Zoran Lutovac novi predsednik Demokratske stranke

Vesti

Zoran Lutovac novi predsednik Demokratske stranke

Zoran Lutovac novi je predsednik Demokratske stranke, odlučeno je na Izbornoj skupštini DS.

Komentari (122)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Zoran

Svi su bili dobri, časni kandidati, ali sa moje tačke gledišta Leka bi bio osveženje za Demokratsku stranku na mestu predsednika. Pored svih kvaliteta koje poseduju Čovićeva i Lutovac, Lečić ima sve to, ali i ono što njih dvoje nemaju, ENERGIJU. Demokratskoj stranci trebaju jasna mišljenja, tipa da li je za NATO ili nije, jasan stav prema Rusiji, prema vlasti, društvenim problemima, Kosovu itd. Trebaju joj jasna, glasna istupanja u javnosti. Plašim se da to od Lutovca nećemo dobiti, da će DS nastaviti da ćuti, suzdržava se, daje prećutne odgovore. Od Lečića nismo mogli da očekujemo tako nešto. On je jedini koji je mogao da izvede narod na ulice, kada to zatreba.

Aja Vasil

Lečić se već odavno pokazao kao koristoljubiv i vlastoljubiv, na mestu ministra kulture, osveženje, po mom mišljenju, bila bi Gordana Čomić, ali Lutovac je zasluženo dobio mandat! Demokratska stranka je jedina stranka u Srbiji u kojoj se vođe stranke menjaju i biraju među više kandidata, jedini problem je što se nikada nisu izvinili građanima Srbije što su doveli Vučića na vlast!

Loko

Lecic je imao sansu, kao ministar kulture, posle 5. oktobra da ukine tv Pink. Televizija koja je tada, kao i danas, sluzila za duhovno unistavanje naroda. Zasto to nije uradio ja ne znam, ali znam da kao takav ne moze da bude u mogucnosti da donosi bilo kakve odluke koje mogu da imaju uticaj na nase zivote.

FILIP

Da je Demokratska stranka,od samog svog osnivanja bila okosnica i idejni i stvarni pokretac svih demokratskih promena,nije sporno.U vremenu kada je Predsednik stranke bio Gospodin Profesor Micunovic, bili su clanovi stranke,naj ugledniji intelektualci koje je srbija tada imala.Sa dolaskom na celo stranke,ljudi bledih kvaliteta,stranka je vremenom skliznula u takoreci,anonimnost.Pobedom na Izboru za Predsednika stranke Gospodine Lutovac,udahnuta nam je nada,da ce Demokratska stranka,ponovo postati vodeci politicki faktor u srbiji,i da ce ponovo okupiti oko sebe naj umnije ljude srbije.Cestitam Vam na izboru Gospodine Lutovac !

Aleksis

Ocekujem akcije DS vec danas, ako to izostane, plasim se, da se nista nece promeniti. Srbija nema vise vremena.

Demokrata 92.

I tada su bili potrebni ,Spartanci, dok se ne docepase vlasti... a onda su bolji svi koji hoce da slepo slusaju, makar bili ljuti protivnici . Ponovilo se i sa Ovima i ponovice se opet: To nam je prokletstvo!

Vlaja

DS je članica Socijalističke internacionale i to kao da je zaboravila. Ako ovaj novi lik bude umeo i hteo da reaktivira principe građanske levice i privuče "prezrene na svetu", to će biti ključni preokret, jer ne može biti uspešnig parlamenta u kome su svi poslanici samo varijante jedne iste desničarske ideje. Levica mora biti efektivna, istinska, teg na vagi političkih interesa, ali i moralni korektiv u ambijentu privincijskih političkih šibicara. Ako pak nastavi da bude vračarski klub frustruranih "Beograđana iz kruga dvojke" i mladih frazera koji se samo skandalizuju prostaklukom vlasti i smišljaju pretenciizno duhovite slogane, a ne zadru u ideoliški identitet DSa, ova promena će ostati samo uzgredna vest.

App

Potpuno ste u pravu kada kazete da levicarska ideologija ima prostora. Zalosno je sto u srbiji ne postoji, vec je neki samo imitiraju. Levica pociva na tome da su svi ljudi jednaki i da ih treba podjednako postovati. Prema toj ideologiji ljude ne treba nazivati "lik", vec po imenu.

Stevan

Bravo PERA KOJOT !!! Mozda, jos dodati: - narodnu vojsku (obavezan vojni rok i obuka gradjana) i - narodnu miliciju (da cuva red i mir, imovinu i da služi gradjanima i da ih zastiti od uzurpacija vlasti i bogatasa, a ne kao do sada, da obezbedjuje vlast i njihove automobile i vile i rodjake !!!

TIME

AKO se u mozgovima gradjana Srbije dogodi " nesto" shvatice da nije uopste bitno ko je predsednik bilo koje stranke nego je mnogo vaznije kakvu politiku sprovodi a da bi dobio sansu da je sprovodi neophodno je da svaka aktuelna vlast postane smenjiva na nesumnjivo regularnim izborima. U nasoj aktuelnoj " situaciji" to se moze postici iskljucivo povecanom izlaznoscu na izbore. Shvatite ljudi da SNS i AV vladaju sa 23-25% glasaca samo zato sto ONI SVI izadju na izbore. Ako samo polovina " spavaca" IZADJE na izbore uz nas koji glasamo protiv SNS- a - oni odlaze. Garantovano.

Dule

Nisam DS-ov glasač ali mislim da je ovo dobra stvar. Neki novi ljudi, koji će sigurno povratiti poverenje starih glasača. Mislim da će posle ovoga PSG proći kao DJB, nestaće brzinom izlaska na političku scenu.

Bobo

Od svih pomenutih, jedino ovaj Sasa Paunovic nesto radi i to uspesno.

Nada

Na ovom čoveku je velika odgovornost, "biti ili ne biti" cele opozicije, ali i Srbije. Nada se probudila. Pamet u glavu.

DexR

Čitam komentare kako je nesposoban, istrošen... na prvom mestu on je neukaljani gospodin. Za razliku od nadobudnog Vučića, bezobraznog Rističevića, neotesanog Dačića, opasnog Vulina.

Idemo

Do pobede. Samo napred!

ispran mozak

Sa Cankovom ligasicom koja godinama unazad podrzava nezavisnost Kosova, ovaj DS je ustvari LDP2. Sa DS -om 1990-2003, grehota ih je uporedjivati.

Srbin i Srbov nije isto

Ne brini,uskoro će i veliki vođa priznati Kosovo. Vreme je da počneš da pratiš trendove i da se navikavaš na realnost.

Vlada

Bojim se da oni koji su izigrali poverenje nece uspeti da urade nista dok Evropa bude surovala sa ljudima iz doba Milosevica. Svi su tu samo njegove porodice nema i sve im je otvoreno, Svetska Banka, EU, pomoci, podrska, dok lagano povecavaju podrsku Rusiji. EU se zajebala kada nije uvela sankcije cim je videla povecanje Pro Ruskog ludila sa kim je doslo i cim je videla znake devedesetih. Koliko ja znam vlast se najbolje menja tokom inflacije, ekonomsko trgovinske blokade, izolacije i sankcija zbog prijateljstva sa diktatorima i specijalnih uslova pod kojim zele da iskoriscavaju EU. A najvise je EU izigrala poverenje kada je dozvolila da demokratija vazi u jednom pravcu za zaposlene u drzavnim institucijama i strankama a ne za narod.

Ogi

Čestitam gospodinu Lutovcu. Zašto? Zato sto mi je drago da je posle jako mnogo vremena osoba za koji imam utisak da je poštena izabrana na neko od važnih mesta. Srecno!

Slađana Prodanović-Mićić

Ovi botovi rade kao Singerice.E da tako vole Srbiju gde bi nam bio kraj.

Mario

Ja sam bio član stranke još od 90tih. Deda i otac su glasali za taj DS još u vreme Slobe. Medjutim posle blamaže sa Čedom pa Bebom pa ovom gospodjicom Jerkov koja glumi veću Hrvatice od Kolinda više nikada neće dobiti moj glas. Nikada

Terror primitivizma

i ne treba. seselj te ceka

Harry Truman

Sa srećom !

Тоза тхе Р.И.П.

Prvo, gospodinu Lutovcu želim svu sreću u razgibavanju DS-a. Drugo, svako ko je mislio da je DS marginalizovana do kraja, neka pogleda koliko pažnje bot-trupera imaju komentari čestitih simpatizera DS-a i shvatiće da naprednjaci imaju arhicilj da unište DS. Treće, DS nikad nije bila politička opcija polupismenih, poluobrazovanih i poluintelektualaca, na žalost bila je elitizirana kvazipolitičarima i to će, nadam se, nestati uskoro. Srećno!

Velja012

bravo,to je to.

Seljak

Svaka na mestu. Odlican komentar

Kondor

Ocekivano. Cestitke gospodinu Lutovcu. Najteze je povratiti izgubljeno poverenje. Napraviti ozbiljnu analizu, sagledati greske i kao posledicu predlozenog procistiti sopstvene redove. Oslabljenoj stranci je potrebno vreme da se rehabilituje, ojaca i zauzme mesto koje joj pripada. Ova stranka ima i moralnu obavezu prema starim glasacima, novim, prema osnivacima...da se vrati na put koji je neko zacrtao. Neko ko je video malo dalje...ko nije imao problem da se ujedini sa drugima, za pravu stvar...srecno.

istinoljub

Ozbiljnu analizu treba da naprave i gradjani Srbije. Da vise olako ne veruju praznim i laznim obecanjima. Populizmu. Da primaju sa rezervom tvrdne vladajucih o politickim protivnicima. Poslednja vladajuca garnituta DS-a je radila u izuzetno teskim vremenima. U vreme ekonomske krize. Uz izuzetno teske zadatke kao sto je zavrsetak saradnje sa Haskim tribunalom i nastavak pregovora o Kosovu. U iznudjenoj koaliciji, uz minirajucu opoziciju i uz nerealna ocekivanja gradjana. Verujem da su gradjani sve svesniji pogresnog izbora od 2012 g. Naravno da se DS mora menjati i prilagodjavati novim uslovima. Koji su za rad opozicije nikakvi i nikada gori. Poz. Kondore.

miroljub

Dobro je napisao "istinoljub" - olako smo zaboravili da je za vreme vlade DS-a bila velika svetska ekonomska kriza, kada se zemlja našla u izuzetno teškoj situaciji. Naravno imali su dosta neozbiljnih izjava poput toga da će nama ta kriza čak i pogodovati... i slično. Ali sadašnja vlast naravno svesno okrivljuje i gazi DS za sve teškoće i sve probleme da bi uništila i najmanju nadu za opozicione stranke i slobodu mišljenja, jer SNS-u odgovara samo jednopartijski sistem u kome mogu vladati neograničeno i mogu raditi sve što požele, nama običnim građanima dajući samo neke mrvice, a opterećivati nas nesmetano sa svakakvim izmišljenim dažbinama sa kojima im punimo kasu za bahaćenje.

sima

Cestitam Lutovcu i ostali kandidati su dobri. Dokazali su da su ovo bili pravi demokratski izbori sto nema u ostalom strankama a posebno vladajucih. sve pohvale.

IMA

Cestitam na izboru, kojem sam se nadala, i srecno.

Mo

Nada se naslućuje... Nada u nešto bolje!

Nenad

Cestitke Lutovcu, ekipa nije losa, Jerkov nije trebala proci...

Bаtаnidza

Надам се да више неће бити разбијања ДС и формирања неких минорних странака и тако лечити своју сујету.

Joksim

Živo me interesuje šta će nazadna medijska mašinerija sad da izmisli. Očekujem već od ponedeljka ujutro da kupuju-se-na-trafici-a-nisu-novine krenu sa blatom i da onda nekoliko dana kasnije to i politički funkcioneri preuzmu kao mantru. U svakom slučaju DS je ponovo pokazao da je klasa među ostalim strankama u Srbiji. To što je konkurencija jeziva je druga stvar.

Kondor

DS je kao stranka intelektualaca uvek bila trn u oku, blatili su je i blatice je, jer je se plase. DS je sve sto oni nisu.

istinoljub

Da su protiv stabilnosti i prosperiteta. A na takve tvrdnje se redovno nadomeste teorije zavere o saradnji sa nekim centrima moci. Pa dolazimo do izdajnika i stanih placenika. Nisu izkljucene ni potpuno izmisljene licne ili finansijske afere.Lopovluci i saradnja sa tajkunima. Setimo se- Hajdinov sin je “radio u nekakvoj firmi koja prodaje celik”. Iako je redovan profesor. Pa je iz tog razloga Hajdin hvalio Djilasov most? Ima li Hajdinov sin putera na glavi? Nema, a “ima”. Samo nedemokratske,autoritativne vlasti tretiraju opoziciju kao neprijatelje drustva i teze da je uniste. A ova to obilato cini. Visepartizam treba da podstakne utakmicu ideja. Da promovise znanje i struku. Sto vodi opstem progresu. Da omoguci zastupljenost razlicitih grupa i interesa, tj da omoguci prisustvo i balans svih relevantnih, interesnih grupa u drustvu.I u skladu sa tim raspodelu drstvenog proizvoda. Sve se to cini fer izborima, ostvaruje kroz Skupstinu kao najvisi organ vlasti - a na sta ona danas lici? Kakvi su izbori? Tu su i investicije u razvoj, znanje i obrazovanje. Visepartizam sluzi i da napravi ravnotezu moci i kontrolu rada vlasti. Uz neizbezno postovanje i jacanje institucija - i postojanje sistema odgovornosti kroz postovanje zakona i jasno utvrdjene svacije nadleznosti. Takva drustva, koja pocivaju na gradjanskim, liberalnim idejama, vladavini prava, su se danas pokazala najuspesnijim drustvima. Na ekonomskom polju i na polju licnih sloboda i zastite prava gradjana. Moze se reci da je u tim drustvima, nosilac suvereniteta, razvijen i jak srednji sloj koji je i najbrojniji. Tamo su jaki sindikati. U drzavi siromasnih gradjana se najlakse manipulise.Za Srbiju se konstatuje da je danas zarobljeno drustvo. Ova vlast ne zeli opoziciju niti kontrolu, radi nesmetanog ostvarenja licnih i finansijskih interesa. Zato redom unistava institucije, a opoziciju proglasava neprijateljem drustva. Kontrolise medije. Postavlja poslusnicki i neadekvatan kadar. Promovise poguban sistem vrednosti i svojevrstan nemoral-sto je siguran put u propast.. A da pri tome vodi stalnu kampanju o neverovatnim uspesima na svim poljima i o ugrozenosti spolja i iznutra. Dok gradjani osecaju razliku izmedju virtualne (medijske) stvarnosti i realnog zivota. Iz Srbije se danas bezi. Kao pojedinci moramo poceti da verujemo, da se vise angazujemo i vratimo nekim elementarnim vrednostima. I da redovno izlazimo na izbore.

Bаtаnidza

Срећно. !!Биће нам потребно пуно,пуно рада и избацивање сујете поготово личне. Да не превлада ја па ја. Прво многа тога решавати и победити ове и после сумирати резултате и делити похвале за резултате.

Proficap

Dobro je, nadao sam se njegovom izboru. Konacno neko nov, pametan, sa energijom, i bez putera na glavi. Mada, sada ce Informer i Pink nesto da izmisle i da teraju tu pricu.

Slađana Prodanović-Mićić

Izuzetno obrazovan,sa dobrim i kvalitetnim radnim iskustvom.Što se tiče Informera i Mitovićević pisama...ko više na to naseda?Srećno!!!

Jelena

Greska, ponovo. U svetu je trend da jake žene vode politiku, pogledajte samo Angelu Merkel. Čomićka je to, jaka, postena, pametna žena koja bi imala šanse da skine ovo zlo sa vlasti. Ovaj čovek je bleda ličnost i ne mogu da ga zamislim u nekoj ozbiljnijoj borbi sa ovim što nas je snašlo. Tužno. Nadam se da cete objaviti komentar.

Slankamen

@Jelena potpuno saglasan sa komentarom...

Bora NS

Da je prošla Čomićka svi bi galamili kako se samo menja stari kadar. Njen problem je nedostatak harizme. Nije važno da li je muškarac ili žena, već kakvu će politiku voditi. Pristojnost i ozbiljnost Lutovca ne mogu biti mane. Nadam se da ćemo opet dobiti snažnu DS, jer u njoj ipak ima najviše ozbiljnih ljudi koji su tu ostali posle gubljenja vlasti.

Sragan

Zato je Lečić trebao da preuzme stranku. On je jedini čovek čija reč bi se čula i na ulici, jedini za kim bi narod pošao u demonstracije, jedini koji bi bio spreman da danima bude na ulici, dok ne ispravi neke greške vlasti. Ostali kadidati jesu pošteni, ali i nekako tromi, posebno Lutovac. Sa Lečićem bi stranka samo dobijala, vraćali bi se stari glasači i dolazili novi, mlađi. Ovako, stranka će sa Lutovcem tavoriti i dobijati deo kolača, zaklanjajući se iza Đilasa.

Mirko

Srbiji je potrebna opozicija ,odgovorna,pragmatična bez 20% glasačkog tela bilo šta novo je " vec vidjeno" i da u pravu je " nema nafte"

Lomi

Ima nade za opoziciju! Ovo deluje obećavajuće...

Стеван

Да ли ће ЛЕЧИЋ И ЧОМИЋ САДА ПРАВИТИ НОВЕ СТРАНКЕ, приволети се некој од постојећих, или остати у ДС и прихватити: шта је, ту је !! ???

Neko Iz Mase

Dosta je bilo cepanja, vreme je da se svi ujedinimo, bez obzira na poliitcke razlike, samo tako mozemo oterati "crveno-crno koaliciju".

Laku Noć Srbijo

Čestitke gospodinu Lutovcu! To da li su birači izgubili poverenje u DS, ili je nešto drugo u pitanju, a svi, baš svi znamo šta je to, ali zabadamo glavu u pesak, ćutimo, trpimo i dozvoljavamo da nas jedan čovek ponižava na svakom koraku i od nas pravi svoje podanike, poslušnike, što smo bez kičme... dokle?

Марко Марковић

Напокон неко који нема путера на глави на чело Демократске странке. Нека је ново изабраном председнику срећан нови почетак, као и Демократској странки, нисам члан ни гласач - ипак је Србији потребна једна таква странка.

lala

Dobro jutro. Omasovljenjem ste uništili stranku primajući spcijaliste i radikale sumljive prošlosti. Trkaliste se sa DSS-om ko će imati više članova. Stare članove ste otuđili od centrale. Zbog toga se nikada nećete povratiti.

Stari clan

U pravu ste . Iz tih razloga sam napustila stranku. Svi ti zbog kojih sam otišla u medjuvremenu su preleteli u druge stranke čim više nisu mogli da zadovoljavaju lične interese. Mislim da je u stranci sada većina onih koji manje misle na lične interese. Sada ponovo imaju moje poverenje i moj glas koji su jedno vreme izgubili.

Sasa

Bravo za komentar

Aragorn

Kao što sam i predvideo, sa Lutovcem ili Lečićem će DS doneti svoju stranačku infrastrukturu za opozicinioni sto i to kao najjaču kartu i vratiti se u ove naše ratne igre... ovaj put im je3 zajednički cilj tih 20- 25% ... nemaju pravo na greške koje su ranije činili imaju novih ljudi i novu šansu... taj blok opozicije će biti jak igrač. E sad gledajte borbu biće tu svega... ali unutrašnji problemi sns-a su po meni i dalje veći problem i pretnja po njih od opozicije. Jeremić donosi spoljno-političke veze i autoritet, Đilas neverovatne organizacione sposobnosti, DS prekopotrebnu stranačku infrastrukturu... Janković opomenu pomenutima ali i svoju političku naivnost... meni je čovek koji ima najveći potencijal za neku promenu Borko Stefanović, ali će on dobiti najmanji deo kolača, i građanstvo neće razumeti njegov stav... politika je igra interesa, ovi su primorani katarzom kroz koju su prošli da ne ponove greške i postave interese građana iznad svojih... potencijal je tu... priča se nastavlja.

limun

Srbija je marginalizovanjem Borka Stefanovica, mladog i energičnog političara, pokazala da je izgubljena za promene. Nema više nade a od ovog ikona- vođe možemo očekivati ... ikonostas.

Dinko

Posle Tadića Pajtića i Šutanovca svako rešenje je osvežavajuće. A sada široka koalicija svih demokratskih snaga: stranaka, pokreta, inicijativa, sindikata, intelektualaca, preduzetnika, stufenata, omladine, radnika i seljaka i neka počne P R E P O R O D.

Mislilac

Kako vam nije jasno da na rukovodece funkcije u kompromitovanoj ( kompromitovano= igubljeno poverenje biraca) DS treba da dodju POTPUNO novi-drugi ljudi, ako mislite da biracko telo opet pocne da glasa za vas. Poverenje, koje ste imali a lako prokockali, vrlo,vrlo tesko cete opet steci sa ljudima koji su bili saradnici i podrzavali one zbog kojih je i pao rejting stranke. Polticka pohlepa je cudo - uostalom kao i svaka druga pohlepa.

Stanislav

i ja to isto mislim, povratak poverenja u ovu stranku ce biti ogromna prepreka.

dik

Bravo, to je ocigledno, samo clanstvo to ne vidi ili ne zeli da vidi. Samo radikalni potezi ce vratiti glasace, a ti radikalni potezi su: distanciranje i izbacivanje iz stranke svih kompromitovanih. Krivicne prijave PRE SVEGA protiv clanova DS za koje postoji sumnja da su ucetvovali u kriminalu. Tada cu glasati za njih. Ako se to ne desi besmislene su sve promene na celu.

Миша

Чек' бре... ко га је изабрао? Делегати? По статуту председника ДС бира чланство...

Tupko

Clanstvo da saglasnost delegatima da podrze odredjenog kandidata...

humska1

Covek blizak Djilasu,nemam informacije,ali lako je povezati.Najavio je da ce uci u taj savez sa njim ,Jeremicem i Stefanovicem,govoreci kako se Ds nasao izmedju dve velike vojske i bio pregazen.Zaboravljajuci,da Djilas na republickom nivou nije kao na gradskom,te da dok je on vodio Ds,dobili su 6,5 odsto .To mi se ne svidja,sto je blizak Djilasu.U ostalom,kako on moze unapred da kaze da ce uci negde,zar to ne treba da se glasa,uostalom zasto u taj savez a ne na primer sa Psg i Sds ,da li Djilas ima eksluzivitet vodje opozicije .Osim toga,kao coveku nemam vecih zamerki,izgleda da nema harizmu ,upitna je spobonost vodjenja i stranke i ljudi u njoj u mutnoj vodi i prisutna je demagogija i diplomatsko izbegavanje istine u nekim slucajevima.To sam zakljucio iz 3 pogledane emisije njegove.Da i bilo je ocito da petlja oko nacina glasanja,kako je on za to da glasaju clanovi ali to nije moguce i steta je pa je onda za to da glasaju delegati i vidimo dobio je,sto ukazuje na glumatanje.Ne verujem da je on taj koji ce revolucionarno dici Ds ,ipak ce pre biti kontinuitet vrlo los .

Sara

Ma zasto unapred osudjujes, sjajno je da zeli da se svi ujedine i pokusaju nesto da menjaju.Djilas je odlican menadzer, vrlo pragmatican i razmislja inzinjerski, racionalno i realno.Ne osudjijte unapred, strpite se da vidimo, osecam da ce to boti dobro.

Ica

vidi bato, sule i komp. su imali harizmu pa su dospeli na te procente, pustite coveka da radi sta treba, ne filozofirajte samo.

Pera Kojot

1. Ukidanje notara i izvršitelja 2. zakon o poreklu imovine 3. Tačerkin zakon o huliganima na sportskim manifestacijama 4. Povratak SDK i ZOP Ko ovo nema u programu, taj i nema program.

PLUS ova dva

5. uvođenje EU standarda u obrazovanju, kulturi, penzionom,... 6. Obnova Parlamentarne Kraljevine Srbije i neposrednih izbora za vsve skupštine.!

Josarian

Plus ova dva: monarhija sa Acom na čelu? Je li ovo sarkazam?

Bojan

@Pera Kojot Znači, povratak u 80 te?

Darson

Nauči prvo da je SDK i ZOP jedno te isto, samo je u različitim vremenima upotrebljavan izraz prvo SDK a kasnije ZOP. Inače za neupućene posrednik između poslovne banke i klijenta. Sad zamislite da poslujete sa nekim preko neke treće osobe i za to mu plaćate proviziju umesto to da radite direktno.

Seljak

@Darsone. Jeste isto al je bilo 3 puta jeftinije nego ovo sa bankama koje nisu domace.. Odrase privredi kozu sa ledja. @Bojan. Nikako to ne znaci. Nisu notari i izvrsitelji potrebni da bi bili u 2018-toj. Oni su zlo ove vlasti i aprat za upravljanje narodom i to na najpodlije nacine. Jedna klasa krpelja koja ce unistiti ovaj narod. Ne vidim ni sta fali zakonu o huliganima. Tako da smatram ovaj komentar veoma logicnim ako zelimo da se novac vise ne isisava iz ove zemlje niti da se gradjani drze u stalnom strahu. U takvoj sredini sanse nema za napredak.

Mirka

Odmeren,umeren,kulturan ,diplomata,bez afera i skandala,bas takav treba za DS

Lolo

na žalost takvi ne prolaze na našoj političkoj sceni.... :(

Župljanin

Problem DS su opštinski odbori tu su ljudi koji gledaju samo sebe. Promeniti sve pa ispočetka.

Jaegger

Sad imam za koga da glasam!!!

Dr Koji Odlazi

Cestitam zelim sa se DS vrati na vrh opozicije

istinoljub

Koje su stranke u Srbiji na ovakav nacin birale svoje predsednike? Ili ih smenjivale, kao DS svoje? U Srbiji jos preovladava podanicki mentalitet i potreba za vodjom. DS je u mnogo cemu ispred svog vremena. Kada je imala eminentniji kadar, DS nije uzivala neku siru podrsku gradjanstva, a i tada je broj nezadovoljnih bio veoma prisutan i cujan. Najvecu podrsku je imala u vreme Tadica. Istovremeno, je Tadic najvise osudjivan da je centralizovao stranku. To vise govori o nasem drustvu nego o DS-u. DS mora raditi kao tim, bez licnih sujeta. Cestitke Lutovcu i podska DS-u. U Srbiji gore vlasti nije bilo, niti gorih uslova za opozicuju.

Blonde

U ovom timu su dve najbolje Vojvodjanke, pametne, recite, odvazne, ne moz' da omane. Podrska, bezuslovna. Veliki pozdrav za tebe i hvala na podrsci za moju licnu borbu, drzim se.

Uros

I od mene puna podrska.

istinoljub

Na N1 je jos jedna recita, srcana, pametna, postena, dobra, hrabra...Vojvodjanka. Nismo jos ugasili. Poz Blonde.

Milan

Cestitam gospodinu Lutovcu,sad se svi ujedinite.

Tanja P

Konacno neka dobra vest iz redova opozicije.Cestitke gosp.Lutovcu

Šetačica

Dok se ne pojave neki potpuno novi ljudi, DS će da tavori, a bez jake DS neće biti prave opozicicije. Čestitam Gdinu Lutovcu, častan je covek, ali, moje skromno mišljenje je da neće uspeti da mobilise biračko telo, na žalost.

Josarian

Trebalo je to učinitinogo ranije. Šutanovac je bio katastrofalna greška.

Nikad botom

Vidi sns botove kako brane Šutanovca. Sad znam da je DS dobio predednika koga nije birao Vučić. Slažem se je i sa onima koji bi želeli potpuno nove anonimne ljude na čelu stranke ali zapitajte se koliko je to uopšte realno u zemlji Srbiji. Za druge stranke je misaona imenica i da na ovakav način biraju predsednika, zato ne treba unapred biti negativan. Ovo je samo prvi mali korak u vraćanju DS na mesto koje im pripada, kao istorijski utemeljenoj srpskoj stranci. Ni Broz nije mogao da ih uništi iako su bili zabranjeni 45 godina, neće uspeti ni ovi radikali.

Ucitelj

Cestitam, ne dozvolite da vas nadjaca primitivizam, nekultira i neznanje.

mihajlo

DS, izabrao, hoće obične radnike , koji mogu da je izdignu iz pepela!

Leonida

Ima nade ako se organizuju izbori u Opštinskim odborima i izbace svi oni koji su doprineli da stranka postane troma i neefikasna i da izgubi kontakat sa građanima.

Kaligula

Dragana Rakić jedina je koja se suprostavila sns -u. Zena ima znanje i hrabrosti da im u lice kaze. Buduca premijerka

dragan bb

Dobili su drugog Koštunicu, sad je definitivno kraj DS-a.

Mirko

Koštunica, isporučio generale u Hag, potpisao partnerstvo za mir, započeo pregovore sa EU. Šta fali Koštunici

Nebojsa

Kamo lepe srece da imamo Kostunicu , ne bi nam se ovo desavalo.

dragan bb

@Nebojša @Mirko Ili ste mladi pa se ne sećate ili samo ne želite da se sećate šta se sve desilo pod Koštunicom.

da primetim

U DS-u ne rastu "Kostunice". Besmislen komentar.

vladimir

Šta ćeš i Vučić izgubi prve izbore od dolaska na vlast, sa pravom ste nervozni.

E, Pa

Mnogo sreće, sve čestitke.

Rio

Bolji je od Comicke i Leke, samo bi trebao da shvati da je bezuslovmo ujedinjenje opozicije jedina opcija za sve pa i za DS. Ne treba visoka politika i nekorisna debata koje zagovara Micunovic, vec jasna i jedinstvena politika do sloma ovog rezima.

Aha Važi

Na žalost bleda ličnost u ključnom momentu srpskog parlamentarizma. Odoše i ovi u zaborav, a ovaj režim može samo da se uruši, na žalost ovakva opozicija ga neće srušiti.

Logika na kvadrat

A da je izabran Lečić, onda bi režim momentalno pao, jel da?

Beograđanin

Jedina stranka u kojoj je normalno da se menja predsednik

Danka

Kakva komedija ... pa zar to u isto vreme nije i stranka u kojoj porazeni kasnije ko pecurke osnivaju nove stranke ili je pocnu urusavati iznutra?

ДР

@Beograđanin Зар то није последица губитка избора у континуитету, а не демократије у странци!???

@DR- cirilicom

i drugi su gubili izbore, ali nisu menjali predsednike stranaka

Ako vam je dobro, onda ništa

@DR Nije tačno. Djindjić je dva puta pobedio na unutarstranačkim izborima, prvo Mićuna, a onda i Vuksanovića (sada Vučićevog obožavaoca), iako su bili u opoziciji. Kasnije promene su bile posledica loših izbornih rezultata, ali to je valjda normalno u demokratiji i sasim logično. @Danka Jeste, bilo je i toga dosta, ali ovaj put možda budeš i iznenađena. Do tada nam malo ispričak kako funkciniše unutarstranačka demokratija u sns-u, da se malo zabavimo.

Danka

@Ako vam je dobro, onda ništa ... ako cemo da budemo iskreni jedino u SNS i ima unutarstranacke demokratije , sto zbog broja clanova a isto tako i utrkivanja da se radom napreduje kako licno tako i kolektivno.Eno pre neki da ofarbase njihova omladina sve klupe u parku a sta radi vasa?Da li postoji?Pre neki dan tribina o krpeljima , postoji li ta vrsta brige kod vas ?Kakva je ta vasa unutarstranacka demokratija kad u opstiskim odorima imate po 5-6 ljudi i skoro uvek zatvorene prostorije?

Lomi

Danka "Pojava" Aleksandra Vučića. za Srbiju je dobra iz samo 2 razloga...Prvo, razgolitio je situaciju do kraja, nema više šminke...Drugo, rešićemo se Kosova...Sve ostalo je pogrešno! "Po rođenju Srbin, po opredeljenju Jugosloven!" Koča Popović

Betmen

Nisam neko ko gotivi ds ali prvi put su izabrali nekog ko je ok.

Stanislav

Bar je covek iskren.

Majkič

čestitka za izabrano rukovodstvo!A sad bez sujete iskrena saradnja da se oporavi stranka,željni smo političara koji iskreno govore i stoje iza izgovorenog,A ne da jedno govore,drugo misle a treče rade..umorni smo od obmana i laži!

Milos

Ko poslednji izadje neka ugasi svetlo :(

Sava

Čestitamo i puno sreće. Nije imao afere. Šta će sad za njega da izmisle uvućićevci?

Loka

Pravi izbor.Bude se demokrate.

Arni Seknusem

Bravo. Čestitam Pravi izbor !!

Bradonja

Napokon nova lica, puno uspeha želim!

MIRO

Odoše ovi u istoriju!

Zocca

Najbolji izbor.!

dance

Cestitam.

NS54

I ja se pridružujem. čestitkama,valjda će povratiti poverenje.Ja sam bila ljuta na DS jer su u vreme Tadića bili baš bahati.

VladaNS

Najbolje moguće rešenje, mada je sve bolje od Čomićke

Bluberi

199% saglasan. Ekstremno sam netolerantan prema stručnjacima opšte prakse a Gdja Čomić se, kao fizičar po obrazovanju, najbolje razume i u ekonomiju i u ljudska prava i u sve za šta se nije obrazovala.

Sasa

Promeniti celnike opstinskih odbora.

Zabrinut

Naravno, to je uslov br.1

Borisko

Cestitam gospodinu Lutovcu, ima nade za Demokratsku

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Tenis

Tenis

Đoković: Nisam odigrao mnogo ovakvih mečeva 02:55 h

02:55 h  |  Tenis

Tenis

Tenis

Novak poražen od Tima: Sa Federerom za polufinale! 00:13 h

00:13 h  |  Tenis

Vesti

Vesti

Teška nesreća na Ibarskoj magistrali - jedna osoba poginula, dve povređene 12.11.2019.

12.11.2019.  |  Vesti

Svet

Svet

Socijalisti Venecuele na ulicama u znak podrške Evu Moralesu 12.11.2019.

12.11.2019.  |  Svet

NEWS

NEWS

Kosovo Albanian parties complain about annulling votes from Serbia 12.11.2019.

12.11.2019.  |  NEWS

Region

Region

Ava Karabatić: Grabar Kitarović pravi rijaliti šou, ali ja sam u tome bolja 12.11.2019.

12.11.2019.  |  Region

loader