Švajcarski sud: Mediji u Srbiji objavili neistine o Draganu Šolaku

Švajcarski sud: Mediji u Srbiji objavili neistine o Draganu Šolaku

Zbog svih neistina koje se svakodnevno objavljuju u tabloidima i na pojedinim televizijama u Srbiji o suvlasniku United Grupe Draganu Šolaku, Šolak je tužio Pink International Company d.o.o, Radiodifuzno Preduzeće Studio B d.o.o, Insajder Tim d.o.o. koji je zvanični vlasnik tabloida Informer i Dragana J. Vučićevića. Okružni sud u Cirihu doneo je presudu kojom je nepobitno utvrđeno da je došlo do povrede prava ličnosti Dragana Šolaka od strane tuženih medija, saopštila je United Grupa.

Dragan Šolak Izvor: United Group

Okružni sud je utvrdio da su ti mediji vodili medijsku kampanju protiv tužioca, lažno ga optužujući i objavljujući neistine koje se odnose na samu ličnost i način poslovanja tužioca i navodni politički angažman, uz izražavanje komentara i mišljenja sa ciljem da se tužilac neobjektivno prikaže u lošem svetlu.

Tuženi mediji na sudu nisu dokazali nijednu od tvrdnji koje objavljuju.

Švajcarski sud je doneo odluku da su tuženi mediji obavezni da isplate Draganu Šolaku obeštećenje u deviznom iznosu (CHF), da moraju da uklone stranice svih tekstova i linkove emisija na kojima su vršili povredu prava ličnosti, kao i da se uzdrže od budućeg ponavljanja ovog dela i da objave sadržaj presude.

Pink, Studio B, Informer i Dragan J. Vučićević dužni su i da nadoknade tužiocu troškove postupka.

Ovom presudom posebno je zabranjeno glavnom uredniku Informera Draganu J. Vučićeviću da daje izjave koje krše lična prava Dragana Šolaka. Presuda Okružnog suda u Cirihu postala je pravosnažna 15. septembra 2020. godine.

Dragan Šolak, koji već godinama živi u Švajcarskoj, pravdu je potražio na švajcarskom sudu, gde, po njegovom mišljenju, tuženi mediji ne uživaju zaštitu vladaoca. Dragan Šolak će pokrenuti tužbe i protiv ostalih medija koji su u međuvremenu iznosili različite neistine o njemu i dovodili javnost u zabludu obmanjujući gradjane Srbije potpunim izmišljotinama.

U okviru United Grupe posluje i TV N1.

POVEZANE VESTI

Komentari (106)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

DARKO KG

najlepsa vest od kako je Vucic na Vlasti,plus istinta!!!bravo!!!

Zorran

Nažalost tabloidi ne plaćaju kaznu. Plaćamo svi kroz poreze. Šef će štetu da im nadoknadi.

Ivo

Bravo za sud! Gazdina Produžena Ruka Vučićević, tabloidni bos, mislio je da je nedodirljiv i da može da piše šta hoće i blati svakog koga poželi. Ali nije, prevario se.

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

U Pragu preminula novinarka Danka Nikolić 00:07 h

00:07 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Tiodorović: Mladi najviše obolevaju, a slomiće se na starima 20.10.2020.

20.10.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

"Nišvil" predlaže da i deo trotoara na mostu kod Tvrđave bude od stakla 20.10.2020.

20.10.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Brnabić: Epidemiološka situacija se pogoršava, više od 400 novozaraženih 20.10.2020.

20.10.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Bačena bomba na policijsku stanicu u Srbobranu, uhapšen napadač 20.10.2020.

20.10.2020.  |  Vesti

Izbori 2020

Izbori 2020

Brnabić: Ako SNS ne izgura dobro 2021, neko drugi imaće priliku da dođe na vlast 20.10.2020.

20.10.2020.  |  Izbori 2020

Vesti

Vesti

Tribina: Ekstremno desničarske grupe su prirodni saveznici režima 20.10.2020.

20.10.2020.  |  Vesti

Vesti

Vesti

Popović: Vučić poništio izvršnu vlast, imamo sreske pisare koji sprovode odluke 20.10.2020.

20.10.2020.  |  Vesti

loader