UNS: Savet REM-a odlučio da ne kazni Pink zbog ozoniranja

UNS: Savet REM-a odlučio da ne kazni Pink zbog ozoniranja

UNS: Savet REM-a odlučio da ne kazni Pink zbog ozoniranja Izvor: N1

Udruženje novinara Srbije (UNS) je prenelo da je Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) većinom glasova odlučio da Televizija Pink ne bude kažnjena zbog zalaganja njenog vlasnika Željka Mitrovića za "ozonsku terapiju KOVIDA-19".

UNS je prenelo da je član Saveta REM-a Slobodan Cvejić potvrdio da je na današnjoj sednici odbijena njegova zajednička inicijativa sa Juditom Popović da se "izrekne mera" Televiziji Pink.

UNS je naveo da je sednica Saveta REM-a, kojoj je prisustvovao i Mitrović, "bila burna" i da je vlasnik Pinka doveo lekara koji je trebalo da potvrdi efikasnost "ozonske terapije".

"Pošto je Cvejić zapretio da će napustiti sednicu, lekar je izašao iz sale", piše u saopštenju.

Cvejić je za UNS izjavio da ostaje pri mišljenju da je Mitrović time što je na svojoj televiziji prikazivao kako na sebi primenjuje "terapiju ozonom", "iskoristio lakovernost gledalaca koji mogu da poveruju da odluku o svojoj terapiji, u slučaju infekcije koronavirusom, mogu da donesu sami i da tu terapiju sami primenjuju na sebi".

"Verujem da vlasnik privatnog medija ne bi smeo da koristi javni medijski prostor koji je zajedničko dobro svih gradjana Srbije, da u njemu na sebi primenjuje 'terapiju' koja nigde u Srbiji nije zavedena kao zvanična", dodao je Cvejić.

On je kazao da nije prihvatljiva argumentacija da je time što je doktor Srđa Janković gostujući u emisiji "neodređeno govorio o terapiji ozonom", kao i što je doktor Predrag Kon rekao da to "nije njegova oblast", postignuto objektivno izveštavanje o "terapiji ozonom" koju je Mitrović navodno primenjivao na sebi.

U saopštenju se navodi da članica Saveta REM-a Višnja Aranđelović kazala da Mitrović nije prekršio zakon na šta su se u odvojenim inicijativama pozvali Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i članovi Saveta REM-a Slobodan Cvejić i Judita Popović, odnosno da u emisijama televizije Pink nije bilo nadrilekarstva, dovođenja gledalaca u zabludu i neobjektivnog informisanja.

"Ne možemo govoriti o dovođenju gledalaca u zabludu, jer je zabluda pogrešna predstava o nekoj činjenici, niti o neobjektivnom informisanju, zato što su u emisijama na Pinku bili lekari Kon i Janković, koji su bili sumnjičavi prema terapiji ozonom. Terapija ozonom nije protokolarna u našem lečenju, ali nije zabranjena", kazala je Arandjelović za UNS.

POVEZANE VESTI

Komentari (32)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Alek

Da li je bilo sumnje da će se desiti ništa?

Realista

REM=PINK=SNS

hrvoje

E sad Cvejicu dajte ostavku jer je ovo najvazniji ispit koji nije polozen

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

BLOG UŽIVO: Broj novoobolelih u padu, Crna Gora razmišlja o odjavi epidemije 12:17 h

12:17 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Ambasador Italije: Hvala Srbiji na velikodušnoj donaciji, ostaće zabeleženo 12:09 h

12:09 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Nova.rs: Najplaćeniji političari u Srbiji mesečno primaju i po 20.000 evra 11:45 h

11:45 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Jovanović: Da je Vučić reagovao kao premijer, kuća mi ne bi ni bila zapaljena 11:12 h

11:12 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Đukić Dejanović: Izmene zakona o podršci porodici čim se sazove novi parlament 10:51 h

10:51 h  |  Vesti

loader