Tadić: Sprovodi se najbrutalnija funkcionerska kampanja u novijoj istoriji

Vesti

Tadić: Sprovodi se najbrutalnija funkcionerska kampanja u novijoj istoriji

Predsednik Socijaldemokratske stranke Boris Tadić izjavio je da se uporedo sa borbom protiv koronavirusa i "pod plaštom" te borbe, "sprovodi najbrutalnija funkcionerska kampanja u novijoj istoriji Srbije".

Komentari (67)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Gaga

Ako se opoziciji nedopadaju postupci vlasti, zasto nepredlozi nesto " pametno"? Mozda se nekom dopadne pa se eventualno odluci... A ja licno mislim da ste jaaaako dugo bili na vlasti, a niste postigli ni delic onog sto je sadasnja postigla. Asocijacija na B.Tadica je "izvinjavamo se mnogo se izvinjavamo", i nista vise, nazalost a ocekivanja su ila veca. A alavost tadasnje vlasti je nemerljiva, i dan danas toliko jaka, da niste u stanju da se reorganizujete i predlozite ista ako imate pametno. ... .. Mislim da je bolje da uzivate u licnim blagodetima koje ste obezbedili u to vremevreme.... I da vas nema..

Zamolicu-objaviti

@Gaga Zato sto GODINAMA nema pravo da narod cuje njihov glas. Zato sto malaaa manjina ima pojma o cemu se ovde radi. Zato sto vas je Vucic hipnotisao, a vise od 100 evra Vam I ne treba. Kako ovaj narod nije sramota??

Marko

Boris Tadić je veliki čovek u svakom trenutku imali smo predsednika za ponos...posten,pametan,obrazovan i kulturan..!

Ivana

Tadicu,nisi ostao omiljen nakon tvog mandata, bolje ti je cuti

Kolja

ne valja nam generalno opozicija pogotovo oni akteri koji su već bili na vlasti ALI to ne treba da je razlog da na bilo koji način umanjujemo kritike postojeće vlasti koja je NAJGORA i NAJOPASNIJA IKADA za ovu nasu društvenu zajednicu zato bih zamolio sadašnje predstavnike i vođe opozicije koji su bili na vlasti da više pomažu i puste u prve redove neke nove snage

vuk

Tadiću, ajmo penzija.

Ne

Borise, nikada ti necemo oprostiti proslost dok si bio predsednik Srbije...

Javeca

Cestitam Vam na istorijskom pomirenju i na savetnicima.

Nikola

Kad je neki državni funkcioner odgovarao u poslednjih 20 godina. da nije onog Haga ni jedan ne bi video robiju.

XADV

Borise, dali smo ti priliku da nas vodiš, vidimo u kom pravcu si nas odveo.... Srbija je spremna za 3.opciju.

Objektivno

Sve sto je rekao je u pravu. To ne moze da umanji ni njegova "slavna proslost".

Modesty Blaise

A da se prijavi Agenciji za borbu protiv korupcije? Čisto retoričko pitanje.

S70

Ostavite se više te priče o Tadiću i njegovoj "krivici". Bolje pogledajte malo dublje, shvatićete neke stvari. Tako vam je i Đinđić bio kriv za sve i nije valjao, a sada bi ga pravili od blata. Kako god, Tadić je bio i ostao gospodin za ove ... koji su nas zadesili od 2012 pa na ovamo.

Suzana

Istina je, Tadiću, sve što si rekao. Međutim, zapitaš li se kako su oni došli na vlast? Ljudi su glasali protiv tebe i tvoje svite, ne za njih. Kaješ li se?

Arčibald Rajs

Svim ovim komentatorima koji pljuju po gospodinu Tadiću. Ne sporim njegovu odgovornost za ovo teško zlo koje je okupiralo Srbiju , ali postavljam svima pitanje : koliku odgovornost nosi svako od nas pa na izborima 2012 nije glas dao nekoj trećoj opciji nego je svojim postupkom direktno pomogao dolasku ponavljam teškog zla za srbiju ? Koliko smo politički nepismen i nezreo narod da nam je u glavi samo floskula kako Tadiću "da poturimo" nogu , a da ne mislimo kako će se kola slomiti na srpskom društvu ? Da u tom trenutku mislimo da će nam napredak i boljitak doneti radikali koji su nas gurnuli u katastrofu samo deceniju ranije ? Za vreme naših života ! Tragična bliska istorija, zar ne? Imate vremena dok traje ova epidemija da razmislite koliko ste spremni svojim inatom da idete u sopstvenu propast . A posle toga , pamet u glavu, ili "zauvek ćuti" .

Lila

Živeo Vučić! Svi oni koji govore drugačije,ustvari su nezadovoljni sami sobom. Naravno,moraju okriviti nekog, za svoje nezadovoljstvo. Bolje bi bilo, da se preispitate malo gde grešite?Šta je uzrok vaše depresije? Vučić je najbolji predsednik i Vi to znate.

pukovnik

Tadić je osam godina bio sve i svja i u DS-u i u državi. Ali je svojom nesposobnoscu uspeo da rasturi i unisti i DS, i drzavu dovede do prosjackog stapa. I ko sada da mu veruje, pogotovu sto koristi ovu tesku situaciju za licnu politicku promociju. A ja mu nikada necu zaboraviti ni izvinjenje zagrebackom novinaru Stankovicu, kome je ponizno rekao da su Srbi krivi za sve sto se desavalo devedesetih. Mislim da je zbilja zasluzio politicku istoriju.

Jovan

Svaka cast.Sve je bas tako.Tadic jeste odgovoran,mozda nije prepoznao opasnost i zlo,ali jeste mu pomogao.Verovatno pod pritiskom onih ,ciji je to projekat.Ali naravno da su gradjani odgovorni,voleo bi da znam sta su ti ljudi uradili na tim izborima.Ja koliko god sam bio razocaran,morao sam da glasan za demokrate,jer znao sam koja je alternativa i da opet ulazimo u vreme kada se na izborima nista ne odlucuje.

Mukmir

nisi ti pukovnik..,objasni konkretno kolika je bila zaduzenost zemlje za vreme Tadica a kolika je sada??koje su se kradje desile za vreme Tadica??....nema...za vreme vucica?...Krusik,Jovanjica,kradja diploma,rvsenje savamale,Kopaonik,rampa kod Doljevca,jutka,simonovic,tata branko,dr.stefanovic,dr mali itd,itd, i dalje vucic hvali sebe kako nije lopov,nista nismo zaboravili,samo dok se ovo zavrsi..,

E, Pa

Koliko glup trebaš biti pa napisati ordinarnu laž, Tadić se izvinjavao za zločin koji je neko napravio u ime srpskog naroda, a zločina je bilo, nikad nije rekao da su samo Srbi činili zločine I zaista ne mogu da verujem da sa takve budalaštine objavljuju,

moje ime

Ne pisite neistine pukovnice. Nije se on mesao da Agencija istrazuje Sutanovca, Djelica i druge. Nije napadao Sabica i Sasu Jankovica. Vec su radili svoj posao.Dolovac je se oglasavala, Ustavni sud. Mediji nisu bili ovakvi, izbori nisu bili ovakvi. Struka je se cula. Cvetkovic je sve mere u vreme SEK-e kreirao sam uz pomoc strucnjaka. I sam je bio strucan, a Tadic se nije pravio sveznalicom kao ovaj. I u samom DS je se odlucivalo glasanjem, a ne dekretom vodje. Cemu te neistine?

Батаниџа

Од када је расписао изборе, не престаје са кампањом, па је тако увукао многе грађане у редове за сакупљање потписа, а кампања вируса је већ раније почела. Па отуда и сличност тих кампања, само док вирус напредује и не бира, Вучић дотле лута у својој кампањи, јер час омаловажава кампању вируса, час диже толику панику да не зна шта ради. Грађани ће изаћи као победници над кампањи вируса, а надам се да ће однети победу и над овом другом кампањом, тако да ускоро неће бити ни једне ни друге, које су опасне по све грађане.

Dejan

Zbog Vas ovaj čudak i vlada ovako kako vlada. A mi kao narod ne znamo kako da ih se rešimo.. Došli su na vlast ne što smo ih želeli, nego da bi se vas otarasili zbog vaše pogrešne politike i samovolje. Dobili smo... to što smo dobili nažalost. Ako već tvrdiš da ti je stalo do naroda i Srbije, daj način i ideju da se oslobodimo ove diktature. Bojkot izbora nije rešenje. Bilo kakav sukob medju gradjanima ni slučajno ne dolazi u obzir. Dogovorite se, ujedinite se, pa da trenutno od dva zla biramo manje zlo, odnosno ponovo vas

istina

Nije kriv Tadic vec gradjani koji su podrzavali i tada ove presvucene.nije on imao drugog izbora.

Pera

U to sto radi da ne ulazim, ko je iole pametan shvatice i sam, ali Tadica i njegove pajtase direktno smatram odgovornim za sve ovo oko SNSa. Godinama su lagali i kad su pali s vlasti svi se lepo ususkali i sad ne znamo ni gde je ko od njih. Kad se samo setim Boze derikoze i njegovih obecanja o EU, svake godine pomerao ulazak u EU za dve godine. Te smo potpisali ovo, te ono, te istorijski trenuci za Srbe.. Umesto da se pokrije i ne izlazi u javnost, on jos soli pamet. Tvoj voz je prosao prijatelju, vise nikad neces dobiti izbore. Od kako je SNS pobedio vise ne izlazim na izbore, jer pre necu izaci nego opet davati glas tebi i tvojim pajtasima. Na zalost to odgovara ovim "strucnjacima', ali i vi koji ste svi vajno bili neki strucnjaci ste nas samo unistili. Prodali ste sve sto ste mogli, sad ce jos ovo malo Vucic i to je to. Vama ustvari ni narod ne treba, sad dovlacite ove migrante, uvek ce imati ko da glasa, a mi svi mozemo da se pakujemo i van, to vas ni najmanje nije briga.

Vagar

Svi koji kritkuju Tadića zaboravili su da je izbore 2012 izgubio posle velike ekonomske krize i recesije koja je pogodila sve ekonomije sveta.Vladu je 2008 godine morao da formira da Dačićem koji ga je sve godine zajedničke vlasti potkopavao.S obzirom na situacoju Tadić nije bio tako loš vladar.Ovaj drugi je imao sreće da je došao na vlast kada je svetska ekonomija počela oporavak od koje je i on imao benefite,ali je sve to pripisao sebi.Videćemo šta će govoriti kada sve ovo prođe i kada ekonomija potone u još veću bedu.

Pera Mitić

"Svi koji kritkuju Tadića zaboravili su da je izbore 2012 izgubio posle velike ekonomske krize i recesije koja je pogodila sve ekonomije sveta." Trebalo bi se podsetiti da je dotični g.din Tadić izjavio da je ta kriza iz 2008 godine šansa za Srbiju da napravi veliki razvojni skok i da nam ta kriza ne može ništa..... Zar ne, da li se dobro sećam? Postoje i Srbi čije pamćenje traje duže od 3 minuta. Na smetlište istorije sa Tadićem i svim političarima iz 90-tih godina.

E, Pa

Ma sjajno ti je pamćenje, jedino što to Tadić nikad nije izjavio, to je izjavio Dinkić.

Deki

Ne mogu da shvatim optužbe da je Tadić kriv što je nastao SNS i što je narod počeo da glasa za one koji su nas zakopali 90-ih. Osim ako niste sendvičari. Poenta je da li političar kaže istinu ili ne. Šta ovde nije istina? A rečnik ima izmišljen za AV. Da nije ušao 2008. sa SPS, radikali i SPS bi formirali vlast pa bi ih imali još od tada.

Nn

Bravo za ove reci.Sve je tacno.Kampanja je uveliko pocela mada se nije ni prekidala .Upravljaju nasim zivotima,yce nas da peremo ruke,da bydemo cisti.Sramno je sto nas truju lazima.Neka ih,neka vladaju,kada im to dozivoljavamo.Zasto to trpimo,zasto se ponizavamo,zasto unistavamo sami sebi zivote.?Opametimo se.Umemo sami da se cuvamo.Ako ovako nastave da nas truju niko i nista nam nece pomoci.

Vlada

U pravu si Tadiću. Ipak, ne zaboravljamo da si ti jedan od najvećih krivaca za ovo zlo koje nas je snašlo od 2012. godine. Molim te nemoj više da se pojavljuješ.

Salve i Pavle

Svako ima pravo da se pokaje i promeni i od grešnog Salva postane sveti Pavle ! Da bi bivši Predsednik Tadić dobio veće poverenje građana Srbije, on mora mnogo više da kritikuje SNS, SPS i sve devijacije koje su oni uneli u politički i društvni život Srbije !

Sima

Ako je Tadić bio 2012.g kriv za Vučića, ko je onda kriv na prošlim izborima? Ne gubite iz vida da Vučić nažalost ima podršku, koja u poslednje vreme drastično opada, ali ipak postoji

Ike

Tebi treba da se zahvalimo za ovo...!

Nikola

Nisi ni ti bio bolji, zato imamo ovakvu vast. Da ste bili časni i posteni i radili u interesu gradjana, ne bi se dogodio Vučić.

Gospodin Popara

Za vladu SNS i SPS krivim isključivo tebe, bivši predsedniče. Da si se malo više bavio državom a malo manje sobom, ovi ne bi ni vladali. Nije narod glasao za Nikolića, glasao je protiv tebe

Mukmir

a kako se to Tadic bavio sobom?vidim razumes se u politiku?

MINA-BIBI

Bahato ponasanje odgovornih prema ljudima😡

Ich liebe mich

Jutros mi zvoni neko na vrata. Momak sa paketom i kaže Hvala što podržavate ptedsednika. A ja onako ceo repertoar o predsedniku. Izadjoše stanari da vide šta se dešava. Većina mi se priključila. Kao jedan veliki hor

San

Jeste,i kad si se probudio?

Tugomir

Može da sprovodi kampanju kakvu hoće, svi ga znaju kao zlu paru, a mislim da je ova situacija izmenila i mišljenja mnogih koji su ga podržavali. Opozicija ga možda neće srušiti, ali mere i akcije preduzete u vreme korone, sigurno hoće....i ne zato što su te aktivnosti bile toliko loše nego zato što obiluju bahatošnju predsednika i njegove svite.

gde se gasi ovaj čovek!?

Da mu nije bi draži Ivica od Koštunjavog i da nije zbog vraćanja SPSa, u punom sjaju, na vlast raskinuta koalicija sa DSSom možda sada ne bi smo imali Vulina i Vučića ponovo na vlasti. Da se potrudio da izabere sposobne ljude na lokalu, umesto što je menjao zakon o direktnom izboru gradonačelnika i predsednika opština, sada ne bi smo imali ovaj horor. Koliko god mi ovi bili mrski, ne mogu da oprostim onome kome sam dala svoje poverenje, a on se lepo poigrao njime. Mogu novinari da nam ga poturaju, ali svaki pokušaj njegovog oživljavanja, kao i Jeremićevog, Stefanovićevog, ostaviće brojne bivše sigurne glasače DSa kod kuće i na dalje.

Cokili

Ne znam o cemu Tadic govori,ovde se radi o borbi protiv Korona virusa.

Dr Yes

Najjači mi je spot u kome se Srbija bori protiv virusa i kako ćemo pobediti, a u kome glavnu ulogu ima, pogodite ko - AV. Drugim rečima, "ja sam Srbija, ja ću pobediti, ne zaboravite to - Vučić".

Robot

Zato što si ti godinama glumio predsednika i time im omogućio da prežive, oporave se, i konačno se i vrate na vlast.

napreDno

Ko da prezivi? Ova ekipa dobija sve izbore nekon ubistva Djindjica. Sto niste izasli 2012 pa glasali da ne dodje ova ekipa? Ja sam glasao da ne dodju. A vama je sada Tadic kriv? Niste imali pojma kakvi su?

miki

Tadicu ti si proslost!!!

Sta radite bre ?

Vreme je da se ujedini opozicija.Nema cekanja.Na izbore da se ovo zlo otera.Ko god bude nov na vlasti bice manje zlo od ovog.

Milanche

Svaka na mestu!

bzvz

Borise, u pravu si sto posto, ali kasnis sa sazrevanjem desetak godina. Kad si imao priliku, bio si slican ovima, cak su od tebe i ucili zanat. Sorry, ali ovo je istina sa kojom se mnogi slazu, da ne kazem skoro svi, nekadasnje pristalice DS-a.

Tikomir Špic

Ovaj čovek je kohabitovao sa koštunicom, koji je spasio udbu 2000-te, a posle toga dozvolio povratak SPS-a, poklonio NIS rusima, omogućio povampirenje SPS-a, radikala, i mutiranih radikala - omogućio povratak devedesetih, stvorio ljude kao nebojša krstić i slične (namerno ne koristim veliko slovo), izazvao bele listiće, neznam da li je veća njegova zasluga za ovo danas ili ovih našminkanih radikala, jer od njih i nije drugo za očekivati...

istinoljub

On je dosao na mesto predsednika tek 2004. Udbu je trebalo rasturiti odmah posle promena. Naravno da predsednik mora saradjivati sa premijerom-Kostunicom- pri donosenju nekih resenja. To se zove kohabitacija i to je iobicajena praksa i u drugim demokratskim drzavama. U svemu se slagali nisu- saradnja sa Hagom, pristupanje EU, miting za patike na.pr.SPS manjinski podrzava jos Kostunicinu vladu. Odluku o prodaji NIS-a je donela Kostunicina vlada. DS jeste podrzao tu odluku. Da je on "izazvao" bele listice je potpuno nelogicno. Taj pokret je obmanuo javnost, a njegov osnovni cilj je da dodje Vucic i zavrsi sa severom Kosova. Nakon sto je Tadic odbio.Krstic je bio drugaciji, a danas je pokazao pravo lice. Tadic mu nije tata, a nije ni vidovit. Da ga "stvori". Koga je sve doveo Vucic? I sve je dzabe sve ovo pisati. Kada nemate valjanih argumenata sluzite se neistinama, poluistinama, konstrukcijama. Neki jednostavno botuju, a drugi bi da sopstveni odgovornost za izbor Vucica prebace na Tadica. Nikada nisam bio za Kostunicu, ali sam ga glasao na predsednicim izborima da ode Milosevic. Dok je nama moralista, probiraca, osetljivih, gadljivih i bice nam ovako.

Toni m

Moras preuzeti odgovornost I jednom iskreno stati na celo kolone protiv ove vlasti...to je jedino sto si duzan nakon sramne epizode iz 2012

Zivko

Postovana gospodo, mozete li da vratite Film o Srbiji 2012 godine? Ja sam odrastao u Nemackoj, dolazio sam 4-5 puta poslovno u Srbiju, Bilo je to jadno,i od promene vlasti je islo mic po mic napred ( ekonomija, zdravstvo, Infrastruktura, plate,bankarstvo, ugled u Svetu,) e gospodo!jel znate kada cete doci na blast?na svetog Zivka!narod a ne nekolicina takozvane elite odlucije Hvala bogu! Izvinjavam se za moj pravoslavne!

Arigo

Sve je tacno! Pre bih tebe gledao Tadicu opet, nego ove sarlatane...

Rob Lowe

Da li se kaješ?

Marko

Budimo realni i ti si kriv za ovo, kao i ostatak opozicije. Ne mozete da se dogovorite, gledali ste samo sopstvene interese i evo nam Srbije danas kao posledica

Josarian

Dokle god je “jagnje” Nestorović i dalje član tima, taj tim nema kredibilitet. To ne znači da treba bojkotovati mere. To znači upravo da tim koji ima nerešeni rezultat i čiji igrač skrivi penal pet minuta pre kraja tako što uhvati loptu sa obe ruke i tome se smeje, nije tim koji može da pobedi u odlučujućoj utakmici!

DJ

Iako mu nikada neću zaboraviti šurovanje sa SPS-om, sve što je Tadić rekao je apsolutna istina.

Bojan

Zaboravljas ili ne znas pricu oko tog šurovanja. DS nije mogao sam da se izbori za vlast, trebala im je koalicija. Dakle, postojale su opcije 1. Nema koalicije, vlast preuzimaju radikali i SPS naravno i eto nama ponovo 90ih, baš kao i sada 2. Ima koalicije, vlast je DS i SPS a Srbija može još koju godinu da diše Vrlo je jednostavno a koju bi ti opciju izabrao, ovu pod 1?

kolporter

Bojane postojala je i treca opcija a to je MANJINSKA VLADA... koja je mogla i morala da bi pridobila jos vecu podrsku da se jos vise angazuje na socijalnim i ekonomskim pitanjima... neuspeh u tome naterali bi ih na nove izbore pa kom obojci kom opanci... a ne da pravi neku novu stranku, da stvara savez sa strankom zbog kojeg je narod izasao na ulice i da njima prepusti veliki medijski prostor i tako im sirom otvori vrata da vladaju ovako kako sada vladaju nastavljajuci samo jos zesce politiku demokrata uz pomoc preletaca bas iz demokratske stranke koja je postala rasadnik preletaca.

Ljix

Morao je tada,jer bi dosli radikali,Jos vece zlo od ove bande.

Glavni inženjer pripreme

To sve jeste tačno ali ti nemaš prava da govoriš. Ti si oživeo crveno-crnu koaliciju i kumovao njihovom ustoličenju. Ti si jedan od onih, koji su prodali nasu buducnost. Nadam se da se kajes barem kada se pogledas u ogledalo.

Marko

Ma nemojte? A ko to ima prava da iznese kritiku? Boris Tadić ti je druže kupio 4 godine normalnog života i odložio da ono što je počelo 2012. ne počne još 2008, njegova koalicija sa Dačićem, Palmom i Krkobabićem deluje kao mala beba u odnosu na ono što je usledilo posle 2012. Ako neko nema prava da govori to su onda ti koji su uoči izbora 2012.zlonamerno agitovali protiv Tadića, tzv.beli listići itd.

Predrag P.

Slažem se i sa analizom stanja i preporukama. Srećom nije više predsednik pa nema savetnike.

D.

A kako bi Vi gospodine Tadicu organizovali borbu protiv pandemije? To nisam procitala do sada. Samo kritikujete pa se stice utisak da se ne razlikujete od vlasti.

True Fan

Tako je! Uzgred, hvala Tadicu sto danas imamo ovakvu situaciju! Ipak je on jedan od najzasluznijih za to! To necemo nikada zaboraviti!

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

BLOG UŽIVO: Ministar upozorava da brojevi ne ohrabruju, još dvoje umrlo u Pazaru 09:55 h

09:55 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Đerlek: Nešto bolja situacija u Novom Pazaru, preminule još dve osobe 09:37 h

09:37 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Lončar: Brojevi ne ohrabruju, samo u Beogradu za dan pregledano 3.000 ljudi 09:30 h

09:30 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Zbog nereda na protestima uhapšeno više od 70 ljudi, povređeno 19 osoba 09:20 h

09:20 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Inicijativa mladih, NDNV i ZFD: Nikome se ne ponovila Srebrenica 09:03 h

09:03 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Gojković o protestima: Najgnusnije nasilje kao poslednji izlaz 08:55 h

08:55 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Dačić: Vladimir Škundrić nema veze sa SPS-om 08:45 h

08:45 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Sunčano i toplo vreme, temperatura do 34 stepena 08:02 h

08:02 h  |  Vesti

loader