Mediji: Red vings uvodi let na relaciji Moskva-Beograd

Biznis

Mediji: Red vings uvodi let na relaciji Moskva-Beograd

Ruska avio-kompanija Red vings najavila je da će idućeg meseca u svoj red letenja uvesti novu destinaciju - Beograd, objavio je Sputnjik.

Komentari (11)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Шјале Манијак

Слетаћу свуда само не више у Београд! Толико!

Ba

Krece low-coast sa bg. aerodruma. Zivi AV grobar Srbije.

crni domino

Sa njima i sa Er Srbijom nikada u vazduh!!!

StefanLaza

ako ako samo neka vas nije briga za Niski aerodrom , pa neka vam podignu cenu karte za 100% beogradjani!

Aha Važi

Kakav je ovo low cost kad košta kao redovna linija?

CTOJKO

Ovo je dobra konekcija ako neko dalje leti za Vietnam. Jer sa Sheremetjeva nema let za tu destinaciju.

веља1

Цена из БГ наравно већа за 60 евра! Живела концесија!

ббб

Треба мало познавати ствари па онда причати. Концесионар аеродром преузима од новембра 2018. До тада руководство је и даље партијско претпосавимо, пошто преко конкурса нису сигурно дошли. Ово причам као једна тотално аполитична особа. Цена авиотаксе по одлазећем путнику на Терминалу 2 аеродорма у Београду је ~16 евра, поред ње имамо и сигурносну таксу, fuel таксу и још пар неких које су малог износа(не прелазе 10 евра). Превозник сам формира цену, конкретно у овом случају Ред Вингс нуди сличну цену као и Аерофлот и ЕрСрбија. Московски аеродром Домодедово није нимало јефтин, као такав и сама цена не може бити мала.

Putnik

Nesto skuplja? 50 eura je za trecinu skuplja! Zasto?

Isprani Mozak

nije skuplja za trecinu vec za 44%. Iz Moskve je jeftinija za trecinu...

Petar 015

A,zašto je karta nešto skuplja? 50 eura??? Da li kod nas putnike na krkače unose u avion!?

EKAPIJA

KURSNA LISTA

EUR 1 118.1516
USD 1 104.2177
CHF 1 104.0617
GBP 1 135.7752
AUD 1 73.9418
JPY 100 94.0323

POPULARNO NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Promo

Promo

Studije nakon kojih čak 92,86% diplomaca postigne uspeh u karijeri 09:13 h

09:13 h  |  Promo

Svet

Svet

Venecuela naredila zatvaranje granice sa Kolumbijom 09:08 h

09:08 h  |  Svet

Svet

Svet

U eksploziji uništena kuća u kojoj je živeo Pablo Eskobar 08:52 h

08:52 h  |  Svet

Vesti

Vesti

AMSS: Vozači oprezno zbog poledice, snega i niske temperature 08:21 h

08:21 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Bandić: Sledimo geslo Nikole Tesle i okrenimo se budućnosti 00:06 h

00:06 h  |  Vesti

loader