Otvoreno pismo majke pretučenog dečaka Vučiću i Stefanoviću

Vesti

Otvoreno pismo majke pretučenog dečaka Vučiću i Stefanoviću

Dvojica učenika trećeg razreda Trgovinske škole upala su nedavno na čas i letvama napali učenika trećeg razreda niške Gimnazije "9. maj" bez, kako se tvrdi, ikakvog povoda.

Komentari (108)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Opet Ima Nade

Pogledajte broj udarenih minusa na ovoj vesti. Ljudi bez obraza, da li imate decu? Da li imate ikoga, išta, iole drago? Da li imate trunku savesti kada na ovakvu vest pod palicom onih koji vode državu u kojoj se tuku deca, državu malog Alekse, za jedan sendvič ili bilo šta drugo imate trunku obraza da kliknete na minus? Da li je vama išta sveto? Sramota me je vaše sramote. Sramota me je što čitam pismo ove majke, sramota me je što sam iz grada u kome se ovo dešava, države u kojoj je urušeno sve što se urušiti može. Sramota me je što delim vazduh sa vama prodanim dušama. Divna gospođo, poljubite vašeg sina i objasnite mu da za godinu dana može glasati. Pa možda jednom, nekako, uspemo da se rešimo ovog mraka.

Alan ford

Potpisujem Vaše pismo u celosti.

Rasa

Gospodjo ja vam se divim! Ja nisam imao snage ni da imam decu a na na kraju sam svog zivotnog puta, u podsvesti sam non stop imao ideju da napustim ovu nesretnu zemlju ali ni za to nisam imao snage mada sam imao prilike, zbog svega ovoga mozda je za mene najbolje da polako sklopim oci da ne bih gledao ovaj kosmar.

Nidza

Prva komisija za borbu protiv korupcije je dalaostavku sa obrazlozenjem da je mavija progutala drzavu i da nema svrhe vise boriti se?!Do danas vidimo da drzavom vladaju svi koji su se napljackali od Milosevica do danas,da cveta kriminal,huliganstvo,dileri,nasilnici koji se regrutuju jos iz skola.....

RODITELJ

Gospodjo draga, bice pozitivno, ako neko uopste ih kabineta ove dvojice procita pismo, a da li ce biti odgovora...? Upravo, citam, kako je nas predsednik, VIKAO NA BABICA - VAZDUPLOHOVA!!! KO PROMOVISE NASILJE? Predsednik misli da se verbalno nasilje ne racuna?! To je ono sto smo culi, a mozda mu usi zavrce, za pocetak?! Trazite odgovornost nadleznih lica, ova dvojica su u kampanji, nemaju oni vremena, a ni empatije!

slobinator

draga mama.džaba ste trošili svoje vreme .oni kojima je ovo pismo upućeno ne razumeju ovako lep govor.njima zakon leži u beogradu na vodi a tragovi im smrde bahatošću.nećete vi njih ganuti jer za njih su gladni ljudi vlasnici menjačnica i kockarnica.mi smo za njih samo neradnici koje bi oni da uprednu da rade dok lipšu za 200 evra minimalca.i biće nam sve gore.ako već vi niste hteli da napustite svoju zemlju ,možda je vreme da posavetujete svoje sinove da to urade,jer ako već nisu vaspitani da budu bahati i prosti,onda im ovde nema budućnosti

Seljak

Gospodjo, tesko da ce kvislinzi uopste procitati ovo pismo. Huligani I jesu njihovi glavni puleni u sprovodjenju strahovlade nad ovim narodom. Nego lepo organizujte prijatelje I ostale dobre ljude I resite problem na stari dobri sumadijski nacin. U mraku...

Vera

Savet vam je baš "nenasilan".

Neko

@Vera Slazem se sa vasim misljenjem, ali ovo dugogodisnje nasilje od strane vlade prema narodu nam nije ostavilo drugog izbora

Majka

Draga gospodjo selite se sto dalje dok dete ne strada.Niko vam nece pomoci i Aleksina majka je verovala u sistem.U ovoj zemlji razbojnici su zasticeni.

Михаил Владимирович Пупин, алиас Коба Јашин

Hmmm,... osamdesetih godina, u pred-slobodansko doba, ovako na Kosovu i Metohiji albanski IREDENTISTI-SEPARATISTI, kao i srBski KOMUNISTIČKI-OPORTUNISTI, sovjetovaše goloruk srBski i crnogorski narod da sklanja svoju NEJAČ i napušta svoja VEKOVNA OGNJIŠTA... uz skromnu deviznu nadoknadu, doduše. Pitam 'historičare', kako amatere, tako i one diplomirane, koji nas na ovom portalu (pre?)često počaste svojim dubokoumnim i nadasve činjenicama potkovanim komentarima i geopolitičkim analizama: da li moja prethodna rečenica sadrži elemente nečega što se u istorijskoj nauci zove DUUUGO TRAJANJE ili ja samo haluciniram?

Nezavisni sendvičar

Mozda ovaj decak zaista nicim nije svesno izazvao nasilje, ali je cinjenica da je vec 3. put napadnut. Necim iritira ,,likove". Mozda je popularan kod devojcica? Mozda je negde nesto nesvesno pogresno rekao ili uradio? U svakom slucaju, napadace treba sto pre izdvojiti iz sredine i krenuti sa intenzivnim prevaspitavanjem kako bi se kod njihovog ponasanja promenio u prihvatljiv. Samo kaznjavanje nista nece doneti. Samo, ko ce se time baviti?

zz

Jezivo, odgovor nikada nece stici.

Михаил Владимирович Пупин, алиас Коба Јашин

Nadajmo se da neće. To će tek biti jezivo za slušat'. Samo zamislite duet 'good cop, bad cop'.

SP

Jedva čekam komentare prozvanih. Svi drugi će biti krivi, oni ne mogu, jer su zaduženi za druge, važnije teme.

Roditelj

Izglasajte Aleksin Zakon, bar taj zakon nije predložila opozicija pa ga možete usvojiti jer su ga predložili građani ali baš građani ! Uzgred i s obzirom na sve brutalnije i svakodnevno nasilje u našim školama, ovaj zakon mora biti daleko strožiji od prvobitnog predloga

riki

Postujte majku za ne verovati je koliko ljudi komentarise sto nije ovo ,pa sta mogu najodgovorniji u drzavi,mogu mnogo ali nece ,ko su prosvetni radnici ,ko je bio u skoli kad su usli u skolu tu trazite odgovore,kad nosis letvu nije to penkalo ili olovka vidi se bre,sta se desava nestrucni ljudi su u svim segmentima drustva,od koga deca da nauce nesto, razmislite roditelji gde sve ovo vodi ono malo pristojne i vredne dece ce otici jao nama ,ko da vodi zemlju...

e pa ovako

Sva su deca rođena da budu i vredna i pristojna, stvar je do nas roditelja. Ne zavaravajmo se.

Mako

Navijači, oni će da vode ovu zemlju a normalna i poštena deca beže iz ovog tamnog vilajeta.

Mama

Postovana gospodjo za ovako iscrpno i pismeno obracanje oni nikada nisu culi!!!Promenite intonaciju i napisite pismo kao Mitrovic ,to je njihov nacin komunikacije

Dragan Markovic

2000 za gospodju...

Bаtаnidzа

Ова двојица и њихова власт управо својим делањем у прошлости као и сад управо поспешују криминал најтежег облика. Довољно је иоле папетном човеку да се осврне око себе да би му све било јасно. Довољно је навести само афере око тобожњих атентата па браће па тетки па кофера иттттдддд!!!!!!!

Dragana

Zasto uporno izbegavamo pitanje "pojedinacne odgovornosti" sta radi skola ? policija? centar za socijalni rad ? Zasto ne pitate direktora skole koje ce mere preduzeti da zastiti decu u skoli? zasto se obracate predsedniku i ministru ? Gimnazija koju pohadja moja cerka, sakuplja novac, roditeljski doprinos , koji je na dobrovoljnoj osnovi , iz tih sredstava se placa obezbedjenje u skoli. Vrlo prosto i efikasno resenje. stanje u drustvu je katastrofalno, nasilje je u svakom obliku svakodnevno prisutno, Mi kao roditeljli radimo sta je do nas, medjutim vrlo sam uznemirena kada procitam toboze "otvoreno pismo" i pozivanje predsenika AV na resavanje problema jer ne mogu da se otrgnem utisku da sve zavisi od jednog coveka ? nisam ni pristalica begstva iz zemlje, ali svakako jesam zagovornik pozivanja na pojednicanu odgovornost. Ljudi resavajte vase probleme na taj nacin sto cete svesni svojih gradjanski prava da trazite odgovornost pojedinaca.

Sanja

Apsolutno ste u pravu za pojedinacnu odgovornost, ali, uvek ima neko ali. Roditelji malog Alekse koji je izvrsio samoubistvo zbog konstantnog vrsnjackog nasilja su trazili pojedinacnu odgovornost, razgovarali sa direktorom, nastavnicia skole u koje je njihovo dete islo i sta se dogodilo, svi znamo. Ovde je problem ceo sistem, sistem koji kreira vlast koja po razlicitim osnovama, nezakonskim, stiti pojedince. G-dja majka je uradila pravu stvar, medijskim putem se obratila vlastima, sa idejom da skrene paznju na vrsnjcko nasilje, jer ga vlast ne priznaje ili se pravi da ga ne vidi.

Catalony

Gospodjo u samom startu gresite cim ste napisali dragi aleksandre i nebojsa....siguran sam da su se slatko i doooobro nasmejali

Psiholog

Roditelji moraju prestati da krive druge, već da ozbiljno posvete računa o svojoj deci. Prosvetni radnici, psiholozi, pedagozi mogu pomoći ali moraju raditi svoj posao i ne mogu vam čuvati decu. Znači roditelji pamet u glavu i svaki razgovor između vas i vašeg deteta pomaže da se problemi reše.

Odgovor

Obožavam ovakve komentare, uvek se slatko nasmejem. Samo napred, uskoro ćete biti psiholog u praznoj državi, pa vaši komentari i usluge sumnjivog kvaliteta neće biti ni potrebni. Čim vidim ovakav komentar dve stvari su mi odmah jasne: 1. Partijska angažovanost onoga ko piše 2. Sumnjivo poreklo diplome.

Psiholog

@Odgovor Ne znam u čiju svrhu Vi pišete Vaše komentare ovde na N1, niti me zanima Vaše botovanje. Ali meni ne treba posao jer već radim u jednoj osnovnoj školi a drugi mi ne treba. Takođe za razliku od Vas imam diplomu Beogradskog fakulteta. A komentar sam napisala iz ličnog iskustva, jer roditelji često ne znaju šta im deca rade kada nisu kod kuće.

Odgovor

Pokušavate da operete odgovornost sa sebe! Zašto ste zaposleni u toj školi? Da izigravate sobnu biljku? Ako ne razumete koja je svrha Vašeg zanimanja, a imate diplomu Univerziteta u Beogradu, onda mi nikako nije jasno kako ste do te diplome došli. Napad je najbolja odbrana, pa tako Vi za koga je očigledno u čiju svrhu pišete, pitate mene, očigledno ogorčenog građanina u čije ime pišem. Pošto je takođe očigledno da je danas nemoguće dobiti državni posao bez partijske knjižice, sami ste se otkrili :) I ja imam diplomu državnog fakulteta, univerziteta u Beogradu, doduše, dosta ozbiljniji fakultet je u pitanju... Imam i posao u PRIVATNOM sektoru. Ja ne sedim na državnim jaslama, za razliku od Vas. Ja VAS plaćam, putem plaćanja poreza, a Vi izigravate Fikusa i još su Vam krivi roditelji!E to mi se nikako ne dopada. Da Vam prevedem na rečnik NAS iz privatnog sektora, ti roditelji koji Vam ne valjaju i njihova deca su VAŠI KLIJENTI, zbog njih ste tu gde jeste. Šta mislite kad bi neko od nas koji radimo u privatnom sektoru, rekao nekom od naših kupaca kako nam se ne dopada? :) Vi to niste u stanju ni da pojmite, pošto se bavite samo ispijanjem kafa, negodovanjem, kuknjavom, a u pet do pet ste već na vratima. To što Vi zovete poslom, očigledno je fiktivan posao. :)

Psiholog

@Odgovor Ako Vam toliko smeta rad u privatnom sektoru, pređite na državni niko Vam ne brani. Drugo, vaspitanje dolazi iz kuće, nikako iz škole, ona je samo nadograđuje. Mi ne živimo u Sparti pa da nam decu vaspitava država, već to rade bračni drugovi i tako formirane ih šalju nama u škole. A u školama im dajemo znanje i učimo ih kako da se jednog dana zaposle i postanu svoji ljudi. Sve ostalo je na roditeljima!

Sačuvaj bože!

Šta ću sve da pročitam. Čuj, psiholog zaposlen u školi mora da radi svoj posao, pa ne može da se posveti deci. A izvinite koji je to Vaš posao onda? Roditelji, ne da ne znaju šta im deca rade kad nisu kod kuće, već ne znaju ni da li su im deca kod kuće ili nisu, budući da ni sami nisu kod kuće, pošto je današnje ,,normalno'' radno vreme po 12 sati dnevno, plus vikend. Vi ste gospođo/gospodine sramota za svoju profesiju i još se javno sramotite. Koji je to, molim Vas, Vaš posao? Igranje igrica i piskaranje po internetu u sred radnog vremena? Znam ja takve, izgube se na pola radnog vremena i odu u kupovinu, samo mantil ostave u kancelariji, da deluje da su otišli do toaleta... Sve dublje propadamo!

Psiholog

@Sačuvaj bože! Gospođo ili gospodine sami ste napisali da je normalno da roditelji ne znaju da li su im deca kod kuće ili u školi. Vidite, meni je upravo to nenormalno, jer ja za moje dete odgovorno mogu da znam gde je bio svih 24 sata na dan i nikoga ne krivim zbog toga ni posao, ni vreme ni državu. Sa mojim detetom razgovaram iskreno o svemu i svaku njegovu tajnu znam, odličan je đak, ima dobro društvo, i ne pravi nikakve probleme u školi.

Nije doviđenja, nego zbogom

@(Kvazi)Psilog: Lako je vama koji ste se uvalili u državnu službu, pa radite efektivno, bože pomozi, pola radnog vremena. Vi ćete nekome da pametujete, ko kičmu polomi da biste vi mogli da plandujete? U potpunosti podržavam sve građane koji bi da beže iz ove ludnice. Neka, kad ponestane para u državnoj kasi, dobićete otkaz, pa ćemo da vidimo čija majka crnu vunu prede, kad krenete da rmbačite po ceo dan i da ne možete iskreno da popričate ni sa sobom, a kamo li sa detetom. Samo da znate, ta rupa koju kopate, kopate je samoj sebi. I znajte, sami ste sve izazvali, time što ste se prodali za šaku pirindža. Svojim porukama jasno pozivate na individualizam, a to znači: Vi ste se uvalili preko tuđih leđa i gledate samo sebe, onda i svi ostali građani mogu isto tako. Dakle, ko ima novca za investiranje, nek ne investira u Srbiju, nek investira u na primer Austriju, ko može da ode po bilo kom osnovu iz zemlje, nek ode i tako dalje, mogućnosti su beskonačne i sve imaju jedan te isti efekat: smanjenje priliva sredstava u državnu kasu, onu iz koje ste Vi plaćeni. Samo nemojte posle da kukate kako su vam plate male i kako državni sektor propada. On će defakto propasti, jer ljudi vole da kada plate, da im neko završi posao, a država to nije u stanju. Bitno je da Vaše dete ima majku s kojom može da priča, a što druga deca nemaju, jer je lider Vaše ljubljene stranke podržao prodavanje Srba u bescenje, reklamirajući nas kao:,,jeftinu radnu snagu (robove)", to nikom ništa. Uživajte dok još možete, nećete još dugo, ne zbog neke potencijalne promene stranke na vlasti, već zbog odliva ljudi koju vas izdržavaju. Otvorili ste Pandorinu kutiju, koja će se završiti Tarabićevim proročanstvom. S kim će se samo družiti to vaše dete, kad u zemlji ostanu samo huligani? Ne daj bože da mu nešto fali, ko će slati SMS poruke, pošto zdravstvo više ne postoji u ovoj zemlji...e moji vi, jadna vam je ta individualističa filozofija, danas ste gore, sutra ste dole, kad budete dole, interesuje me da li ćete da budete ovako puni sebe?

nikola r

ma sjajno, samo se potpises sa psiholog i pametujes nesto pa se osecas sjajno u vezi sebe? dakle ti zenu cije su dete prebili na sred casa bez ikakvog razloga, savetujes da ozbiljno "posvete racuna o svojoj deci" ???(sta to uopste znaci????) sjajan savet koji veze nema s zivotom, al bitno da si se potpisao/la kao psiholog

Dragan

Patetično. Samo emigracija, sve ostalo je gubljenje vremena.

Dragon

Sa moje tačke gledišta ja sam tamo gde je gospođa bila pre 15-ak godina. Sta više bio sam u inostranstvu i vratio se da ovde živim sa porodicom. Međutim, slučajevi kao ovaj i mnogi slični u Srbiji me navode da je možda ipak bolje da zbog dece, koja uskoro polaze u školu, ipak na vreme odem dok ne bude kasno. Gde ide ova naša Srbija?

Profesor

Radio sam kao profesor u jednoj školi i moram da kažem da uvek ima dobre dece ali i one što štrče iako su u manjini. Problem je što im je data prevelika sloboda a mojim kolegama uskraćeno svako pravo da deluju. Čuo sam da će se to uskoro promeniti i da će čak i krivično biti kažnjavani što smatram pozitivnim pomakom.

Aca

Gospodjo iskreno mi je žao što se to desilo ali nije mi jasno zašto pišete predsedniku države za ovaj događaj pa zar ne postoji direktor i pedagog u školi policijska stanica u gradu.

Republic(s) Of Bananas

zato sto se taj isti precednik, samoinicijativno, PITA ZA SVE !

vesna.j.h.

Gospođo, Ako čitate kolumne Draže Petrovića, onda znate s kim imate posla i vredi li im pisati. Pozdrav.

Lina Lena

Shvatila sam da je gospođa pokušala na pristojan i kulturan način da se obrati onima koji su najodgovorniji za održavanje reda u državi. Samo mislim da je za njih previše obratiti im se sa "dragi Aleksandre i dragi Nebojša".

Jana

Nasilje u skoli, nasilje na utakmicama, nasilje u porodici, bukvalno na svakom cosku.

Elena

Kako i da ne budu nasilni kad na svakom koraku gledaju nasilje?

Vesna 70

Već je 100 puta rečeno da vaspitanje ide iz kuće,država i policija nemože nešto puno sem novčanih ili disciplinskih kazni da uradi. Ni malo nisam iznenađena učestalim nasiljem po školama širom Srbije,deca koja čine nasilje su deca roditelja TURBOFOLK generacije i DIZELAŠA koji su ako se sećate tih 90 tih rasli u opštem rasulu ratovima i bedi ni oni sami nisu vaspitavani od svojih roditelja pa kako očekivati da svoju decu vaspitaju. Tužno ali istinito.

Rade78

@Vesna 70 Nemojte generalizovati, nije svaki roditelj iz ere 90tih slušao turbofolk i bio žestoki dizelaš. To pre svega zavisi od kućnog vaspitanja roditelja i dece, muzika nema veze sa time.

Realno

Jos tuznije i jos istinitije jeste cinjenica da su tih 90tih godina na vlasti bili SPS i SRS, a i danas je ta ista garnitura (samo je SRS postao malo "napredniji"); medijski prostor je bio okupiran od strane Pinka i Palme, a dans to cine Pink i Happy....tako da je manji problem to turbofolk generacije, veci je problem sto se u nacinu vodjenja ove drzave apsolutno nista nije promenilo

Ema

@Realno Interesantno je da ste zaboravili vladavinu DOSa tj DSa (7 godina), za čije je vreme Srbija prvi put počela da gleda te zapadnjačke rijalitije koje ste pomenuli, Veliki Brat, Farma, Sarma... Imali su prilike da deluju protiv tog kiča, pitam se zašto ništa nisu učinili povodom toga.

Mile

Gospodjo, da li ste svesni kome ste poslali pismo???

E Pa

Gospođo dirnuta sam kulturnim rečnikom kojim ste opisali ono što se desilo vašem detetu, a pogotovu roditeljskim odnosom i vaspitanjem, međutim pogrešnim ljudima ga uputiste, dovoljno je poslušati njihovo obraćanje bilo kome i videti to nevaspitanje i aroganciju.

Goga

Svaka čast na komentaru,uzrok ovakvog dešavanja jeste ponašanje odgovornih ljudi,na žalost

Ćuprija

Moja deca su kako kad odlazila iz ciklusa u ciklus a onda u srednju školu se vraćala kući drugačija i drugačija nego kako sam ih ja vaspitavala.Negativno.Postajala su lošija.Učitelj,nastavnik pa i profesor moraju biti pedagozi.To što postoji psiholog,pedagog u školi i prosvetna inspekcija u opštini i prosvetni savet,meni ama baš ništa ne znači.Nikakva vajda.

Mira

Gospođo, pogrešili ste. Pokazali ste da ste patriota, da ste požrtvovani, da ste građanin kakvog bi svaka država poželela, zato vam se sve ovo i dešava. Ovde nema mesta za pristojne i poštene ljude kao što ste vi. Države su osnovane da bi zaštitile skup ljudi na određenoj teritoriji i da bi zastupale njihove interese. Dakle država postoji zbog Vas, a ne Vi zbog države. Šta možete da uradite? Dečak ima 17 godina, ako je uspešan u sportu, ima mogućnosti da dobije sportsku stipendiju, počnite da se interesujete za inostrane fakultete koji bi ga primili, odredite koju zemlju targetirate i neka počne da uči jezik, znam četvoricu mladića koji su na taj način otišli iz zemlje. Ni za ćerku nije kasno, postoje master kursevi preko kojih bi mogla da izađe. Moji bliski prijatelji su vodeći stručnjaci u svojoj oblasti, dobijali su odlične ponude iz inostranstva i nisu odlazili iz patriotskih razloga, međutim kad su došla deca i kad su videli šta se dešava ovde, postarali su se da oba deteta odu iz zemlje. Pre svega morate da se borite za svoj opstanak, ne možete vi da snosite posledice zbog tuđe nemarnosti i nebrige. Samo se setite svih onih mladića koji su završili po blatnjavim rovovima devedesetih godina. Za čije babe zdravlje? Niko ih više ni ne spominje. Niko se njihovim roditeljima nikad nije ni izvinio, jer se navodno podrazumeva da poklone svoj život državi. E pa, ne podrazumeva se! 21. vek je i mi nemamo decu za bacanje!

Minus

Ko na ovo izlaganje g. Mire moze da da minus?Bas tone ova nasa jadna zemlja,jedino je MI mozemo spasiti.Zamucena je voda i sav talog je na povrsini.

Učitelj

@Mira Zašto bi žena slala decu u inostrane fakultete. Ako je voljan da uči može da postigne uspehe i na našim državnim fakultetima koji su jedni od najboljih u ovom delu Evrope.

xxx

@Učitelj: Mašite poentu, nije stvar u fakultetima, stvar je u promeni sredine. U učenju će svakako postići uspehe, to nije sporno, sporan je sistem vrednosti u ovoj državi. Kontra pitanje, zašto bi trošili vreme i nerve na ovim fakultetima i posle čekali na posao, ako negde drugde mogu da ne brinu o svojoj budućnosti?

Zava

nemamo decu a ni vremena

Učitelj

@xxx Znači u inostranstvu nema pljačkanja, silovanja, ubijanja i slično samo u Srbiji?! Možete i sa završenim srpskim fakultetima da idete vani da radite niko vam ne brani. I u inostranstvu ne cvetaju ruže, treba i tamo plaćati stan, komunalije, hranu i pritom raditi ceo dan.

Odgovor

@Učitelj: Šta je, prpa ,, učitelju"? Plašite se da ćete predavati praznim klupama ko u filmu ,,Lajanje na zvezde'', samo što Vaši đaci beže malo dalje. :) Gospođo, pošto se po komentarima provlači da su Vaša deca samo Vaša briga, to implicira i da je samo stvar Vašeg ličnog izbora kako ćete ih uputiti u život, znači ako je bolje napolju, onda ih šaljite i ne osvrćite se na ove dušebrižnike i razne ,,učitelje'' sa partijskom knjižicom, kojima je jasno da budućnost leži u deci i osuđuju sve one koji imaju mogućnost da izbave svoju decu, samo zbog toga što znaju da će lično oni time biti pogođeni. Ovde svako gleda svoju pozadinu, to mora da Vam je jasno. Onog trenutka kada se neko proda za sendvič, prestaje svaka diskusija o patriotizmu i kolektivizmu. Vi ste tu decu rodili, Vi ste ih s mukom podigli i samo Vi znate šta je najbolje za njih. Zanemarite tuđe sugestije , jer one su prisutne samo kad se pojavljuje Vaša obaveza prema državi, a kada Vašem detetu treba nešto - nigde nikoga da pomogne. Samo kad vidim koliko dece je bolesno od strašnih bolesti i leče se SMS porukama, dok se pare od poreza arče na najrazličitije moguće načine, muka me uhvati! Eto, to je jasan primer koliko je vlasti stalo do naše dece i da se razumemo, nije to samo ova vlast.

Učitelj

Ne brinite se vi za mene, imam ja dovoljno djaka u svojoj učionici. Još uvek verujem u našu prosvetu i ne slažem se da je sve strano obavezno i bolje. Ako si pametan i stručan možeš uspeti u bilo kom delu Evrope. Ja sam uspeo u životu jer radim posao koji me ispunjava, što preporučujem i vama.

Odgovor

Odakle vam ideja da brinem za Vas? Mene Vaša budućnost uopšte ne tangira. Mene samo interesuju ova jadna deca, koja su nevina u celoj priči. Interesuje me kako izbeći da ona postanu robovi i žrtve ovog nakaradnog i duboko bolesnog sistema i vremena. Slažem se da je sasvim moguće uspeti ovde profesionalno i ja sam živ primer i to bez veze i partijske knjižice, samo sa diplomom državnog fakulteta u Beogradu, jer studiranje na budžetu se dobija isključivo radom i zalaganjem, kao i prosek i godine studiranja. Ja volim testove znanja, tu nema laži, nema prevare- samo čist rezultat, međutim profesionalni uspeh ne može se poistovetiti sa kvalitetnim životom. Nemoguće je da to ne vidite. Ne kažem da nema crne hronika i van zemlje, međutim u kojoj meri, zavisi od toga koju zemlju posmatrate, nije isto USA ili Norveška i UAE. Naša zemlja je počela po društvenim normama neverovatno da podseća na SAD, dakle ne govorim o standardu, već o sistemu vrednosti. Čak je i gore, to je nemoguće ignorisati. Dovoljno je da prelistate Guardian jednom u tri dana, ma samo da pogledate naslove i sve je jasno, čak i kampanje političara su iste. Zadovoljstvo mojim profesionalnim uspehom ne može da ublaži gorčinu zbog takvog okruženja. Nekultura, nemoral, bahatost, snobizam, materijalizam, nasilje, sve su to nove društvene vrednosti i u tome niko normalan ne želi da podiže dete.

Andjelija

Ako se ovako nastavi, postacemo nacija divljaka.

Тоза тхе Р.И.П.

Nastavilo se i postali smo. Nisi primetila?

Mišo N

Ova gospođa je sasvim u pravu. Ona je zabrinuta za svoju deci i zbog toga traži od države da im osigura bezbednost. Nadam se da će država uraditi sve da se svoj deci obezbedi siguran i bezbedan život i da će huligane sprečiti da im ugrpžavaju bezbednost.

Dragana

Sta reci ovoj gospodji? Ja sam moje dete prosle godine, uz litre suza, ispratila na skolovanje u inostranstvu. Moja cerka je plakala kao kisa, cela porodica je bila tuzna, i njeno drustvo koje je doslo da je otprati.. Ali znamo svi da je tako najbolje. Ja sam sa šesnaest godina poslala cerku u nepoznati svet, ulozila skoro svu ustedjevinu od mene i supruga u njeno skolovanje. Kada zavrsi srednju skolu u internatu, nastavice i fakultetsko obrazovanje u inostranstvu i naravno nece se nikad vise vratiti da zivi ovde, a nije i da zelim da se vrati.. zbog nje. Godinu dana smo se privikavali da nema nase cerke svako jutro u sobi, a postepeno prikupljamo novac i zivce kada za 3god i mladji sin bude krenuo njenim stopama. Ovde nema buducnosti za one koji zele da rade i zive posteno, dostojno coveka od svog rada.

Dejan

@Dragana Niste u pravu. Ako mislite da u inostranstvu nema ovakvih slučajeva grdno se varate. Samo u Americi koliko se desi ubistava u njihovim univerzitetskim kampovima (ili kako ih mi zovemo studentskim domovima). A o malteretiranju po srednjih školama da ne govorim, mnogo je i filmova snimljeno na tu temu. Ja sam završio školovanje u Srbiji i nimalo se ne osećam uskraćenim za razliku od nekoga ko je završio vani.

Da

Slažem se 100%. Jeste teško, ali to je jedini način.

Шоне

Једини одговор који држава нуди јесте видео - надзор. Јадно. Стучене су огромне паре диљем Србије, а колико ми је познато осим упитне превентивне функције видео надзора, исти није ни у једном случају имао за последицу промптно, у реалном времену, реаговање полиције, хватање изгредника на лицу места и спречавањем даљег одвијања насиља, умањење његових штетних последица, већ само пост фестум реконструкцију догађаја и евентуално хватање починилаца дела.

Niš

je grad u kome niko nije bezbedan.

Nikola

Deca su drugacija danas. Na zalost, neka druga vremena su dosla, gde vladaju neka druga pravila.

Тоза тхе Р.И.П.

Grešiš. Deca su uvek i svugde ista. Razlika je kod nas matorih. U normalnim zemljama odrasli se bore za budućnost sve dece, u nenormalnim nije ih briga ni za budućnost svoje. Radim u prosveti preko 20.godina, ali sam tek od pre par godina video gladnu decu. Deca nisu zaslužila ovakav odnos društva prema njima. Iskreno, mišljenje sam da društvo u Srbiji i ne postoji, već samo družine.

Đorđević

@Nikola U pravu ste, ovo su new age klinci koji su većinom prikovcani uz kopmjutere, tablete, video igrice. I dosta se razlikuju od nas starijih koji smo odrastali uz monopol, žmurke, grupa grupu traži... Svaka generacija ima svoju posebnost.

Dete

Sta determinise buducu licnost?Nasledje,sredina,vaspitanje,ucenje.. nasa deca su sjajna kroz sta su sve prosla.NISU ona kriva, MI smo krivi,mi smo imali srecno detinjstvo a oni ratove,hiperinflaciju,bombardovanje,pljacku,raslojavanje stanovnistva,nasilje,sund,turbo folk... mi smo sve to gledali i dobrim delom podrzavali,setite se samo histerije ,Slobo slobodo.jadna nasa deca sta smo im priredili mi stariji od 45.g.ko to ne vidi ili nece da prihvati bezi od stvarnosti.

botovi se ne mogu sakriti

U trenutku dok ostavljam ovaj komentar, ispod teksta se nalazi 15 komentara sa porukom podrške, saosećanja sa gospođom, majkom iz Niša čije je dete napadnuto na času, međutim neverovatno je da su gotovo svi ovi komentari negativno ocenjeni iako nema nijednog komentara koji izražava neko suprotno stanovište.

Tanja

Jedno od resenja za ovakve situacije je uvesti obezbedjenje u skolama koje nece samo onako stajati, vec adekvatno vrsiti svoj posao, u smislu identifikovanja svakog ko ulazi u skolu.

Skromno Primećujem

Novi izbori na vratima, jedina bitna stvar u ovoj državi a vi smarate o bezbednosti dece u školama? Pa kako ne razumete da njih to ne dodiruje nimalo? Nemate kome da se obraćate, prepušteni smo sebi samima.

Olivera

A ko vas je savetovao da se obratite predsedniku i ministru?? Iskreno!!

Saškica

A zašto im se ne bi obratila? Ministar policije je prava adresa za ovako nešto jer se ti maloletni delikventi mogu naučiti pameti jedino uz pomoć policije.

GajbexG

Drzava mora da resi probleme ove vrste ali svi moramo da ucestvujemo u tome kako se ove stvari ne bi ponavljale a na zalost su ucestale u poslednje vreme.Dakle i roditelji, nastavnici, ucitelji, direktori da radimo malo vise sa decom.

Roditelj

Da li je moguce da na ovakvo pristojno pismo i pristojne komentare lupaju minuse? I vi mladi ljudi sto lupate minuse sutra cete biti roditelji

jelena

jadna nam majka kad oni postanu roditelji....to ce biti društvo za ne poželeti! skolujte decu i saljite u inostranstvo. Ja moju hoću.

Takodje roditelj

Neko ko bas voli nasilje stavlja negativne bodove na sve komentare koji pisu realni ljudi, zar ne????

Stjepana Supanca 15a, czt.

Nažalost, molite se u pogrešnoj crkvi... sve najbolje vam želim, neka vam Bog sačuva decu.

Vesna Besna

Postovanje gospodjo. I mi smo takvi roditelji, ali nas ponekad uhvati sumnja da li smo u pravu.

Vesna stalozena

Na zalost decu moramo vaspitavati kako treba a takodje i kao kulturne mangupcice inace ce totalno propasti.O vaspitanju dece,kako ih vaspitati, sam razmisljao jos `87.g. kad sam video kuda "plovi ovaj brod".Ipak, dobro UVEK pobedi zlo.

evica

Već je unapred poznat odgovor na ovo pismo:"to je nasleđeno od prethodne vlasti".

Vesna 70

Pa od 90 tih uvek ista garnitura vlada samo sa promenjenim košuljama i funkcijama i uvek ista demagogija "to je nasleđeno", od koga? Pa od nih samih sram ih bilo .

bobi

Ja sam bio isti kao ovaj decko.. I onda sam odlucio da se naucim necemu sto roditelji nisu mogli da me nauce.. A to su ulicni maniri.. Imam 30 godina i uzor sam i dobroj deci i losoj deci a i mnogim odraslima.. sto bi upokojeni Patrijarh Srpski Gospodin Pavle rekao ''Budite bezazleni kao golubovi i mudri kao zmije''. Jedino tako moze da se zivi u Srbiji i jos dugo ce potrajati dok se sve ne sredi ako do tad budemo i postojali kao narod..

Tako je Bobi

Jedino tako kao sto Bobi kaze treba vaspitavati decu,sa kulturnim i normalnim isto tako se ponasati,sa idiotom idiotski,drugacije ne moze.O tome (vaspitanju)sam ja Bobi razmisljao jos `87.g. kad sam video kuda idemo.Na zalost tad je jako malo ljudi shvatalo sta se dogadja i kuda idemo.

Kole

Našli ste kome ćete da se obratite.

Боки

Потписујем као родитељ.

***

Šta reci a ne lupiti? Država od 1980. Ne vodi brigu o deci i porodici. Dokaz samohrani otac pretukao dete! To dete nema uslove za život i to dete kroz koju godinu postaje nasilno. Država proizvodi nasilje. Na jednoj strani bogati a na drugoj teško siromašni. Bahato i samo bahato i nigde kraja bahatosti i nemoralu.

seka

U jednom se slazem sa tobom a to je da deca vaspitanje nose iz kuce.

LILIKA

Po vama glavnu ulogu u odgajanju dece ima drzava...ili je mozda vaspitačica ta koja treba da ga uči a mozda i škola...E pa nije ovo je sve posledica nemanja vremena za dete i reči kad mu se kaže niko ti ništa ne može. Zbog takvih roditelja su takva i deca,vaspitava ih ulica.Malo je roditelja koji se ovako posvećuje deci.

Dejan Č.

Sa psihološke tačke vaša teorija ne pije vodu. Nasilje pre svega proilazi iz detetove okoline a ne iz države. Bilo je bombardovanja, hiperinflcija i slično pa smo izrasli u prave ljude. A zašto? Zato što smo odrasli u pravoj okolini i uz dobre roditelje.

Prof. dr R O T

Njih nista ne interesuje, osim kampanje da ostanu na vlasti, jer su ugrozili svoj opstanak, posebno u Beogradu, ide i u Rusiju po podrsku!

Zoran Kg

Ala ce da se potresu.

Xyz

Dobro je sto je javno da vide drugi, jer njega to zaista ne zanima..

Eh

On niti šalje pisma(na primer Briselu)niti poštu prima...

Observer

Reakcije adresiranima ce biti, kako je govorio praotac njihov-malo morgen.

Тоза тхе Р.И.П.

Draga gospođo, baš njih briga za našu decu. Njihova su po belom svetu, a naša rade za belosvetske. Ništa se neće promeniti bez ulice. Ništa.

Toma

@Тоза тхе Р.И.П. Za vašu informaciju deca predsednika države i ministra policije pohađaju škole u Beogradu. Tako da nemojte širiti dezinformacije niti pisati nešto što nema veze sa pomenutim tekstom.

Nebojša drugosaopšteni Od Srbovrela

To njih na žalost ne zanima,jer su to nesposobnjakovići,to treba smeniti pod hitno

Peki

U kojoj mi zemlji zivimo....

Nebojša drugosaopšteni Od Srbovrela

radikalsko naprednoj

Kole

Našli ste kome da se obratite.

Jedan Od

Bravo i hvala majci.

Jelena

Moželi neko od ovih trenuto 120 negativnih, da nam pojasni šta je negativno u ovom komentaru?

Jelena

Ne može? Tako sam i mislila....

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Vučić u Atini: Hvala vam na podršci evropskom putu Srbije 11:15 h

11:15 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

UNS: Boban Rajić novi vlasnik kompanije Novosti 11:08 h

11:08 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Rizik od siromaštva, nezaposlenost i mentalno zdravlje problemi mladih u Srbiji 11:05 h

11:05 h  |  Vesti

Biznis

Biznis

Švajcarski model - bolji standard penzionera ili uskraćivanje ljudskih prava 10:36 h

10:36 h  |  Biznis

Vesti

Vesti

Savović: Migranti samo prolaze kroz Niš, ne zadržavaju se 10:35 h

10:35 h  |  Vesti

Svet

Svet

Premijer Malezije (94) poručio finskoj koleginici (34) da pita starije za savet 10:32 h

10:32 h  |  Svet

loader