Đuričko: Ćaknuta ideja, imaćemo "Slobojavljanje" u fontani

Vesti

Đuričko: Ćaknuta ideja, imaćemo "Slobojavljanje" u fontani

Glumac Nikola Đuričko izjavio je za Radio Slobodna Evropa da srpsko društvo jasno daje do znanja da bi više volelo spomenik Slobodanu Miloševiću nego Zoranu Đinđiću. Kaže i da oseća jednu vrstu sažaljenja prema pokretačima inicijative da Milošević dobije spomenik u Beogradu, jer ti mladi ljudi ispoljavaju “težak oblik lobotomije”.

Komentari (68)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

SAŠA

Ja sam se baš obradovao Đinđićevom spomeniku, čemu to generalizovanje da bi Srbi više voleli njegov nego Zoranov spomenik. To nije tačno.

Klio

I Francuzi u Parizu imaju spomenik Napoleonu. On je danas velika istorijska ličnost, mnogi filmovi su snimljeni po njemu, mnoge ulice, škole i alkoholna pića nose nazive po njemu. Ali realnost je drugačija, Napoleon je uvukao Francusku u skupe ratove koji su se završili totalnim porazomu Rusiji i kod Votrerlua. Bio je prognan na Sv Jelenu kao osuđenik, tada zločinac, a danas velika istorijska ličnost. Samo istorijski sagledavam stvari, ništa više.

Max

Stom razlikom što su Fra išli u osvajanje, a mi nismo. Bolje da smo osvajali teritorije...nego muljali šta radimo, pa ni dan danas nije lako objasniti našoj deci...jel jesmo ili nismo ratovali? Bolje da smo ratovali i osvajali teritorije, nego što stalno mlatimo praznu slamu u istoriji, da nama neko nešto čini.

Pegi

Drago mi je što će Đinđić dobiti svoj spomenik u Beogradu. Trebalo ga je podići mnogo ranije.

Nenad-EU

Jasno je da današnje vlasti pokušavaju da rehabilituju zločinački režim Slobodana Miloševića i tako delom speru ljagu i sa svog delovanja 90ih. Razumem ja njih u potpunosti ali ne razumem mlade ljudi, kojima je detinjstvo prošlo u izolaciji, mraku, i nemaštini, koji ovo podržavaju. Otići će svi normalni a ostaće samo sendvičari.

milamila

U svakom vremenu ima oprecnih misljenja oko spomenika..da li i kome...ko je zasluzan ko nije..svako ima svoje misljenje ali bez obzira ko je u pitanju ipak su ti ljudi birani vecinom glasova i bili na vlasti...voleli ih ili ne voleli....samo mozda u danasnje vreme manje se rasipati sa novcem....misim da ima i pametnijih stvari....

Mina

Nemam amneziju i nisam politicki nepismena. S punim pravom izjavljujem da je Slobodan Milosevic najveci zlocinac kojeg je srpska istorija mogla zapamtiti. Unistio je jedan narod. Posledice njegove vladavine osecacemo dugo,dugo.,....Unistena privreda,duboko ukorenjena korupcija,relikti njegove vladavine, teska oboljenja kao posledica bombardovanja,...

Dragana

Slobodan Milosevic nas je doveo do bombardovanja svi mi to znamo, onda kada je izjavio "Ne damo Kosovo , ni po ceni bombardovanja" te reci su i dovele do toga i jos veceg zarista na KIM napravio je uzasnu gresku kada je to izjavio.... Djindjic je uvodio demokratiju i slobodu govora u Srbiji , ali nismo mogli da vidimo kakav je politicar nesrecom je stradao i tog trenutka se desila popularnost DS-a i pobedili su na izborima...Ne znam sta da kazem ni za jedan niti za drugi spomen oni su bili politicari koji cemo pamtiti i po dobrim i po losim stvarima bez obzira dali imaju podignute spomenike u Beogradu ili nemaju...Ne bih volela ni SPS ni DS da preuzme vlast svakakao!

Anja

Đuričko ne bih se složila sasvim sa tobom.

Elena

Ja nisam ni za kakav spomenik, ne samo Slobodanu već nikome.

Una

Najbolje nikome nepraviti spomenike i molim lepo.

Dex kg

Jadni mi sve dok okrecemo ledja nasim i bivsim i sadasnjim vladarima ma kakvi oni u to vreme bili ako se nekada ujedinimo i stitimo interese svoje drzave kao narod od nas bice nesto ovako nista ugledajte se samo na bivse republike sve ce vam biti jasno zasto ostajemo dno dna ....

S. Gazivoda

I jedan i drugi su naše istorijske ličnosti samo su neuporedivi. Đinđić je bio borac za demokratiju i ostavio je više pozitivnih stvari iza sebe, ali je prerana smrt sprečila da se njegove ideje realizuju.

Branislav

Sad koliko je dobrih stvari ostavio a koliko losih je veoma diskutabilno.

Analiticar

Ne prerana smrt, nego brutalno i kukavicko u ledja (nosio stake) ubistvo. Ubli ga ljubitelji diktature i tiranje, ciji je cilj da Srbija ostane zaparlozena gubernija, najgora u Evropi, ali zato pouzdan podmukli Trojanski konj za destbilizaciju regiona. Istorija je vec dokazala ove cinjenice, bez obzira na ''istrage''.

Autonomaš

Ponekad pomislim da sam lud i da sam sam u ovoj državi da niko više ne razmišlja kao ja a onda pročitam članak i shvatim da ima još nade da postoje ljudi koji razmišljaju kao Đuričko.

Danijela

Postujem vase razmisljanje i razmisljanje raznih autonomasa ali ste u velikoj manjini i mozete samo tako da mislite i to vam niko ne moze zabraniti.

Dejan Č.

Daleko da branim Miloševića, smatram njegovu vladavinu katastrofalnom, ali zašto npr Hrvati grade spomenike Franji Tuđmanu. Zašto to nije Đuričko spomenuo. U pitanju je čovek koji je posthumno osuđen u Hagu za zločine u Jugoslaviji i BiH. Hrvati mu grade spomenike, nazivaju ulice, škole i trgove po njemu, a planiraju da grad Ploče preimenuju u Tuđmanovo. Za razliku od Franje, Sloba nije posthumno osuđen. Napominjem da ne branim Slobu, ali samo primećujem.

Đorđević

@Dejan Č. Odlično zapažanje Dejane, ne volim ni ja Slobu, ali dobro si primetio da hrvati uzdižu Tuđmana iako bi danas da je živ robijao u Hagu. No hrvatima takva presuda kao da ne smeta.

Cccccccc

A kakve oni veze imaju sa nama?! Odkada su to oni reper dobrih odluka. Pogotovo nama....Dakle ako sam dobro razumeo mi bi po svaku cenu trebali slediti njihovu budalaštinu?!

LKonst

Mozda zato sto je taj Tudjman, kakav god bio, stvorio danasnju nezavisnu Hrvatsku. Svidelo se nekom ili ne, on je u ratu bio na pobednickoj strani. Sa druge strane, Sloba je izgubio 4 rata i Kosovo.

goran

Samo se Mrkonjić zalaže za spomenik Miloševiću.

Samuraj

Zbog Milosevica nas je NATO bombardovao, a mi da mu dizemo spomenik?!

Legenda

Djuricko za predsednika! :)

Kosta

Na osnovu cega? Zasto smatras da bi jedan glumac trebao da bude predsednik. Stavi prst na celo.

Zeljko

Jel ce neko i legendama srpskog glumista da dize spomenike?

Vaske

@Zeljko Podignut je spomenik legendarnom Draganu Nikoliću u Vrnjačkoj Banji.

Zeljko

@Vaske Slažem se Vaske, D. Nikolić je legenda, a verujem da će i Glogovac uskoro dobiti svoje večno obeležje u vidu nekog spomenika ili ploče.

Branko

Svi se secamo kako se zivelo u doba Milosevica. Nista od spomenika.

Mihajilo

oni koji su dobro ziveli u Milosevicevo vreme oni mu i dizu spomenik jer isti ti su i danas na vlasti nista se nije promenilo!

Laki

Jadni mi kada smo spali na to da verujemo da je Sloba heroj.

Zika

Izgleda da srpsko drustvo ne rasudjuje bas najbolje.

Danijel

Takve ideje su potekle od izuzetno "pametnih" ljudi ocigledno.

Marija

Kakav crni spomenik, Milosevic nam je samo zlo doneo i ostavio!

Student

Teškog srca moraću ovaj put da se složim sa Đuričkom!

Student

Ali samo u pojedinim segmentima, što se tiče Slobe a za ostalo baš preteruje!

Vera

Mislim da se u ovom trenutku ne treba baviti pitanjem spomenika Slobodanu Milosevicu.Trenutno ima mnogo vaznijih pitanja koje je neophodno resavati.

Miroslav

Ja nikada ne bih dao pola pare za spomenik Miloševiću, ali nemam ništa protiv da aktuelna vlast podigne taj spomenik, jer to će im biti najveći blam za istoriju. Ne bih voleo da u isto vreme podižu i spomenik Đinđiću, jer bi ga na neki način izjednačili sa njim. To je jednom učinio Tadić, što je bila velika greška. Sto puta ponovljena laž, neće i ne može biti istina , i ma koliko puta ponavljali da je DS vladala do 2012. to će uvek biti neistina, činjenica su drugačije i nikakvim spinovanjem se ne mogu promeniti.Priče o kriminalu, o 24 privatizacije za koje će se uvek znati da su urađene u vreme DSS, G17+, SPS i da je najviše rukovodilaca iz tih stranaka danas u SNS.

Babej

bravo za komentar! Sama sustina.

Njah

Stari demokrata, takve cenim. Puritanci koji su se gnushali kombinacija i ugradnje. Nije Tadic "pogresio" jednom, vec je DS svesno usla u Vlast sa SPSom zarad zamisli-Vlasti. Kad to shvatis, bice ti lakse. Nije bilo nikakvog Zorana niti slicno ni licno, vec Predsednik Vlade koji je tragicno nastradao.

Rex

Poštovani g. Miroslave , Vesić je pripadao autentičnoj komercijalno Demokratskoj stranci u periodu kad je Đinđić bio gradonačelnik Beograda.

Polpot

први ломим споменик, упропастио ми младост

Dusan

Forsira se spomenik Milosevicu,a i Mira se uskoro vraca...

Petar

Bravo Nidzo za tu hrabrost i snagu

Mravojed

Jedina korist od tog spomenika će biti ta što će kučići imati gde da vrše nuždu. Poštovanje.

Cuku

Ne znam zasto se to uopste komentarise.

Bravo

Pa sta? U ovoj zemlji svaki poraz i propast ima svoj spomenik,ni Slobin nebi bio izuzetak. Samo obavezno one novcsnice od milijarde da budu na spomenik.

pero

djuricko shvati covece da si ti i ovi tvoji krivi sto se taj obican narod okrenuo idejama EU i Djindjica, a danas podrzava svom snagom Vucica i Ruse.... dosta im je vise prenemaganja i lopovluka.. ne veruju vam vise nista... eto misle i da je sloba bio posteniji od ovih zutih... vidis li ti koliko ste zlo naneli ovom narodu, kada je krenuo takao da razmislja... a kada je sloba pobedjen i kada su zuti bili 12 godina na vlasti, nije vam narod bio glup, jadan, krezub, ovakv ili onakav... samo nastavite da vredjate, necete nikada imati vise od 5%... i shvatite da apstinenti, ne izlaze, jer se plase da se vi vratite na vlast... a sa druge strane ne zele ni za vucica da glasaju....

E, Pa

ko se više prenemaže od Vučića? Drugo,demokrate su bile na vlasti sa dosom do smaknuća premijera, a posle je Koštunica vladao uz sps podršku do 2008, ds je imao vlast od 2008 do 2012. Treće sve žuto nije valjalo je kod vas sada, Vesić, mali, Knežević, a još više ih je iz Dinkićeve sekte. Kako bi bilo da za početak malo manje počnete da laže.e.

posmatrač

A kada su to "žuti" baš bili na vlasti 12 godina? Izgleda da sam propustio nešto. Znam samo da su im već posle dve i po godine ubili predsednika. Koliko se sećam uvek je (i od početka) tu silom prilika morao da bude i neko od poznatih kočničara i protivnika (DSS, SPS, itd). I svako je mogao da priča (i imao je i gde) o toj vlasti, šta god je hteo, i koliko god je hteo. Pa medijski su i pripremali teren za odstrel Đinđića. Sve to nikako ne može da se poredi sa ovim sada jednoumljem, medijskim mrakom i torturom, koja je gora nego u Slobino vreme.

Student

Lep osvrt na skorašnju politiku istoriju! Još jedan bez amnezije!

Nikolica

Znaju se datumi. Kada je poceo rst u Hr pa prodao srbe u krajini onda u BIH pa i njih prodao. Pa kada nije imao koga da prodaje onda malo i po Srbiji na Kosovu. I naravno dan kada smo pobedili NATO kapitulacijom.

Darko

Ana bi iznela svoje mišljenje da sme da ga ima. Mi smo narod poznat po jednoumlju. Veliki vođa misli za sve.

Vesna

Ako se podigne spomenik Djindjicu, SPSovci ce se buniti jer zele da njihovom lideru bude podignut apomenik, i obrnuto.

E, Pa

kako je uopšte moguće porediti Đinđića i Miloševića?

Milan

Zato ne treba bacati pare na spomenike nek prave dečija igrališta!

Max

Ana nema misljenje, ceka iz njujorka

Pera

U Srbiji možda 10%'stanovništva podržava Slobodana Antihrista Miloševića Uglavnom umno oboleli koji nisu bili tu i krivično odgovorni koji su se zahvaljujući kriminalnom udruženju SPS obogatili. Ostali, koji ga pamte i pamćenje ih služi ne mogu ništa dobro o tom vlastoljupcu reći. On je iskoristio nacionalna osećanja da bi došao na vlast, a kasnije ih je grupu po grupu ostavljao.Prvo Srbe iz BiH, potom, Srbe iz Krajine i na kraju njegovu bazu, Srbe sa Kosova. Završio je i sahranjen je kako i dolikuje, van groblja i bez opela uz zvuke ruskih pesama. Na posletku on i Mira su tako i želeli- Komunjare.

Dule

To je slobodna procena. Spomenik Slobodanu Miloševiću žele da upriliče njegovi saborci, naravno i pristalice Slobodana Miloševića. To nije odluka koju je doneo Vučić, SNS, Vlada i građani. Inicijativa potiče od SPS-a. Niko nije branio ni DSS-u da da inicijativu za podizanje spomenika Đinđiću. Ali to bi ih mnogo koštalo, manje bi para ostalo za njihove gramzive ruke. Svako od nas ima pravo na svoje mišljenje. Ne slažem se sa podizanjem spomenika Miloševiću, jer smo ga svrgnuli sa vlasti, i proterali u Hag, ali ako SPS na tome insistira, neka im bude.

SASA

Dva puta sam bio na Kosovu u vreme rata do povlacenja cini mi se 17-od jula 99-e. Pobedili smo NATO hodajuci unazad, ko je ostao ziv. To je novi sistem ratovanja. Ima on spomenik u dvoristu pa ako se Mrka uzeli neka ode sa Anom ima tamo neka sobica bice za njih, meni on netreba.

Steka666

Bravo Nikola! Pravo u centar.👍👏😉👌

Pedja

To je direktna posledica šestogodišnje vladavine SNS-a i rehabilitacije devedesetih koju režim sistematski sprovodi. Mladi veruju u ono što misli Vučić: da je Srbija propala posle 2000. godine, a ne u ono što je istina - da je propala u devedesetima a da se posle 2000. godine uzdigla. Da li je moglo brže i više, drugo je pitanje.

Laku Noć Srbijo...

Svaka čast Nikola! I mladima, a i ovima koji su zaboravili 90. treba svakodnevno pre jela pričati šta se dogadjalo tada i ko su bili glavni akteri...... da se ne zaboravi

Sumnjalo

Neprimereno je Anu Brnabić okriviti za neiznošenje mišljenja o spomeniku Slobodanu Miloševiću. Kako žena da iznese nešto što nema?

SON OF ANARCHY

Apsolutno tačno !

ГРОЗНИ

А шта би ти урадио да си био на Слобином месту?

Mile s Čubure

Svaka čast. To je priča pravog, čistog intelektualca. Intelektualci koji podržavaju ovaj diktatorski režim koji pokušava da okrene istoriju zato što je bio deo nje u najmračnijem periodu su gori od sendvičara jer su vrlo svesni svega što se događa, ali su prodali svoje ideale za lične interese.

Naopako

Ko je imao koristi kod gospodina Slobodana sada svojim novcem neka pokaze zahvalnost

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Vučićeva kategorizacija krivičnih dela - od "pa šta" do "kao ne znam šta" 19:08 h

19:08 h  |  Vesti

NEWS

NEWS

Outrage erupts over NYT article about Radovan Karadzic 19:06 h

19:06 h  |  NEWS

Vesti

Vesti

Protest posvećen Oliveru Ivanoviću, umesto govornika puštani njegovi intervjui 18:55 h

18:55 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Deca poginulih pripadnika MUP-a obišla Helikoptersku jedinicu 18:39 h

18:39 h  |  Vesti

Fudbal

Fudbal

Palas odoleo: Siti okrenuo, pa ostao bez pobede u 90. 18:18 h

18:18 h  |  Fudbal

Fudbal

Fudbal

Kazemiro junak Reala, majstorska asistencija Jovića 18:16 h

18:16 h  |  Fudbal

Svet

Svet

Putin protiv beskonačnog predsedničkog mandata 18:09 h

18:09 h  |  Svet

NEWS

NEWS

Kosovo President: Kurti's nomination for PM is on my table, signed 18:06 h

18:06 h  |  NEWS

loader