Aja Jung: Nisam niti ću biti članica SNS, ne želim funkcije

Vesti

Aja Jung: Nisam niti ću biti članica SNS, ne želim funkcije

Direktorka i osnivačica Beogradskog festivala igre Aja Jung, koja je druga na listi Srpske napredne stranke (SNS) na izborima u Beogradu, izjavila je u Novom danu da neće biti odbornica, da nije član naprednjaka i da nema ambiciju da bude ministarka kulture. Kaže da je odluci da bude na listi SNS doprinela mogućnost da menja stvari u kulturi.

Komentari (146)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Jelena

Blamaza. Ni na jedno pitanje nema odgovora

:D

Nisam clan, al' mogu da pomognem...

Milan

hahaaaaaaa Od 5 generacije (vec tu se vidi "dubina"), do privatnog festivala koji ne pravi za sebe (pa normalno ) hahaaaaaaa

Prist

Pristrasni ste!

Lj

A šta će ona na listi? Svi su oni samo maska za Malog i kompaniju!

Klara

SNS glasaci nemaju pojma ko je Aja...svakako jedno veliko FUJ!

Iva

Prosečan čovek ne zna ni ko je ona

blagajna

uspeh se ne meri na blagajnama...to je veoma loša interpretacija. da je tako, kulture bi bilo mngo manje...

Cucko

Slažem se, šta ako niko ne kupi ulaznicu za Muzej - zatvorićemo ga? I sramno je da kaže da naši igrači žive bolje od igrača u Holandiji ili Americi!

gepetto

Lepo je rekla: "Ne može niko nama da pomogne, ako mi sami sebi ne pomognemo." Ona je žena sebi pomogla.

Maja

Ma da l je moguće da su stvari u kulturi toliko lose, kad je vaš "pratilac i mentor" Tasovac do juče radio na tome?! Ma dajte molim vas. I to da niste ušli u politiku baš je nekako lirski rečeno, ali izgleda da je politika ušla u vas tiho, kao na baletskim prstićima da niko ne čuje. Baš ste skatki. Fuj!

Da Li

Uspešan menađžer BG festivala igre i to mereno brojem prodanih karata na čemu sama insistira. Ali to je sve. Čak i sam čin stavljanje na listi SNS ugrožava to što radi. Kako će doprineti boljitku Beograda? Samo uopšteno, ništa direktno. Živi bili pa videli.

Gradjanin

Zasto neko konacno ne pita balerinu da navede u kojim je predstavama u Narodnom pozoristu igrala. U kojim je predstavama igrala u inostranstvu.? Zasto su ljudi iz Unicefa poslali pismo da nikada nije bila njihov ambasador , cime se kiti u svojoj biografiji? Koji je letnji kurs pohadjala u Americi? Da li taj kurs pohadjaju i deca kao i starije osobe i moze svako da ga upise? I tako dalje....

ProfesorKiksMaler

E, nesrećnice...

Baki

Nisi članica SNS ali ćeš stajati iza vučića, malog ili nekog trećeg dok ovaj bude opravdavao neki njihov novi dogadjaj tipa Savamala i klimaćeš glavom. Na njihovoj si listi deliš njihove vrednosti imala knjižicu ili nemala ......... ali verovatno i para za privatni festival ne bi bilo da im ne daš podršku.

kgb sou

Nisi clan sns, ali si obmanjivacica i opsenarka.

Dejan

Ono što je veoma zanimljivo i indikativno je da je 11.04.2017. u izjavi za Blic Aja Jung rekla sledeće: Rekli su mi da ćutim ako želim novac i podršku. E, PA NEĆU DA ĆUTIM! (blic.rs - Aja Jung: Rekli su mi da ćutim ako želim novac i podršku. E, PA NEĆU DA ĆUTIM! )....Izgleda da je od tog trenutka do ove liste ipak rešila da promeni ploču. Hajde da sačekamo i vidimo da li će i ove godine biti problema sa finansiranjem njenog privatnog festivala ili će neko da bude široke ruke ne žaleći para svih gradjana ovog grada i Srbije.

Mirjana

Ne,nego joj je ministar smanjio davanja jer je dobijala nenormalno mnogo para pa nije bilo za druge projekte,i onda je nadigla dreku.Sve vreme u talu,i dalje u talu a prenemaze se.To prenemaganje im je zajednicki talenat

Botina Pro

Koliko sam uspeo da shvatim, Aja je bila protiv ovog sistema, žalila se na iste stvari na koje se žale i ostali gradjani, bila ucenjivana, ali od kada su je pozvali i od kada joj je Bg na vodi sponzor njenog PRIVATNOG festivala, onda je promenila mišljenje. Ovo bi na zapadu prokomentarisali kao interes, mito, koripcija itd, a u Srbiji je to ljubav prema otadžbini.

Bruka

Šta se drugo moglo očekivati od nekoga ko se stidi svog imena i porekla?! Od nekoga ko se od devedesetih predstavlja kao Aja Jung ne bi li je beli svet primio s većom blagonaklonošću... Lepo kaže naš narod: "Kojoj ovci svoje runo smeta, onde nije ni ovce ni runa".

Rafica

I Nebojsa je iz Beograda :-) :-) :-)

radekina

Ko, Bradić, suosnivač Ajinog privatnog festivala i njena večna podrška?

Ja

Šta ima veze, za nju i tako niko od vucićevih glasača ne zna, niti će glasati za njeno ime nego za ime sa naziva liste. Ona bi mogla da zna da je upotrebljena da neko od toga ima koristi i da će posle biti odbačena kao krpa. Nije mala da to ne zna. Ako to vredi tih para, onda neka.

Vožd

Poštujem N1 zato što pušta uljudne komentare i ljudi koji imaju svoj stav i koji ne rade za sendviče. Sendvičari mnogo preteruju po svim elektronskim glasilima.Mogu li se unajmiti neki IT stručnjaci koji će blokirati njihove računare. Smatram da oni donose prevagu kako bi obični ljudi verovali da je više crno-crvenih nego nas drugih.

Gradjanin

Žalosna je. Neka bude samo balerina. Trebala je da pročita bar toliko knjiga koliko ima godina...

Vožd

Šta kaže Aleksandra Pavić (Aja Jung ili Young) ?

Dusan Simic

Po njoj je sa kulturom sve u redu, i "uvek moze neko da kritikuje vlast da treba bolje, al sam ne bi znao nista da uradi". A pre toga rece da je na listi da bi uradila dobro za kulturu. Znaci da vlast vec sve radi dobro pa se namece pitanje, sta ce im onda ona?? Zasto se uopte politicki angazuje? A da, rece da nije politicki angazovana jer se nece baviti zdravstvom nego kulturom(!?)....Bice od nje prava politicarka - jedno je pitas, drugo odgovara, a i odgovor nema mnogo smisla.

geras

posle ovog nemuštog izlaganja gospođice balerine iz kruga dvojke da se zaključiti da je pet generacija u visokim dorćolskim plafonima malo i da nisu nikakva garancija.

MIlivoje

Nije bas Misa Vacic, ali...

Babej

Kako da ne , nisi na sns listi? A cija je to lista? Da je nije pravio neko iz opozicije? Da se ne lazemo to je sns lista a ti svoje ime stavljas na nju a ne zanima te funkcija? Posle ces da se sklonis jer si zaboga apoliticna i ustupiti mesto nekom Vesicu ili Malom! I za koga si onda agitovala? Mozes ti biti i 55. generacija u Bg prodala si ime da bi dobila pare za svoj Festival igre za koga si izjavljivala da mu nedostaje novca da bi funkcionisao. Kraj.

mirko

Kako nam je objasnila, ona u stvari ima zadatak da obmane glasače svojim imenom na listi, a ni slučajno da kao ugledna ličnost svojim autoritetom rešava probleme. Bravo za Minju.

rava

Kaže da je odluci da bude na listi SNS doprinela mogućnost da menja stvari u kulturi. ovo je shvatila dok je gledala risticevica i martinovica u skupstini srbije.

Sta je poenta?

Ja znam neke rodjake iz svilajnac, sa veliku moravu. Vec treca generacija u parizu? Da li ce ih makron angazovati za izbore?

farma i zadruga

ona se pridruzila centralnoj otadzbinskoj upravi jer je citajuci informer i gledajuci pink,shvatila koliki je tu kulturni potencijal ...

Prof Che

Peta generacija pravih Beogradjana nikada to ne bi uradila...

Sky

Znači, potpuno je u redu da se terorišu ljudi iz Sarajevske, ako nešto kao bolje izgleda, i ako se Beograd na Vodi učipi kao sponzor za njen privatni festival. Takođe, želim da dodam da Melina Merkuri uopšte nije bila apolitična, ali to znaju svi oni koji su se makar malo bavili njenom biografijom. Ovde su žestoke pare po sredi, da se ni ne lažemo i ne foliramo.

Balerina

Citat iz novina: "Aja Jung: Rekli su mi da ćutim ako želim novac i podršku. E, PA NEĆU DA ĆUTIM!" Sada može samo da igra kako joj se svira.

cinjenicno stanje

pa i nije cutala, nadigrala je kolegu vukosavljevica iz sns/a

šaban

E ovo je demokratija, novinarka pita jedno, a ona odgovara šta ona hoće, da nije tužno bilo bi smešno.

100 za 1

Znam da je to vase pravo Aja, ali zasto dajete alibi i kredit Aleksandru Vucicu i zasto zelite da se valjate u blato sa radikalima bez bedza? Zar vam te mrvice vlasti, koje cete pokupiti ispod gospodarevog stola znace vise od vaseg integriteta, slobode i zelje da budete svoja, a ne Vucicev mediokritet. I ja sam treca generacije i ne pada mi na pamet da dam alibi ovoj posasti sto brutalno hara Srbijom.

19 vek

Sta ona zeli da nam poruci? 6 generacija, da li nas to vraca u drugu polovinu 19. veka. kada su njeni pradedovi, dedovi dosli u beograd. Koliko je intelektualaca izaslo iz tih 6 generacija? Sta su radili i ko su bili njeni pradedovi za vreme brozove diktature ... Pitanja je mnogo, a odgovor trivijalan kao kod onih koje podrzava!

Lefty

ako su 6 generacija u Beogradu to ne znaci da su intelektualci.

Gustav Jung

I sta je bilo? Vucic napravio ponudu koju nije mogla da odbije?

Srbijo oce i majko

Toliko uspesna, a jos uvek zivi u porodicnoj kuci.

Kale*

Svak je rođen da po jednom umre, čast i bruka žive dovijeka.” Petar Petrović Njegoš

Nion013

Dala baba dinar da udje u kola,a koliko ce da kosta da izadje ???

Mirjana

"Ne zelim funkcije..."Samo pare

Ana

Aja Jung je bila neuverljiva, nesigurna, jedva sam je odgledala . Na Vučićevoj je listi, pomaže SNS na BGD izborima i to je Aja Jung. Šta je bila, šta stvarno misli više nije važno ! Sada je SNS ba**a.

Zeka

Nisi clan stranke, ali ti pare prijaju. Nije mi te zao sto ces zajedno sa ostalima i ti jednog dana na stub srama.

ivan

ahahahah nije stranacka licnost, ali se preznojava kad je voditeljka pita ' sta ne valja u beogradu''

MB Beograd

Prosto neverovatno da ne vidi da je samo paravan iza koga se kriju osti likovi, Mali, Vesic, &co. Jos jedan fikus--samo na gradskom nivou.

Boki

Ili si luda,ili se samo pravis. Ko god je sa njima,isti je kao oni.Nijedan normalan i castan covek ne bi dozvolio sebi da bude kandidat SNS.

Analitičar

Poštovana Aja, prst na čelo, da li je dobro da su uz pomoć naprednjaka bavite politikom. Vi ste samo pomoćno sredstvo manipulacije aktuelne vlasti, tako da će Vas staviti po strani kada ostvare zacrtane ciljeve i doći će opet oni koji nas lažu, koji su nam smanjili plate, ukrali deo penzija naših roditelja. Moj prijateljski savet: bavite se onim što znate da perfektno radite jer ćete doći u poziciju da Vam neko, manje školovan i manje pametan, naređuje šta da radite, možda da Vas i šamara ako to nećete, jer su poznati takvi slučajevi pritiska na aktiviste, posebno na one koji nisu poslušni!

Čika Adolf

Na listi treba da bude ona osoba koja hoće da bude odbornik.Sve ostalo je laž.Čemu onda tvoje ime nesrećo jedna?!

Drugarice Jung,

kazi posteno gradjanima ove napacene zemlje za koliko su te kupili drugovi iz Centralne otadzibinske uprave, i tebe, i tvoj festival, i tvoje, vise ne tako cenjeno ime i prezime. Ili su te platili djuture, sto je jos gore.

Mihajilo

Vec si clan ali ce te naknadno obavestiti!!!

Kanadjanin

Ova mora da ima veze sa tetkom u Kanadi. Bila pre 20 godina u Torontu sa predstavom "Ja Meduza" - ko je gledao setiće se. Ako mi verujete na reč, stvarno se našla u pravom društvu! Fikus, meduza... da vidimo šta još imaju

klm

Ova vlast , cega god da se prihvatila , sve je I obesmislila. Cemu onda lista kandidata za izbore kada neko sa spiska kandidata izjavi da ne zeli funkciju.

Mama

Tako sam i mislila ,mnogo reci a nista pametno nije rekla.Ona peta generacija, ja treca pa sta ces na listi sestro slatka!Bruka!

klon

cinjenica da to istice kao "kvalitet" samo govori da je i pored toga ostala malogradjanka, dzaba tih 5 generacija

Vladimir Simić

Ne razumem zašto je bilo blam da kaže da su joj dali kintu za njen privatni festival ako je nije bilo sramota da se nađe druga na njihovoj listi!

ПЕРА ЛОЖАЧ

Грешка! Размисли јос није касно. Немој да те увлаче у њихове игре и да те злоупотребљавају.

Dr Bot.

Nece,ocigledno ni predsednik.

Lobotomija Ne Pomaze

Pa sto se onda brukas!?

Aco

Mozda neces funkciju ali hoces vece ucesce u raspodeli para namenjenih kulturi. Nisi naivna nimalo.

sizo ave

sto poturaju ove anonimuse kad mali i vesic imaju najbolje rezultate u istoriji covecanstva ?

Inter

Oh, pa sta je sad ovo? Da li ovi minusi znace da Mali i Vesic nemaju najbolje rezultate? Ni botovi vise ne znaju gde udaraju. A, Aja je prica za sebe. Ocigledno redovno slusa kako govori :bog koji hoda". Na putanje odgovaras sta ti padne na pamet, pricas a nista ne kazes i imas postapalicu verujte.

Inter

Oh, pa sta je sad ovo? Da li ovi minusi znace da Mali i Vesic nemaju najbolje rezultate? Ni botovi vise ne znaju gde udaraju. A, Aja je prica za sebe. Ocigledno redovno slusa kako govori :bog koji hoda". Na putanje odgovaras sta ti padne na pamet, pricas a nista ne kazes i imas postapalicu verujte.

snezana

Zašto je potrbno da sa te liste menjas stvari u kulturi??????

maštamireče!?

Kao, ti si beogradjanka! Kao, ti zbog Beograda grada kulture i truć-truć. O čemu bre pričaš. Imaš privatnu firmu, privatan festival, obećali ti i dali lovu, i ti kao, super ekipa na vlasti. baš si super. Zato idi i živi negde na drugom mestu gde umetnici imaju problema.

Simona

Pa draga Aja mogliste i bez liste da doprinesete razvoju Beograda obzirom da ste peta generacija.Minja odlicno obavljen interviju, pravi novinar.

Nenad Vidovic

Stati uz Vucicev rezim, je najveca sramota za svakog odgovornog i razumnog coveka. Ne postoji izgovor za davanje kredibiliteta diktatorima . Na zalost , Srbija je uvek bila u stanju da iznedri takve ljude . Aja Jung je jedna od njih. Voditeljki emisije sve cestitke za odlican intervju , koji je . u potpunosti , razotkrio oprtunizam sagovornice.

Nira

Zasto ste kandidat za odbornika ako necete biti odbornik? Obmanjujete glasace, lazete...

crni domino

Dzaba ti bilo ako si ti peta generacija a sa takvim misljenjem...

E, Pa

Kažu zato što volimo Beograd, evo ja kažem volim ga više. Zato što volite Beograd niste smeli biti na listi onih koji ga ruže i urnišu, hajd što nemamo elementarne uslove bivstvovanja u gradu to ćemo istrpiti, ali kad ga trajno dezavuišu to je trajna tragedija ovog grada koji nadam se svi volimo.

Joca

Može ona da bude 105 generacija, to ništa ne vredi ako nije u duši Beograđanka! Ako neko podržava one koji su od ovog grada napravili kasabu, koji su nas vratili u devedesete, koji prave kičeraj po gradu na svakom koraku (fontana, jarboli, rasveta), taj nema u sebi duh Beograda.

Biografija

Melina Mercouri, jeste bila političar.Cudi me da Balerina to ne zna.Pretenciozno je spominjati veliku u svetu priznatu umetnicu, i vrlo respektabilnu političarku, u kontekstu jutrasnjeg razgovora. Blago nama.

Zemara

Mnogo prica nista nije rekla. Jadni mi kada nam ovakvi odredjuju buducnost

ns time

Brukanje za sve pare.Kakve veze ima pet generacija na Dorcolu?Garancija necega?

Aco

sto je onda sam Vucicem koji je prva generacija? Nesto se tu ne slaze.

Kinta

Do sada si inace mnogo uticala na stvari u kulturi?!?

Ivan

Važi, verujemo ti

Nebojša

Pa zbog čega si na listi sa Malim i Vesićem nisam shvatio

Vladimir

Zato sto su na listi svi oni koji rade od 16 do 18 sati dnevno. Oni koji rade od 18 do 20 sati dnevno bice na listi za parlamentarne izbore

Herr Grube

@Vlajko- A čiji si ti bot,kad daješ ovako pronicljiv komentar?Baš je za razmišljanje onako malo dublje. Gospodja nije član stranke,nije simpatizer a stavlja se na njeno čelo,kad je njima najpotrebnije. Malo naivno zar ne!!!

Rakovdolac

Po tome ko je koja generacija po redu pokazuje ko vise a ko manje voli grad,drzavu.... Neverovatno.... U plitiku se ulazi samo iz interesa a to cemo videti posle izbora.

Nebojša Drugosaopsteni od Srbovrela

Onda nemoj da budeš na listi,vrlo prosto

Jovan

ne razumem bas Aju ne ulazi u politiku niti zeli da se bavi istom (kao i prvorangiranina listi doktor), a nalazi se na listi koja sluzi za dodelu cisto politicke funkcije - po logici stvari ako prva dva sa liste ne zele tu da budu prvorangirani je u stvari treci na listi a ovo dvoje je iz ko zna kojih razloga stavilo svoje ime i ugled njemu na raspolaganje

Aco

najjača politička funkcija se zove "siva eminencija".

Dejan Južni

... i tako će šesta generacija Beograđana dobiti priliku da se stidi prethodnih generacija, jer te neće upamtiti po Festivalu igre, nego po vanserisjkom smislu za političku naivnost ...

???

Poznate licnosti su na izbornoj listi..... ljudi glasaju za njih..... nisu clanovi, nece vlast..... ista ekipa na vlasti..... za koga ljudi glasaju? Ode jos milijardu neurona...

Bata Santos.��...krusevac..

Bas lepo sa vase strane..Mi kao peta generacija bg...nikada nismo niti cemo glasati za av i sns.Covek je obican manipulator .Uostalom zna se da ce grad ako pobede voditi Msli,Vesic i Mladenovic,a vi cete biti samo iskorisceni.

SP

Minja vi ste fascinantana profesionalna novinarka, tako se obavlja vaša profesija, držali ste čas, čestitam!

Klo

A odakle je šesta generacija. Gospodjo, svi smo mi odnekud došli, samo je pitanje kojim povodom i kako se odnosimo prema onom gde smo došli.

ns time

Vise nije krug dvojke nego peta generacija.Stvarno,ali stvarno,cega jsu te njene generacije potvrda ili garancija?

dragana

Bravo Minja! Ako joj je baba rodom iz Bukovika kod Valjeva, deda iz Prijepolja, otac iz Peći, a majka iz Beograda, kako onda Jung može da bude peta generacija Dorćol arondismana?

Ivana

Ako nekoga podrzavate ne morate i biti clan stranke!

Realno

niko i ne kaze da mora da bude clan stranke, ali ako je vec toliko apoliticna, zasto se onda nije kandidovala kao nezavisni kandidat nego kao kandidat stranke koju ne podrzava?

Alex

Izuzetno profesionalno vodjen intervju. Bravo za Minju!

Ema

A kako je onda na listi?

DAVOR

Morala bi da bude odbornik u slucaju da SNS osvoji 100% mandata. Ovako ce na kraju izbora na osnovu dobijenih mandata napraviti listu odbornika sa liste SNS koju ce verovatno ciniti opet politcki aktivist SNS koje ce odrediti dr. Stefanovic kao njihov sef.

4. генерација

Проблематичан и храбар избор Аје Јунг. Много успеха!

rade

Iskreno je odgovorila, ne vidim tu nista lose.

Ateista

narocito je bila iskrena po pitanju Hercegovacke ulice. Ona to ne odobrava, ali neka organi rade svoj posao. Uzas pragmaticne praznine bezosecajnosti pete generacije Beogradjana.

Zandvort

Nisam clan, necu funkciju...pa koja je svrha? Za koga se onda glasa?

buki

Pa verovatno za EKIPU!

KG

"Nemam ambicija ni za jednu funkciju," ma nemoj da ti verujemo. Pa sto si se onda kandidovala? I odbornik je funkcija.

Novosadjanin

Zar ona nije pripadnik "elite" koju toliko preziru u narodu?

Vlajko

Bože komentara. Opozicioni botovi mnogo ste gori od ovih na vlasti. I da peta generacija Beograđana jeste nešto značajno za nas Beograđane. I to nije dokaz palanačkog duha. Naprotiv. Palanački duh je kada vama koji ste došli u Beograd smeta što je neko tu bio pre vas.

Grizman

a ne smeta ti Vesić i Rističević?

Onako usput

"I da (zarez) peta generacija (bla bla bla)..."

Miss S

Ja sam takođe peta generacija Beograđana, visoko obrazovana osoba sa velikim brojem interesovanja van struke. Ne mogu da ne primetim da gradski prevoz funkcioniše sve gore, da ukrasi blješte mesecima u gradu a u pojedinim delovima grada zbog kvara na uličnom osvetljenju ulice budu neosvetljene danima. Prljavo je, a leti vazduh nesnosno zaudara zbog požara na deponiji u Vinči. Imala sam priliku da živim u inostranstvu i vratila sam se zbog nostalgije i ljubavi prema Beogradu, koji zauzvrat ima sve manje da ponudi.

Vlajkoviceva

Vlajko@;Svi smo odnekle došli, ja takodje pripadam petoj generaciji koja je rodjena u Beogradu. Ne smatram ,da to treba da mi bude privilegija, već obaveza. Izmedju ostalog i da poštujem, komisiju i sugrađana...

Ivana Nikolić

Samo da ljudima, koji čitaju Vaš komentar, objasnim da ovo nije generalni stav svih starih beograđana. Koliko mi je poznato ima nas još samo oko 1000 čiji koreni su došli pre 6 generacija ovde, a da ujedno i živimo u ovom gradu. A odakle su došli? Moji konkretno sa Kosova. Komentar mi se nije svideo i ujedno ga smatram uvredom.

Omer-beg

i ja sam 25-ta generacija i podržavam Vlajka

Zlopamtilo

"Palanački duh je kada vama koji ste došli u Beograd smeta što je neko tu bio pre vas." Kako ovo razumeti ?

Vladimir Simić

Zdravo Vlajko, Vladimir ovde. Molim te pročitaj ponovo ovo što si napisao i stavi prst na čelo. Možda i shvatiš gde grešiš!

Zlopamtilo

Mislim da je dobar deo ove ekipe na Vučićevoj listi izmanipulisan ali dok oni to budu shvatili , poslužiće svrsi .Nešto poput Apela 100 ,koji su podržali Jankovića pa se potom razbežali pre prvih petlova....

glasac

nije isto

buki

E vidis,a ja mislim sasvim suprotno od tebe.Mislim da su svi oni sasvim svesno i promisljeno usli u tu pricu. I to je ok. ali isto tako kada se bude promenila prica svako bi bas zbog toga trebao i da odgovara za svoje angazovanje u politici a narocito oni koji ce naknadno biti tako reci izmanipulisani ili zavedeni i slicno, jer takvi su u politici najgori.

Prof. dr R O T

Sada se kao svi femkate, ne zelite politicke funkcije, Zika sarenilo se nine oglasio, pa i u snu morate da aplaudirate Vucicu, u strucnost i doprinos, niko i ne sumnja, reci ce vam AV sta i kako treba da radite!

clan elite

Nije Aja Jung nimalo naivna, dobro je ona sve preracunala i proracunala...

zok

"Ja sam Beograđanka, peta generacija koja živi u istoj kući na Dorćolu." viskoplafonstvo i predratnost

D.

Draga gospodjo Jung, ne morate biti zvanicno clan SNS-a - ali bolje gnu da Vas ujede ako se ne javite kad vas Aleksandar Vucic pozove na sluzbeni broj.

Bp

:)

...

Ni Goran Vesic, ni Sinisa Mali, ni Tasovac nisu zvanicno clanovi SNS-a...

Grizman

Ni Brnabić.

veverica

Nije ni Ana Brnabic... oko nas sve neke "nestranacke" licnosti...

Na ivici propasti

a naneli su toliko stete...

Aleksandar

Ako neces funkciju, odbornica ili clanica Gradskog veca, sta ces onda na listi?

Milan

Peta generacija dorcolaca nikada nece glasati za Vucica.

Grada

Aja je ekspert, to ne mogu da sporim, niti bilo ko drugi, jednostavno žena zna kako da umetnost bude i profitabilna. Ako bude imala veći uticaj nakon izbora, verujem da će to za Beograd biti odlična stvar.

Nuncius

Nisu vam krive ni loše sale, ni loš baletski pod, pa ni to što ste stali uz lošeg "igrača". Sami ste krivi. Ima vremena. Shvatićete...

Stefan

Postovana gospodjo Jung, da li zaista verujete sa ako ste na listi SNS mozete da ne ucestvujete u politickom zivotu, da ne podrzavate SNS i Vucica?

Zoran Gošić

Kako će da utiče ako nije odbornica ili na nekoj funkciji? Klasično dovođenje glasača u zabludu.

Slavica Lavica

@Zoran Gošić Ne moraš obavezno biti na nekoj funkciji da bi pomogao državi ili svom gradu. Sama je rekla da je politika ne zanima.

DAREDEVIL

Minja je bila na visini zadatka ko voditelj... Postavljala joj je prava pitanja... Aja je istaknuta i priznata umetnica i mislim da joj ovo nije trebalo da bude na listi SNS... Samo će uprljati svoj integritet...

Mile

Ahahaha, tako je i premijerka bila vanstranacki strucnjak.... Pa od tuge se smejem!

Mile

Ahahaha, tako je i premijerka bila vanstranacki strucnjak.... Pa od tuge se smejem!

Ljubo

Za gospodju je najbitnije da je peta generacija sa Dorcola.ocigledan dokaz da je palanacki duh - stanje uma, ne geografske lokacije.

Mukica

Pricaj nam malo o tome nesto mi te zao.

zz

E moja ti!

Svetlana

Promašila si temu,Aja Jung.

ceki

Ajde molim te ,nismo svi bez mozga.

Prcko

Nije sija nego vrat

Necu, necu dijamante

A zasto si onda na listi SNS?

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Vučić u Atini: Hvala vam na podršci evropskom putu Srbije 11:15 h

11:15 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

UNS: Boban Rajić novi vlasnik kompanije Novosti 11:08 h

11:08 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Rizik od siromaštva, nezaposlenost i mentalno zdravlje problemi mladih u Srbiji 11:05 h

11:05 h  |  Vesti

Biznis

Biznis

Švajcarski model - bolji standard penzionera ili uskraćivanje ljudskih prava 10:36 h

10:36 h  |  Biznis

Vesti

Vesti

Savović: Migranti samo prolaze kroz Niš, ne zadržavaju se 10:35 h

10:35 h  |  Vesti

Svet

Svet

Premijer Malezije (94) poručio finskoj koleginici (34) da pita starije za savet 10:32 h

10:32 h  |  Svet

loader