Podaci pokazuju da je Ministarstvo kulture izdvajalo novac za Kurir

Podaci pokazuju da je Ministarstvo kulture izdvajalo novac za Kurir

Podaci pokazuju da je Ministarstvo kulture izdvajalo novac za Kurir Izvor: N1

Podaci izneti u prilogu N1 o sufinansiranju medija, koji je emitovan u jučerašnjem dnevniku, su javni podaci objavljeni, između ostalog, i u bazi podataka Udruženja novinara Srbije. Ključni problem projektnog sufinansiranja medija je što se novac iz republičkog i lokalnog budžeta dodeljuje medijima koji tradicionalno krše Kodeks novinara.

Ministarstvo kulture i informisanja je ranije danas saopštilo da su netačne informacije da je to ministarstvo podržalo projekte medijskih kuća koje su prekršile Kodeks novinara Srbije.

Reagujući na prilog TV N1 koji je objavljen i na našem portalu, Ministarstvo kulture i informisanja je saopštilo da su informacije o sufinansiranju medijskih projekata dostupne na njihovom sajtu.

"Sve komisije Ministarstva kulture i informisanja su se vodile isključivo kriterijumima definisanim Zakonom o javnom informisanju i medijima i Pravilnikom o sufinansiranju projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja koji primenjuju propise kada su u pitanju etički standardi i poštovanje Kodeksa novinara Srbije", navodi se u saopštenju.

A upravo iz budžeta Ministarstva kulture i informisanja, kako pokazuju podaci, je u periodu od 2015. do 2018. godine, kompaniji Adria media group, koja je izdavač tabloida Kurir dodeljeno 9.102.770 dinara za osam projekata.

Prema monitoringu Regulatornog tela Saveta za štampu, Kurir je samo u drugoj polovini 2019. godine 1.106 puta prekršio Kodeks novinara.

adria media, novac Izvor: N1
adria media, novac Izvor: N1

Tabloidi koje je Savet za štampu označio kao najveće prekršioce Kodeksa novinara su pored Kurira i Alo, Informer i Srpski telegraf.

U drugoj polovini 2019. godine Alo je prekršio Kodeks 1.266, Srpski telegraf 864, a Informer 667 puta.

U periodu 2016 - 2019 iz budžeta lokalnih samouprava za medijske projekte izdvojeno je za Informer 36.600.000, Srpski telegraf 22.203.802 i ALO 26.600.000 dinara.

Izvor: N1

 Sve konkurse i imena onih kojima su dodeljena sredstva pogledajte u navedenim dokumentima:

POVEZANE VESTI

Komentari (37)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Neverica

E ovo su vesti. Tacno, precizno sa potkrepljujucim dokazima. Sad mogu da spinuju iz ministarstva nekulture koliko hoce, mada mene interesuje, ako je moguce, ko ce da odgovara za ovo? Verovatno niko kao sto ni za Krusik niko nije odgovarao. Samo brze, jace i bolje za njihovu decu.

Milan

nažalost Niko, kao i u xxy slučaja

Željko

Ponor dna !!!

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

U Šumadijskom okrugu 44 novozaražena koronom, najviše u Kragujevcu - 35 njih 17:47 h

17:47 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Na jugu Srbije i dalje nema većih skokova u broju hospitalizovanih zbog korone 17:42 h

17:42 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Skup desničara u parku kod Ekonomskog, kordon i kontra-akcija "čaj solidarnosti" 17:02 h

17:02 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Na Kosovu 186 novozaraženih, dve osobe preminule od koronavirusa 16:21 h

16:21 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

SSP o novoj vladi: Opasno da takvi ljudi upravljaju Srbijom 15:58 h

15:58 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

COVID-19 u Srbiji: Interaktivni prikaz broja testiranih, obolelih i preminulih 15:20 h

15:20 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Zvanično 614 novozaraženih koronavirusom, tri osobe preminule 15:19 h

15:19 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

U domovima za stare koronavirusom zaraženo 55 korisnika i 31 zaposleni 15:07 h

15:07 h  |  Vesti

loader