Plenković o Vulinu: Volimo teatar, ali ne u svojoj kući

Region

Plenković o Vulinu: Volimo teatar, ali ne u svojoj kući

Hrvatski premijer Andrej Plenković izjavio je u Brdu kod Kranja da ne zna kakvu bi protivmeru Srbija mogla da donese zbog proglašavanja ministra Aleksandra Vulina nepoželjnim u Hrvatskoj.

Komentari (10)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

ANTE BAN

Ukoliko Srbija sutra uvede bilo kakve recipročne mjere, to će sigurno značiti potpuni prekid komunikacije dvaju vlada! To je najbolje, jer- kada god smo pojačali komunikaciju, ispalo je naopako! Nije isključeno ni uvodjenje viza za srpske gradjane; ionako su nam za turizam skroz nebitni! A Kolinda, kad već želi suradjivati i uzvratiti posjetu, najbolje da ode kod Šešelja i da se ne vraća; ionako smo sa njezinim izborom napravili promašaj!

Брат.Бачванин

Хехе, па Срби иду у Грчку, или код рода свог у Црну Гору на море...А има и оних што иду у Албанију... А што се тиче ,,вашег'' Јадрана - чуо сам да сте више од 70% приобаља продали Немцима и Аустријанцима! А чуо сам и да је само прошле године из Хрватске неповратно отишло 80 000 Хрвата (Славонија и Далмација се празне, а они из руралних делова беже у Загреб који ће ускоро због тога имати више људи од Београда... А иначе оно што заувек оде из Хрватске - то оде у Немачку или Ирску)!

Fred

Slavonija se prazni, ali Dalmacija ne. Ona se ispraznila prije 100 godina, a ovi što su ostali nakon toga, danas dobro žive zbog turizma.

Profesor

E, Plenkovicu svaka cast.. Kao da si me pitao!

Александар

Позориште лутака за моћнике и редовне гледаоце.

E, Pa

Lako je vama vi možete da odlučite da se kod vas predstava ne igra, a šta mi da radimo kod nas se non stop igra tragedija. Dosadilo, bre više.

Rade

Nije ni vas teatar bas fin. I vi i mi imamo glumaca i performera za izvoz

sima

ako pravi komedije kod nas, kod hrvata ne moze.

Darko

Bravo svaka ti je na mestu

Ivan

Srpsko-hrvatska posla, ne zna se ko je tuzniji :-)

Najčitanije

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Svet

Svet

Novi Zeland minutom ćutanja odao poštu nastradalima u vulkanskoj erupciji 07:59 h

07:59 h  |  Svet

Vesti

Vesti

Živković: Vučić priželjkuje bojkot jer mu omogućava da stvori privid demokratije 07:42 h

07:42 h  |  Vesti

Svet

Svet

Demonstranti u Hongkongu upali u tržne centre, policija upotrebila biber sprej 07:34 h

07:34 h  |  Svet

Vesti

Vesti

Bastać: Politički proces protiv mene se ubrzava, jer se vlast raspada zbog afera 07:24 h

07:24 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Pretežno sunčano i osetno toplije, temperatura do 18 stepeni 07:15 h

07:15 h  |  Vesti

Biznis

Biznis

Najnoviji oglasi za posao u Srbiji i inostranstvu 07:07 h

07:07 h  |  Biznis

Showbiz

Showbiz

Gitarista Džon Frušante se vratio u Red Hot Chili Peppers 01:10 h

01:10 h  |  Showbiz

loader