Tabloid napao Sergeja Trifunovića i Fondaciju "Podrži život"

Dobre vesti - uspešno skupljanje novca za lečenje dece - počele su da zasenjuju optužbe. Najpre je tabloid Srpski telegraf optužio Fondaciju "Podrži život" za prevaru, da bi zbog toga najava tužbe stigla i od same fondacije, ali i roditelja deteta koje je taj list citirao.

Izvor: N1

Prošlog vikenda, gotovo u isto vreme, javnost u Srbiji dvaput se obradovala. S jedne strane, fondacija "Podrži život" saopštila je da je SMS porukama i donacijama prikupljeno 190 hiljada evra za lečenje četvorogodišnjeg Dušana Todorovića.

S druge, predsednik države Aleksandar Vučić saopštio je isto to - ali da će novac biti uplaćen iz budžeta.

“Država će preuzeti sve obaveze na sebe. Mislim da je ovo vest koja je obradovala celu Srbiju”, rekao je tada Vučić.

Fondacija je sugerisala državi da novac, koji je već obezbeđen, preusmeri na lečenje petoro dece koja su na listi čekanja, što je Vlada Srbije prihvatila.

Četiri dana kasnije, tabloid Srpski telegraf optužio je Fondaciju za prevaru, prenoseći izjavu Jelene Petrović, majke obolele Petre Petrović, jedne od devojčica iz grupe kojoj je novac namenjen.

“Šokirani smo! Ne treba nam nikakav novac. Od kraja maja smo sa ćerkom u bolnici 'Sent Džud' u Memfisu, gde je sve besplatno. Bolnica je platila čak i avionsku kartu”, navodno je Jelena Petrović izjavila Srpskom telegrafu.

Nakon objavljivanja teksta, oglasila se ista žena, ovog puta šokirana onim što je pročitala.

“Natpisi koji su izašli u Srpskom telegrafu su apsolutno netačni i čista laž. Ovom prilikom želim da se izvinim Fondaciji 'Podrži život', jer zbog agresivnosti bolesti našeg deteta smo morali da direktno iz Istanbula dođemo u Ameriku. Što se tiče Fondacije 'Podrži život', imamo sjajnu saradnju i hvala što su bili uz nas kad nam je bilo najteže. A što se tiče plasiranja lažnih priča u novinama, biće pokrenuta krivična”, poručuje Jelena Petrović.

milan lađević Izvor: N1

U Srpskom telegrafu tvrde da je izjava objavljena u njihovom listu autentična. Izjavu glavnog urednika Srpskog telegrafa Milana Lađevića prenosimo u celosti:

“'Srpski telegraf' je prethodnih dana izveštavao o slučaju malog Dušana, kome je hitno bila potrebna pomoć. Pozvali smo sve naše čitaoce da se uključe u tu akciju, koju je vodila fondacija 'Podrži život'. Kad je objavljeno da je novac sakupljen i da će sredstva koja je država izdvojila biti prosleđena na račune još pet porodica, to jest petoro mališana kojima je život ugrožen, pokušavali smo da dođemo u kontakt sa tim porodicama kako bismo pisali o njihovim slučajevima. Tako smo u ponedeljak došli i do roditelja male Petre Petrović. Kad su se javili, bili su iznenađani da će neki novac otići na njihov račun i rekli su nam da se oni od maja nalaze sa detetom u bolnici 'Sent Džud', u kojoj je lečenje besplatno. S obzirom na to da smo već imali aferu sa prodicom Ognjanović, smatrali smo da je ovo tema od javnog interesa i da o tome treba pisati jer nije normalno da neko na portalu svoje fondacije četiri meseca sakuplja novac za dete koje se već uveliko leči, ponavljam, besplatno. Oba roditelja su nam dala izjavu, koju smo u celosti preneli. Uredno smo pozvali glumca Sergeja Trifunovića, koji je novinarku uputio na izvesnu Katarinu Danojlić iz fondacije, a ona potom, dalje, na upravnika Radomira Antonovića, koji je rekao da su 'zaboravili da ažuriraju sajt!?'. Sinoć oko 19.30 novinarku su zvali roditelji male Petre, koji su molili da se njihova izjava ipak ne objavljuje jer su ih zvali iz fondacije Podrži život i zapretili im da povuku svoju reč, pošto 'ni za njih neće biti dobro, dok će, s druge strane, oni pretrpeti veliku štetu'. S obzirom na to da im je novinarka pročitala njihovu izjavu pre objavljivanja, na koju nisu imali primedbi, kao i to da su sinoć potvrdili da je sve to tačno, ali da ipak skinemo tekst, mi na to nismo pristali. Tako da nema reči o zloupotrebi izjave porodice Petrović, već jednostvano nismo, kao oni, podlegli pretnjama i pritiscima. Što se tiče novinarke Miljane Leskovac, mogu samo da kažem da se ona nije ni čula sa porodicom, već koleginica Ana Vušović Marković, koja godinama prati zdravstvene teme. Koleginica Leskovac je pomagala oko teksta, zvala je predstavnike fondacije 'Podrži život', pa je zato potpisana zajedno sa Anom. No svejedno Sergej Trifunović i njegovi kerberi sa društvenih mreža verbalno su linčovali Miljanu Leskovac, šerujući njene slike uz preteće komentare i pogrdne nazive, čak i na osnovu njenog fizičkog izgleda. Dan pre toga objavio je brojeve mobilnih telefona novinara koji su mu tražili izjavu. Ali to svakako više govori o toj ološ-eliti i mržnji koju seju nego o bilo čemu drugom. Kad su u pitanju pretnje tužbom Sergeja Trifunovića, to neće biti prvi put. I mi jedva čekamo da konačno presavije tabak i na sudu dokaže da nismo bili u pravu. Kao i uvek, mi za naše tvrdnje imamo i konkretne dokaze, koje ostavljamo za sud. Od pisanih tragova do audio-zapisa.”

katarina danojlić Izvor: N1

U Fondaciji "Podrži život" odbacuju Lađevićeve tvrdnje. Katarina Danojlić kaže da Fondacija nije imala informacije da su se roditelji snašli za lečenje jer im to nisu javili, ali to, na koncu, ne pravi nikakvu razliku.

“Ako je već dete ostalo ovde, a ljudi su slali poruke ili davali neke uplate, Fondacija se apsolutno obavezuje da će svako naredno lečenje za malu Petru Petrović pokrivati. Uostalom, treba naglasiti još jednu stvar - mi nemamo podbroj u okviru našeg SMS broja 5757, pa samim tim novac ide u jedan budžet za svu decu. Prioritete kome će otići novac određuje naša lekarska komisija”, objašnjava Danojlić.

Fondacija je do danas pomogla lečenje ukupno 63 dece, i kažu da će, bez obzira na optužbe, nastaviti to da čine i dalje.

Komentara 154

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Poslednji komentari

Anka

Pitam se sta li je jos potrebno da se desi i koliko jos izgubljenih decijih zivota da bi ovaj nas narod shvatio u kakvoj banana drzavi zivimo i kome smo dozvolili da nam kroji sudbinu...

5 0

Vucic car

Svaka cast drzavi i Sergeju. A ovaj srpski telegraf teska glupost

46 6

neverni Toma

U Americi besplatno lečenje!? I to još za neko dete koje nije američki državljanin? Ova vest je zaista senzacionalna. Ali sigurno je tačna, jer to je neko rekao telefonom novinarki, dakle nema šta tu da se polemiše, proverava ... pravac naslovna strana!

113 6

* Sva polja su obavezna

Izdvajamo