Slab odziv na referendumu u Makedoniji, većina glasala "ZA"

Region

Slab odziv na referendumu u Makedoniji, većina glasala "ZA"

U Makedoniji je održan referendum na kojem su građani odlučivali da li su za to da njihova zemlja promeni ime u Severna Makedonija, što je uslov za EU integracije. Zabeležen je slab odziv, do 18.30 glasalo je 34,09 odsto birača. Na osnovu 94,65 odsto prebrojanih listića, 91,4 odsto je glasalo "ZA", dok je 5,7 odsto bilo protiv.

Komentari (207)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Razmena

Zaev i EU hoce posto poto da 'stvar' uspe.Zaev zbog fotelje i obecanja datog zapadu a EU jer njena politika, polako gubi na snazi.Mislim, da polako raste skepticnost prema EU i NATO. To bi, isto uradili crnogorci da su pitani. A, verovatno i mi.

Jeretik

Demokratija , slobodna volja , glasanje ...Zar zaista jos neko veruje u veliku podvalu zvanu demokratija ? Kako uopste kvantitet moze da zameni kvalitet ? Jos je Sokrat u razmisljanju o demokratiji govorio o apsurdu ,da njegov glas , i glas jednog cobanina imaju istu vrednost ( a " cobana " je u svakom drustvu neuporedivo vise ).Glasaci izlaze na glasanje sa " svojim " misljenjem , dobijenim ispiranjem mozga od strane raznoraznih propagandnih stabova , a da ne govorimo o tome da im vladari omogucavaju celogodisnji kondicioni trening uma , zaglupljivanjem putem " Zadruga" i slicnih " intelektualnih " izazova . A sve se na kraju ipak svodi na to ,da jaci tlaci , i da sve konce u svojim rukama cvrsto drze " vladari iz senke " , svetski " bankari " , i sve se svodi na to da , svako dobije po merici koju oni odredjuju , radnici tek toliko da zive , i da mogu da se zaduzuju , sto je narocito pozeljno . Da zaista u demokratiji vecina odlucuje ,valjda ta ista vecina ne bi bila u bedi ? Logika uvek kaze istinu ...

Милутин Балкански

За 'Jeretik': Што волим кад учени људи одлуче да говоре онако како ми који смо са села мислимо. Ови приучени и послушни нас стално плаше тиме да нам без 'европског или тзв. западног пута' нема опстанка. А коју то историју има тај 'Запад'? Шта су то ОНИ имали онда кад је престоница Цара Душана била у Скопљу? Кад причају о демократији, причају и присвајају грчку историју. Откад то та историја припада 'Западу'? Како то грчка азбука и ћирилично писмо (за које се зна да је најстарије писмо на планети) припада 'Западу'? Одувек су овдашње покондирене тикве служиле интересима оних који су српски простор покушавали да 'европеизују' и то тако што би га испразнили од нас Срба.

kolporter

@Milutin Balkanski cak je taj zapad uzeo nesto i od komunista... kada se zna da je Jugoslavija opstajala sve dotle dokle su se sve republike dogovarale i time je sacuvan mir u Jugoslaviji posle toga Evropa je shvatila da je za EU najbolje drzati sve drzave u njihovoj evropskoj uniji i time cuvati mir s tim sto su otisli i dalje, barem ove vodece zapadne drzave, jer namecu svoju demokratiju drugima onoliko koliko imaju interesa.

Aktivista

Meni je drago em lepo da vidim da narod glasa pa kom opanci kom obojci! Bravo Makedonijo

Милош Јасни

Још један доказ да се 'Запад' нигде није толико примио као код овдашњих новокомпонованих Срба. Веома сам зачуђен што бораве овде кад су им врата широм отворена и кад су добродошли тамо где наводно хоће да одведу Србију. Лакше је да тамо одведу себе него народ и територију. Биће да се овде ипак само ради о томе да су добро потплаћени како би преварили лаковерни српски народ. Бити 'образован' не значи и бити мудар.

Kompletni...

Biće da ti razmišljaš "svojim" rusofiličarskim mozgom i da ne možeš da pojmiš da ljudi mogu da imaju sopstvena uverenja sem ako za to nisu od nekog plaćeni. Ostao vam je isti vokabular kao i devedesetih, dakle svi smo mi "izdajnici i strani plaćenici"... 😂

Naivni Srbin

Ja bih primetio da je vecina ZAPUSILA NOS i okrenula glavu na drugu stranu.

Naivni Srbin

Svi su zaboravili da je u Makedoniji sad vreme da se pravi ajvar,pindjur i sl.Ne pada im na pamet da se smaraju sa politickim igricama ljudi koji nam odredjuju nase prioritete.Mogli su da ih motivisu jedino ako bi im isplatili dnevnicu da obave glasanje.Posto toga nema nema ni glasanja ali ce ajvar da bude kao i uvek.IZVRSTAN.

Severian

Ови референдуми о ЕУ су по правилу комедија. Или се резултати игноришу или се референдум понови, ако се гласа "погрешно", како Јункер рече причајући на ту тему: "... мораће да гласају поново ако гласају погрешно.", а закони итд, па то није битно. А у случају да се не гласа "погрешно", као сада, упркос малој излазности која доводи у питање легитимитет референдума, због цензуса, на сав глас се хвали резултат, а закони итд, па то и није толико битно. Та тенденција "тумачења" стварности је оно што ће додатно дестабилизовати већ нестабилну ситуацију. Поента демократског процеса није у томе да доведе до најбољег резултата, што је питање тачке гледишта, него да буде најмирнији и најјефтинији метод промене власти и доношења политичких одлука јер сви имају право гласа и сви се обавезују да ће поштовати резултате избора/референдума, а све спроведено на начин дефинисан законом.

LUĐAK NEKI

Ja neznam šta je ovde nejasno. Svi potenciraju da je preko 90% glasalo za , a niko da kaže da nije izašlo ni 40% građana. Oni su mogli da glasaju i 120%, to ništa ne vredi jer je referendum neuspešan. Niko ne sme da kaže da je američko—albanski plan propao. Šta se sad čeka da se referendum proglasi nevažećim. Valjda Vučić da dođe iz Moskve , da im pokaže kako se u kontejnerima pronalaze džakovi sa listićima.

Marko

Pa nije bila mnogo veca izlaznost ni na redovnim izborima. Bojkot ocigledno nije uspeo.

Apophis

Ako Makedonci zaista nisu iskoristili jedinstvenu sansu da se odvoje od dna i krenu ka EU onda verovatno kao i Srbi ZASLUZUJU da budu tu gde jesu... ako je identitet jednog malog i neprimetnog naroda biniji od ZIVOTA istih i to po cenu PROPASTI.. onda verovatno da to i zasluzuju... jedna mala rec sever ih je ipak odvukla daleko na ISTOK!?

Kostica

Lepo primećeno! Šta ćete, na Balkanu je kompas odavno izgubljen.

Hmmmm

Ako prodje ovaj referendum kod zapadnih sila, sta mi da ocekujemo sa nasim referendumom... znaci bojkotovali ili ne bice onako kako Zapad zeli.

Dijaspora ali ne VMRO

Druga sam generacija rodena u Germanija, poreklo Makedonsko/srpsko ali ovi što su sega protiv EU i NATO imaju Europske pasoše preko VMRO DPMNE i se izjasnuva kako bugarska manjina za da ga dobijat!? Mrze grke a uzeli njihovu istoriju... Svi begaju u EU a neće u EU!? Lud makedonski narod sam sebi zateže kanap oko vrata...

Jbg

Čekajte malo,da bi referendum uspeo potrebno je da se na njemu izjasni 50% građana plus jedan glas,znači ovo je propao referendum i čemu spinovanje o nekakvom uspehu?! Ovo kao kada Vučić od 54% izašlih osvoji 56% i to sve đuture sa koalicionim partnerima pa onda sa tih svojih 20% čistih glasova trubi o uspehu...

Dragan

Tako je rekosmo mi i dalje dozvoljavajući da SNS sa 20% jaši Srbiju.Toliko o većini.A o braći Grcima šta reči.Bugarska mudro ćuti.Velika Albanija uskoro jer nema ko da to spreči.

Бре

Ја лепо кажем,ко је блесав да прихвати да му неко други намеће име сопственој држави,нарочито онај који због сопствених дугова тај посао одрађује за друге,ко то уради све остало касније што му се буде тражило,узеће сами...

Tomi

Bravo za makedonski narod.svaka cast.nadao sam se da ce tako biti

Marko Marko

Molim vas, zar je bitno kako je glasala vecina kada referendum nije validan, tj. nije glasalo 50%+1?! Zbog cega se onda uporno naglasava kako je vecina podrzala promenu imena drzave ili Sporazum sa Grckom?! Sve i da je 100 odsto glasalo "ZA" referendum nije uspeo. Stoga, jedino resenje jeste da se raspisu vanredni izbori. Pritom treba imati u vidu da je premijer Zoran Zaev uoci referenduma govorio da ce podneti ostavku ukoliko referendum ne uspe, a nakon referenduma ipak govori da nece podneti ostavku, te da je narod podrzao promene. Zaista neverovatno. Osim toga, treba imati u vidu medijski i svaki drugi "regularni" pritisak sa Zapada (posete i pozive zvanicnika sa Zapada), sto bi se u svakoj zemlji moglo nazvati mesanjem u unutrasnja pitanja. Dajte odgovor sta bi se desilo da se neko iz Moskve tako ponasao kao zvanicnici sa Zapada, iz EU i NATO uoci referenduma u Makedoniji!? Treba ostaviti narod da sam donosi odluke. Kamo lepe srece da se i u Srbiji tako nesto omoguci.

Даниил

Ово је добар шамар пре свега српској политици која матру ЕУ нема алтернативу стално понавља. Македонци су се неизласком на референдум јасно изјаснили и против имена Северна македонија, али и против ЕУ и НАТО. Све остало је покушај запада да ублажи велики шамар који су добили управо на Балкану. Све и да Македонију угурају у НАТО и промене име држави осетпће јак отпор самих македонаца. Честитам свима који су бојкотом рекли не ЕУ, НАТО пакту и некаквој Северној македонији. ПС не видим ни један разлог да ми не објавите коментар. Поздрав Н1

Čiča Miloje®

Izlaznost nije indikativna , jer rezultat referenduma nije OBAVEZUJUĆI! Ali ogromna većina od +90 odsto koja se izjasnila ZA ima veliku političku težinu. S obzirom da rezultat referenduma nije bio bavezujući , to je razlog za malu izlaznost. Jer ljudi su znali da praktično ništa ne odlučuju. Svesni , odgovorni i evropski opredeljeni gradjani , medjutim, jasno su pokazali svoju političku volju !

SremacSM

samar zapadu? Smesno. Zabole Zapad za Makedoniju, koja je teritorijalno mala, ekonomski i vojno slaba. Stalno se menjaju teze da mi trebamo Zapadu, a ne oni nama. Svako ko misli da je za Balkan Rusija alternativa, debelo je u zabludi. Rusima je vec jasno da se Balkan prestrojava ka NATO i EU, kao jedinoj racionalnoj opciji.

Dragan

Žulja te NATO.E pa sad gledaj Veeeeliku Albaniju.

za Dragana

Pa gledali smo mi i veliku NDH za vrijeme okupacije od strane Njemačke, ali svemu dođe kraj. To što ti pristaješ na okupaciju i ponašaš se kao kolabricionsta to je tvoj problem, ima nas koji na to ne pristajemo i čini se da smo većina.

USAforever

Junacki otpor NKVD KGBu od strane Makedonaca. Jedina crna rupa u Evropi ostaje Sirbistan.

Ema

"Junacki otpor NKDV KGBu"?? O cemu vi pricate? Jeste li promasili vest, ili nesto niste razumeli? Dal to, kao i svaka porazena politika sa zapada, vidite u ovoj prici nekakav ruski uticaj, ili ja nesto nisam dobro razumela? Naime, 70% Makedonaca je danas reklo da nece u EU i Nato pakt. Ne izlazak na referendum, takodje je politicki stav. Ovo spinovanje zapadnih zvanicnika nece proci. Po toj logici, da je na referendum izaslo 100 gradjana, a za glasalo 95, oni bi verovatno i tu cinjenicu proslavljali kao "ubedljivu pobedu"? Izborni zakon u Makedoniji, kao uostalom i u vecini sveta, jasno precizira da je referendum uspeo ukoliko se istom odazove 50% biraca upisanik u biracki spisak +1. Dakle, ideja ovog referenduma je dozivela debakl. E sada, ako Vi u svemu ovome vidite nekakav junacki otpor prema nekoj stranoj sluzbi koja, uzgred budi receno, zvanicno vise i ne postoji, obratite se strucnim sluzbama (ne mislim na te koje Vam se pricinjavaju) za pomoc.

NebojsaDrugosaopsteniOdSrbovrela

haha o čemu ti to, izašlo realno 18% ostatak namešten kao i svugde na balkanu, znači ćao EU

cika Tika

@Ema procitaj Ustav Srbije i bice ti jasno da bas i nije tako nego od izaslih na referendumu preko 50% s tim sto ne znam kako je u Makedoniji... znaci bas tako ako izadje njih 100 i od toga vecina odluci referendum se priznaje....tako nesto je uradjeno i u CG, mozda ce i kod nas jer mi smo glasali za Ustav i prihvatili politicke smicalice koje ce mozda kod nas doci na naplatu.

Kompletni...

@Ema/ Draga ema, vi očigledno ne razumete da ako ne izađete na referendum nisi rekao ni DA ni NE! Nisi jednostavno izašao i nisi ništa rekao, pa će zbog takvih neodgovornih građana referendum morati da se ponovi! Ono što bih ja lično uveo pre svega ovde kod nas u Srbiji je određena novčana kazna za ne izlazak na glasanje ili referendum pa da vidiš izlaznost!

Relja

D.Bjelogrlić pod hitno da krene sa snimanjem trilera "Senke nad balkanom"

Stefan J.

Apsolutno nebitno da li je uspeo referendum jer svi juznije od Madjarske beze sa ovog prokletog Balkana.

Vladimir

Ne znam da li ste znali da je 28% podrske za sporazum od ukupnog birackog tela oko 499.636 glasa. Znate li koliko glasova je imao VMRO-DPMNE na proslim parlamentarnim izborima 2016? Tacno 454.577 glasova, oko 45.000 manje. Mislite malo o tome...

Riki

Odakle vam samo to, da kad prihvate novo ime i kazu da za eu i nato, da ce stvarno tamo i da udju? Svi misle kad pristanu na ovo, da im odmah pocinje med i mleko da tece. Sve su ovo zapadne igre, kao sto i postoje isto tako ruske igre, nema tu neke velike razlike, samo sto svako ima svoju neku semu, da ostvari ciljeve.

Nislija

Rusofili se slade, ali referendum nije bio pravno obavezujuci vec konsultativne prirode. 94% reklo za, konslutacija u smeru u kome narod hoce da se krece. Nazalost mi cemo ostati poslednja prcija na balkanu koja ne voli nato i voli komunjare.

Shone

Zato će narod na ulicama biti obavezujući. ... A komunisti s ovim nemaju veze, ti si malo opterećen komunizmom, izgleda,druže?

Hm

Pričate gluposti ali neka vam bude,da su ovo sa imenom prihvatili,za sve kasnije ništa ih više niko pitao nebi.Ovo su Nemci preko za njih dužnih i ružnih Grka hteli da provuku onako demokratski i to sa nekakvim Rusima nema blage veze,lepo se vidi da su samo glasači Vmro i nešto malo preko toga glasali za,uporedite broj glasova Vmro sa poslednjih izbora i broj juče izašlih i sve vam je jasno! Sve na istu foru kao i kod nas,Vmro od nekadašnje nacionalističke stranke koja je i organizovala otcepljenje od Sfrj do danas najveće kosmopolite i evropejci,mislite malo šire a ne samo o ortcanim floskulama rusofili su krivi za sve,ovo,ono...

SSSS

Prijatelju, kako da voliš NATO!? Pa oni su 99-te bacili kasetne bombe na pijacu u Nišu.

Zlopamtilo

A zašto se onda uopšte zamlaćuju sa referendumom kad je zapravo nepotreban ?Referendum zapravo NIJE uspeo što je svojevrsan odgovor na glupo referendumsko pitanje .I sada na osnovu tog NEUSPELOG referenduma ide skupštinska sednica na istu temu .Kako ona može da uspe?

Filozof CV

1941 godine dogovorom Srpskih politicara,glavni grad Banovine Srbije trebao je da bude Skoplje.

Nišlija

Sada kreće veliki pritisak zapadnih diplomata na VMRO-DPMNE, kako bi glasali u skupštini za prihvatanje sporazuma.

Boris

Narod ko i Srbi ne ume da razmislja pragmaticno. Pita li se neko zasto albancima i crnogorcima pa i bosnjacima i hrvatima sve ide od ruke a nama ne? Zivimo u mitovima , ponos do neba a dzepovi prazni. Problem je sto nam preti i nestanak ali ne vidimo mi to od zaljubljenosti u sebe. Zalosno ali istinito.

Eto

Ide im od ruke...gde bre vi živite čoveče,pa to beda veća čak i od nas,doduše samo imaju jeftinije gorivo...

dovla

bravo!....to je to...

Sasa

Šteta za Makedonce. Sad možeš očekivati sve sem boljeg života.

Mile

Bolji život,srećni ljudi zato i ti srećan budi...

Marko

Ma nisu ovi protiv eu i ulaska u nato već stvarno misle da su makedonci 😂

Neocortex

Zbogom NATO, zbogom EU, brane ime "Makedonija" kao da su stvarno antički Makedonjani, a ne Južni Sloveni i nekadašnji deo Srbije. Žao mi je zbog onih 30% koji su svesni situacije i žele napred.

Nik

A vi mislite da znate pravu istinu? Ili samo provocirate? Naravno da brane ime, poznati su mi vaši stavovi od samog početka ove teme... ali teško da je to tako. Ne radi se ni o antici ni o mitomanijama, niti o raznim okupacija (ko je pod čijom vlašću bio). Radi se o slobodi, sloboda se ne dobija - za slobodu se boriš. A tih 30% su uglavnom druge nacionalnosti (nemam ništa protiv, ali njima je svejedno). Da smo svi pametni, a naravno nismo. Pa da to antičko nasledje svi lepo podelimo, jer to se sve odigravalo tu na toj teritoriji, a ne na Marsu. Nacije su i onako sve izmišljene (obične fikcije). I taj koji je osnovao antičku Makedoniju, pa i svi ostalo...

Gero TZ

Aloooo, niste obavešteni, REFERENDUM JE PROPAO. Na birališta izašlo samo 35 % birača. Makedonci neće u EU u NATO ni da menjaju naziv države.

Alan Ford

Misliš da više vole da su BJRM-ovci

Tobias Quantrill

N1 je ovo primio veoma lično :):):)

Mađar

Kako neće? 91% su glasali da hoće, ostatak da neće, a ovih što nisu izašli nije briga, svejedno im je. Jedino pravo logično objašnjenje. Ostalo je filozofija.

Jedan Od

propao jedino tvoj jed, a Makedonci odoše u Eu.

Čiča Miloje®

Ne lupetaj koješta!!! Referendum nije bio obavezujući. Odluku donosi parlament dvotrećinskom većinom. Ali sada ima jasno izraženu političku volju više od 90 odsto izašlih gradjana...!!! A ti se malo opismeni , navijaču.

Gero TZ

🎗️ Čiča Miloje® 🎗️ Izbaci primitivizam iz komentara ako misliš da me nečemu naučiš. Da, navijam za FK Bregaknica iz Štipa, pa šta?

Sasa

Koliko obroka je Putin potrošio

Crimson Tide

:):):) Sam blistavi vrhunac drugosrbijanskog duha! Nego, kme?

AtG

E znao sam da je Putin kriv (Rusija se mešala, kao i sve druge velike sile). A da se nije narodu smučilo to što se na referendumu mešaju babe i žabe. Verujem da EU i NATO imaju komfornu većinu u BJRM, ali isto tako mislim da većina nije spremna na poniženje s promenom imena i drugim bolnim detaljima iz sporazuma s Grčkom.

Demokracija

Bolje da malo razmisljas o tome kako to prepošteni i demokratski zapad proglasava propali referendum za "volju naroda", a na nekom drugom mestu, Krimu na primer, kada izadje 83% i od toga 95 posto glasa za ujedinjenje sa Rusijom to je tiranija. Btw, pogledaj kakva su pitanja bila na Krimu - jasno napisano da li ste za Rusiju ili Ukrajinu, a ne ovako umotano kao u Makedoniji. Sto je licemerno, licemerno je, nebitno da li je istočno ili zapadno.

Crkotina pored puta

Kreće spin. Glasalo je "ZA" 94%, "PROTIV" 6%. Izlaznost više nije važna. Da li je preko 50%+1, kao što je referendumsko pravilo, ili je izlaznost bila ispod 50%, na to više niko ne obraća pažnju. I, sada mi na um dolazi Berdjajev, koji je ovo stanje opisao pre 100 godina. "Demokratija ne očajava zbog gubitka istine. Ona veruje da izjava volje većine, mehanički broj glasova, mora uvek voditi do dobrih rezultata. Baš formalna izjava volje naroda vodi k nekoj istini, rađa nekakvo blago. U osnovi demokratije leži optimistička pretpostavka o prirodnoj dobroti i blagosti čovečje prirode."

Ajvar, Zaev i Evropa

Srbija pomaže bogaćenju Zaeva, umesto plasmana našeg, domaćeg ajvara, u svim trgovinama se prodaje preskupi - ajvar vlasnika fabrike Zaeva. Sramotno. Sramotan je i fijasko koji je doživeo ajvardžija u Mekedoniji. Izlaznost, bojkot, fijasko. Ispod 40% izašlih, od kojih je 2/3 iz albanskih sredina. Tako je Zaevu, Eu i Nato - 80% Makedonaca reklo - ne! Ovo je iznenađujuć podatak, ali odličan pokazatelj volje naroda u Makedoniji. Han je čestitao, ali šta to? Fijasko? Ili po svaku cenu ugurati Makedoniju u Nato, kao i ona igranka za 1 % više za samostalnu Crnu Goru.

Fitilj gori..

kako si dobio dislajkove, zaista mi nije jasno..

Lauda

Narodi Balkana su, više puta, dokazali da će nepogrešivo da glasaju i slede onu opciju koja je za njih najnepovoljnija. Mislim na običan narod, ne na one koji ih jašu.

GremliNS

Zašto istu logiku i retoriku ne primenjujete na rezultate izbora u Srbiji? Izlaznost je približna, ali i kod nas se forsiraju procenti Za.

Gaston

sa takvim ko ti napred!....u provaliju. A nazalost nas manjine,vecina ste. Zato nam je ovako dobro u Srbiji vec 30.god. A i duze ako se malo kompleksnije sagleda....

Čiča Miloje®

A što ti mrziš Zaeva...

Pantelija

Joj kakvo spinovanje u naslovima, podnaslovima i u samim tekstovima gotovo svih prozapadnih medija, pa i u ovom. Referendum je pukao! Jasno i glasno treba reci, Makedonci su danas rekli NE, i EU i NATO-u. Bravo, dragi nasi susedi.

Sasa

Slab odziv? Dobrodošli u Vučić Lend 2

Zaklina

Nijo odaziv los,nego su ljudi shvatili da im EU donosi robovlasnistvo i opredelili su se za slobodu😍pozdrav i cestitke komsijama "severnim Makedoncima"😉

Tanasije

Tacno tako!

Zvajzi

Bolje rob Merkelovoj nego rob Vučicu...

SremacSM

Zasto kupujete i uzivate u robi iz EU kada je prave robovi. Licemerno je kupovati kozmetiku, garderobu, tehniku, autimobile, lekove itd nastale na robovskom radu. Okrenite se ruskim i kineski proizvodima, tamo ljudi rade za visoke plate u humanim uslovima.

Zvonko

Ništa meni nije jasno, ovi izmedju dve opcije: -da li želite da živite kao sav normalan svet.. -da li želite da i dalje živite jadno i bedno.. Ovi glasali za svoju bedu, svidja im se to. Pozdravili vas braća po šuntavili...Srbi.

Dejan

Republika Makedonija je priznata sa navedenim imenom od strane UN i tada im nije smetalo, a sada ih ucenjuju "stap i sargarepa" za rad bolje buducnosti, a ti su notorne gluposti. Pogledajte bugare, rumune... to nije stvaranje drzave vec stvaranje poligona za jeftinu radnu snagu koja bi rintala na zapadu, a sta ce biri sa nama malima? Cekacemo milost za nekih 20 godina da pokussju da nas prime, zato BRAVO MAKEDONCI!!!

Alan Ford

Zato sto neće da budu normalan svet, već žele da ih pamte kao BJRM-ovce

Nišlija

EU neće nikakve bede osloboditi BJRM, jedino što bi njeni stanovnici mogli da iskoriste od toga je rad u Zapadnoj Evropi, a normalno je da bi standard nešto malo skočio i u njihovoj samoj matici, usled nedostatka radne snage, kao što je slučaj u Bugarskoj i Rumuniji.

Hasta la vista, activista!

Do života 'kao sav nromalan svet' se dolazi radom, a ne laprdanjem o 'sistemu vrednosti' i 'evropskoj porodici naroda'. Tako se dolazi do ovog što vidiš oko sebe. Prava mera za tebe.

Zvonko

Nišlija..pa i u svojoj zemlji su radna snaga i to najbednija, na zapadu bi ih bar malo bolje platili, imali bi pristojan život. Svi ste u fazonu "jeftina radna snaga" a šta bi ste vi da vam daju ovi na zapadu, da budete direktori? Ja vidim da ovde ljudi sa fakultetom imaju bedniju platu nego fizicki radnik na zapadu...

Smesni su

Isto kao referendum za nezavisnost crne gore. Vecina bojkotuje. Od onih koji su izali vecina glasala za, mahom albanci, i referendum uspesan.

Kostica

Ko je bio protiv izišao je i glasao protiv. Ko nije izišao - svejedno mu je. Kraj priče.

DTT

Na ovom portalu 3 tipa komentatora cine 90% komentara - rusofili, amerikanofili, botovi, a nekih 10% nas obicnih citalaca koji koriste mozak a onda sve ostalo! Zao mi je Makedonije. To su dobri ljudi, zasluzuju mir i prosperitet. Ako referendum nije uspeo bice jos vise problema. Steta!

Biserka

Slažem se da su dobar narod i to su pokazali neizlaskom na referendum.Imaju ponosa i sloboda je pobedila...

Dj Tendo Petar Dj

Cestitam od srca na novom imenu susedima :)

Hiro

Zar je, uopste, vazno kakav je rezultat "konsultativnog"(!?) referenduma?! Nikako dobro biti nece.

Ponavljač

Što su ga onda raspisivali ako je samo konsultativni?

Miloš

Izeda da su im glasački spiskovi kao i kod nas. Ima dosta na spiskovima koji više nisu u zemlji i na zemlji. To se koristi za muvanje. Nažalost dozvolili su da im apstinenti presude. Loše za Makedonce.

Ponavljač

Nisu apstinenti presudili nego bojkot.

Design

Balkanski ringispil ponovo radi.

Dr

Ovo je slika podele svh zemalja na Balkanu.Vladari iz senke su to definitivno pistigli.Volja Bozija ja je jedina I njumoramo pistovati.

Lauda

Javi i nama neukima kakva je "volja božija", mislim kada ti dojavi.

Boomslang

Nadam se da ce komentar biti objavljen jer ne vredja nikoga vec se bavi etimologijom.Rec idiot potice od grcke reci koja znaci onaj koji nije upucen ili nezainteresovan u drustvena dogadjanja ili politiku,ne u smislu da je politicar vec u drustvena dogadjanja.50% ljudi ne glasa u Srbiji,a u MK na referendum izadje 30%.

Ponavljač

Odve je u pitanju bojkot, ne apstinencija.

Doktor

Puko si, ostavka!

Hanibal Lektor

Rat nam nam na ovoj ' teritoriji ne gine" Ljudi urazumite se, od velikih sila nema pomoći, dajte da gledamo svoje interese makar se u tome udružili.

Yoka

Kako može neko na ovakav ZDRAVORAZUMSKI poziv dati negativan glas..

Zaklina

ineres je jedinstven Balkan😍

nemanja

" Novinarka BIRN-a Ana Petruševa rekla je za N1 da je prerano da se kaže da li je referendum propao ili ne, ali da će verovatno obe strane proglasiti pobedu." Vic godine kao uvod u političku nestabilnost....

Kostica

Bojim se da ste u pravu, tim pre što referendum u Makedoniji uopšte nije obavezujući, što izgleda niko ne zna. On je samo preporuka. Znači, parlament ne mora da uvaži rezultate čak ni ako su nedvosmisleni. S referendumom ili bez njega, sve je ionako na parlamentu, gde će sad dodatno svi tumačiti rezultate kako im bude odgovaralo i pozivati se na narodnu volju, a biće naravno pomoći i sa strane. Ja inače smatram da, objektivno, na bilo kojem referendumu ne bi trebalo tražiti izlaznost 50+1, jer onaj ko nije želeo da odgovori na jednostavno referendumsko pitanje znači da nije ni zainteresovan za to pitanje, da mu je, prosto rečeno, svejedno. Tumačiti da su svi koji nisu glasali zapravo glasali "protiv" je politički vrlo neodgovorno, jer da su stvarno bili protiv mogli su lepo da iziđu na glasačko mesto pa tako i glasaju, kao što je, u ovom makedonskom slučaju, glasalo onih 6% od izašlih. Znajući Makedonce, pre će biti da je reč o nečem drugom - većina ljudi je apstinirala jer se plašila da ne pogreši. da ne donese odluku koja bi se kasnije mogla pokazati kao loša. Jednostavno, pobegli su od odgovornosti koja im se učinila većom od njihove realne moći. I potpuno su u pravu. Mi nismo društva zrela za ovaj instrument demokratije. Na Balkanu, gde kao građanin ne možeš mesecima da se izboriš sa opštinom, vodovodom, inspekcijom... ko je nadležan da zatvori otvoren šaht nasred trotoara, odjednom očekuju od tebe da se izjasniš da li zemlja treba da uđe u NATO! I na sve to, referendumska odluka nije obavezujuća, nego će biti kako odluči dvotrećinska većina parlamenta. Pa što me onda uopšte pitaš?! Kao što će i od nas tražiti izjašnjavanje o Kosovu iako pojma nemamo o čemu se uopšte razgovara i kakav će se dogovor ponuditi, a pre toga su nam bez ikakvog našeg izjašnjavanja zavukli ruku u džep i oteli deo rođene penzije. Sve je to jedna farsa i mislim da je narod samo vratio lopticu u parlament. To jeste racionalna odluka, ali s obzirom na situaciju u Sobranju, zaista može biti uvod u nestabilnost.

Stefan

S obzirom da je referendumsko pitanje bilo katastrofalno takav je i odziv!

Levi...

to niko negovori koliko je izaslo jel 50 +1 svi cute..

Gero TZ

@ Levi... @ 35 %.

Deda

Muka je ljudima od svega

mozda nama

Shvatice te da ovo samo Rusima odgovara i nikom vise.

Милош

Схватићете

Maximus

Grcka im ne da ime ,a ne Rusija ili Srbija.Grcka!!!

Antieu

Eee propade ko vodjino razgranicenje :p

Zoran

1. Referendum je konsultativan i ne obavezujuci 2.Makedonija trenutno nema vise od 1.800.000 ljudi ukupno a ne glasaca .Znači izlaznost nije mala nego veliki broj ljudi se iselilo i nisu u zemlji ali zadrzali su drzavljanstvo i naravno da nisu dosli da glasaju jer ko se iseli i nije ga briga za zemlju 3. Ogroman procenat od glasova je ZA a bojkot nije demokratsko sredstvo znaci referendum je uspešan 4. Ne bojte se biće sve kako treba a mi ćemo uskoro biti Severna Makedonija i idemo u NATO

Pedja

Šio mi ga Đura...

Апостол

Наравно, у последњем моменту сте се отргли из руских канџи.

Galijano

samo ... cepaj

đape

Sve se slažem, ali kako ćete biti Severna Makedonija i kako idete u Nato sa ovim procentom ?

KELT

Kako nije obavezujući kada su svi albanci izašli i glasali ZA? Naravno, makedonci nisu izlazili jer znaju kako im se država zove.

selim se sa Kosova zbog Vucica

Tesko bratko. Mi sa kosova najbolje znamo ove fore sa referendume i razgranicenja zarad puta u EU.. U Skoplju je Zaev puko jos Vucic da pukne uskoro i bice bolje. Silom ne ide jer ni u EU ne cvetaju ruze ali ni NATO nije toliko mocan ko sto je bio. Mozda uz Makedoniju severnu bi bio jaci ali mrka kapa.

Zoran

KELT nije tacno da su albanci glasali i nemojte za sve kriviti albance. Samo jedna opstina je presla 55%. Znaci nisu glasali i makedonci i albanci. Ali 95% je glasalo ZA

Mila

A u EU nikad..

Gero TZ

@ Kako mali Zoki zamišlja demokratiju... Referendum je čoveče najjače sredstvo odlučivanja u demokratiji.

Njet GRU,FSB,Da EU,NATO

Rusofili ! Referendum nije Obavezujući. Uzgred budi rečeno,velika većina izašlih ,glasala je ZA.

Tripko

Volja naroda nije obavezujuca?!?!

Ponavljač

Čudo da na tome niste tako insistirali pre objavljivanja rezultata?

Stefan

Sta znaci velika vecina izaslih i za koga je to uopste bitno?!Referendum nije uspeo!A kakve veze ima rusofilstvo sa ovim!Vi koji patite od rusofobije u svemu vidite Rusiju kao krivca,cak i kad vam zapadne trepavica u oko.

Galijano

pa znaci. USPEO

Antieu

hahahaha <3

Pero

Jel cmizdris sto su EU i zlocinacki Nato danas u Makedoniji potuceni do nogu? E, mene drago. Takva ih sudbina ceka i odje, kad se Srbi budu izjasnjavali, cuj sto ti Pero veli. Rusija preuzima dominaciju na Balkanu, mrco.

Maximus

Halo brate,imate spor sa Grcima.A ne sa Rusima ili sa nama.

Bole2

Znači da je izašlo 1000 glasača i 950 glasalo za isto bi bila velika većina. Pravilo referenduma je barem 50+1 izašlih, a u nekim zemljama u EU obavezan procenat izašlih za uspeh referenduma je i veći. Međutim ko ne vidi da je i ovde na delu deo scenarija za stvaranje velike albanije tome ništa ni ne treba objašnjavati.

realno

Kad ste tacne i nezavisne, sto onda u naslovu ne napisete da je referendum doziveo potpuni fijasko.

Tripko

Bravo!!

bgmachak

@realno Ti ne znaš šta znači fijasko. Ako je izašlo 34% građana, to znači da je svaki treći građanin izašao, a to nije fijasko već slaba izlaznost. A šta da je izašlo više od 50%. Da li bi to bila grandiozna pobeda? Naravno da ne. To više govori o tvom "ekstremističkom" profilu nego o realnosti N1.

Apatrid

Nista, ako oce i dalje status quo, neka im. A i Grci su budale, kakva stara Grcka, kakva Makedonija, sta se loze, imaju zajednicko sa njima koliko i sa Indijancima.

Sonja

Baš tako.

@ Can.

Odličan komentar, Hvala Ivanovu,

Tripko

Da li ce USA i ekipa dozvoliti da referendum propadne? Zaobicice oni volju naroda.

Ex Ljubomir

Fijasko Zajeva ,Tereze Mej , Matisa ,Mogerinijeve ,Hana i co.!! Makedonci pobedili ..a i Rusi se raduju !!

Fjasko Makedonije !

Ne mogu da verujem !Nisam mislio da ima još Naroda koji rade u korist svoje šrete !Jasno je da im je samo NATO garant opstanka . Šta će sad biti neka im je Bog u pomoći.Uopšte,loše za region.Razni scenariji su u opciji.Ni jedan dobar.

Til Ojlenšpigel

Fjasko Makedonije ! Zašto mislite da im je NATO garant opstanka? Kakav nonsens. Mislite li da Albanija ili Bugarska, članice NATO-a smeju da napadnu Makedoniju? Više nego totalna budalaština.

Makedonac

E jadna smo zemlja, niko nista ne kapira, preslikana Srbija, tuga, jad i beda. Sad' ode sve naopako i dojavola. Jadna nasa deca...

Taksista

ne beri gajle, ke bide ;)

Antieu

Sigurno ce ti deca ziveti bolje pod nato cizmom i kad budu ginuli za tudje interese po svetu. u raspaloj eu takodje, vidi malo kako je mladima po italiji, grckoj, spaniji i sl, zive gore nego kad su usli u raspalu tvorevinu. vecina maldih je za izlazak iz iste!

TESKO VAMA

Ma najbolje ce ziveti pod ruskom cizmom sta vam je.

URAAAA

Браво Македонци, доста еу(ропских) лажи.

Nikada nazad u Srbiju

Oni koji ostanu neka uživaju sa Srbistncima. Pametniji će emigrirati.

Goran9

Ne lozite se. Nije Zaev glup. Referendum ima konsultativni status, a ne obavezujuci. Vise je u smislu provere volje naroda, kako su raspolozeni prema ovim temama, i u kom pravcu hoce da idu. Velika vecina danas je zaokruzila 'za', i to ce biti dovoljno za nastavak/zavrsetak procesa oko imena.

Bole2

zar ti stvarno misliš da sve može tako na silu. Koliko ja kapiram a uostalom i brojke kažu da ogromna većina Makedonaca neće ono na šta se odnosi referendumsko pitanje. Dakle nametanje drugog rešenja bilo bi nametanje volje manjine većini što migde nije donelo dobro. Zato Zaev pamet u glavu.

NATO-EU

@Realno Nema ljubavi, samo interesi sa svih strana. A u tu "razvijenu" Kinu, vidim Srbi sve trce da se isele. Svako ko pobegne iz Srbije (osim mafijasa) ode u zemlje EU i NATO.

Antieu

Umi se covece ako ne vidis da je kina druga ekonomija sveta! dosta nasih mladih zivi i radi u kini ako nisi svestan toga.

Gero TZ

@ Onda iz EU, sa pedigreom, idu u Kinu,

Torino

Pa i u Srbiji, Albanci cine cetrvrtinu stanovnistva.

Marta NS

pa albanaca na Kosovu i Metohiji posle ekonomskog egzodusa u evropsku uniju (jer svake godine ode po 55-60 hiljada ljudi, a nekih godina i više od 115.000 ljudi (na primer 2015). Danas ih nema više od 700 hiljada, a najverovatnija cifra je oko 650. hiljada stanovnika albanske nacionalnosti. Srba ima oko 110.000. Goranaca, Roma,Turaka i ostalih ima oko 100.hiljada. Ove godine u Prištini prvi put je negativni priraštaj novorodjenčadi. Istina je sasvim drugačija. Na proteklim parlamentarnim izborima na KiM 2017. godine izašlo je 420.000 gradjana. To je izveštaj centralne izborne komisije samoproglašene republike Kosovo. U okviru tog broja su i Romi i Bošnjaci. Poznata je činjenica da se Albanci, kada su u pitanju izbori, odazivaju u masovnom broju. Kad uzmes u obzir sve ove informacije u Srbiji sa tetitorijom Kosova i Metohije Albanaca ima oko 10%... Znaci da nije četvrtina, vec desetina.

Kostica

@ MartaNS Zbog komentara kao što je Vaš i čitam komentare. Matematika zakon! Fakta, braćo, fakta, a ne zvona i praporci.

Mališa

Šteta, propuštena šansa.

Крым Вернулся Домой!!!

Gotovo, propao je referendum, svaka cast Makedonci. Pokazali ste da mislite svojom glavom, niste naivni i ne nasedate na te bajke o blagostanju u eu i nato-u. Svaka cast jos jednom!

Predrag

Samo se nadajte da referendum nije uspeo.

prle

Nem'o si naivan :) Naravno da ce biti 51 posto.

stvarno svaka cast

Pokazali ste da mislite svojom glavom, e sad ce te istom da udarite u zid.

Zbunjen

Ne kapiram. Kakve veze ima EU i NATO sa promenom imena ? Kakve veze ima EU i NATO sa boljim zivotom ? Trebaju li pare da se uredi katastar ili da se donesu sistemski zakoni za podsticanje investicija i zastitu prava ? Kapital je kao zec, ide tamo gde mu je sigurno i bezi cim je opasno. Briga kapital i za EU i za NATO, kapital treba sredjenu drzavu, a za sredjenu drzavu trebaju posteni ljudi i vreme.

Alek

Samo sto taj kapital uglavnom dolazi iz EU.Tako da je logicnije da dobiju svoje ime,otvore im se sva vrata,nego da narednih 25 godina budu BJRM,sa nestabilnom politickon situacijom,a samim tim i ekonomskom.

555

Makedonski mentalitet je isti kao naš, stalno se nešto proteruju...

N1 Cenzura

Do 17 h izlaznost je samo 28 %.Prosecno 2 % po satu.Slabo je to.Referendum Zaeva nije uspeo.

AntiRadikal

Bojim se da ce se Makedonci ugledati na mazohizam i samounistenje severnih komsija u Srbiji...Balkan je to, ne pobedjuje razum, vec mitomanija i ludilo!!!

Antieu

Nisu ljudi budale pa da im neko podvaljuje ovakve prevare od referenduma!

USAforever

DA Evropa. NE nkvd kgb.

Брат.Бачванин

Тешко ће то све да иде. Мала је то земља и дубоко је подељена. Око њих су Грци, Бугари и Албанци. Целом територијом су на Балкану. Менталитет им је балкански. Албанци им чине 1/3 становништва. Превише су јужно. Немају некакав посебан потенцијал. Њима је најбоље време било оно време у Југославији. И биће им све теже и теже. ...П.С.Потенцијалан улазак у ЕУ и НАТО им ништа неће помоћи, јер они се ни у Југославији нису низашта питали, а ди ће онда да се питају међу великима у белом свету.

Velji Brijeg

Nije istina, Albanci cine manje od cetvrtine. Opet to nije mali broj.

Pravo stanje stvari

100% potpisujem

N1 Cenzura

Tu se slazem.Albanci hoce zapad Makedonije.Bugarska Makedoncima spori nacionalnost, Grcka im spori naziv drzave i istoriju a Srbija im spori naziv crkve.U velikom su sosu.

Bgd

Komšije. Neka vam primer budu Bugari,Rumuni,Grci,Hrvati,Slovenci,Crnogorci,a ne Srbija,Rep,Bloka Srpska

Naše Ime

Albanci čine 1/4 stanovništva, odnosno 25,17%

Kostica

Delimično ste u pravu. Međutim, recimo da NATO neće dozvoliti međusobne čarke oko teritorije među svojim članicama na brdovitom i nestabilnom Balkanu. Recimo da im je to garancija da će bar državu sačuvati. Malo li je?!

NATO-EU

@N1 Cenzura Po toj logici ne treba nisakim da saradjujemo, jer smo ratovali manje-vise sa celim svetom ... Ako ne ratovali, znamo da je sankcije protiv nas je podrzao ceo svet (ukljucujuci "bratsku" Rusiju)

N1 Cenzura

Protiv Amerikanaca, Britanaca i Francuza nismo ratovali u oba svetska rata.Izdali su nase saveznistvo. Sta cemo im mi kad imaju Albance?Sami su ih izabrali za svoje saveznike.Srpsko-americko saveznistvo je stvar proslosti.Ono vise nije moguce u buducnosti zato sto su nam naneli mnogo zla za zadnjih 30 godina:bombardovanje, okupacija dela teritorije, podrska albanskom separatizmu, bombardovanje RS, pritisak na Aliju Izetbegovica da povuce potpis sa Kutiljerovog plana kako bi gradjanski rat u BiH duze trajao, selektivna primena nalaza Badinterove komisije, priprema i pomaganje Hrvatskoj u operaciji Oluja... Vreme je sebi da trazimo druge saveznike.

mali perica

Dakle propalo. Vise nije ni bitno da li ce i zvanicno priznati da je propalo ili ce u zadnjih sat vremena "glasati" vise nego u toku celog dana.

NATO-EU

Jel postoji neka zemlja koja se razvila bez bliske saradnje sa SAD? Ne postoji. Nece nikome naravno oni resiti sve probleme, ali alternativa ne postoji. Ako budemo pod Rusima ni za hleb necemo imati i samo ce se nastaviti bezanje sa ovih prostora.

N1 Cenzura

Nije lepo kad sa jednom drzavom zajedno ratujes u oba svetska rata protiv zajednickih neprijatelja, kad zajedno krvarite, kad joj spasis 512 pilota od zarobljavanja i kad ti ta ista drzava sve to vrati tako sto te bombarduje 78 dana i okupira deo teritorije.A onda na tom istom delu okupirane teritorije jedne drzave pravi drugu "drzavu" koja se finansira trgovinom droge.

Realno

Kina je postala ekonomska sila bez pomoci SAD (to sto se najveci deo proizvodnje preselio iz SAD u Kinu je zato sto su u pitanju privatne firme a ne zato sto je vlada SAD-a htela da pomogne Kini). Kada je Kina pocela ekonomski bum, SAD je svo vreme pokusavao da ih sabotira (do pre 15 godina, nije postojao ni jedan izvestaj ili izjava americkih zvanicnika u kojima se nisu osudjivali slobode ili ljudska prava u Kini, a onda su naglo prekinuli sa kritikama kada je Kina krenula da kupuje americke obaveznice i da daje kredite SAD-u )

Mile

dole rusi...

Dodatak

Srećno Makedonci! Nemojte da dozvolite rusima da od vas naprave još jednu guberniju, a još manje da se zovete BJRM...

đape

Jako loša izlaznost do 13h. Posebno u prvim satima. Za očekivati je poboljšanje, ali više nisam siguran da će ref uspeti.

Severni komsija

Napred Makedonci pokažite da ste pametniji od "lidera" u regionu.

eto

Glasaju da budu severni deo Grcke.

Sonja

Ma kako da ne!

Mita

Okreni,obrni uskoro ce i oni imati bolji standard od nas...

Grizman

bolje nego južni deo ruske gubernija Srbije.

Čiča Miloje®

A šta fali Severnoj Irskoj...?

Zemunac

Aj srećno ljudi, najiskrenije.

Makedonac

@Mita Standard na Balkanu je svuda toliko dobar da se pola Hrvatske i Slovenije iselilo na zapad.

Bole

Glasaju za ulazak u nato

Antieu

Ne glasaju, ovo je sprdnja. ovakvo pitanje nigde na svetu a pogotovo na tom zapadu u koji se svi redom kunete ne postoji. kad se negde odlucivalo o 3 razlicite bitne stvari u od jednom? nikad!

Šumadinac SP

Ne odlučuju oni već su im Grci dali poklon na tacni.

Sonja

Grci im nisu dali baš ništa. Oni od njih nisu ništa ni tražili.

Viki

Napred Makedonijo!

DAVOR

Ako ih Vucic i Taci juce nisu ubedili da treba da glasaju "ZA" onda ja ne zanam bolji argument da ovaj referendum uspe.

Mikan

Ovako ćemo i mi uskoro, referendum sa umotanim pitanjem priznanja Kosova.

Ha

Farsa a ime im Grci odredili...

Viki

. Nije tačno.Ime nisu odredili Grci.Oni nisu dozvoljavaju ni da se stavi ime Makedonija.Ime severna je geogravska odrednica što je sasvim u redu.

Jedan Od

Koliko Makedonci imaju glasača, sa 1.8mil stanovnika?

Zoe

Makedonija ima preko 2.000.000 stanovnika, a birački spisak je zaključen sa 1.806.336 birača.

Тоза тхе Р.И.П.

Ako svaka nacija ima između 20 i 25% mlađih od 18 godina, na 1.800.000 glasača još 360-450.000 je maloletno. Sve ispod 2.160.000 je manipulacija. Kod nas je još gora situacija.

СРБ

гласача је 1,8 мил.

Grizman

više od Islanda, Kipra, Crne Gore, Luksemburg, Estonije...

Miro

To su tri pitanja?

Buljko

Pametnom dosta, znamo da referendum ne bi prosao sa konkretnim pitanjem. Pa nije ovo Svajcarska, Balkan je to!

Prevareni

Ne samo da su tri pitanja. Em se u ta tri pitanja ne spominje ono o čemu odlučuju (ime), em članstvo u EU sa sporazumom, koji su podpisali ministri inostranih poslova Grčke i Makedonije veze nema. Današnji dan je jedan od onih ponižavajućih momenata, koji prate narode exYu već skoro 30 godina i kojima nam pokazuju da smo najobičnije ovce.

Bgd

Komšije. Pamet u Glavu i pravac EVROPA a ne RUSIJA.

Mile

a i NATO !!!!

Antieu

Rusija? kakva rusija, tamo je nato eu cizma, rusija je daleko.

Pero

Evo, poslusali su te😂😂😂

Najčitanije

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Svet

Svet

Merkel: Nisam postavila rok za rešenje spora oko Bregzita 16:35 h

16:35 h  |  Svet

Region

Region

Dodik o napadu: Srbima u Hrvatskoj je teško, položaj potpune diskriminacije 16:06 h

16:06 h  |  Region

Vesti

Vesti

Tadić: U ovom trenutku sam za bojkot, ali treba sagledati sve aspekte te odluke 16:02 h

16:02 h  |  Vesti

NEWS

NEWS

Serbia joins AIIB, country's Finance Ministry says 15:52 h

15:52 h  |  NEWS

Vesti

Vesti

Tači: Ubrzo ću doneti odluku o raspisivanju izbora 15:50 h

15:50 h  |  Vesti

Sci Tech

Sci Tech

Sajam u Kelnu: Srbija kreće u osvajanje tržišta video-igara 15:36 h

15:36 h  |  Sci Tech

loader