Gabrijel u Prištini: Kosovo više nikada neće biti deo Srbije

Vesti

Gabrijel u Prištini: Kosovo više nikada neće biti deo Srbije

Na Kosovu, nešto drugačiji ton nemačkog šefa diplomatije Zigmara Gabrijela, kad je reč o priznanju Kosova kao suverene države.

Komentari (161)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

kresoja

Pa zato ga je vlast i pozvala da prica ono sto oni ne smeju. A to da li ce Srbija uci u EU je malo bitno. EU je takav konglomerat koji mnogo manje daje nego sto uzima. Osim toga najvaznije im je unistiti porodicu i napraviti brakove gde je mlada bradata, a mladozenje brkat. Ja se iskreno nadam da ce se raspasti i to vrlo brzo da ne moramo da brinemo da li ce mo uci u EU ili ne. Inace ja im zelim da budu zdravo koliko su u pravu. Onaj odozgo to gleda i stici ce im sve na naplatu.

Mirza

Jedna poruka u bgd u, sasvim druga u pristini a sve zbog unutarpolitike i u banani i u baninoj korubi od drzava... Strasno na sta smo svi spali..

Vracarac

Prosecan mladi Srbin vise ne razmislja ni o Srbiji a kamo li Kosovu.Svi traze sansu da pobegnu odavde jer se ova drzava pokazala i dokazala kao maceha mladima.Ovde bujaju samo i iskljucivo partijske suse i buse,bez SNS knjizice nemaju bas nikakve sanse a neki cak ni sa tim.Mi stariji smo ziveli u EU nekada davno i znamo kako izgleda velika i snazna drzava.Ovo sada je gubernija.

Nosonja

Isto se nekad govorilo i za Istočnu Nemačku moj Gabrijele, a vidi danas!

istina

Nije to isto,u Istocnoj Nemackoj su ziveli gradjani nemacke nacionalnosti kao i u Zapadnoj,jedan narod,to se ne moze uporedjivati sa Kosovom i Srbijom.Na Kosovu je izvrsena agresija prema gradjanima Kosova,zlodela i pljacke golorukog stanovnistva,naravno da su se oni kasnije organizovali branili i svetili,to je normalno u ratovima koji su svi prljavi i zlocesti.Znaci ima tu dosta razlika.

Tužna

Tužno je što se ovaj pita i obećava.Dva svetska rata uništile čovečanstvo,a Srbija prepatila i izgubila mnogo žrtava.Sad se ovaj Nemac pita da li će srbija u Nemačku Uniju ili ne i bitno je za njega da je Kosovo priznato.Pa koliko je prljavih para primio od Albanaca da vrši ovakav pritisak da bi Nemačka Unija opstala i pet država priznalo Kosovo.

Балтазар

Deluje mi malo preplaseno kao da ni sam ne veruje u to sto prica. A to sto veruje da ce i ostalih pet zemalja priznati Kosovo samo nek se tesi, jer i one imaju probleme na svojim teritorijama + site su americkog vidjenja demokratije.

GORAN

Pa on je pre toga bio sa Vucicem u BG.sigurno mu je rekao isto ,da Kosovo nikada vise nece biti Srpsko,ali on po obicaju laze svoj narod i ono sto mu ne ogovara pred izbore koje ce verovatno da pokusa da pokrade,jer drugacije ne moze da ih dobije,laze svoj narod ne pricajuci mu istinu,nece valjda jos dugo posle izbora su gotovi,posteno ne mogu da ih dobiju,a ako ih pokredu ,ima i za to leka.....

Odakle je ovaj

Jel ovaj sa EU Titanika,koji se nasukao i polako tone a neki se vec spasavaju kao V.Britanija,za njom i sledeci samo sto briselski POLITBIRO sprecava spasavanje sa Titanika.Bivsi SSSR je demokratska tvorevina u odnosu na EU a EU moze samo da sanja o bivsoj YU,nedostizna drzava za ovaj EU buckuris.Bivsa YU je rasturena spolja uz pomoc kvislinga lopova,i sad su ostale kore od banane drzave.

Iiii?

Šta sada? Dobri USSR je pukao kao i prebodobna YU, EU eto puca, dakle šta ostaje obzirom na okruženje ? Šta, Rusija, NATO? Šta je mudriji put za jednu, kako sam kažeš banana državicu.

Alo bre

Jugoslavija rasturena spolja cemu su se Milosevic, Tudjman i ekipa zestoko protivili? Jugoslaviji zapad nije bio neprijatelj dok su Rusi medju prvima priznavali novonastale drzave i usput naoruzavali komsije a nas bodrili da tonemo jos dublje.

boki za skeptik

Gos.Skeptik kao prvo nisam nikakva botina vec iznosim svoje vidjenje stvari a u vasem komentaru osim kritika nista nisam novo saznao i sve sto ste napisali vec znam .Ni vi ni ja jos uvek neznamo sta je pravno ob.sporazum i sta ce pisati u njemu.Sto se tice granica na balkanu videcete da su se one menjale i menjace se jos ko zna kad i koliko puta ne zbog toga sto mi to zelimo nego neko drugi.Drugo pa logicno je da se borimo pregovorima da izvucemo makar minimum interesa oko severa kosova i kulturne bastine spc.Trece nije nama sve negativno u Srbiji zadnjih 100 godina pa Vojvodina nije bila nasa a sad jeste ivecinski nas narod tu zivi.Na kraju krajeva napisite osim kritika i neko misljenje kako vidite resenja a koje smo posledice i uslove trpeli to svi znamo.Mislim da su nam misljenja slicna i voleo bih da vise pisemo o mogucim resenjima a ne o proslosti i posledicama koje su do sada bile pozdrav Boki.

Nikolas

Ako Kosovo više nikada neće biti deo Srbije, zašto nam to stalno ponavljaju? Onda nema potrebe da se to non stop papagajski ponavlja. Kao da ni oni u to ne veruju. To samo znači da Kosovo ne može postati država dok to Srbija ne prizna. I tačka. A ove koji kažu da treba da se odreknemo Kosova zbog boljeg života, mira u regionu, itd., samo bih pitao: Ko nam može garantovati da ćemo sve to imati ako se Kosova odreknemo? Niko. Uostalom, protiv sam ne samo ulaska u EU, s Kosovom ili bez, već i samog postojanja EU, i želim da Eu propadne što pre.

Srpka

Opet vi. Nije vam dosta.

S lobodan

Stalno spinujete dodjavola i VI i EU.

istina

Ne spinuju oni vec ovi nasi nece da obelodane pravu istinu sta su potpisali.Zvanicnici zemalja EU nece to da kazu vec to treba da objave nasi a oni to ne smeju jer se plase reakcije naroda,da je vecina gradjana svesna da je borba za Kosovo utopija i da im zivot prolazi u bedi i nepravdi zbog te pogresne poltike,okrenula bi se i izborila za vladavinu prava i srecniju buducnost.

Gr

Sve to lepo pise u Briselskom sporazumu. Zato ga Vucic i krije, jer to je njegov kraj.

Politiko

Varadi je rekao: Kosovo faktički nije deo Srbije. Tako govori mudar čovek . A politićar ( pa makar i Nemac) odmah to “ omasti” pa kaže “ nikad”! Baš me zanima koliko puta su Honeker i drugovi , tamo , ranih 70-tih , rekli da DDR nikad neće biti deo kapitalističkog sveta! Nikad ne reci - nikad. Naravno, za narednih 50-100 godina sigurno ne , ali ....

aca

Za moje 32 god. nisam upoznao 10-oro mladih ljudi koje uopšte nešto interesuje vezano za našu državu a kamo li da nešto znaju o ostoriji. Makar iz 20 veka, nemaju pojma o našoj borbi, žrtvama, granicama, vojskovodjama. Pojma nemaju niti ih interesuje. Uglavnom ih zanima Delta cyti, Ušće, letovanje. Kao da nam je zapadna ekonomija u društvu pa nam država i granice nisu bitne jer svi lepo živimo

Nikola

i ne treba da ih zanima. Hoce da zive rastereceno, da rade, stvaraju i uzivaju u zivotu, putuju i vide ovaj lepi svet. Ti ih krivis za to? Koga je bre briga kako mu se zove drzava? Zato cecina mladih, koja nije zadojena mrznjom i nacionalizmom, lepo spakuje kofere pa preko. Gde zive zivot dostojan coveka, a ne amebe.

Pecinacki smetovi

@Tera Slazem se sa svime, ali ostaje jedna novina koja se po prvi put desava da je KiM dobilo samostalne politicke, drzavne, ekonomske, pravosudne i druge organe, rade sada i na njihovoj vojsci i sve to uz potpis i zakljucene medjusobne sporazume u prisustvu medjunarodne zajednice, sto do sada nikada nije bilo. Staviti potpise na ugovor je zavrsena stvar i sada kada bi eventualno krenula Srbija da ponovo uzme KiM to bi bilo proglaseno od celoga sveta da je na Srbija izvrsila agresiju na Kosovu, pogotovo kada i ako dodje do medjunarodnog zavrsnog potpisa i ulaska u UN.

Tera

Moj otac je jos pre '98 govorio, Kosovo ce otici i to neko sa Zapada gura, treba biti pametan, prihvatiti realnost i taj potez dobro naplatiti. A onda u nardnim decenijama raditi na tome da se Srbi konsoliduju, ekonomski jacaju, i polako situacija okrece u nasu korist (taj proces je vec poceo). Ali tu lezi problem kod Srba oni su uvek htli smo laku lovu, i taj problem da od 5 miliona Srba jedan covek ima viziju siru od narednih 2 meseca.

Lina Lena

Ako tako i bude, dođe do priznavanja Kosova od strane Srbije, ne sumnjam da će neko to dobro naplatiti. Ali od te "naplate" srpski narod neće videti ni cvonjka. Opet će da rade off-shore kompanije na nekim Devičanskim, Kanarskim, Kajmanskim i ost. ostrvima, a Aca Srbin će da podeli još neki traktor, nešto ovaca, koza i konja, a magaraca već ima dovoljno. Eto...

despot

Konačno neko jasno i glasno da kaže kako stoje stvari, da se više ne lažemo.

Pera

Podela bi bila jedina opcija gde bi i mi nešto dobili. Ali od toga nema ništa tako da će doći do priznanja Kosova uz široku autonomiju za Srbe na severu. To je mazanje očiju da smo i mi nešto dobili. Živi bili pa videli. Jedini način za potpuno vraćanje izneo je Lazanski, mada od toga takodje nema ništa.

Snezana

Lazanski je "veliki strucnjak" za sve I svasta.

Karadjordje

Treba izmisliti automatski zakon o secesiji u jednoj državi, kada je broj onih koji žele da se otcepe ima sopstvenu većinu za ocepljenje, a u odnosu na maticu dovoljan procenat nekretnina, privrednig potencijala, finansija, kao i pripremljenu državotvornu organizaciju zdravstva, obrazovanha...

Pravda_1

Neobavešten

Ortodox -- paradox

Vučić ovo ne sme da saopšti javno građanima Srbije, zato to čini Gabrijel!!! To je kao ono, kad se mladiću sviđa devojka, a on (sleđen od straha), moli svog najboljeg druga da joj to kaže!!!

Ојша

Поделите га и да завршимо ту причу!

Cucla

al ste zaglabali Dačićev spin! Kakva podela! Ajde onda da podelimo i Srbiju , na Vojvodinu i ono što ostane ! Kosovo koje živi u tripu da je samo sebe oslobodilo, uz “ silne žrtve pale u borbi sa srpskim okupatorima” sad treba da se odrekne dela zemlje ?! I śta je onda njihov “patern” razmiśljanja- “dok su Srbi na severu, Srbija će nas pritiskati. Ako tamo nema Srba , nema ni pritiska ! Ska serb ska problem“ Neki idiot zakuvava novi 17.Februar ! A realno, postoje samo dve ( smislene) solucije : a) da se Srbi na severu odreknu Beograda zarad malo autnomije i mirnog sna b) da se radi zamena - kuća u Leposaviću za kuću u Bujanovcu... Svaka vlada malo kompenzuje razliku u trampiv ( eto para!) a zauzvrat svi žive u svojoj etnički “ nazagadjenoj” sredini . Prvo rešenje je civilizovano, ali to one budale dole i ove u BG neće prihvatiti. Drugo je skuplje, sporije , bolnije, primitivnije . Ali je i oprobano u praksi !

Kos-met

Pored ovakvih prijatelja, neprijatelji nam nisu potrebni.

Leskovac

Vucicevi najveci prijatelji i partneri.

Boki

Neozbiljna izjava,marketing..... U diplomatiji i politici “nikad” ne postoji.Istorija je prepuna primera koji to potvrdjuje.

Veteran

Nije marketing već ozbiljan pritisak vodeće zemlje u EU. Nadajmo se da će delovanje Nemačke na ovom prostoru imati epilog kao i do sada: neuspeh ili čak debakl.

Milojko

Kosovo je nezavisno od trenutka povlacenja vojske i policije 1999. Svi koji misle drugacije, nacionalisti i rusofili, pravac Pristina i srecno vam bilo. Srbiji je bolje i bez vas i bez Kosova.

Костас

С тобом ће се Србија баш усрећити.

Ateista

u pravu ste. Nemački ministar je samo rekao, svima dobro poznatu, istinu. Rusofili i ruske vlasti i dalje zamajavaju narod u Srbiji sa “nenapuštanjem ognjišta” kao da u istorijskom medjuvremenu nije uvedena struja i voda.

Srboljub

Pa čovek je samo izneo istinu i pomogao cvom "prijatelju" Vučiću da se izvuče iz Briselske afere. Pa nije Gabriel potpisao Briselski sporazum I priznao nezavisnost Kosova već vaš jedinstveni i najpametniji Vučić. I zato ne razumem ovakve osude Gabriela. Sve se to znalo već po dolasku Vučića na vlast u Srbiji. On je upravo od Amerike i EU dobio vlast u Srbiji inače nikada nebi došao na vlasti u Srbiji. Zato vi koji "pucate" na Gabriela i sami znate ko je priznao nezavisnost Kosova ali istina boli.

Tacno

Srboljub,setimo se samo cestitke na pobedi Nikolica iz Brisela TRI sata pre zatvaranja birackih mesta.Demokratija je utopija dokonih starogrckih filozofa koja nam je svakog dana sve jasnija.SRS i GMO SRS NAJVECA obmana gradjana Srbije.

Boki

Tacno je da niko od nas nije video taj bris.sporazum pa sad mozda jeste mozda nije tu priznanje Kosova pa valjda bi neko iz sveta domace i strane politike a pre svega Pristina i Tirana to vec objavili ne verujem da im je promaklo.

Saša

Nije li interesantna potreba zemalja koje su priznale Kosovo da toliko ponavljaju to iznova i iznova?

Boki

To je tacno ali medjunarodnoj zaj.nije veliki problem sto mi nismo jos uvek zvanicno priznali Kosovo vec kako da ubede neke svoje clanice i saveznike da to urade a one to nece uraditi taman kad bi ga mi odmah sada priznali tu je problem legaliteta i legitimiteta nove drzave a i medjunarodnog prava .

beskucnik

To je trebao da saopsti Vucic svome narodu a ne neko iz Njemacke

Gero TZ

@ I Tadić je trebao pa nije, onda je Merkel uzela reč....

Enes NP

Iskreno, jako bih zeleo da se Kosovo sa svojih dva miliona Albanaca vrati u sastav Srbije (poslednji popis Kosovo ima 1 907 000 stanovnika). Sa Albancima koji vec zive u Srbiji bilo bi ih preko 2 miliona sto znaci da bi u skupstini imali gotovo trecinu poslanika i bez njihovog odobrenja ne bi mogla biti doneta niti jedna ozbiljnija odluka. A na svakim sledecim popisima i izborima bilo bi ih sve vise i vise...

Bolesni Avlek

upravo tako Enese. Mnogi doživljavaju Kosovo kao praznu teritoriji koju su Albanci preko noći naselili i isterali Srbe. Zaboravljaju da su upravo migracijama Srbi naselili Vojvodinu i Hrvatsku dok su prostore koje su napuštali naseljavali drugi. Sigurno nisu odlazili dobrovoljno, ali su migracije bitan deo ljudske istorije. Kosovo u demokratskoj Srbiji znači upravo ono što si opisao, samo se bojim da su mnogi moji zemljaci skloni totalitarizmu.

Balboa

moze, i ja bih voleo ali da se uradi popis albanaca, pa svi koji su od 1974. do danas usli nelegalno na Kosovo, da se deportuju u Albaniju. Znas koliko bi ostalo Albanaca na kosovu? Mozda, ali mozda 15 000.

Grizman

a za predsednika bi pobedili u prvom krugu.

Aleksandra

meni je to deo realnosti koji mnogi naši ne žele da priznaju, demografski smo nadjačani i na tom polju smo izgubili, šta je teritorija sa stanovništvom koje ne priznaje vlast centralne vlasti, mi nikakvu vlast nemamo na tom području, jedno je na papiru a drugo je na terenu; ili priznanje realnosti ili zamrznut konflikt, drugo nema

L

Kao i uvek albanski spin pa po zadnjem vasem popisu ih ima 1.57 mil.

Nikolas

Kojih 2 miliona? Ne, nego 10 miliona ih ima. Po popisu iz 2011. koji su Albanci sproveli, po njihovim podacima ima ih oko 1,5 miliona. A i ta cifra je "naduvana" u albanskom stilu. Dodali su koju stotinu hiljada više da malo spinuju celu priču. Realna cifra je da ih ima oko milion. Još posle ovih talasa bežanija na zapad, jer beže ko muve bez glave, ima da se spuste ispod milion, ako veće nisu. A i natalitet im je manji nego ranije. Bejbi bum je završen kod njih.

Boki

Gde dodje do toliku cifru brate ja te molim da osim Pristine koja je manja od Niša nabrojis jos pet grada sa vise od 50000 stanovnika i jos pet sa po 30000 st to je 700000a po selima nemaju 1300000st njihovi popisi su uvek bili politicki.Realno oko 1300000.

Milan

I opet ona njihova "mora da se prizna kosovo i metohija ako hocemo u EU".... Necemo u EU I sta sad?

NELIPSI

Izbor je jednostavan-Bez EU i bez Kosova ili u EU bez Kosova.

Bolesni Avlek

ala si im odbrusio, i šta posle toga? Na Kosovu 100% nikada nisi bio, niti postoji i teoretska šansa da Srbija koja stari (medju najstarijim u Evropi) ikada povrati kontrolu nad Kosovom, čak i vojnim putem. Znači rešenje je da se pop naljuti na selo i odseče sebi ono (gubitkom i Kosova i EU budućnosti), ili naći zajednički interes sa Albancima (u proseku najmladji u Evropi) koji će u narednih 50 godina biti u ekspanziji i tražiti životni prostor, a gde lakše nego u nenaseljenom jugu Srbije? E pa EU ti nudi upravo tu sigurnost, koju izolovan nemaš.

Dalajlama

ne pitas se...

Bas tako

Necu u EU ni sa Kosovom ni bez Kosova. Uvek sam voleo da biram drustvo, a i roditelji su me ucili da sa problematicnim tipovima i licemerima nemam nista zajednicko.

skeptik

NELIPSI, pogresno. Mi nikad necemo uci u EU, sa i bez Kosova. Ovde je pitanje da li cemo se dobrovoljno odreci Kosova i ostati bez EU ili se necemo odreci dobrovoljno Kosova i ostati bez EU.

NELIPSI

SKEPTIK-Verovatno ste u pravu.Postoji vaznija stvar od Kosova a to je sposobnost drustva da se reformise u pravcu prihvatljivom za EU.Mislim da to nece biti moguce.Drustvo nema elitu koja bi bila u stanju da to obavi.

Domagoj

nećemo u EU vraćaju nam kosovo GARANT!

Bumerang

Postajem rusofil zbog ovakvih izjava.

Adam Smit

Kosovo jeste srpsko, a ja sam svoj licni bankar, pa odlucujem pri svakoj kupovini kome ostavljam pare, a kome ne. Nemacka je upravo trgovinski pala ispod Tuvalua. Zanimaju me jos samo evri od EU.

Ср

за 50,100 ,200 ,500 година свеједно...али Косово ће бити поново српско...Оно што ми можемо да урадимо да тај процес убрзамо је да радимо на себи,да јачамо земљу....Наравно да пажљиво бирамо владаре и да нам се никад више не понови да на власт враћамо пресвучене комунисте,радикале па и те жуте.Нови свеж ветар промене мора да струји Србијом.Када будемо себи ваљали,Косово ће бити најмањи проблем

Grizman

za 50 godina, albanaca će biti 15 miliona a srba 5 miliona i onda, sigurno, pobeđujemo.

stefan

teško

UF

Teško, ali svaka čast za komentar.Skoro pa poezija.

sassa

Ameri su jedini iskreni prema nama. Prvo nezavisno Kosovo, braca Bitici, paljenje ambasade,sankcije Rusiji pa da vidimo za EU. My way or the highway- njihova jedina politika. Ali nikada nas nisu zavlacili, slagali, obecavali...bar znas s kim imas posla i sta ti je ciniti. A od ovih prijatelja mi je vec muka.

Rade

1916 ste rekli da smo Austrija,1941 da smo Bugarska, Madjarska,Hrvatska...pa nekako ne ostade tako. Samo snage da sve izdrzimo!

malisa

Pa pokidaše nas svaki put...

Rade

Ne treba ga nikad priznati!! Ako to nismo uradili odmah onda ne treba nikada! Cak i da neki Ceda to uradi u buducnosti da li stvarno verujete da ce nam biti bolje?

Gr

Zasto Čeda, pa priznace ga Vucic. U stvari, on je to vec uradio.

boki

Treba jasno i glasno poruciti evropi i svetu mozemo o svemu da se dogovaramo ali oko cega se ni vi u evropi i svetu nemozete dogovoriti i sloziti pa nemozemo ni mi pa i mi smo deo tog istog sveta sa ove smo planete.Ako pravo koje ste dali kosovu i kos.albancima uvedete kao medjunarodno pravilo i omogucite mnogim narodima isti tretman Srbija bih odmah trebala da sama bez ikakvih pritisaka omoguci nezavisnost Kosova.

Gero TZ

@ Uh, uh, kakav oštar ton, možda će uznemiriti svetske centre moći, NATO podiže stepen borbene gotovosti. Moglo se nekada tako pričati ali nekada. Sada smo u brlogu, prašini, blatu kako god. Sada smo i iza Albanije samo što nema ko da nam kaže.

Gr

"ti zivis u oblacima mala...."

Stjepana Supanca 15a, czt.

Vučićevi nemački drugari. Pih...

boki

Ma ljudi ne lozite se na razne izjave juce austrijanac(nemac)reko jedno ovaj nemac drugo otudjili su kosovo silom od Srbije pa sad neznaju sta ce snjim a mi sa Kosovom trebamo normalizovati odnose zbog nas samih i obicnih ljudi i pravno obavezujuci sporazum ok ako nema direktnog priznanja pa kad ceo svet i evropa priznaju tu drzavu a to ce biti malo sutra (mnogo ima kriznih zarista u svetu)onda neka vrse direktan pritisak na nas da budemo poslednja zemlja na svetu koja ce priznati drzavu Kosovo do tada ni po koju cenu zasto da mi uradimo nesto sto neki drugi nece raditi.

skeptik

Ti ili si mnogo naivan ili botina. Da li ti uopste znas sta znaci pravno obavezujuci sporazum? To znaci kao prvo icrtavanja granica jer u EU ne mozemo uci ako imamo neresena granicna pitanja. Druga stvar, to znaci da necemo moci da blokiramo Kosovo prilikom ulaska u EU a u EU mogu samo nezavisne drzave, pa ti sad vidi. Pravno obavezujuci sporazum ide samo u korist Kosova jer ona samu sebe smatra nezavisnom drzavom a i priznalo ju je vecina drzava u EU. Onog trenutka kad bi mi to uradili Kosovo bi verovatno priznale i preostale clanice EU jer ce to smatrati cinom priznanja od strane Srbije, resila bi sva granicna pitanja i imala otvoren put ka EU dok bi mi morali da se natezemo sa Hrvastkom i BIH tj. da i njima damo svoje teritorije za njihov pristanak. Jel ti sada malo jasnije o cemu se ovde radi i sta je Vuciceva politika?

Gero TZ

@ SAD, EU, NATO i ostale ne interesuje hoćemo li priznati Kosovo ili ne. Oni traže da mi omogućimo da Kosovo funkcioniše kao država počev od međusobnog razgraničenje pa do članstva u UN. Priznanje nije obavezno ali je poželjno.

Gero TZ

@ skeptik @ Nisi ni ti baš fit sa spoljnom i unutrašnjom politikom. Srbiji niko izričito i ne traži priznanje. Šest zemalja EU nisu priznale Kosovo ne zbog ljubavi prema Srbiji već zbog svojih problema. Iako Srbija prizna, Španija, recimo, i dalje neće zbog Katalonije itd td.

Pink

Gde vi srbi živite, pa to je politika , kakvo prijateljstvo , samo korist!

DTT

Pitam se sta bi se desilo kada bi Srbija sada izjavila: zbog ucena, diskriminacije i ne postovanja srpskih interesa Srbija napusta pregovore o clanstvu u EU i pocinje pregovore sa Rusijom o izgradnji ruskih nuklearnih baza na teritoriji Srbije....

Grizman

sankcije i glad.

Vagar

Prema Nemackim medijima on je to rekao i Ovom nasem u Beogradu,samo takve poruke skrivaju od nase javnosti.U Evropi se ,za razliku od Srbije,data obecanja ne zaboravljaju.

Nikcevic Dragoslav

Ma rusi ne daju Kosovo ne sekirajte se.

hu

Tako je govorio i Hitler prilikom prvog pokusaja albanizovanja Kosova. tokom II svestkog rata. Znamo kako se zavrsio taj prvi pokusaj.

DTT

Sa dva miliona Albanaca na nezavisnom Kosovu ociscenom od Srba?

kgb sou

albanizovanje Kosova?! Svasta!

Redov

Zna se da je Gabrijel biblijski glasnik ali to ne znači da ne treba da bude neutralan. Došao je on da najavi revanš(e).

dragan

pa jel i njemu predsednik pružio ruku

dragan

To je ta pomoć o kojoj nam svakog dana trube

Patriota

Polako...i strpljenja. Prva podela karata je prošla kako je prošla,sad nešto naučiti i ne praviti iste greške. Da bi makar buduća pokolenja imala Kosovo. Učimo i mi od drugih,od Jevreja, na primer..Dogodine u Prištini.

kgb sou

ma da. To znaci da si u Beogradu?

Patriota

kgb sou: ne,nego iz Kruševca. A pitanje Kosova je sistematski rađeno još od polovine prošloga veka, sa strpljivim Albancima i prodatim Srbima. Kakve veze ima ko je odakle?

Nekako s proleca....

Najvise volim da procitam Andriceve "Znakove pored puta"...a narocito posle ovakvih izjava...nekako se sklope kockice....

insp. KLUZO

Zna se li uopste zasto je on dosao u poseti Srbiji zatim na KIM. Logicno i rpotokolarno dobro je postupio jer, jadnik, u teskoj situaciji bi se nasao da je izjavio u Pristini "Kosovo ce ostati deo Srbije". Dakle, ovo ne treba smatrati uvredljivo, kao sto on rece problem ce biti pet drzava clanice koje nisu priznale Kosovo...pa neka ostane samo jedna (Spania) ona sigurno nece dati aval. Mislim da su to i albanci jasno shvatili.

NELIPSI

Zato sto u strategiji EU pise "hitno".

moreLIPSI

Taj komentar uputi clanicama koje nisu priznale KIM...narocito Spaniji !

Milos

Pregazice ih Rusi kad tad :)

Mama

Tako to Nemci rade!!!U toku pre podneva su prijatelji ,a kad padne mrak ,upale se svetla i sve se jasno vidi!!!Kilo gore ,kilo dole!!! ha,ha

Zoran

Svi shvataju da u politici nema prijatelja niti ih je ikada bilo. Svi, osim Srba.

Soko

Господине Габриеле,оно сто је Хитлер зацртао силом то ви сад покушавате преко домаћих издајника који су вам 2000 .отворили широм врата.Бојим се да ће те се разочарати.Ви намерно то чините јер је планирано да до прешевске долине окупирате ви а одатле Американци.Како сте кренули могао би вам се поново догодити Берлински зид.Ми ће мо вам за живота памтити а поколењима пренети колико сте српске крви просули.Ви сте нам вечити дужници и не палите поново ватру.

Zoran

Kosovo nikada neće biti članica UN. Ni Vučić im neće pomoći.

Dragan

Švajcarska jel članica bezvredne UN ?Koliko je sukoba UN sprečila ?UN je isto kao i Liga naroda pre rata ne delotvorna,ne obavezujuća.A Kosovo je bilo i ubuduće će biti država.

Radaše

Svaka čast. Jedva pravi komentar.

Milutin

"jedan od problema biće UBEDITI pet država da priznaju kosovo"... Čekaj, "ubediti"? Jesu li dobro preveli, "Ubediti"! A odakle vama pravo da ikoga ubeđujete šta treba da radi? Zašto u ovoj državi nema nikoga da mu postavi pitanje: kako je glasio Ustav zapadne Nemačke nakon drugog rata? U njemu je pisalo: Istočna Nemačka će uvek biti sastavni deo Zapadne! I šta sada? Odakle vama Nemcima pravo da tražite od nas nešto što sami niste uradili? Jesu li sve države i svi narodi isti, ili vi to opet počinjete sa svojom superiornošću?

skeptik

Pa zato sto na valsti imamao poltrone i evrofanatike. Vucic je od nacionaliste postao evrounijat. SNS je potpuno preuzela program LDP kad je u pitanju Kosovo.

Dragan

Aj pročitaj ustav SR Nemačke iz 1946g.Aj pročitaj da se SR Nemačka sastoji iz nekoliko samostalnuh država slično kao i SAD.Ako nešto komentariše prvo se edukuju.

Dragan

ubediti Spaniju Grcku Slovacku Rumuniju Kipar??? Xaxa duhovito....pa oni nikada nece priznati tu nadri drzavu...Ne trebamo biti Clanica Eu....u cemu je poenta ???

skeptik

Botovi na aparatima.

Marko

Nemci poznati po svemu a najvise po holokaustu,sram vas bilo

nemačka_zabrinuta

tražimo da se zaštite naše svetinje kao i sever kosova valjda i oni imaju pravo na život i na opredeljenje ili???? odvratno je što ostatak kosova želi da bude na grbači severnog dela jer i sami su svesni da ćemo im uvek pomagati

tražimo al ne dobijemo

tražite i dobićete zaštitu svetinja i biće zaštićene al na nekom principu samofinansiranja tako ćeš svaku posetu platiti 50 evra pa ko voli nek izvoli. Ubrzo ćete shvatiti da sveti evro je puno svetiji od svetinja na kosovu i pobediće evro jer ga ti nećeš imati da daš.

Рујна зора

Биће, биће, само ти не знаш још. Па ничија није горела до зоре. Питај турке. :)

Aleks

Hoće li Zigmar ostati ministar istoga resora?

NELIPSI

Verovatno nece.Ali,kao i obicno,ovde se ne shvata da postoje zemlje sa jakim institucijama.Primer Trampa i odnosa prema njemu ovde to jasno pokazuje.

Marko

Pa jel nas predsednik ne ponavlja bese kako su nam Nemci prijatelji?!?!

Vagar

Ima li jos koga kome sada nije jasno zasto je Merkelova za razlilu od Tadica prigrlila Ovoga lažova i manipulatora.

бт

Можда Косово више никада неће бити део Србије али ће остати део њене душе. Исто тако Аушвиц никада неће бити део Немачке али ће остати део немачке душе.

nono

bravo

kgb sou

hoces reci da su Srbi vrsili zlocine nad Albancima poput Nemaca nad Jevrejima u Ausvicu? To ti se zove "Frojdova omaska". Izguglaj.

Fuchs

bravo. A nemci će doživeti novu '45. To je sasvim sigurno. Jer ce njihovo mangupiranje ponovo da ih košta... A onda cemo otvoriti i ostala pitanja...

Pekiss

Vrijedi

Analitičar ljudske gluposti

Nema potrebe da vredjaš Nemačku, ona je iskreno iskajala svoje grehe. To moramo da uradimo i mi, ako očekujemo da nas Svet više poštuje. Ne znam šta je deo čije duše, ali sigurno znam da nam je Nemačka potrebnija nego KiM. Možda sam ja isuviše pragmatičan, ali to ima veze sa stanjem u mojoj duši.

Zorana Kostic-Rajkovic

A ovi nasi lazovi? Ko ce da stisne petlju i kaze narodu sta su potpisali u Briselu.

Boris

Zar ovaj Zigmar Gabrijel nije veliki prijatelj Srbije kako kaže AV???

mali perica

Ne, to je njegov prijatelj, zato i daje ovakve izjave. Takodje, i bivsi ministar iz bivse vlade a po svoj prilici nece ga biti u novoj vladi jer clanstvo njegove stranke ne zeli koaliciju sa Merkel.

Radovan.

pa jeste veliki prijatelj Srbije. Što pre granica to bolje za Srbiju. Probudimo se i pogledajmo istini u oči.

Fulano

Ja se slažem sa njegovim stavom ali se još uvek čudim kako je Srbija došla u tu poziciju da je ama baš niko ne poštuje. Mi smo toliko poniženi i u takvom blatu da se više niko ne ustručava. Nasa vlada i predsednik toliko ponižavaju svoje gradjane i toliko smo navikli na sve to da je to više nesnosno.

Ср

дошли смо у такву позицију јер xоћемо у 21. Веку да глумимо несврстане.А то радимо да би се окористили о исток и запад.У таквој позицији нико те неће поштовати

Lobotomija Ne Pomaze

nismo navikli! Samo nas je sramota.

Heroj

Sta ovaj glumi proroka?

kgb sou

mozda ima insajderske informacije?

Buljina

Nikad ne reci nikd! I mi smo mislili 1912 da vise nikad nece biti uzeto od nas pa ne bese teko. Nece ni vasa do zore goreti kao sto cesto nije!

Blagoje

Омиљени напредни Ангелин синдром.

Oki Doki

Gesundheit (= na zdravlje ).

ja

pa i nije

Vase Delo

Vi ste ga i odvojili licemeri, A sto ste od Rusa trazili vas deo nemacke, ako se vama desi ponovo bicete raskomadani na opstine a Pristina ce vam biti glavni grad. Evropa ce umreti vec je u komi i to brzo, nikad se nezna ZARE IGRA

Aca

Ha ha, Evropa u komi.Paa ekonomski i pokazatelji razvoja socijalne i drustvene svesti ne kazu bas tako, ali je duhovito to sto ste verovatno sa tom namerom i napisali.

kgb sou

ma daj, bre. O'ladi.

Grizman

tako i moja baba kaže.

Malo morgen

Aha kako da ne, kad rus udari i mi sa njima sravnimo Ameriku i Evropu, onda cu da vas pitam. Hehe...

Dragan

A kad vidi tebe ima da dobije napad smeha.Ako bi Rus njih napao zašto ne bi i tebe jednim udarcem dve muve.

Grizman

komentari kao u filmu Tri karte za Holivud.

Rio Mare

Napredno

Mile

mislio si NAPRDNO..

Kopcam se na ledja

Ako Kosovo* "vise nikada nece biti deonSrbije", zasto onda razgovarate sa Srbijom oko Kosova*? U redu. Vase je Kosovo*, Albansko je Kosovo* Americko je, Finsko je i Islandsko je Kosovo*, svacije je, samo nije Srpsko. Nemojte o tome sa nama vise da razgovarate o Kosovu* i cemu onda stalno potenciranje te teme?

GAGA

Elementarna logika namece takav stav.Kako da Srbija upravlja Kosovom kada tamo zivi 5,6,7% Srba.Pokusano je proterivanje (700-800 hiljada) ali su se oni vratili posle rata.

Mladen /Milana/ Mladenović

Ovaj Gabrijel je samo jedan iz hora emisara ZLOČINAČKOG UDRUŽENJA, koji je plaćen da svojim gakanjem iznosi "istinu" u koju ni oni ne veruju. ZLOČINAČKO UDRUŽENJE, koje funkcioniše po sistemu italijanske Kamore, ima resurse /čitaj bombe/, ima materijalnu bazu, kojom može da podupre proizvodnjutih bombi i kasnije da ih upotrebi u nekom "humanitarnom" bombardovanju i, kao treće, ima logistiku kojom će kasnije taj svoj zločin da pretvara u pravo i pravdu. Ovaj permanentni pritisak da Srbija prizna ono što su već oni priznali, predstavlja pokušaj da sa sebe skinu oreol VELIKIH ZLOČINACA i zauvek se oslobode odgovornosti za enormnu materijalnu štetu pričinjenu Srbima, kao i za zločine nad civilnim stanovništvom. Pazite samo poslednju rečenicu koja je vrhunac licemerja i bede tih "naših zapadnih prijatelja"?! Srbija treba da se odrekne Kosova i Metohije jer bez toga neće moći da postane članica EU?! Koliko humanosti, koliko brige taj divni i divlji Zapad ima prema Srbiji i Srbima?! Oni hoće da mi budemo srećni i bogati a mi nećemo?! E, baš smo baksuzan narod, zar ne?

NELIPSI

Verovatno razgovaraju jer je Srbija landidat za clanstvo.Ako bi Srbija povukla kandidaturu ti razgovori bi prestali.

Miki

Bravo ! Sve si rekao a ovakvu licemernost jos nisam cuo _video! U Beogradu sve o.k med i mleko ! Onda na Kosovo covek ode i rece: Moja obaveza je da pet drzava p r i z n a. KOSOVO ! Rece covek i utece ! Pa ko je ovde lud ? Sta je ovo i cemu vode ovakve izjave ?NARODE MOJ !!

BoZo

A ponajvise je win za vas da iskopavate rezerve lignita.

Grizman

ugalj još loži Lazarevac i niko više.

Nele

E pa,da se podeli Nemačka...

Rajko

Bar znamo zasto su mu okrenuli ledja... 12.03.2003.

Dr

Fala. Konacno dokaz da je to AV uveliko potpisao. Sendvici cekaju jadni mali botici

Ja

5:0.Primismo mi pet komada od kao prijatelja.

zz

win-win situacija???

Dimče

Za njega to znači Kosovo nezavisno sa sadašnjim granicama jer se mora poštovati integritet te “zemlje” i sa priznanjem Srbije tako da toj “državi” ne pravi probleme. Srbija sa druge strane dobija moguće učlanjenje u EU. Za Albance je to svakako win situacija a za nas ne bih baš tvrdio. Mi po njima samo tako možemo postati deo EU a ta EU ko zna u kom obliku i kako će funkcionisati u budućnosti. Mi moramo da odustanemo od mnogo toga što nijedan narod nikad ne bih pristao da se drži moralnih načela a dobijamo možda zauzvrat mogućnost učlanjenja u klub čija je budućnost neizvesna i nepredvidiva.

kgb sou

dimce, slobodno izbaci znake navoda kad spominjes drzavu Kosovo. Nije u redu da omalovazavas drzavu koju se milosevicev rezim stvorio.

bojan

eto ti sad.

NAJČITANIJE

POPULARNO NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Region

Region

Na protestu u Podgorici zatražena smena menadžmenta RTCG 20.04.2019.

20.04.2019.  |  Region

Showbiz

Showbiz

BBC: Da li je ovo najšokantnija pesma svih vremena? 20.04.2019.

20.04.2019.  |  Showbiz

Vesti

Vesti

7 na N1: Nedelja velikog mitinga, veikih izazova i velikog mrcvarenja 20.04.2019.

20.04.2019.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Manji incident na kraju protesta, žena zalutala kolima među ljude kod Skupštine 20.04.2019.

20.04.2019.  |  Vesti

Region

Region

Ubijen otac "škaljarca" Jovice Vukotića u Kotoru 20.04.2019.

20.04.2019.  |  Region

Region

Region

Dodik: Ne možete rešiti balkansko pitanje, a da se Srbi drže dezintegrisani 20.04.2019.

20.04.2019.  |  Region

loader