Tereza Mej o trovanju: Rusija krši međunarodno pravo

Svet

Tereza Mej o trovanju: Rusija krši međunarodno pravo

Britanska premijerka Tereza Mej izjavila je da će sa svojim saveznicima i partnerima razmotriti naredne korake protiv Rusije zbog afere Sergeja Skripala, bivšeg ruskog agenta, koji je 4. marta otrovan na jugozapadu Velike Britanije.

Komentari (35)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

ZM

Ok...Rusija krši medjunarodno pravo isto kao što ga vi prekršiste 24.Marta.1999godine.I šta sad..ili možda medjunarodno pravo važi samo za Ruse i ostale a nevaži za Britance i njihove zaveznike..

poca

Gde je stao Toni Bler sada nastavlja Tereza Mej.Lažem,mažem,pa šta?.Tako su je učili,jer da nije tako dobar đak ne bi ni bila tu gde jeste.

Бојан

Ијаооооо, ВБ говори о МЕЂУНАРОДНОМ ПРАВУ!!! Да ли је се ВБ икада придржавала тако нечега у последњих нпр. 300 год.?!

Voša

Hajde malo da prebacimo javno mnenje na drugu stranu jer je veliki pritisak zbog bregzita. Strašno

lala

Ma samo kad vi ne krsite

+MAKSIM

Шта си ти радила 1999. године?

Sone

Englezi su ubili 20 M indijaca, i testirali H Bomb u Australiji, izmedju ostalog. Zlo. A nama instalirali komunjare na vlast. Bolje su prosli Aboridzini.

politika

vam je samo jedna pijaca . Pa i SAD da moze da se docepa snowdena najverovatnije bi ga proglasili krivim i pogubili za veleizdaju. Koliko je Mosad pobio ljudi za poslednjih 50 godina pa nikom nista,koliko Britanska sluzba a koliko CIA?Amerika je cak drzala ljude bez sudjenja i iste mucila na osnovu ,,patriotskog akta,, ,a sta bi sa onim ,,nevin si dok se ne dokaze suprotno,,.

Aleksandra

Dokazi?

Marko

Po principu kadija te tuži, kadija ti sudi!

Beni Hil

Gospodja misli da je Margaret Tacer ili kraljica Viktorija, a vise je kombinacija Mapet soua i Monti Pajtona :D

Dr.Acula

Rekose oni koji se na to isto pravo ne obaziru desetljecima.

Vlada

Britanci pričaju o kršenju prava?Cinizam.

Владимир

Ако ми објавите коментар са Черчилом- хвала! Ако не- опет хвала!

Владимир

Да не беше проклетог Черчила, Србија би краљевина била...

pprvi dan skole u Svedskoj

Gospodja Mej vi govorite ljudima koji vas ne razumeju a pravo smatraju smetnjom!

Hasta la vista, activista!

Sve što bi iole civilizovan čovek imao dodati na tvoj komentar o 'pravima', bilo bi - Džulijan Asanž. To dovoljno govori i o njoj i o tebi.

MOJO

gde ti dete nazivaju crncem zato sto ima braon oči?

Neutralan

Kaznite ih onda kao nas 1999. Cekaj, pa i Kina krsi ljudska prava,bar tako kazete. Kaznite i njih.

I td...

Retko"lepa zena"?

NIKAKO NE OBJAVLJUJTE MOJE KOMENTARE

Ali baba-devojka. Šteta😂😂

grandiozo

Oni imaju orden kojim se ponose,orden kraljevine imperije,koji daju zaslužnim građanima,smatraju osvajanje tuđih teritorija legitimnim aktom,s tim u vezi kod njih demikratija ne postoji,samo vladavina krupnog kapitala koja je svetinja imperijama,tkz.neoliberalizam,večita glad za kapitalom po svaku cenu a na tom putu ljudske žrtve se nazivaju kolateralom,'no mercy'.

Hronika

Полицијска држава. Орвелов најмрачнији кошмар. Туга.

Kosta

Rusija je jedna siledjijska drzava kroz celu svoju istoriju.Sreca nasa sto smo hiljadama km od njih,jer najugrozeniji narodi od njih su slovenski.

Čiča Miloje®

A ti mora da si dobro prošao u agresiji 1999.pa voliš Nato a mrziš Rusiju...Blago tebi , ti si srećan, za razliku od onih koji su nevini ostavili svoje živote pod Nato bombama...širom Srbije...

Ponavljač

Sreća pa nas SAD ne mogu ugroziti jer su još dalje... Oh, wait!

lenjin

nema vecih siledzija od amerike i engleske ( ne zasluzuju velika slova ) ...

Hronika

кога то Руси затреше у резервате? Кога то Руси до пре неку деценију на кило продаваху на пијацама робова? Чије то руднике злата и дијаманата Руси експлоатишу? Колико ратова на територији туђих земаља без иједног Руса они водише а колико овај твој англосаксонски крвожедни о...? Није те срамота да лупиш и слажеш!?

Milija

Ne daj Boze kolonijalnu siledzijsku Englesku demokratiju nikome. I dan danas pored Argentine imaju svoja ostrva a Honk Kong do 98 god njihov bio. Da ima pravde goreli bi u paklu samo zbog bombardovanja Srbije.

Sudija

Dokazi? Sednica o odrzivosti NATO zakazana za septembar je pravi razlog. Bez velikog zlog neprijatelja...cemu milijarde u budzetima?

Krsta V

i skretanje pažnje sa nekih važnijih problema, npr. BREXIT. Pa naši to odavno rade.

lenjin

kakvi licemeri a koliko ste vi puta prekrsili to isto medjunarodno pravo na koje se sada pozivate , kada vi to uradite onda je to " milosrdni andjeo " , kako vas nije sramota da bilo kome, bilo sta ispocitavate i drzite lekcije ....

gde ste bili 1999

trenutno 20 minusa. zar toliko ima ljubitelja NATO i engleza kod nas?

Vlada

@gde ste bili 1999. - Ja bio ovde.Nisam ljubitelj ni jedne strane sile al sam mu zveknuo minus s apetitom.Pod tim nikom mož da piše šta hoće i od mene ima minus u najavi.Sigurno ne piše sa dobrim namerama.

Neocortex

Bombardovanje 1999. radi teritorijalnog osvajanja KiM za podizanje NATO baza.

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Radnici Pošte odbili ponudu Vlade da najniže plate budu povećane za 20 odsto 00:00 h

00:00 h  |  Vesti

Showbiz

Showbiz

Najbolji filmovi 2019. po izboru magazina Roling stoun 08.12.2019.

08.12.2019.  |  Showbiz

Vesti

Vesti

Zukorlić kaže - plagijate osuditi, a u odluci o Malom vidi politički obračun 08.12.2019.

08.12.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Vučić: Krivična prijava jer nema smisla da 500 puta odgovaram na iste gluposti 08.12.2019.

08.12.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Janković traži od Zukorlića da Skupština ispita Filološki zbog plata i dekana 08.12.2019.

08.12.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Prostorni plan nije predvideo naplatne rampe koje niču oko Niša 08.12.2019.

08.12.2019.  |  Vesti

loader