Liberija povukla priznanje Kosova

Vesti

Liberija povukla priznanje Kosova

Liberija je povukla priznanje nezavisnosti Kosova, potvrđeno je u Ministarstvu spoljnih poslova za N1.

Komentari (31)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

joja

Zasto o ovome nema nista na liberijskim medijima ?

Nn

Gde je pečat?

realista

Citajuci komentare ovde pomislio bi covek da se nalazi na nekom albanskom sajtu.Sramota kakvih sve izroda ova zemlja ima.

Mare

Zar neko misli da ce ovaj dogadjaj za pedalj pribliziti povratak Kosova? Hoce li ovaj dogadjaj vratiti nesrecnim roditeljima izginule sinove u ratu 1999?Sta njih moze da utesi?Kosovo? Ma ni Kosovo sa sve Metohijom,ni Srbija od Svarcvalda do Tibeta, ne moze im nadomestiti izgubljenu decu. Hoce li ovaj dogadjaj napokon,posle dvadeset godina,skloniti rusevine iz centra Beograda.Pre neki dan je u Cacku privodjen ratni veteran, ranjenik sa Kosara,zbog protesta zbog cene goriva.Sve nabedjene patriote,mudrijasi iz dnevnih soba,kafica,salona,puske u ruke pa idite vracajte oteto kad vam je vec toliko stalo,a ne da opet prizivate da neciju decu,a zna se ciju, salju u pogibelj.Licni primer brizna gospodo patriotska.Samo licni primer.

Onako

E na šta mi trošimo vreme i resurse , dok svi guraju napred mi čvrsto na dnu Evrope po svim merilima , hraneći se brojem država koje nisu priznale Kosovo...

Hrvoje

Pitanje za "milion" dolara šta ako svi povuku priznanje, ameri ugase bonstil, i odu, čija će deca ići da čuvaju kosovo?

Beograđanin

Građani pokrajne, a možda i Srbije. Da li nam se sprema konfederacija?

Nenad

Ово је изузетно добра вест за државу Србију. Не само то што су признавање Косова* повукел: Сао Томе и Принципе, Гвинеја Бисао, Суринам, Бурунди и сада Либерија, јер што би се рекло ... конац пуца тамо где је најтањи. Наравно да признање Косова* неће повући САД, Немачка, Енглеска и сл. већ тканина "независности" Косова* дефинитивно је почело да се пара а завршиће се повлачењем признања САД, НЕмачке, Енглеске... сем ако власти Србије у међувремену не признају независност Косова* и размене амбасадоре са Косовом*.

Prof. dr R O T

Kada ce se to desiti, da se pripremimo na vreme, bice potrebno nesto vojske i policije!

Arni

Tako je Nenade ali to je upravo scenario Angele Merkel i Vučića. Primanje u goste pred svake izbore ima svoju cenu..

Buljina

Sve velike sile! Ne razumem cemu ovakve vesti? Dok glavni igraci to me urade nema potrebe za ovim a to ce se desiti.....

Nebojša

kad glavni igrači gube uticaj na male igrače na kraju i sami uvide da da nisu glavni.

Novljanka

Ovo ne menja nista...Je li neka velika sila promenila svoju odluku o priznanju Kosova?!? Pa, zna se ko kroji globalnu politiku u svetu!

Rigor mortis

Pet zemalja EU nije priznalo Kosovo*, sto znaci da nema konsenzusa u samoj EU, a sve odluke na nivou EU se donose jednoglasno. Od velikih sila Kosovo* nisu priznalii Kina, Rusija, Indija, Brazil, Izrael, Vatikan... Ili mislite sa su Lihtenstajn, Luxemburg, Kiribati i Severna Samoa vece sile posto su priznale Kosovo*?

Nije da nema

A šta menja podrška Americi od Mikronezije, i ostalih sedam zemalja oko ambasade u Jerusalimu?

Mare

Ne zna se vise ko kroji globalnu politiku. Ocigleno je da je US gubi konce svakodnevno i povlaci pateticne potgeze povlacenja iz svih oirganizacija. Sto njima ne delis ovako mudre savete?

Novljanka

Ispustila sam izraz zapadne sile...pa, dobro, hoce li cinjenica da Rusija i Kina, mislim na stale clanice Saveta bezbedosti UN nisu priznale Kosovo, pomoci Srbiji da sacuva Kosovo?!Nije li pitanje Kosova izmesteno u EU?Toliko o cinjenicama...

Novljanka

Ne delim nikome savete, to sto Amerika se povlaci iz nekih medjunarodnih organizacija, ne umanjuje njen politicki i vojni uticaj u svetu! Spoljna politika se u ozbiljnim drzavama ne vodi ad hoc, vec se kreira decenijama unapred!

Jo

Po sistemu"uzimala-davala" , nista bitno,sem za reklamu doticnome

Koso

Nikakvog praktičnog uticaja nema na stanovnike Kosova, bilo koje. Ovo je samo politika, čista politika od koje isključivu korist imaju samo pojedinci. Narod nema, pa čak ni sama država nema koristi.

sasa

koliko god licno ne cenio dacica i njegovu ulogu u svemu sto je lose u srbiji, on kao ministar inostranih poslova belezi vec jedno peto povlacenje priznanja kosova. aleksandar vucic za to vreme ubrzava svoje napore da srbija prizna kosovo.

Sonja Mogorjelo

ima istine u tom smeru.

Filip

Nisu znacajne ali sto manje drzava prizna to bolje :)

EU

Kada priznanje Kosova povuku USA,FR,GB,D,ITA,Kanada,itd.itd.,onda se moze pricati o uspehu Srpske diplomatije!Sve ostalo su marginalni "uspesi",jer zemlje koje su povukle priznanje su totalno marginalne u politickom i geostrateskom znacaju u svetu!

Nofear

Dovoljan i neophodan je samo potpis prvoga na spisku

59

Nije da je bitno , ali i mi smo marginslna zemljaDa je srece pa ostala Jugoslavije ,bila bi druga prica. Ali ni to srbima nije odgovsralo.

Fastizio

pa čak i da povuku, šta tad? Vratiće se srpska vojska i policija, institucije dole? Ljudi država nema mehanizme ni za ovo na šta je spala, a kamo li da se izbori sa bilo čim više

Goran

Čak i to ne pomaže.Turski deo Kipra niko sem Turske ne priznaje pa opstaje 50g,Kinesko ostrvo malo ko priznaje pa opstaju skoro 100g,i Srbiju uskoro niko priznavati neće jer vide u njoj pretnju mira u Evropi.

Kimi

@59 Srbima? Kažete Srbima nije odgovaralo, a zašto su onda tu istu Jugoslaviju rušili svi sem Srba? Pod Srbe tada ubrajam i Crnogorce, jer su se tada svi izjašnjavali upravo kako im poreklo i nalaže, kao Srbi.

Qwerty

Kakvo glupo obrazlozenje priznanja. Priznajte Kataloniju zato sto Spanija nece da pregovara.

Kosta

Neka se spreme Francuska, Nemacka i Velika Britanija. Tandem ID i AV su majstori spoljno politickog nadgornjavanja.

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

NEWS

NEWS

PKS: Serbia’s best-earning companies reported 34 billion Euros income in 2018 15:33 h

15:33 h  |  NEWS

Vesti

Vesti

Trudnicama i porodiljama lakše prijavljivanje poslodavaca koji uskraćuju prava 15:22 h

15:22 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Brnabić pozvala Radnu grupu da iznese primedbe na nacrt Medijske strategije 15:17 h

15:17 h  |  Vesti

Svet

Svet

Poslanici položili zakletvu, počeo novi mandat Skupštine Grčke 15:15 h

15:15 h  |  Svet

Vesti

Vesti

Novi dan o efektima Zakona o podršci porodici s decom 15:11 h

15:11 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Emisija "360 stepeni" o stanju u medijima i hajkama na novinare 15:04 h

15:04 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Milićević o uvredama Šešelja: Bilo je i gorih stvari, Radulović je svirao gitaru 15:02 h

15:02 h  |  Vesti

Biznis

Biznis

Žuti prsluci nisu mnogo uticali na francusku privredu, trgovci najteže pogođeni 14:44 h

14:44 h  |  Biznis

loader