Advokat: Netačna informacija da je na ročištu rečeno da TV N1 nije medij

Advokat: Netačna informacija da je na ročištu rečeno da TV N1 nije medij

Izvor: N1

Slobodna televizija, iza koje stoji Udruženje Dosta je Bilo - RESTART, a čiji je zakonski zastupnik Saša Radulović, predsednik pokreta Dosta je bilo, zajedno sa dnevnim listom Kurir, optužila je pravni tim SBB da su na sudu izjavili da TV N1 nije medij. Oni su preneli da se to dogodilo na pripremnom ročištu po tužbi Slobodne televizije protiv SBB, te da su advokati rekli da N1 "nije pružalac medijske usluge". Povodom ove tvrdnje advokati kažu da na pomenutom ročištu, što može i da se vidi u zapisniku, takva tvrdnja nije izrečena.

"Ta informacija je u potpunosti netačna, ne odgovara činjenicama ni u zapisnicima ni u spisima predmeta na ročištu na koje se advokat poziva. Naime, Slobodna TV je tužila pravno lice koje nije vlasnik N1 niti je u pitanju emiter, drugim rečima N1 u ovom postupku ni na koji način ne učestvuje. Ono što mogu da pretpostavim je da je tužilac zapravo pomešao koga želi da tuži", rekao je advokat Miloš Stojković koji zastupa N1.

On dodaje da odgovorno tvrdi da nijedan od avokata koji je bio na ročištu nije ni jednom svojom rečenicom izjavio da N1 nije mediji.

"Ponavljam, N1 nije ni učesnik u konkretnom postupku oko koga se cela ova priča pokrenula. N1 ima dozvolu Luksemburškog regulatornog tela da u Srbiji posluje potpuno u skladu sa propisima koji se odnose na pružanje usluge prekogranične TV, što je sve u skladu sa Zakonom o elektronskim medijima, kao i međunarodnim konvencijama koje je Srbija potpisala i ratfikovala", napominje Stojković.

Ovaj slučaj i potpuno netačnu interpretaciju sa ročišta iskoristili su tabloidi, a posebno Kurir koji već duže vreme vodi konstantnu kampanju protiv N1. Između ostalog Kurir je naveo da direktor Jugoslav Ćosić nije želeo da odgovori na pitanje Kurira u vezi sa ovom temom. Istina je da je Ćosić obavestio Kurir da će odgovoriti na ovo pitanje kada vlasnik Kurira Igor Žeželj bude odgovorio na pitanje N1 ko je uplatio njegovoj kompaniji Mondo Inc. deset miliona evra za kupovinu Kurira.

SBB je deo United Grupe u okviru koje posluje i TV N1.

POVEZANE VESTI

Komentari (0)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

* Sva polja su obavezna

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

Poverenik: Dolazak Gugl advokata u Srbiju važan za građane 11:20 h

11:20 h  |  Vesti

Izbori 2020

Izbori 2020

Za kraljevinu Srbiju: Otvorićemo za građane dosijee službi državne bezbednosti 11:07 h

11:07 h  |  Izbori 2020

Vesti

Vesti

BLOG UŽIVO: Više od 11.200 zaraženih u Srbiji, u svetu umrlo oko 352.000 ljudi 11:05 h

11:05 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Vojvođanski front: Nacionalni savet Slovaka i vlast da ne nameću direktorku 10:57 h

10:57 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Uhapšena bivša radnica Doma zdravlja, sumnja se da je uzela tri miliona dinara 10:42 h

10:42 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Gavrilović iz BIRODI-ja demantuje navode Vladimira Orlića 10:29 h

10:29 h  |  Vesti

loader