Vučić: Šta biste vi sa N1, da vežemo Šljivančanina?

Vesti

Vučić: Šta biste vi sa N1, da vežemo Šljivančanina?

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da je Veselin Šljivančanin, koji je odslužio kaznu zatvora na koju je pred Haškim tribunalom osuđen za ratne zločine, došao u Rumu da ga pozdravi, a ne da prisustvuje otvaranju fabrike.

Komentari (136)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

kataklinger

najzdravije po Hrvatsku i Srbiju je da su nam odnosi na ovom nivou, jer kad se puno zblizimo dodje do katastrofe. oni tamo, mi ovamo, reka izmedju i to je to.

Zvezdasica

Za mene je najstrasnije kada porede ovog coveka sa Djindjicem.

crni domino

Sljivancaninu, je li ovo istina: "Malo vise ste preterali da velicate jednog ratnog profitera koji se izivljavao nad Srbima u Slavonskom jednom selu kada ih je terao u psece kucice."... Ako je to istina, ti si onda veliko dju*re i nije cudo sto ti je Vucic prijatelj!

Dragorad

Da li se iko inteligentan može nadati bilo kakvoj budućnosti osim propasti ove zemlje sa ovakvim predsednikom?

Dzon Galt

ti si zastitnik zlocinaca koje si svojom retorikom 90-tih BODRIO I INICIRAO...NIKADA SE TI NECES PROMENITI...to svi znaju ali ne smeju da kazu...JA SMEM!

Zoran

A sta su za tebe:Haradinaj,Izedbegovic,Kolinda? narodni heroji ? Zbog taki kao sto si ti cu gladati za Vucica iako nisam cl.N.S.

Fokus

Evropo, Sa ovim Predsednikom , spremite se za novi sukob na prostoru Bivse Jugoslavije.

NapustioSrbiju

Kako se bese zove drugacije formula 1 ?

Alex

Jezik diplomatije u 21 veku.

DAVOR

Siguran sam da hrvatska redakcija N1 nikada ne bi postavila pitanje Plenkovicu pred mnogobrnojnim stranim i domacim medijima.Sta je do skoro ne znam da li i trenurno radio u Saboru osudjeni zlocinac Glavas. Mozda je razlika u stilu ili nacionalnoj prvrzenosti. Koce ga znati?

Milan

bravo za zapazanje!

Kapetan brzo postao major

Prvo : Šljivančanin nije Srbin pravoslavac , nego crnogorski jugosloven i ateista; drugo : kao kapetan JNA za vreme bombardovanja Vukovara imao je predlog da JNA zatvori sve predsednike republika i da ih ne pušta dok se ne dogovore (verovatno kako on misli da je pravično); treće : mnogo se negativno izražava o srpskom narodu; četvrto :...

Stanar

Mene su vaspitali da ovakve izbegavam. Da presednik kucnog saveta ovako govori,trazili bismo drugog!

JOJ

Vidi li Evropa ovog lika? Zar stvarno misle da je dobronameran i da svoj narod vodi u boljitak po svakom pitanju? A nama ostaje samo da pisemo,pisemo,pisemo... Novinari N1 svaka Vam cast na profesionalnosti.... Na takav prostacki odnos i govor,kao da smo na "Farmi". Ej, PREDSEDNIK DRZAVE ?????

Marija

Kakva država, takav i preCednik

Rada

Kakav narod, takav vodja.

kamera

@Milan...Niko se nije okomio vec su u pitanju odnosi izmedju Hrvatske i Srbije koji su zahladneli... ali to je politika, vec je ovde pitanje da je mogao da uslika Sljivancanina neki hrvatski medij i da upita sta ce Sljivancanin u drustvu Vucica, a posle bi letele salve kakve to mi novinare imamo kada. prisustvo Sljivancanina, nisu primetili i o tome postavili pitanje..

pas koji je voleo vozove

Sljivancanin je osudjen za ratne zlocine ne za kradju cokolade u samoposluzi!

Milan

na sudu koji se samo Srbe osudio, a ostale potapsao po ramenu, pusti me molim te...

klm

Sta drugo ocekivati od najboljeg Seseljevog ucenika i vatrenog jurisnika.

Ardeljan Dorel

Samo jos jedan dokaz,da je Vucic Radikal,i da su mu svi ratni zlocinci bliski.

Ivan

Jeste nezgodno ako je osuđen ratni zločinac.

Zoran

Kako ti Glavas i Haradinaj ne zasmetase.Ratni zlocinac pa jos i premjer-jel ti je milo - a sta rece?

srba

Samo su Srbi ratni zlocinci zato sto su branili svoje kuce i okucnice a svi su drugi nevini i Milosevic je za njih hteo da stvori Veliku Srbiju i tako izazvao rat. Pa 1941 kad su stvorili fasisticku NDH i 1971 MASPOK nije bilo Milosevica, ali uvek su za njih krivi Srbi.

Milan

Neko je zaboravio za razliku od tebe

Jocko

Vucicu svi ratni zlocinci su tvoji prijatelji, to je sramota.

Pero

Jel to da opravdaš Hrvatsku kolindi i njihovu vladu što im je ratni zličinac Gotovina savjetnik ta obranu.Šljivančanin je svoje odležao , a za šta za ništa jer ono za šta je paravojna formacija u to vreme u svetu nazivaju teroristima ,dobila statut na zapadu oslobodilačka, po tim merilima i ISIS je oslobodilački bori se protiv zapada po njihovim neki m merilima, i para država jer Hrvatska nije priznata , a tako je bilo kako onda međunarodni sud sudi za nešto što nije međunarodni zloćin eventualno ako je počinjen u jednoj zemlji , pod dva paravojne jedinice ZENGE su nažalost masovno ubijale srpske civile i zvanične pripadnike vojske Jugoslavije vojnike JNA i ko je odgovarao.

Dj

@Pero, niko ovde ne priča o Kolindi i Hrvatima, to što ona radi je njena i njihova sramota, to što naš predsednik radi je njegova i naša sramota. A po logici da je on svoje odležao i da je sad sve ok, da li bi ti bilo ok da neki silovatelj ili ubica dece nakon odslužene kazne drži tribine i druži se sa predsednikom tvoje zemlje?

ANTE BAN

BRAVO susjede! Jer- to se pogotovo uočava nama iz susjedstva! U najmanju ruku je neukusno, netaktično, nediplomatski, pa - ako hoćete- i neetički- imati u blizini osudjene ratne zločince, a Šljivančanin nije jedini! Umjesto da se pokaje, Vučić po običaju- postavlja retorička pitanja zamjenjujući teze! Sve ovo radi dok su mu puna usta tobožnje pomirljivosti i suradnje. Dakle; jedno govori, a sasma drugo rasdi u praksi! Rekao bih da ga je i naša Kolinda kasno pročitala; sada će počekati dok dodje u Zagreb, ako ikada i dodje! Dok je on na Dedinju, boljih odnosa- BITI NEĆE!

Jocko

@Pero To je problem gradjana Hrvatske. Treba prvo pocistiti u svom dvoristu.

Vi sa N1

Uvek mozete da objavite da zbog nevaspitanja ne zelite da ucestvujete na njegovim KZN. On ce pricati sta hoce, a to i inace radi.

VelikiMag

To bi on najviše voleo. Siguran sam da N1 novinarima nije prijatno na Vučićevim KZNovima, ali sam siguran i da njemu nije prijatno zbog njihovih pitanja.

Gero TZ

Kakav prostački rečnik, pravi onaj izvorni, radikalski. Je li mahao zarđalom kašikom.

Pamta

Recnik je navijacki!

Jovan

Šljivančanin je za neke poput vas minorne manjine zločinac, Hag je za te stvari relevantan kao kupleraj, a za neke heroj ,verovetno za one Srbe ,uglavnom žene i decu koju je pod vatrom prebacivao skelom iz Vukovara u Srbiju da ih ustaše tvoji prijatelji ne pobiju, ne mislim na Hrvate ,ngo baš ustaše.

Dj

@Jovane to što si napisao može napisati samo neko ko o dešavanjima u Vukovaru zna samo ono što je RTS izveštavao. Igrom slučaja tih ratnih godina živeo sam u Iloku, nedaleko od Vukovara, pa znam šta je dotični i njegova bratija radila. Za neke od njih i smrtna kazna bi bila malo kao i za neke im kolege sa Hrvatske strane, sa kojima su inače pravili razne poslovne dilove, dok je običan narod i na jednoj i na drugoj strani stradao.

Gero TZ

@ Jovan @ E moj Ovane, lupaš i vređaš. Bio sam i ja tamo ali preko Drine. O Šljivi znam mnogo više od tebe ali on nije bio tema već odnos DIKTATORA prema građanima i novinarima.

Svilajnac

Dole diktator! Proleteri svih zemalja ujedinite se ! Smenimo diktatorsku vlast jednog coveka ! Sve revolucije idu u oktobru!

istinoljub

Eto dokaza koliko je se on "promenio". Pa sve suruje, blizak je i druzi se sa svojim ratnim saborcima. A ovamo prica da popravlja odnose u regionu.On samo nosi masku, kod njega nikakvih promena nema. Vidi se to i po ovom sramnom napadu na novinare N1.

Blonde....

. Vucic nema ratne saborce...Vucic je bio (i ostao) ratni huskac...samo je penio, al' tudju decu je u rat slao...a on, uvek na sigurnom...po meni, jos strasnije i ogavnije...pozdrav...

Raša

Gospodin Veselin Šljivančanin je slobodan građanin ove zemlje. Kaznu koju mu je međunarodni sud odredio je odslužio i sada može da radi šta hoće i da se kreće gde god poželi. Hrvatima nešto bode oči? Onda neka okrenu glavu i nastave da gledaju Tompsona.

istina

Jak oficir taj Sljivancanin, komunisticka sirovina koji je navikao da sluzi rezimu. Necu da idem u eticku analizu bitke za Vukovar, i ko je cinio zlocine, ali u vojnom, profesionalnom smislu to je bila teska sramota i brljotina, citava JNA nije mogla 6 meseci da zauzme Vukovar koji su branili sacica hrvatskih paramilitaraca i lokalaca. Da nije bilo Arkana nikad ga ne bi ni zauzeli. Dakle nikakav covek, nikakav oficir, nikakav vojnik. Odlicno se uklapa uz ovog.

Dj

@ Šljivančanin je dj.... i običan ratni profiter. Ta svinjarija oko Vukovara, kažem svinjarija jer to bitke nije videlo je trajala toliko koliko je trajala samo zato što im je toliko vremena trebalo da opljačkaju sve Hrvatske kuće a njihovim kolegama sa Hrvatske strane, kažem kolegama jer su itekako saradjivali, da oplačkaju Srpske. Stradao je samo običan narod sa obe strane a ti naši i njihovi tobože junaci i zaslužni se bogatili. A taj kome pripisuješ zasluge bio je možda najgori od svih. Svake noći pored moje kuće u Iloku prolazili su kamioni natovareni pokradenim stvarima iz kuća u Vukovaru i preko mosta koji spaja Ilok i Bačku Palanku prevoženi u Srbiju. Na mostu bi policiji samo rekli šalje Arkan ili ko već, da ne nabrajam, i bez kontrole prelazili.

preterana istina

@istina... nekako ne ide veliko bogatstvo, biti na ratistu ratni profiter sto dokazuje ogromno bogatstvo koje je dopunio jer je pre toga bio kriminalac, tako da mu se ne moze pripisati da je branio Vukovar a kamoli civile. Svi civili, zene, deca, stari ljudi su se nalazili u podrumima i Srbi i Hrvati pa ajd zadji i pitaj ko je Hrvat a ko Srbin da bi ih spasavao. Malo vise ste preterali da velicate jednog ratnog profitera koji se izivljavao nad Srbima u Slavonskom jednom selu kada ih je terao u psece kucice.

nikola r

normalnim ljudima bode oci, jesi li nekada upoznao takve?

DN

U pravu su neki što kritikuju novinare N1-TV , oni treba da sede , klimaju glavom , mogu i da dremnu dok av ne završi intervju sam sa sobom , a moraju da budu prisutni , jer kakav je to intervju bez novinara , a ne da se usude da postave neko pitanje i izazovu nekontrolisano ponašanje čoveka , ipak je on ....predsednik !!!

sugestija

... zato novinari koji su naklonjeni rezimu sazvacu pitanje, sugerisu, ispricaju kao neku pricu koju vodja voli da cuje i onda ga pitaju da li je to tako ili da li je to istina.

PROKOPIJE

Ne treba vezati Sljivancanina,olezao je svoju kaznu i neka se ne mesa u politiku i politicare.Nije diplomatski govoriti o poboljsanju odnosa sa Hrvatskom,a ovamo se pozdravljati javno sa Sljivancaninom,sto ce iritirati hrvatsku javnost a kritike ce biti i na Vucica.Kako nas boli sto se Gotovina oslobodio i danas je perjanica uz hrvatsku vlast,sto ned aje nadu da ce se lako uspostaviti medjusobni bolji odnosi.

Uskok

1. Hrvatskim političarima ne odgovara pomirenje sa Srbima 2. Srpskim političarima ne odgovara pomirenje sa Hrvatima 3. Ostalo je šminka 4. Narod se ne pita.

PROKOPIJE

@Uskok: tacno politicari i naj okoreliji nacionalisti traze povoda da do pomirenja nedodje.Ipak kod naroda nije tako,jer evo 4-5 sahovskih klubova iz Hrvatske angazovali su u svoje ekipe igrace velemajstore iz Srbije ( Markus, Indjic, Sedlak, Ivanisevic, Popovic, Lalic i devojku Zarkovic). Ovde nije bilo upita kako ce navijaci reagovati sto u njihovim klubovima igraju sahisti iz Srbije.

Duci

NEVIDJENO u srpskoj istoriji kako predsednik - premijer razgovara sa novinarima! Jadno,bedno,ponizavajuce,targetiranje N1 kao americke spijune i sve krasne stvari koje je Vucic radio '90tih. Vezete,ubijete? E to je Sljivancanin koji sedi uz vas radio drugima i robijao zbog toga.

Milan

Nisam Vucicev ni fan ni glasac, ali ne razumem sta ste se okomili na Sljivancanina...valjda ima pravo da radi sta god zeli, osudjen je, izdrzao je kaznu i to je to. Sto se upada Inicijative mladih za ljudska prava tice, na skup SNS i Veselina Sljivancanina (prikazan na kraju snimka), ne vidim smisao toga. Bas me zanima kako bi bilo da clanovi SNS-a upadnu na neki skup Inicijative i krenu da zvizde, ometaju i tako dalje...Inicijativa bi ih javno zigosala po sistemu ' vlast gusi ljudska prava i slobodu govora'...ako ste toliko liberalni, onda pustite da u slobodama koje vi uzivate, uzivaju i svi ostali.

Младен

Па ”напредни”, ви то већ и радите...да вас подсетим на ваше силне упаде на трибине опозиције за време предизборне кампање. Поготово вређање Јеремић-а и његове супруге. Ваше понашање је пробило дно које смо као нација дотакли. Докле сте спремни да идете како би остали на власти...ццц.

BGD 011

Po obicaju, drsko, bezobrazno i nevaspitano obracanje Vucica novinarima koji nisu iz njegovog esalona, a postavljaju nezgodna pitanja...

Nenad

Pa šta bi ste vi sa N1-kako vas obeležava, kako voli mikrofone oko njega, kako uživa u pažnji koja mu je skoro "silom"posvećena.Još se sa vama nije obračunao..kkkako režira (Berček).Taktika- kad god postavite pitanje on uzvraća pitanjem. To samo cela Srbija vidi ali ne preko vaše televizije i normalno narod "V'iš kako im reko".Sledeći put sa mikrofona sklonite oznake..izleteće mu nešto ko Gašiću.

Sramota me

Dok je Toma bio predsednik čim bi progovorio ja sam se za svaki slučaj crvenila, ali ovaj Vučićev uličarski, svađalački rečnik stvarno iritira. Tako se ne ponašaju ni najprimitivnije snaše. Sramota je za državu da su joj takvi državnici.

baka

Nije Sljivancanin OSUDJEN zato sto je ukrao auto. Osudjen je zato sto je ratni ZLOCINAC! Kaznu jeste odsluzio, ali obraz ne moze da opere. Zato predsednik kome NIJE posao da otvara fabrike, opet bezobrazno spinuje.

pobesneli max

Zasto pravis cirkus od jednog pitanja. Mogao si da ne odgovoris a ne da raspredas i trpas novinarima tvoje baljezgarije u usta. Ako neko postavi pitanje nije palo nebo na zemlju da bi od toga pravio dramu i glupost....ali tebi ovo odgovara da bi na taj nacin napao novinare pogotovo one sa N1 i time nametnuo svoje gluposti... eto i mene neko napada...

nudla pudla

Upropastili ste mu ovaj velicanstveni dogadjaj: otvaranje fabrike nudli iz Nepala!

Luka

Hrvati svoje oficiri se kuju u zvezde, a mi naše bacamo u blato.

Pravednik

U tome jeste naša moralna prednost! Svako ko se izdigne iznad nacionalizma i nacionalističke retorike i "pravade" po kojoj su zločinci uvek oni drugi, on može da sačuva čist obraz! Hrvati neka svoje "kuju u zvezde", mi naše nećemo, jer istorija će to pamtiti a potomci nam biti zahvalni za sve. Kao što smo mi danas ponosni na naše pretke i podatak da srpski vojnik u Velikom ratu nije ubijao zarobljenog austrougarskog i nemačkog, pored svih zločina nad našim narodom, tako će naši potomci biti ponosni da je bilo Srba koji su jasno i glasno rekli NE tome da se ratni zločinci promovišu u nacionalne heroje i političke radnike.

Jeca

U pitanju su ratni zločinci i prestanite da spinujete. Nema veze što je kaznu odslužio, taj ne može biti heroj nikada.

Petronijevic Desanka ZR

Kakvo je ovo ponasanje i recnik. Predsednik Republike Srbije (i SNS-a)??? Ovakvo ponasanje ne prilici ni predsedniku Mesne zajednice... Bruka

Coco Bill

Vi iz N1 uopšte ne znate kako se to radi !!! Evo da vam objasnim !!! Ja uvek postavim pitanje i na njega onda odgovaram 10, 15 ili 20 minuta, ako je to potrebno., a potrebno je. Voditelj/ka, je tu da samo klima glavom i da se oduševljava mojim odgovorima, na moja postavljena pitanja. Ako slučajno i postavi neko pitanje onda ja njega ili nju pitam, evo, kao što sad pitam vas iz N1, a "šta biste vi uradili" i pošto on/ona nema odgovor opet ja moram da odgovorim. Dakle kad se budete naučili redu, kako se to radi onda mi se javite. Jel' vam jasno šta treba da radite ?!

Kale*

Bio sam na vukovarskom ratištu i otud znam "heroja" Šljivančanina. Taj se samo išao slikati za svaku televiziju koja je dolazila tamo, a na prvu borbenu liniju nije ni privirio! Major Tešić je bio tamo pravi heroj, častan oficir, kasnije je bio i komandat žandarmerije, a kad je video s kim ima posla, pokupio se odatle i otišao. Samo je nesoj, ostao na vlasti!

Brka

Taman posla da ga vežeš,on je tvoj ratni saborac.

Ivan Ilić Tucko

''Divan'' recnik predsednika drzave: ''Sta biste vi sa N1''... Pravi ulicni, klosarski. Ma sta se cudim kad covek nema trunku kulture u sebi... Gojkovicka: ''izadji napolje'', Vucic: ''Sta biste vi sa N1'' a za opoziciju: ''lazovi, neradnici''. Vazno je da je on ''radnicina'' i ''postenjacina''!

Saša

"Šta bi ste vi sa N1, da vam ja odgovaram na vaša pitanja, jeli, a znate dobro da ja odgovaram samo na "lepa" pitanja PINKA i INFORMERA, e kada budete naučili da postavljate pitanja (koja meni odgovaraju), na koja ja znam odgovore, ja ću vam i odgovoriti, dotle 'ajde mičite mi se sa očiju dok vas nisam naučio kakva pitanja da postavljate." Lično AV, glavom i bradom.

N

Sljivancanin i te kako ima sta da kaze zbog cega ga i prozapadni mediji i NVO pokusavaju da ucutkaju. Na primer kakav je status Haradinaj imao u zatvor i zasto je bio povlascen? Zasto zapad podrzava ratnog zlicinca?

Bole

Pravo pitanje je zasto Vuciceva Srpska lista na Kosovu podrzava Haradinaja :)

Gordana

Ovo ponasanje je izgleda zarazno.I njegovi sledbenici iz SNS-a isto ovako drece i brecaju se ...

Sanja

Ova vlast voli da saradjuje sa ratnim zlocincima, da li onima koji su odsluzili svoje ili onima koji su jos uvek samo na poternicama, nije ni vazno. Ono sto predsednik, vaspitan po Bontonu, zaboravlja je da ratni zlocinac do kraja zivota ostaje ratni zlocinac, kao sto ubica zauvek ostaje ubica, cak i kad odsluzi svoju kaznu.

Neocortex

Protiv Šljivančanina nešto imaju jedino oni što razbijaju ćirilične table u jednoj susednoj državi. Da ih ne imenujemo, sami će se prepoznati.

napredni šizofrenik

"Nevaljala, nevaljala jedna američka televizijo iz zemlje mojih prijatelja Trampa i Soroša." Ima li lekara u avionu?

neregistrovan čitalac

Nemojte mu prilaziti suviše blizu, moglo bi se desiti da izbije iz njega politička 'provincijencija' pa da vam počupa mikrofone ili vas polije vodom. Kulturo, eve me, samo da otvorim nudle :)

Rezervista 91,92g

Trebao si biti tamo,a gde si bio ti I Šešelj,Toma kada se tamo ginulo ?,ko je terao naše momke redovne vojnike u Vukovaru na cevi bande suludog tkzv Jastreba pitaj sabrata Veselina,ide za vama zato što mu je "čista savest"??

FONTANA

Verujem da Šljivančanin potpuno neosnovano odležao Hag. Vodio je novinare, bio medijski najeksponiraniji u to vreme, na ratištu. Bio je oficir i ispunjavao zadatke. Nisam siguran da je imao bilo kakvu borbenu aktivnost, a i da jeste, vojnik je, a paravojne hrvatske formacije su - paravojne. No, truba fora je što se dohvatio sa onima koji upravo sve čine da razbucaju i ovu državu. Oni mu ne tebaju. Nisu nikakve patriote, iako je ortačio sa Šekijem u Hagu, a ovaj (Šešelj) danas opasno ortači sa svojim pulenom na vrhu države.

MIRA

Dosao u rumu da pozdravi ratnog druga.sta radi predsednik jedne drzava?PRED Svake izbore ide na safari sa svojim glasacima.eto koliko se diktator razume u politike fuj fuj.

John

I Mišković je slobodan čovek koji nije uopšte osuđen. Ne vidim da se ovako svađa zbog njega...

Milan

Svi znamo da je Šljivančanin bio kec iz rukava u prošloj izbornoj kampanji i držao govore po celoj Srbiji. Vi mu organizovali "tribine", gledaoce prevozili autobusima, obezbeđenje,.. Znači nije došao sam i sigurno ne treba biti uzor nikome jer je bio u zatvoru.

Rade

Kakav recnik. Ovo je predsednik Srbije?? I onda hocemo da nas svet shvati ozbiljno.

Nebojsa

Ponašanje samo na njega liči čovek ima neki ozbiljan problem... Sto nisu bar pokušali da pomognu kapetanu Draganu za sve sto su mu napakovali hrvati nego su svi ćutali! Verovatno Šljivančanin zna nešto sto mi možda ne...

Olga

Ma nije meni zanimljiv ovde Sjivancanin, nego fabrika nudli, vlasnik verovatno Indonezanin, plate 20 000 din mesecno... dokle...

Marko

Kada budemo videli ledja Vucicu,treba ga kazniti da radi makar mesec dana u svakoj fabrici koju je otvorio!

Jelena

Za sva pitanja koja postavljate vi sa N.1 su prava i svaka vam čast da vas nema ne znam šra bih gledala i slušala samo napred nije cela Srbija dno.

VB

Ja nisam N1,tek sirota gradjanka ovog jada od drzave,ali zbog moje porodice i svih drugih(znam da nisam manjina,kao ni 5.oktobra pre 17 godina),ne zelim da se Sljivancanin,Seselj i slicni produciraju i u lice nam se smeju. Oni su pobedili,ja sam izgubila,ali nicija nije gorela do zore pa valjda ni zlocinacka naprednjacko-radikalsko-milosevicevska trenutna vecina.

Sallex

u pravu si 100%. Svi na izbore. Jedino tako možemo da ih ukinemo!!

Cinik

Voleo bi AV da se pokaze u nekom lepsem svetlu ali podsvest mu je siledzijsko radikalska a svest je samo refleksija njeove unutrasnje,patnje.Sreca je sto imamo N1 ciji novinari postavljaju prava nenamestena pitanja.A to ga toliko nervira i boli da hoce da pukne.I da bi upozorio svoju "klijentelu"uvek naglasi"a vi ste iz one americke tv N1"sto bi trebalo da im a negativnu apriornu konotaciju.

Bojan

Pa napredni radikali i ne mogu dobiti podršku prave društvene elite, koje još postoji ali je marginalizovana totalno, nego jedino od onih sa kojima je delio ista uverenja tokom devedesetih. Vučelić na čelu Novosti, Bojić ponovo direktor bolnice Dedinje, Šljivančanin koji obilazi skupove SNS - ne kao običan gost, pa sve to je sasvim normalno! Skupilo se društvo staro, kao da ništa nije bilo.

Saša

Ništa čudno od čoveka (AV) koji je lepio plakate "bulevar Ratko Mladić," umesto Đinđić, a sada kaže hoće da izgradi spomenik Z. Đinđiću, kakav licemer?

Pravnik

Nije stvar samo u odsluženju kazne, to je samo ispunjenje zakonske forme, nego u razlogu zašto je neko kažnjen. Nije isto ako ideš kod sudije za prekršaje zbog prelaska na crveno, i kada ti sude za ratne zločine. Nikada i nigde nisam čuo ex-majora da se pokajao za bilo šta, da je rekao kako je rat bio velika greška itd. Čitao sam njegovu knjigu, mislim da je izdata 2013. godine, u kojoj nisam primetio mrvu kajanja za bilo šta. Ako neko dobija podrška od takvog čoveka, onda tu nešto debelo nije uredu. Osim toga, nije problem samo ovo pojavljivanje, Vučić kao po običaju ide po sistemu zamene teza, nego podatak da se taj isti čovek pre nekoliko mesecim pojavio na skupu SNS, gde je bio jedan od govornika.

Joker

Bolja PR za televiziju N1 ne treba

Toza

Srpski narode da li je moguce da trpis ovo? Da li je moguce da ti se jedna ovakva osoba smeje i pljuje u lice?! Da li si ti narode stvarno toliko oglupeo od silnih rijaliti programa i ostalih otrova koju nam servira vlast, ili te jednostavno bas briga sto se sacica neobrazovanih, bezobraznih ljudi bogati svakodnevno na tvoj racun??? Ili jednostavno ne razmisljas svojom glavom nego gledas sta pricaju raznorazni "pinkovi" i citas sta pisu razni "informeri" ciji su vlasnici najgora sorta ljudi? Jedan vucicevic, vlasnik informera i glavni kucni ljubimac Vodje, nasao da pljuje po jednoj legendi i velicini kakva je Duda Ivkovic. Narode budi se, alo bre!

Laka konjica

Sačekajte... da kažemo prostim rečnikom... slobodan čovek, koji je odlužio kaznu, došao je na neko dešavanje i pozdravio predsenika svoje države... u normalnom društvu ovakvo pitanje novinara bi bilo suvišno. Civilizacijska tekovina je da se čovek koji odluži kaznu smatra slobodnim ili možda nije... možda treba da bude u vlasti kao u komšiluku...

klon

evo ja nisam odsluzio nikakvu kaznu, jel mogu ja da dodjem da pozdravim Vuline recimo, a kamoli Vucice.....

Zex983

Znači ja ako nešto npr. ukradem i budem osudjen kao lopov i izadjem posle odslužene kazne, da li sam ja onda isti kao neko ko ništa nikada nije ukrao ili sam bivši lopov? Svakako ne priliči premijeru/predsedniku da se druži sa bivšim robijašima.

НН

... сад исто тако објасни свима овде зашто билок који грађанин за посао узима уверење да НИЈЕ КАЖЊАВАН и да није ПОД ИСТРАГОМ ... ... то исто нико не тражи политичарима, вођама странака, главним финансијерима и "великим" поштоваоцима који дођу да поздраве председника ... ... да ли би ја или неко други сутра могао доћи овако да поздравим председника или би ме обезбеђење "нежно" склонило, као што склањају све около ...

Saša

A ko je taj iz komšiluka koji je odslužio kaznu za ratne zločine, a sada je na vlasti? Ovi iz sadašnjih vlasti da imaju imalo savesti, kao što je nemaju, distancirali bi se od svih takvih osoba, zato što su i oni na razne načine bili učesnici tih strahota 90-ih, ako hoće da im iko poveruje u trenutne priče i fraze, koje upotrebljavaju umesto one (100 za jednog), ovako su isti kao i Šljivančanin, i ostali.

NELIPSI

Kad se sutra budete cudili sta je od vase dece postalo,setite se da zivite u zemlji gde se glorifikuju ratni zlocini a da ste vi to podrzavali ili cutali.

Kadija te tuži, kadija ti sudi

Gledajuć zadnje evropsko u odbojci, vidjeh da su naša djeca postala najbolja. Možda je to baš zbog toga što im ne mogu prodati priču da su oni koji su ubijali i protjerivali njihov narod, mogli suditi onima koji su im se suprotstavili. Među tom djecom su i djevojke iz Bileće i Doboja koje danas najvjerovatnije ne bi bile žive da nije bilo tih koje su gore nevedeni presudili.

asomakum abortus

Naprednjaci su remek delo naše nove političke kulture i ukupnog društvenog kretanja ka budućnosti koja je u cvatu i procvatu.

Saša

Oči mi ih ne videle ni do sutra kakvi su, ako oni imaju kulturu ili bilo šta pozitivno onda nek ide sve u tri lepe..., drugo ništa ne rade osim što se svadjaju sa komšijama, novinarima, blate neistomišljenike, vređaju, pljuju po svemu drugačijem, i šta čovek više da kaže, dno dna.

Lam9

Sljivancanin je pozdravio svog istomisljenika i tu je problem ali on je bar odlezao.Drugo nije pitanje "Sta hoce N1?" vec sta hoce slusaoci i gledaoci N1, jedine slobodne televizije...

Đole

I tebe treba vezati i okovati i........

asomakum brothers

mesija nas,predvodnik,jedini preostali pametan. bez njega bi jos bauljali u mraku.

Tja

Zna Šljivančanin koga je "došao da pozdravi", pa svog, naravno!

Stradija

Svaka mu je ka predsednicka.

miroslav

Danju patriJota, posle podne evropeJac, uvece eldepeovac, kada spava radikal.

Blonde....

Ma jok, mi cekamo da dodje Tramp, da vidimo cetvorostruko rukovanje...ne jednom, il' eventualno dvaput, nego cetiri puta...;)...

Ratomir

Ne zelim da izazivam Predsednika Srbije ali nije dobro sto na pitanja novinara odgovara pitanjima. Tako se dobija utisak da mu smetaju novinari koji postavljaju neugodna pitanja i da ne ume da odgovori. Takodje nije dobro da na konkretna pitanja odgovara retorikom jer time uskracuje konkretan odgovor a time i javnost ostaje bez odgovora.

Zvrlj

Nije to Predsednik, to je Vucic u ulozi Predsednika, a tu prestaje svaka logika.

Stts

Jeste li Vi do sad spavali? Pa to je Vučić, siledžija po opredeljenju, oni uvek tako pričaju.

Gradjanin

Kakav je ovo ulicarski odgovor predsednika?!Sramota!!

Dođoškinja

ne ume drugačije, bez domaćeg vaspitanja.

ANTE BAN

I- on ovakav bi išao u kulturni, Evropski Zagreb? Bože oslobodi!

Dr Džekil

Za mene je Vučić samo jedan iz gomile momaka iz novobeogradskih blokova, ljigavac i kukavica, kojeg je strah učinio licemerom, lažljivcem i prevarantom...i nikad neće biti ništa drugo.

Gradjanin

Bravo za N1.Samo istina i pravda!Podrska od srca!

Profesor

Orden za Sljivancanina pod hitno!

Đole

Orden za šta?! Što poubijao ranjene LJUDE?

Mislim Svojom Glavom

AV agresivan dokraja. Radikal je radikal . Vuk dlaku menja,pardon stranku,ali ćud nikada

Patriota

Preterao si Vucicu...Jeftini politicki poeni...Boli tebe uvo za Haske osudjenike i ljude koji su ginuli za Srbiju...

Tanja Zemun

Slican se slicnom raduje.

crni domino

Nasla vreca zakrpu! E, Tadicu sto ne izgura Lustraciju da ne slusamo kojekakve mamlaze!

proda92

Lepo je i rekao Vucic!

Sir Oliver

I poslednji slobodan medij ti smeta 🐵.

Nebojša drugosaopšteni Od Srbovrela

A gde je Šešelj i on je slobodan čovek a zaslužio više od Šljivačanina da gricka nudle,bio ti tata,mentor,rame za,plakanje

Gorčin

Drski i bezobrazni način obraćanja mu je najjača strana. Drugih kvaliteta nema.

lkhvn

On je slobodan građanin, može slobodno da se kreće, gde god...

Bata Santos.��...krusevac..

slazem se nije ovde V.Sljivancanin predmet rasprave vec AV...i njegovo nepristojno ponasanje ...ulicarski recnik...lepo su ga Ameri opisali,,agresivna kukakavica"

Skadarlija

Koji prostački vokabular...

Nale

Kako se OVAJ ponasa i izrazava,zaista je sramno!

Nale

mozete lupati minuse koliko hocete,ali mi nismo ni slepi,ni gluvi! Ako mislite da je ovakav recnik prikladan funkciji koju obavlja,onda ste gori i od njega. Navedite jos jednog predsednika na svetu koji ima ovakav vokabular i nastup.

Rade

OVAJ je nas predsednik. E to je sramno... za nas, njemu je ekstra.

Nole

Izadji na tv duel.

Đinđić

misliš AV premijer u duelu sa predsednikom AV.

GremliNS

Sa kim si, takav si.

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Tenis

Tenis

Krajinović preokretom protiv Verdaska do četvrtfinala 00:54 h

00:54 h  |  Tenis

Fudbal

Fudbal

Dinamo razbio Atalantu, het-trik Oršića 18.09.2019.

18.09.2019.  |  Fudbal

Kultura

Kultura

Otvoren 12. Leskovački internacionalni festival filmske režije LIFFE 18.09.2019.

18.09.2019.  |  Kultura

Svet

Svet

Aukcijska kuća odbila zahtev Meksika da se zaustavi prodaja umetničkih predmeta 18.09.2019.

18.09.2019.  |  Svet

Biznis

Biznis

Piloti Britiš ervejza odustali od štrajka najavljenog za 27. septembar 18.09.2019.

18.09.2019.  |  Biznis

Svet

Svet

Pentagon: SAD nastavljaju da naoružavaju Kurde u Siriji 18.09.2019.

18.09.2019.  |  Svet

loader