Rezultati izbora u Beogradu: Četiri liste iznad cenzusa

Vesti

Rezultati izbora u Beogradu: Četiri liste iznad cenzusa

Preliminarni rezultati beogradskih izbora koje su objavili IPSOS i CESID pokazuju da su samo četiri liste prešle cenzus od ukupno 24 koje su učestvovale na izborima.

Komentari (282)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Konza

Beograde,razocarali ste Srbiju.

Bane

Srbija je u Beogradu poodavno.

Stevan Čiča

Izabrali ste sad patite!

Bane

Pa, da "teško" je bilo posvađati Beograd sa Srbijom... Svi koji misle da su mnogo drugačiji od Beograđana, neka pogledaju sadašnje i ranije rezultate BILO GDE u Srbiji i vide koliko zapravo izlazi glasača na izbore. Sve malo preko 50%, od čega izuzetno ucenjivačko-organizovani SNS uzima isto oko 50%, što je zapravo četvrtina. I zato im i nije teško da ucene/organizuju/zavedu te preostale jadne ljude koji ne umeju ili nemaju kud i kako. Ostatak: jedan deo ne želi da učestvuje u ovim bizarnim uslovima, što opozicija ne kapira. Samo kapira "Joj kad bi ušli". Drugi deo ne može ili je sabotiran. Ajd zbog bolesti, iz ogromnog straha od okruženja i slično. Ali ako živiš/radiš u inostranstvu i nisi se odjavio odavde jer ti mrsko zbog dokumenata, pa ti još mrsko da doputuješ na izbore, to je već poveći problem odnosno jedan od razloga. A vidiš, Dodik je mogao da dođe.

Lesa1979

Ljudi, nemojte više da se čudite, ovo je uvek bila i biće zemlja apsurda. Što se tiče izbora, od ovih 49% koji nisu izašli, 20 do 25% više ne živi u Beogradu, ne živi ni u Srbiji. Odavno su oni napustili ovu zamlju apsurda. Verovatno će ih u narednim godinama biti sve više. Mi koji smo ostali, nas ova vlast, kao i mnoge do sada, tera da odemo, jer jednostavno njima ne odgovaraju niti će ikad odgovarati građani kojima su ustav, zakon, pravda, pravo, čast, poštenje na prvom mestu. Građani koji žele da žive u zemlju gde će zakon biti isti za sve, ma kojoj političkoj opciji pripadali, na bilo kojoj poziciji se nalazili. Gledam sebe i svoju porodicu, mi živimo bolje u odnosu na prosečne porodice u Beogradu, imamo svoj stan, svoja kola, poslove koji su u odnosu na prosek u Srbiji bolje plaćeni, ali smo izašli na izbore i glasali. Glasali protiv onih koji ne poštuju ništa. Nikad neću razumeti ljude, da su spremni da žive i rade kao psi, da dozvoljavaju da ih neko gazi, maltretira i tlači. Ali šta je tu je. Sutra kad vam u Beograd dođe neka nova JURA, nemojte da kukate kako morate da nosite pelene, setite se 4. Marta 2018. kada ništa niste hteli da promenite. Kad čujem priče da je bolje raditi za 20 hiljada nego uopšte ne raditi, naježim se. Sve dok tako ljudi razmišljaju, tako će ih ova vlast i tretirati. Pitam sve VAS koji ste glasali za njega i koji niste izašli na izbore, GDE JE GRANICA????? Šta ste sve u stanju da trpite, dok vam ne dogovori fitilj???? Šta treba da se desi, da shvatiti da VI niste tu zbog političara, već su političari tu zbog VAS???? I da će političari da se promene, SAMO I ISKLJUČIVO SAMO kada budu svesni da ako svoj POSAO, a bavljenje politikom je posao koji i vi i ja i svi mi finansiramo, ne budu radili kako treba da neće dobiti sledeći mandat. Lepo je neko rekao, dok je ovaca, uvek će biti nekog da ih šiša.

igor

davno nisam procitao ovako snazan komentar.Bravo....o kada bi narod imao usi da cuje i oci da vidi ovakvu besedu."Politicari su tu da rade za narod koji ih finansira"...e moj prijatelju nismo mi evoluirali do tog nivoa,a pitanje uopste i mozemo li da dobacimo.

Nista novo

Izbori u Srbiji su potpuno besmisleni. Treba to ukinuti. Narod se dzabe cima misleci da ih neko nesto zaista pita. Vlast je ogledalo naroda. Kakav narod takva i vlast. Pomiriti se scinjenicom da vas cobani na vlasti mogu posmtrati iskljucivo kao ovce.

SLAVICA

nije jasno da pravim, obrazovanim, kulturnim, beograđanima ne smeta fontana na slaviji, ne smeta stalno propagiranje carevog novog odela, ne smeta prostakluk, pink, hepi, zadruge i parovi, ace i cece, kuce i mace, novogodišnja rasveta za uskrs i 1. maj, pazrušene ulice, nepismeni ministri.....do sutra...ali kako vam to sve ne smeta??? mi u provinciji nikada nećemo moći da se oslobodimo crnog i belog kuka iz zadnjice, ali smo polagali nadu u beograd...a zašto, izbor nije bio nekakav, ili ti nikakav, ali ovaj nas ubi!!!!!

Запитанко с Поуком

Београђани су имали прилику да бирају. Од око 1.606.000 изашло је пола. Добро. Од тих пола, Александар је добио САМО 370.000, мање од пола изашлих, и мање од четвртине од изашлих. ДОБРО!! Ал' што доби 63 од 110 мандата?! Због НЕЗНАЊА публикума! Од 430.000 оних који НИСУ гласали за Александра, око 170.000 је дато онима који нису прешли цензус!!! Ето - ТО ЈЕ ТО! Свуда, па и овде, ширена је лаж да је што више опозиционих листа то боље, како би, наводно, сви који изађу имали за кога да гласају! Нико, или готово нико, НИЈЕ ОБЈАСНИО да је глас дат оној листи која не пређе цензус, у ствари, глас који се прелива и Александру! Па, хајде да бар научимо ту лекцију! Глас дат онима који не пређу цензус се 'прелива' онима који га пређу, и то тако да највећи добије највише!

Goran Medić

Baš mi je pa nešto čudno kako baš u zbiru SNS i SPS da imaju 51 % ...!!!???

Bole

Ne kapiras. SNS-u ne treba niko jer su osvojili 63 mandata od 110. Dakle imaju apsolutni vecinu tj. osvojili su 57.2% glasova u Skupstini. Tih 51% su cista slucajnost. Oko toga se slazu svi pa i opozicija. Ne mislis valjda da su si i Djilas i Sapic i svi ostali ucestvovali u namestanju izbora? Ja ne mislim. To je realnost i treba je prihvatiti. 2 i 2 su 4, ne moras biti doktor nauka da bi ovo shvatio.

RAZOČARANI PROVINCIJALAC

Siguran sam, a mislim da sam 100% u pravu, s' obzirom na masovni sistem " dvojnih " državljanstava i mogućnost "expresnog" dobijanja prebivališta, da na ove izbore u Beogradu nije izašlo više od 35 - 40 % beograđana. Kakvi su to ljudi. Šta se to dešava sa ovim ljudima. Gde je MIRNI 27. Mart. Gde je čuveni SLOBODARSKI Beograd. Taj grad više ne postoji. Može slobodno da promeni i ime. Evo predlažem im VUČIĆEVO. Da ih stalno podseća na njihovog dobrotvora. Ako ništa OBJAVITE zbog apatije i beogradskih APATRIDA. A polagali smo sve nade u njih. Ovi nesretnici na vlasti ne mogu dovesti na glasanje sa strane biše od autentičnig, pravih stanovnika.

Ostap Bender

Ja imam osecaj da ovo nisu stvarni rezultati. Broj izaslih mozda jeste ali procenti po strankama su skrojeni u nekoj kuhinji po tacno zamisljenom planu o tome koje stranke i sa koliko glasova AV hoce da vidi u gradskoj skupstini. I uz najgori pad DS-a prosto nije prirodno da liberalni Beograd njima da 2 procenta. Mislim da je uradjena perfektno izrezirana prevara.

Милијан

После боја копље у трње. Требало би извући закључке. Овде ће бити још доста , баш доста избора. Главни закључак је ипак тај да Александар и поред медијске и остале подршке, свог скакодневног опседања медија с циљем своје промоције, огромних уложених средстава, НИЈЕ добио ни четвртину бирачког тела! Катастрофа! Други закључак је да је Александар много мудрији од опозиционих челника! Упркос очигледном расположењу народа да до смењивања власти дође, он је дошао до 13% гласова датих против њега! Трудио се својски да расцепка опозициони корпус, радио је све и свашта и УСПЕО! 13 мандата је добио од ОПОЗИЦИЈЕ! Тако је добио и тзв. апсолутну већину! Опозициони лидери су, са малим изузетком, НЕСПОСОБНИ да воде било кога а камо ли многољудни Београд! Исход је РЕАЛАН!

A moglo je bolje...

Stvar je jednostavna. Tadić je (ma šta ja mislila o njemu) predao vlast Nikoliću, koji je imao malu prednost na predsedničkim izborima. Mogli su da pokradu izbore. Nisu. Da li možete da zamislite Vučića da uradi tako nešto? Ja ne mogu. Priče da su svi isti, da je ovaj ovakav i onakav su deplasirane. Bolje nemamo. A trenutno krupnim koracima gazimo ka Severnoj Koreji. Čvrsto. Veliki vođa se bahati, arči, deli, kupuje, prodaje Srbiju kao da mu je dedovina. Nama treba vlast koja je smenjiva. Bolje ovog momenta nemamo. To se ne dešava preko noći. Dođu novi, nekorumpirani, stručni i Vučić ode u istoriju. To tako ne ide. Smenjiva vlast koju možemo olovkom zameniti. Vučića, svakako ne možemo. Niti ćemo skoro. Svi veliki politički analitičari ostali da sede kod kuće, jer im niko nije dobar. Slažem se, ima mnogo boljih. Ali koja vajda od toga, kad nisu u ponudi. Prvo oterato ovo zlo, a onda će sve biti mnogo lakše. Ja zaista ne mogu da zamislim situaciju u kojoj se neko bojao Tadića ili Koštunice. Mogli smo biti za ili protiv njih, ali se nismo bojali. Ljudi su u strahu. Čemer, tuga jad. Krezubi, jadni, osiromašeni i uplašeni. To je slika Srbije. NEĆU DA ŽIVIM U STRAHU! HOĆU DA BUDEM SLOBODNA GRAĐANKA OVE DRŽAVE KOJA SME OTVORENO DA IZNESE SVOJE MIŠLJENJE. ZAR JE TO PREVIŠE!? KOLIKO GRAĐANA DANAS TO SME? TO JE VUČIĆEVA DEMOKRATIJA. SMENJIVA VLAST, MA KO TO BIO JEDINO JE REŠENJE. OVA TO NIJE!!!! NE DAVIMO BG JE TEK SLEDEĆI KORAK. ZA NJIH JE U ZEMLJI STRADIJI, NA ŽALOST, JOŠ UVEK PRERANO!

gunđalo

meni nije jasno što je potrebno 110 odbornika....zašto plaćati toliko ljudi, koliko se radi četvrtina od toga je previše...isto kao i u parlamentu ne treba ni četvrtina od 250...

Sasa

Ovakve komentare sam i ocekivao ,od vas ,losih gubitnika.Celog zivota kukate kako ste pokradeni , kako ja bila mala izlaznost na izbore, kako nisu glasali "pravi" Beogradjani ,vec dosljaci i sendvicari.Ma daj bre , otreznite se !!! Velika vecina podrzava Vucica koji je nesto pokazao i dokazao svih ovih godina ! A ne ovi "vasi", kojima su malo pokrali ,pa zele ponovo da dopune nacete ambare.Sramota bre , pisete da je prodao Kosovo i da ide po savete kod Merkelove,a vi svi veliki Srbi i junaci ,kojima je glavno oruzje tastatura.Ajde da vas vidim ,patriote ,koji se busate u grudi , napustite Beograd pa pravac na Kosovo da se pokazete kao branitelji srpske zemlje !!!

Petar Pan

Eto, ovo je Srbija. Parole, bez ikakvih argumenata! Ako Vam je AV dobar, onda ništa. Samo zapamtite ovaj Vaš komentar i setite ga se 2019-te kada AV potpiše pravno obavezujući sporazum sa Kosovom i stolicu u UN. Pa se setite kada se Beograd na vodi zaparloži i krenu prozivke.

Nebojsa

Ovo se nece zavrsiti dobro

Zappa

iako je po satu jutro, sve što mogu da kažem je : Laku noć Srbijo!

Neko

Nista, ostaje nam da pomremo u ludnici, od gladi i bolesti koje vise i nema ko da leci.

Jasar

"Televisa presenta"

Ivan

Osnovni problem naše zemlje je što više nije bitno koliko ljudi glasa.Ljudi pa pola glasačkog tela nije glasalo.Kako onda možemo rećo da je realna želja građana

Милован са СЕЛА

@Ivan: ПОГРЕШНО! Очигледно је да Александар није добио већину ни са овом скромном излазношћу! Проблем је у томе што има 21% гласова датих против Александра, од којих је 13% ПРИПАЛО АЛЕКСАНДРУ! То је кључни проблем! Мудри опозиционари праве СВОЈЕ 'САМО ЗА СЕБЕ'-листе , навлаче наивне и неупућене бираче да за њих гласају, а онда кад од тих гласова ПОЛОВИНА ПРИПАДНЕ Александру - КРИВ ЈЕ НАРОД! Да су сви који су против Александра изашли на једној листи, било би и много веће излазности, јер би успех био известан! Овако, има много оних који знајући ово нису ни изашли!

Iggy

Dzabe se mi drugari dopisujemo ovde. Stiče se utisak da nas zaista nema mnogo, nas koji smo svesni šta se dešava u zemlji. Džaba sve to kada je potpuni medijski mrak u Srbiji učinio svoje ovom napaćenom, mizernom, siromašnom, ucenjenom i kukavičkom narodu. Pa da li je moguće da pored priznanja Kosova, smanjenja penzija i plata, medijskog mraka, novo-uvedenog savremenog fašizma u državi, ovaj narod izadje u ovako malom broju na izbore?! Moguće je zato što su prodali veru za pčjeskavicu, što se Šule kandidovao za gradonačelnika i što se opozicija trudila da se što više razjedini (akcenat na DS i Djb i Dveri pogotovu koji su sve napadali). Tako da drugari nema plakanja, mali Alek ih je sve preveslao, a Vi iz opozicije učite malo i koristite neke njihove metode jer ovako bogami ovaj ima da vlada glat još 10-15 godina. Ajd' prijatno!

Miloš

Nadao sam se nekom prosvetljenju... Uzalud. Lopovi i siledžije ponovo nas napraviše naivnim magarcima. Ja sam '72, imam suprugu i dva sina. Nije nam ovde mesto, ovde naša deca nemaju budućnost. Neću dozvoliti da služe Vučiću! Probudite se, ljudi! Možda ipak još nije kasno...

Jarbol

A gde su rezultati iz Sevojna,Aranđelovca i Bora? Izbori lokalni a naziv pobedničke liste AV što vas voli!?

Pera

Ma kakvi Beogradjani ... takvih ovde vise nema mnoge koje znam su otisli i odlaze. Ovde uglavnom žive došljaci željnih posla ... a sns to lako kupi sve. A bruka je sto je izlaznost bila tako mala mada realno ne zna covek za koga vise da glasa ... sve prazna obecanja.

pp

A šta je sa 800.000 koji nisu glasali. Sram vas bilo od pokolenja koja dolaze. Na sreću ili na žalost, pokoljenja će nam više dolaziti u inostranstvu.

Miki - Kalifornija

Od tih 800000 sto nisu glasali ogroman broj vise ne zivi u Beogradu i Beograd vidja 1-2 nedelje u toku godine ako i toliko. Puno je roditelja koji posecuju svoju decu koja zive vani i provode sa njima po nekoliko meseci cuvajuci im decu. Oni svoj zivot ne planiraju prema izborima. To je surova istina koje ljudi mora da budu svesni. Na ljude koji su otisli se ne moze racunati za promenu vlasti. Neki od njih ce da ucestvuju u predsednickim ili parlamentarnim izborima, ali je to ogromna manjina. Veliki pozdrav.

Bojan

Treba ostati dostojanstven i cestitati pobedniku....Angela Merkel, cetitam na pobedi na izborima u Beogradu!

Dzu Bu Zee Gree

Izvod iz uvodne spice jednog domaceg filma: ``Zapravo sta je sve potrebno jednom gradu da bi bio metropola? Da bude milionski grad? To Beograd ima. Da ima raznorazne manijake, siledzije,perverznjake, ubice, mangupe...?Sve to Beograd ima. I ispunjava uslove da bi bio Metropola. Ali da li ispunjava bas sve uslove? Da li ispunjava glavni uslov? Da li ima sto svaka Metropola ima? Da li Beograd ima svog DAVITELJA? ``

Binsr

Dragi moji Beogradjani, opet ste ispali . . . Zasto? Zato sto je cca 360.000 odlucuje ko ce da vlada Beogradom.. toliko

Povratak Majstora

Samo ovde možeš proglasiti pobedu za gradonačelnika konkretnog grada, a bez konkretnog čoveka sa imenom i prezimenom ! Dakle ko je pobedio i ko je osvojio nesto gradonačelnika Beograda? Ko je gradonačelnik ???😂

Odraz

E to Majstore! Glasaci bez mozga.

Патриота

А где је ту Чеда Јовановић, да се нису можда наљутиле кутије на њега? Не верујем ни једној странци на власти док лопови и издајници не буду похапшени и процесуирани.Због тога нас више од 50% није изашло на изборе.

L

pa ako ne veruješ strankama na vlasti, što nisi izašao da glasaš i promeniš vlast? I ti kažeš za sebe da si patriota, a sedeo si kući jedinog dana kada tvoj glas i patriotizam treba da se čuje i ispolji. Džabe pišeš komentare sada.

Милован са СЕЛА

''Рачун за опозиционе политичаре'': 44.9% гласова изашлих на изборе доноси 63 од 110 одборничких мандата, односно 57.3% од СВИХ мандата! ТУДУМ? А како то? Па лако! 20.9% гласалих бирача су гласали за листе ИСПОД ЦЕНЗУСА! Већина тих гласова (ПРЕКО 12%) се ПРЕЛИЛА код Александра! Све зна наш ОПОЗИЦИОНИ НАРОД изузев тога да ОПОЗИЦИЈА НЕ СМЕ ИЗЛАЗИТИ у много колона! Исмевају Александра што иде у КОАЛИЦИЈИ од 15 странака! Ништа не разумеју! Александар бар зна за то! Господо ОПОЗИЦИОНИ ЛИДЕРИ (изузев ових што прођоше цензус) - НАПУСТИТЕ ПОЛИТИКУ! Политика је вештина јавног делања за своју корист! Ал'ипак је - ВЕШТИНА! А 'заблуделим' бирачима који вероваше да је важно само бити ПРОТИВ, желим да бар нешто науче. Размаженој младежи предлажем да ПРЕСТАНУ са оптуживањем старијих, а посебно пензионера, да су им они криви због чега Александар влада! ОНИ СУ НАЈВЕЋИ КРИВЦИ. Не научише ништа! САМО ГАЛАМЕ!

Anti-Bot-Ox

Sabac za glavni grad:)

Katarina

E, Beogradjani, od vas je sve trebalo sve da krene. Ali, kao sto rece neko ovde - prosecan Srbin je Era Ojdanic, puna ih je Srbija.

Maca

Pozdrav iz Ceske! Mi lepo zivimo, ima da se klopa, izadje, obuce, a i na more cemo dva puta ove godine. Sticicemo i do Srbije nase da obidjemo. Vukoje ostaces sam... Ustvari ti si odavno sam, samcijat, maskote se ne racunaju...

Meastro

Ma nema šta, vidim da svi poleteli za Češku. I ja mogu da napišem da sam na Mesecu ako hoću. Ja sam bar ostao ovde u raspalom jugu Srbije nadajući se da će neka vajda bar od Beograđana da bude ako od nas dole nema ništa. Vidim da ni oni nisu mnogo bolji

Luka

A zaboravili ste možda najbitniju stavku. Smanjuje se broj depresivnih kada procvetate napolju mada vas ponekada čepa nostalgija, naročito prekookeansku emigraciju.

Južni

Beograd se predao.

Ibro

Pratio sam kampanju sve je bilo na strani Vucica, cak i Dodik glasao nrma vam spasa, isto ko nama u BiH,sve je prevara isti ljudi 30g.mladi ljudi nemaju hrabrosti a Evropa voli vlastodrsce na ovim prostorima jer lakse ostvaruju svoje ciljeve. Pogotovo u Srbiji gde zreba da zaokruze neka vrlo vazna pitanja

Krug dvojke

Nije problem u pobedi amatera, problem je sto ne postoji alternativa rezimu. Pa DS i ekipa(citaj ostali patuljci od stranaka) su se "uzuli" vladajuci lopovski pre ovih,da im nisu na vlasti lepo obuceni najlosiji djaci i bivsi luzeri iz "druge sanse", oni bi bili po kazamatima zbog pljacke. Naravno da niko normalan ne moze glasati za ba..u pljackasa...

Lane

novogodisnja svetla u martu sijaju za pobedu naseg vodje - dokazao nam je jos jednom kako je narod navikao da ga jase i trazi jos ! da smo zemlja pravih intelektualaca a ne kupljenih diploma , metropola nocnog zivota i moralnih posrnulih ljudi mozda bi nam krenulo bolje

Kilimanjaro

Cestitam glasacima iz drugih gradova na pobedi u Beogradu.

konačno!

Stoprocentna pobeda koalicije SVI SMO ISTI!

Miroslav

Beograde dobro jutro. A vi beogradjani u tunel da vas vozaju metroom, onih 1000, .... do besvesti i nazad ...

Ivan LA

Kad se preracuna, sa 23% glasova biraca, AV ima apsolutnu vecinu u Beogradu.. Jos jednom, hvala bogu da 2008 odoh iz nedodjije.

Iz dzaka trulog krompira

E ovako ovaj krompir je budjav, ovaj je truo, a ovaj ovde otrovan, ovaj sam izvadio iz klozetse sholje. Izaberite krompir! Za vasu buducnost, Mislite na nju!

Generacijski za**b

Ne mogu rečima opisati količinu besa koju osećam prema svakom učesniku političke scene Srbije. Paraziti najodvratniji, treba da vas je sramota sve - u 21.veku doveli ste do toga da se narod ponižava i prodaje za paket brašna, ulja i šećera. Fuj! Poruka opoziciji: Bahati ste i nesposobni. Niste mogli dalje od sopstvene sujete i ničim opravdanog ponosa. Kolektivno na smetlište istorije i još bolje u zaborav. Poruka za vlast: Gomiletino nemoralnih, bahatih oportunista, svaka čast. Utvridili ste okupaciju zemlje i društva i sad jašite dok možete. Na meni je da se nadam nekom pravom 5. i 6. oktobru kada ćete skupa imati priliku da postanete višedecenijski cimeri! Lep pozdrav!

Sv

Beli je dobio skoro 3 %....zastooooo

Luka

Posle izbora nema kajanja. Kritikovao sam ljude koji odlaze u inostranstvo da čine izdaju ali sam u poslednjih 4-5 godina shvatio kolika sam bio budala. Sistem se ovde ne menja, negativna selekcija caruje a oligarsima odgovara partokratija jer onda menjaju vlast kao čarape. Uz to dodajte strani faktor i funkcionalno nepismen narod koji je ucenjem radnim mestom ili godinama čeka zaposlenje za 200-300 evra i shvatite da je svrsishodnije doprinositi boljitku civilizovane države i kao građanin drugog reda bolje živeti nego 90% Srba u domovini i boriti se protiv vetrenjača čekajući Godoa.

Jorga

Opozicija je sama kriva,imali su sansu i propustili,da su se ujedinili bilo bi egal.

A.B.

Криви су људи у Србији, који имају такву власт и опозицију. Да су људи другачији и странке би биле другачије.

Svetislav Rtanjski

Bilo bi korektno da se doda drugi krug izbora ,zato što je Predsednik Srbije učestvovao u trci za gradonačelnika.

Mare

Ma koji beogradjani.Beogradjani su manjina u svome gradu.Pa tu se u zadnjih tridesetak godina slilo sa svih strana svega i svacega.Ma i pre toga...Kakva metropola,kakvi bakraci.I ne znam,sto ste ljudi razocarani.Kakav narod takva i vlast, i opozicija,i sve ostalo...Mladi,ko ima sanse neka pali odavde,bez osvrtanja.Lupetamo o srpskom ponosu, inatu,hrabrosti,a u 21. veku ima ljudi koji daju amin na 4 godine za dve pastete,2kg brasna itd...Nije problem ni SNS,ni Vucic , vec podanicki,sirotinjski mentalitet.

Diabola

Jos jedan dokaz da smo mi kojima ova vlast nije po meri u manjini, a da su ostali (kakav narod takva vlast) u vecini. U cemu ili kome je problem. U nama definitivno. Manjina smo i moramo se uklopiti. Ustvari sve ovo oko politike nije toliko vazno koliko mi sami tome pridajemo vaznost. Sutra je novi dan, ista meta isto odstojanje!

Stjepana Supanca 15a, czt.

Treba sada gledati u bilborde sa kojih će nam se bar još 6 meseci smejati grbović, gurović, nebojša ilić i dorćolka 5. generacije adrijana krtolica... so na ranu...

Zlatibor

Dal je moguce da ljudi i dalje glasaju za Djilasa i SPS, nece se u ovoj zemlji nista revolucionarno desiti za narednih jos 10 godina min nazalost. Ovim izborima se pokazalo da ljudi 100% ne zele promene.

TATA-TITO!-TATA

Ljudi,opozicija jeste pocepana.Izlaznost je bila slaba ali budite sigurni i da je sve obnuto Vucic bi pobedio.Nema te drzave na svetu gde (predsednik svih gradjana) ucestvuje u kampanji za gradonacelnika.Da je bilo sta poslo po zlu izmislio bi on jos milion biraca,uglavnom morao je pobediti.Sta li smo mi zgresili da nam zivot prodje pod nekim"Milosevicima,Seseljima,Vucicima"?Neka,nek je njima dobro a ti narode ili trpi ili trazi srecu nede drugo!

Idemo

Dobra vest:Šuletov DS je konacno gotov ! Od njih je bio bolji čak i Beli ! Takodje , dobro je što je ( ova misleća populacija ) prozrela ko je opozicija a ko su trojanci ! Konačno se pojavila dovoljno jaka figura , da stane na crtu manitom diktatoru. O kako se sad vide sve greśke DS-a: neprirodni blud iz interesa sa SPS-om, izmišljanje SNS-a, isterivanje Vojvodjanskih demokrata, odbacivanje Borkovih levičarskih ideja ( kad ti je 80% zaposlenih u robovskom položaju !!!) . Naprosto, toliko su postali zaljubljeni u sebe, svoje plavuše, svoj vile, Rolexe , da su oslepeli ....

Ortodox -- paradox

Beogradjani, vi koji večeras ispijate šampanjac u čast pobede vašeg Velikog Vođe i njegove bratije, šta ćete ako jednog dana (ne daj Bože), vaše dete, roditelj, ili blizak prijatelj, završi na operacionom stolu, a zahvat treba da obavi neki dr. sa Megatrenda, koji je totalno nestručan, ali Vođi i bratiji podoban?!! Da li ćete se setiti ovog dana?!! Hajd', živeli!!!

Neko

Ljudi, da li je moguce da ne postoji jedan pozitivan komentar ovde? Kako je onda moguce da su oni pobedili ponovo? Zasto i dokle dozvoljavamo da za nas i umesto odlucuju polupismeni koji su pod ko zna kakvim pritiskom primorani da izadju na izbore i zaokruze sta im je receno. Svi znaju samo da kukaju i da komentarisu, a niko ne zeli da uradi nesto po pitanju svoje sudbine. Ne razumem, zaista.

Šabac

Nemam reci, mi smo ladno u opstini Sabac danas na izborima na mesnim zajednicama ispresavijali sns na vecini mesta, a i na ostalim smo bili egal sa njima jer su podvaljivali liste pa smo imali mnooogo nevazecih listica jer su gradjani zaokruzili jednog vise, a o izlaznosti da ne pricam, rekordno za mesne zajednice... A Beograd 51% izlaznost, sramota.

Nemesis

Znate li ko je naveci iluzionista-nije Dejvid Koperfild nego AV

Contador

Svi oni koji su glasali za cara, uskoro ce ih biti sramota od sebe samih.Pamti i zapamti brate.

Branislav

Ugasite svetlo...predstava je zavrsena...zbogom Srbijo !

Boki

A ima i sorta mladih koji su primorani zarad nekog clana porodice da glasaju bez puno razmisljanja ako bi da im taj clan dobije unapredjenje itd... Na sve to kao i na svim prethodnim dobijaju glasove i na neizlaznosti kao vodeca partija a salju se pozivnice umrlim licima... Na tv ne moze 15 min da prodje nebitan kanal da se ne spomene AV... Plus namestanja itd... nije bas toliko voljen..

Stef

Jedan kandidat nam ja trebao pa svi iza njega. Jedna lista i provera koliko je novoupisanih biraca Srba iz Srpske,Krajisnika,kao Dodik. Postoji inform.da je rec o min.200.000 ljudi. Ti ljudi su svi glasali za AVa!!! Po zakonu o pravu dostupnosti na uvid o onf.od javnog znacaja moze se utvrditi ovo o cemu pricam!Dakle Djilas, Sabic...na posao pa osporite izbore!!!

Boki

Kao prvo naprednjaci obecavaju sve i svasta za 2 do 3 godine, samo praznoglavi penzioneri veruju, ako dozive ima i da zaborave. Ima pfimera mladjih koji praznoglavi po principu radim u nekoj od njegovih firmi, ako ne glasam za njega mozda mi propadne posao pa kako da

AnalfaBOTa

Dosadni ste tom pricom kako penzioneri glasaju za Vucica. Koji je razlog da oni glasaju? Vise glasaju svi drugi, kojima su ponudjeni poslovi, unapredjenja i usluge, nego penzioneri.

Sonja

Evo zašto ne volim generalizacije. Zato što će uvek nekog da uvrede. Imam 67 godina, penzioner sam, izbeglica iz Hrvatske, živim na periferiji Beograda. Šta mislite za koga sam glasala?... E, pa nisam. Ovaj iz pozorišta lutaka što upravlja marionetama ni malo mi se ne dopada (da ne kažem nešto teže).

Mb

Ovo nisu bili izbori i nije bio slobodan jedino moguc iskaz biraca. Ovo je bio ATL izreziran marketing za novac, ovde drzavni u kasu privatne agencije koja je koristila sindrom samoopsesije vodje.

iskreno

Jako me je pogodilo sve ovo, iako nemam pravo glasa u Beogradu. Toliko da razmišljam da se vratim konzumiranju dopa jer se osećam tako beznadežno suočen sa saznanjem da čak i opozicioni glasači nekako ne umeju da razmišljaju ili se ne udubljuju naročito u analize, ne znam kako bih to bolje opisao. Prevashodno su mi depresivne sledeće činjenice, pored naravno toga da je SNS ponovo počistio sve. 1.Opozicioni glasači misle da će drastično promeniti sistem time što će vratiti na vlast Djilasa 2.Janković uspeva u svojoj nameri da grupa ljudi oko njega, od kojih su mnogi kompromitovani, bude jedina opozicija i, kao što se videlo, na predsedničkim izborima ne preza da iskoristi poverenje poštenih ljudi, da bi postigao taj cilj. Mislim da je jako pokvaren čovek, skoro kao Vučić. Uz to, mislim da ima veliki animozitet prema Raduloviću i da mu je glavni cilj u poslednja dva izborna ciklusa bio da skloni DjB 3.Ne davimo Beograd i pokret Samo Jako (ne Beli, on je mentalno nezreo a pritom je Vučićev igrač) nisu prihvatili koaliciju koju je predlagao DJB koja bi, kao što se sada jasno vidi, imala jak dvocifren rezultat. Ovako su sve 3 liste ostale ispod cenzusa. Da su išli zajedno, sigurno bi i izlaznost bila veća pa bi možda i SPS-ov cenzus bio ugrožen, a imali bismo tri opozicione liste sa dvocifrenim rezultatom, pritom bi sa većom izlaznošću i SNS pao i njihovo formiranje vlasti bi bilo dovedeno u pitanje. 4.Koliko god imao loše mišljenje i o jednima i o drugima DS je trebalo da ide sa Djilasom,tako da uz ispunjenje prethodne stavke gotovo nijedan opozicioni glas ne bi bio bačen. Opozicija, čak i kada ne bi uspela da dogura do dovoljnog broja odbornika za formiranje vlasti, pokazala bi konkurentnost. 5.Opozicija kuka na izborne uslove, a nikada ne bojkotuje izbore. 6.Mislim da DjB nikada više neće imati priliku da bude ozbiljan činilac na političkoj sceni, zbog čega možda i najviše žalim jer sam zbog njihovog koncepta politike i počeo da pratim politiku. Posle predsedničkih i beogradskih izbora, sumnjam da ću imati snage više da je ovako strastveno pratim, mnogo živaca sam izgubio, jako sam razočaran što DjB priča nikada neće proći. 7.Radulović u koga sam imao veliko poverenje je uprkos očigledno dobrim namerama uspeo da sahrani DjB, što iracionalnim izlaskom na predsedničke izbore, umesto pozivanja glasača da daju glas bilo kojoj od opozicionih opcija, što upornim napadanjem Šapića umesto SNS-a pred ove beogradske izbore. I eto, verovatnom sam slabog karaktera, pa posle ovakvog stresa ne mogu da sprečim sebe da se vratim dopu koji će da ubije veliko razočaranje koje trenutno osećam, ali zaista ne mogu da podnesem da se nešto što smatram za ispravno tako lako raspadne. pozdrav, moram da se vidim sa dilerom, odavno se nismo "družili".

007

Imaćemo metro!

Ivo

Možda jednog dana i stvarno dobijem zemlju gde se lepo živi bez korupcije i kriminala, do tada nažalost moraću da je tražim negde po svetu...

tuki

Ne postoji zemlja bez korupcije i kriminala. Korupcija i kriminal su uvek i nužno u sprezi sa vlastima. Pre svega zato što su ekstremno prirodne pojave. "Ja tebi ti meni" je čista priroda. Takodje kriminal je poriv koji 90% ljudi gaji zato što nema uslove u kojima može da ispuni svoj životni smisao. Svakodnevni trening, lov i borba sama po sebi... Zamisli sebe pre 1000 godina. Kako bi ti izgledao život? Država kontroliše i vodi ceo proces. Samo što u nekim zemljama to ide apsolutno iza kulisa i ostavlja se narodu vise para kako ne bi osetila negativne fragmente celog dogovora. Dok smo mi toliko opljačkani do sada da nema odakle da se čupa pa se uzimaju delovi plate i penzije. Eto, sada si naučio nešto.

tomislav

Život u inostranstvu je daleko lepši. Ja sam otišao pre dve godine sa suprugom i ne žalim od tada. Ovaj jedan život je sve što imamo, ne treba ga traćiti na sredine u kojima nama srodne ideje ne uspevaju.

Zoki Vracar

Ovaj Beli je i prvi put bio losa fora a sada se opet pokazalo da ima 2,3% nepopravljivih du*eglavaca...

Zox

E gospodo Beogradžani, za vas su Paraćin i Šabac moralne metropole!

Monika

Kratko i jasno 👏👏👏

Neki

Pozdravio bih vaš uz neki dodatni komentar. Ne samo po broju građana i površini - sa ili bez AP pokrajina(bivših regiona i krajina) Srbija je srazmerna 1om mega polisu ili metrpoli, alii u Srbiji vlada i manipuliše centralizam svih nivoa i subverzija. Opet i povhale samodgovornima.

Sasha

Kao sto rece Mladi: "... zato sto nas zabole uvo da glasamo za lopovcine vise bilo koje boje. Evo vam Srbija na poklon, pa se slikajte sa njom, radite sa njom sta hocete. " Ja sam '62. nisam mlad ali isto mislim.

velibor

to "svi su isti" je parola koja vucica i drzi na vlasti. ako oduzmes botove i batinase, to je sve sto on ima. a tako se lepo primila kod nas da je to neverovatno. ajmo lepo svi da razmisljamo crno-belo. jedan bit informacije, ne moras puno da razmisljas. realno, ako uvedes neku razmeru u celu pricu postaje previse komplikovano za nase male mozgove. krao je DS. ali ako se ja secam, najveci skandal za koji su ih optuzivali je most na adi i njegova cena od 100-200 miliona evra. a sada slusamo da se tih 3-3.5 MILIJARDI za beograd na vodi vadi iz koridora i generalno iz nasih dzepova, a ne arapskih. mozda je samo prica, ali ni za most na adi nisu izneti bilo kakvi ozbiljniji dokazi, vec samo prica, i prica se primila. znaci imas 3500 miliona i imas 200 miliona. 17.5 puta je jedan broj veci od drugog. al stavimo znak jednako. al znas za sta ne mozes da stavis jednako? to sto sada svi drhte da rec kazu protiv vucica. sto ljudi zbog objava na fejsbuku dobijaju otkaze, kao i njihove porodice. iskreno, ne secam se da je iko imao neki strah da ospe po tadicu drvlje i kamenje. kome je situacija danas i situacija pre 7-8 godina ista, taj nista bolje nije ni zasluzio od vuciceve vlasti

Sirijac

E pa baš lepo što su SNSovci dali šansu i imigrantima da učestvuju u izboru. Sada očekujemo i da će ih biti u skupštini grada?

Manojlo

Možemo kriviti Tadića što je reinkarnirao Dačića i Vučića ignorišući zakon o lustraciji. Ali, opet, Merkel je 2011. godine u Beogradu od njega dobila NE što se tiče Kosova.

Mb

Nije kanzelarka Nemacke dobila odgovor od frustriranog Vucica, niti Dacica niti DSa, vec je Nemacka zvanicno saopstila i preko Ambasadora potvrdila da je unutrasnje pitanje Srbije. Nadalje, od nas niko nije trazio ni da ni ne, a ponajmanje od marketera Vucica ili Tadica, vec je celnistvo srbije potpisivalo i potpisuje, nazalost se pogadjalo i pogadja, bez znanja nacije.

ostavi

Merkelovu na miru. Da je DS, kao što nije, protekle četiri godine radio na sebi, da je sklonio Šutanovca, Mićunovića, Jerkovu, da je imao u parlamentu bolje pretstavnike od Keneta, ne bi Vučić imao šansu da glatko prođe. Šutanovac, Živković i Tadić da prođu cenzus?! Neozbiljno, sa razlogom su kažnjeni. Vučiću mogu da čestitaju, pripremili su mu skelet za dobijanje izbora, on ga utegao i savršeno iskoristio. Kada napraviš 150 državnih agencija, ej, a Nemačka ima jednocifren broj, ne može Merkelova da bude odgovorna za rezultate. Da li je DS ili bilo ko drugi imao kontrolore koji će reći da treba da se udaraju recke da bi se znala izlaznost, ali ne može da se upisuje redni broj glasača?! Merkelova kriva što su kutije čuvali rođaci za dnevnicu, a ne dobro obučeni kontrolori?! Nije li Šutanovca, Đilasa, Šapića, Obradovića, Rasulovića stid svog neznanja? Ej, glasač uočio nepravilnost i napravio skandal, a kontrolori nisu reagovali!!! Lako je prebaciti odgovornost za nekoga ko ni za šta nije kriv, teško je priznati sopstvenu krivicu.

Mačka

da, I onda je uvredjena nemica nasla ruznijeg al poslusnijeg decka.

Milojko

E zato vise ovi iz SNS po prigradu. Daju nove minibuseve za zaseoke bez ulica! Zelim vam gospodo iz svih prigradskih naselja da svi budete direktori i da vasa deca budu vasi zamenici i da ova zemlja postane ne zemlja seljaka vec zemlja glupaka! Konobare za direktore! Kakvi bre drzavni fakulteti! Ukinuti ih!

Zoran

Užas,pravo i pravda ne postoji u Srbiji.

Mladi

Da li znate zasto niko od maldih ne glasa? Pa zato sto nas zabole uvo da glasamo za lopovcine vise bilo koje boje. Evo vam Srbija na poklon, pa se slikajte sa njom, radite sa njom sta hocete. Mozda se i vratimo kad umru sve generacije rodjene do 1975. , a nesto mi se cini da ce se i ovi sto ostanu korumpirati do tada, pa idemo ludilo ponovo. A ovi sto moralisu oko odlaska. Idemo ljudi tamo gde nam je bolje, gde ne moramo da dokazujemo diplome preko stranke, na poslu da se ne dokazujemo po mitinzima, od plate da mozemo da osnujemo porodice, a ne kao slepci od 35 godina bez dece i porodice da zivimo, eto vam i odgovora za natalitet. E da, treba uvesti zakon da se sa penzijom oduzima glasacko pravo. Imate sada izbor, mladi ili penzioneri.

U Komunizmu Cemo Svi Ziveti U BG

osnujte stranku trudite se i napravite svet po svojoj meri.

Petar

Zato nastavite da ne izlazite i tako glasajte za lopovčine koje su na vlasti. I naivno se nadajte da u tim "mladima" nema lopovčina koje će takođe biti na vlasti. A dotle, srećno sa kukanjem kako je država sr.

Radmila...

Sraman komentar od jednog mladog coveka.Moje najstarije dete je 75 godiste, prema Vasoj zelji za malo je prevagnulo da ne bude na listi za odstrel.Jeste li razmisljali o tome da su svi stari bili mladi i da ce svi mladi biti stari.A Vi mozda sebe zamisljate kao Dorijana Greja.Da napomenem da sam i ja veoma razocarana rezultatima glasanja i mogla bih da nalazim krivce kako u delu penzionera tako i u mladima koji su zbog neodgovornosti,lenjosti i nezainteresovanosti ostali kod kuce.Ipak nedisciplina i neshvatanje ozbiljnosti su doveli do ovoga sto nam se desava.

Mladi2

U komunizmu...ne pada nam napamet da osnivamo stranke i da svoje najbolje godine zivota protracimo u borbi za necim sto se do sad nije ostvarilo, niti ce u buducnosti.Ko hoce da zivi u Srb.nek zivi, ko nece, pasos u ruke i borba u beli svet!

SM

Što si se ograničio na 1975-tu? Kada pomru svi, a vi ćete, naravno, živeti večno, onda se vratite..a ne morate uopšte...

'75 godiste

Ne mozete svi da odete. A oni koji odu ce ostaviti za sobom porodice i prijatelje koji ostaju ovde. Strasno je sto su mladi ljudi nezainteresovani za politiku, i sto nisu svesni kolika je snaga ljudi. Pa u te zemlje, u koje zelis da odes, one su takve jer na izbore izlazi 80% gradjana! Tamo ljudi shvataju zasto je vazno izaci na izbore. Sa tim stavom ti vise pripadas ovde nego moji roditelji koji su '41 i '42 godiste, i danas su glasali protiv SNS, jer zele nesto da promene.

Vesna

Neistina. Imali ste za koga da glasate. Imali ste inicijativu mladih ljudi koji nisu lopovcine. I niste ih podrzali. Zasto?

tony

vidi bate, ima nas normalnih a rodjenih pre te ‘75-te. uglavnom smo kidnuli iz srbije posle izgubljene bitke sa milosevicem. to sto si napisao mi smo skapirali jos onomad i utekli. jednostavno - protiv vecine ne ide.

Ortodox -- paradox

Znaš sine, šta bi na tu tvoju izjavu odgovorio jedan stari komunista, učesnik NOB-e? Citiram :" Kada nama nije bilo dobro, uzeli smo puške i otišli u šumu!" Mislite o tome! Najlakše je predati se bez borbe!

Nenad S.

Sramota je ne boriti se za rodnu grudu i u bekstvu videti bolju šansu nego kid svoje kuće. Ja sam '71. godište i mi smo Slobu oborili, godine su nam trebale, ali smo želeli bolju zemlju a ne tuđu zemlju kao dobru. Razumem tvoj stav, teško je ovde, ali ga ne odobravam.

Milan

samo kukaj i filozofiraj a nemoj da glasaš. Ti i tebi slični drže naprednjačku stoku na vlast. Ja sam'73 i od'89 se borim protiv diktatora. Po najvećim sankcijama sam osnuo porodicu i nisam kukao ali sam se borio i borim se i dalje, sad sa svojom decom.

Slučajni Prolaznik

podrzavam te za sve sto si napisao, sve si upravu. U jednom se ne slazemo, mladi ne treba da beze nego da menjaju stvari. Ja sam sa 14-15 god poceo da se interesujem za politiku i bio aktivista DS-a, kasnije i clan, u Otporu od samog osnivanja.. Zasto? Zato sto smo ziveli lose, mnogo gore nego vi sada i hteli smo nesto da menjamo i uspeli u tome, smenili diktatora, ali i doveli lazne demokrate na vlasti, sto tada nismo mogli znati. Vi danas znate mnogo bolje nego mi onda, cak i bolje uslove imate, a potpuno ste inertni. To nikako ne mogu da shvatim. Svi zele da pobegnu iz Srbije (i ne krivim ih, zelim i ja), ali poenta je da se ovde zivi bolje a ne tamo negde. Jedino mladi to mogu da promene, a mladi su maksimalno nezainteresovani, tako da nam ostaje ili da kukamo ili da se pakujemo.

Pele

Ne može baš svako da ode. Vi takvim stavom pomažete da najveće "lopovčine" uspostave sistem nesmenjivosti. Svaki sledeći ciklus biće gori od prethodnog. Svaka čast na mudroj odluci.

Mladi2

U komunizmu...pa osnuj ti stranku, pa protrcaci najbolje godine svog zivota pokusavajuci napraviti nesto sto nikad nece uspeti, kao sto nije ni do sad, niti ce u buducnosti.Mi necemo, dosta nam je laznih obecanja, nemorala, korupcije, kriminala, svega!U ovoj zemlji su ostali nenormalni jer su normalni odavno otisli!I kad mi neko kaze, sta ti mislis da ce ti u belom svetu biti bolje, ja mu odgovorim, da, u odnosu na Srbiju ne moze biti gore, jer ovako propala zemlja samo na ovom prokletom Balkanu postoji a mi smo epicentar prokletstva.A vi ako sebe smatrate normalnim, a jos ste u Srb.zapitajte se!?!

Milan

Kakvi mladi, takva i vlast. Gde ste na izborima, spavanje do podne pa u kafic. Onda, ajde da se sprdamo da glasamo za Belog. Za vas i jeste da idete preko, tamo vam nece dati da idete na izbore, tamo ce to da rade pametniji, a vi cete samo da radite.

Zlopamtilo

Jako glupo i prilično plitko .Prvo slažem se da je izbor ovakav i onakav , nije sporno ali od neke tačke , nekad mora da se počne .Nisu svi po rođenju lopovi od neke godine koju neko odredi iz nekog svog razloga , nijedna generalizacija ne vodi ničemu .Drugo , upravo sa ovakvim razmišljanjem računa svaka vlast koja je zaposela fotelje a kojoj smo mi glasanjem a mislim još više NEGLASANJEM dali legitimitet .Treće nije sporno to što neko ide negde gde proceni da mu je bolje .to se dešavalo od kad je sveta i veka tako da tu nema mesta bilo kakvom moralisanju ali isto tako nema mesta moralisanju , mračenju ili malicioznosti bilo koje vrste ako je situacija na izborima takva da pola naroda , pola biračkog tela NE UČESTVUJE i dešava se da ovi koji pobeđuju to postignu sa polovinom od polovine izašlih na izbore dakle sa osvojenih dvadesetak posto glasova statističkim operacijama vlast dobija apsolutnu većinu u realnom svetu dok nama ostaje pljuckanje po društvenim mrežama odnosno u virtuelnom svetu .Na kraju , pozdravio bih tu polovinu koja neće da glasa i poželeo im puno , puno zdravlja kako bi mogli dugo i u potpunosti da uživaju u onome u čijem su stvaranju učestvovali odlukom da urade ništa .

Bg

nisi u pravu za starije, veruj mi, ni ja koji sam 69, ni moj stariji brat, a ni nasi roditelji nikad nismo bili od te sorte koju navodis. Uostalom koliko klinaca imas u strankama na vlasti? Nemoj da delis narod na ove i one, jednostavno takvi smo kakvi smo, malo tupavi, malo alavi, malo sebicni, ali zato svi uvek najpametniji i strucnjaci za sve. Iz mog ugla gledano, odavde treba paliti sto pre negde gde je vec sve kako treba, jer je ocigledno da se ovde nece nista i nikad promeniti

Krle

Meni nije jasna jedna stvar,protesti moze a glasanje ne????Pa mnogo je jaca ta olovka,kojom zaokruzujete bilo sta na listi od pistaljke,kad dodje do pistaljke,kasno je.A druga stvar,stvarno je tuzno i istinito to sto kazete,napolje gde nam je bolje.I meni je evo punih 40g,neosecam se uopste matoro i razmisljam da odem.Samo je jedna stvar gadna,tamo negde nikad necu naci iskrene i dobre prijatelje kao ovde,a svi i da odemo,tesko da cemo se tamo druziti isto kao i ovde.I stvarno je najbolje resenje,kao sto covek kaze MLADI OSNUJTE STRANKU i trudite se da ne postanete lopovcine,kad osetite vlast!!!

Rade

Pa vi mladi ste "doveli" Vučića na vlast, jer već 6 godina sedite kod kuća na dan izbora, niko vama nije po volji, čekate da se desi neko čudo. Niko osim vas neće promeniti stanje. Kukate na svoje bake i deke kako poslušno glasaju za SNS i SPS, a vi koji svojim glasovima možete da im parirate, vas to jednostano ne zanima. U tom slučaju nemate moralnog prava da kukate. Ja sam već 10 godina posmatrač na izborima, na jednom istom biračkom mestu, i zato veoma dobro znam šta i o čemu pričam. Juče sam najmanje video birača mlađih od 25 godina, nešto više onih od 25 d0 40, a najviše onih od 50 do 80 godina. Posle se pitajte zašto je takvo stanje u družavi. Promene treba da krenu od vas, ali vi sedite po kafićima, glasate iz sprdnje, kako neko reče, za kojekakve liste, mislite da su izbori zato da bi mi posmatrači uzimali dnevnice. Današnja omladina je politički nepismena u velikoj meri, oni ne shvataju osnovne stvari. Posel kukate! Pitam ponovo sa kojim pravom?!

Ana

Dragi moji Beogradjani, vi koji niste izasli na glasanje jer ste "iznad toga", da li vam je sada srce na mestu?

Jok

Jel potreban komentar? Uvesti kazne za neizlazak. Ali ko da uvede takav zakon kada im ne odgovara.

Zrno peska

E sad podrska Aci gajbici da spusti jos minimalce, poskupi struju i gradski prevoz, ma sve da poskupi, penzionere da ne dira ionako su ojadjeni, ukine i ono malo pomoci trudnicama i ostalim problematicnim grupama, pa ako im je dobro onda stvarno nista

smesni su

i andrej da pokupi jos vise firmi

Stjepana Supanca 15a, czt.

Najteže je prihvatiti istinu da je prosečan Srbin Era Ojdanić, a ne Cane Partibrejkers...

Djordje

Pa dio populacije koji bi zelio da je prosjecan Srbin Cane to shvata, dok ovaj drugi dio, mnogo veci dio zapravo, s tim da sebe vide u Eri nemaju nikakav problem.

Bg

Bravo

Krle

Video sam par snimaka sa biralista,nikog mladjeg od 30 godina.Mladima izgleda odgovara Srbija ovakva kakva jeste.Ili u Srbiji i nema mladih vise,mada posle predsednickih izbora na protestima je obecavalo da se nece desiti ,ovo sto se upravo desilo,pitam se gde se zagubila sva ta omladina danas???

Imam diplpmu al sam na minimalcu

Pazi ovako, ja sam glasala, nebitno za koga vazno da nisam za "pobednika", ali imam gomilu vršnjaka koji nisu glasali, neki jer odlaze za koji mesec, jer ih ovde ništa ne drži, a drugi jer rade po 2, nekad cak i 3 posla, pa ne stižu. No realno, mi smo ovde manjina, ne očekujte samo od nas da podignemo neku svest cele države koja se većinski sastoji od ljudi koji više nisu radno sposobni ali idalje moraju da rade zbog predivnog stanja države.... Ma meni više ništa nije jasno, osim da sam 4 godine j...a mozak na faxu, da bih sad gulila 10 sati dnevno za 25000.

JA

Ja imam 23 godine, i svaka osoba iz mog kruga ljudi, koj nije mali, je glasao. Racunajuci i moju baku (86) i deku (93) koji su glasali za Djilasa. A ostatak gde je, to bi trebalo malo vi stariji da stavite prst na celo i malo da porazmislite kako vaspitate decu i kakvu poruku saljete mladima.

Nije potrebno znati

Pa 3.5% koliko je osvojila inicijativa Ne Davimo Beograd je zapravo vise nego sto je bilo na protestima... To je otprilike 30000 glasova... Toliko i bilo na protestima, verovatno manje.....

Milutin

u inostranstvu ili se spremaju za isto.

Manojlo

Mi iz Srbije očekivali da od Beograđana krene spasavanje Srbije. Od onih kojima je izborno mesto u ulazu pored. Mi, kojima je izborno mesto podno sedmog brda. A oni, jedva izađe svaki drugi. Sram vas bilo, gospodo!

Jadranka

Medijskim mrakom, zloupotrebom predsednicke funkcije u partijske svrhe, stvoreno je mnenje da nam ovaj donosi raj a svi ostali beznadeznost. Slika drustva je nasminkana do usijanja, a stvarnost jadna. Posle 35 godina staza u rangu Viske spreme sa pravosudnim ispitom zlocinacki mi je otet deo penzije koju sam uplacivala kao advokat i kako da nazovem vladajucu ekipu do lopovima visog kalibra.

Beba

Ponosna sam , živim u Šapcu.

Mijajlo

Pozdrav za Šabac...

Babej

takodje, jer ne moram da trpim sns ba..u. Zalim beogradjane ali sami ste krivi. Opozicija nije smela da ucestvuje na izborima na kojima nemaju jednake uslove svi! Kad cete to shvatiti? Gde vam je dostojanstvo i zasto igrate unapred izgubljene partije pod njegovim nemoralnim uslovima? Ono sto je dobro za neke je sto su dotakli dno i sad samo mogu gore ka vrhu. A ovi sto ce par dana da sire treba da znaju ko visoko leti nisko pada i tresne o zemlju. Ima takvih primera iz istorije gde jedan zgrabi svu vlast i poluge drustva. Lose se zavrsilo, svedoci istorija.

Посматрач

Завидим! Поздрав, и да се не мењате!

Lukijan

svaka cast slobodarskom sapcu

Savo

Nego do kad jelka ostaje u centru?

Nemesis

Do 2022 godine

Wu

zauvek. Dobili smo je na poklon

St. Leo

, svim Beogradjanima koji nisu našli za shodno da izadju na izbore a mogli su, kojima su svi isti, dabogda vam žika šarenica ili irena vujović bili gradonačelnik i gl. menadzer...

Radovan

Beograđani? 51% izlaznosti?

Mijajlo

Ovo je dokaz da je Beograd postao Srbija. Mislim na Srbiju bez Šapca.

dragon

Pozdrav iz Šapca.

Redovan citalac

Evo kod mene vatromet! Dodje mi da skocim kroz prozor!

Istoricar

Kad neko zeli da propadne, onda ga treba definitivno i gurnuti u provaliju...

Marko

Čiča, Potpuno si u pravu. Sina viđam samo preko Vibera. Otišla je skoro čitava njegova generacija.

Student

Sve čestitke na pobedi SNS-a, a ostali imaćete dosta vremena da sumirate rezultate!

putnik kroz vreme

Da, oličenje demokratije i vladavine prava...crni džipovi bez tablica, ucenjeni prevoznici sa kombićima, paketići, kupovina glasova, veliki broj medija...tako bi pobedili ti i ja....sve ovo Evropa gleda kroz prste dok se ne reši Kosovo...a posle videćemo

Nenad

Nije ovo sunovrat samo Beograda vec cele Srbije....Ovo je vrhunac jednoumlja,obmane i iluzije....A to smo i zasluzili....Pod ovakvim uslovima izbornim i medijskim lincom svakog ko pokusa da misli svojom glavom se ne izlazi na izbore...Za uslove se mora prvo izboriti a ne ici na politicko streljanje...

zliZo

Valjda je to i bio primarni zadatak tih 20 stranaka?!

Maymoon

Odradili su ga za desetku...vladajuće partije, sa 51% podrške birača imaće skoro 2/3 većinu u skupštini grada. Još jedna opaska, drugari iz SNS-a su nas odradili na foru samo tako, velika izlaznost je na kraju, zapravo, ostavila 20 lista ispod cenzusa. Neverovatno je da u celom opozicionom, građanskom, kakvom god, bloku mislećih ljudi, nije bilo nikoga ko je mogao da predvidi ovaj scenario. DS naseo na ideju da će da osvoji 8-10% (kako je moguće da njihova, interna, analitika toliko omane, samoljublje, šta li?), DJB-Dveri neko slagao da će koalicija nastala iz natprirodnog b..da da pređe cenzus? NDB umislili da je ostalo dovoljno građanskog biračkog tela koji neće glasati za Đilasa (to je isti front, ljudi moji, to znaju tinejdžeri, ne treba to da se crta)? Niko od opozicije se ne obraća penzionerima, niko se ne bavi mladom populacijom i studentima koji velikim delom apstiniraju? Nefer uslovi u kampanji? Gde je bio poziv na bojkot, na promenu tih uslova? Kome je u interesu ovako suicidno ponašanje onih koji tvrde kako umeju da misle i "vide dalje od nosa"? Beograđanima svakako nije. Vođa nam se smeje večeras u brk konstatujući da su osvojili više (!) glasova na ovim gradskim izborima nego on na predsedničkim!!! Kakva god da je prevara iza, nije mogla biti ovako veličanstvena, izvinite, drugari, potcenili ste protivnika, n-ti put u poslednjih 6 godina.

Pjer Garkon

Za ratluk vise

Ortodox -- paradox

@ Iza brda. Kad vam je toliko teško, zašto podržavate ovu vlast?!! A, to za unutrašnjost, maline, setve, žetve i šta sve još pominjete, morate imati na umu da su plate u Negotinu, Užicu, Čoki, Vladičinom Hanu......od 15 -- 20.000 dinara, ako ste uopšte zaposleni! Pri tome potrošačka korpa staje preko 60.000 dinara, pa vas molim da mi nađete stručnjaka iz ekonomije, ili dobrog matematičara koji bi uspeo da izbalansira prihode i rashode! Uzgred, mislim da niste Beograđanin, već neko iz unutrašnjosti, ko je upravo ppbegao od provincijske bede i nezaposlenosti, tu ste se uhlebili i podržaćete sve, samo da biste ostali tu gde jeste!

Pt

Cestitke pobedniku I njihovim organizovanim I disciplinovanim glasacima. Postovanje svima koji su izasli na izbore I iskazali svoje misljenje. Nepostovanje onim koji nisu glasali i nisu iskoristi svoje ljudsko pravo I na njima je najveca odgovornost za ovakve rezultate.

Aca

Tražili ste gledajte....

Mihajlo

svi su penzioneri izašli da glasaju naročito oni koji su za vučića, a omladinu to ne interesuje, mrzi ih po hladnoći da izlaze. E pa ni ja vam neću više glasati, pa neka vučić bude doživotno predsednik svega.

Komšija sa zapada

Ništa ne brinite! Najgore tek dolazi.

Pjer Luiđi

E baš mi je drago za DSS i Šapića, saučešće i iskrene čestitke :):):)

Sanja

Jedino resenje za ovoliko posrnulo i kompromitovano drustvo je "NAPUSTITI OVU ZEMLJU STO PRE"!

Realista

Napustiti je gde? Svi jedva cekaju da im mi dodjemo...

Sosa

zahvaljujuci svemu ni to nam nije moguce sa pasosem ove lakrdije od zemlje

Robi

Moje saucesce Beogradjani.

Мирјана

@Robi, хвала. Надам се да сте искрени а не ...?

Brka

Beograd je jedno veliko selo.

Zorann

Izbori su uvek bili pokazatelj da je vecinsko stanovnistvo primitivno. Glasati za lazljivu, bahatu i nesposobnu vlast je pokazatelj strukture glasaca. Demokratske snage su pobedile Milosevica kad su ratovi pogodili i veci deo naroda. Ovo je jos jedan poraz normalne Srbije i sledi nam dugacak mracan period. Laku noc.

Ortodox -- paradox

@ ona Realni, nerealni -- svejedno! Ova ba*ra će vladati do kraja vremena, do kraja Srbije, do kraja nas.......Ja lično, veceras mogu samo da budem ponosna, zato što sam žiteljka jednog divnog, slobodnog grada na obali Save, gde ni radikali ni naprednjaci NIKADA nisu bili na vlasti! A, Beogradjani........ bolje da ne komentarišem!

Alan Ford

Na žalost sudbinu I budućnost nam određuju nepismeni gledaoci pinka I polupismeni čitaoci informera, zato što oststak populacije mrzi da ode do birališta I odredi svoju budićnost. Treba se pomiriti sa tim da bez obzira na steknuto obrazovanje I titulu mi smo izgleda zemlja polupismenih ljudi, koji nasedaju na demagogiju ministra stefanovića Iaži I podmetanja predsednika vučića

Eh bre

Gde ste sada urbani Dorcole, Vracaru I ostali? Gde si sada urbana elito sto sve znas!? Sramite se!!! I nije vam On kriv, sami ste krivi sa sve opozicijom koja ne postoji vec godinama!!! Pa cik probajte da se smejete I dajete pausalne analize kad opet izadjemo na ulice!!!

dragan

Tužni i najtužniji Beograde. Tobom komanduje kamarila neobrazovanih drparoša koji na vidiku imaju samo svoje lične interese. Izbrojte godine koje vam predstoje sa ovima i ovakvima. Doći će vam i 2022 godina pa ćete se setiti ovih dana. A moglo je da bude i drugačije, bolje ...

Mira

Izaslo 51% glasaca? Sta je sa ovih 49%? Otisli kuci za vikend?

Deki

Kladionica. A neki su, da, otisli kuci za vikend.

Petar

U inostranstvu su. Probudi se, cele generacije su otišle.

Vanja

Kad se oduzmu glasaci iz autobusa, manipulacija nad listicima, ja sam ubedjen da sns bi imao 30% sigurno, sto je opet vise od svih, sto znaci da bi opet pobedio sve ostale.A to govori da ovaj narod ustvari podrzava ovaj sistem i da mu odgovara ovaj nacin vladanja.I dodjem do zakljucka da ova Srbija ima jedno veoma bolesno drustvo, i da je pitanje da li moze da se izleci...

Milica

A šta ćemo s onima koji su morali da glasaju zbog radnog mesta? Ko zna koliko je takvih. Teško da bi imao 30%.

@Milica

Sve dok bilo ko bude glasao zbog radnog mesta ovako će nam biti. Neko te ucenjuje, daš otkaz i kraj. Uvek postoji izbor, samo je pitanje da li želimo da ga napravimo! Svi bi ovde da igraju za dark side samo kad bi mogli, zato smo tu gde jesmo! Najbolje bi bilo kada bi neko drugi mogao da se bori u našim revolucijama dok mi čuvamo svoje sigurne poslove i otplaćujemo kredit za auto.

dragan

Blago dziberima sve je po njihovom

Tanja

Ej,jadni li smo mi,kad su nam ovakvi rezultati izbora.Gotovo je i sa Beogradom i sa Beogradjanima

Mile

Sto gore, to za Srbe bolje..

Oo oO

Ja se iskreno nadam da ovo nije izborna volja beogradjana, a ako jeste, stidim se, od sada neću da se izjašnjavam kao beogradjanin, a sve kritike na račun beogradjana ću velikodušno da podržim i pozdravljam...laku noć!

iz godine u godinu

Dokaz da Beogradjana ima sve manje a Sns zaposljavanja iz svih krajeva Srbije sve vise

69

Ovo je moje poslednje oglašavanje..pozdrav svima koji smo gubili vreme na ovim stranicama. Zabole me više za ovaj narod,državu,političare...ne kupujem više novine,gledam emisije tipa ,,Memedović,, a ovima koji su glasali SNS ,želim sve najbolje, što gore , meni će biti lepše da gledam marvu kako propada. Pozdrav i srećno.

Uros

Uzivajte u svojih 500-2000din....prokletinja od nacije....

Bane

Najjače da sad konačno imaju za net da pročitaju ovo i opamete se.

GORAN

Jadan li si Beograde,pa ja sam kao provincijalac mislio da je u BG preko 1.5 miliona postenih ,nekorumpiranih i vecinom obrazovanih gradjana,ali izgleda da se dosta provincijalaca"seljaka"doselilo u bg,tako nam i treba,gazi Vucicu ove dj.....le u Srbiji koji te glasaju iako si unistio Srbiju,od privrede ,pravosudja,zdravstva,a pogotovu sudstva,preko javnih i drzavnih korumpiranih preduzeca,sve si to zacinjeno od strane AV OTIMANJEM OD 700 000 PENZIONERA PREKO MILIJARDE EURE ZA OVE 3,5,GOD KOLIKO NAS PLJACKA OD PENZIJE I PLATE PROTIV USTAVNOM ODLUKOM K.............G USTAVNOG SUDA,GOTOVA SI S..........O,NEMA TI SPASA

Problem

Problem nisu Beogradjani nego podstanarski dodjosi

Profesor

Opozicijo, mozda ti sad dodje iz du*eta u glavu, da BEZ UJEDINJENJA NEMA NISTA...

Poznavalac

Drugari, ovi rezultati jasno pokazuju da je za izlaz iz mraka, potreban samo pasos. Srecno

Ortodox -- paradox

Dragi Beogradjani, hvala vam -- sahranili ste Srbiju, zabili ste poslednji ekser u mrtvački sanduk! Iznenadjena? Pa, nisam. Vi ste oduvek bili onaj deo drustva, koji je živeo udobno i uljuljkano, na uštrb provincije. Bili ste i ostali podanički i kukavički nastrojeni, a kad je trebalo osvajati slobodu, to su činili Čačak, Niš, Šabac, Valjevo, Novi Sad...... Zelim vam da dozivotno imate SNS, Vučića, Dačića, Vesića i Malog na vlasti, zelim vam još mnogo fontana, jelki, jarbola, Savamala, nebodera na vodi...... Možete otvoriti šampanjac, živeli!!!

Ona

Mislis li zaista da su rezultati realni???

Iza brda

O cemu Vi pisete? Voleo bih da ste mesec dana u mojim cipelama ovde u Beogradu. Takav mi je posao da radim sa opstinama iz Srbije, da ne kazem sa unutrsnoscu. Posle 11 ne mozete ikoga da nadjete, dan pre i dva dana posle crvenih dana u kalendaru pola opstinara nema na poslu, u vreme setvi, zetvi, branja malina i ostalog voca, opet pola opstine nije na poslu...Unutrasnjost ima svoj protokol i ritam, svoje zakone koji ne mogu da budu odrzivi u gradu. I u celoj oboj prici, Vama su Beogradjani krivi.

Bravo

na zalost sve tacno napisano. Beogrsde moje saucesce!

jazzy

svaka na mestu

Gr1

Loznicanka sam, u Beogradu trenutno zivim, dakle licno me ne pogadja Vas komentar, ali zbog istog treba da se stidite. Da li zaista mislite da je ovo realan rezultat? Jeste li svesni koliko je mahinacija bilo danas i prethodnih nekoliko meseci? Za trenutno stanje u drzavi nisu krivi Beogradjani, vec neuki, naivni, primitivni i gladni pojedinci kojima su Vucic i kompanija isprali mozak, ali isto tako i obrazovani, mladi, tihi i lenji, nespremni da se mrdnu iz fotelje, ali zato spremni da iz iste pljuju SNS-ovce. Ne Beogradjani, vec pojedinci iz gradova i sela u celoj Srbiji snose odgovornost za ovu propast, bruku i sramotu

Džo

Bravo! Potpuno ste u pravu! Bez sarkazma, u Beogradu se, ipak najbolje živi! Ne znaju beograđani kako je u drugim mestima.

undertacker

Krali,dvostruka prebivalista i sve i svasta.samo mi objasnite,koja Vam je to opozicija?Ona od 2000,koja je sve ovo zapocela,sto 'Ovaj'zlotvor zavrsava.Koji cacak,valjevo,sabac...Odatle dosli ovi od 2000.Vi zbog Velje lopova dizete cacak...E jadni...Zato smo dovde i dosli.I pricate o Beogradjanima,pa valjevci,sapcani i ostali koliko ih je u tom Beogradu?Ima ih gde da podjes.I sta Sabac?Tamo onaj 'bivsi'demokrata,ista govna!Ovde treba da se 'Pociste'svi unazad 30 godina.Sve isti na vlasti u krug se vrte!I nikad im nije dosta!Da se otera bagra,konfiskuje imovina,izbace svi zakoni koji su sami sebi pisali,rastera partijska 'kamarila' i na ta mesta,sudstvo,zdravstvo,skolstvo...dodju ljudi koji su obrazovani,ne korumpirani,onda ce i da se polako vracaju oni koji su otisli zbog 'Ovih'.Dote,MRAK!Mada sam sve vise ubedjen da nam je ovo KRAJ,na zalost!!!

Beogradjanin

pa kad je najmanje Beogradjana u Beogradu , toliko o tome. cenim sve ljude odakle god da su ali realnost je da Beograd davno nema dusu i da je sve najgore ovde isplivalo

Mikri

Seselj neka okaci mantil o civiluk da se vise ne sramoti,opet ga beli spustio na dno

Politikolog

Neko je sjajno je prokomentarisao za pokojnog premijera pa zar vi zaista mislite da je Djindjic imao fer uslove pa je ipak pobedio ovo danas su demagozi. Pogledajte iz ds 5 lista kao svi napadaju poziciju a pre neki dan gledam emisiju najvise se krve opozicionari jezivo.zato jesmo tu gde jesmo opozicija je smesna i dok ne prestanu da glume visoku politiku i avangardu tj.vrate se u rovove na ulice podignu narod nista se promeniti nece nazalost. I dok predju preko licne sujete sve ce ostati isto. To je realnost...

Stjepana Supanca 15a, czt.

E moj Beli grade...

Nemogu Da Verujem

Kako je vecina naroda prepoznala DACICA I PALMU , njima sve sto date to je odma njihovo zato Palmu smeniti a Dacica odma iza njega , Dosta im je brate po 30 godina uzimanja kako ih nije sramota. Vrana Vrani oci ne vadi

Ср

Свака част "Београђани", нисте xтели да изађете на изборе и укуцали сте и задњи ексер...Свака част и за опозицију,неспособни сте да се борите против крађе,знате да ће бити крађе и даље улазите у трку.Сад вас је не покрао него развалио...

Goran G

Ugasite svetlo!

Milos

koje svetlo?!

Paja

Vec sam komentarisao da ce biti bolje za opoziciju da Ceda , Sutanovac , Tadic i Zivkovic napuste politicku scenu i ne iritiraju vise posten narod. Gle licemera oni osvojise 2.2 posto u Beogradu a planiraju da na sledecim izborima pobede kako Tadic rece . Kako mozes ili mozete , kako imate takav obraz , kako su vam slatke politicke fotelje i novac koji dobijate neradom , prodajom obraza ogrezli u korupciji. Izvinjavam se Vodinelickoj nije mi jasno sza ce tamo .

Roki

BRAVO,to je razlog poraza! E moj TADICU,da imas imalo obraza nikada vise se ne bi pojavio na politickoj sceni,prokocka,upropasti,DS.

Bradimir

Zna li neko koliko je kralj osvojio glasova? Pokušavam da saznam, ali bezuspešno. Hvala

Čiča

Bravo Beograđani, dobićete metro iz livade do pašnjaka, Karić će vam napravi grad na izvorištu vode ... penzije i plate će biti sme manje a decu ćete viđati preko vibera.

PERA

Kao što sam rekao pre dva meseca i nešto više,u Beogradu se mnogo dobro živi i nažalost mnoge ljude apsolutno ne zanima ko je na vlasti jer ih to ne dotiče.Zato ne izlaze na izbore,zato ne glasaju. Vučiću svaka ti čast,nikad Srbija nije imala takvog čoveka kao apsolutnog vladara.Ti si "genije"!!! To je kao da u školi onaj koji ima 10 jedinica ili kečeva za one koji ne razumeju,postane predsednik odeljenske zajednice.

Nemanja

e moj ti. Ako se u Beogradu dobro zivi ne bi ljudi bezali iz BG svakodnevno. Istina beze van Srbije, ali evo ja prvi ziveo u BG i ne vredi. U BG imam 10k vecu platu nego u KŠ ali su mi zato rashodi 10 puta veci. Ne vredi. Ja se vratio u KS a sledeca stanica je neki grad van ove bedne drzave.

Kris

Danas mi je komsija rekao da dobija 2000 ako glasa za sns,ali mora da to fotografise.Sta vise reci?

Pjer Luiđi

Pa šta se čudite, i tamo su ljudi gladni a to je sistem koji je SNS usavršio ...vidieli judi da se od ideologije ne živi a i nema je ...sve je keš

Viktor

Treba pobeci odavde sto pre...

Radan

Beogradjani sramota. Ne znam sto sam se nadao da mozete da spasete i ostatak Srbije.

Ajmo,ajde

Moĵe selo malo,Stanisic, je veceras u odnosu na nas glavni grad metropola.

ona

Zona sumraka!!! Kako izaći iz mraka???!!! Ljudi pa dajte bre, šta je ovo???!!! Pa dokle da sedimo i puštamo ih

Crkotina pored puta

Unapred se izvinjavam što ću da budem vulgaran....Elem, kada kupleraj ne radi kako treba, ne menja se posteljinam već k...e. Prevedeno na situaciju u Srbiji: potrebna nam je nova opozicija, novi nekompromitovani ljudi koji će da unesu energiju medju birače. Mi imamo opoziciju koju čine grakcije razbijenog ogledala DS-a izdevedesetih godina prošlog veka, lidera koji su bili i u opziciji i na vlasti, zadnjih trideset godina i čiji rezultati ne mogu da dobiju ni minimalnu prelaznu ocenu. Zato 49% ljudi ne izlazi na izbore, jer nema pokretačke energije u protivljenju vladajućem režimu. Ne može novo vino u mešine stare. Srbiji su potrebni noviljudi, nova licakoju ne možete da ucenite ukaljanom političkom prošlošću....

Mama

Bravo! Skoro nista pametnije nisam procitala!

Toms

ja se slažem, kakvi god bilo razlika između tih starih i naprednih je nezamisliva. Po slobodi medija, po platama, nije bilo jelki i sl. Imaju grešaka ali ja ipak biram mnogo manje zlo!

Посматрач

па зар НДМБГ нису млади и нови? Све су урадили што су могли и како треба, и више! И????!!! Ееее,моји ви...

Dan

Pa bio Ne davimo Beograd sa sve programom i raznim žalbama na neregularnosti u gradu..pa ništa.

Zaista

Nek ti je laka crna zemlja Beograde. Uzivaj sa fantomima, bagerima, botovima, sendvičarima...

Dax

Sve verujem ali da je SPS presao cenzus, nema teorije...

Lauda

Najviše plaćaju, za parlamentarne 2016. su davali po 2.500 za fotografisan listić, sa crvenom olovkom zaokružen njihov broj. Ulože milion €, posle naplate ×50.

Luka

Plaćaju obilato a sigurno im je SNS poslao bar 5-10.000 glasača da overe cenzus.

DEMOS

Bravo Srbijo, bravo Beograde. Vise na izbore ne izlazim niti me ova zemlja zanima. Pozdrav.

Bravo

u potpunosti si upravu. Treba muciti ovaj narod do besvesti.

Ljiki

Laku noc Beograde!

Zilijen Sorel

Ciji grad?!

Gox Pt.

Borba jeste bila surova ali ste vise "bili" jedni druge nego u njega a ona je majstorski iskoristio sve mane. Na uslove zaboravite ni Djindjic nije imao uslove pa je pobedio u Bgd-u za gradonacelnika,jednostavno niste izveli ljude i caoooo.

Hm

Sta jos treba da se dogodi pa da se opozicija ujedini?

Dunster

Šta treba da se dogodi da se Beograd probudi?

'71

@Dunster: Možda da nepoznata lica, maskirana fantomkama, sruše ceo kvart u centru grada, usred noći, i da se policija ne odaziva na pozive građana? A ne, čekaj...

Nikolija

I gde su sada veliki Obradovic i Radulovic i gde su sada one njihove dvocifrene brojke, onaiznenadjujuca prolaznost. Sta bi momci, ostadoste ispod crte.

Jaca Kanada

Nisu samo oni krivi. Poznato je bilo da ni DS ni NDBG takodje nece preci cenzus. Za ove poslednje navodno izgovor je bio da njihovi glasaci nece koaliciju sa drugima. Sta reci? Krivi su i sami biraci. Ja sam bila za Djilasa zato sto sigurno prelazi cenzus ali ocigledno da mnogi nisu tako mislili i sad dobijes ovo sto dobijes. Srecno Beogradjani

undertacker

Jaca Kanada,Djilas AV -ov poslovni partner.Zar vam nije dosta raznih Djilasa...Bus plus,Bodrum...Da ne nabrajam vise.Dokle vise isti 30 godina u krug...???Vidim napisala si 'Kanada'?Ako zivis i tamo,sta te briga.Ja ne zivim u BG,ali sam se nadao da ce ovo zlo da 'Padne' i da cemo ih oterati sa vlasti,za SVAGDA,SVE OD 2000 do danas...Medjutim,i pored Buseva,dvostrukih prebivalista i dr. kardja,Beogradjani omanuli ste.Koji Djilas i Sapic,isti lopovi kao ovaj veliki vodja!Na zalost ovo je stvarno za 10 ak godina KRAJ!Nece 'Nas' vise biti.Ovde ce ziveti,arapi,albanci i...

antibot

""Na ovim izborima treba da se prebrojimo, da vidimo koliko je monarhista, a koliko republikanaca u Beogradu. Jasno nam je da nećemo dobiti baš svaki monarhistički glas, ali s obzirom na to da je više od 30 odsto Beograđana za obnovu Kraljevine Srbije, mi izborni cenzusne dovodimo u pitanje - mi ćemo ga imati", izjavio je Mihailović." hahahaha, šta bi?

Iza brda

Kada dvojica naoružanih ljudi maltretiraju nenaoružanog čoveka - to je terorizam. Kada dvojica nepismenih ljudi maltretiraju jednog pismenog čoveka - to je demokratija!

Elmer Davez

dva robijasa preglasaju jednog nobelovca.

Srbija

fenomenalno poredjenje. Hvala

Selja

Tooooooo pobedaaaa

Pogledajte Video Na YouTube-u

"Biračko mesto 66 Zvezdara" i sve će vam biti jasno

Бобан

Хоће, кандидат за одборника долази на бирачко место, и фотографише мобилним телефоном.Нема по закону право као кандидат да буде тамо, а камоли да слика људе на бирачком месту.

Beograđanka

Joooj

Era

Znači DS, DjB i Ne davimo Beograd izveli salto mortale i odlično odradili posao za SNS! 😡👎

Proleter

ma ne, no ću glasati za diktatora đilasa i saleta borca za ljudska prava koji puca u streljani bia i vuka ljigicu. Veća mi je muka od pokradene i lažne pobede sns kad vidim ko mu je najjača alternativa. Radije onda ponosno za ndbg, pa makar ispod cenzusa

'71

@Proleter: Bravo!!

brko radoje

Ako se ove prognoze ispostave kao tačne , kao veliki protivnik režima mogu reći da mi najveće zadovoljstvo predstavlja što koalicija "protivprirodni blud" djb dveri nije prešla cenzus stvarno mi je koliko god me izludjuje vučić i šarlatani oko njega podjednaku mučninu izazivaju radulović i obradović

Iva

Paaaaa ljudi da li je moguce!? Tuuuuuuuga!!! Nema nama pomoci... Prigradskim opstine imale vecu izlaznost od gradskih... Porazavajuce!!

Vasiljević

Pravo pitanje sa koliko su sendviča i fišbajna nagradjeni ovi iz Bosne s dvojnim prebivalistima?

Ike

Sad slobodno možete gledati "parove" i "zadrugu"!Laku noć Srbijo.

Bobi

Valjda će opozicja konačno da shvati da pod ovakvim Gebelsovskim medijskim uslovima nema nikakve šanse da pobedi diktatora Vučića.

Ma neeeeeeeeee

Meni je sumljivo ovih 6% SPS-a

Aleksandar

Tačno. Bio odboru biračkog mesta na Novom Beogradu, svuda su žute patke bolje prošle od Dačića. Svuda su bile na četvrtom mestu, prošle cenzus.

sremac

to i jeste matematika vlasti skim bi mladi radikali pravili vlast ako nebi imali dovoljno odbornika da je sps ostao bez cenzusa

sve u svemu, dzaba ste krecili..

djilas vratio demokratama, oteo "premijerski san" jankovicu, pomeo racune jeremicu, i sad moze da iskoristi ovaj rezultat da malo vise "obecava" da ce uciniti sve da jos malo doprinese svom "kucnom budjetu"..i jos ce da se pravda izigravajuci kalimera..

Stranac

To je kada o Brankovom mostu, Kalemegdanu, Slaviji i Beogradu odlucuje Stepojevac, Sopot, Veliki Crljeni, Baric, Jabucki rit, Lestane i Veliko Selo. Bez namere da vredjam, ali statistika govori da su prigradske opštine najjace uporiste SNSu. Da li iz muke ili gluposti...

Zoran

i samo mesec dana pred izbore

Puz

Ja vec dugo pricam da ne glasaju samo Beogradjani.Ja zivim u jednoj od tih opstina.A zamislite Ralja,parcane,stojnik,Babe I da nee nabrajam sva sela.Dragi moji Beogradjani otkacite vi prigradska naselja I dobicete drugu vlast.Kad vidim rezultate place mi se,a sutra CE da mi pricaju da tesko zive.Tuga

Glasac

tako je i Oni odlucuju sta i kako ce se raditi u Beogradu.Zato su i postali deo Beograda da bi donosili sigurne glasove.Ali to ne opravdava Beogradjane koji su u tako malom broju izasli.

Ona

Ma ovo nije moguce!!! Pa ko je glasao??? Bruka

Marko BG

Ni metode kojim je Sloba oteran petog oktobra ovde ne pomazu. Potreban je peti oktobar na kvadrat. Opozicija na steroidima. Ove ne mozete smeniti regularnim izborima sa ovim metodama koje koriste...

Svaka cast Vucicu

Kolaps opozicije, rasulo! DS 2%, LDP 0,2..., hahaha! Gde su preletaci iz njigovih redova???

Pop

u sns su preleteli pre par godina jos...

MARKO

A koliko je tu onih koje Beograd vidi jednom godisnje? One iz autobusa, onih sa nezakonitim dvojnim prebivalistem sto glasaju gde stignu?

Smurf

Pa ovo je strašno. Mrak. Barem 20% glasova je bačeno. Radule i Boško gde su vam onih 15%? Sabotirali ste celu opoziciju! DSS, DS, Šešelj, LDP mogu da stave katanac na stranke!

Ceca

Bravo, jos jedna krađa glasova je o, akonjšna, a ti narode birao, ne birao izbrao ai jer jš sve u tvoje ime, živeli.!?

Winwin

Katastrofa. Govorio sam da ne treba izlaziti na izbore jer nije bilo osnovnih demokratskih uslova za to. Uz to i raspad i svađa opozicionih lidera i - eto. Sad čekajte još 5 godina pa probajte da se dogovorite.

Saša Stija Zmija

Pa izlaznost je 50 posto....

Kale*

Ovi izbori su pokradeni na najprimitivniji način, ovde je demokratija umrla 2012-te i zato tako cela zemlja smrdi!

Kosava

Verovatno okolina BG

Dijasporac

Sve dok se opozicija ne ujedini neće biti bolje. Na žalost.

Ona

pa on ih je razbi!! Koliko je preuzeo ljudi koji su preleteli!! A verujem da on upravlja i opozicujom. Ja ne verujem u ovaj rezultat

Iva

Znaci narod dobro zivi!

Sigurno

Makar će par dana nakon izbora sa tih par hiljada sto su dobili i mesnim narescima i praskovima za veš

Nemanja

E stvarno smo zasluzili kao nacija da nestanemo. Bravo botovi.

KakoDaNe

Sutra je za 4godine pa opet sedite kuci

Plavusa

Super. Jos cetiri godine bednije bede.

Sasa

Meni ne. Cim mi dete zavrsi razred u junu idemo za Nemacku. Papiri i posao su vec obezbedjeni. Meni je dosta.

Neko

Nema nama pomoci

Zorann

Kako se boriti sa silnim autobusima, kombijima, dvostrukim prebivalistima?!? Kako?!?!

Marko Ristic

Prijatelju ja sam protiv Sns ali na ovoliku razliku nema sta da pricamo.Sramotni smo i to je to.

Dane

Sta kako Pa na ulici Kako je sloba skinut

Alex

oj Srbijo zemljo autobusa, sendviča i banana!

Ona

ova razlika nije realna!! Razbio je opoziciju, mene sramota njihove sramote

Disi

Prigradske sredine, normalno da su ovakvi rezultati, cekamo prave rezultate.

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Tenis

Tenis

I Lajović u polufinalu Umaga: Preokret protiv Bedenea 19.07.2019.

19.07.2019.  |  Tenis

Fudbal

Fudbal

Tončev: Sad su nezadovoljni, a nije ih bilo na stadionu 19.07.2019.

19.07.2019.  |  Fudbal

Fudbal

Fudbal

Alžir je osvajač Afričkog kupa nacija 19.07.2019.

19.07.2019.  |  Fudbal

Vesti

Vesti

Komandant NATO za Evropu: Vojska Srbije na dobrom glasu 19.07.2019.

19.07.2019.  |  Vesti

Svet

Svet

Telo Ho Ši Mina posle 50 godina u "sjajnom" stanju 19.07.2019.

19.07.2019.  |  Svet

Vesti

Vesti

I vlast i opozicija na Kosovu uz Haradinaja 19.07.2019.

19.07.2019.  |  Vesti

loader