moguce upisati hipoteku godinama kasnije i tako dopustiti da steta predje na teret savesnog kupca? Sramota za drzavu, pravni poredak tim pre sto je vecina banaka u vecinskom vlasnistvu drzave. Stop pljacki

Pametnica

Komentar vam uopšte nije na mestu. Ne upisuje banka hipoteku nego katastar, koja je državni organ. Hipoteka nastaje u trenutku kada banka svoje pare daje investitoru a ne kasnije. Upis u katastar je samo zapis, koji služi da svi koje interesuje to mogu da saznaju. Ako se upis nije desio na vreme, to ne odgovara banci, nego samo investitoru jer onda može stanove da lakše proda. Dakle ako je neko kriv, to je investitor. Hipoteka postoji svuda na svetu i normalna je stvar. Sto vi ne pozajmite nekome pare bez obezbedjenja?

Рус

Болесна држава

radoslav

država ne može da bude bolesna, nego samo onaj ko je vodi.

Dot

Stedis ceo život da bi skupio za stan i onda te prevaranti izrade i zavrsis na ulici. Mislim da to nije moguce u normalnim uredjenim drustvima a kod nas?

Kihot

Zašto tako mislite? Prevaranata ima svuda. A negde su i ugradjeni u sistem. Samo pitajte Amerikance koji su izgubili penzije u finansijskoj krizi 2009. kada su brojni penzioni fondovi bankrotirali. Razlika je samo u tome sto u Srbiji prosečan gradjanin veruje da postoji zemlja dembelija, gde se može živeti pametno bez rada i pameti. E, nema.

Mirko

Kupljeno, upisano u katastar, posedujes ugovor i izvod iz katastra. Banka moze da samo duva. A da su stanari.jos pametni pa da posle tuze banku za dusevne bolove. Banka moze sama da se zatvori. Imaju 'Budjavog' pa neka od njega traze.

Gubernator Klatimir Smutin

@Mirko*** Stanari ne mogu da tuže banku već investitora,pošto nemaju ugovor sa bankom već sa ovim drugim. Investitor je ušao u dužnički odnos prema bankama,a ne kupci nekretnine.Dakle,"stanari" treba da za te "duševne bolove" tuže investitora a ne njegovog finansijera,banku,sa kojom ovi gore pomenuti nemaju nikakve veze .

Predrag

Problem je u tome što stanovi nisu upisani u katastar. E sad kako je banka onda stavila hipoteku na stanove koji nisu uknjiženi to mi nije jasno.

Čole

Luda kuća. Država treba da namiri banku.

Dragica

Pa neće valjda banka da izgubi te pare! Pu pu daleko bilo! Mislim u Srbiji banke posluju bez rizika. Nije ovo beli svet pa da propadne neka banka.

Anastasija

Ovo je onaj iz turističke agencije SAB. Prevarant hobotnica.

naslov iz N1 zasto minus

Putnici turističke agencije SAB Travel kojima nije omogućeno letovanje, a imaju potpisan ugovor i uplaćen aranžman, od sutra mogu podneti zahtev za prijavu štete, saopštila je Nacionalna agencija turističkih agencija (YUTA).

MiKajlo

Ako je stan kupljen i u tom trenutku nije imao zabelezbu-onda je stvar cista i banka moze da se slika! Nek se sa katastrom dogovore oko naknade stete... Pa sta to znaci, da uvek moze neko da se pojavi sa naknadno upisanom hipotekom?!

Milics

Vi ne razumete da hipoteka ne nastaje upisom u katastar. Hipoteka nastaje kada banka pozajmi pare. Ako je upisana “naknadno” to samo znaci da državni organ svoj posao nije obavio na vreme. Kupci stanova su prevareni ali krivac je valjda prodavac koji im nije rekao za hipoteku (a možemo da se kladimo da je on i sredio da se ne upise u katastar) kao i sam katastar, čiji je to posao. Banka ima pravo da svoje pozajmice štiti, kao sto biste i vi radili.

qgo

@Milics Da rezimiramo - ako neka osoba zakljuci ugovor i kupi stan, taj ugovor ne dokazuje vlasnistvo ako ta osoba nije upisana kao vlasnik u katastru, a ako banka sklopi ugovor o hipoteci, taj ugovor vazi i ako nije upisana hipoteka u katastru? Da to nije mozda malo (mnogo) glupo? Drugo, nema sta prodavac da prica za hipoteku, kada se sklapa ugovor, vazi ono sto pise u katastru. Inace, i ja sam kupovao stan na kredit i mene su pokusali na neku mutljavinu da odrade za stan, ali kada sam povisio ton i diskretno stavio do znanja da u Srbiji glava moze da se izgubi i za mnogo manje od 50kila evra (koliko sam do tada uplatio), dozvali su se pameti. Uzgred, u ugovoru o kreditu se pominje da treba da se postavi hipoteka na stan ali ja to namerno nisam ispostovao a kreditor ne sme da pita nista jer je shvatio da to ne bi izaslo na dobro po njega. Sto se mene tice, ja nijednu ratu nisam kasnio ni sekund.

Sonja

Malo je zatvora za toliki broj kriminalaca! Nije moguce da smo toliko ogrezli u kriminalu i da kriminalci nisu iza rešetaka? Šta radi tužilac za organizirani kriminal?

Maja

svi bi oni meni išli na plantaže na društveno koristan rad. Bilo bi dovoljno zatvora, al neko ne želi da sredi ovu propalu državu i degradirano društvo.

Volume

Drzava treba da zaustavi ove prevare!Sta ceka?

Samojed

Ma zastitice ih drzava kako da ne, jos ce i u zatvor da idu jer se bune

Majkič

dal postoji ovako nešto bilo gde na svetu?Svaki dan prevare i obmane!kakva je ova država?užas!!!!!

John

Ako vam naziv "SAB" i ime Stevan Buđić ne govore ništa, to je vlasnik turističke agencije SAB što je prevario turiste pre neki dan.

Boki

Koliko takvih ima? U svakoj opstini po nekoliko....a inspekcija spava. Tj dobro je podmicena...

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Bogosavljević: Od 4,8 miliona birača u Srbiji glasaće najmanje polovina 11:51 h

11:51 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Tužilaštvo proverava sporne navode tvita Vesne Pešić 11:34 h

11:34 h  |  Vesti

Svet

Svet

Tramp nepopularan ali bez rivala, Putin osigurava da bude na vlasti dok je živ 11:26 h

11:26 h  |  Svet

Svet

Svet

U sukobu demonstranata i policije u Bejrutu ranjeno oko 400 ljudi 11:17 h

11:17 h  |  Svet

Svet

Svet

Požar u Domu za osobe sa invaliditetom u Češkoj, poginulo osmoro ljudi 11:06 h

11:06 h  |  Svet

Showbiz

Showbiz

Ališa Kiz, Džon Ledžend, Fu Fajters na koncertu u čast Prinsa 10:46 h

10:46 h  |  Showbiz

Svet

Svet

Novih 17 slučajeva oboljenja od misterioznog virusa u Kini 10:23 h

10:23 h  |  Svet

loader