Dejan Atanacković dobitnik NIN-ove nagrade

Kultura

Dejan Atanacković dobitnik NIN-ove nagrade

Ovogodišnji dobitnik NIN-ove nagrade je Dejan Atanacković, za roman "Luzitanija".

Komentari (16)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Ana

Pobedio je najslabiji roman u odnosu na ostala pet. Kao ds ziri namerno svake godine zeli da nas iznenadi nalik Nobelovoj nagradi gde su uveliko iznenađenja. Po meni je najbolji roman bio "Srodnici" J. Aćina jer sam ih svih pet procitala ali ocigledno je da nesto ne stima u merilima i ovog zirija.

Стеван

Нисам баш неки ревностан читалац, али не могу да се сетим ни једног наслова књиге Божа, Председника Ниновог жирија !!! Можда су се стекли услови да Жири сачињавају пет последњих лауерата ! ?

Revnosni citalac

Zasto bi bilo nuzno da je clan zirija izdao bar nekoliko knjiga?

Rajko

Čestitke Dejanu ! Bravo gosn. Božo .

Oduševljeni poštovalac

Najbolja moguća odluka! Izuzetno delo, izuzetan stvaralac! Valjana su bar tri atributa fantastičnog realizma Dejana Atanackovića- imaginarni, alternativni i vizionarski. Imaginarni, zato što je (iako zasnovana na istorijski poznatim činjenicama), "Luzitanija" rezultat snažne autorske imaginacije. Alternativni, zato što pokazuje da istorijske i društvene prilike i okolnosti, nisu i ne moraju da budu onakve kako su do sada opšte prihvaćene, već da imaju sasvim realnu alternativu. Vizionarski, zato što menja društvenu svest, podstiče je na razmiljanje, novo procenjivanje a onda na tako sagledanim istinama, grade realniju, sveobuhvatniju a pre svega humaniju viziju budućnosti. Dejan Atanacković je otvorio novi pravac u srpskoj književnosti!

Imanentni citalac

Ne bih se slozio sa Vama, kada smo kod novih pravaca radije bih torekao o romanu Srdjana Srdica koji pravi takve formalne pomake, da ce zasigurno biti zapamcen u istoriji knjizevnosti 21. veka. Atanackovicev roman moze biti zanimljiv tematski, ali sam se nadao da NIN-ov ziri ima malo drukcije i ozbiljnije estetske kriterijume.

Naki

Radujem se da je roman prvenac autoru dobio ovo priznanje.Jedva cekam da procitam.

Dragana

Čestitke Dejanu! O Bozi Koprivnici, samo, bravo!

Milan Pilot

Iskrene cestitke,sjajno delo,pravedna odluka zirija

Josarian

Odličan komentar Bože Koprivice.

Rade čobanin

Pročitaću ako Bog da !

Blagoje

Честитке!

Petrovgrađanin

Bravo za Atanackovića i ljude u "Besnoj kobili", maloj, fenomenalnoj izdavačkoj kući koja mu je objavila roman!

Ivan't

Izdanje male izdavačke kuće koja je do sada uglavno izdavala probrana izdanja izuzetnih grafičkih novela, tj. luksuznih stripova - sve sam ih pročitao, odličan izbor!

irena

Čestitke Dejanu! Izuzetna ličnost i umetnik.

Prcko Palilulac

Čestitke. Sasvim dobar roman!

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Region

Region

Đukanović i Zaev na večeri: Da naše zemlje i region vratimo evropskoj kući 22:03 h

22:03 h  |  Region

Svet

Svet

Dvogodišnja akcija Interpola: Spaseno 50 dece, hapšenja seksualnih prestupnika 21:40 h

21:40 h  |  Svet

NEWS

NEWS

UN war crimes prosecutor’s interview to N1 21:36 h

21:36 h  |  NEWS

NEWS

NEWS

Everyone lost over Kosovo, Serbian President says 21:35 h

21:35 h  |  NEWS

NEWS

NEWS

Serbian government Office for Kosovo submits dialogue report 21:28 h

21:28 h  |  NEWS

Vesti

Vesti

Goreo stan u Ulici Jurija Gagarina, vatrogasci spasili bračni par 21:26 h

21:26 h  |  Vesti

Zdravlje

Zdravlje

Reumatolozi ukazuju na značaj rane dijagnoze hroničnog artritisa 21:09 h

21:09 h  |  Zdravlje

loader