Er Srbija ukinula besplatno piće i obrok na svojim letovima

Biznis

Er Srbija ukinula besplatno piće i obrok na svojim letovima

Na letovima Er Srbije više nema besplatnih pića i obroka. Umesto toga, putnici nacionalnog avioprevoznika takvu uslugu moraće da doplate, što je potez koji poznavaoci prilika tumače kao korak ka prelasku te kompanije na takozvani low-cost model poslovanja.

Komentari (385)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Pedja BGD

Treba da ih kritikujemo iz vise razloga. Meni licno nije problem hrana koju uglavnom nisam konzumirao ni kad je dzabe dele ali mislim da bi flasica vode mora biti ukljucena u cenu, koja uzgred budi receno nije mala. Pre par dana moj avion je kasnio nesto vise od dva sata, u prostoru pre ulaska u avion nema mogucnosti da se kupi nikakva tecnost niti je mozete uneti kroz bezbednosnu proveru, ostaje vam wc ili da umrete od zedji ako nemate novca. Druga stvar je prtljag, moja karta za Berlin je bila bez takozvanog "check in" prtljaga, niti mi je trebao. Ne sluteci prevaru ponesem tvrdu kabinsku torbu sa tockovima s kojom se pre neki mesec bez ikakvih problema leteo u Atinu sa istom kompanijom kao sa raznim kompanijama po Aziji i Evropi u zadnjih godinu dana. Sa kontrole pre ulaska u free shop me vrate na chek in posto moja torba ne moze da stane u ram za merenje koji ja za ovu priliku bio dimenzija za vece torbe za kompjuter. Sidjem dole i shvatim da je to planski napravljeno u cilju povecanja profita, posto skoro da nije bilo putnika sa iste linije koje se nije nasao u problemu. Dole vas doceka arogantno aerodromsko osoblje koje se ponasaju kao da su zatvorski cuvari te morate da napravite scenu kako bi neko ozbiljan dosao da vam objasni o cemu se radi. Na kraju mi je receno da oni ne smeju da puste nikoga posto su kazne za neposlusnost 20 procenate od mizerne plate. Platim i predam torbu, udjem u free shop i dodje me da njacem kao magarac posto svi ostali putnici sa drugih kompanija vozaju torbe iste velicine kao sto su putnici Air Srbije morali da posalju u utrobu aviona. U povratku nije bilo nikakvih problema posto nece Berlinski aerodrom da sprovodi izmisljotine za otimanje novca. Ja od sada letim sa Air Srbijom isljucivo kad su sve druge opcije nemoguce, ovi lazu i otvoreno otimaju, kako da im verujete da je ispravnost aviona na zeljenom bezbedonosnom nivou.

Mile

A sta sa onima koji su kupili kartu pre ovoga.

Nikola LA

Nemoj da kritikujemo Air Srbiju sto naplacuje pice i hranu jer sam sada leteo iz Kalifornije za Kosta Riku i morao sam da platim i pice i hranu na Alaska Airlines. Porezi su sve veci na Aerodromiman zato moraju i avio kompanije da naplacuju sto god mogu da bi opstali. Naj vaznija stvar kad biras kompamiju sa kojom ces da letis je, dali su avioni odrzani kako treba i dali krecu letovi na vreme. Do sada kad god sam leteo sa Air Srbijom svi su letovi bili na vreme a letim barem dva puta godisnje sa nasom kompanijom. Samo Napred Air Serbia !!!

Gane

Nikola, '' niskotarifna kompanija'' pored toga što masu usluga dodatno naplaćuje, ima nisku cenu karata. Ne bi se tako zvala. Er Srbija je među skupljima. Na primer, jeftinije je da letite za Ameriku s drugom kompanijom sa jednim sletanjem, nego Air srbijom direktno. Ali ovo je očigledno neki Srpski eksperiment sa finansiranjem iz buidžeta.

Miki

Počinje da truli još jedan od Vučićevih "uspeha"

Nikola

"što je potez koji poznavaoci prilika tumače kao korak ka " finalnoj propasti. "Imate sitno nešto, nemam da Vam vratim? Ma daj 5 voda i 3 sendviča!"

Ana

Zasto ne priznaju da je Air Srbija postala low cost kompanija?

Nikola

Misliš low earning kompanija na umoru.

svetski putnik

Kupio sam kartu za let AirSerbia-om pre vise od mesec dana. Tada nisu vazila ova pravila o ukidanju obroka i pica. Jednostrano menjanje uslova putovanja, bez obzira sto mozda pise u opstim uslovima ugovora, je protivzakonito. Ne mozete jednostrano svakakve vase ideje da sprovodite ako su, a jesu u suprotnosti sa zakonima o obligacionim odnosima. U redu je da usled neispravnosti, tehnickih nemogucnosti i slicno uslovi putovanja menjaju, ali ako ste izdali kartu, a pri tom nudili obrok i pice, onda je posredi klasicna prevara. Zakon je iznad ugovora i ako bude bilo pravde, poverenik za zasttu prava gradjana mora da pokrene postupak za obestecenje korisnika.

Nikola

A overbooking u Americi, sa Američkom kompanijom?

BB King

Neko se pametan setio kako da ustedi. Nesposobni direktori, kada dodju na poziciju, prvo prave ustede na toalet papiru i vrse kontrolu redovnosti zaposlenih. Ovde se bojim, "zapatilo" mnogo nesposobnjakovica, koji ce sa ovakvim pametnim potezima da oteraju kompaniju u propast, pa ce vlada opet da spasava "nacionalnog" avio prevoznika, a mi gradjani da placamo.

Nikola

Ne, grešiš, Etihad direktiva.

it wasn't me

Monopolisti, prevaranti i lopovi. Da karta za sat i 10 min leta van sezone kosta vise od prosecne plate!!! A placamo ih svakodnevno i ako ne letimo vladinim 'subvencijama' iz nasih poreskih dzepova: 62 milina evra godisnje! Da na to dodam i da se rizikuje zivor jer ne odrzavaju te polovne avione kako treba. Pogledajte snimak "Kapetani ubice i pljacka veka u Er Srbiji"

Sharky

"Najgora solucija, poručuje Vujović, upravo je hibridna verzija avioprevoznika u kom bi putnici plaćali paprenu cenu karte, a zauzvrat dobijali niskotarifnu uslugu." Upravo to, putujem AirSrbijom jednom mesečno poslednje dve godine, i u 2017-oj počev od marta svaki let je imao neki nedostatak (downgrade) u odnosu na prethodni. Primera radi, u martu prošle godine bio je kompletan obrok, u aprilu je bio da se bira sendvič, u maju više nije mogao da se bira sednvič, u junu su promenili sedišta i smanjili prostor da bi moglo više putnika da stane. Nakon toga krajem oktobra sledi redukovan broj letova za destinaciju na kojoj putujem, a potom početkom ove godine promena politike oko prtljaga (mali kofer u većini slučajeva ne može kao ručni prtljag, platio sam 50 evra execess baggage). Najzad uvođenje novih tarifa što je drastično povećalo cenu karte (primera radi karta je koštala između 13.000 i 22.000 dinara sa velikim prtljagom) sada košta od 28.000, do preko 30.000 (bez obroka), a za cenu od 15.000 do 22.000 sada imate mali prtljag samo, što je papreno skupo u odnosu na ostale low cost kompanije koje imaju sličan princip poslovanja, dakle ova hibridna verzija je katastrofalna. Nemam ništa protiv toga da AirSrbija bude low cost kompanije, ali da i cene budu low cost.

Loukost

A zašto sam ja dužna da se 2018. cimam do Temišvara i Budimpešte? Da Air Srbija ne bi propala? Gde je antimonopolska komisija?

Eva

Zaista "sjajan" primer uspešnog poslovanja. Uvedes sistem low costa, ali zadržiš cenu karte na istom nivou. Bravo!

Jelena

Dugo godina putujem sa Er Srbijom ali ovo što se dešava poslednje dve godine je sramotno. Karta do Soluna koja je bila Max 120e oko praznika sada doseže I 200e, a let traje 50min leta. Služe nas tocenu vodu u plastičnim časa gore nego neke low cost kompanije, a pritom je cena karte kao da putujem sa Luftansom. To što za dete od 3 godine placam punu cenu karte to neću ni da komentarisem.

Nikola

A zašto za svoje pare to radiš dve godine? Možda je srpski mazohizam uzeo maha, treba proveriti.

Vasilije

Ljudi,jeste da ovo nije mesto za ovakvo pitanje,ali kad' vec vidim da ima dosta ljudi koji se razumeju u ovo,je l' sa naseg aerodroma moze samo usluga Air Serbia,ili mozemo da izaberemo i nekog drugog prevoznika?

Vojvodjanin

Ponesite sunku sa sobom.

Marko

Sendviči na letovima AirSrbije ostaju samo za clanove sns-a.

Petar

Ko hoće sendvič ili pljeskavicu moraće na miting sns-a. Sns = sendvič na sprat.

dejan

To nije nista novo. Prosle godine leteo sam ER SRBIJOM za Podgoricu i umesto da popijem kafu na aerodromu u Surcinu, pogrešio sam jer u avionu, kao što je to bi bio ranije običaj očekivao da nas, s obzirom na nemalu cenu avionske karte, posluže kafom. Od toga , medjutim, nije bilo nista. Stari dobri JAT.

Gastarbajter

Nista onda da nastavim da letim sa Nemcima i Austrijancima, a ovi neka voze ove napredne

Rada

Primaju li kartice???

Kiza

U sjevernoj americi vec duzi niz godina u svim avio kompanijama jedino se moze besplatno popiti voda, kafa, ili casa soka. Hrana se naplacuje i kosta slicno kao i sendvic na aerodromu. Zato ljudi za ako ste bas ogladnili onda pripremite jos 5 do 10-ak Eura ili ponesite neku industijski pakovanu grickalicu ili energy bar, to je dozvoljeno i sve ce biti u redu. Peceno pile ili neku jagnetinu necete moci unjeti na avion.

nikola r

to sto si napisao jednostavno nije istina, al napredno radikalne gluposti se mogu jedino glupostima i neistinama braniti, nemoguce je nesto normalno napisati u odbranu ove naprednjacke "poslovne logike"

Nedx

U kojoj ti Americi zivis? Vucicevoj? Jos nam objasnjavas da ne mozemo jagnjetinu da unesemo u avion??!!!

Mirko

Imam genijalno rešenje za Air Serbia. Proglasiti stečaj, a onda angažovati Sašu Radulovića kao stečajnog upravnika pa ga posle optužiti kako je on upropastio našeg najboljeg avio prevoznika i vodeću kompaniju u regionu.

jahac apokalipse

Klosari

FrequentFlyerNikola

Evo mog skorasnjeg iskustva..let na relaciji Beograd-Pariz 14.februara 2018.godine. Biznis klasa u avionu tipa A320, nova sedista tipa Barcalounger 2-2 (ovo je premija jer je ovo jedina letelica u kojoj su zadrzali ova sedista). Dobio sam jastuce, cebe i posluzen casom vode na ulasku.Tokom samog leta jedan sendvic od juce (sutradan mu je bio rok), zatim tri vanilice i jednu kafu - za 520€.

Kaja

Isto sam se provela u decembru na letu za Kopenhagen. Definitivno vise ne vrede tih para.

nikola r

ocekuj nekog istaknutog naprednog bota da ti napise neku glupavu laz kako je isto to dobio u BA ili Virginu....ovom raspalom naprednom kompanijom ce se prevoziti jedino napredni kadar kojima ce biti placeno iz budzeta, oni su ionako navikli na botovske sendvice a i nisu za bolje

misko

Da li izdaju fiskalni racun ili rade u sivoj zoni ?

Ekonomista

Prodaja u avionu je tax-free, tako da fiskalne kase nisu potrebne.

Eva

Što? Hoćeš da šalješ račun za onu nagradnu igru? ;)

Dijaspora

AirSerbia je razocarenje (koje raste iz godine u godinu) za sav narod koji zeli da poseti kucu i porodicu tokom godisnjih odmora i praznika. Recimo Madjari ili Rumuni lete za njihove gradove za 20 eura dok mi placamo minimum 200. Jedini zakljucak koji mogu da izvedem jeste da ova kompanija podrzava samo poslovne letove i klijente kojima su putovanja placena i da vremenom postaje avio prevoznik banaka i korporacija a ne ljudi (srpskih drzavljana i stranaca) koji bi da posete Srbiju.

v1ad

Pa da, zato ja moram da idem kombijem do Budimpeste jer je odatle karta za Berlin 2x jeftinija.

МиЛоРаД

Браво То је требало одавно урадити. Свим европским Летовима није потребна та услуга. 1- 3 сата лета , мислим да нису потребни оброци хране. Флаша воде је сасвим довољна а остале услуге нек се плаћају па ко воли, нек изволи. Наравно безу ове услуге би требало и на цени карата да се осети.

Pera

Tako je i cenu karte prilagoditi ovim smanjenim troškovima . Cela Evropa može se računati kao region jer i do Londona ili Stokholma stižeš za 2,5 -3 sata. A i cena traba da bude u tom smislu bitno niža. Niža cena - Puniji avion -veća optimizacija troškova.

Miki

Tri hiljade za gospodina!

Phoenix

Po svemu se priblizavaju low cost kompanijama osim po cenama karata.

Nije bitno

Hajde da se ne pobunimo ni protiv ovoga... Navikli smo da nas hrane g..... dok ćutimo. Bezakonje je nova svakodnevica, svako radi šta hoće. Da je druga zemlja u pitanju, već bi opkolili aerodrom i napravili protest.

Eva

Ma da, možeš misliti koliko ljudi iz Srbije koristi avion. Za većinu je Grčka jedino inostranstvo koje su u životu videli

Gordon Freeman

Stavise, cene za mnoge letove su poskupele a losija je usluga. Sada je dosta skuplje ako zelite prtljag. Ovo nije prelazak na low cost, ovo je poslednje srkanje novca dok se ne ode u bankrot.

Big Cheese

Ja se nikad nisam ni vozio avionom, pa se ni ne secam tih lepih vremena kad si dobijao sendvich. Nisam u stranci, a radim u prosveti na 30posto koliko god to kontradiktorno zvucalo nisu me jos oterali skroz! A sa platom od 14.000 ne mozes mnogo cesto ni busom. Sendvich jedem kuci (ako se margarin i hleb i so racuna za sendvich). Nekad i salama...<3

Luka

I za tu platu ti traže fakultetsku diplomu master studija. Sve je jasno.

lakomije

Jel se i putarina naplacuje ili je vinjeta u pitnju. Ukines jedno ,pa drugo na kraju ukines sebe. Nije dzabe Kontic dao ostavku. Misevi beze kad brod tone.

Balboa

Jel to ono " DOMACINSKO POSLOVANJE" ??

Air bankrot

Air Serbia je bankrotirala a radi samo na osnovu dotacija drzave, odnosno gradjana Srbije. Ovo im nece pomoci. Inace je naravno tacno da se u vecini kompanija sve placa. U SAD se sve placa, na svim linijama, uvek. A to nije ni bitna usluga, ne leti se da bi se jelo ni pilo, to je dodatna usluga i treba da se plati, a da cene karte budu nize. Ali Air Serbia radi lose, ali skupo

Dare

Do nekle se slazem sa Vama. Medjutim, ako letite s jedne na drugu stranu kontinenta, taj let moze da traje i do 6 sati a za to vreme morate nesto da jedete. I popijete vode. A cene karata nisu jeftinije. Ovo govorim za Kanadu. Karta od Vankuvera do St John-a (Newfoundland) kosta $1100CAD (West Jet - najjeftinije) a Vankuver - Tokio oko $900CAD (ANA, doduse kupljeno preko posrednicke agencije). I ni jedan ni drugi let nisu niskotarifni. Na letu Wet Jet-a sve se placa, let sa presedanjem traje oko 8 sati. Na letu ANA, hrana i pice se ne placaju, let traje oko 10 sati.

Ljubiša Milović

Ista situacija je bila u JAT.u pre 30 godina, nakon čega je kompanija krenula u sunovrat. To i ovo sada me je podsetilo na situaciju u SAS-u, koju smo razmatrali na jednoj psdiplomskoj analizi osamdesetih godini. Kad god avi-kompanija krene na racionalizacije na štetu putnika uvek je to znak njenog propadanja.

gavra

sve najgore o nasoj avio kompaniji,u svetu ne postoi gora.

Nikola

Ima, u Južnoj Koreji, njima su bar zabranili da lete po svetu.

Zoki

Proslo leto kada sam putoavo sa njima, dobio sam samo vodu u plasticnoj casi.

Dr Koji Odlazi

i ja isto

Dusan

Leteo prekjuce za Zagreb. Nema vise ni vode u plasticnoj casi.

ja

Najgora avio-kompanija ikada!

Milka

Sendvičić i plastična čaša čaja, koka kole ili vode - to je bio obrok kod našeg avioprevoznika. Usput, radije bih umrla od gladi nego onu kiflicu sa parčetom šunke i čašicu čaja platila 500-600 dinara. Našeg prevoznika navedeni obrok i piće koštaju oko 100 dinara pa ako misle da će na tome da uštede nek izvole. Meni ovo liči na veliko neznanje i nestručnost.

Alex

Slabo vi putujete, ali ne smeta da komentarisete. U USA dobijete casu vode od stevke koja ima 60+ godina.Austrijan daje cajni keks i vodu, Lufthansa je izdasnija kafa i sokic, Swiss mrk pogled i voda.

BK

U Lufthansi dobijas sendvic i pice koje hoces (moze i vino) + kafa + voda. Stalno putujem s njima za Nemacku ekonomskom klasom.

D

👍👍👍

QnaBici

Ajde ne pravi se pametan i ne lupetaj, nego grickaj sendvič što ti partija poklanja, a mi plaćamo. 01.02. ove godine, LX 1416, Beograd Cirih, SWISS-om naravno, tri karte, full ekonomska 450€, prevezli nam besplatno skije, cipele i kofere, od hrane odlična štrudla sa višnjama, od pića sve osim žestokog, hteo sam još kafe, naravno da su mi doneli. Ovo g.... od kompanije može da se zove nacionalnim prevoznikom samo SNS nacije. Doduše, posle traktora i Ford Tabanusa, erbas 319 sa 150 sedišta je napredak. Nikad više neću s lopužama da letim.

Stef

Skoro leteo do USA, povratna karta oko 550 evra, kupljena preko Ekspedije. U odlasku Air France, u povratku KLM, u oba slucaja bukvalno nisu prestajali sa donosenjem hrane (koja je bila odlicna!) i pica celo vreme puta. A od/do Amsterdama, ovi nasi jadnici dali su nam po casu vode. Iskreno se nadam da nisu dobili vise od 50 evra od gore pomenute cene, jer ni toliko nisu zasluzili. Naglasavam da nisam nikakav izelica, naprotiv, ali realno: ceo avion mozes osluziti po jednom baksom kisele odn. koka-kole, i sa pola kila kafe i 2l mleka, u vrh glave, a njima je i to mnogo. Ove lokalne letove, do ex-YU destinacija i sl., necu ni da komentarisem, cene karata su sramotne, ti mozgovi su ocigledno ostali zarobljeni u 70-tim godinama proslog leta, kad je putovanje avionom bilo veliki luksuz. A ne daju low-cost kompanijama da udju na trziste. E pa, ja im od srca zelim da propadnu, sto pre - mozda nakon toga ovde dodju neki normalni prevoznici.

Zlopamtilo

Leteo pre neku godinu Lufthasom od Frankfurta do Miamija ( 10 sati leta ). Odmah posle poletanja bogovski ručak sa svim mogućim pićem osim žestokog. Pri kraju leta isto takav obrok. Kafa , voda i sokovi se nude nonstop !

Bull

Airbot.

Kaja

Podrzavam. Lupa pa ne ume da stane. Bilo bi nam svima bolje da oteraju Etihad odakle je i dosao, pa da kopiraju RyanAir. Ne treba mi hrana na letu koji ne traje vise od 3-4 sata - ali zasto da placam kao da je dobijam?!

Dobro Jutro

Tek sada pa to su vec sve jace kompanije ukinule odavno.

D

Tacno izuzev one koje lete preko okeana posto putujem 4 godisnje sad sam doleteo iz n Meksika ..Radim u Selu ...

Kaca

Kada putujete u bec aulobusom ili vozom jel dobijete sendvic uz kartu????

Stevan

Pa ne, ali za 100-150 dinara dobiješ sve .

Pozz

Povratna karta fudex-om je 40e

Pedja

Dobije se kafa besplatno, neki put neki slatkiš. U autobusu za Beč

neko iz daleka

Da, u autobusima RegioJet-a za Bec i iz Beca dobija se besplatan topli napitak.

Boris

Jadni oni koji cekaju da se najedu u avionu. Toliko negative oko "rucka" koji vec godinama ne postoji ali se nije potenciralo. Niko vam ne brani da u avion ponesete sendvic sa sobom, tako da ne vidim paniku oko toga

Rajka

Onda moze i peceno pilence.

NYC

Na letovima do New Yorka ima komletan rucak, pice, kafe. Nema razlike u poredjenju sa ostalim evropskim aviokompanijama.Svaka cast!!!

nindzoslav

odgovor na NYC, da nema razlike, osim u ceni, koja je visa kod Air Serbije :)

Superhik

Air Sibirija!

Sumadinac_Kg

Kao i sve u ovoj zemnlji, cene lufthanze a kvalitet neke loukost kompanije. Dno dna.

Ana

Više ne letim sa njima. Nedavno sam putovala na relaciji Štutgart-Beograd i večernji let u 20.30 je otkazan. Čekali smo 24h drugi let, tj. avion. Katastrofa!

miki s

volimsto je vodja rekao da je air srbija svetska kompanija ,,500din za budjavi sendvic,jel to onaj sendvic sto dobijaju botovi ,,sramota i da stranci putuju air srbija,,,zalosno,,,sramota,,,fuj ,,

Deki

Pa, treba nahraniti ove sendvičare po mitinzima i botove po kancelarijama !

Marko

Uspeh Aleksandra Vučića.

Teta

Mora da se doplati i za kofer.cena karte sa ručnim prtljagom je jedna, niža. A za kofer mora doplata

Nada

Kao i u svim aviokompanijama po USA

Mija

Ponasate se kao gigant u avioprevozu....nabili ste cene, kao da samo Vi letite....

Ana

Ljudi su neverovatni, ako vam je skupo nemojte da putujete. Niko se ne zali na aerodrom i ne kapira da je 80% cene aviokarte taxa koja ide aerodromu , a ne aviokompaniji. Koliki su troskovi drzavi, najbolje da bankrotira pa da nemamo nacionalnog prevoznika....

miki s

nek bankrotira ima stranih kompanija koji nisu prokleti za jedan budjavi senvic

Rhoi

znamo da je aerodromska taksa glavni krivac ali i aerodrom je Vučkov i Alekov. Treba nahvatati lovu. Može i Batajnički aerodrom da se koristi ali treba znati Ana.

Električar

Srebrna krila: "O, Ana, o, Ana, Tugo mojih dana..."

Ivan

Madjarska nema i nista im ne fali, placaju najnize cene, Podgorica Budimpesta 40 eur , a kod “nasih” 100-150 eura povratna uz casu vode iz case, sramota

Tamara

Karta Beograd- Tivat oko 15000 din.!!! SRAMOTA!!!

D

idi autom sta places ...

sasa

kao i sve ostalo djubre, tako ne trosim ni ovo djubre. ne letim er srbijom, ne glasam za sns, ne kupujem gmo, ne idem na utakmice debila sa debilima na trobinama, ne gledam pink-rts-b92-prvu, ne slusam cecu-mecu-acu-jecu... da smo svi ovakvi kao ja, ne bi mogao ni er srbija da leti na ovaj nacin, jer niko ne bi njima putovao, ne bismo placali otrove iz prodavnice, ne bismo placali ovoj losoj i nekvalitetnoj drzavi nista, ne bismo, ne bismo, ne bismo... ali, posto je vecina pametna, ona se lozi na reklame, a ne na svoj utisak o necemu, ili na realno stanje, onda letite er srbijom, glasajte za vucica, pucajte lovu na nekvalitetne, otrovne ili pokvarene proizvode... i da! obaveznos se istresite komentarisuci! jer, za vas je sve OK, niste videli bolje.

I

I dalje ne verujem sta sam procitao

au

Pa da l je moguce da ovde apsolutno nista ne mozes da pohvalis i nista ne moze da ide ka boljem?!?!?! Neverovatno, 3 godine ste bili dobri onda smanje prostor tj povecaju broj redova, sad izbace klopu... Dabogda sve propalo

Gradjanin sveta

Jos samo da uvedu i low cost cene avio karata ;) Hrana i pice nisu bili besplatni vec ukljuceni u cenu. Iskljucivanj hrane iz cene i snizavanje kvaliteta usluga ne uvodi Er Srbiju u low cost kompanije vec niza cena.

Lokator

Propala firma,klizi u stecaj.

Pera

Ha ha, uskoro ce kao u Rusiji oni "medjumesni" aerodrumi 80-tih godina. Oni su imali sipke na pafonu i trcali smo da zauzmemo mesto da ne bismo stojecki leteli. Ha ha ha.

asdf

Uopšte nije smešno, a ni za poređenje. Cene avio prevoza u Rusiji su tada bile čak i za siromašnije Ruse bagatela, pa si za tu bagatelu mogao nešto i da progutaš. Prema tome, ovde uopšte nema mesta uppoređivanju sa Rusijom, pogotovu ne onom iz osamdesetih.

Daki

Ti međumesni aerodromi sa avionima koji imaju šipke na plafonu za držanje da bi putnici koji lete mogli stajati postoje i dan danas. Lično se vozio na liniji Soči - Moskva. Lete sredom i iz tog razloga karta je više nego duplo jeftinija u odnosu na normalne letove. Ali i na takvom letu dobija se za obrok podriguša a stjuardesa deli jabuke direktno iz gajbe.

Boris

Flag carrier može biti low cost samo u Vučićevoj srbiji. Dno ne postoji.

Šojić

Ne cveta cvetje u naše preduzetje.

Prca

Putovao sam svetom i sa razlicitm avio kompanijama ali ni u jednoj nisam morao da doplacujem obrok i pice pa ni na cak neki kracim destinacijama gde let traje do sat vremena. Sada na primer odlucim se da putujem u Toronto gde je aviokarta od 800 do 1000 evra i jos moram da platim obrok i pice msl stvarno. Bolje predjite u low cost kompaniju i cao.

To uopste nije tacno

Air Serbia je raspalo preduzece u nestajanju, neuspesna investicija neuspesne kompanije. Ali nije tacno da se nigde ne placa obrok ili kafa. Naprotiv, u mnogim kompanijama se placa i to je postao standard. Npr u svim letovima u SAD se uvek sve placa. Inace, u Evropi je to pocelo sa low cost, ali su i drugi shvatili da se to placati mora, jer je luksuz i to nije osnovna usluga. Pa nemate kafu ni u autobusu ili vozu, ali se moze kupiti. Veoma jednostavno

Лајави

Иоле објективном грађанину јасно је да је пројекат Ер Србија ПРОПАО, сад се само поставља питање КО ЋЕ У ЗАТВОР и на колико година?

Niko

Kao i do sada - niko

De Niro

Znaci ako putujes malo duze moras da poneses peceno pile ili slanine i luka i pola litre vina,pa nek ide zivot! Plako ali sigurno propadamo!

Nenad-EU

Propadaju i mnogo bogatiji avio prevoznici pa nikom ništa. Za mene je Air Serbia avio kompanija kao i svaka druga.

Bobi

Samo neko ko nije na zemlji je i mogao da napravi koncept velike kompanije. Low cost je i onda i sada trebao da bude koncept. Država je u stanju da kada bi moglo da nas prevoze u gepeku aviona da bude što jeftinije. Ljudi koji vode ovu državu žive u paralelnom svetu i narod treba da već jednom vidi to.

Kostica

Narod da vidi? Načekaćemo se.

botke

pa to je skroz razumljiv potez.. ili ce se adaptirati na vreme, i prolagoditi trzistu, ili putem Maleva ..

TIME

Ta tzv. kompanija za vazdusni transport putnika AIR SRBIJA, je odavno LOW COST bar sto se tice uslika koje budi. Npr. avion AS slece na terminale predvidjene za LC kompa.tako da putnici izlaze na pistu I peske idu do aerodromske zgrade I pasosku kontrolu.

Pozz

Sve mi diraj ali u sendvic nemoj.....u ovoj zemlji se sve vrti oko sendvica

Pozz

Botovi...sta ste pojeli i popili po autobusima poslednje je....i vama ukidaju prvo sendvice.proverena informacija

sasa

to je mali problem, mnogo puta manji od onoga da uskoro nece imati ni jednog iskusnog pilota!

POGLEDATI OBAVEZNO

''Piloti ubice'' - Ju tjub

Sofija

O kakvom low cost sistemu pricamo ovde ? Zasto se cene karata ne prilagode tome onda ? Katastrofa su bili uvek, a ovo sada moze samo da bude jos gore. Divno!

evita

pa sta? ja bez pecenog pileta ionako vec odavno ne ulazim u avion, jedino ce biti nezgodno sto cemo morati i pivo da teglimo.

Sofija

potrošili sendviče u kampanji

Vrscanin

Ljudi sto se nervirate ? Pa ko jos leti iz Beograda osim ovih politicara koji trose nase pare. AirSerbia ima paprene karte a usluge low cost kompanije. Standardni srpski nacin poslovanja, prevara. Svako normalan putuje sa aerodroma u Temisvaru i slicnim mestima u okolnim zemljama. Karte su veoma jeftine.

Max

Naravno da letimo iz Beograda i mi koji nemamo veze sa politikom. Wizz air leti i sa Surcina, kao i Aegean aerlines (koji i nije bas low cost, ali zna da ima odlicne cene, uz to jos dobijes i sendvic i desert i pice, kafu, vodu pa i bombonicu kad ulazis...) , a iz Niša takodje leti Wizz ali i Rayan air, a mislim da iz Srbije leti jos i German Wings...

deni

Ne mogu da poverujem,da neko u 21 veku,uporedjuje autobus i avion. Ja putujem svakog meseca low cost kompanijama,i naravno da bih stigla na let u 6 ujutru,iz mog mesta nedaleko od Beograda,moram da krenem u 4,najkasnije. I cela ta procedura koja traje na aerodromu(tkz.je*ada),koju nemas kad putujes busom,traje i uzima vreme i energiju.Pa,naravno da ogladnim,ako nista kafu zelim da popijem kafu.

Aleksis

Da li ste culi za kapetane-ubice? Potrazite na youtube.

Nickless

Mene taj sendvic iskreno ne zanima. Oni su dugo prije toga postali low cost. Odvale mi tockic na koferu i kazu normalno koriscenje nema para. Kasni avion preko dva sata. Nema informacije niti kuponi za jelo i pice. Tek kad su se ljudi pobunili. Po pravilima EU su duzni da plate odstetu ako kasni vise od x sati. Ja iz sportskog duha pokusao. Ni odgovor nisam dobio. Cekiranje je bilo jedno vrijeme ludnica u BG. Nisu u stanju da naprave sistem za onlajn cekiranje. Nemaju kompjutere na aerodrumu za cekiranje (toliko o e-upravi). Milje za letove svaki put moram da provjerim. Ili nece da upisu milje (to je prilicno puno novca kad se preracuna) ili im opet ne radi softver. Clansku karticu mi uglavnom svaki put provuku.

Prca

Moja strika kada se vracala nazad za Cikago dosla na aedrom i let kasni preko dva sata i posle jedno vise od dva sata dosao neki iz iz air srbije i kaze let je otkazan svi koji ste dosli sada se mozete vratiti odakle ste dosli i ona i jedna zena iz Crne Gore kaze e nemoze tako imam ija svoja prava zna se sta se radi kada se let otkaze,prvo ste nas naterali da cekamo vise od dva sata a sada nas jos terate e pa nece moci. Ima da mi platie smestaj u hotelu tri obroka do sutrasnjeg leta i ucutao kao bubica i na kraju zena zavrsila u crown plazi tri obroka soba da prenoci sve otrosku kompanije.

Putnik

U sredu za Skoplje čaša vode a u petak, u povratku ni to. Prodaju neke gluposti toliko sporo da su, na kraju odustali zbog nedostatka vremena a avion mikro-ART. SRAMOTA. TO NAM JE "NACIONALNA AVIO KOMPANIJA". Neko mora zabraniti naziv koji sada nose.

Lenica

Ketering , to su vam oni mali zalogajcici....rece nekom prilikom Mali..😅😅😅

zlopamtilo

To je samo privremeno ,zbog izbora . Morali su da preusmere sendvice i flasice vode ka botovima i ljudima iz autobusa...

Todor iz Zemuna

Apropo: Ljudi,logo ove kompanije mi ne ide nikako pod kozu od prvog dana.Niti jedan elemenat tog loga me ne asocira na Srbiju i bilo sta srpsko. A trebalo bi da me "automatski"asocira bez obzira na moju srucnost i poznavanje te problematike.

Boki

I ne može da asocira na Srbiju kad su u pitanju dva arapska orla. Pogledajte grbove Egipta, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Sirije, Jordana... Sprdačina od logoa.

Salijeri

Šta bi sa Vučicevim domacim jelima nacionalne kuhinje, kad je Araberima tako reci poklanjao nacionalnu avio kompaniju vjerovatno uz debelu proviziju!?

Zdravko

Nije tačno da je to prelazak na low-cost model. U pitanju je prosto svetski trend u kome se nacionalne avio kompanije suočene sa konkurencijom novih (low-cost) kompanija počele da prilagođavaju i cene i uslugu. Slobodno lupite recku kad vam ponude klopu u Brussels Airlines I'll Adria Airways

Hozenfefer

Air Srbija je podigla cene na vecini letova nedavno... Kakav crni low cost, low cost je samo usluga i kvalitet aviona.

vazduplohov

Pa znate gde idu svi sendvici.Vrlo trazena roba kod nas.Ma "deficitarna"!

Duco

Sta bre low cost a karta kosta od Bg do Stokholma 270e??? U pravom low cost avio prevozniku kosta 5900 din. Puce sapunica o nezavisnom air serbia

Luka

Tolike cene, država im otpisala dugove, obilato ih subvencioniše, plate su male a opet su u gubicima i režu troškove. Neko se tu ozbiljno ugrađuje.

Slava ff 116

Neko se VEC ugradio,iliti avans....

Wankel

to se moglo predvideti ....losa usluga //lose ....lose ,a cene su im zestoke to se moglo predvideti , ko je putovao sa njima (losa usluga .lose....lose ...lose )a cene su im zestike

iVar

U Air Serbia se bukvalno lože novci kojih nemamo...

Miloščina

Nema džabe ni kod. . ER SRBIJE...

Partizanovac

Pogledajte na YouTubu konferenciju za stampu bivseg kapetana AIR Srbije i bice vam sve jasno o stanju u nasoj nacionalnoj kompaniji.

JANIČIĆ cap.

Vodu od 20din flasicu od 200ml na veliko kupljenu prodaju za 2eu ili 240din.E bednici...

Ko tamo leti i zimi

Prvo uvaljuju koscurine i lose meso.

Milan

Jel to Vučićeva super kompanija ? Letovi za Njujork, ludilo ? Low cost Nole, Miki Manojlović. Puče avio sila ko bugarska skupćina

Nije to ništa !

Videćete uskoro,ukinuće se oni skroz a dugove ostaviti nama .

Misko

Bruka.Pre mesec dana sam leteo do Tivta Montenegrom a vratio se Air Srbimom.Kod Crnogoraca normalno pice kafa sokovi a kod nas Srba samo voda i to u casi.I mi pricamo ko je najuspesniji avio prevoznik i regionu.Nemoj da se cujete od bruke vi iz Air Serbia.

Preletac

A hoce li i cene letova biti low-cost ili ce i dalje biti najskuplji na svakoj destinaciji???

Radnik

'Aj pogodi...

Mirjana

Pa ja uvek nosim svoje sendviče, ali ću od sada u znak protesta da ponesem i glavicu belog luka.

Prof. dr R O T

Er Srbija, nije sto i Savamala i svirajuca fontana!

Marko

A ušteda na mini sendvičima i vodi i sokovima iz flaša od litar je cirka 1€ po putniku!

Jova

Znaci pocelo pucanje, glup potez za marketing...kad sam putovao sa svojim partnerom iz Nemacke, rekao mi je da obozava JAT (iako kasne letovi zestoko, lubaznost je ..., stjuarti i stjuardese ne znaju jezike) sve to, ali kaze dobijes sendvic i kafu. Sa sve sjajem u ocima...

Radnik

Da vidiš ko im radi u marketingu...

JAT

Peceno pile,luk,paradajz,i tako do Njujorka,londona,Parisa,Moskve....Dobro i to nije lose,beli luk je prirodni antibiotik,tako da ce mo da putujemo zdravi ;o))))) Smesno,jadno,bedno i tuzno.....

Er Srbija

NIKO KAO JAT!

Miloščina

Čekaj, ideš iz Srbije, ponesi nešto što te podseća na Nju...

John

"Najgora solucija, poručuje Vujović, upravo je hibridna verzija avioprevoznika u kom bi putnici plaćali paprenu cenu karte, a zauzvrat dobijali niskotarifnu uslugu" Pritom još i non-stop miniraju prave low-cost prevoznike i da unište niški aerodrom. A ovamo se femkaju i izigravaju ko zna šta... kao, nemaju više "putnike" nego sad imaju "goste"... Pa jesu li hotel ili avio kompanija? Imaju li "Britiš ervejz", "Lufthanza", "Aeroflot" i ostali putnike ili goste?

EY

Etihad ima goste. To je bilo naređenje Arapa-prevaranata...

D61

Ha, ha, kako bi prošvercovao jedan domaćinski sendvič, sa malo luka, piletinom i kuvanim jajima, da zamiri po avionu, da se vidi gde smo i šta smo. Bolje i to nego da mi pop kadi avion pred let, podeli neke sličice, ti njihovi idoli, šta li, pa prodje vazduplohovom i pokupi donacije. JAT, Beograd-Moskva, mrak, '97.

Filica

Zasto se ministarka ne pojavi u javnosti i kaze da je AIR SERBIA propala?! Nije stvar u sendvicu vec u tome sto je ETIHAD izasao iz te price, odnosno da su pukli. E toliko nam dobro ide kako sa nacionalnim prevoznikom tako i sa svim ostalim nazovi uspesima, sarena laza!

Wtf

direktor je smenjen u secembru. Najavljeni let za Lozanu je definituvno otkazan. Smanjuje se broj aviona a i broj linija. Avioni će više biti angažovami za čarter saobraćaj itd itd.. Sve se to zna samo se čeka da prođu izbori. Samo još nalo strpljenja i sve će se objaviti.

Sandra

A uz sve to da se nadovezem....Zbog tog njihovog novog nacina rada,radnici VELELEPNE KOMPANIJE AIRSERBIA(tacnije ketering),dobili OTKAZE.Jedna san od tih. A o tome u javnosti se naravno ne govori vec naprotiv-AIRSERBIA CVETA.

Dzoni

Low cost. Moraju sendvice da preusmere na drugo mesto. U autobuse.

Igor

Auuuuuuuuuuuuu......jujuju, kako je ovo dobar i jak komentar. Svaka čast Džoni. Izdominirao si :)

Vejn

A takodje je opste poznato i to da su tu pozaposljavali clanove partije

Jocagomboca

pa to se i ocekivalo!! Posle predizbornog spota za predsednicke izbore, ako moze da kosta 200e iznajmljivanje celog aviona, treba to neko da nadoknadi! Sve preko nasih ledja!

Bole

@ Jacagomboca: Avion za predizborni spot od prošle zime nije iznajmljen od AirSerbia nego od Jat Tehnika zajedno sa hangarskim prostorom i vremenom za snimanje.

Srbistan Banana

480 bajat sendvic? Propast ljudi samo sto dalje odavde..

XXS-iq

Tesko da je ovo prsuta ovo je nesto govedje, a meni to vera ne dozvoljava da jedem

D61

Koja je to vera koja zabranjuje jelo govedine?

Smart one

@D61 VI to ozbiljno?! Hinduizam.

Ivan

Hinduizam

Miljan

Pogledajte tek prevaru sa rucnim prtljagom.Kod svih 55x40x20.A pogledajta njihove dimenzij 40x20x55.Zavisi kako ga obrnes.Doplata 50 eur.

Putnik

Ako nista drugo, bar su nam stjuardese najlepse. Jos pogotovo kada se malo opuste i odstupe od strogog kodeksa ponasanja.

Darko

Kakva nam je kompanija možete zaključiti iz utisaka samih putnika ili "GOST"kako nas nazivaju iz AS. Sramota za državu! Ne gledam ih uopšte kao nacionalnog prevoznika,nego kao stranu kompaniju koja je tu da nas sto vise odere...

Jova

Drugi nesto bolji, hajde leteo sam sam sa jos 5 nacionalnih avioprevoznika svi isti ili cak gori....

ASL

Šta je drugo moglo da se očekuje od starih trgovaca-Arapa? U ovo je mogao da poveruje samo naivni nam predsednik, tada premijer...

Kompletni...

Uvek nosim svoje najbolje na svetu sendviče. Ono što u Air Srbija nazivaju "sendvič" nije vredno pomena jer je u pitanju splačinica i to vrlo jeftina i užasnog ukusa!

Karapandza

Šta stavljaš unutra leba ti?;)

Nik

Naj zalosnije od svega je to sto se uopste nisam iznenadio.

Grešiš

Ne. Najžalosnije je što osoba koja govori srpski jezik u 2018. godini ne zna ispravno da napiše jedan najobičniji superlativ. Boli.

Mojojojo

Ah o ovome se prica već više od jedne godine, ali naši političari su baš lepo izbegavali...

Pitanje

A kad se ukida Er Srbija?

TomiaLi

Posle izbora

100

Crisis..

Vladan Velimirovic

Ni do sada im nije neka ponuda po kvalitetu bila, bljutava i bez ukusa i mirisa, cista plastika.

ТУТА БУГАРИН

Па и ја плаћам све што поједем и попијем. Нека се господа мало потроше.

Milos

ti budi prvi tuta koji nesto placa

mile

pa prijatelju nisi objasnio gde ti placas jelo i pice ja placam avionsku kartu 250 eura od ciriha do Beograda a ti odes samo u kafanu ili pekaru da pojedes kiflu a kad bi i tebi u restoranu naplatili mesto gde sedis uz to da ne dobijes pice onda bi mogao da uporedis ovi sto ja placam i to sto ti placas.

komita

То јело и пиће никада и није било џабе већ урачунато у цену карата. Један од начина да се цена карата одржи на нижем нивоу је да се прекрате трошкови. ЕрСрбија лети углавном сат, два и за то време нико неће да цркне гладан, ако већ нема пара да купи.

Miskec

komita, avionom se ne voze oni koji nemaju para, vec je princip u pitanju, zasto bi platio flasicu vode 370 dinara, to je obicna pljacka!

komita

@Miskec очигледно не схваташ суштину. Нема НИШТА за Џабе! Ако си добио сендвич и пиће у авиону 'за џабе'то значи да су они урачунали тај трошак на сваку карту коју су продали без обзира да ли ти хоћеш да једеш и пијеш или не. Овако ти се даје избор да храну и пиће НЕ ПЛАТИШ унапред већ само по слободној вољи.

clan elite

A nisu smanjili cenu karata! Cista otimacina para! Ponecu sendvic! Bice sogurno bolji od onih njihovoh bezukusnih minijatura koje du sluzili! Necu tim lopovima da dajem ni dinar vise neho.sto moram i gledacu da putujem drugim pristojnim kompanijama kad god mogu!!

Milos

ne mozes hranu da unosis u avion

muss

Mozes hranu unositi u avion. Pice ne, ali sendvic da. Provereno.

Janez

Evo ja sam danas kupio na Heathrow-u u COSTA kafeu dve krofne i kroasan i uneo u avion. Sta je to ako nije hrana? Ne palamudi. A sto se tice ove njihove odluke, bezveze je. Ja sam povratne karte za mene i saputnika platio oko 100000 dinara i to ekonomiju, tako da iz tog aspekta ne bih se slozio da su korektni. Sta je sad 1200 rsd za obrok na tu cenu? Kad letim za ZG, dobijemo samo vodu, sto bi bilo korektno, ali opet su i cene malo previsoke. Mnogo sto sta moraju oni da poprave.

clan elite

Znam da ne moze da se unosi. Pojescu ga pre ulaska na gejt!

Milos

ajde molim vas, na nekim aerodromima ne moze da se unosi hrana, na drugim samo pice, negde ne moze nista da se unosi a negde moze i lovacka puska!!! Ne budite bukvalisti... U principu ne moze da se unosi hrana jer u suprotnom bi ljudi od kuce nosili. Imam malo dete-bebu, sve varijante sa hraom u avionu sam prosao, na 3 kontinenta, dugim i kratkim letovima!!!!

Ok

Ok obezbedite putnicima mogucnost da kupe vodu kada prodju skenere. Beogradski aerodrom je jedan od nekolicine na svetu koji tako nesto ne omogucava.

Sasa

Upravo tako, ali samo da se zna da je jedna casa vode i kod Air Serbia besplatna.

FT

Poneti flasicu od vode (praznu naravno) i dopuniti je pred boarding. Easy peasy. Msm sto bih platio 300 za vodu ako imam flasicu kuci koja bleji prazna. Razumno je platiti transatlantski let preko 1000 evra povratnu, ali ne i neke enormne cifre za obrok ili piće. VOSS flasica vode (skuplji brend) 800ml je u sainsbury's oko £1.65 a obicna flasica vode 2.5 puta toliko na interevropskim letovima AirSerbia-e. Ryan Air ce ih samo tako pojesti ako se docepaju i naprave hub u BEG.

zahav

poneseš plastičnu praznu i dopuniš u wc. koliko znam beogradska voda još uvek može da se pije. samo koristi slavinu, nemoj da zahvataš sa izvora.

Crknuti putnik

Ionako se dobija ono sto glumi sendvic. Treba ih bojkotovati.

Nikola

Treba im ozbijna konkurencija da ih upristoji. Npr. otkad Transavia leti Amsterdam – Beograd – Amsterdam, Air Serbia svakih mesec dana daje neke akcije za Amsterdam. Transavia ima povratne letove od 68 evra, Air Serbia od 99 evra (ranije nije moglo da se nađe ispod 200 evra ), a usluga je ista. S druge strane, tužno je kako deru sa cenama na letovima ka okolnim zemljama gde nema konkurencije. Cene su veće nego do 3-4 puta udaljenijeg Amsterdama.

Видоје

Због тога ће нестати. А због погрешних, упорно погрешних избора ће нажалост нестати и овај народ.

Realno

Za 40 miliona evra, koliko AirSerbia dobija godisnje subvencije iz budzeta Srbije, bilo bi realno ocekivati da putnicima sluze obrok sa kavijarom a ne da naplacuju sendvice i vodu

LJILJANA

Imajuci u c vidu sramotno nizak kvaitet te htane, nemogucnost prilagodjavanja i menjana nivoa rashladnih uredjaja iznad sedista i , smrad motora u avionu ( sto je stjuardesa proglasila normalnim na prekookeanskom letu ) , oni su ispod svakog standarda low cost kompanija, osim cenama.

Оп

Значи ост'о само сендвич?

ПЕРА ЛОЖАЧ

Стисло! Па ни ја не једем ништа џабе. Нека господа плати.

Axldc

Polako ljudi, ne pljujte sve nase. Prvo, nisam bot. Drugo, jako puno letim pa znam. Ovo je praksa jos mnogih nacionalnih avio prevoznika. Spanska Iberia, poljski LOT, grcki Aegean odavno to rade, u Americi skoro svi prevoznici ovo rade

Ok

osim sto u Beogradu prolazis skener tek pred sam gate i nemas nacina da kupis vodu i hranu za avion.

Nikola

Aegean nije nacionalni prevoznik već privatni. Prvo, verujem da niko ne bi pljuvao Er Srbiju da su snizili cene karata u skladu sa smanjenjem kvaliteta, tj. obima usluge. Ali ne, čak su i povećali cene pa je ova white tarifa (u koju je uključen samo ručni prtljag) uglavnom skuplja nego nekadašnja tarifa koja je uključivala i čekirani prtljag, a nekad davno i obrok. Drugo, da nisu dobili ni dinar subvencija niko ne bi sad mogao da im prigovara. Ovako su uzimali novac od nas građana, od kojih većina nikada sebi nije mogla (a izgleda neće ni moći) da priušti kartu u Er Srbiji već leti raznim inostranim kompanijama, čak ne nužno low-cost kompanijama.

Luz

Putovala sam Iberiom nekoliko puta. Nikad se nije desilo da ne bude hrane na letu.

Milos

ne na svim letovima, putuj jos malo

Ilija

ja Aegeanom za Atinu i nije tacno da nema klope i pica.A ta kompanija je kao i Air Srbija u sastavu Etihada.

Vik

Etihad je u problemima i povucice se iz srbije. A vi pricajte o sendvičima

I treba

nek se povuce i air serbia posto su im cene iste kao ostalim kompabijama a usluga neprofesionalna. Mogucnost da let bude otkazan je velika. Totalno su nepouzdani.

Sasa

Prirodom moga posla letim skoro svake nedelje po Evropi i dalje. I Etihad je znatno smanjio nivo usluga na svojim letovima ali su cene karata jos uvek konkurentne, sto na zalost nije slucaj kod Air Serbia.

Jelena

Sve je izneo kapetan Jata ili Air Srbija,na konferenciji za novinare!Skolovani kapetan je izneo istinu!Avionom upravlja kapetan,a ne sns.Bravo za istinu koji je rekao !!!!!

Stteva

Samo sto tu konferenciju nije preneo ni jedan jedini mediji.Al uzdam se u N1 da ce se uskoro baviti time.

Questor

pomenuti kapetan je dobio pedalu zbog toga što je sve radio na svoju ruku. Ima ceo nalaz sa taksativnim popisom svih grešaka koje je napravio. Za početak nije obavestio posadu da mu je otkazao motor i kabina nije radila pripremu za moguc crash landing. Imao je sreće. Da nije - bio bi pakao.

Ljuba

S obzirom kolika je cena karte, u avionu bi trebalo da služe pečenog vola.

Vegan

Molim ne koristite diskriminišuću i uvredljivu metaforu. (iz iskustva, moram da naglasim da je ovo humor).

Katarina Andjelić, Cakana

@Vegan Ovo vam je presek mentalne slike profila gradjana. Čak i kada im naglasite da ste upotrebili humor (nešto što je masi, po pravilu, kamen spoticanja), oni negoduju. Ne zato što ne dele mišljenje sa Vama, već zato što naprosto nisu kapacitet da razlikuju vešto ismejanu savremenu društvenu pojavu (dakle, vaš 'Nick') korišćenjem britkog humora (kao, recimo, u seriji "Otvorena vrata"). Znate, kromanjonci reaguju nasiljem/psovkama/minusima na Internetu kada ne razumeju poruku. A, to će potvrditi i na mom primeru sada i ovde. Nego, uživajte u današnjem danu uz neku lepu kafu. Prijatno.

rip

Profitabilna avio kompanija, srecan im kraj pocetka!

Tamara

Misliš, početak kraja? :)

Sirah Kalejb

Air Srbija je daleko najlosija kompanija kojom sam leteo.Počev od servisa sa musterijama pa do cena.A o kvalitetu aviona koje koriste u ,,medjunarodnim letovima" besmisleno je govoriti.Svaki prosečan bus u medjugradskom saobraćaju je bolji i udobniji od njihovih aviona. Drago mi je što će brzo propasti.Dosta je bilo monopola i kradje gradjana i putnika.

Preterujete

nismo ništa gori od drugih i vas je komentar je zloban!

I mean come on!

"mušterija"..."servis sa mušterijama"... je l' ste vi to uplovili u 2018. nekim vremeplovom iz prošlog veka?

Naucnik

Ja imam sasvim drugacije iskustvo. Let iz Rima za Beograd je bio jedan od najboljih i najkvalitetnijih koji sam ikada imao a leteo sam dosta: Lufthansa (precenjana/provaljena), KLM, Air Italia (ispod proseka) Virgin (odlicni), Delta, American, i tuce manjih prevoznika. Iz mog iskustva, hrana se sluzi samo na letovima preko 5 sati. Neki ukljucuju dzabe osvezenje (voda, sok) i grickalice (kikiriki, grisine) a neki samo vodu i eventualno kafu. Kod svih moze da se kupi pice i hrana. Ovaj potez (htedoh da kazem JATa) ErSrbije je u skladu sa svetskim trendovima.

Shone

Nedostatak free hrane na letovima Air Serbia je "ništa" spram losih aviona i usluge na charter letovima iste kompanije pod brendom Aviolet koja i dalje leti prebojenim starim JAT-ovim avionima Boing 737.

N1odvratnaTV

Iz komentara se vidi sve strucnjak do strucnjaka a onaj na vr' N1, izgleda najveci. Dovoljno je prostim pregledom na sajtovima najboljih svetskih avion kompanija videti da apsolutno sve kompanije danas posluju na isti nacin i da ovo nije nikakva novina u Air Serbia. Pa Lufthansa vec godinama prodaje sendvice i naplacuje sve ostalo u zavisnosti od kategorije placene karte. A Singapore Airlines, ubedljivo najbolje rangirana kompanija ima potpuno isti sistem, ali je naravno N1 nabitnije da se uvek i na svakom mestu sto je moguce vise ocrni sve sto je i malo pozitivno u zemlji. Ovo je pravi primer fake news.

Filip

Nije tacno. Putovao sam nedavno preko Pariz Air France do Bostona. Svega na kolicima i besplatno. Vracao sam se Turkish airlinesom, Pre sest meseci sam preko Dohe isao za Singapur. Poslom cesto putujem i nigde se na redovnim linijama servis ne placa Air Serbia postaje Low cost ali ne po cenama. Znaci poslovanje je upitno. Zato je Dane Kondic dao ostavku

kinta

Da,samo strateski partner je drugacije najavljivan,ne kao niskobudzetna kompanija.Strucnjace!!!

domicilna nistarija

Sta je pozitivno u ovoj zemlji? Pricas o uspesnosti kompanije koja zatvara filijale i otpusta 10 radnika da bi ustedeli? Stvarno su uspesni? Tebe je vise pogodio budjavi sendvic, nego vest.

Foggy Nelson

ne, prave fake news su da je Vucicu stalo do naroda i Srbije. A ovo je ziva istina, prelazak na drugi sistem poslovanja, bez ikakve najave i obrazlozenja.

Ha

a sto je direktor otisao i sada je tu neki stranac????

E.R.

A Vi izvol'te onda na sajt Dezinformera - tamo su svi poduhvati ove vlasti besprekorni i sjajni.

Srdjan

ja sam pre 7 dana isao qatarom za singapur.prvi let beograd-doha,drugi doha-singapur. Naravno besplatan obrok i pice na oba leta, prilikom kupovine karte trazio sam deciji obrok za dete i naravno dobio bez nadoknade. Tako da tvoja tvrdnja da apsolutno sve kompanije naplacuju obrok nije tacna!

Prabilo

A ove sendviče koje pomenuste? Jel su slični kao i one koje vam serviraju da bi pisali to što pišete? I po čemu je N1 TV onakva kakvu ste je nazvali u vašem potpisu? Šta vam smeta tačno? Objektivnost, profesionalizam, tačno izveštavanje, informacije bez straha ili pak što nema veličanje predsednika? Čovek koji je ocrnio i vratio zemlju u srednji vek, gde vas leče nestručni, umetnost vode poslastičari a vojsku keramičari i pojedini sa "sumnjivim" dijagnozama. Kako ne shvatate da je čitavo vaše neshvatanje celokupne situacije jedan ogroman FAKE?

Buda

koliko si puta leteo ?? Iz Beca je jeftinije leteti u bilo koju zemlju nego u Srbiju !! Takse krozin takse aerodrumske itd!! N1 je jedna ozbiljna kuca i vrlo realna i neutralna !! Postovani gospodine

Za Lufthansu nije tacno

Sendvic je ukljucen u cenu karte, kao i kafa, caj i jedan sok ili voda.

Miss S

I Lufthansa je trenutno jedna od aviokompanija koje veliki broj mojih prijatelja koji cesto "lete" izbegavaju, ali Air Serbia pogotovo. Taj sendvic koji sada papreno naplacuju je toliko minijaturan da se u jednom zalogaju moze pojesti. U male avione je nabijen ogroman br sedista tako da ljudi koji imaju duze noge i problem sa kolenima imaju velike muke.

FTL

@ N1odvratnaTV, sve do reci sto si naveo je jednostavno laz.

maxzsa

Kada ste vi leteli lufthansa ili star alliance !? Niste leteli sigurno, ali pisete komentar,,,austrian, swiss, lufthansa svi imaju besplatno osvezenje i neki sendvic/kiflica ili sl.

Dejan

Ausrian ima obrok. Ustvari do sada sam promenio dosta avio kompanija i u svakom avionu sam jeo. Sad letim za Pariz sa Air Serbia, kratak je let, al cu ipak jesti.....

Milos

ti samo da se vozis beogradskim metroom!!! I kratu da platis

Putnik

@N1odvratnaTV: Ti si, očigledno, od stručnjaka koji svoja znanja stiče preko interneta...da zaista letiš, znao bi koliko nisi u pravu. Da ne idemo u detalje, a i da ne reklamiram bilo koga, na osnovu svežih iskustava moram da te demantujem, da bar četiri kompanije koje lete na istim relacijama (iz Beograda) kao i Air Serbia imaju i kvalietniju uslugu (koja uključuje i barem sendvič, piće i kafu na letu) i pristojnije osoblje, bolje avione, a bogami i konkurentnije cene. Obrok u avionu postoji za sve putnike, razlika u kvalitetu obroka postoji između biznis i ekonomske klase, ali nikako ne u zavisnosti od "kategorije plaćene karte". Dakle, za bilo koju ekonomsku tarifu obrok je isti. I još nešto, ne rasipaj znanje stranih jezika, bespotrebno je, nikoga nisi fascinirao, naročito zato što je ova vest istinita (mislim, "true news", you know).

Deni

Aj bar jednom uđi u Lufthansu koja "naplaćuje hranu"...

RyanAir

@Putnik Dragi putnice, da si zaista putnik i da zaista regularno letis flagship kompanijama a ne mozda jednom godisnje nekom od carter kompanija do mora i nazad, morao bi da znas da postoje razlicite kategorije placene karte u ekonomskoj klasi i da razlika nije samo izmedju ekonomske i biznis klase vec i u samoj ekonomskoj klasi! Ono na primer ekonomske tarife Light, Classic, Flex, ali naravno toga nema na carter letovima kojima verovatno jedino i putujes. A sto se tice fake/true news, pa upravo je ovaj tekst na N1 pravi primer lazne, tacnije nepotpune vesti, jer Air Serbia hranu naplacuje samo za ekonomske tarife White i Blue, dok je za Red hrana ukljucena u cenu. Lep pozdrav!

Putnik

@RyanAir: Ne čitaš dovoljno pažljivo - "razlika u kvalitetu obroka postoji između biznis i ekonomske klase", postoji mnoštvo tarifa u svakoj ekonomskoj klasi kod regularnih aviokompanija, ali one sve ili uključuju ili ne uključuju obrok. Ideja da pola putnika u kabini ekonomske klase ima plaćen obrok, a druga polovina nema je vrhunski promašaj, to bi tek bilo revolucionarno - da putnicima u istoj kabini demonstriraju "klasne razlike". Što se jeftinog pokušaja ličnog vređanja tiče (ako je to ideja onog "nekom od čarter kompanija do mora i nazad"), izlišan je, kad preletiš 150000 milja za godinu dana, možemo da razgovaramo "na ravnoj nozi".

Irena

Ima toga na nekim destinacijama Lufthanse i Austrian Airlines-a. Po običaju ništa Srbi ne izmisle sami.

Mama putnik

Prosle nedelje sam doputovala iz Njujorka nasom aviokompanijom, dobila sam kompletak obrok za rucak, i sendvic za dirucak i kafu i vino.....

Das Ich

i sendvic?

Don KIHOT

Ja sam u Jugi leteo na sluzenje vojnog roka za dinare. Vama srecan put u evrima....Robine flay...ne znam engleski...rus do kraja...Peceno pile je zakon....

Ivan

...pečeno pile...podseti me na mladost...bravo

Филип

Летео сам прошле године у два наврата по Европи и онај сендвич што добијеш није ни тужан, само су се брукали са њим. Ако за исти треба да дам 480дин онда смо стварно стигли у Европу, барем по ценама.

Abraksas

Samo alavo, pohlepno i bahato.

FakeHero

Otisli sendvici i sok botovima...ne moze svuda da preliva.

JA

Kod nas mora sve da se plati ,jedino smo mi besplatni -mislim na nas koji nismo botovi .

E.R.

Predlažem Air Serbia da se preorjentiše na prevoz robe, jer tako i tretira putnike, kao robu. Usput, "roba" na makedonskom i bugarskom se kaže "stoka".

IvanaB

nije istina!

Kostica

@ IvanaB Šta nije istina? Da li znate šta je "stokova kuka"? Robna kuća.

Kale*

Vala i bolje je gladovati, nego jesti one njihove jadne anemične sendviče!

Pikaso

E pa nema ni kod NOVAKA više na kazan😂😂😂?.

DrakstorOzbiljneMuzike

Glupost. Hrana ima psihološki efekat i to je plaćeno već sa avio-kartom. Taj koji je to predložio i usvojio nema pojma. Na salamama hoćete da zaradite. Fuj..

Građanin opasnih namera...

Leteo sam AIR Serbia, nisam dobio sendvič i sok, ali je cena karte bila jeftinija za 10-15€, druge promene nisam primetio.. I bolje da letovi budu jeftiniji, pogotovo ako ubace jeftiniju kartu samo za ručni prtljag..

Raso

Leteo sam iz Berlina (Tegel) Air Serbia 25 februara 2018. I imao je sendvic i pice po izboru.

Milena

Ovakvo tumačenje je zamena teza. Praksa koju je Er Srbija uvela je u Evropi karakteristična za low cost kompanije, a u SAD za najveće (United, Delta, American Airlines) koje naplaćuju sve što mogu (ne samo hranu i piće, nego recimo i ako neko kupi dve ili više karata i hoće da sedišta budu jedno pored drugog) što je direktna posledica nekontrolisanog monopola nad tržištem koji im je država omogućila. U EU anti-monopolistički zakoni sprečavaju da kompanije na takav način "podivljaju" na račun kupaca, a Srbija se očigledno trudi da tu regulativu izbegne dok god može.

Milos

Kompletan etihad se potpuno razlupao. Pre mesec dana sam putovao Alitalijom koja je takodje njihova i iskustvo je jezivo. Italijani nikada nisu bili na glasu ali se znalo da su opusteni... sada izigravaju profesionalizam za 200gr overweight-a. Isto je sa svim kompanijama u toj grupaciji. Steta za JAT, koliko god da je zaostajao poslednjih godina, ipak je bio jedna opustena i bezbedna kompanija.

Zoran

Bez brige, Er Srbija uskoro otkazuje i letove, kada arapi povuku svoje avione. Od cele flote samo su 2 aviona vlasništvo kompanije a 11 aviona se rentira od arapa.

IvanaB

Sa našim pilotima bih letela bilo gde, svi su klasa iznad svih luft, al, air... ali ako je problem sendvič... onda ok

Zoran

Svi naši piloti, vrhunski, su otišli u druge kompanije. Trenutno je većina kopilota prebačena u kapetane bez potrebnog broja sati leta i adekvatne provere (više o tome pogledajte konferenciju za štampu bivšeg pilota pod nazivom "piloti ubice")

Foggy Nelson

zeno, kakp to mislis "klasa iznad"?! Na osnovu cega? Sati naleta?!

IvanaB

foggy, budi pristojan u obraćanju, nisam ti ništa nažao učinila

IvanaB

pa ti Gospodzo leti...

mrki

odlicno,ja narucujem kilo praseco,belo i sifon...

Mravojed

Ja sam iz Budimpešte za London leteo za 16€ platio master card-om, jedino sam malo čekao avion duže od predvidjenig, ali za tu cenu ok. Poštovanje.

DrakstorOzbiljneMuzike

Veoma loše vesti. Obrok se na letovima služi i zbog psiholoških razloga. Šta naplaćivaće te ono što je klijent već platio kupovinom karte. Taj koji je predložio to on nema pojma čovek lupa gluposti, jedino ako hoćete da zaradite još, još i još...

IvanaB

Ko je gladan da ide u kafanu, a ne da leti avionom da bi jeo. Druge avio kompanije koje nisu "low cost" odavno su ukinule sendviče. Aman odlučite se konačno, hoćete ili nećete sendviče?

duki

ne treba mi da se odlucimo, nego treba air serbia da se odluci. ako hoce da naplacuju karte po 100-150-200 evra u jednom pravcu za letove od 1-2 sata, onda treba da obezbede topli obrok, pice i ostale pogodnosti u avionu. a ako hoce da naplacuju sendvice i sokove na letu i ako hoce da teraju ljude da doplacuju milion sitnica, pogotovo kad je prtljag u pitanju, onda karta treba da kosta 50 evra. pre godinu dana je bilo jos i okej, platis 100 evra (doduse ako kupis kartu dosta ranije), ali zato ne meris kofer u milimetar i ne razmisljas da li ce da ti neko pravi probleme oko torbice za pasos. ali sada cela prica gubi svaki smisao (ne zbog obroka na letu, nije to sad toliko vazno, vec pre svega zbog ovih akrobacija sa prtljagom koje su uveli)

IvanaB

Duki, ako tako postavite onda možemo da tražimo masažu, pedikir... čemu toliki fokus na obrok, zato što je do sad bilo tako? Avion je prevozno sredstvo, a postoji i tržište te ako nećeš jednog izabereš drugog. Putujem air srbijom dva puta nedeljno i bitna mi je sigurnost i bezbednost, niti jednom nisam imala neprijatnost, naprotiv, ako ne budem mogla da priuštim avion naći ću alternativni prevoz.

Milos

vi sednite u avion sa vasim malim B i krenite na interkontinentalni let bez obroka i pica... ne zaboravite razglednicu da posaljete!!!

duki

IvanaB, bas sam napisao na kraju komentara da ne mislim da je najveci problem obrok. Pre mesec dana su promenili pravila za prtljag i time je izbrisana najveca razlika izmedju putovanja sa air serbia i sa npr. wizzair-om. Sada kada je i besplatan obrok ukinut (mada nije besplatan, ta usluga je itekako bila naplacena), nivo usluge je u potpunosti spusten na onaj koji imas na low cost letovima. Evo, da budem posten, jedina razlika je mozda ostala sto sa air serbia izlazis direktno na gejt a sa nekim low costom ti avion stoji 10 metara od aerodroma. A najveci problem je bas to sto ne mozes da izaberes nekog drugog. Air serbia ima monopol na aerodromu u beogradu i gotovo da su potpuno razjurili low cost firme sa tesle. I ti onda nemas izbora osim da platis skupu kartu, a za sta, pocev od pre nekih mesec dana, imas uslugu i politiku prtljaga na nivou low costa, a kojim bi mogao da putujes za 2-3 puta manje novca. Meni je sada, po prvi put, za put u brisel jeftinije da odem do temisvara, pa da platim wizzu ceo harac za prtljag, pa da platim put od charleroi do brisela, nego direktan let air serbia beograd brisel

Bebana

vidim IvanaB da ste po zadatku ovde.Mrzelo me da brojim al jedno desetak komentara u odbranu Air Srbije.Jesu vas bar platili vise od jednog sendvica?

B.

Briga tebe, ti svoj sendvič dobijaš po službenoj dužnosti. :(

Gradjanin

Kao i sve druge low cost kompanije. Daleko bolju uslugu sada nudi Nis, jos samo kada bi dobili ostale letove pa da gradjani budu nagradjeni a ne arapi

Jova

Još jedna laž i prevara

Đoko

Grešite, AirSerbia nije low cost avio kompanija, cene karata su im astronomske. Da ne kažem veće nego ikad.

stefan

Divna ideja, ostaviti visoke cene karata a ukinuti privilegije koje sa sobom nosi putovanje ne-law cost letom. Sada će da posluju u još gorem minusu. Tužno.

Simonida

Ovo upravo vodi ka poslednjoj pomenutoj, najgoroj soluciji. Živi bili pa videli.

dZaIliBu

Low cost kompanija sa najskupljim kartama. Kad karta bude pocetne cene od 25eur tada mozemo o tome da pricamo.

Prometej

Lideri u svetu! (u ovoj kategoriji pokvarenjaštva)

Ana

To ima samo kod nas i nigde više katastrofa

Zemunn

A sta drugo da se ocekuje od kompanije u kojoj je Sinisa Mali u upravnom odboru? Malo ce da ustede na obrocima pa ce da okite avione.

Kostica

Dobar!

Frequent Traveller

Nema ni vode više besplatno, juče leteo. Ono što je naročito ružno je što samo par putnika se pretplati na hranu pa stjuardese dodju da ih posluže dok ostali gledaju a da ne dobiju ni vodu. S obzirom da često letim sa raznim avio kompanijama, dajem sebi za pravo da tvrdim da Air Serbia ima najgoru uslugu a customer service nula! Ako izvisiš za let njihovom greškom nema šanse da ti kompenzuju kao što rade sve normalne kompanije. Eksperiment sa naplatom check-in-a je neviđeni transfer blama koji ne vredi ni komentarisati.

FTL

Ne razumem crmu uzrujavanje. Jednostavno izaberes nekog drugog prevoznika. PS. sa Air Serbia nisam nikad leteo iz principa pa i komentarisem njihove usluge. Tako mi svejedno da li postoje sem sto ne volim da ih gradjani subvencionisu.

Žoržo

Ima i nešto što se zove hibridna verzija, dakle nije potpuno low cost, nego između. S druge strane, pre mesec dana sam leteo kompanijom Euro Airways koja nije low cost, Valensija Pariz, gotovo tri sata leta, ništa besplatno. Lufthansa, sendvič sa biljnim sirom neograničenog roka trajanja, univerzalno za sve vere, načine ishrane, ali u stvari užasno neukusno. Tako da sam se samo pitao kada će se ovo desiti.

Vlada

Hvala na obaveštenju! Svakako ću se truditi da više ne putujem sa ovom kompanijom čije cene, inače, nisu niske!

Vladan

Cene karata ubedljivo najskuplje a usluga low cost.

Đura

Mogli bi i da ugrade rukohvate da stane i više ljudi, dok bi se sedenje računalo biznis klasom

Darko

Cela Srbija je postala low-cost, zasto ne bi i Er Srbija.

crni domino

Toliko nam dobro ide da nas je prosto sramota. Jos samo da saznamo ko nam je rusio kuce u Savamali... Ovo je prvi znak da je kula od karata pocela da se rusi, a brod tone...

duki

Low cost model poslovanja a karte 100 evra pa navise. Fenomenalno. Sreca da temisvar nije daleko. Tamo je low cost low cost

Questor

Ne znam samo šta ćeš u Temišvaru obzirom da RyanAir tamo zatvara bazu zbog loših rezultata.

Dr Koji Odlazi

Znaci visoka cena kao do sad a dobijes pola case vode ,sramota

IvanaB

biraj drugi prevoz, dosadno je

Mally

Propalo se, Siniša, propalo.

zahav

to je to. još malo pa katanac i lete samo prijatelji iz emirata.

BOJAN K

Naviklo to da jede pa to ti je

Jozef

Nije stvar u jelu, nego u ponudi i potraznji. Sto bi neko placao kartu 150-200 evra, kad moze da je plati 30-50 sa jednakom uslugom?

Kostica

Vala, u pravu ste. Ovaj naš narod će još tražiti i tri obroka dnevno. Brate, dva dosta, a kad se naviknemo, može i jedan.

Bravo

Ovim ste demantovali sami sebe o "dobrom poslovanju" te kompanije.

SremacSM

E to ce ih iscupati iz bule. Neudobni krsevi od aviona, a sada i ovo. Super reklama.

Fica

Malo kasnite - usluge AirSerbia su takve vec skoro godinu dana. Pogotovo na kracim marsrutama - dobijete samo casu vode. AirSerbia treba da se ugasi jer je sinonim za amaterizam.

IvanaB

na vremenski kratkim letovima nema vremena da se služi klopa sve i da je ima u avionu.

Don Kihot

Najbolja stvar od svega je to što - ne moram da letim Er Srbijom! Nedavno leteh Lufthanzom za Brisel i, ne samo da mi je karta bila za 150€ jeftinija od trenutne ponude Er Srbije, već sam na sva 4 leta (Beograd-Frankfurt-Brisel i nazad) dobio uobičajeno posluženje. Mislim da to tako rade ozbiljne kompanije. Realno, ako Er Srbija već ima problema u poslovanju, neće je spasiti ukidanje glupavog sendviča kojim su častili svoje putnike.

Raša

Početak kraja.

Mima

Nema razlike izmedju Air Serbie i Wizz Aira, osim sto je Air Serbia i dalje neopravdano skupa.

Sasa

Low cost kompanija sa premijum cenama.

Shulc

Sramota

Drug

Air Serbia = kokošari!

Djordje Trazivuk

Drugim recima,propadose.Ali ce do tad da vazi ova zadnja,najgora solucija.

Miroslav

Koji nesrecnici!!!!!

Lobotomija

Low cost po usluzi a premium po ceni usluge

Marko

Kaljaju Etihad

SASA

A semenke, kikiriki, leblebije?

Cabin crew

Ako platiš...

Kostica

☺☺☺☺

Ranko Stojic

Jos samo cene da im budu low cost

Volume

Propasce vrlo brzooo!!!

Srbija

Nije domaći avio prevoz, i . Prodali smo se.

IvanaB

reče on/ona dok pertla patike marke nike

Dacha

Bez mnogo više aviona nema dobre low cost kompanije

NebojsaDrugosaopsteniodSrbovrela

Dakle ne znam kako ću to da preživi.

bogi

znaci reublikanci su bili u pravu pre par dana sa svojom konferencijom o kapetanima itd.

Mihajlo D.

Naravno, kapetan Lale je sve rekao TAČNO. Mnogo toga je prećutao, u nedostatku dokaza, ali istina je još grđa...

novinar

Predizborno "cuteci" portal.

Lidija

Kakve veze ima ova vest sa izborima?! Izgleda da bi vam samo vremenska prognoza bila "podobna" za objavljivanje i to ako predviđa lepo vreme!

Dimce

Hahaha,sve bolje od boljeg!!!Mislim,metro je najbolji,ali ni ovo nije lose.

skrki

nije to low kost nego kanal

Чада

Pukli su nacisto,sta ce sada reci veliki vozd.

Alex

Ukinula je još u novembru 2017.

putnik

Sramota koliko nam je dobro.

Gero TZ

A Vučić kaže da ne znaju šta će sa parama, pa zašto onda restrikcije prema putnicima?

Pedja

G. Vujovic nasao da pametuje.Da nam nije niskotarifnih kompanija 3/4srbije ne bi ni putovalo avionom. Lako je bilo pametovati dok je cela drzava bacala pare na Jat,pa cak su ga i sa donacijama uspeli upropastiti. Podrzavam prelazak na niskotarifnu kompaniju.

Lauda

Prijatelju, oni naplaćuju u fulu, kakva crna niskotarifna kompanija.

Miss S

da li vidis cenu aviokarata? To nisu cene koje treba da ima jedan low cost-er.

Mica

Svi podržavamo niskotarifnu kompaniju, ali sa NISKOTARIFNIM CENAMA! Oni nisu smanjili cene, smanjili su USLUGU!

Malena

Zar neko misli da vladu briga i da uopšte zna šta se dešava u AirSerbia? Pa to je propao Vučićev projekat, koga briga za nacionalnu avio kompaniju koja je pre arapskih i SNS bambusa postojala skoro 90 godina i imala zavidnu tradiciju...

IvanaB

informiši se malo, pročitaj neku knjigu

Sve mi smeta

Na kraju ce i avine da ukinu. Tako biva kad arapima dajete

matori

To je ponos Napredne Srbije. Deru i otimaju kao i nasi vlastodrsci

Putnik

Obozavam aviokompanije. Naplate ti kartu 300-400 evra, a onda stipsare na obroku koji ne kosta ni 1 evro, o soku da ne govorim.

Jedan Od

Ne, nije to low cost. Uostalom to su lepo rekli i u ErSrbiji. Ovo je samo "low quality".

Petar Stojkovic

Sećam se kada je AV hvaleći Er Srbiju naveo kao primer obrok koji će biti bolji nego u Lufthansi. Ima li nešto što je taj čovek rekao, a da je bila istina?

NS

Nema

Pavao Kuzic

Ja njemu ne verujem ako kaze da je danas nedelja.

Mile

Kako njegovo velicanstvo, nepismena klika i sponzori šeici, zamišljaju modernu aviokompaniju. Jedva čekam da se proda aerodrom, da se pokaze koliko je ovo neprofitabilno preduzece. Potemkinova sela=Srbija 2018. godine.

miki

upravo to se desava. karta do Frankfurta i nazad sa samo rucnim prtljagom 240 evra. Ranije se za tu cenu dobijao i sendvic i voda i 23kg prtljaga. A sad low cost model poslovanja a cena high cost. Air Serbia za mene ne postoji vise dok se ne unormale. Ko je jos video nacionalna avio-kompanija a low cost

Ana

Nazalost dosta aviokompanija u poslednje vreme uvodi ovakve promene. Npr British Airways vec neko vreme nema besplatni obrok na kracim letovima. Profit profit profit

Igor

Za maltene svako putovanje se više isplati kombi pa iz Budimpešte

ja

Subotica-Budimpesta 25 evra,Budimpesta -Mancester 25 evra i nazad isto toliko.Znaci 100 evra plus 40 evra Beograd-Subotica i nazad, ukupno=140 evra s`tim da kartu treba naruciti najmanje dva meseca ranije a avionska karta u Er Srbiji na liniji Beograd -London kosta 488 evra povratna i ko jos putuje iz Subotice(a takvih verujte nema)jos 50 evra za kombi pa vi vidite.Znaci 538 evra.Razlika je 398 evra.Ovo vam govorim iz licnog iskustva jer bar dva puta mesecno putujem u te gradove samo sto sam sada eliminisao Er Srbiju koja je daleko skuplja.Da napomenem da u nekim kobijima imate i wi-fi.

Prometej

Može i jeftinije, Subotica-Budimpešta je 15 eura nekim prevoznicima, iz Bgd je 25 (osim ako nije kombi koji ide i do aerodroma, pa je zato skuplji). Dolazak iz centra Budimpešte do aerodroma košta sitno, po sećanju mi se čini da nije više od 5 eura (metro + kombi sa poslednje metro stanice).

Hans

Ako to vazi za sve redovne linije onda je to prodavanje macke u dzaku.Recimo da letim za (najavljeni) Teheran treba li ponesem 100 evra plus da bi jeo i nesto popio?

Razor

Dolaskom arapa izgubili smo profitabilni JAT i dobili gnusni AirSerbia koji postaje sve vise sramotan i za izbegavanje, na zalost.

hohstapleri

Oterali su low cost kompanije, a sad oni postupaju kao te kompanije, samo sto kostaju 5-6 puta vise! PONOS SRBIJE!

???

Od njih nista ne cudi

Deni

Ima skoro godinu dana kako je AirSerbia praktično low cost firma.

Ona stvar

Low cost sa high cenama.

svetlana

high cost, low service = Air Serbia .... Niko ne ocekuje da se na letu “najede” ali nije korektno da naplacuju regularnu cenu karte ( cesto i visu od Lufthanse ili Al Italie) i da uz to naplacuju sve ostalo ( npr cekiranje se vec naplacuje 30 EUR) ... Wizz Air bar ima visestruko nize cene karata pa je OK ova praksa ali Air Serbia je nekorektno ponasanje prema potrosacima koji cesto nemaju drugih opcija za mnoge destinacije zahvaljuhuci monopolistickom polozaju koji aminuje drzava

Bane

AirSerbia je svakako postala niskotarifna kompanija, međutim problem je što su cene karata paprene u poređenju sa Pegasus, Atlasglobal, Ryanair i Wizzair kompanijama, čak i kada se putuje bez prtljaga.

V

Monopol je čudo!

Miloš

Monopolizam na delu. Do Berlina u beloj tarifi ( drugo ime za low cost) gde imate samo rucni 8kg, karta kosta 200 eur. U kom low costu toliko kostaju karte??? Od nacionalnog ponosa do licnih interesa. Takodje online mozete platiti samo kreditnom, ne i debitnom karticom, ne pay palom, a ako nemozete u poslovnici cete istu kartu kupiti po ceni skupljoj za 2300 dinara.

ups

Ryanair,London-Temisvar-London 30 funti kupis kartu 2 meseca pre poletanja.

Lauda

Low Costa sa cenama karti skupljim od Lufthanze.

Antieu

propalo, ko sme da leti sa ovim sns kamikazama svaka mu cast.

IvanaB

???

hahahaha

Naprdno!

Dragan

Sramota

Deda

Sve jasno. Unistis low cost konkurenciju da bi otvorio svoj low cost.

Mile

Igra se Partija nacionalne aviokompanije.

EKAPIJA

KURSNA LISTA

EUR 1 117.9120
USD 1 103.6316
CHF 1 105.9788
GBP 1 132.0995
AUD 1 72.0689
JPY 100 96.4200

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Biznis

Biznis

Država prodaje JAT Tehniku, početna cena 20,4 miliona evra 11:28 h

11:28 h  |  Biznis

Vesti

Vesti

Nikola Jovanović: Moje privođenje klasičan pokušaj zastrašivanja 11:11 h

11:11 h  |  Vesti

Info

Info

Jovo Bakić: RTS je zloupotrebio moj intervju NIN-u 11:06 h

11:06 h  |  Info

Vesti

Vesti

Sekulić: Vučićeve "suze" zbog Kosova u Minsku za javnost u Srbiji 10:52 h

10:52 h  |  Vesti

NEWS

NEWS

Emergency situations in place in several Serbian towns 10:47 h

10:47 h  |  NEWS

Biznis

Biznis

Mihajlović: Izgradnja Moravskog koridora može da počne na leto 10:44 h

10:44 h  |  Biznis

loader