Koronavirus u Srbiji: Interaktivni prikaz broja zaraženih po gradovima

Vesti

Koronavirus u Srbiji: Interaktivni prikaz broja zaraženih po gradovima

U poslednja 24 sata u Srbiji potvrđeno je još 18 slučajeva koronavirusa, 13 manje nego prethodnog dana. Prema podacima od 31. maja, najveći broj novozaraženih već šesti dan zaredom registrovan je u Beogradu, a novi slučajevi potvrđeni su u pet beogradskih opština.

Komentari (500)

Ostavi komentar

* Sva polja su obavezna

Nevalidna CAPTCHA

Lud narod!

Zbog čega se nikad ne prikazuje koliko još ima bolesnih, kad odbijemo izlečene, umrle i one u bolnicama? Taj broj je stalno oko 4,000, što je mnogo, a zato nam ne daju ulaz u većini Evrope! Gde su ti ljudi, da li ih neko kontroliše i testira? Kako to da taj broj nikako da padne?

Tika taka

Mnogo stvari tu nije logično. Pre mesec i po dana smo imali period sa svakodnevnim brojem novozaraženih oko 400. Bilo bi samim tim realno i da smo pre par nedelja imali period kad je bilo oko 400 dnevno izlečenih, ali to se nije desilo. Kao da nadležni kriju broj izlečenih (ili nedajbože broj umrlih). Mnogo je nelogičnosti, a premalo informacija, što otvara prostor za razne sumnje.

Sanja

Obo pitanje je postavljeno kriznom štabu, a zvaničan odgovor je bio da su to oni koji su pušteni kući nakon jednog negativnog testa. Ne mogu se voditi kao izlečeni dok im se, nakon dve nedelje ne uradi još jedan test.

Zoran

Ovaj interaktivni prikaz je odlican samo sto podatke za Beograd dajete sa zakasnjenjem od 24 sata...

Vladimir

Nije to do N1, jer zvanični podaci kasne i po više od 24 sata... A podatke o Bgd opštinama nisu objavili već dva dana...

Bozidar

Kada će biti uneseni podaci o opštinama za 28.05.?

Branko

Od 12000 zarazenoh, 6200 je izlecenih, 240 umrlih i 600 hospitolizovanih, jel zna neko gde su jos oko 5000 zarazenih, jer zabranjeno je lecenje kod kuce od kako su proradile privremene 'bolnice'?

Mira

To su oni što čekaju kod kuće drugi negativan nalaz PCR testa....

Tika taka

Bilo je objašnjeno. Oni hospitalizovani koji na jednom testu budu negativni puštaju se kućama u samoizolaciju dok ne stignu rezultati i drugog negativnog testa, kada se i zvanično proglašavaju zdravima. Prema tome, velika većina tih što ne spadaju u zvanično izlečene a nisu ni hospitalizovani zapravo su faktički već zdravi, samo čekaju da im to bude i zvanično potvrđeno.

Tanj

I ja se to stalno pitam

Expert

pitanje na mestu

Bee

Plašim se da, objašnjenje o čekanju rezultata drugog testa, nije realno objašnjenje. Drugi test se najčešće radi do dve nedelje od prvog. Kada se pogleda koliko ljudi je ozdravilo na dnevnom nivou u proteklih mesec dana, a konstantno postoji višak od 4500 do 5000, uz malo računa, ispostavi se da je to nemoguće. Meni se čini da je u ovoj priči za neke bila kućna izolacija a za neke sajmište. Ko je bio u kući, a ko na sajmu, možemo da nagađamo.

Tijana

I ja se isto to pitam svih ovih 2 meseca...nima uvek negde fali 5.000 ljudi!

Stari doktor

Вгukà i sramota, mi svakog dana nove, a Sĺov+Hrv+CG, shto je zajedo kao mi, vec nekoliko ďana ni jednog. Sta to govori? Sa jedne strane losiĵi kvaĺitet drźavnog odgovora na epidemiju, a sa druge losiju zdravstvenu kulturu stanovnistva Srbije

Dejan

Vise od polovine ukupnog broja zarazenih od coronavirus-a je izleceno sa danasnjim danom. STOP COVID-19!

Božidar

A druga polovina, znači, još uvek nije izlečena (a neki od njih, nažalost, neće ni biti).

Miša

Zašto već jednom ne objavite koliko ima zaraženih po gradovima!!!! Čekam to celo popodne!!!

Branko

Te podatke daju tek uvece, kad prodju sve vesti.

Lala

Danima već nema zaraženih u Novom Sadu. Zaslužna je Marija Terezija. Ko zna istoriju, shvatiće. Podigla je kulturni nivo u Vojvodini.

Sremica

Da, da.. naročito su podigli dodjoši Ličani, Bosanci, Crno Gorci... Ajde molim te. Može li bez tog automaškog šovinzma.

Jahvaharlal

Dve nedelje posle uvođenja vanrednog stanja je bilo po 100 novih dnevno kao i sada dve nedelje posle kraja vanrednog stanja. Hajde da sada ima po par novih u celoj državi pa da razumem opuštanje i ukidanje svih mera a i da razumem uvođenje vanrednog stanja i zatvor ali ovo ne razumem nikako niti kome verujem

Dr Radisa

Da se razumes u medicinu bilo bi ti jasno zasto je to tako. Znaci sa merama u vreme vrhunca pandemije i skoro totalne zabrane kretanje si imao tolko zarazenih zahvaljujuci merama inace bih ih imao znatno vise. Sada bez mera imas isto toliko zarazenih ali sa znatno slabijom klinickom slikom. Logicno , zar ne.

Misko

A gde su Priboj i Prijepolje

Teodora

U Mladenovcu juče najviše slučajeva od početka epidemije, nikad nije bilo više od dva-tri...

Expert

Beogradske opštine, 20. maj?

Kole

Nešto ne izbrojah 100 u novoj tabeli po gradovima. Maksimalno 30. Fali 70 ljudi....

Nevena

u tabeli su vam podaci od prethodnog dana Danasnjih 100 bice u sutrasnjoj tabeli

Marijana

Objavljeni su i podaci za 20. maj

marko

Ovo su podaci zakljucno sa 19.05.2020.

Megi

Imate tri strane, samo u Vranju je 39...

Petar Mitić

A što nema Vranja na spisku? Tamo je bilo 34 novih, čini mi se...

Slavica

Kako nema? Vranje je sedmo na prvoj strani, ukupno 209 obolelih. A i na mapi je...

snoopy

Kako smanjiti broj zaraženih? Jednostavno - testiraj 2,5 hiljade ljudi manje i eto odmah povoljnih rezultata! Zar ne vidite šta rade?

DEMOS

Opa, idemo... Opet rastemo

Mirjana

Ja molim redakciju N1 da nam daju podatke, konkretno za Beograd, po opštinama kako gradskih tako prigradskih, broja zaraženih na 24h.

Filip

Mirjana, rezultati za opstine se svuda objavljuju sa jednim danom zakasnjenja. Odnosno, ako danas pogledas statistiku, ona je uskladjena sa statistikom za 18., sto ce se razlikovati od 15h, ali ces vec sutra ujutru moci da vidis uskladjenu statistiku. Svi uzimaju podatke od istog izvora, bas sam pratio i taj sajt odakle se povlaci statistika. Verujem da je samo stvar vremena, dok se popune sve statistike, sve tabele, dok se onda to exportuje kao xml fajl, pa dok se okaci da bude dostupno... Verujem da treba vremena da se uradi ta detaljna kompletna statistika.

Miša

Hvala bogu da ste postali ažurniji. Hvala.

Nenad Kg

Sve vreme su maksimalno ažurni, problem je u državnoj statistici koja nikad ne objavljuje podatke u isto vreme, a pritom su prestali da iznose podatke o polu preminulih, starosnim grupama, njihovoj prosečnoj starosti...

miki

zasto ne evidentirate obolele po opstinama a postoji trenutno stanje obolelih,pa valjda ima i izlecenih,u opstinama samo stoje koliko ima zarazenih od pocetka pandemije a ne trenutno stanje.

Milka

I ja se pitam. Uopšte nisu ažurni ili ih sad baš briga za koronu i obolele. Covid 19 izbaci podatke a oni ih uopšte ne ažuriraruju već stoje podaci od pre dan dva. Ne razumem.

Lidija Stanojević

Niste u pravu, pratim sve statistike i nikad se nije desilo da N1 kasni sa ažuriranjem ni dan, a kamoli dva. Kasni zvanična statistika, naročito kad su pitanju podaci za beogradske opštine

Katarina

Podaci koje pominjete nisu dostupni po gradovima i opštinama, već samo zbirno, za celu Srbiju.

srx

Pitanje za tim koji uredjuje grafike: Zašto se ne prikazuju podaci o broju osoba koje se nalaze u samoizolaciji, njihovoj lokaciji po gradovima / opštinama? Video sam na par portala da takvi podaci postoje i mislim da bi bilo korisno podeliti ih kako bismo imali celovitu sliku situacije... Naravno ako su podaci validni a ne izmišljeni ...

Đorđ V

kao ovi koji se našoj javnosti prikazuju! Kako to da pandemija i Covid 19, slušaju Vučića i njegove ...?! Da li pametniji popušta, ili je ponovo neka predstava za budale?

Milutin

Vučić je sinoć (11. maja), komentarišući skupove ispred zgrade Skupštine, rekao da je "od danas zaraženih dve trećine u Beogradu". Zbog čega mi, obični smrtnici, još uvek nemamo uvid u podatke po gradovima za jučerašnji dan, nego još uvek stoje prekjučerašnji podaci? (Ovo nije pitanje za N1 već za one koji objavljuju, ili u ovom slučaju bolje rečeno, ne objavljuju podatke.)

Katarina

Pravo pitanje. Pritom, čak nije ni tačno da su dve trećine iz Beograda, pitam se čemu to preuveličavanje...

Spale

@ Hrcak Ne za predsednika, vec za predsednika vlade. Djilas je u ovom trenutku jedina licnost Johannesburg bi bila sposobna da uvede red u sve segmente vladajuce strukture...

Sale

Nesto mi nije jasno , uzimate podatke sa covid rs , u redu .Novi Sad u odnosu na jucerasnji dan povecao se broj zarazenih za 7 , i to je u redu.Sta nije u redu , na istom sajtu samo za Novi Sad dnevna statistika pokazuje 1 ? Rast u odnosu na juce 7 ali 1 zarazen?

Toliko

broj slučajeva zavisi i od otpustenih, mozda je to

Mara

Zašto ne ažurirate podatke?

Fili

Umrlo 74 žene i 119 muškaraca. To je 193. Ne znam ko su ostali do broja 213?

MišaZa

Zašto stalno kasnije sa objavljivanjem najnovijih podataka za pojedine gradove?

Fazila

Postoji selo Aleksandrovac kod Vranja i nije posebna opština. Iskreno verujem da gledajuci kartu statistike zaraženih, broj za Aleksandrovac kod Vranja ( 55 ), verovatno pripada Opštini Aleksandrovac u Rasinskom okrugu, a kružićem je ucrtan tik pored Vranja u Pčinjskom. Možda nije tako, ali kod nas na jugu, selo Aleksandrovac se ne beleži kao nikakvo žarište i nema potrebe posebno ga prikazivati, spada pod ‚‚kružić‚‚ Vranja‚.

Branko

Opet nema po gradovima za danas.

Miroslaw

A gde je uporedna statistika, koliko je obolelo i umrlo od drugih bolesti i da li je moglo nekom prevencijom zatvaranja fabrika ili zabranom kretanja ranije, ta oboljenja i smrtnost smanjiti, ili su ti slučajevi društveno prihvatljivi.

Jahvaharlal

Koliko je bilo novootkrivenih na dan kad je uvedeno vanredno stanje i danas kada se ukida?

Iki73

Gde je Valjevo? 187 obolelih i 19 umrlih je prilicno veliki procenat a nije prikazano.. nesto tu ne stima...

zr

malo bolje procitaj vest pre nego sto ostavis komentar

Dr Radisa

Valjevo je na listi na 7 mestu ima 193 zarasena. Pogledaj malo bolje

zunzara

Prikaz je sve detaljniji i bolji. Pitanje je da li se raspolaže podacima o promenama broja pozitivnih na respiratorima i broju oporavljenih i umrlih u istoj kategoriji. Mislim da bi taj podatak rasvetlio mnoge naše nedoumice.

Rasa

Pogledajte podatke za Hrvarsku danas :5 novozaraženih , jedan preminuo ukupno do sada 1200 zaraženih .Ovi naši non-stop lazu da smo najbolji u regionu.Istina je suprotna najgori smo uz najveću represiju.

Mile

A pogledaj Italiju i Spaniju. Stalno kukate kako ne treba da se poredimo sa najsiromasnijim nego sa najboljim. E pa Hrvatska je najsiromasnija u EU.

Mala

Zašto se podaci za Bgd ne ažurirajju?

Vl1907

Ako neko može da pita na konferenciji šta je sa fakultetima. Skoro svima je stiglo obaveštenje da se nastavlja od 18. maja. A na konferenciji je rečeno da nije pričano o tome i da tek treba. Kako će moći da nam organizuju nadoknade laboratorijskih vežbi ako ostane zabrana okupljanja i da li se struka uopšte pita o povratku studenata na fakultete. Ovo se odnosi na prirodne fakultete gde se rade laboratorijske vežbe koje moraju da se nadoknadjuju pogotovu na hemijsko fakultetu u mom slučaju.

Jovivica Pančić

Da je pošten i odgovoran čovjek AV bi već odavna podneo ostavku i omogučio da na političku pozornicu izađu neki novi i sposobniji ljudi, a ne da išta lica gledamo već trideset godina sa rezultatima koji su po svemu samo jad, beda, propast i nestajanje.

Hrcak

Djilas za predsednika

Dekol

A novi i sposobniji su ?

zunzara

Proteklih nekoliko dana je rečeno da dosta varira broj pozitivnih u Beogradu a verovatno je to slučaj i u drugim mestima. Postoji li mogućnost za prikaz dnevnih promena tih vrednosti???

Dragan C.

Zanimljivo je da vi nemate statistiku za koliko dana se udvostruči broj obolelih. Primera radi to je u Nemaćkoj najvažniji podatak i danas je 85,2 dana( izvor RKI ) a u Srbiji 16 dana ( broj potvrđenih 01.05 je 9009 a 14.04 je bio 4465. Svako može da izvuče svoj zaključak ali gospodo Srbi vi ste nakon ublažavanja slobode kretanja tek na....li. Smatram da bi N1 trebao da vodi tu statistiku redovno (ili dok vas ne pohapse zbog dizanja panike ) jer je ona "najplastičnija". Nadam se da će Vladalac danas uspeti da spasi prase ....

Kalimero

Nesto ti tu to ne stima. Ovako kako si objasnio Nemacka (koja danas ima 164077 potvrdjenih slucajeva) imala 82000 slucajeva pre 85,2 dana tj tamo negde oko 5. februara. Lupi i jedva ziv osta.

Zašto?

Nemačka je 1. aprila zvanično imala 77.981, a 2. aprila 84.724 registrovana slučaja. To je bilo pre 30 dana.

Magi

Mene interesuje gde su hospitaluzovani oko 5000 građana,posto je predsednik izjavio da svi pozitivni moraju u bolnicu..a sa brojkama nesto mi se cini ne stima.. oko 2500 hospitalizovanih..oko 1300 ozdravili..gde su ostali oboleli????

Nikola

Ja sam jedan od onih što su izašli sa Sajma. Nas je bar 1000 koji čekaju drugo testiranje kod kuće. Ne kažem da se brojke slažu, ima dosta grešaka skoro u svim graficima - samo pojasnjavam. Kako je to sa odlozenim drugim testiranjem krenulo pre dve nedelje od ponedeljka bi broj olecenih trebao brže da raste... Videćemo...

VALJEVAC

Broj umrlih na 1 milion stanovnika u srbiji je 20 (pise na sajtu svetske zdravstvene organizacije). Takodje pise da je ukupno umrlo 179 osoba do 30.04.2020.g. Ako Srbija ima nesto ispod 7 miliona stanovnika (zavod za statistiku) to ispada da je 179 / 7 = 25.5 umrlih na 1 milion stanovnika. Da li neko zna odakle ova razlika? Gde se beleze umrli na Kosvu i Metohiji i da li svetska organizacija ukljucuje u broj stanovnika u Srbiji i stanovnike Kosova i Metohije?

Apolitična, obična građanka

Poštovani, ako neko može da objasni, svaki dan novi 220-250 obolelih a svakim danom opada broj hospitalizovanih (što u privremenim bolnicama što u pravim bolnicama). Gde se onda nalaze ti novozaraženi? Rečeno je da će svaki novooboleli biti hospitalizovan ili u pravoj ili u privremenoj bolnici i da nema ležanja i bolovanja kod kuće. Ako može neko da mi objasni ili pita na toj konferenciji. Hvala unapred

Stevan Vasiljević

Novozaraženi se primaju u bolnice, ali se navodno veći broj otpušta kao izlečeni.

asfdj

dosta napusti bolnice, onda ceka 2 nedelje i opet radi test pre nego sto se zvanicno vodi kao izlecen pa onda se taj broj oduzme i to vas buni

Mic

Pa istovremeno se mnogi i otpustaju iz bolnica.Pre 2-3 nedelje smo imali po 300 i nesto- 400 zarazenih dnevno, ti ljudi se ovih dana otpustaju na 14- dnevni kucni karantin, i tek nakon tog karantina im se radi drugi test za negativni rezultat.

Cile

Proverite Narodni Front! Samo u toj bolnici je potvrdjeno 200 zaraženih. Ove informacije su napisane kako bi neko mogao da ih opravda

Petar

Gde je tu Novi Sad?

Trle

Na drugoj strani sa 110 Lencugo

Sta gde je?

Page 2, moras da saltas, genije

Electron

GDE JE PARAĆIN???

Snave

Odmah pored Cuprije! 179 zarazenih.

Google Maps Master

43.859422, 21.411388

Milan

Vidi na geografskoj karti!

Gordana

Unesite ime grada iznad tabele, tu gde je traženje

Nebojsa

Da li uopste neko proverava ove grafike, posto po starosnoj strukturi kad se sve sabere ima 20 manje umrlih muskaraca (83) nego ukupno (103)

Katarina

To nije pitanje za N1, već za one koji te podatke inicijalno objavljuju. Svaka čast ekipi sa N1, ubedljivo najviše podataka imaju i najbrže ih ažuriraju

Deki

Kad se izbaci iz grafikona broj testova realnije se vidi ,, popustanje virusa,,

Maja

Pozli mi svaki dan od novih mera i toga koliko nam dobro ide... Necu vise ni da pratim ovo, obavestavacu se od ljudi koji imaju zivaca samo o merama koje bi trebalo da postujem...

Narod Srbije

Mi kao narod nismo"STRUKA" tj nismo medicinski radnici.Obzirom na to,hteli bi da nas informisete o tome koliko je ovaj virus "Covid 19" opasniji od bilo kog sezonskog gripa.Bilo bi dobro da "STRUKA" uradi grafikon i tabele sa tacnim podacima poredjenja "Covid-a 19" i sezonskog gripa u zadnjih deset godina.Jer na osnovu svih informacija koje su dostupne a poticu iz zvanicnih izvora tj sa sajtova ministarstva zdravlja Srbije ispada da "Covid 19" spada u manje zarazne viruse. Kako je moguce da u bolnicama Srbije nije bilo adekvatne zastitne opreme za medicinske radnike i ako su ti isti radnici uvek izlozeni virusima? Koji je razlog da sa jedne strane branite okupljanja veceg broja ljudi a sa druge strane saljete ljude u inprovizovane bolnice gde na istom mestu boravi veliki broj ljudi?Mi bi smo razumeli da smo svi testirani pa da nas na osnovu toga izolujete od onih koji su zarazeni ali ovako nam nista nije jasno. Srbija je koliko mi znamo demokratska zemlja gde je zagarantovana sloboda misljenja i kretanja a Vi nas zatvarate u logore i osudjujete svakog ko se usudi da postavi pitanje koje Vama ne odgovara. Unapred zahvalan Vas narod Srbije.

Struka

Oko 30 puta ima veći letalitet (stopu smrtnosti) od sezonskog gripa i da nije bilo mera, milioni u svetu bi umrli. Eto, dobili ste informaciju od struke. Dr Aleksandar, infektolog

Sindikat-Kragujevac

Moli vas da na konferenciji za stampu postavite pitanje, kako su samo za radnike u pogonima dobre maske od platna, za koje SZO kaze da nisu efikasne, i zasto nije propisano kakvu zastitnu opremu mora da ima jedan industrijski radnik. Svakog dana stotine radnika ulazi u pogone, sa neodgovarajucom zastitom. Nikome ne mozemo da se zalimo jer nije propisano sta je obavezno. Zasto i ti radnici ne mogu da idu u banje ako se razbole i oni rade za drzavu. Moze li radnik, po clnu 33. Zakona o bezbednosti zdravlju na radu. da odbije da radi, bez posledica, kako taj clan predvidja da moze ako su mu ugrozeno zdravlje i bezbednost?

Slobodan

Za N1, Pošto ste Vi jedini medij kome se mogu obratiti,a da očekujem da isti bude pravi servis građana,upućuje jedan zahtev i molbu: Molim Vas da na konferenciji za medije postavite pitanje,da li za penzionere sa niskim primanjima i invalidima, vlada ima uvidu podelu besplatnih hirurških maski i rukavica,jer njihova cena dnevno iznosi oko 130 dinara,što na mesečnom nivou iznosi oko 4000,00.Da ne govorimo o porodici sa tri člana koja mesečno mora odvojiti oko 11.700,00.Improvizovane maske koje se dele ,ne pružaju nikakvu uz zaštitu,jer bi iste nosili i u Vladi. S poštovanjem.

Dimitrije

slazem se, uz zahtev da se SVI iz grupacije 65+ snabdeju maskama. Šetnja je odobrena svaki dan, ali nikako nismo u mogucnosti da kupimo PRESKUPE maske. A izlazak u neophodnu šetnju je uslovljen maskom i rukavicama. Nije tesko uvesti pravila ponašanja, no treba obezbediti realizaciju tih pravila.

Vlada

Neobična statistika, neobične brojke. Potebna su dodatna objašnjenja. Npr. u odosu na juče (23.04) jedan pacijent je manje na respiratoru, a nažalost, preminulo je 5 pacijenata. Kako su lečeni ostalih 4 pacijenta i zašto nisu bili na respiratorima? Drugo, broj izlečenih se povećao za 31, a broj hospitalizovanih se smanjio za 313. Gde je otišlo 282 hospitalizovana pacijenta ako nisu izlečeni? Deluje kao neka nameštena igra brojkama. Da li se može verovati u ovakve prikaze?

Marija

Pet je preminulo nažalost, a očigledno od juče još četvoro novih je na respiratoru, takođe nažalost. To vam je ta razlika od jedan, tj. pet sa respiratora (najverovatnije) je preminulo, ali je četvoro od juče stavljeno na respirator. A što se tiče hospitalizovanih, ne smatraju se svi pušteni iz bolnice ozdravljenim. Znam jer imam slučaj u porodici, juče osoba puštena iz bolnice posle jednog negativnog testa, mora 14 dana biti u kućnoj izolaciji pa ponovo na testiranje i ako je opet negativan test smatra se da je oporavljena. Nadam se da vam je sad jasnije.

argh

Neki podaci kasne i ažuriraju se stalno. Valjda je važnije da se bave bitnijim poslom, a podatke mogu i kasnije da srede. Naravno, one koji nisu mnog bitni za javnost. Ne sviđa mi se samo što mnogo fosruju po televizijama, umesto da rade ili odmaraju. Mada bi se onda neko bunio zašto ih nema više, da kriju nešto. A što se tiče broja umrlih i broja onih na aparatima, vidi se da Vam je matemarika slabija. Možda je svo petoro umrlih bilo na aparatima, ali da je na aparate stavljeno novih 4.

Milan

Nikad mi matematika nije isla od ruke! A ova danasnja bas nikako!? Kad saberemo donja 4 broja dobijamo rezultat:4775. Gde se dede razlika od: 7276-4775=2501?

MPJMM950

@Milan Verovatno su to oni koji se lece kod kuce? Lecenje traje dosta dugo, a i cekanje na potvrdu da ste izleceni.

Prof

Nisi računao privremene bolnice (Sajam, sportske hale, studentski domovi)

Profesor

A gde je Zrenjanin?

Profesore, profesore

Zrenjanin je na ŠESTOJ strani "Tabelarnog prikaza gradova i opština u kojima su potvrđeni slučajevi koronavirusa". Pogledajte, imate strelicu za svih 16 strana.

Gv

Pa gde je Novi Sad

Mihailo

Novi Sad je poslednji na prvoj strani, moguće je da ga ne vidite ako gledate na telefonu jer tabela nije optimizovana za sve verzije android operativnog sistema

Sasvim iskreno

U tabeli gradova i broja oboljelih nema Priboj.A ima 6 zarazenih po poslednjim informacijama

Zoki

Ima ga u tabeli i ima 8 zaraženih.

Dragan

Zna li se broj ljudi koji imaju virus covi19 a da su krajem prošle godine dobili vakcinu protiv sezonskog gripa?!

Poligrafije

Nista od ovih rezultata nije releventno. Sa 40tak hiljada testiranih i gde je indikacija za test uska (manje-vise samo teza simptomatologija). Tek kada budu testirali nivo antitela na Covid 19 imacemo realne rezultate. Prema nasim podacim ispada da je 50% pts hospitalizovano, da je 5% na respiratorima, da je smrtnost 12. 5% (gledano u odnosu na broj zatvorenih slucajeva), a realno virus je mnogo sire rasprostranjen nego sto mi znamo samo ga ljudi uglavnom preleze a da ni ne znaju.

Milica

I sta ti predlažeš, pametnjakoviću? Da se uopšte ne objavljuju podaci dok sve ovo ne prođe i dok se ne uradi testiranje nivoa antitela? Što volim ove internet mudrace...

brana

Zasto u statisticke podatke nije ubacen decko od 22 godine iz okoline Paracina,koji je preminuo od Covid- 19 .Svi mediji su objavili vest- najmladja zrtva korone u Srbiji.A sad ga nema ! Zar to nije strasno?Kakve su to manipulacije?

Jovan

@brana Da, pisali si o tome, imao je 26. godina...

Miki

Dobro stojimo preko 6300 zaraženih dok hrvati imaju oko 1100,to pokazuje da krizni štab i država dobro rade svoj posao, i da su im mere zatvaranja ljudi u kuće bile jako korisne. E Srbijo, ovi napredni će ti doći glave.

Godina 56

Ne bih ja baš slepo verovala Hrvatskoj.Turistička sezona će propasti mnogim zemljama ove godine.Ko ima manje zaraženih veće šanse da turisti dođu.Nisu ni njihovi političari ni bolji ni pošteniji od naših.

Svasta

Kakva je razlika izmedju 110, 1100 ili 11000 obolelih? Sezona ne propada zbog broja obolelih!

bilo bi interesantno

Zašto se ne objavljuju podaci o broju umrlih po gradovima?

Narod Srbije

Postovani, Jedini moguci razlog je da u vecini gradova nema umrlih,sto je moras priznati najbolja vest.Umiru od Covida 19 samo ljudi sa izuzetno smanjenim imunitetom ili sa teskim respiratornim problemima.Tako je "STRUKA" izjavila na konferenciji za stampu. Srdacan pozdrav

Mile

Što više testova to približniji stvarni rezultati. Ovako možemo trenutne da množimo sa hiljadu.

Djura

Da li je ova brojka o broju zarazenih tacna ? Da li su u njoj i oni koji su vise puta testirani,retestirani nakon cetrnest danana,jedan oboleli se testira min tri puta,na pocetku i nakon cetrnest dana dva puta. Oni iznose podatak svakog dana o broju testiranih,u toj brojci su sva testiranja,da li se zna tacan broj zarazenih

Aluvial

tacan broj zarazenih se ne zna ni u jednoj zemlji pa makar uradio milion testova jer puno ljudi nema nikakve siptome, ili se kao u Srbiji krije da ne bi islo u neku halu na 14-15 dana. Ovo su oni koji su testirani i pozitivni su. Inace broj testiranih u odnosu na broj otkrivenih je u Srbiji solidno nizak, tj znak je da je dobar kriterijum za testiranje i obuhvat testiranih. Treba se strpeti do recimo polovine maja i ovo ce prestati, ali potrebno je da mere ostanu., mozda neko popustanje, ali okupljanja nikako.

Poligrafije

kako su indikacije za testiranje dobre i sveobuhvatne kada nam je 50% ljudi hospitalizovano??? Iz vecine drugih zemalja nam dolaze podaci, koje su na kraju krajeva i nasi lakari prenosili, da je broj asimptomatskih obolelih 80%? Sta mi smo bolje od svih odredili indikaciju? Nemojte molim vas. Indikacija za testiranje je ogranicena brojem testova u Srbiji. Moramo to sami sebi priznati. Mnogi koji imaju jasne simptome se ne testiraju jer simptomi nisu dovoljno teski, a opet neki koji ni nemaju nikakve simptome su takodje testirani. Meni su dosta cudni kriterijumi, bez namere da ikoga uvredim sa ovim svojim misljenjem.

Pola bureka

Govori se o ljudima koji nemaju simptome a nose virus u sebi.Kako se i da li se taj virus kod njih umnozava i koji period su oni zarazni.Kako prepoznati te ljude,jer prilikom popustanja zabrana,hocemo li doci u kontakt sa njima i opet imati drugi krug borbe protiv virusa.Koliko je ljudi odustalo da se prijavi da su bolesni( da ne idu u sajam) a imali su blage simptome i koliko su oni opasni ako izadju u masu naroda.

Poligrafije

ljudi koji su zarazeni a nemaju jasne simptome se ne mogu prepoznati. Mislim jedino da uzmes da testiras sedam mili9na ljudi na 7 dana narednih mesec dana ali od toga nema nista, to je jasno. Covek koji je zarazen je zarazan otp 14 dana pre prvih simtoma i 14 dana nakon prvih simtoma, ali je naravno zaraznost u piku tu negde 7 dana pre i 3 dana posle pojave simptoma. Kada popuste mere treba i dalje da se drzimo socijakne distance neko vreme da bi sve ovo smirili. Ali takodje nije netacno sto kazu epidemiolozi, i kad ovo prodje treba cela populacija da se imunizuje nekako, sad dali vakcinom ili zarazom. Do jeseni/zime vakcinu necemo imati sigurno, tako da nije lose i da se zarazi covek ali na otvorenom od nekog asimtomatskog, jer taj zarazeni koji nema simptome vam ne moze preneti veliki tzv "dozu" infektivnog agensa, i tako cete se zaraziti laksim oblikom (a imunitet ostaje). Ako zaglavite u bolnici, ili se zarazite u zatvorenom prostoru, tamo su sve "doze" infektivnih agensa vece i posledice potencijalno teze. "Doza" infektivnog agensa je naravno manja sa vecom socijalnom distancom. Tako da kada ove mere pocnu da olabavljuju, ja bih savetovao ljudima da se klone zatvorenih prostora i sto vise setaju napolju. Druzite se ali napopju sa odrednjenom socijalnom distancom. Nista kafici, klubovi, zatvoreni prostori, supermarket kad mora i ne svaki dan, lift pteskocite ako mozete, teretana takodje moze da saceka i tako dalje. To su, ja sam duboko ubedjen, preporuke koje bi dao svaki infektolog. Takvim ponasanjem su najvece sane da se zarazite a da prodjete bez simptoma i posledica a to je najbolji moguci sucaj, jer ne znamo kada cemo imati vakcinu (ni globalno a kamoli u Srbiji).

Jovan Markovic

Ko ce bre da veruje ovakvoj vlasti DANAS kazu jedno a sutra drugo.Tipican primer je Pre izbijanja epidemije uSrbiji na konferenciji za STAMPU:Govrio je Vucic i onaj lekar gde je rekao:da je KORONA najsmesniji virus u istoriji covecanstva.Par nedelja iza toga na konferenciji za STAMPU Vucic kaze :NIKO NIJE REKAO DA JE TO SMESAN VIRUS .Sve u kameru..........I onda ko da veruje u ove njihove cifre ja verujem da imamo najmanje duplovise ZARAZENIH i UMRLIH jer kad se vidi kakvim pritiscima su IZLOZENI LEKARI onda je sve jasno .U kojoj bolnici su vodeci LEKARI clanovi SNS tu nema umrlih od KORONE tu je najveci broj testiranih i najveci broj ozdravelih ali nazalost samo na PAPIRU .

Hygge

Zašto je broj hospitalizovanih u Srbiji toliki? Na dan 17. aprila 2020., u Danskoj je veći broj zaraženih (7.073), veći broj umrlih (336), a u bolnicama je samo i ukupno 350 ljudi. U tih 350 su i 19 na intenzivnoj nezi i 74 na respiratoru. U Danskoj ne postoje "bolnice" tipa Sajma. Zašto pravite toliku dramu i ljude sa blagim simptomima trpate u bolnice? Nestvarno. Drugo, imate policijski čas koji traje danima, dok se ovde ljudi normalno i slobodno kreću uz ograničenja do maks. 10 ljudi i držanje rastojanja. Maske su egzotika. I pored toga, vaših stravičnih mera, imate na dnevnom nivou dvostruko više zaraženih nego Danska.

Peca

Zato što ti sa blagim simptomima šire viruse. Sama činjenica koju ste izneli da u Danskoj ima oko tri puta više umrlih govori i o tome da ima puno više zaraženih, barem tri puta više nego u Srbiji. Nemoguće je da u Mađarskoj ima samo nešto preko 1700 zaraženih a 50 % više umrlih nego u Srbiji. Da ne nabrajam dalje. Ne razumem zašto se napadaju oni koji se bore protiv ovog virusa i to od strane onih koji su potpuni laici što se medicine tiče. Lekari su u mnogim drugim stvarima laici, ali nemojte da sumnjate u njihovo medicinsko znanje. Prijatno i srećan Uskrs želim svima.

Hygge

Ispravka i dodatak. 1. aprila je bilo hospitalizovano 535 i to je rekord, a ne 353 kako sam greškom napisao. I niste mi odgovorili na pitanje: kako je moguće da imate 2x više zaraženih a imate policijski čas koji traje danima plus trpate ljude sa blagim simptomima po sajmovima? Posle pustite sve te ljude odjednom koji se rastrče po prodavnicama svi u isto vreme! Kako je moguće da testirate tako malo ljudi a imate toliko zaraženih? U Danskoj se testira preko 3 puta više ljudi nego u Srbiji, pa iz tog broja je danas recimo pozitivno samo 169 osoba! Kod vas preko 300.

NV

Zato u Danskoj ima 60 umrlih na 1 milion populacije a u Srbiji 13.

Gringo

bolji smo i od Danske? Brži, jači, bolji.

Gagi iz Ljubljane

Poštovani Hygge & Peca, sledeći redovi će pomoći da se borba sa Covid-19 pogleda i malo realnijim očima. U Sloveniji je do 17. aprila u 24:00 urađeno ukupno 40.580 testova koji su pokazali da je na Covid-19 pozitivno ukupno 1.317 osoba od kojih je 70 preminulo, a 190 ozdravilo, pa je trenutno 1.057 aktivnih slučajeva (Active Cases). Hospitalizovano je ukupno 93 osobe, od kojih je njih 27 na respiratorima. Slovenački podaci dalje govore, da je 95% svih preminulih bilo starije od 65 godina, https://www.nijz.si/sl/dnevno-spremljanje-okuzb-s-sars-cov-2-covid-19 , kao i da je raspodela umrlih po godinama starosti; 85+ god. – 58%, 75-84 god. – 26% i 65-74 god. -11%. Da smrtnost pozitivnih na Covid-19 raste sa godinama života, pa je za stare 85+ god. smrtnost 22,5%, 75-84 god. smrtnost je 11,7% i 65-74 god. smrtnost je 5.7%. Na kraju skoro 80% svih preminulih u Sloveniji je bilo stanovnika staračkih domova.

MelbMan

Bas si uporedio!! Predpostavljam da Danska ima slican sistem testiranja kao Australija. A sistem je " Ako mislis da imas virus mozes da se testiras". Poprilicno drugacije od Srbije. Tako da broj testiranih i nije bas pokazatelj totalno zarazenih. Pre ce da bude pokazatelj brzine sirenja virusa a i broja histericnih koji se testiraju pod svaku cenu. Broj umrlih je vazna brojka i direktno je vezana za mere drzava. Recimo u Danskoj je to 60 na milion. U Srbiji je 13 na milion. U Australiji je 3. Australija je uvela dosta rigoroznije mere nego Danska i malo lakse nego Srbija ali je i ostrvo tako da je "lakse" kontrolisati priliv. Ako Danci smatraju da je ok da umre od Covida otprilike 8% zarazenih onda su mere super. Rekao bih da to nije prihvatljivo za Srbiju a i za Australiju.

Slavko

zato sto je neophodno one sa blagim simtptomima izolovati da ne sire zarazu. Ta Danska ocigledno nema dobru statistiku, nego su zatvorili iza deset brava starce pa misle da su resili problem, a zarazene ostavili da kao ostanu kod kuce.....zarazu ce zaustaviti na taj nacin nikada...

Pera realno

U konačnom zbiru važan je samo broj umrlih na milion. Sve ostalo je nebitno. A Sajam i druge "bolnice" tog tipa upravo onemogućavaju nesmetan prenos.

Jahvaharlal

Kad se gleda broj umrlih na mil. stanovnika u regionu je ubedljivo najgore u SL, onda MK, pa smo BH i mi tu negde, i onda HR i CG. Mi imamo najviše obolelih u odnosu na testirane ali istovremeno imamo i ubedljivo najmanji broj testiranih po mil. Ipak kod nas raste broj novih otkrivenih svakog dana što nije dobro. Iz svega toga je jedini zaključak da nije strašno loše ali ko zna šta nas čeka, idu praznici i slave...samo treba testirati još više

Mirjana

To nije sasvim tačno, jer nemamo ubedljivo najmanji broj testiranih na milion stnovnika. Po tom parametru odskače jedino Slovenija sa oko 19.000, dok se sve ostale države bivše SFRJ nalaze u rasponu od 5.024 (Srbija) do 6.168 (S. Makedonija). Hrvatska ima 5.273, a BiH 5.141, što je zanemarljiva razlika u odnosu na Srbiju... Imajte u vidu da Srbija ima daleko manje od 8,73 miliona stanovnika koliko navodi sajt worldometer, stoga se i javlja razlika u COVID-19 statistici na tom sajtu.

Jahvaharlal

Srbija ima oko 4,000 testiranih po mil. što je ipak značajno manje u odnosu na ostale. Jeste da broj stanovnika možda nije precizan ali uzmite u obzir da su kod nas svi 65+ zatvoreni i da praktično ne ulaze u statistiku zaraženih osim par staračkih domova a šta će se desiti kad i oni počnu da izlaze kako je najavljeno videćemo. Možda mi nismo ni scesni da smo tek na početku a svi smo već umorni i iscrpljeni

Miki

Na ovim konferencijama niti je iko rekao niti je iko pitao gdje su se zaraženi zarazili a to je najvažnije da znamo, pa ni vi sa n1.

Miki Maus

Sreca u ovoj nesreci je sto ovih par meseci ljudi umiru samo od korona virusa...

Dailine

Da je to tačno, bila bi to vrlo utešna informacija. Nažalost, netačno je. Umiru ljudi i dalje, a nisu u ovoj evidenciji. Prema tome, pokušaj da budeš realniji u rezonovanju, korisno je.

Vilimon

Kragujevac ste Zaboravili ?!?

BORac

Ah, da. U komentaru koji je postavio gospodin Ivan S. Pominje se železara, i setio sam se da i mi imamo ZIJIN, bivši RTB BOR rudarski gigant koji je prodat bratu Ziju. Možda se zato ćuti kao i u Smederevu. Bravo Imenjače.

Mili

Valjevo do sinoć 118 obolelih i 15 preminulih

BORac

Sa sajta grada Bora za dan 16.04.2020. godine, broj obolelih je 68, od toga devetoro dece a čekaju se rezultati za još 118 testiranih. Objavite malo i stanje u ističnoj Srbiji osim ako nismo kolateralna šteta.

Lala

@BORac šta je da Banaton ? On je zaboravljen pre 100 Godiva. Samo braća Rusi nemilice crpe naftu.

Анастасија

У Смедеревској Паланци од 19.04 је 25 заражених, овде стоји 3 већ данима... Ко ово ажурира... и да ли уопште... Од тога 11 медицинских радника.

ALEK

Ma broj nije tacan uopste.. poznajem u Krusevcu 5 osoba koje su pozitivne na koronu, a nijedna osoba nema veze sa drugom. Velika je to slucajnost da samo ja poznajem 5 osoba od ovih 84 koliko su oni izbrojali

Afshin

Moze li neko da kaze kako su strucnjaci na Torlaku (njih 17) uspeli da se zaraze? Ako oni nemaju i ne poznaju proceduru zastite, zaista ne znam ko je bezbedan. Tj. ako nisu bili u stanju sebe da zastite, kako ce uastititi nas?

Ĺado

Kada prorade sve 5G mreže, biće više mrtvih i zaraženih od corona " virusa" nego do sada.

Gringo

stavi venac belog luka na vrata i bezbedan si.

Laura

Niko ne pita kojim medikamentima leče obolele. Koji protokol se primenjuje i kolika je poudanost testova?

Gringo

bokvicom i hajdučkom travom.

Aca

Samo toliko? Pa zar nije samo 6000 gasterbajtera doslo zarazeno? A gde su Milano, Juventus Torino, Real Madrid. E moj Vucicu lazovcino, u Sabcu od svih tih ljudi nijedan nije imao virus. Popljuva ih sve samo jer nisu tvoji buduci glasaci.

Ivan S.

Postovani, zasto nema vise informacija o trenutnom najvećem zaristu u Pozarevcu , gde je problem najveći i sta se desilo, ili je to farsa koja prikriva pravo žariste u Smederevu gde trenutno ima preko 100 zarazenih . Nigde se ne spominje Smederevo , da li je to mozda zato sto je tamo zelezara? Pozdrav

bojkot izbora 1000000 % uspesan

Lazu, mazu, sarlatani na vlasti- nemaju pojma s pojmom! ZATO SAMO BOJKOT !

Milos

Tabela nije azurirana! Ukoliko saberete sve slucajeve u svim gradovima dobijete cifru oko 3000. Dakle ovo su podaci od pre jedno nedelju dana. Recimo pise da Bor ima 4 slucaja a ima 50 po podacima lokalnih medija

Bojana

Tabela je dobra , samo je na datum 14.3 zbir je 3428 zarazenih

ја сам

зашто у статистику не убаците и потврђене случајеве са целоукупног Косова и Метохије које објављују привремене институције у тој покрајини?

Ма

У Ваљеву је тренутно 120 заражених

Dragan

Ja smatram da je i Bor grad u srbiji.... Ne znam zasto se ne pominje

xyz

Zbog kineza, da im ne pokvare posao.

Dejan

Pa eno ga Bor u tabeli.

citalac

Tabela, strana 4, 4 obolela

Boranin

U Borskom okrugu 64 + ali o tome ni reči.

Naopaka

Vršac dva? Ma važi!

Biljana Ilic

Da li biste mogli da utvrdite da li ukupan dnevni broj testiranih obuhvata i one koji su bili pozitivni, ali se testiraju kako bi mogli da budu pusteni kuci? Takvi ljudi (rekose da ih je 800+) uopste nisu zanemarljiv deo uzorka.

anonymous

U broj testiranih bi trebali da udju samo testiranja koja se prvi put rade, ne i testiranja koja se ponavljaju da se potvrdi da je neko ozdravio. Isto tako ni u broj novih pozitivnih ne bi smeli da udju oni koji su i dalje pozitivni posle preležane bolesti. Ti brojevi nisu relevantni za statistiku o novoobolelima. Ali nekako nisam baš siguran da su naše statistike toliko detaljne.

Dragan

Zasto nikad ne moze da se vidi Kraljevo?

Lidija Kv

Kako ne može? Evo ga i na mapi i u tabeli, poslednji na strani 2

Gringo

Testiraju li Zadrugu i Parove?

Sumnjam

Nema sanse da ih je u Svilajncu samo 6, gastarbajerski kraj, plus i ovi zarazeni u gradu su imali javni zivot, opstina i tv stanica, u marlketima guzve, maske manji broj nosi i drzi odstojanje, poljo apoteke pune ljudi bez maski, policiju retko vidjam, na selima se ljudi posecuju, caskaju grupice ispred prodavnica. Inace mapa na sajtu se retko apdejtuje, testovi kasne

Mici

U Surdulici 19 vec nedelju dana,cista laz istina je da ih ima preko 30

Izolacija zdravog razuma

Policijski čas 3 dana a podjednak broj novozaraženih, to znači da će vas narod tužiti od jutra do sutra kada ovo sve prođe!

Phoenix

Onaj prvi grafikon pokazuje lepu eksponencijalnu krivu ali nam malo sta govori. Da bismo videli da li se kriva zaravnjuje potrebno je grafik prikazati sa ordinatom (vertikalnom osom) u logaritamskom obliku. U tom prikazu kontantan eksponent (lose) odgovara ravnoj liniji. Takodje, radi uporednog prikaza, mozete staviti i druge zemlje. Podaci su javni i nije ih tesko dobaviti.

zvezdan

U Kruševcu se, na rezultate testiranja, čeka 4 dana!!!

Mile

Valjda jednom nedeljno uključuju bubanj sa dobitnicima odmora na novom sajmištu.

NEMINOVNOST UMIRANjA

Da bi znali objektivno koliko je opasna Korona, moramo znati da je prethodnih godina u Italiji godišnje umiralo oko 750.000 ljudi, odnosno oko 2.000 dnevno. (u Srbiji umire oko 100.000 godišnje , tj oko 300 dnevno). Podaci za prva tri meseca u Italiji kažu da je ukupno umrlo oko 166.000 ljudi, što je manje nego prošlih godina, kada je broj bio oko 188.000 godina.

Neminovnost cuvanja zivota

Svaki zivot je bitan. Italijani zive duze i bolje od srba. Bolje i kvalietnije se hrane. Manje stresa imaju na dnevno politickom nivou. Vise vremena imaju za svoje familije i prijatelje. Ono sto rvrdite za brojeve je tacno ali zanemarujete to da ovaj virus tera ljude masovno na respiratore i komplikacijama blokira zdravstvene sisteme.Nase zdravstvo je u katastrofalnom stanju kao i ostali sektori a nas narod u proseku zdravstveno lose stoji pa mu je i Korona problem neresiv. Pomoglo bi naravno da smo od starta imali meru nosenja maski svi a pre svega zdravstveni radnici.

Vladimir Milićević

Šta je sa ažurnošću podataka??

Nemanja

Ljudi, razmislite malo. Kako može N1 da ažurira podatke ako to prethodno ne urade oni kojima je to posao?

Lazar

To je pitanje za nadležne, a ne za novinare

Zoxi

Razmišljanje je čist luksuz u srbiji.

Ivan

Gde je Kraljevo? Nema kraljeva na spisku

JD

U gornjem desnom uglu grafikona imaš strelicu, pa "okreni" na drugu stranu. A i inače podaci su bajati, pošto država ne objavljuje ažurne podatke

Nebojša

A drugi način je da ukucate početna slova grada u polje za pretragu iznad tabele. Komplikovano, zar ne?

Narcis Al Zahsra

Prikažite nam tabelu testiranih u svetu po zemljama i tabelu izlečenju u sistemu zdravstva,a ne samo izlečenju.

Zile

Ovde nemate sve rezultate

maslačak

Pošto ne znam kome da se obratim interesuje me da li ste u mogućnosti da proverite zašto ne stižu rezultati testa preko tri dana (u pitanju su rezultati više medicinskog osoblja sa KBC Bežanijska kosa) i da li je tačna informacija da je virus ušao u Batutovoj odnosno da oni sada povlače tamo ljude sa Vinče i zašto niko pa čak ni vi kojima kao slobodnim medijima verujemo o tome ne pišete i ne pričate?

aa

Prikazite dijagramski i podatke o broju izlecenih.

Ivan

@aa 118 izlečenih do sada

Rumenka

Zašto još nemate podatke o broju obolelih po gradovima ažuriranje već su od 08.04.2020 godine.Verovatno nije vaša greška pa vam predlažem da jednim pisanjem obrazložiti tako ćete čuvati poverenje vaših čitalaca.

Nemanja

Pa, napisano je u tekstu da se informacije ažuriraju odmah po objavljivanju zvaničnih podataka...

Banderaš

Dovoljno je ući u bilo koji toalet (wc) u bilo kojoj bolnici u srbiji i odmah će svakome posmatraču biti jasno kakav odnos imamo prema higijeni,šta sve tolerišemo kao čisto i očišćeno i samo čudu mozemo zahvaliti da nas neka zaraza nije zakačila.

Gagi

dobro receno

Vase ime

N1-u svaka cast, ali ova nesposobna vlada nije u stanju da se nosi sa Covid-19... prema tome te brojeve okacite macku o rep... em lazu em testiraju minimalno

Ljiljana

A gde je broj izlecenih, odnosno oporavljenih?

snoopy

Interesantno je da su ukinuli prikaz obolelih i umrlih po godištu, samo govore o prosečnoj starosti. Ako premine 1 osoba od 20 godina i 1 od 80, prosek godina je 50, tj. ništa nam ne govori. Znamo da su prethodnih dana neke mlađe osobe preminule, ali toga (naravno) nema u zvaničnim izveštajima Kriznog štaba.

Sd

Ko zna? Odakle te informacije? Poznajem dosta ljudi, ali još uvek nisam čuo da je iko od mojih poznanika ili njihovih prijatelja oboleo od virusa? O čemu mi pričamo?

Pola bureka

@ Sd; moja predpostavka koju sam vise puta komentarisao je da razudjenost nekog grada ili sela utice na broj zarazenih.Ako je neki grad rastrkan i razvucen na velikoj povrsini, bez mnogo solitera ima daleko manje uslova da se ljudi u njemu zaraze jer su kontakti,pogotovo u izolaciji veoma smanjeni.Gradici tipa kasaba su naprotiv pravi raj za virus da zarazi veci broj gradjana.

Mile

Upravo tako.

Tačna objava

Ovo postalo totalni haos... Najbolje ni negledati Tv, mislim na Prvu, Pink, B92 itd. Kod mene samo dečiji programi i discaveri, history itd. što manje da gledam ove koji su 24h okupirali kamere sa kojekakvim izjavama.

M.

Da li u broj testiranih koji se objavljuje ulaze i kontrolna testiranja vec zarazenih pacijenata?

Dailine

Kako to da je u Kikindi bilo 15 slučajeva, a sad 7?

Bolest ne bira...

Isto kao što je u zemlju ušlo preko 400000 gastarbajtera (ukupno 73000 SVIH građana u tzv. 'samoizolaciji', karantinu itd.), od kojih je 32000 zaraženo, a sve ukupno testirano 10000 ljudi.

Marko

Zato sto je 4 ili 5 nazalost umrlo i ne vode se vise u statistici, a na srecu nekoliko njih se i oporavilo i vise nisu aktivni slucajevi.

NN

To ti je dokaz da ovi ,,stručnjaci " što celi dan ne silaze sa ekrana nemaju pojma, a uostalom cela ova priča smrdi.

Veštak

Kako je moguće da je i nišu samo 153 kada je samo puna hala čair sa 200 kreveta, i da li se mesta u bolnici čuvaju za vlastodržce i imućne ljude, jer ih tamo nema a postoje dosta bolesnih direktora, i pristalice sns, sps,lokalnih tajkuna, a obični smrtnici se trpaju u kolektivnom smeštaju.

Gruja

Na grobljima u Beogradu, juče i preključe umrlo 104 osobe. I??

Daniel

Koliko ti mora da si bolestan. A uz to i nepismen. Šta ti znači reč "preključe"???

Miki

Dobro bre...hteo covek da kaze da je za dva dana bilo 104 sahrane...

ISTINO-LJUBAC

DALI JE NEKO VIDEO LONCARA? NESTAO.

Kikiriki

Nadam se da će kada sve ovo prođe, oni koji su odgovorni za situaciju imati fer i pošteno suđenje.

Dzeremaja

Kako je Valjevo, kao jedno od zarista zaustavilo zarazu? Jednostavno, vec sedam dana nema testiranja.

Miodrag

To je oprobani recept ovih tzv stručnjak: nema testiranja, nema novih slučajeva, nema žarišta.

Hitna pomoc Beograd

Apelujem na novinare N1 da pitaju na konferenciji za stampu zasto se ne testiraju radnici hitne pomoci Beograd????Mi to trazimo,a rukovodstvo je gluvo na nase zahteve!!!!Molim N1 u ime svih radnika hitne pomoci Beograd!!!!

Iskreni Balkanac

250 PUTA više zaraženih nego što je Aleksandar Vučić pre oko mesec dana rekao da će biti. Taj neozbiljan pristup i izjave normalnoj osobi bi bio dovoljan razlog da zauvek napusti politiku.

Zoran J

Pre ,,oko mesec dana,, Vučić je smatrao da ste normalni, međutim ispostavilo se da vama umesto virologa treba psiholog.Ispostavilo se da ste nepismeni, nekulturni i tupavi da vam upozorenja o opasnosti nisu dovoljna, i da biste dokazali (valda sami sebi)kako vi možete da radite šta hoćete i kako vama niko ne može da zabrani da izlazite, došlo se do toga da se broj znatno povećao. Zato nastavite i dalje tako, iskoristite vaše "demokratsko,,pravo pa se zarazite ali sami ako je moguće. Posle objasnite " Svetom Petru,, što niste slušali.

Џивџан

Како се церекао, као никад до сада!!!

uzas

Broj izlecenih 118 / broj umrlih 61. Pa to je skoro 50% smrtnosti u ovom trenutku. I dalje neki pricaju da je je ovo kao obican grip. Al zamalo.

Lekar

@uzas Smrtnost se ne racuna na taj nacin, vec od ukupnog broja potvrdjenih testiranjem obolelih ( sto takodje nije ispravno, jer je mnogo vise obolelih za koje se ne zna da su oboleli jer veoma cesto bolest ide bez simptoma). Broj izlecenih ce rasti iz dana u dan, kako prolazi vreme, bice sve vise ljudi sa dva negativna testa, kada se pacijent smatra izlecenim. Ovako kako sam opisala rade sve zemlje sveta, jer je takva metodologija.

Mta

Netačno. U svetu se sve više prebacuju na procente umrlih u odnosu na izlečene, jer od ovih koji su dijagnostifikovsni, jedan deo će umreti, a jedan će se oporaviti. A ova priča o obolelim bez simptoma, a da se ne radi o periodu inkubacije, postoji samo u Srbiji.

Milan

Smrtnost se ne racuna na taj nacin. Smrtnost je broj umrlih na broj obolelih.

Marjan

Jasno ti je da 61 trenutno predstavlja trecinu, a ne polovinu?

Spasoja

Ja isto mislim da je smrtnost broj umrlih u odnosu na broj izlečenih.Ovi ostali što su zaraženi ili će se izlečiti ili će nažalost preminuti.Iz tog odnosa će se na kraju znati koliki je procetan preminulih.

Worldometers

Svetski poznat sajt koji se uglavnom citira po pitanju statistika vezanih za covid19 worldometers.inf upravo na ovaj način iskazuje stopu smrtnosti, broj izlečenih prema broju umrlih (izašli iz događaja) i taj broj je trenutno 297583 izlečenih 79065 umrlih ili 21% smrtnosti, naravno tačan broj će se znati kad se pandemija završi.

Spasoja

Mislim da je ovo naj preciznije i naj tačnije objašnjenje.

Objektivno zabrinut

@uzas a kakva je metodologija lečenja doktore ako nam je starosni prosek umrlih 61 godina? Sta mislite? Ima li jos neko tako “dobar prosek”?!

Ilija

stopa smrtnosti se posmatra u odnosu na ukupan broj zarazenih. Ne drami bez veze.

Svasta

Apsolutno pogresno - posebno kod nas gde se broj zarazenih steluje brojem testiranja!

NoName

Smrtnost se utvrđuje kada se broj preminulih podeli zbirom broja preminulih i broja izlečenih, odnosno brojem svih završenih slučajeva (bez obzira na ishod). Trenutno je to dinamična stopa (koeficijent), koji se mora posmatrati sa velikom rezervom. Tačan koeficijent, ili procenat (kako ko želi da izrazi), se može dobiti samo nakon zaključenja svih slučajeva. Eventualno, neki prihvatljivi podatak se može dobiti i nakon što ne bude zaraženih. Mada će i tada biti obolelih i ishodi će uticati na promenu stope.

NoName

Stopa smrtnosti zaraženih se izračunava poređenjem broja preminulih, sa ukupnim brojem zaključenih slučajeva (zbir izlečenih i preminulih). Dobro je što se ta stopa u poslednja 4 dana smanjuje (od skoro 19 na nešto iznad 13 procenata, ako sam dobro izračunao). Ali je ovo jako dinamičan podatak i prava stopa se može izračunati jedino kada ne bude otvorenih slučajeva (obolelih), odnosno kada se budu znali ishodi svih slučajeva.

Steve G

Za pojednice sto kritikuju da se ne cita tekst i da se bolje pogleda mapa... Do juce popodne podaci su bili zakljucno sa 29.03. Tako da mnogih gradova nije ni bilo na mapi, a koji su bili na mapi, od juce imaju mnogo vise obolelih. A da vi pogledate datum od kada je komentar pre nego sto odgovorite...

Radmila

Mnogi ne citaju tekst i ne gledaju mapu i tabelu, jer da gledaju ne bi pitali gde su, na primer, Subotica i Leskovac koji su i pre 29.3. bili na mapi

Stanko

Radmila je u pravu, Subotica i Leskovac su sve vreme na mapi. Kao i Cacak, za koji je takodje neko pitao gde je...

Steve G

Jeste, bili su na mapi, ali sa kojim brojem zarazenih?

Gile

Statistika mora da se vodi ali nije nikakav pokazatelj za mnogo jasnije stvari od korona virusa. Jasni pokazatelj je samo broj umrlih. Broj zaraženih ne znamo da li je 2, 5, 10, 50 puta veći, i nikad nećemo ni saznati. U februaru su škole zatvorene zbog gripa, a mnogi lekari sumnjaju da je to bio obični grip, jer puno dece je dobijalo upale pluća i visoke temperature od samo 2-3 dana. Virus su mnogi preležali, ko nije preležaće ga, ko je rizičan umiraće naravno. A kome odgovara da svakodnevno sluša i čita izveštaje, tom je ili dosadno ili nije normalan.

februar

Bilo bi lepo da su deca to tada preležala...I tačno je jer znam iz škole. Ko je spuštao temperaturu trajalo je 2-3 dana, temperatura 38-39 i više i kašalj. Ko nije spuštao temperaturu lekovima bilo je gotovo za 24 do 36 h sa kašljem posle od jedno 2 nedelje. Iskreno sumnjam da je to bilo to jer se na primer mi odrasli nismo zarazili iako se niko nije čuvao... Ne slažem se da je ovo običan grip jer je smrtnost mnogo veća i ozbiljno napada pluća.

Dr Radisa

Postovni slobodnigradjani Srbije Shvatite te da su sve statistike relativne, evo jednog primera Banglades ima 165 miliona stanovnika i ima samo 164 zarazenih od Covid 19 virusa Svajcarska ima 8 miliona stanovnika i 22 hiljade zarazenih. Sad sami mozete da manipulisete ovim podacima pa da kazete da Svajcarci ne postuju mere njihove vlade ili da imaju los zdravstveni sistem ili da Banglades ne testira puno ili da Banglades ne prijavljuje sve slucajeve ili sta Vam u ovom trenutku odgovara.

Jahvaharlal

Šta se to desilo u Novom Sadu, otkud toliko zaraženih odjednom bez ikakvog objašnjenja?

Zoro

Čemu prelivanje rezultata,da li da se pokaže da nisu najgori iako ako se uporedi sa hrvatskom broj umrlih je kod nas poražavajući.

Misa

Leskovac ga nema na grafikonu. Ovde nas niko ne obavestava koliko ima zarazenih, vec par dana. Izgubljeni grad!!!

Nebojsa

A da ipak pogledate malo bolje?

Virus deluxe

Dal je moguce da od juca do dana je ozdravilo oko 60osoba e to je nesto

joka

Vecina komentatora ni ne pogleda sta pise u tekstu i kojih gradova ima

Курир Ђока

Како нема Шапца,шта се тамо догађа,зашто су одбијени за помоћ војске.

Marcco

A ko je tražio pomoć vojske i u kom segmentu?

Jedan Od

opština Šabac je tražila pomoć od vojske. Tražili su 300 poljskih kreveta i vojska Srbije im je rekla: sorry, nemamo.

Japaja

Gde je Subotica?

Aleksandra

Na tabeli, nalazi se izmedju Vranja i Cacka. Samo treba pogledati lepo pre nego sto se posalje komentar...

Dr

Na severu Bačke. :-)

Stojan

Meni nije jasno, u tabeli nema Čačka...

Bob

U Nisu broj zarazenih poslednjih nedelju dana stoji na 59 inace!?

Srbin

Kako u Smederevu 0 ?

Gringo

zašto je policijski čas tamo gde je 0?

Raka

Po evidenciji sajta Covid-19 Niš je 29.3. imao 59 zaraženih i hospitalizovanih. Po današnjim informacijama ima 36 hospitalizovanih u KC i 14 lakše obolelih u hali Čair. Broj zaraženih svuda raste, jedino u Nišu opada. Nema novozaraženih, nema umrlih, nema izlečenih....malo čudna statistika, zar ne?

Boban

Pise 90, ovde su svi slepi izgleda...

Boki

I tako odsedesmo u stanu nas četvoro vikend. Muž radi sutra od kuće, deca ne idu u školu, treninge, ne druže se, a ja lepo u 7,00h na posao, sa kolegama koje nemaju šta da rade pa se šećkajubpo kancelarija a, strankama itd. Pa kako je moja porodica zaštićena?

Vizelni osmatrač

Kako Valjevo žarište, kad u 8 poslednjih dana NULA zaraženih. Do pre osam dana bilo je 11% od ukopno zaraženih baš u Valejvu, a onda - tajac. Nema više ni jednog?

Доца

Тренутно је доста људи под надзором и у потенцијалном периоду инкубације. Ако остане нула - то ће бити супер вест.

Bob

Severna Koreja u 12 05 jedan zaražen u 12 1o nems više nijedan.NapredDNO

Dada

Zbog čega se ne ažurira tabela zaraženih po gradovima već nedelju dana?

Nenad

Zato sto Vlada Srbije vec nedelju dana ne objavljuje podatke o broju zarazenih po gradovima

Apokalipsa danas

Ukidajte zabrane i restrikcije.Najjaci samo ostaju.

JakihImamoNaKilo

magaraca, volova, kompletnih idiota, ali nama su potrebni pametni.

Kos

Treba insistirati da krizni štab uvek objavi broj smrtnih slučajeva među zaraženim od Covid 19 i broj ostalih smrtnih slučajeva u istom danu.Samo tako ćemo imati objektivni uvid u stopu smrtnosti izazvanu sa Covid 19.

Branislav

Prema podacima republičkog zavoda za statistiku, u poslednje 2 decenije u Srbiji DNEVNO premine u proseku 280 ljudi pre pojave Covid 19 virusa. Godišnje 100.000 do 105.000 ljudi. Svako to može da vidi i zaključi...

Sd

Treba insistirati da se svi oni odvedu u zatvor. Ili bar da nestanu iz ove zemlje.

Saša

Ono sto nedostaje u svim dosadasnjim statistickim pregledima je: a) procenat zarazenih u odnosu na populaciju u Srbiji ( bar orentaciono ako se nezna koliki je broj ljudi u Srbiji) b) procenat zarazenih u odnosu na populaciju u pojedininm gradovima. Kada bi do znali, onda bi imalo smisla porediti se sa Kinom, USA, Italijom, ......

Nisam matematicar, ali

@Saša imate sve te podatke na: https://google.com/covid19-map/?hl=en Po toj vašoj statistici ispada da su Luksemburg i Island najgore prosli jer imaju najveci procenat zarazenih, ali cini mi se da treba uzeti u obzir i broj ozdravljenih kao i broj umrlih da bismo imali objektivnu sliku. Ali daleko smo mi od toga obzirom da je i metodologija različita.

Igor.A

Objavljeno da je Novi Pazar novo zariste i da ce AV.otici tamo.Jel on dezurni epidemiolog? Jel ce on leciti ljude tamo?Hoce li to beko da objasni? Jel on spasilac Novog Pazara ili je to kampanja?Ovo je sramota od drzave.

Veliki Vođa

On je naš spasitelj Vučko Blaženi. Poštuj svog vođu!!

Rako KV

Mozemo ga mrzeti koliko hocemo i mozemo, ali ipak se trude maksimalno na svim poljima, i svaka im cast. Nas je problem sto to ne priznajemo, i ne pridrzavamo se predloga struke, teramo inat AV, a u stvari teramo inat sami sebi. Takvi smo mi.

Dete rock'n rola

Verujem da se zdravstveni radnici maksimalno trude.Ja se na svom poslu isto tako maksimalno trudim da ga obavim sto je moguce bolje.Ne verujem politicarima i onima koji su na visokim funkcijama a lazu narod.Zasto je gospodja ,,lapsuz" morala da promeni svoj prvi iskaz o pocetku zaraze?Svima je jasno(mozda cak i tebi) da je to ucinjeno na inicijativu onoga koji naredjuje suncu kada sme da sija.Ti mozes da kazes da je nas problem sto im ne verujemo,ali isto tako ja mogu da kazem tebi da je tvoj problem sto im verujes.Posle takvih stvari i posle mnogo drugih stvari kojima smo bili svedoci unazad osam godina,ne mogu da im verujem.Ako ti mozes,veruj im,ali onda samo mogu da zakljucim da pripadas onoj populaciji koja se informise preko pinka i informera. Nastavi da gledas zadrugu i parove,a ja cu da gledam N1 i da citam Danas.Pozdrav.

Skarlet

Odličan komentar,ja bih još dodala pored gledanja N1 i čitanja da ću da mislim.Pozdrav iz dvorišnog karantina!

Aisa

Si Ajde bre Botu!

only fools and horses

najviše zaraženih je među zdravstvenim radnicima, pa policijom pa vojskom. Je li za to kriva nedisciplina građana ili biće da je ipak nešto drugo krivo. Loša, kriminalno loša organizacija, nedostatak zaštite, neobučenost istih...

SB

Botu ućuti.

Milorad

Naravno da će otići.Samo kažete "dodirni me sveti čoveče" i ode kao rukom odneseno......

Spasoja

Još niko ne zna kako da podeli obolele po gradovima.Sramota,daju nam podatke po gradovima od 29.03,i ti nisu pouzdani.Bolje da nas uopšte o ničemu ne obaveštavaju.Kad živimo u medijskom mraku i lažima.

Новосађанка

Нови Сад и даље није у Србији?

Mile

Ni Lazarevac

Milan

Naravno da jeste! Pogledaj mapu pazljivije! I ne brzaj sa zakljucima! Imas i opciju da ukucas grad koji te zanima i da dobijes podatke!

AcaM

Kako je moguće da na području Petrovca na Mlavi, Kladova i Negotina nema zaraženih kad su to mesta u koja su primila najviše povratnika iz inostranstva koji su žigosani kao donosioci virusa Korona u Srbiju. Mislim da bi ovo pitanje trebalo proslediti velikom vođi koji je ove nedužne ljude optužio za sve ono što on nije uradio.

Dr

U Kraljevu 10??? Kako kad zvaničnici kažu samo 3!!!

Ovan koji sedi

Pa i u Obrenovcu se nisu podavilli vec kako vozd rece umrli prirodnom smrcu. Tako i ovde teska manipulacija zvanicnim drzavnim podacima onako kako im odgovara. Sta ocekujete od radikala osim haos. Sa srecom ljudi i cuvajte se.

Tin

Vremenski, u narednih 10 dana stižu teško oboleli od 15.3 a to znači drastično povećanje smrtnih slučajeva sve da se širenje TRENUTNO zaustavi. Biće na desetine mrtvih svaki dan. To je neminovno. Ne znam zašto se politizuje i podiže tenzija? Kakvi su to mozgovi koji to rade? Zašto je nekome stalo da umrtvi ionako apatično stanovništvo. Umesto da se stanovništvo hrabri da istraje u disciplini, da im se pružaju verodostojne i kvalitetne informacije, radi se na strahu, pretnjama, kaznama...A ALKOHOLA I DALJE NEMA!!!

Maksim

Kakava je to baza podataka, kada se i dalje vodi evidencija od 29.3.2020- Ja stvarno ne razumem čemu ovi podaci služe, sem da se kaže da postoje. Verovatno bazu ažurira neko ko je došao preko teške veze. I vi iz N1 zašto tako nešto objavljujete? Zar niko ne primećuje da su podaci stari?

Aleksandar

Dragi Maksime, ljudi su lepo napisali zbog čega su podaci stari, samo treba pročitati pre nego što se pošalje komentar http://rs.n1info.com/Vesti/a584900/Vlada-prestala-da-objavljuje-podatke-o-broju-potvrdjenih-slucajeva-po-opstinama.html

Loznica

U Loznici potrvrđen 1 slučaj!

Dr.

koliko vidim taj jedan je iz Krupnja a u Loznici stoji 0

4S

Samo Strah Srbina Spasava

Statistika

Predlog za novinare Kontaktirajte regionalne Instute za javno zdravlje, dobićete podatke za svaku oblast, svaki dan, možete napraviti statistiku koja će biti tačna Već je objavljivano iz Užica, Kragujevca...

All Bundi

Sklonite onu tabelu i mapu od 29,03, samo unosi zabunu.Ako nema novih podataka ili su zabranili objavu onda to lepo napišite a ne ovako.

Boban

Tabela je nova i azurirana. Samo treba pogledati :)

SSSS

Ovo nije tačno,proverite Istočnu Srbiju

Sanja

Stoji da se oporavilo 42 coveka jos od pre 6 dana. Niko se vise ne oporavlja?

only fools and horses

Ma oporavljaju se nego ih ne puštaju kućama, kasne rezultati testova.

Goran

Zasto ne azurirate tabelu broja zarazenih po gradovima, stoji od 29.3.

Slavko

Zastp od 6.marta racunaju!!!???

Manipulacija ili..

Čudan je ovaj sajt covid19... prvo lepo krenu da informišu.. onda stali odjednom 29. Marta.. sad se pojavio broj samoizolovanih. Ništa mi nije jasno.. znaci 10 zaraženih u N Sadu a samoizolovanih 3820. Zašto ako sajt radi ne pokažu i jedno i drugo? Da li je neko procenio da je 10 malo da zaplaši pa sad ovako deluje ozbiljnije?

Zasto to

Mapa vise ne pokazuje broj zarazenih, vec jedino samoizolovanovih???

Alexa

Možeš iz menija da izabereš i zaražene, ali i dalje nisu ažurirani...

Gidra

U celoj Srbiji 02,04, preminulo 3 osobe u isto vreme u malom Varvarinu preminulo 3 osobe nešto se ne uklapa neko laže a ja ne,

Milana

Šta bi sa cifrom što su ozdravili?! Bilo u vestima kako je ne znam koliko pušteno kući jer su bili 2x negativni a broj se ne menja uopšte. Kako će znati koliko je zaraženo ako ne budu pratili koliko ih je ozdravilo takođe?! Zar ne bi trebalo i neko da objavi u proseku koliko prođe od pozitivnog do drugog negativnog testa?

Vala

Ja sam zanemeo kada je rekao da 30000 od 400 000 ljudi koji su se vratili ima kovid19.

IT-evac

i jesi li odnemeo bote

Sajber ratnici

Ko zna bolje neka ode da im pokaze kako se to radi, posto smo svi ocigledno kvalifikovani epidemiolozi i statisticari postali od pocetka marta. Ne branim aktuelnu vlast, ali nose se sa problemom, jos uvek. P.S. ako neko misli da je bolje u Sloveniji, Holandiji, Tajlandu i slicno, slobodno neka ode ili ostane tamo. Svima lepo u tom slucaju :)

Lili

U Sloveniji to mnogo bolje rade.

Ljix

Ova vlast je inace poznata po iskrenosti hahaha

Musashi

pa ne može niko nigde da ode genije jer je sve zatvoreno, a da smo najgori jesmo jer to pokazuje statistika (barem ono malo što nam je od informacija dostupno) tako da ne lupetaj nego idi na kurir ili informer pa se tapšite po leđima medjusobno kako vlast dobro radi.

Bezrepi Pele

U G.Milanovcu još od 13.marta postoji 1 potvrđen slučaj a od subote stigao je još jedan.Na tabeli od 29.marta piše nula.

Djole

Ne razumem ovog iz Londona. Čovek sedeo na aerodromu u Londonu, čekao let, leteo verovatno u individiualnom avionu i sada ima problem sa karantinom. Pa vidi brate sačekaćeš ga ko što i ja sedim kući i čekam. Bio ostati u Londonu.

Spasi nas boze od ovoga

U cacku ima samo sest vise za tri dana.ukupno 18.a on Kaze zariste.vidite koliko dize paniku.sad su javili koliko ima u cacku lokalni mediji.objavite komentar

Superstore

Sta bi sa Somborom? Prica se da ima vise zarazenih a i dalje stoji samo da ima jedan zarazeni.

Стормтрупер

Хоће ли се повећати број опорављених? Већ 5 дана стоји на броју 42

JVS

Zar virus nije doneo Kinez iz Huaweia u februaru? Samo je to zataškano. Sa nekoliko zaraženih na respiratorima. Dosta više transfera krivice na građane.

Marko

Vec vise od nedelju dana ima kako je korona stigla u bačku palanku. Kada planirate da nas stavite u spisak gradova? Objavljeno je na tv-u (mada verovatno slucajno). Isto je objavljeno da novi sad ima oko 50 zarazenih pa i dalje stoji da ima 10.

Dr

Nitko nije umro zdrav od samog korona virusa nego od drugih zdravstvenih problema + korona. Ne plašite ljude, u italiji je prosek godina umrlih 81.

Realan Srbijanac

jeste li Vi dr. Nestorović?

Boća

Kod nas je prosk preminulih 62 godine, važno da nas plaše Italijom i Španijom kao decu babarogom. Mislim da kod nas glavnu reč vodi politika, a ne struka, pa nije čudo da prođemo i gore od njih.

Ljix

Bravo za komentare!

Ljix

Tako je,istina!

Goran

Molim vas da ih pitate zašto se ne ažuriraju informacije o broju zaraženih po gradovima i opštinama?

Zakon o zaštiti veličanstva

Ma,oni su izgubljeni,o kakvom ažuriranju pričaš.Okreni se sebi,zaštiti se,smiri se,panika slabi organizam i iscrpljuje.Diši duboko.I ne očekuj ništa od njih!

Milica

I dalje ništa od podataka po gradovima?? Poslednji podaci su od 29.03

Boban

Ne, konacno su azurirani, jasno se vidi u tabelama.

Koko

Zašto više nema podataka po gradovima??

Aleks

Kako mogu reci da je 1.04.2020 testirano 810 ljudi od koji je 160 pozitivno a 650 negativno, kad su sami rekli da se ceka po 5 dana za rezultate...

Anja

Slovenija, država sa 2.1 milion stanovnika, je juče testirala 1095 osoba na koronavirus. Dakle, za Srbiju bi to trebalo da bude 3500 testova na dnevnom nivou...

Ja

Pa idi u Sloveniju

Lekar koji koristi respirator

Te dve države su neuporedive, na našu nesreću. Govorim isključivo iz medicinskog aspekta . Drugi pokazatelji su mnogo porazniji.

Jelena

Kakva je situacija u KC Novi Sad,insistirajte na tom pitanju.Posaljite Zaklinu da ih istrese iz gaca,kao juce.

D

Zbir slucajeva je oko 740-750... Sta je sa jos 310-320???

Pop

Šta se dogadja u manjim Opštinama. Nije Srbija samo Beograd Novi Sad Niš... Manji gradovi i sela će čini mi se vrlo loše proći. Daj Bože da grešim.

Neko

Molim vas da ih pitata zašto na sajtu vlade stoje podaci zaključno sa 29. Martom po gradovima? I zašto je danima broj obolelih 42? Pitajte kako se razlikuju podaci u Vojvodini. Mirović je izneo mnogo veću brojku za Novi Sad i Bačku Palanku nego što pokazuje vladin sajt.

Dragan Popovic

Ovaj koji je izracunao da ima 909 aktivnih slucajeva pod hitno da dobije od Vucica orden iz matematike.

Iskreni Balkanac

Sada je broj zaraženih 100 (sto!) PUTA veći od predsednikove procene sa početka krize. On je tada rekao da Srbija neće imati više od deset zaraženih. Zbog takve, neodgovorne izjave mislim da bi bilo normalno da se Aleksandar Vučić zauvek povuče iz politike.

Ljix

On da se povuce???

Кривокапић

На државном сајту који користите пише да је ово све до 29. марта. Данас је 1. април. Фале 3 дана.

Kovac

Broj izlecenih vec danima stoji na 42

Sonja

Ja zivim u Norveskoj, i u Norveskoj je do sada testirano skoro 95 000 ljudi, a virus je potvrdjen u 4 828 slucaja (01.04.2020). Broj umrlih je 43 (01.04.2020). Jos uvek nema podataka o svim zrtvama, ali prosecna starost prvih 32. umrlih je 84 godine. Najmladja osoba je imala 62. Mene zabrinjava sto je prosecna starost nasih umrlih dosta niza nego u Norveskoj. To verovatno znaci da nase zdravstvo nije u stanju da pomogne hronicno bolesnim ljudima. O njima se ne prica puno u medijima, ali izgleda da su oni ugrozeniji nego stariji stariji.

Didije

ne,nego stariji ne izlaze iz kuće

SN

al i hronični oboleli ne izlaze osim po hranu 1 u 10 dana.

Kraljevcain

Kod nas znam sad vec 10 ljudi koji imaju simptome ali u bolnici ih uporno ignorisu i vracaju kuci... Tj ne testiraju sto je jasno da smo u velikom problemu sa testovima. E sad cekamo ako bolest uznapreduje onda ih primaju ali msm da je onda vec kasno kao sto vec imamo slucaj sa drugim zarazenim u Kraljevu. Prebacen je za Kg... Sad nzm kako je....

Ljix

Upravo tako,starija smo populacija a I bolesna,zdravstvo mi nemamo!

Cvek

Jos jednom pitanje, komentar, zasto nema statistike zarazenih po opstinama i gradovima?

Oliver

Gde je Smederevo sa preko 150 zarazenih?? To niko ne prica?

Vitez

pa u ovih hiljadu i nesto

Steve G

Po ovoj statistici fali bar 150-200 do sada zvanicno zarazenih. Zbog cega se prestalo sa azuriranjem podataka po gradovima i opstinama? Da li je to zbog nove odluke kriznog staba o ogranicavanju informacija? Po Igoru Mirovicu u NS ima 47 zarazenih, Backa Palanka 9 itd...

Sajkaca

Aktivno testiraju, napali su virus svim sredstvima, ni pet hiljada dosad a pricalo se velikom broju dnevno. Jadbi su ali bas

Mila

Rečeno je da će se podaci za Bgd postavljati po opštinama.. Ovako kao Grad Beograd ništa ne znači

Okej

U mnogim gradovima ljudi znaju da ima zaraženih ali njih nema u statistici

Zabrinut zbog lagarija

U Sremskoj Mitrovici je najmanje 8 zaraženih, a po statistici 1.

cuprija

Cuprija je interesantna, sta se desilo tamo?

SN

Bahatost na svakom koraku.

Krle

dosta ljudi radi u inostranstvu i nisu postovali obavezu karantina

Bojanče

nešto računam...23 umrlih na 835 zaraženh…. to bi onda bilo 2,75 % smrtnosti što nije malo

Kikinđanin

Nije, druže. Verovatno ima mnogo više zaraženih, pretpostavljam do 2000 ili 3000 u ovom trenutku, samo još nisu svi testirani ili još nisu dobili rezultate. Tek na kraju će se saznati pravi procenat. Mada je problem što su mnogi naši zemljaci i hronični bolesnici, pa je i smrtnost veća. Što zdraviji ljudi, manji procenat smrtnosti.

Korona

Ne računaš dobro. To su slučajevi koji su otkriveni. Ko zna koliko ima zaraženih.

RS

Racunaju se samo reseni slucajevi za smrtnost a to je broj izlecenih (42) i broj umrlih (28) nakon cega dobijamo smrtnost ZARAZENIH (ne cele populacije) i to je smrtnost od 40 posto, zavisno od mogucnosti i efikasnosti lecenja taj procenata pada ili raste, efikasnost detekcije zarazenih je direktno vezan za broj testova i sposobnost onih koji vode odbranu od napada vitusa za koji jos nema vakcine sto je jedini nacin da se suzbije epidemija. Bilo kakvo racunanje u odnosu na broj stanovnika ili broj zarazenih je besmisleno jer broj zarazenih nije konacan, pitajte Stevanovica objasnice vam mozda bolje

Truo zdravstveni sistem

Nije problem u nedisciplini gradjana, problem je u rasulu u zdravstvenom sistemu. Srbija je apsolutno nepripremljena za ovakav scenario. Nema zastitne opreme, medicinski radnici se snalaze i sami kupuju. Nema procedura pa svaka zdravstvena ustanova dogovara interne procedure, a onda se te interne procedure nakon dva dana prestanu postovati. Menadzment u zdravstvu je katastrofalan, postavljen je na politickoj osnovi, mnostvo poltrona i neorganizovanih nacelnika i direktora. Pacijente setaju od bolnice do bolnice zato sto ni sami doktori ne znaju koja ustanova sme, a koja ne sme da primi one za koje se sumnja da su inficirani. Zato ne izlazim iz svog doma ako ne moram, samo odem po hranu. Ne mora meni niko upozoravati niti zabranjivati izlazak, dovoljno sam informisan da znam da je za mene najbolje da ostanem u kuci.

Didije

to nije tačno. Sve zdravene ustanove dobijaju jasne protokole. Problem je što još nemamo taj broj testiranja. Rešiće se i to ali treba vremena. Najbitnija je terapija a ona ne postoji. Samo simptomatska.

Ms

Problem je u operativnom sprovođenju tih dobijenih protokola.

Dr

A ti znas?! Sta si po struci?

Mita

Bas tako.I sto je najgore na najperfidniji nacin se odgovornost sa vlasti prebacuje na gradjane.Pokvareno do srzi,nema sta.Zato su i uveli ovu cenzuru informacija jer se plase istine da je gradjani saznaju.Kada bi svi gradjani to saznali,ne bi ova vlast izdrzala do leta.To je vlastima jasno i njima je najbitnije da ostanu na vlasti.Bas briga njih za gradjane.

Valjevo

Valjevo stoji na 50 jer se testiranja nisu ni radila od subote

vladimir

@ Didije sendvicar Ovaj odgovor cak nema veze ni sa pitanjem

Vas obozavalac

Mi nespremni potpuno za testiranje. Brzi testovi ne postoje. To je jedini spas. Uslovi na nivou africkih. Pored skolovanog kadra laboratorije ne postoje...

Posmatrač

U Srbiji je u zdravstvu zaposleno 118000 ljudi, a od toga 95 000 čine medicinski radnici. Problem kod nas je nedostatak zaštitnih sredstava na radu. Šta da vam kažem kada Jedna sestra koja obavi 50tak previjanja dnevno to uradi sa jednim parom zaštitnih rukavica jer nema. Najgore i da hoćeš da kupiš zaštitne rukavice od svojih para istih nema nigde u prodaji. Jedan zaštitni mantil oblači cela grupa od 35 ljudi na odeljenju. Odmah da vam kažem da mi jedva guramo i sa ovim scenarijom , a u slučaju Španskog i Italijanskog scenarija nas neće ni biti. Prosto i jednostavno ova država će bukvalno nestati. Eto to vam kaže jedan zdravstveni radnik.

Djoko

daleko bilo

Janko

0.056% testiranih, ubedljivo smo medju prvima u svetu po malom broju testova!!!

Naučnik

Gospodo draga, ja radim u nauci. Ne možete očekivati i nemojte se nadati većem brojem testova. Naime, ti testovi zavise od naučnih laboratorija, a nauka je u našoj zemlji na najnižim granama u proteklih xy godina. Ništa nije ulagano, gomila birokratskih procedura, nema para za obične hemikalije, a kamoli za krupnu kapitalnu opremu. Više nas cene stručnjaci u svetu, nego naša vlast. Ali, dok se ne shvati da je nauka ključna stavka za dobrobit naroda, biće nam ovako. Budite srećni što ima i ovoliko testova, jer su sve te metode, kitovi, aparati SKUPI. Raspitajte se pošto u PCR mašine, kitovi za ELISA metod, najnoviji mikroskopi i softveri i sve će vam biti jasno. Da ne pričamo o obuci i znanju ljudi u koje treba ulagati. Dok država ne uloži u razvoj nauke, farmacije, biotehnologije biće nam ovako, možda još gore.

Bojan

Apsolutno tačno. Sve je ovo posledica decenijskog zanemarivanja obrazovanja i nauke, kao i protekcije na svim nivoima. Naučnici su marginalizovani, kvazi naučnici su favorizovani. Dok je sve u redu, bili smo samo razočarani. Sada smo u haosu ... Generalno, šta smo birali, to smo i dobili. Na žalost, ispaštaće i oni koji su sve ovo videli mnogo ranije, ali nisu imali podršku ni snage da nešto promene. Kako reče grčki filozof: "Dok glas ovčara vredi koliko i moje, teško ćemo krenuti u bilo kakav razvoj". Upravo se to nama desilo.

Lala

A u parlamentu sve doktor do doktora

Jovan

Mladi koji završe fakultete kao što je bioligija, molekularna biologija i sl. kod nas su bespotrebni. U našoj zemlji su priznati samo folk izvodjači i sportisti i političari. To je rezultat smišljene medijske propagande i populizma vlasti i sadašnje i prethodnih nažalost.

Dokle

Sta je to skupo , koliko kosta jedan zivot i koliko kosta lecenje jednog pacijenta od Covid10, jedan test je 1 crvena PCR aparata ima od 4k do 30k sa softwerom i sta razvodnjavas da je skupo, narod je uplatio zdravstvo gde su pare, jos sad rasipaju 53 mil, eeeee izmislio covek masku sa izmenljivim filterom-- pa samo kad mu vidis zivotni put sve ti jasno kao i oni iz SNS koji su bili u raznim aferama a sada ustupaju hotele itd

Dete rock'n rola

Vazno je da su nakupovali avione i ,,pancire".

Captain Trips

Imam dodira sa medicinskom bransom i sve ovo odgovara onome sto sam i ja videla u nasem zdravstvu.

Marcco

Kada je nauka i školstvo u pitanju, ovo što imamo danas je rezultat delovanja države pre 15/20 i više godina a ono što se danas radi će se reflektovati na društo za 15/20 godina... a sad digitron u ruke. Nadam se da kao naučni radnik ne mislite da će nešto šta se uradi danas biti vidljivo iduće godine.

Samo pitam?

Zasto Kosovo nije na mapi?

Simović

Šta je sa masovnim testiranjem? Pre pet dana je rekao, sutra.

RS

Upravo zivis u danima masovnog testiranja, mislim da je vec neko rekao od zvanicnih da nemaju kapacitete

Vesna

U Nišu je potrebno s obzirom na broj stanovnika mnogo više testiranja. Ne testiraju se ljudi iako su u teškom stanju... Šta se dešava u ovom gradu?

Miki

Zašto niko neće da kaže da u svetu svake godine od običnog gripa umre preko pola milona ljudi, da je u Bg 2000. samo u januaru umrlo od gripa preko 200 bolesnika, dok je od svinjskog gripa (2010) umrlo nekoliko desetina. U odnosu na koronu ovo su daleko gore brojke, pa opet niko nije pravio karantin, uvodi vanredno stanje i dovodio naciju do histerije. Mislim da je vreme da otvorimo oči! Mada čisto sumnjam da ćete mi pustiti komentar, jer je sada istina zabranjena!

Katalin

Imate pravo. Jedina razlika je da npr. u Italiji više ni kovčega neće biti za žrtve. Da li se sećate ovakvog gripa ovog obima osim španske groznice iz januara 1918 - decembra 1919? Što se ne preselite u Švedsku? Tamo nema restrikcija. No ljudi su i tamo počeli da shvate da to nije grip, pa su ulice sve praznije i praznije...

Simović

konformizam je u tebi.

M

Sklanjajte se stručnjaci, doktori, naučnici, svi vi koji ste se školovali godinama i izučavali ove stvari! Nemate pojma, stiže Miki da vam otvori oči!

Petar

Činjenica je da se umiralo i od običnog gripa ali budimo relani običan grip do sada nije nikada izazvao pretrpane bolnice, masovna umiranja u jednom danu, nedostatak respiratora, nedostatak mesta za sahrane i slično, a korona virus jeste. (Italija i Španija) OSTANITE KUĆI! Nemojte se zavaravati da će proći samo od sebe i čuvajte svoje najmilije posebno stare ljude.

M

Pustili su ti

Didije

zato što za sezonski grip influenca postoje vakcine i imunitet koji traje par godina na odredjeni soj. Kod gripa se sve zna a ovde ništa.

Nikola

Amin batice. Ima ljudi koji misle svojom glavom. Sto bi rekao Cane:" Da li verujes meni(medijima) ili mislis svojom glavom"?

Penzioner

U svetu u saobraćajnim nesrećama godišnje pogine više od milion ljudi... u Srbiji skoro 500... o materijalnoj šteti, lečenju povredjenih da i ne govorimo... pa nikome ne pada na pamet da zabrani saobraćaj...

Autofil

Da li zbog obicnog gripa vojska kamionima odvozi preminule (Italija)?

Dopisnica iz Italije

Pohvale za presek po gradovima posto zvanican sajt Covid19.rs ne ažurira podatke. Pišem jer naši nisu shvatili da pored praćenja dana od prvog zarazenog, veliki rast se događaj kada se dostigne cifra od 1,000 zaraženih. Daću vam jednostavan primer. Italija je prvog zarazenog zabelezila 31.1. posle 4 nedelje i 1 dana taj broj je bio 1049, a za dalje znate. Danas je bilo pitanje koje su kritične zemlje u Evropi to je Poljska. Pogledajte primer Madjarake koja ima duplo manji broj zaraženih od Srbije (prvi zaraženi u Madjarakoj je bio 4.3. kao i u Poljskoj) Treba da se uvede potpuna zabrana kretanja (lockdown) sto pre, jer samo tako možemo da se spasimo. Kreveti od 3,000 na sajmu u Beogradu i 1,000 u Novom Sadu nisu ništa ako se gradovi ne zatvore odmah. Dopisnica iz Italije

Milena

Pohvale za grafikon???? Testirano 0.5% stanovnistva a dnevni skok je 25-30% Ne vidim da je ista dobro. Zasto se ne pogleda neka zemlja oko nas bilo koja koliko se testira na dnevmom nivou? Zasto samo Torlak radi testove? Test traje 15min sa novijom opremom a Torlak ima opremu iz proslog veka i trane analiza 46min? Zasto osobe koje su u samoizolaciji nemaju resenje o tome? Kako da.dobiju platu? Koliko platu? Hiljadu zasto ali odgovora nema....

ajd mi objavite neki komentar.

madjari nemaju ni blizu ovalike mere ko mi ovde. nema karantina od pola vikenda, raznih zabrana i sl, a i to sto su uveli su uveli posle nas. jedino sto su na vreme zatvorili granicu, ali svoje pustaju kuci, samo strance ne.

Analiticar

Broj obolelih je povezan sa brojem aerodroma u svakoj drzavi,kao i broj sletanja aviona sa putnicima sa raznih destinacija u danu,ili meseci.Sto je siromasnija drzava ima procentualno manje obolelih,jer siromasno stanovnistvo sedi kuci.Turisti su u 75% slucajeva uzrok donesenja virusa u jednu zemlju,oni hoce sve da vide,da sve obidju i to u grupama.Ostalih 25% su poslovni ljudi,politicari i sportisti..Svetska zdravstvena organizacija nije shvatila i predvidela da ce doci do pandemije sirenja virusa.

Goca

Sve se nesto " vrti " oko Valjeva,postoji li razlog.....? Zasto se testira tako mali broj ljudi? Imamo li na ovoliko testiranih pravu sliku?

Disident-Geek

Da, postoji razlog, a to je realna mogucnost obrade uzetih briseva. Probleme imaju i zemlje sa mnogo razvijenijim zdravstvenim sistemima od naseg, nemogucnost da se sa malim brojem aparata obradi sve veci broj trazenih analiiza. Pa ipak, i pored toga sto se sve to zna, neko i dalje obecava "masovna testiranja". Trenutno Korejanci imaju najbolju opremu za testiranje sa kapacitetom labaratorijske obrade od 450 testova dnevno. Nasa tehnika je u mogucnosti da napravi 20-30 testova dnevno, mozda i manje, ali to je najbolje pitati biohemicare.

Standža

Ne zaboravite činjenicu da se testiraju osobe samo koje ispunjavaju sledeće kriterijume: da su ili boravili u inostranstvu ili da su imali ko tak sa nekim ko je došao iz ugroženih područja odnosno sa nekim kod koga je već potvrđen virus. Prošle nedelje sam bio bolestan, kašalj, grlo, glavobolja, malaksalost,temperatura do 38,2....pozvao telefonom(NS) i čim sam rekao da nisam bio u inostranstvu i da nisam imao kontakt, rekli mi da sedim kući i da pratim i ako se stanje pogorša da se opet javim. Da li sam imao taj virus ili neki drugi, to nikada nećemo saznati. Ali svakako mene i sličnih nema u ovoj statistici. Naravno sa jedne strane je to i razumljivo jer ja nisam imao takve simptome koji su me zdravstveno ugrožavali pa je bolje angažovati ljudstvo i resurse za nekoga ko ima težu kliničku sliku. Ali opet, kako da znamo da neću nekoga da zarazim i širim dalje infekciju osim ako se ne testiram!? Kako god, šta je tu je, čekamo kraj...

Janoš

Ostaje trag u krvi doživotno.

Andrej

Hrvatska uradila 5900 testova, mi ispod 3000. Toliko

Simović

mi smo najzaostalija zemlja u Evropi. Da li ti je sad jasno?

Sloba

Stavite uporedno i podatke za običan grip (od prošle godine) pa da vidimo ko je ovde lud.

Ivana

To nije argument. Postoji bitna razlika, pokušaću da objasnim. Tačno je da od gripa umre dosta ljudi na godišnjem nivou, ali ovaj virus se lakše prenosi i najveći problem su komplikacije koje podrazumevaju upotrebu respiratora. Od gripa na primer oboli 6000(ovo samo dajem kao primer, ne tačan podatak) ljudi tokom čitave sezone, a ovaj virus na mesečnom nivou zarazio bi znatno više ljudi. I upravo je broj obolelih problem jer oko 20 posto zahteva bolničko lečenje a oko 6% respirator. Lečenje može trajati i po dve tri nedelje, a kako stižu novi pacijenti nema mesta za njih u bolnocama, a respiratori nisu slobodni i onda mnogi i ne dobiju adekvatnu negu. Slama se zdravstveni sistem, i to se desilo u Italiji i Španiji. Jedino Nemačka ima organizovan zdravstveni sistem koji uz naprezanje može ovo da pregura, a Kina je sprovela rigorozne mere, Južna Koreja se bori velikim brojem testiranja (shvatate da zemlja poput naše ne može da obavi takvo testiranje i nabavi testove). To znači da moramo da sledimo najviše kineski model i da se nadamo da će prolećno sunce znatno da pomogne u dezinfekciji spoljašnje sredine. I ne znaju svi lekari da rukuju respiratorom.

Mis Mis

Zasto nismo ostavili u drzavnom vlasnistvu makar Galeniku pa da diktiramo proizvodnju onoga sto je potrebno. Imamo mnogo instituta na drzavnim jaslama ali i doktore nauka sa sega mega fakulteta i ko onda da napravi testove. Nisam strucnjak iz tih oblasti ali imam mozak.. Neka ova posast prodje pa na buducim izborima razmisliti da li prosli i sadasnji zasluzuju Vas glas.

Ivanm

Hrvatska uradila 5000 testiranja u jednom danu a mi..... 5000 za mesec dana.

Debeli

Znaci na Kosovu nema zarazenih? Mislim da doktor Kon ne misli tako.

Pa

Grafika je dobra, samo boje testiranih, potvrdjenih i preminulih moraju jasnije da se razlikuju. Ovako izgleda kao tri nijanse jedne iste boje

DJORDJE

Kako se dolazi do broja oporavljenih? Je l to prodje 28 dana izolacije pa ko mrtav ko živ ili ima nekog lečenja i čime?

Lala

Сматра се два узастопна негативна теста. Мислим у року од 48 сати.

MaliPerica

da li sve ovo znači da ćemo svi u jednom momentu MORATI da odbolujemo GRIP covid-19 kako bi postali imuni na tu vrstu gripa !??? kako to da niko odPOLITIČARA u državnom vrhu nije oboleo od GRIPA bilo koje vrste, a posebno covid-19 imajući u vidu da su toliko aktivni po tom pitanju, a neki su koliko znamo išli i u kinu, dok su drugi bili na skupovima na kojima su zaraženi mnogi inostrani političari koji su takođe bili na tim skupovima - postoji li poseban tretman za naše političare!??? ja sam imao 2017. zatvoren prelom potkolenice i lečio sam se skoro godinu dana, a jedan naš političar je imao otvoren prelom potkolenice i igrao je tenis posle deset meseci - da nisu došli u posed čuvenog galskog čarobnog napitka !???

Captain Trips

Naravno da postoji poseban protokol za funkcionere, pa za njih ni karantin posle povratka iz inostrasnstva ne vazi.

Karolina

Zašto u tabelarnom prikazu gradova i opština nema Novog Sada?

Aleksandar

Kako nema, evo ga izmedju Cacka i Pirota

ја сам

Питање за репортере: да ли је могуће сазнати од било кога на дневним извештајима: која државна институција било где на свету је верификовала тест на корона вирус, да ли је тест валидан и колика му је квота грешака.

Mila

Da li je moguce prikazati broj zaraženih po bgd opštinama. To bi bio zanimljiv podatak.

Fale

A jel bi ti odgovaralo po ulicama?

Simović

da smo normalni, bi.

Valjevac

A ovaj naš Gradonačelnik u Valjevu za COVID 19 govori da je KONRAD 19. A pri tom čovek lekar i Komadant Štaba za vanredne situacije. Pa deca od 5 godina znaju kako se zove.

Bela crkva

Bela crkva pocrnela, korona virus samo što nije stigao. Bravo Šapčani.

Pera

1456 testiranih od 7 miliona ljudi?????????? Koji je to procenat

Perko

Realniji uvid u razmere epidemije bi se dobio kada bi se 1.broj obolelih i zarazenih podelio sa brojem stanovnika podrucja, i 2. sa velicinom podrucja koje se posmatra.

Panda

U Valjevu KOVAČKI CENTAR prestao sa radom zbog smanjenog obima posla, a ne zato što rade na suzbijanju virusa! KRUŠIK i dalje RADI! Ja zaista ne razumem kako je moguće kad se apeluje da svi ostanemo kod kuće! Izgleda da ova korona ne napada samo pluća i respiratorne organe nego i MOZGOVE!

Сас

По Београду све ради, ти апели остани код куће у ствари значе да останеш кући кад се вратиш са посла... Небулозе као и обично, битно је само да се хуче и буче по телевизији од стране политичара

Milica

Ovo je jako mali broj testiranja. 1 od 3 testirana ima virus, u Juznoj Koreji i Islandu je izvrseno masovno testiranje i zakljuceno je da su brojevi mnogo veci jer je virus cesto asimptomatican. Ne zelim da nagadjam ali mislim da su sivi brojevi u hiljadama, ako ne i desetinama hiljada s obzirom da u Srbiji ljudi zive u vecim zajednicama i sa starijim ljudima u domacinstvu...

Patriota

Ovi grafikoni su katastrofa, 6 nijansi narandzaste, a mi muskarci jedva razlikujemo crvenu i narandzastu. Menjajte ovo, sto ne bi bilo sareno?

Marija

Pitala sam se da li sam samo ja obnvidela 😊

Dragan Jovanovic

Svaka vam cast na ovom izvestaju. Danima ne mogu da shvatim da drzava nije u stanju da da ovakavprecizan statisticki izvestaj iz koga se po gradovima vidi sta se dogadja. Od drzave danima pretnje, a nema podataka na cemu se zasnivaju takve prognoze.

.орг

Искуство из Јужне Кореје - потребно је урадити масовно тестирање и затим вирус учинити видљивим уз помоћ апликације за мобилне уређаје.

Draco

Nema testova, to ste valjda shvatili do sada

Captains Trips

Samo sto je nasa drzava nekoliko svetlosnih godina iza razvijene zemlje kao sto je Juzna Koreja... Nemamo mi sredstva za takvo testiranje i kontrolu epidemije. U JK, telefonska aplikacija upozorava gde su se zarazene osobe kretale, tako da svako moze da proveri da li je bio u kontaktu sa nosiocima virusa. Apsolutno je moguce javno upozoriti narod na zarista virusa, bez otkrivanja identiteta zarazenih pojedinaca. Slicno mere je imao i Singapur. Medjutim, to je za nas naucna fantastika, sve sto nam preostaje je ovo centralno informisanje i gledanje u bob da bi se saznalo kakva je situacija na lokalu.

Šabac

Za sada nijedan zabeležen slučaj. Neću reći da ih nema, verovatno nije bilo mnogo testiranja, ali... Svi zaposleni u svim maloprodajnim objektima, pekarama, itd. dobijaju besplatne maske i rukavice svaki dan! Ulice i sve javne površine se svakodnevno dezinfikuju asepsolom. Gradjanima Šapca i u svim prigradskim naseljima se besplatno dele sredstva za dezinfekciju. Volonteri besprekorno organizovani. Eto, to je Nebojša Zelenović i Šapčani su mu neizmerno zahvalni. Poštuju ga i zadrti glasači SNS-a . Da nam je više takvih, bila bi ova zemlja dobro mesto za život. Molim N1 da naprave reportažu o stanju u Šapcu ovih dana. Ovaj čovek ne dobija medijski prostor ni zasluženu pažnju, a jedan je od retkih časnih političara.

EU

Bravo! To je to što Srbiji fali. Odgovorna i pristojna vlast. Ne klovnovi i šarlatani.

Seda

Bravo za g-dina Zelenovića i Šabac, dakle svi gradonačelnici na edukaciju, šta je moral, šta je nevolja a šta čovek

Gumeni

Samo mi kažite datum tačno, kada ste zatvorili kafane u Šapcu.

Crvenka

Evo ga i Gumeni, javio se da malo ocrni sve sto nije sns!

Jana

Sta je sa vazduhom u Beogradu????????? Nigde kola ni fabrika a zagadjenost alarmantna????

Zorica

Najveće je zagađenje oko toplana i u Pančevu

Draco

Fabrike zagadjuju

Milica

A da pitate kineske doktore, biće da znaju nešto o čistim kineskim tehnologijama, koje su, uz onoliku pompu ušle u Srbiju? AV tada reče da ga briga za zagađenje..

Goxy

1500 testova se u Beču uradi u jednom danu.

Dr Smrt

Ja po ovakvom zagadjenj ne izlazim ni da nema korone. Opet smo prvi u svetu.

Vaske

Plasim se da ce nam mitinzi doci glave

Gero TZ

@ Da, da, krenulo je od rođendanskih mitinga 5 marta.

Dejana

Kad su to bili mitinzi??

Simović

petog marta. Petog marta. Petog marta.........

Blokić

Dobro je da na Kosovu nema ni jedan zaraženi.

Dzoni

Ima ih preko 80, ali nisu na ovoj mapi. Jer, jel' tako, Kosovo "nije" Srbija vise.

Apostol

Ovo je pregled samo za Srbiju. A Kosovo???

Dragan Stankovic

Pitanje je koliki treba da je reprezentativni uzorak prema broju stanovnika da bi mogla iole neka statistika da se radi. 1500 testiranih a 50 000 u izolaciji i jos ne zna se broja, prema “gospodji lapsus” , ako je stvarno prvi registrovani bio prvog marta a drugi treceg a do sestog su sve sranke skupljale potpise bez ikakve zastite. Ne bih voleo da sa ovim podacima pravim ikakvu statistiku.

jasna

A Sombor, rekošte da ima jedan?

Somborac

Decko dobio upalu pluca u bolnici,lecen od trovanja,posle par Dana testiran.

Goca

Za Sombor stoji broj 1 vec nedelju dana, i DUŽE. Istina je malo drugacija-7 pozitivnih na COVID 19.

Maja ns

Zasto nema podataka o Novom Sadu?

Kata

Zašto niko ne govori i ne pita o situaciji u Ćupriji? Dosta je manji grad čak i od Valjeva, a od Niša i Beograda d a ne govorim, a ima onoliki broj zaraženih. Ako se ne zabrani svako kretanje može haos da nastane... Manite se priče o Beogradu sa 100 registrovanih na 2 miliona. Trebalo bi bar N1 da s e foikusira na prava pitanja, a ne da dozvoljavate vlasti da vas trasira u izveštavanju.

Coka

Najveci broj zarazenih po glavi stanovnika ima Cuprija, po ovom grafikonu. U medijima o tome ni reci, zasto?

Božje biće

Ljudi će umirati sve više i brže širom sveta, nova 5G tehnologija je to omogućila..... :(

ajme

kako si ti samo glup...

GG

Voleo bih da znam kako je to 5G omogućila. Verujem da si u stanju da objasniš.

Joker ex Cobra11

@Božje biće Konstatacija o brzem umiranju sirom sveta zbog 5G mreze je previse gruba i laicki iznesena, ali sustina je donekle pogodjena. Gluplji ste vi koji stvarno mislite da sva ta razna zracenja ne ostavljaju trag na ljudski organizam...

Joker ex Cobra11

@Božje biće Internet vam je svima dostupan koliko vidim, pa slobodno udjite na Google i potrazite malo. Pronacicete razna mislljenja na tu temu, o stetnosti zracenja 5G mreze. Ne tvrdim da ih treba uzeti zdravo za gotovo ali isto tako mislim da je suvise naivno uzimati kao tacne tvrdnje onih koji nam to serviraju za “nasu dobrobit” o neskodljivosti istog! O moralu i humanosti globalne elite suvisno je i raspravljati...

Cica

U vasim tabelama ne vidim Rumu, a registrovan je pre neki dan 1 zarazen, bilo je na vestima.

M Novosel

Cica:Izveštaji se odnose za celu Srbiju, Svi oni koji su inficirani se smeštaju u ona mesta koja su za to opremljena. Sigurno se neće smestiti u neka manja mesta koja za to nemaju uslove.

Pametnom dosta

Od 1400 testiranih blizu 1/3 zarazenih. To je i dalje ispod 70%, sto po nekim procenama treba ocekivati kao max u %. Samo je pitanje kako se radi selekcija u testrianju. Glupost je pokazivati br zarazenih po gradu i onda porediti Beograd i Valjevo, ta cifra nista ne pokazuje. Ako vec pravite grafikone i analize, pravite ih reprezentativno. Cisto da se ne siri panika po gradovima u kojim jos nije dostignuta kriticna masa, a sa druge strane u manjim gradovima se pravi prividan paravan da je sve pod kontrolom

M Novosel

Pametnom dosta:Da smo odmah u početku poštovali propisane mere, zaraženih bi bilo daleko manje.

Proffesor

Interesantno je da NAJVAZNIJE TABELE NEMA!! A ta tabela je odnos ZARAZENI/ u odnosu na broj stanovnika !!! Ako se date tabele pogledaju, a polupismeni ih tumace, IDE SE U PANIKU.. A koliko sutra, vladalac ce ZBOG OVAKVIH PODATAKA zatvoriti Bg !!! OVO, samo ide na ruku vucicu i NA STETU NARODA, a NEKO TO NAMERNO RADI.

Marija

S obzirom na činjenicu da je testiran jako mali broj ljudi u odnosu na broj stanovnika mi još tapkamo u mraku tj. uopšte nemamo pravi podatak o tome koliko je zaraženih. Zato i ne bi mnogo pomoglo poređenje sa brojem stanovnika. Mimo toga mnogo je ljudi sa dvojnim državljanstvom koji imaju naše lične karte a žive u inostranstvu. ne zna se broj povratnika u Srbiju od momenta izbijanja epidemije. Svi ovi podaci ne pomažu mnogo a najbitniji podatak a to je koliko ljudi sa hroničnim bolestima je zaražen odnosno koliko je moguće tragičnih ishoda i ljudi koji će zahtevati ozbiljan zdravstveni tretman je verovatno ogroman i to se vidi po užurbanosti kojom se nabavljaju respiratori i ostala oprema. Po količini opreme koju dobijamo čini se da je taj broj ogroman.

Dragan

Kave veze ima broj stanovnika.Ti bi da uživaš kao do sada.Mene interesuje broj zaraženih a ne koliko ima stanovnika na nekom području,njihovo poreklo itd.

Miki Maus

Odličan komentar.

Miki Maus

Komentar je odličan ,jer je razložan i potkrepljen odličnom procenom situacije.

Realno

A i dalje se drže priče (na grafikonu) da je sve počelo 06.marta? Ccc...

Nikola

Sve veći i veći broj. Srbijo uozbilji se!

Prcko

Poseta krusiku.pa Valjevci samo napred

Proffesor

...A PRIKUPLJANJE 360 hiljada POTPISA za SNS i pipanje ,ZARAZENE OLOVKE ???

Markić

Beograd ima najvise stanovnika i to je normalno, kao i to da će svaki drugi od većih gradova kao sto su Niš, Novi Sad, Kragujevac... imati veći broj obolelih

Sans

Treba se sada izolovati kad je vrhunac epidemije. Da pregrmimo najgore, da se ne siri vise.

Rafali u tami

1560 pregledano??? Ne treba paniciti ali to je minoran broj i ko god da kaze dobro se drzimo taj je vrlo dobar komicar. Uozbiljimo se kao narod ako nam je vlast i struka neozbiljna. Saucesce porodicama i da nam se nikada ovo ne desi. Poplave u obrenovcu su imale coveka koji je bio komandant u vanrednom stanju tako treba i sada da bude ne ministar ne predsednik ne premijer.samo da neupucene podsetim na sajtu alibaba imaju da se kupe maske po ceni 0.8 para (izvinjavam se nije navedeno koliko kosta prevoz po jednoj maski) plus prevoz koji je organizovao jat. Kod nas su tricavih 120 dinara. Molim neko ko je kupovao preko alibabe da nam kaze koliko otprilike treba da kosta maska franko beograd. Hocu da kazem nemamo mi bracu i sestre dok nam majka ne rodi.

istinoljub

Beograd ima najmanje 10-12 puta vise stanovnika od Valjeva. Kada bi broj stanovnika u Valjevu pomnozili sa 10 dolazimo do ogromne stope zarazenosti u Valjevu.U ovom trenutku i u odnosu na ostatak Srbije. Besan sam. Davale su se neodgovorne izjave o sopingu i lekovitoj casici rakije. Neposrredno pre one proslave. Potom su kafici bili otvoreni i dobro poseceni. Na komentar sugradjanina @Valjevac, da kazem da sam ceo dan imao vodu. Ne znam gde je iskljucivana.

Blonde

Moji komentari večeras ne prolaze, ovaj odgovor će nadam se dozvoliti. Setila sam se još juče da si iz tog kraja. Čuvajte se svi. Pozdrav i podrška.

Kostica

Beograd ima oko 20 puta više stanovnika od Valjeva. Eto malo uporedne računice. Pogotovo za tapšače iz Krušika.

sekretar

Ali zato su dve smene saatavili u jednu.Sasvim logican potez genijalnog rukovodstva!

mici

Fali jos zarazenih gradova na grafikonu!!

Jovan

I pored za sada sedam preminulih mislim da se još uvek dobro držimo jer i ovi koji su otišli bili su teški bolesnici i covid 19 im je bio završni udarac.

Jedan Od

da li ćeš tako govoriti i sledeće godine, kad se pojavi virus koji recimo napada 30 ili 40 godišnjake?

Dragana

Žao mi je preminulih. Ikreno saučeđće njihovim porodicama.

Gero TZ

Dakle sve je krenulo nakon "spontanih" skupova na kojima se klicalo vođi povodom 50-og rođendana.

Sremac iz Inđije

Nema moj komentar veze sa koronom, ali me interesuje šta se dešava u selu Deliblato oko izbeglica

Marko

i mene?

Pk

Kako Prokuplje 0 kada je doktor Tiodorovic rekao da ima dvoje potvrdjeni, na tv prva 21. marta u emisiji “jutro” je izjavio Znaci sada ih ima vise

Dragan S.

Zašto kriva zaraženih ide od 6. marta, ako je prvi slučaj registrovan 1. marta?

Milan

Zbog potpisa...

Duxon trock

Sta je sa Kikindom?

Srki

Zakasnilo se 10 dana sa merama mozda i više.

Ljuba

Zakasnilo se mnogo, mnooogo više. Dok su ozbiljne države pravile plan A, plan B, ozbiljniji i plan C, naši su se šegačili, sakupljali potpise i slično. Sada, nakon 25 dana od prvog zabeleženog slučaja još uvek je jako teško, da ne kažem nemoguće, kupiti maske i alkohol u apotekama.

Valjevac

Gradonacelnik Valjeva je narodu danas oduzeo vodu. Jedna nevidjena sramota i bezobrazluk su danas vidjeni u Valjevu.

Aleksandar

Nije oduzeo vodu. U pitanju je bio sredstvo za dezinfekciju. Samo su se on (član SNS) i direktor Vodovoda (član SPS) malo igrali predizborne kampanje preko ledja gradjana Valjeva pošto su obojica kandidati za gradonačelnika.

Valjevac 2

Bolje da se proveri koliko od zaraženih je bilo u Krušiku, na vucicevom mitingu. Nije Valjevo bez razloga u vrhu ugroženih.

Nekotamo

Treba testirari vise ljude..siguran sam da ima vise zarazenih na zalost..

Valjevac

Gradonacelnik grada Valjeva. Ljudima danas oduzeo vodu. Proverite sta je danas genije uradio.

NAJČITANIJE

ČITAOCI REPORTERI

ČITAOCI REPORTERI

Vaša poruka je uspešno poslata.

Hvala.

GOTOVO

Ubacite video ili fotografiju.

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa.
Ne sme biti više od 25 MB.

Pročitajte još

Vesti

Vesti

BLOG UŽIVO: U Srbiji dosad izlečeno 6.700 osoba, testovi na antitela od sutra 21:33 h

21:33 h  |  Vesti

Izbori 2020

Izbori 2020

Zukorlića bojkot nije ubedio, Stefanović poručuje da ne pristaju na nenormalnost 21:16 h

21:16 h  |  Izbori 2020

Vesti

Vesti

Profesorka VMŠ o Orlićevom angažmanu: Manipuliše se činjenicama 20:44 h

20:44 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Krst od 33 metra postavljen na planini Stolovi kod Kraljeva 20:12 h

20:12 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Napad na Trifunovića: Vlast osuđuje, "bojkot opoziciju" deklarišu kao nasilnu... 19:43 h

19:43 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Kurti kaže da je odgovor Srbiji reciprocitet, Tači tvrdi - "patriotska prevara" 19:32 h

19:32 h  |  Vesti

Vesti

Vesti

Poslednji "udarac" odlazeće Vlade Kosova: Bez etikete nema mesta robi iz Srbije 19:09 h

19:09 h  |  Vesti

loader